PDA

Volledige versie bekijken : Alexandra (Roemeense)

kempie
23 mei 2018, 23:06
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

alexandra (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:40 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, PSE
Extra info:

kempie
23 mei 2018, 23:07
Als eerste begon ik de dag met alexandra. Mooie kleine Roemeense met heerlijk kontje. Ondanks de niet zo fantastische kennismaking toch geprobeert. Pijpen was prima en neuken ook alleen had de dame niet zo veel zin in zoveel standjes. Prima voor een half uurtje maar aangezien deze dame niet zo makkelijk is zal er niet snel herhaling van komen.

vrije jongen
25 februari 2019, 17:41
Helaas ben ik ook in die mooie lach getrapt toen ik genoeg had van het wachten op Lilly. Slechtste kamer in tijden. Volgens mij waren we ongeveer 5 minuten op de kamer... en in die tijd zowaar gepijpt en geneukt. Een exponent van de typische ACA afwerking.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

kempie
25 februari 2019, 19:38
Helaas ben ik ook in die mooie lach getrapt toen ik genoeg had van het wachten op Lilly. Slechtste kamer in tijden. Volgens mij waren we ongeveer 5 minuten op de kamer... en in die tijd zowaar gepijpt en geneukt. Een exponent van de typische ACA afwerking.

Vriend ik raad je aan ga eens met julia of die nieuw blonde heidi met de mooie naturele tieten. Dat zijn daat topper alhoewel lily ook niet bepaald een slechte keuze is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

vrije jongen
25 februari 2019, 19:52
Die blonde viel inderdaad op... maar ik kon het niet helpen dat ze meestal binnen een kwartier weer terug was. Julia kwam pas binnen toen ik alweer aan het vertrekken was.