PDA

Volledige versie bekijken : Autoriteiten lezen mee

sofaking
23 mei 2018, 16:21
In het topic Antwerpen postte Mechelen een artikel over de prostitutie in Antwerpen.

1513 raamprostituees in Antwerpen :

https://www.hln.be/regio/antwerpen/1-513-raamprostituees-in-antwerpen~af381a33/

Er zat een interessante uitspraak in van de Antwerpse burgemeester die geschikt leek om in een algemeen topic onder de aandacht te brengen.

...Komend jaar zal de politie ook hotels meer sensibiliseren opdat ook uitbaters herkennen dat een sekswerker in de problemen zit. “Op een forum troffen wij de klacht aan van een klant die stelde dat zijn prostituee nogal passief was. Een andere reageerde dan dat ze er misschien tegen haar zin was. Dat vond die klant alleszins geen excuus want ook hij wordt elke dag gedwongen om te werken om belastingen te betalen. Zolang er mensen zijn die zo denken, moeten wij de prostituees blijven beschermen.”

Dat er meegelezen wordt door de prostitutiecellen van justitie komt niet als verrassing, maar dat het in een officieel statement als leidraad voor toekomstige acties wordt opgenomen, voor mij eigenlijk wel.

Partycrasher
23 mei 2018, 19:48
In het topic Antwerpen postte Mechelen een artikel over de prostitutie in Antwerpen.

Er zat een interessante uitspraak in van de Antwerpse burgemeester die geschikt leek om in een algemeen topic onder de aandacht te brengen.

Dat er meegelezen wordt door de prostitutiecellen van justitie komt niet als verrassing, maar dat het in een officieel statement als leidraad voor toekomstige acties wordt opgenomen, voor mij eigenlijk wel.

Die genocideplegers weten welke kleur tandenborstel van wie is in een huis met 10 gezinsleden, dus dat ze hier meelezen wisten ze al in 1984 v.C.

Meme Moo
23 mei 2018, 20:08
Die genocideplegers weten welke kleur tandenborstel van wie is in een huis met 10 gezinsleden, dus dat ze hier meelezen wisten ze al in 1984 v.C.

Sterker nog: ze weten nu ook wie jij bent, dat je de voorgaande post op het toilet geschreven hebt én dat je je niet aan de Ramadan houdt! Je bent er gloeiend bij :biggrin:

Partycrasher
23 mei 2018, 20:52
Ik ben wel blij dat ik altijd de beste rollen en de leukste teksten krijg van topregisseur SFL :biggrin:.

pret
23 mei 2018, 21:38
Ik ben wel blij dat ik altijd de beste rollen en de leukste teksten krijg van topregisseur SFL :biggrin:.

Daarvoor moet je nog een mijlpaal voor afleggen om die rol van mij over te nemen. Echter je bent op de goede weg. :tongue:

Megaboob
23 mei 2018, 22:28
Dankzij de sleepwet "leest" de overheid nu alles!

denk dara maar eens goed over na. Het referendum gaf een nee. Rutte deed een plas en liet alles zoals het was. Dus de sleepwet is een feit.

Megaboob

Partycrasher
23 mei 2018, 23:36
Die genocideplegers sleepten van 78 jaar geleden tot 73 jaar geleden mensen, jawel mensen, nog een keer: mensen, uit de huizen van die mensen, uit cafés waar die mensen graag kwamen en vanaf elke andere plek waar die mensen graag vertoefden, naar plekken waar alleen mensen die levensmoe zijn graag vertoeven. En dat was de sleepwet toen. Niks veranderd dus. Kreeftland.

Goedemorgenallemaal
24 mei 2018, 11:51
Dankzij de sleepwet "leest" de overheid nu alles!
Megaboob
Om mee te lezen in een forum was de sleepwet niet eens nodig, iedereen mag lezen en iedereen mag kennis nemen van feiten.

Flipper
24 mei 2018, 20:08
Dr worden hier verhalen geschreven die zijn net een sprookje van Grimm..
Ik wens de politie dan ook veel lees plezier :)

in het kort de dames zijn lelijk, en vaak lui, en ijsberen zijn net vissers,
alles is groter beter en nog nooit zo goed geweest..

En in nederland zijn ze vaak nog lelijker en nog luier..

Je weet nooit wie er harder liegt de dame of de ijsbeer..

WA
24 mei 2018, 20:18
Dat maakt helemaal niet uit, of wat er in het forum geschreven word waar is of niet. Men haalt er gewoon uit wat het beste past bij het eigen denkbeeld.

Hooker lover1
25 mei 2018, 07:43
Dat maakt helemaal niet uit, of wat er in het forum geschreven word waar is of niet. Men haalt er gewoon uit wat het beste past bij het eigen denkbeeld.
Zo is dat,en sterker zelfs...
Of er nu wat op een prostitutie forum geschreven werd of niet,autoriteiten gaan er bij voorbaat vanuit dat de prostituee een gedwongen slachtoffer is!

Flipper
25 mei 2018, 10:08
dat was ook zo.. 20 jaar geleden.. wellicht in nederland is het nog steeds zo. belastingen werken gedwongen prostitutie in de hand aangezien de vrije dames naar landen gaan zonder belasting.. dus je zou kunnen zeggen dat juist de overheid de gedwongen prostitutie in stand houd.

Hooker lover1
25 mei 2018, 12:12
Wat de overheid vooral in de hand werkt en houd,is een wereld vreemde en hypocriete houding ten opzichte van prostitutie.
Men wil het niet,men catalogeerd het onder criminaliteit...
Maar men wenst er wel taxaties en belastingen op te innen:hammer:

stimpy3
25 mei 2018, 13:44
Ze lezen niet alleen mee, het zou zomaar ook kunnen dat er wat 'agent provocateurs' tussenzitten die vragen in welke clubs je nog AO kunt neuken...

Goedemorgenallemaal
25 mei 2018, 14:19
Ze lezen niet alleen mee, het zou zomaar ook kunnen dat er wat 'agent provocateurs' tussenzitten die vragen in welke clubs je nog AO kunt neuken...
Volgens mij is dat net een stapje te ver althans in Nederland.. Maar wie weet zouden Duiters da wel mogen en wellicht ook op een NL forum.

Flipper
25 mei 2018, 18:18
nou hier je anwoordt.. het kan overal, als je er maar genoeg voor betaald..als je n dvp zegt ik geeft je 10.000 en vertel het niemand dan hangen de vlaggen uit hahaha.. maar goed pak een willkeurig wijf op facebook voor 10 k ben je overal het mannetje..

heb het wel eens gedaan via fb.. voor 500 ging ze al plat.
mja was natuurlijk nix , maar goed.

stimpy3
25 mei 2018, 22:44
Volgens mij is dat net een stapje te ver althans in Nederland.. Maar wie weet zouden Duiters da wel mogen en wellicht ook op een NL forum.

Nah, die weten natuurlijk ook wel dat ze nooit een heterdaadje betrappen. Maar als de politie iedere week binnenvalt om te controleren dan is de lol voor zo'n clubeigenaar er natuurlijk ook wel vanaf.