Volledige versie bekijken : Tatoeages
Willem2
16 mei 2018, 11:10
Vrouw verandert naam zoontje na tattoo met spelfout ............... https://www.telegraaf.nl/nieuws/2042061/vrouw-verandert-naam-zoontje-na-tattoo-met-spelfout
Piet Plezier
16 mei 2018, 11:24
30106
Willem2
16 mei 2018, 11:29
@Piet Plezier
deze vrouw zou 10x mooier geweest zijn zonder al dat gepriegel op haar lichaam. En jij ook :rolleyes: ;)
@Piet Plezier
deze vrouw zou 10x mooier geweest zijn zonder al dat gepriegel op haar lichaam. En jij ook :rolleyes: ;)
Bij deze is het nog afwasbare inkt, maar je zal die plaatjes toch voor altijd op je tzt of nu al gerimpelde vel hebben :biggrin:
laplagne
27 mei 2018, 08:47
Ik verbaas mij telkens weer - en niet alleen in de saunaclubs - hoe vol in dit geval vrouwen volgepakt met tatoeages zijn. Het zegt alleen niets over de kwaliteit van de desbetreffende dame, want iedereen kan zo maar een voorbeeld noemen van een dame met tatoeages die een topkwaliteit op de kamer leverde. Mooi voorbeeld is de Duitse Lisa, die lange tijd in Golden Time en tegenwoordig Yin Yang de mannen van haar pijpkunsten laat genieten. Ik heb ooit Golden Time verlaten met twee kamerbezoeken en beide dames hadden geen tatoeages. Weet nog goed dat ik dat toen heel bijzonder vond. Afgelopen donderdag heb ik weer zoveel mooie vrouwen in Golden Time gezien en bij menigeen denk je 'meisje waarom al die tatoeages?', maar gelukkig verschillen smaken nu eenmaal.
Westermient
30 mei 2018, 20:12
Naast dat ik het overgrote deel van die plakplaatjes lelijk en armoedig vind staan, lijkt het me ook super irritant omdat mensen er steeds vragen over gaan stellen: waarom die tattoo, wat betekent het, etc etc, en dat je hele leven lang!
Staan veel dames die een tattoo laten zetten op een zichtbare plek niet bij stil denk ik