PDA

Volledige versie bekijken : Leukste tent omgeving Nijmegen

DennisR33
12 juni 2018, 19:25
Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ga nu al een jaar lang een keer in de maand naar Xanten en ben een keer in Dorsten geweest (veel te ver weg!) .
Wat ik me af vroeg: Wat vinden jullie nou de beste club in de buurt van omgeving nijmegen (maximaal 1 uur rijden) en waar vind je de mooiste dames.

Mvg Dennis. :)

phoenix
12 juni 2018, 19:33
op plein 44 in Nijmegen de dames die voorbij fietsen of de ramen en het kronenbugerpark, verder zijn er geen clubs meer, ja of je moet wat verder zuidelijk gt phd of noordelijk vila venus of gallardo in hamminkeln

DennisR33
12 juni 2018, 19:50
Ik bedoel ook over de grens heen :) , volgens mij is duitsland wel goedkoper dan Nederland.
Maar heb geen zin om meer dan 1,5 uur in de auto te zitten.

de duisburg spesjalist
12 juni 2018, 19:50
ga maar is een keer naar duisburg vulkanstrasse 50 km verder als xanten als je xanten gewent ben kijk je je ogen uit in duisburg ;)

DennisR33
12 juni 2018, 19:56
Thanks! Die was ik nog niet tegen gekomen hier op het forum :)
Wat zijn de prijzen ?

noglangnietuitgewandeld
12 juni 2018, 20:00
Hij vroeg om een club. Sinds van Goch geen saunaclub meer is, dat was lekker dichtbij, kom je dan gauw in Hamminkeln. Venus (mijn persoonlijke voorkeur) of Gallardo. Na Xanten zal dat een verademing zijn.

DennisR33
12 juni 2018, 20:05
Wat is "van Goch" dan? :P
Venus heb ik al meerdere malen van gehoord hier op het forum. Die staat op het lijstje om een keer heen te gaan :D

Piet Plezier
12 juni 2018, 20:16
saunaclub Venus natuurlijk in Hamminkeln, is op dit moment de mooiste en beste club uit heel NRW.
Vroeger van GOCH maar dat is helaas niet meer.

phoenix
12 juni 2018, 20:22
tappen ze ok goed bier piet plezier? want dt maakt 100% uit bij jou gleuf ik

de duisburg spesjalist
12 juni 2018, 20:24
saunaclub Venus natuurlijk in Hamminkeln, is op dit moment de mooiste en beste club uit heel NRW.
Vroeger van GOCH maar dat is helaas niet meer.

daar moet je voor je biertje na 19 uur betalen piet :hammer: ga dan naar garelerado kan je nog genieten van het zwembad :biggrin: bier de helle dag bij de prijs in :freu:

Smouse
12 juni 2018, 20:26
Hallo Dennis,

Vanuit Nijmegen ben je met de auto binnen een uur in YinYang (https://yinyang.nl/)
*met de trein naar Roermond is een uur en 20 minuten

See ya Smouse

Piet Plezier
12 juni 2018, 20:30
tappen ze ok goed bier piet plezier? want dt maakt 100% uit bij jou gleuf ik

lekkere ijskoude flessen Krombacher

Piet Plezier
12 juni 2018, 20:31
daar moet je voor je biertje na 19 uur betalen piet :hammer: ga dan naar garelerado kan je nog genieten van het zwembad :biggrin: bier de helle dag bij de prijs in :freu:

nee, Gallardo is niets tegenover Venus
Ik heb een afspraak met de eigenaar

phoenix
12 juni 2018, 20:36
een kleine club met super dames is natuurlijk beter dan zo een enorme keet die je nauwelijks opknapt....

Piet Plezier
12 juni 2018, 21:12
een kleine club met super dames is natuurlijk beter dan zo een enorme keet die je nauwelijks opknapt....

phea daar heb je helemaal gelijk, het is geen grote club.
Maar het is wel een hele mooie club
En natuurlijk allemaal super dames, met een 100% service
Nee l, zo vind je er niet veel

Mrbluejay
12 juni 2018, 22:21
Piet wordt gesponserd? haha Nee beide clubs Venus en Gallardo vond ik top, alleen ik ben meer een overdag gast vandaar dat ik ff wacht met Venus tot het zwembad en de tuin klaar zijn :)
Je zit nu namelijk alleen maar binnen (en niet al te groot) 's avonds natuurlijk geen probleem :)

cath.leen
12 juni 2018, 23:07
nee, Gallardo is niets tegenover Venus
Ik heb een afspraak met de eigenaar

Haha, ja die afspraak ken ik.

Mijn vorkeur is ook VENUS. (Soms gaa ik wel voor de een of andere dame naar GALLARDO kijken)

Husky
13 juni 2018, 01:04
Ieder zijn eigen voorkeur,voor mij Gallardo vanwege voor mij leuke dames,welness,prima eten,groot zwembad en vooral de ruimte etc.
Ik was zondag in XS Saunaclub Bochum,daar zullen we helaas Piet Plezier nooit zien:heul:
Reden er word geen alcohol gedronken:),maar je kan er prima eten en :fuck:

rakkertje12
13 juni 2018, 17:29
Dennis ga naar golden time dat is het beste wat er is en maar 80 km van Nijmegen.

rakkertje12
13 juni 2018, 17:49
Hallo Dennis

Venus is een kleine leuke club voor een wip en dan heb je het gehad.
Wat heb je aan 8 a 10 dames in een club en verder is er niks te beleven.
Zonden van het geld, pak een goeie grote club waar je alles heb.
En dat is Ying yang en golden time binnen een uur ben je er.

Veel plezier.

veel plezier.

jva33
28 juni 2018, 11:22
Ben wel benieuwd of Dennis al ervaringen kan delen - zelf aan het kijken in dezelfde regio, maar dan op doordeweekse middagen (tot max 15.00). En omdat de meeste clubs dan pas beginnen ben ik wel benieuwd waar de suc6 (ahum) kans het grootst is...

Uit-Drenthe
28 juni 2018, 18:37
Ying Yang of Gden Time daar zijn om 11:00 al genoeg dames te vinden. Galardo komt pas om 15:00 op gang.

stimpy3
28 juni 2018, 19:12
Villa Vertigo, grefrath: 49 minuten rijden
Hamminkeln, Venus/Gallardo: 1 uur rijden
Heaven 7, Willich: 1u7 rijden
Babylon, Elsfdorf: 1u20 rijden
Magnum, Erkrath: 1u24 rijden

DennisR33
29 juni 2018, 00:12
Hoi Jva33,
Nee nog niet geweest. Ik had komende zaterdag naar Gallardo willen gaan maar heb helaas alleen in de avond tijd.
Ik ga dan liever een andere keer een hele middag/avond.
Dus zaterdag avond toch een goedkopere club.

schoolmeester
29 juni 2018, 06:19
Saunaclub SALOME te Herne bij Bochum, vanaf Nijmegen ong. 1 uur rijden.

Groet, schoolmeester.

rakkertje12
16 juli 2018, 20:36
Zaterdag ben ik naar Babylon geweest.

Ik moet zeggen er waren denk ik 60 dames en super mooie en goed in alles.
Alleen waren er ook wel 100 mannen binnen en voor ieders wat, slank en middel dat zijn daar de dames en ze pakken je gelijk als je binnen komt met tongzoenen enz.
Gelukkig was het mooie weer en lagen er veel mannen in het zwembad.
Ik moet zeggen dat ik heb genoten van de dames, die werkelijk alles deden om je naar je zin te maken.
En het eten was ook geweldig.
Wil je echt genieten dan raad ik iedereen aan om naar Babylon te gaan en de sfeer daar, zorgen de naakte dames wel voor.

Alles mag waar je ook ligt of zit of op de kamer of kino en maakt bij Babylon niks uit als je maar vermaakt, daar gaat het om.

Dalton
17 juli 2018, 10:45
Waar is deze club met 60 dames en meer dan 100 ijsberen in de buurt van NIJMEGEN?
Ik ben eens in BABYLON geweest ten zuiden van KEULEN maar daar kunnen nooit zoveel mensen in.
In den beginne dacht ik dat het een homo tent was want er waren alleen maar ijsberen maar naar een tijdje kwamen er toch 11 dames en nog mooie ook in hun blootje langs paraderen en dat waren ze dan voor die dag.
Misschien een andere club waar hier nog niks over bekend is of gewoon een lul verhaaltje kan ook.

schoolmeester
17 juli 2018, 10:48
DALTON, ik denk dat niet alle ijsberen even goed zijn in tellen.....

Groeten uit Gelderland, schoolmeester.

rakkertje12
17 juli 2018, 12:52
tussen Gladbach en keulen, dat klopt
Is helemaal verbouwd, en er werken zeker 60 dames, hebben ook een stuk overdekt terras bij gebouwd.

en zaterdag waren er zeker 100 mannen binnen, dat komt omdat 2 mannen jarig waren en hadden de vrienden uitgenodigd daar te komen vieren.
zo doende was het zaterdag extreem druk daar, wij konden zelf nog geen kleding kastje krijgen en moesten kleding in een zak doen oke.

kees1000
17 juli 2018, 21:57
Waarom plaats je deze recensie niet op "Babylon, Elsdorf" ?

rakkertje12
17 juli 2018, 23:40
Had ik niet bij stil gestaan, gelijk heb je hier in.