PDA

Volledige versie bekijken : Vavilon Bergen op Zoom

Westermient
31 mei 2018, 20:39
Een dame met een erg opvallende en originele naam. Lang getwijfeld of ik een afspraak zou maken, toch gedaan en gekozen voor een pijpdate. Ik had al wat gemengde recensies over haar gelezen, maar aangezien iedereen anders is en een recensie een momentopname weergeeft, zeggen die lang niet alles.
Pluspunten: schone, verzorgde vrouw. Gratis en ruim parkeren. Discreet, onopvallend en goed te vinden ontvangst locatie. Schone kamer.

Nogmaals naar haar toe gaan: nee. Communiceren ging redelijk, maar ze doet alles nogal hardhandig. Uiteraard was ik zeer zorgvuldig gedoucht net voordat ik in de auto was gestapt, maar zij wast zelf nogmaals al haar klanten. Prima, maar het ging op een pijnlijk harde manier.
Pijpen daarna ook hard en een beetje machinaal. Voor mij in ieder geval op een totaal verkeerde wijze

Ze hield haar topje en korte jeans aan. Haar borsten aanraken was niet toegestaan. Zo te zien erg veel tattoo's

Al met al tegenvallende date, misschien heb ik ook minder snel een klik met Balkan dames?

https://www.kinky.nl/vrouwen/bergen-op-zoom/569718-Vavilon

Ze adverteert ook op sexjobs dacht ik