Volledige versie bekijken : Hopelijk toekomstmuziek.
Partycrasher
7 mei 2018, 16:40
https://www.ad.nl/binnenland/wie-geen-nederlands-spreekt-komt-cafeneacute-s-in-tiel-niet-binnen~a8683b79/
Ik las iets vanochtend. En ik dacht: ik hoop dat de saunaclubs binnenkort aan de deur kunnen zeggen dat meisjes die geen Nederlands spreken er niet binnen komen.
Dat er dus al 80 Nederlandse meisjes binnen zijn en dat de receptiedames tegen een buitenlands meisje die komt solliciteren zeggen: "Sorry, maar je mag hier niet werken, want je bent geen Nederlands meisje. Veel succes op de plek waar je vandaan komt." En dat zo'n meisje uit Polen, Tsjechië, Slowakije, Hongarije, Rusland, Oekraïne, Wit-Rusland, Letland, Italië, Griekenland, Turkije, België of Duitsland dan heel erg teleurgesteld en verdrietig kijkt en dat dan de receptiedames beginnen te lachen en zeggen: "Natuurlijk mag je hier werken. Je bent beeldschoon!" En dat de receptiedames daarna fluisterend tegen elkaar zeggen: "Zullen we Marieke, Janneke, Hester, Margreet en Caroline naar .......... [gewoon een van de zusterclubs van de willekeurige saunaclub waar ik het nu over heb] sturen? Want daar komen ze waarschijnlijk meisjes tekort vanavond vanwege de Messe." En dat daarna een van de receptiedames alles gaat uitleggen aan die buitenlandse meid. Daar dacht ik dus aan nadat ik was uitgelezen.
vanKees
7 mei 2018, 16:57
Zählt das auch für männliche, nicht-niederländischsprechende Gäste die in einen holländischen Club wollen?
Und auch umgekehrt..........???
Sehr schräge Zukunftsmusik.
vanKees
Willem2
7 mei 2018, 16:59
Er zijn genoeg clubs waar dames geacht worden duits te spreken.
Hopelijk geen toekomstmuziek. Er is namelijk al sprake van een dames. Om dan ook zulke belachelijke eisen te gaan stellen aan klanten komt niet ten goede van de line up. Daarnaast een goede ondernemer zou voorbereid moeten zijn op anderstaligen.
pietpotent44
7 mei 2018, 18:09
Er zijn genoeg clubs waar dames geacht worden duits te spreken.
En ze moeten ook Frans, Russisch en Grieks beheersen :biggrin:
vanKees
7 mei 2018, 19:09
En ze moeten ook Frans, Russisch en Grieks beheersen :biggrin:
pietpotent44,
mir fehlt noch das "Spanisch", zumindest in der physischen und manuellen Form:tietjes:
vanKees
sofaking
7 mei 2018, 20:28
Is "Spanisch" in Duits niet hetzelfde als "Russisch" in Nederlands ?
Partycrasher
7 mei 2018, 23:48
Zählt das auch für männliche, nicht-niederländischsprechende Gäste die in einen holländischen Club wollen?
Und auch umgekehrt..........???
Sehr schräge Zukunftsmusik.
vanKees
Anständige Eisbären werden überall erkannt, das weißt du doch :smoke:.
vanKees
8 mei 2018, 05:27
Ufffffffffffff,
iy neem my 'n groot las 30065 (ach, fast wie ein Krystall!)
van my siel:wink2:
vanKees
Gelukkig is het geen verplichting en gaat dan ook niet gebeuren. Jou wens is idiootz je gaat nooit 80 nederlands sprekende dames in een club meer krijgen. Dus zal geen club eigenaar alleen maar nederland sprekende dames toe laten. Dan zouden er simpel weg niet genoeg dames zijn.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goedemorgenallemaal
8 mei 2018, 08:04
Bij mijn avonturen ben ik denk ik in totaal wel een 80 tal NL sprekende dames tegen gekomen dus het zou kunnen maar minstens 75 heb ik er links laten liggen vanwege esthetische dan wel hygienische (en vaak een combinatie van beiden) aspecten... Ik zeg niks over leeftijd want dat is discriminate maar de term GMILF (Grand Mother etc) zou nog te jong zijn. Waren overigens op 1 na allemaal Belgischen die ik wel "nam", vooral Sauna Diana had indertijd hele leuke dames uit Vlaanderen Antwerpen en Belgisch Limburg.
Op zijn Spaans en op zijn Russisch betekent identiek :"tussen de tieten klaarkomen
Op zijn Frans : oraal
Op zijn Grieks : langs de achterkant, dus anaal
En ja Diana in Zundert van de wielrennersfamilie tewerkstelde destijds best wel knappe Belgische en Nederlandse meiden.
Hoe zou het daar nu heden ten dage zijn?
pietpotent44
8 mei 2018, 17:59
En ja Diana in Zundert van de wielrennersfamilie tewerkstelde destijds best wel knappe Belgische en Nederlandse meiden.
Hoe zou het daar nu heden ten dage zijn?
Ja, goeie vraag. Ben er ook al jaren niet meer geweest.
Ik weet wel dat het ook al heel lang (bijna 10 jaar denk ik)
Niet meer in het weekend open is. Erg dom van de leiding vind ik, maar goed. En ik weet ook dat ze hun torenhoge prijzen (rond 200e per uur) ten tijde van de crisis verlaagd hebben.
In 2004 was ik er de eerste keer. Wel mooie meiden toen. Maar peperduur. Denk dat ze de concurrentie nu met de echte saunaclubs nu niet meer aankunnen.
Laatste keren 4-5 jaren terug in Zundert.
Goed eten en zwembad; ligt in bossen.
Wat stellen en groepjes die elkaar van swingen kennen.
30 Mens :biggrin:
Was bijna met leukerd 30+ die ook wel zin in mij had van bar naar bank en dan kamer,
toen oude baas aan bareinde wenkte dat ze moest swithen naar oudere en zielige
alleenzittende stamgast met wie hij wat kletste.
Zij sputterde wat tegen, maar toen hij wenkbrauwen fronste ging ze toch tegen haar zin.
Zij vertelde daar veel te komen, en ook wat bardienst te doen soms, waarvoor gratis inkom ..
Jaja .. :confused: Kende ook beide bardames in charge duidelijk goed Jammer !! :hammer:
Na lange kamergang bleef ze verder rest avond bij hem hangen. Latere avond samen weg.
Op regie kennelijk.
Me daarna wel wat vermaakt met oa dansende dames, maar 1x samen bangen was al ..
Kon toen voor die vrijdag- of andere doordeweekse avond drukte niet goed [ple.
Wat Belgen en hippe Rotterd(r)ammerds die graag wisselende bankzaken deden ..
Met eigen dames overigens, en enkele mocht bijschuiven voor bijkomende tast- en pijpwerken ..
Nee, jus is eraf in ons NL
Nog steeds inkom voor 4 drankjes. ?
Dat groot zwembad is ondiep omdat men anders blijkbaar wettelijk een redder moet aanwerven
Ja zoiets, maar ook voor man alleen toch entree-fee erbij, meen ik ..
Maar ja, Alzheimer-light, hè :sleep:
Zo vergeet ik almaar meer een gezonde erectie bij aanschouwen vrouwelijk schoon ..
Maar wel weer hoogste korting bij NS ..
Elk nadeel heb se voordeel .. Toch .. :confused: