Volledige versie bekijken : Georgia (Roemeense)
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Georgia (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, PSE
Extra info:
uit m'n verslag:
Omdat ik de volgende dag naar GT ging wou ik het eigenlijk laten nog een vierde kamer te maken. Dat was gerekend buiten de dame in de spijkerstring aan de andere kant van de bar. Zag er geil uit maar ze was de hele tijd aan de andere kant van de bar en ik had er dus nog niet van dichtbij gezien. Later op de avond neem ik dus de trap naar boven achter haar aan en daar zag ik dat ze ook een erg mooi gezichtje had. Ik had toen toch zo iets van deze kans moet ik niet laten lopen. Ik was er alleen nog niet klaar voor. Dus wachten tot later. Op het moment dat ik wil duurt het nog heel lang voor ze terug komt en toen kreeg ik niet eens de kans omdat ze direct door iemand werd meegenomen. Het was redelijk laat en ik wou eigenlijk naar het hotel maar ook deze kans niet missen. Ik heb toen besloten dat als ze binnen het half uurtje niet terug was ik naar het hotel terug zou gaan. Gelukkig kwam ze snel genoeg terug. Vervolgens wou ik de kans niet laten lopen en ben ik er gelijk bij gaan zitten toen ze met een vriendin een sigaretje was gaan roken boven. Ik stelde me voor aan Georgia of Georgie maar die bleef met haar vriendin kletsen en deed heel onverschillig. Na het gesprek met de dames mee naar beneden gelopen en toen kreeg ik onderweg de vraag of ik mee naar de kamer ging. Geen ideaal begin dit maar ze liet een wel heel erg mooie lach zien wat was deze dame mooi. 22 jaar. Ze had hier al gewerkt maar had afgelopen 4 maanden in aca gold gewerkt. Ze blijft helaas maar 3 dagen want ze wil niet meer in een 40€ club werken. Dame zegt ook in kleinere high end clubs in Nederland te hebben gewerkt en daar later dit jaar weer terug naar toe te willen. Gevaarlijke vrouw want ze doet aan boksen. Heeft dan ook een perfect afgetraind lichaam. Op de kamer was alles top. Kom ik haar weer tegen is herhaling gegarandeerd. Wat een schoonheid en wat een passie. Het ijs was ook helemaal gebroken. Wat een onverwacht leuke dame was dit dat had ik zeker niet verwacht. Na afloop vroeg ze me of ik haar op een wijntje wou trakteren en toen hebben we nog lekker zitten na kletsen terwijl ze dat op dronk. Vond het jammer om weer te gaan en heb nog getwijfeld de volgende dag weer te gaan ipv naar GT. Nog 1 maal Georgia zien kon geen kwaad maar ik vond het vanwege andere dingen beter naar GT te gaan. Ze wil het nu in Dolce vita proberen en als het niet bevalt naar PHG. Jammer had liever gezien dat ze in een club ging werken waar ik wel eens kwam. Eerlijk gezegd ze was goed en het was erg fijn met haar er was een goede klik en ze had iets heel moois, maar julia is ook leuk en nog beter.
kempie
23 juni 2018, 19:42
Nu inderdaad in phg te bewonderen. Zei dat pzc hier extra is. Hopelijk is dat niet zo. Dus maar pmc gedaan kort en daarna heerlijk lang geneukt. Bjj een half uietje gehouden dan maar. Zo is een half uurtje ook prima. Echt mooi:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
gignnl
23 juni 2018, 20:35
Inderdaad,de meeste dames daar vragen extra voor pzc en klokkkijken is ook niet hun sterkste kant...