Volledige versie bekijken : Mariana (Roemeense)
cheasehead
12 mei 2018, 18:32
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Mariana (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:
cheasehead
12 mei 2018, 18:33
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor Mariana een 26 jarig Roemeense snoepje, want bij haar had ik een goed gevoel dus maar met haar de kamer opgedoken.
Mariana is een vrij rustig maar eenmaal op de kamer ontpopte deze dame zich tot een ware GFE.
Al liggend op het bed begonnen we met een stevig potje tongworstelen en daarna werden mijn tepels er oren ook nog even onderhanden genomen door haar glibberige tongetje, waar ze daarna rustig afzakte naar down under.
Daar gleed mijn zuurstok heerlijk in haar mondje en haar zoete lippen zabbelde lekker aan mijn zuurstok en naar een poosje kwam ze weer eens polshoogte nemen en kreeg ik weer heerlijke tongzoenen te verwerken en daarna zakte ze weer af naar mijn zuurstok.
Daarna ging ze boven op me zitten en begon ze me heerlijk te bereiden en te zoenen.
Vervolgens nog missio en in doggy het rubber volgespoten en daarna nog even wat gezoend alvorens de tijd om was.
Kortom een heerlijke snoepsessie met een zeer goede GFE en daarom HHG 110% met dit Roemeense snoepje.
cheasehead
13 juni 2018, 15:10
Tijd voor ronde 3; voorafgaand aan mijn bezoekje wist ik zeker dat ik met Marianna naar de kamer zou gaan, want zij was mij de laatste keer zo goed bevallen en dat smaakt naar meer.
Ik had het beste voor het laatste bewaard en kreeg daar geen spijt van.
Wederom een top sessie met een hoog GFE gehalte.
Heerlijk het rubber volgespoten en moe en voldaan met haar van de kamer afgerold.
HHG 100%
goolfy69
21 juni 2018, 06:27
Zie haar niet meer op anwesend list staan, alsook haar vriendin lori, iemand een idee? Thks
bref-jefke
21 juni 2018, 20:32
Waarschijnlijk thuis of anders PHG, daar was ze zaterdag te samen met Nicoletta.
swazontneuf
5 augustus 2018, 08:16
Op de laatste zaterdag van juli 2018 deze mooie, stille en individueel opererende Roemeense met een drankje verleid tot een kennismaking. We hadden snel een click en dan is het voor 69 een logische vervolgstap om de kennismaking achter gesloten deuren voort te zetten. Technisch zijn er betere dames, maar Mariana heeft een hoog GFE-gehalte, hetgeen de iets mindere techniek goed compenseert.
69 zal, als zij van vakantie is teruggekeerd, zeker nog wel eens gebruik gaan maken van haar diensten, maar herhalingsgevaar is er alleen als mijn persoonlijke "Babylon Top 5" er niet is.
swazontneuf
14 augustus 2018, 06:50
De vakantie van Mariana moet kort (en misschien wel hevig) zijn geweest. Was afgelopen zondag in Babylon te bewonderen.
xLicker
19 april 2019, 14:35
Mariana, is slank en tattoo vrij. Ze is niet de mooiste, maar wel de beste qua presale.
Nadelen
1. Vingeren niet toegestaan
2. Sigaretten adem
Voordelen
1. Ze fake niet
2. Diep tz
3. Likt overal
4. Volle overgave
5. Geniet ontzettend
6. Presales en aftersales zijn zeer goed, totaal niet opdringerig
Scores
Lichaam 7
Communicatie 9
Klik 9
Presale 10+bonuspunt
Aftersale 10+bonuspunt
Seksprestatie 8
Tz 9
Zelf genieten 10+bonuspunt
Echtheid 10
Handelingen dat toelaatbaar zijn 9
Correctheid 10
Humor 9
Gemiddeld 9,5
HHG- 100%, als mijn toppers er niet zijn
GFE- 100%, zeker een aanrader
PSE- 0%
bref-jefke
19 juli 2019, 01:08
Nu te vinden sauna club Venus Hammiklen
hasta la pasta
17 augustus 2019, 10:11
Marianne kwam direct naar me toe na haar een paar maanden niet gezien te hebben. Het viel me vrij snel op dat ze een stuk ontspannender is dan enige maanden geleden toen ze nog in Elsdorf werkte. Het zal er wel mee te maken hebben dat ze nu af en toe een dansje maakt in de kooi :tongue:
De kamer die ik met haar draaide was overigens als vanouds. Ik had op voorhand maar gemeld dat ik het niet bij een halfuurtje wilde houden. Vol overgave gingen we aan de bak en na zo'n 40 minuten knalde ik af. Hierna nog wat liggen keuvelen. Voor mij is ze een zekerheid en de moeite van de reis waard om een paar uur in Venus te vertoeven en nog wat te kameren.
The Turbanator
23 augustus 2019, 12:54
Marianna is quite reserved and I got talking to her at the bar. She was wearing glasses which accentuated her pretty face. She is quite tall and slim and her body is very nice and in proportion. Into the room she was initially quite reserved but soon warmed to the task. Kissing was nice but maybe a little light but her BJ was really rather good, well paced and just with the correct tempo. Not a lot of reaction when I licked her pussy apart from the standard moans so I quickly moved her into Doggy and it was very nice indeed pumping in and out of her. Because of her length we quickly moved to spoons and again it was great fun (although we were not in a room with mirrors). Got her on top after this and she rode well but quite slowly and I was enjoying the sensation and it was not long before I moved her in to missio for a ride to the finish. A nice room and quite possibly a repeat in the future.
Language – English (Good)
Face – Very pretty mature looking girl
Hair – Long Brunette
Eyes – Hidden behind glasses but nice and smiling
Tits – Nice size B, firm and responsive.
Arse – just a nice size.
Pussy – Fleshy lips but tasted good when paid attention to.
Body Overall – Tall, slim and well proportioned.
Kissing – With tongues but on the light side.
BJ – Varied speed and technique, quite enjoyable
Ball Work – None supplied
Fingering – Not attempted
Cunni – very tasty but not overly responsive
Cowgirl/Reverse – Only tried in CG, slow moving but relaxing
Missio – Took it well and engaged nicely
Spoon – Nice but would have preferred mirrors
Doggy – Enjoyed pumping into her
Finish – In Missio
Extras – Not discussed
Time/Cost – 1hr/100E
Summary – A very nice session with a girl who clearly has skills.
Rating – 7/10
Engagement after the room – a Smile or two.
Repeat? – Yes
The Major
29 augustus 2019, 20:32
De bovenstaande recensie van de Turbanator vat het prima samen.....
Het is allemaal voldoende en ook visueel een mooie vrouw, maar het spat er gewoon op geen enkele wijze van af.....en dat is voor mij in Venus na kamers met Mira, Sabina, Deborah&Mia (trio) beneden gemiddeld....
Zeker niet slecht, maar voor mij geen herhaling....
Patjax
1 september 2019, 19:59
Ik zat op een bank in afwachting op mijn maatje G die op de kamer was. Mijn verwachting was dat we hierna naar huis zouden gaan. Mariana legde haar handdoek naast mij neer en ze zei dat ze me herkende uit Babylon. Ik zei dat ik haar daar ook gezien had en dat ze er nu beter uitzag dan daar. Ze bevestigde dat ze beter in haar vel zat. Hier en daar wat grammetjes erbij waardoor ze nog steeds slank is maar niet meer op het anorexia-achtige af. Natuurlijk ging het gesprekje al snel over de huidige staat van Babylon. De kamervraag van haar kant bleef uit en aangezien het wel klikte tussen ons haar voorgesteld om na een sigaretje ook de volgende stap in de kennismaking te zetten. Op de kamer volgde een solide slow sessie met alle onderdelen in het groene bereik. Al met al een degelijk nummertje.
Larsd
15 september 2019, 09:12
Na mijn prima kamergang met Sabina tijdens mijn eerste bezoek aan Club Venus (zie algemene verslag) was ik na een maaltijd en drankje weer klaar voor actie.
Inmiddels was het begin van de avond en er kwamen wat meer beren de club in. Na wat rondgelopen te hebben nam ik plaats op een van de banken rechts van de bar. Aan de bar zat een slanke dame waar ik oogcontact mee kreeg niet lang daarna kwam ze met haar oranje handboekje naast me zitten (in de club gebruiken de beren uiteraard witte handdoeken en de dames donker oranje ook op de kamer).
We raakten in gesprek en ze stelde zich voor als Mariana. We hadden wel een klik en besloten nader kennis te maken op de kamer.
Marianna is een zachtaardige rustige vrouw eigenlijk een tegenpool van Sabina.
Ik stelde voor haar te masseren, dat stelde ze zeker op prijs, vooral de kuiten van de dames hebben het namelijk zwaar te verduren op de 10-15 cm hoge hakken. Ondertussen hadden we een leuk gesprek en vertelde ze meer over haar leven wat niet altijd makkelijk is.*
Na de massage was het mijn beurt en begon ze me met veel gevoel te pijpen, ze ging hier lekker lang mee door, ondertussen stond ze toe dat ik haar strakke poesje voorzichtig vingerde. Zoenen doet ze met wat minder overtuiging maar dat is niet storend.
Daarna in missionaris goed geneukt waarna we wisselden naar doggy waarbij ik voor het bed stond.
Heerlijk klaargekomen bij deze dame waarbij je als je haar met respect behandeld en de tijd neemt een prima uur kunt beleven.
Oh ja de condooms die de dames bij zich hebben passen niet echt goed...op een gegeven moment zat het condoom alleen nog strak om mijn eikel en leek het wel of we bare bezig waren. De volgende keer neem ik mijn eigen voorraad mee.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 6.1 met Tapatalk
brombeerzuid
26 oktober 2019, 19:56
Vandaag met deze lieve meid een kamer gemaakt,later daar meer over!
HellaHolla
10 november 2019, 16:39
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=677098#post677098
Op advies van de ijsbeer die ik eerder sprak geopperd voor Mariana. Die volgens hem rustig maar zeer goed zou moeten zijn. Dat ligt wel in mijn straatje. Op haar afgestapt, kennis gemaakt en na een tijdje haar gevraagd of ze naar de kamer wilde. Dat wilde ze gelukkig en op de kamer werd de vieze nasmaak van de eerste ronde vakkundig en grondig weggespoeld. Het was super met haar! Ik zei nog tegen haar dat er veel voor mij bekende gezichten waren verdwenen uit de club waarop ze wist te melden dat in ieder geval Isabella en Monica binnen afzienbare tijd weer terug zijn want ze zijn met vakantie op dit moment.
Uurtje later de kamer tevreden verlaten en afscheid genomen. Herhalingsgevaar 100% de volgende keer, top wijf.
Weer een parel gevonden in Venus. :)
WANDELAAR5
2 februari 2020, 13:01
De derde kamer van de dag gemaakt met Mariana op aanraden van Sabine. Mariana heeft een mooi atletisch erg slank lijf en ze had wel zin in gebeft worden. Dat laat ik me geen twee keer zeggen en haar uitgebreid oraal verwend. Heerlijk om overal dat strakke lijf te voelen terwijl ze geniet. Me beseffend dat de kamertijd naar een uur zou gaan bleef ik maar doorgaan tot de stand 3-0 op het scorebord stond. Toen heerlijk gaan zoenen en haar aan het werk gezet. Pijpen was prima! Dus condoom erom en zij bovenop mij geklommen. We waren net lekker aan het neuken toe mijn jongeheer in staking ging. Nog een standje geprobeerd, maar er was helaas geen leven meer in te krijgen. Jammer. En ik begreep het niet goed, want ik was nog geil als boter door al die mooie vrouwen die ik de hele dag had gezien, het kooidansen etc. Maar ja kan gebeuren en later gelukkig nog wel een keer kunnen komen bij Cassandra.
75% herhalingsgevaar bij deze dame.
er is vandaag in Sixsens een Mariana begonnen uit Venus,dus ik veronderstel deze,ook een Roemeense en beschrijving klopt ongeveer
draadje mag verplaatst naar Sixsens
er is vandaag in Sixsens een Mariana begonnen uit Venus,dus ik veronderstel deze,ook een Roemeense en beschrijving klopt ongeveer
draadje mag verplaatst naar Sixsens
vandaag in SS gekamerd met Mariana, afkomstig van Venus en voorheen Babylon
Herkenbaar aan de slanke body en haar vrij grote bril
service zeer goed
herhalingsgevaar: 100%
hasta la pasta
2 juli 2020, 21:36
service zeer goed
Precies dat ja. Ik heb er al menig kamer mee gedaan. Ze schaakte me vandaag in de barruimte. To the room. Helaas lagen we op een ruk kamer in het nieuwe gedeelte. Na een flinke workout verlieten we na 45 minuten de kamer. Veel en veel te heet was het om nog even na te chillen.
le_belge
9 juli 2020, 05:59
Met Mariana had ik "vroeger", toen ze nog in Babylon werkzaam was, enige keren gesproken. Maar tot een kamer was het daar nooit gekomen. Door haar wissel naar Venus was ik ze even verloren, maar nu in Sixsens dus teruggevonden.
Mariana is een zeer mooie en aantrekkelijke vrouw. Slank, sportief en natuurlijk - dit laatste in tegenstelling tot mijn huidige gevoel van veel Sixsens-vrouwen met siliconenborsten en geïnjecteerde lippen. Het feit dat Mariana nu een grote bril draagt en met haar "secretaresse-look" me aan een andere, helaas nog steeds afwezige SS-topvrouw, doet denken, heeft er zeker ook toe bijgedragen dat ik me nu tot haar heb gericht. Het lijkt me dat ze wat actiever en opener is geworden dan voorheen. Terwijl ze toen in Babylon eigenlijk altijd op dezelfde plaats zat en op klanten wachtte, is er nu af en toe een - overigens zeer charmante - glimlach voor de passerende mannen. En in het aangename gesprek met haar is er ook een stevige lach...
Kortom, we hebben een goed gesprek gehad en daarna hebben we dit goede gesprek op een zeer prettige manier voortgezet in de kamer. Ook hier kon ik heel prettig merken hoe ze steeds actiever en opener werd en waarschijnlijk ook zelf plezier daarbij had.
Mariana zal waarschijnlijk terugkeren naar de Club Venus als deze weer open gaat. In de tussentijd kan ik haar zonder voorbehoud aanbevelen bij de SS-Ijsberen.
Italianstallion
9 juli 2020, 11:40
Met Mariana had ik "vroeger", toen ze nog in Babylon werkzaam was, enige keren gesproken. Maar tot een kamer was het daar nooit gekomen. Door haar wissel naar Venus was ik ze even verloren, maar nu in Sixsens dus teruggevonden.
Mariana is een zeer mooie en aantrekkelijke vrouw. Slank, sportief en natuurlijk - dit laatste in tegenstelling tot mijn huidige gevoel van veel Sixsens-vrouwen met siliconenborsten en geïnjecteerde lippen. Het feit dat Mariana nu een grote bril draagt en met haar "secretaresse-look" me aan een andere, helaas nog steeds afwezige SS-topvrouw, doet denken, heeft er zeker ook toe bijgedragen dat ik me nu tot haar heb gericht. Het lijkt me dat ze wat actiever en opener is geworden dan voorheen. Terwijl ze toen in Babylon eigenlijk altijd op dezelfde plaats zat en op klanten wachtte, is er nu af en toe een - overigens zeer charmante - glimlach voor de passerende mannen. En in het aangename gesprek met haar is er ook een stevige lach...
Kortom, we hebben een goed gesprek gehad en daarna hebben we dit goede gesprek op een zeer prettige manier voortgezet in de kamer. Ook hier kon ik heel prettig merken hoe ze steeds actiever en opener werd en waarschijnlijk ook zelf plezier daarbij had.
Mariana zal waarschijnlijk terugkeren naar de Club Venus als deze weer open gaat. In de tussentijd kan ik haar zonder voorbehoud aanbevelen bij de SS-Ijsberen.
Klinkt goed, vooral omdat ik erg afknap op die bijgewerkte poppetjes, heerlijk om er dan een frisse en natuurlijke meid te treffen, hoe lang blijft ze nog in SS ?
Om
1, zegt zij dat zelf,: het terugkeren naar Venus,wanneer die club terug open gaat?
2. Lang niet zeker, welke Duitse clubs terug opengaan en welke niet.
Men vergeet soms dat het water aan de lippen stond bij vele Duitse clubs,reeds VOOR de verplichten sluiting. (Witwasclubs is een andere discussie)
seksenfun
9 juli 2020, 21:14
Tot nader bericht gaan álle club weer open behalve de vroegere Xanten en allicht Heaven 7. Waar eerst pas de opening der Duitse club september was, werd dat verschoven naar november maar gaan er nu schijnbaar stemmen op om versneld (juli/augustus) open te gaan :smoke: .
frits the cat
9 juli 2020, 21:57
Denk dat het voor de Corona niet zo slecht ging met club Venus
1, zegt zij dat zelf,: het terugkeren naar Venus,wanneer die club terug open gaat?
Men vergeet soms dat het water aan de lippen stond bij vele Duitse clubs,reeds VOOR de verplichten sluiting. (Witwasclubs is een andere discussie)
DV sluit ook
maar het speculeren ,welke clubs wel en niet is vrij zinloos
De tijd zal het uitwijzen
net zoals de wet van Darwin ; Survival of the fittest
(goed zien of ik het juist spel,anders heeft GW weer een doel in zijn zielig bestaan)
GW is WG
Jack42
9 juli 2020, 23:28
DV sluit ook
maar het speculeren ,welke clubs wel en niet is vrij zinloos
De tijd zal het uitwijzen
net zoals de wet van Darwin ; Survival of the fittest
(goed zien of ik het juist spel,anders heeft GW weer een doel in zijn zielig bestaan)
GW is WG
Wat heeft dit allemaal met Mariana te maken?
Het zijn zinloze bijdragen deket.
Dit was genoeg geweest deket ;)
Met Mariana is het altijd oké, ze komen van heel ver speciaal voor haar naar de club.
doe jij dan wel zinloze bijdrages hey,maar daar is het wachten op
of heb je schrik dat den Satanic jou nog eens terecht op je plaats zet?
mijn reaktie was op de mededeling dat ze eventueel naar Venus zou terugkeren!
ach, laat ook maar,ik word zo moe van die sukkels waarvoor internet de ideale uitlaatklep is
mentholbear
10 juli 2020, 01:10
Volgens mij zat ik in de bar naast haar op de bank onder de TV. Vriendelijk knoopte ze een gesprekje aan. Ze werd echter geroepen door een vriendin van haar, waarna ze zich netjes verontschuldigde en vertrok.
Maar ik hou d'r in m'n achterhoofd nu ik wat van haar recensies heb gezien.
mijn post kwam misschien wat agressief over en dat is niet altijd de bedoeling,maar ik heb het vaak wat gehad met sommigen mierenneukers die zich alleen zinvol bezig houden met anderen af te zeiken en zelf niets noemenswaardig bijbrengen
indien er niets geschreven werd,ook tijdens de lockdown bestond het forum niet meer ,ook ben ik het beu dat ijsberen zich graag profileren op de rug van anderen
maar het klopt wel dat de Duitse clubs voor een apart topic bestemd zijn
sharkdog
10 juli 2020, 20:00
afgelopen zondag heb ik haar gespot in het rstaurant en ze leek wel wat voor mij.
in avond kwam ze naar me toegelopen en na wat gepraat had ik een goed gevoel bij haar en besloot met haar te kameren.
ze bleek inderdaad geweldig. met volle teugen pijpte ze mij totdat ik haar mond vulde met mijn warme zaad.
hhg: 100 %
Was woensdag 15 juli aanwezig en had niet klagen aan klandizie:)
brombeerzuid
17 juli 2020, 10:12
Was woensdag 15 juli aanwezig en had niet klagen aan klandizie:)
Ook de aandacht van jouw!!!
En die andere oudere dvp ook?
mentholbear
6 augustus 2020, 01:28
Gisteren in de kino een andere dame proberen te spotten, in de hoop dat ze de trappen af voorbij zou lopen. Dat duurde en duurde maar en luie mentholbear werd slaperig en probeerde er een dutje proberen te doen. Dat ging mooi niet door. De ene na de andere klapekster moeten afwijzen.
Totdat Marianna naast me kwam liggen om zich voor te stellen. Had een week of 2 d'r al kort gesproken toen ze me naast haar op de bank uitnodigde. Een vriendin had haar toen nodig, en netjes verontschuldigde ze zich voordat ze wegliep. Maar haar naam bleef hangen. En toen ik de recensies hier las, kwam ze op m'n dansboekje te staan. Maar het praatje was zo kort en ik had blijkbaar weinig indruk op d'r achtergelaten. Zonder die stomme masker had ze erna vast nog vele nachten geile dromen van me ;)
In tegenstelling tot de andere dames die braafjes kennis kwamen maken, nestelde Marianna dus bij me. Dat voelt gelijk wat intiemer aan. Beetje knuffelen en de vermoeidheid verdween als sneeuw voor de zon.
Dus besloten om een kamertje op te zoeken. Het werd een geweldige sessie. Ze was zowel technisch goed en gevarieerd bezig, als dat ze er zelf ook van kan genieten.
Ik begin het onderhand vervelend te vinden dat er in een club zo veel favorietjes in een club ontstaan. Zo ontstaat keuze stress en kamert deze Dagobeer veels te veel als goed voor z'n pakhuis is.
Het liefst bezoek ik ieder eens in de paar weken op een andere locatie. Dus gooi open die Duitse clubs!
mentholbear
15 augustus 2020, 08:07
Eergisteren op herhaling geweest met een geweldig kamertje. Fijne dame zonder opwelling of ander gedoe, maar gewoon ouderwets goeie service.
mentholbear
15 augustus 2020, 10:41
Stomme predictive toetsenbord :smoke:
Zonder upselling bedoelde ik.
mentholbear
9 september 2020, 00:39
Gisteren de dag goed begonnen met geweldige kamer met deze meid. Had gehoopt haar te treffen, maar was wat vergeten voor d'r. Dat houdt ze tegoed van me :rolleyes:
Ik schrijf geen details meer, maar om subtiel haar kwaliteiten toch aan te prijzen: een Venus service waardige dame ;)
Maar zoals altijd: vindt de klik en zorg dat je fris bij een dame aankomt. Stay Fresh :cool:
bref-jefke
9 september 2020, 10:31
Trouwens, ze zou met verlof zijn. Dus niet helemaal mijn schuld dat ze onverwachts toch was opgedoken.
Klopt dat ze met verlof zou zijn, maar indien terug naar thuisland, moeten ze in quarantaine...er zijn nog andere die voorlopig blijven i.p.v naar huis terug te keren, o.a. Angela blijft tot 15/11 dit onder voorbehoud..
mentholbear
9 september 2020, 14:45
Inderdaad, dat was ook haar redenering. Een andere dame wilde juist gauw eind van de week even voor een weekje ofzo terug. En dan gauw naar Duitsland voordat Duitsland misschien ook quarantaine regels gaat aanscherpen.
Larsd
9 september 2020, 19:08
Ze zal wel teruggaan naar Club Venus met ongetwijfeld een aantal andere dames die nu noodgedwongen bij Sixsense zitten...
Verstuurd vanaf mijn Neukia 6.9 met Anaaldroid 10
Cat
17 september 2020, 14:09
Weer terug in Venus...
WANDELAAR5
17 september 2020, 15:53
Dan is Sabina daar ook weer :) (maar nog geen groen lampje)
Cat
18 september 2020, 11:50
Dan is Sabina daar ook weer :) (maar nog geen groen lampje)
Je hebt gelijk...
edwinhotel
18 september 2020, 22:01
Het lampje Sabina is groen
Firehawk
4 juli 2021, 01:49
Mariana was vandaag in aca gold. Maar als venus weer open gaat is ze terug.
Firehawk
4 juli 2021, 20:16
Gister met deze meid in aca gold gekamerd. Was eigelijk niet de bedoeling was pas net van mijn 2e kamer af.
Zo'n oude Duitser die ik vaker in andere clubs had gezien en altijd een praatje komt maken stuurde haar op mij af.
Ze kwam bij me zitten en nam de tijd met een leuk relax gesprek. Ze heeft mij uiteindelijk kunnen overhalen om naar de kamer te gaan maar ik zei al dat ze er niet te veel van moest verwachten aan gezien ik nog niet zolang van mijn 2e kamer terug was.
Het was gewoon een goede kamer, ze kreeg er geen genoeg van om te tongzoenen. Pijpen deed ze ook goed en daarna haar flink genomen want moest de 3e keer eruit persen. Dat lukte ook nog was wel af gepeigerd.
Niks op aan te merken, gewoon hele goede service.
Condomo
19 juli 2021, 16:52
Zaterdag was ze weer in Venus te bewonderen. Nu zonder bril.
Met die hakken lijkt ze wat uit de hoogte, maar ze is een hele leuke en naturelle dame waar ik naar volle tevredenheid nader kennis mee heb gemaakt.
De foto's op de site doen haar trouwens geen recht.
bertje600
4 september 2021, 14:45
Bij mijn bezoek aan het mooie clubje Venus was de enige die wat interesse toonde Mariana.
En leuke en onderhoudende vrouw die zowel Duits als Engels spreekt, waarbij Engels haar voorkeur heeft.
Nu heb ik daar ook geen moeite mee en er ontspon zich een aangenaam gesprek waarbij diverse onderwerpen
de revue passeerden.
Ik was echter in eerste instantie nog niet klaar om een sessie aan te gaan en ik gaf dan ook aan dat ik eerts
even wat wilde rusten. De voorafgaande dagen had het werk mij wel heel erg opgeslokt.
Zij kon dat begrijpen maar ik gaf wel aan dat zij later de eerste zou zijn voor een kamer.
Na een ruim half uurtje doorgebracht te hebben met cola en het bezichtigen van de wederwaardigheden
op een van de schermen in de club, ben ik haar maar weer eens gaan opzoeken.
In de kleine zijkamer kwam ik haar tegen terwijl ze zich tegoed deed aan een sigaret.
Ik gaf aan dat ik zo ver was en even later kwam ze mij met een kamersleutel halen.
Voorop lopend met haar haar in een staart was ze aantrekkelijk om te zien
en eenmaal op de kamer was ze een en al een echte vrouw die een volle inzet toonde.
Haar beffen was geen probleem, maar dan wel zonder vinger.
Na enige tijd begon ze te kronkelen van genot en kwam met een diepe zucht klaar.
Heerlijk als een vrouw zich zo overgeeft.
Daarna kwam ik zelf aan de beurten na wat schoonmaakwerk begon ze me vol overgave te pijpen.
Daarbij ook tot bijna deaptroat over te gaan.
Ik maande haar tot rust anders waren de zwemmertjes al in haar keel verdwenen en ik wilde toch graag
van haar poesje genieten.
Even later werd het plastic zakje over de staaf gedaan en kwam ze in cowgirl op me zitten.
Daarbij verdween de staaf geheel in haar grotje.
Langzaam begon ze op en neer te gaan.
Ik liet haat gaan en even stopte ze waarna ik maar zelf de boorbewegingen deed.
Niet lang daarna konden de zwemmertjes het niet meer houden en prompt vulde
het zakje zich diep in haar grotje.
Een heerlijk gevoel maakte zich van mij meester en langzaam kwam de staaf weer tevoorschijn
met voldoende inhoud voor zelfs een harem.
Zij maakt de staaf schoon en kwam naast me liggen om nog even na te genieten.
Samen hebben we de kamer verlaten en ik heb haar de gebruikelijke vergoeding gegeven.
Zij onderstreepte de ook voor haar mooie sessie door twee heerlijk zoenen.
Een heerlijke vrouw die zich volkomen geeft en dat is voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
mentholbear
9 september 2021, 01:21
Van elkaar genoten in een geweldig kamertje. Ze is wat meer recht door zee dan sommige klets tantes, maar service prima.
Dalton
9 september 2021, 09:19
Was jij die ijsbeer die met een ijskoeler met een fles erin door de club liep te rennen?
WANDELAAR5
9 september 2021, 12:34
Mentholbear is een Dagobeer en zal nooit een fles sterke drank bestellen. Dus krijgt hij ook geen koeler :)
mentholbear
9 september 2021, 13:04
Nop. Deze beer drinkt amper alchohol en al het maal niet als er gereden moet worden. Letterlijk en figuurlijk ;)
mentholbear
9 september 2021, 13:05
Mentholbear is een Dagobeer en zal nooit een fles sterke drank bestellen. Dus krijgt hij ook geen koeler :)
Lol dat wou ik eerst ook al zeggen :roll3:
Sjaaksnaak
27 oktober 2021, 20:58
Vandaag een goede kamer met Marianne gehad. Eerst in de bar even gesproken. Duidelijk wat afspraken gemaakt en alles goed nagekomen.
Wel heeft ze eerst haar eigen handelingen als je op de kamer komt. Doekjes klaar leggen, lipjes schoonmaken etc etc. Het duurde even voordat we op stoom kwamen, maar in reverse cowgirl was het snel geregeld. Achteraf lekker even na kleppen in de kamer.
Zeker voor herhaling vatbaar.
mentholbear
29 oktober 2021, 19:17
Oeps bijna vergeten, maar had de 26e als afsluiter een geweldige kamer met Mariana.
Ze lijkt me niet het pannenkoek type, daar is ze imho wat te... 'recht door zee' voor. Maar haar service en correctheid zijn helemaal top. Voor mij een zekerheidje als andere opties gepannenkoekt zijn.
mentholbear
15 maart 2022, 20:52
Mariana is na een tijdje uit de roulatie te zijn geweest weer terug in de line up.
Vandaag weer een heerlijk kamertje met alles er op en er aan gehad voor 50p30.
mentholbear
13 april 2022, 02:30
Als afsluiter Mariana mee gevraagd. Ook bij haar stond m'n favoriete standje vandaag niet op het menu, en wat anders gekozen om d'r 2 keer te laten genieten. En nee Pret, heb niet bij d'r 2x afgerekend ;)
Schade 50p30.
mentholbear
11 mei 2022, 02:03
Op herhaling gegaan bij deit zekerheidje en wederom ouderwets geweldig van elkaar genoten voor 50p30.
Grappig was dat ze jaloers was dat Sandra 2x de kamer op was geweest. En dat zij dan ook 2x de kamer op zou moeten :gruebel:
Want daar heeft ze recht op ofzo?! :hammer:
Maar zo zijn we niet getrouwd :rolleyes:
Hansieboi
22 mei 2022, 09:48
Na alle complimenten over deze dame gisteren met haar op kamer geweest, hoewel ik haar eigenlijk wat te mager vindt. Wellicht had ze haar dag niet. Pijpen was goed en gevarieerd waarbij de ballen ook niet vergeten zijn. Toen in standje cow girl en reverse cow girl, waarna ze vroeg of ze het maar met pijpen af zou maken. We waren net 15 op de kamer! En dat dus ook gezegd. Overigens na eerste 5 min pijpen begon ze al over upsales voor CIM(50). Na reverse over naar doggy style, maar mocht niet te snel en diep stoten, deed haar pijn. Terwijl hansie toch van normale afmeting is. Feit is wel dat ze strak pussy heeft. Tempo dus maar verlaagd en rustig doorgepompt. Jeetje wat is het toch warm in deze tent en niet alleen in de centrale ruimte maar ook op de kamers. Rubbertje eraf en pijpen tot slot. Vingeren beperkt toegestaan en van zoenen weinig gemerkt. Kortom wij hadden denk ik geen klik. Dat gebeurt soms. Toch voor 50E wel fijn half uur gehad maar geen GFE. Geen herhalingsgevaar. Plichtmatige uitvoering.
mentholbear
29 mei 2022, 00:59
maar geen GFE. Geen herhalingsgevaar. Plichtmatige uitvoering.
Dat bedoelde ik met recht door zee https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51271-Mariana-(Roemeense)&p=761424#post761424
Krijg er ook geen GFE gevoel bij, en vermoed dat ze daardoor amper pannenkoekt.
mentholbear
8 juni 2022, 02:29
Belofte maakt schuld. En deze gisteren ingelost tijdens een kamertje waar we geweldig van elkaar genoten hebben.
Achilles
9 juni 2022, 22:54
...een kamertje waar we geweldig van elkaar genoten hebben.
Euh, telkens dezelfde nietszeggende one-liner schrijven als recensie van een dame. En steeds opnieuw bij elk bezoek. Wat is daar de meerwaarde van?
Badslippers
9 juni 2022, 23:32
Euh, telkens dezelfde nietszeggende one-liner schrijven als recensie van een dame. En steeds opnieuw bij elk bezoek. Wat is daar de meerwaarde van?
Heb ik die vreetbeer in de killfile, krijg ik zijn commentaar toch weer te zien via de quoot. Grrrrrrrrrrrrrrrrr.
https://i.imgur.com/upAzuAS.png
Siberische tijger
10 juni 2022, 10:13
De meerwaarde van die nietszeggende oneliners is dat hij zijn berichtenteller op poetst: dat geeft hem status op het forum (denkt hij.)
bertje600
10 juni 2022, 10:53
Al die laatste berichten laten onverlet dat Mariana een voortreffelijke dame is die zich volledig geeft
bij een sessie. Ik heb zelf meerdere malen met haar mogen vertoeven en dat altijd met veel plezier wederzijds.
Zelf treed ze niet zo op de voorgrond maar dat komt op de kamer op een andere manier naar voren.
hasta la pasta
10 juni 2022, 13:47
Heb ik die vreetbeer in de killfile, krijg ik zijn commentaar toch weer te zien via de quoot. Grrrrrrrrrrrrrrrrr.
https://i.imgur.com/upAzuAS.png
Je hebt hier dus waarschijnlijk niet van genoten?
mentholbear
15 juni 2022, 01:52
Dat ze nog altijd goed en correct is.
De meerwaarde van die nietszeggende oneliners is dat hij zijn berichtenteller op poetst: dat geeft hem status op het forum (denkt hij.)
Dat denk je dan verkeerd. Status doet me weinig. Draag alleen mijn steentje bij dat de dame nog steeds goed en correct is.
mentholbear
27 juli 2022, 15:18
Om maar met de deur in huis te vallen, ze is nog steeds goed en correct. Wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Maatje te groot
27 juli 2022, 23:48
Laatst voor het eerst naar Venus geweest. Mariana is mij heel goed bevallen. Ik was er vroeg en toen klitten een aantal meiden nogal samen en waren niet bereikbaar, ook niet bij een peukje. Later werd Mariana benaderd door een lastige beer en vluchtte ze naast mij op een bank. Leuk gesprek gehad en een kamer opgezocht. Goede Gfe gehad, lekker pijpen, van beffen genoot ze. Geen vinger erbij…. Neuken ging ook prima ondanks mijn wat grotere formaat. Lekker na gekletst met een voldaan gevoel afgerekend. Mij ziet ze terug!
mentholbear
10 augustus 2022, 02:12
Mariana is me weer prima bevallen. Voor mij een zekerheid. Altijd correct en degelijke service. Geweldig van elkaar genoten in een kamertje.
Sphinx
30 augustus 2022, 20:54
A little less conversation, a little more action, please
All this aggravation ain't satisfactioning me
A little more bite and a little less bark
A little less fight and a little more spark
Close your mouth and open up your heart and, baby, satisfy me
Satisfy me, baby""
Ergens eind juli, toen er nog door Frankrijk gefietst werd, is deze racebeer nog eens in Venus geweest. Een van de eerste dames die ik na een uur wachten in beeld kreeg was Mariana. Aangezien twee medeberen in de tandartswachtkamer op Lori en Jenny afdoken, bleef me ook weinig keus over ;) Ik ken haar nog van Sixsens, ben al eens eerder met haar mee geweest en dat loopt met bijna Duitse Degelijkheid, hoewel ze Roemeens is. Correct, vriendelijk, in voor een praatje, maar ook voor een stevig potje sex van een uur. Ik denk niet dat ik ooit aan Venus ga wennen, maar Mariana is wel degelijk een bezoekje waard.
https://www.youtube.com/watch?v=Zx1_6F-nCaw
Hansibeer
6 november 2022, 09:11
Marianne had zoals vaker een leren tuigje aan wat haar wat spannend maakt. Met geblondeerde staart ziet ze er iets anders uit naar toch een mooie meid. Met 1.73 denk ik een van de langste bij Venus. Ook een van de ouderen (hoewel je dat aan haar lichaam niet ziet). Die 26 jaar mag wel eens aangepast worden. Prima seks, lekkere klets, super pijpen maar wel een beetje zakelijk. Geen GFE voor mij.
moravia
7 januari 2023, 07:38
In autumn Marianna told to be 30 years old after an one hour session GF6 and all feature in the first decade of this century were known as club standard. I've the feeling that personally the women up from 28 years fit always when being there.
Sjaaksnaak
2 april 2023, 17:56
Uit mijn verslag van mijn bezoek op 31/3:
Mij oog viel op een lange slanke dame met een bril. Even kort een praatje gemaakt en het bleek om Mariana te gaan. Ik bedacht me ineens dat ik daar vaker mee aan het prakken was geweest. Een kleine metamorfose later en ik herken haar niet meer. Het werd dus tijd voor een nieuwe kennismaking.
Weer op de kamer, nu lekker voorzichtig begonnen met strelen en zoenen. Het was geweldig. Ik mocht lekker met het poesje spelen en zorgde voor een climax bij haar. Ze was zelf positief verrast zei ze (en ik ook wel eigenlijk) daarna hebben we de rollen omgedraaid. Het was een hele leuke kamer, zou morgen wel weer willen.
robido63
20 augustus 2023, 14:23
gisteren weer in Venus geweest. eerst met sonia een kamertje gedaan. daarna een tijdje gekeken met wie ik nog meer wilde.. eigenlijk de meesten wel. Ik was er alleen maar op zondagen geweest en nu voor het eerst de dames naturel gezien. Mariana heeft gewoon een prachtig lichaam. Uiteindelijk naar haar toegegaan en een kamer opgezocht. geen extras'gewoon de standaard. Ik wil graag beffen en daar genoot zei van. Daarna de bj. daar bleef ze mee door gaan maar het was te kort na het kamertje met Sonia, dus bleef het nageslacht binnen. Wel allemaal heerlijk en de volgende x zeker de moiet waard om gewoon 60 minuten met haar te gaan. Even gebabbeld over serieuze zaken. Netjes betaald en weer verder. Toen ik wegging nog wel even gezwaaid. geen herhalingsgevaar. Herhalingsgarantie!!!!
bertje
30 augustus 2023, 14:33
Afgelopen vrijdag voor t eerst met Mariana/Marianne gekamerd.
Zie https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=821643#post821643
Prima vriendelijke dame en sex, maar geen lachebekje. Zoek je bevestiging van je eigen geweldige kwaliteiten (of illusie daarvan), ga dan naar een ander. Zij is heerlijk down to earth en laat je een prima half uur beleven. Geen poging tot upsellen en half uur bijna volledig vol gemaakt.