Volledige versie bekijken : Beatrice (Roemeense)
yylover
29 juni 2018, 22:36
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Beatrice (Roemeense)
Leeftijd:20 jaarTaal:Duits (matig), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:Nieuw in Babylon en een aanrader
yylover
29 juni 2018, 22:46
Ik zat wat te hangen op het bankje en aan het bekijken wie mijn eerste kamer zou worden, toen deze dame zich bij me voegde.
Normaal niet helemaal mijn type, ze heeft nogal flinke borsten, cup C misschien wel D, maar wel een mooi en slank postuur.
Een klein gesprekje volgde maar de stralende glimlach en lekkere tongzoen overtuigde mij al snel.
Ze is pas een paar dagen nieuw in Babylon en is afkomstig uit een privehuis in Stuttgart. Met haar 20 lentes wel wat jong, maar op de kamer bleek deze dame al behoorlijk ervaren te zijn.
Direct een leuke klik met deze meid. Met veel enthousiasme en een beetje plagerig was ze een voltreffer, soms gaf ze mij zelfs de indruk dat ze zelf ook wel genoot van onze sessie.
Heerlijk tongzoenen, beffen, een kletsnatte 69, lekker vingeren, allemaal geen probleem.
Een aanwinst voor deze club met een HHG van een dikke 100%
cheasehead
30 juni 2018, 13:20
Deze krullenbol was mij ook al opgevallen en nadat YYlover lovend over haar was zag ik me genoodzaakt om ook eens gebruik te gaan maken van deze dame.
Ze heeft leuke krulletjes en op een of andere manier trekt mij dat wel ook hingen er een paar flinke borsten aan en er stond een leuk ondeugend gezichtje op.
Op de kamer was het meteen raak, lekker een potje tongzoenen en langzaam gleed ze af om pielemans te verwennen met haar mondje.
Daarna bereed ze me als een dolle vol met passie en ze hield het lang vol en de rest van de sex was ook zeer prima.
Leuke aanwinst voor Babylon en HHG 100%
hanslatta
25 juli 2018, 20:21
sluit me helemaal aan bij bovenstaand. echt een girl next door. Lief , passievol , goede gft