PDA

Volledige versie bekijken : Mary (Roemeense)

cheasehead
30 juni 2018, 14:22
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Mary (Roemeense)
Leeftijd:18 jaarTaal:Duits (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:JaLichaamsdeel:Bovenlip
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
Extra info:Dame spreekt alleen Roemeens en misschien een paar woordjes over de grens

cheasehead
30 juni 2018, 14:35
Mary Het zusje van..........................

Mary is het kleine zusje van Georgiana en zeer er zeer leuk uit met een pracht van een body.
Ze stond bij mij op mijn to-do list toen ik haar spotte in de bar ruimte.
Eens kijken hoe goed haar grote zus haar heeft opgeleid in het vak.

Mary spreekt alleen Roemeens en misschien een paar woordjes over de grens, dus communicatie met haar is moeilijk als je geen Roemeens spreekt.
Gelukkig spreek ik een beetje Roemeens en zo kon ik toch een leuk gesprekje met haar hebben.
Op de weg naar de kamer toe had ik totaal geen hoge verwachtingen van haar aangezien ze pas 18 is en net in het vak zit.
Eenmaal op de kamer en op het bed aanbeland kreeg ik heerlijke tongzoentjes van haar en het pijpwerk en neuk werk was ook goed.

Kortom een leuke kamer met haar gehad en herhaling zat er zeker wel in.

Op het einde van de avond zocht ik naar een 3e slachtoffer voor de dag, maar ik kreeg zo niks gevonden.
Mary liep voorbij en vroeg of k haar wilde vergezellen voor het roken.
Ze ging op mijn schoot zitten en ik kreeg spontaan en harde van haar.

Maar besloten om met haar op de kamer te gaan en dat was zeker een goede keuze.
Deze kamer was nog beter als de eerste kamer en ook met een aardig GFE gehalte.

HHG 100%

Georgiana heeft haar zusje goed opgeleid

perso
26 oktober 2018, 19:15
Trio met de zusjes Georgiana en Mary
Georgiana had ik inmiddels al gespot, terwijl ik aan het ontbijten was. Ze kwam even buurten en herinnerde zich ineens wat ik haar die week er voor heb gezegd. Ik had gezegd dat ik vandaag een triootje zou doen met haar en haar zusje Mary. Mary bleek al een kamer gescoord te hebben en was dus voorlopig even niet aanwezig. Ik zei tegen Georgiana dat wanneer haar zusje weer terug was, ze moest opzoeken. Ik ben toen maar even bij de bende van ellende, waaronder de jarige job Ricardo Banana, Graagneuker en nog een aantal gasten. Het bier vloeide er rijkelijk, want de tafel stond op een gegeven moment goed vol met glazen bier.

Georgiana was nog steeds niet langs geweest, dus ik ging maar even poolshoogte nemen. Mary bleek ook nog steeds op de kamer en Georgiana zag ik ook niet meer. Ik ben maar even bij Roberta gaan zitten, die achter de gokkasten zat. Zo kon ik de dames die terug van de kamer kwamen mooi in de gaten houden. Het duurde niet lang of Mary kwam aangelopen. Helaas spreekt Mary nog geen Engels of Duits, dus communiceren was erg lastig. Ik had ook het idee dat Georgiana haar nog niet verteld had over de plannen. Ze liep dus dan ook gelijk naar de kleedruimte. Even later kwam Georgiana er ook aan. Ze had in de tussentijd ook nog even een kamertje kunnen scoren. Ik zei tegen haar dat haar zusje ook in de kleedkamer was. Ze zei dat ze zich snel zou gaan opfrissen en dan samen met haar zusje mij zouden opzoeken. Een kleine 10 minuten later kwamen ze beide.

We even kort een gesprekje gehad, dat wil zeggen, Georgiana en ik en vervolgens zijn we naar een kamer verhuist. Daar moest het dus gebeuren, een triootje met 2 zusjes ;) De zusje maakten het bed op en ik nam plaats. Mary kwam gelijk naast me liggen en begon me innig te zoenen. Zal viel beslist niet tegen. Ze zoent erg lekker en hoewel ze rookt, merkte ik daar niets van. Tongen was erg goed.

Ondertussen had Georgiana zich om mijn kleine vriend bekommerd. Heerlijk als een dame aan het tongzoenen is en de andere je een blowjob geeft. De dames wisselden elkaar steeds af. Dit keer had Georgiana ook een fris mondje, want de vorige keer had ze een lichte tabakssmaak in haar mond. Niet heel erg storend, maar heb het liever niet.

Na een paar keer onderling gewisseld te hebben, vroeg Georgiana of ik haar kleine zusje wilde neuken ;) Alleen al hoe ze het zei, maakte me erg geil. Georgiana gaf haar zusje opdracht om me in cowgirl te nemen, zodat ik Georgiana kon blijven zoenen en ze mijn tepels kon bewerken. Aan de onervarenheid van Mary was weinig te merken. Als een volleerd cowgirl reed ze op mijn kleine vriend. Als ze het iets langer had volgehouden, was ik misschien zelfs in die positie klaargekomen. Voor mij een positie waar ik over het algemeen moeilijker klaarkom, maar zijn deed het erg goed. Uiteindelijk in missio gefinisht in Mary, waarbij Georgiana mijn tepels bleef bewerken. Ik had daarbij een erg mooi uitzicht op het mooie jonge gezichtje van Mary. Met een paar laatste tongzoenen het ik mijn eerste orgasme van de dag.

Daarna nog even wat nagepraat met de 2 zusjes, waarbij Georgiana als tolk fungeerde. Met Mary ga ik zeker in de toekomst nog een kamertje individueel doen, ondanks dat ik nauwelijks met haar kan communiceren, maar haar service is erg goed en het is een bijzonder mooi meisje.

https://images2.imgbox.com/44/ad/9llbbhrg_o.jpg

https://images2.imgbox.com/fd/b6/L3as8LY1_o.gif

Naam: Mary https://images2.imgbox.com/3f/e2/oa3CZToQ_o.jpg
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Helaas alleen Roemeens
Leeftijd: 18
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,71 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 49Kg, maat 36/ B-cup

vrije jongen
26 oktober 2018, 22:54
Zowel lengte als maat worden iets te hoog ingeschat...

perso
26 oktober 2018, 23:59
Zowel lengte als maat worden iets te hoog ingeschat...

Ik haal de gegevens van de website van Babylon en we weten dat die uiterst betrouwbaar is :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Lupus
28 oktober 2018, 03:37
Samen met haar zusje Georgiana vormt zij een tagteam waaraan het moeilijk weerstand bieden is. Mary komt heel schuchter over (waarschijnlijk mede omdat ze de taal niet beheerst) maar haar acties zijn dat zeker niet. Ze doet niet onder voor haar zusje als het op zoenen of bj aankomt. Beide doet ze met een gretigheid die ik wel kan waarderen.

perso
25 november 2018, 19:48
Met Mary had ik een paar weken geleden een trio, samen met haar zus Georgiana. Ik was erg positief door haar verrast toen, zeker om dat het nog een jong meisje is van net 18 jaar. Na die sessie heb ik altijd in m'n achterhoofd gehad om nog een keer een sessie met haar te doen, maar dan individueel. Ik liep bij de gokkasten, toen ik haar tegenkwam. Ze kwam net van de kamer en toen ze naar de kleedkamer wilde gaf ik haar aan dat ik op haar zou wachten in de bar. Ze ging zich gauw douchen en na een minuut of 10 kwam ze bij me. We zijn gelijk naar de kamer gegaan. Normaal wil ik altijd even met een dame op de bank wat kletsen en (tong)zoenen, maar omdat ik wist dat ze weinig Duits of Engels kon, vond ik het wel een goed idee om gelijk maar naar de kamer te gaan. Ik zei haar dat ik even wat op wilde halen uit mijn kluisje. Met mijn telefoon en een presentje kwam ik weer bij haar. Met de telefoon kon ik, indien nodig, met haar communiceren in het Roemeens op de kamer.

Op de kamer begon Mary me gelijk te tongzoenen en ik kon me van de vorige keer nog goed herinneren dat ze dit heel erg lekker kan ;) Ze heeft een erg mooi lekker strak lijfje. Mooie kleine stevige tienerborstjes en een mooi gezichtje. Haar blik komt een beetje arrogant over, maar zo is ze absoluut niet. Tis een heel lief ding op de kamer en stel je haar op haar gemak, komt ze ook wat meer los en probeert ze ook in het Duits te praten. Met een beetje hulp van Google Translate toch leuk met haar kunnen communiceren.

De seks was erg goed met haar en dat vond ik ook al tijdens de trio met Georgiana, alleen toen kon ik me niet vol concentreren op Mary. Dit keer wel. Wat erg lekker was, was toen ze me in cowgirl nam. Helaas niet een positie waarin een dame me makkelijk kan laten klaarkomen, dus haar na een tijdje in missio genomen. Misschien dat ik een volgende keer de eerste sessie met haar ga doen en dan kijken of het haar zal lukken om me in cowgirl klaar te krijgen. Tot nu toe is alleen Gina dat gelukt.

De resterende tijd hebben we een beetje met elkaar gesproken, zoveel mogelijk in het Duits, zodat ze een beetje kon oefenen ;) Over een paar maandjes zal haar niveau weer een stukje beter zijn. Ze is gelukkig niet bang om fouten te maken.

Nationaliteit/Taal: Roemeense / Helaas alleen Roemeens
Postuur/Cupmaat: normaal, 49Kg, maat 36/ B-cup

perso
17 juni 2019, 22:52
https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg Trio met Georgiana en Mary https://images2.imgbox.com/42/53/KWHzDnvC_o.jpg
De tweede sessie van de dag was met Georgiana en Mary. Georgiana kwam even bij, toen ik een kippensoep aan het eten was. Een beetje plagerig begon ze een gesprekje met me, waarbij ze overal een beetje aan het friemelen was. Ze vroeg of ik nu zin had met haar zusje om naar de kamer te gaan. Ik had eigenlijk plannen om met hen de laatste sessie van de dag te doen, maar ze zei dat ze misschien eerder weg zouden gaan. En nu was haar zusje Mary ook beschikbaar, dus dan maar gelijk ;)

Het was weer een leuk kamertje met deze 2 zusjes. Beide (tong)zoenen lekker, maar ik vind Mary net iets beter. Het pijpen doen de dames beide goed. Niet veel verschil onderling. En beide wisten mijn tepels goed onderhanden te nemen, vooral Georgiana. Op het moment van schrijven vol ik het nog steeds ;)

Ook tijdens deze sessie niet geneukt, maar dat was geen gemis. De blowjobs van beide dames waren heerlijk ;)

https://images2.imgbox.com/44/ad/9llbbhrg_o.jpg

Nationaliteit/Taal: Roemeense / Een heel klein beetje Duits
Postuur/Cupmaat: slank, 49Kg, maat 36/ B-cup

Siberische tijger
17 oktober 2019, 10:54
Azis,

Mary en Georgina zijn weer terug in Babylon.
Uitgerust en goed in vorm. Georgiana blijft het meest 'aanwezig' in de bar, Mary is wat verlegener.

Player
22 oktober 2019, 23:01
Volgens de GPL samen met haar zus gisteren en vandaag niet aanwezig. Iemand enig idee of ze er deze week zullen zijn? En zijn ze soms ook in andere clubs actief, want zijn toch vaak afwezig de laatste tijd.

ButtinSky
27 oktober 2019, 00:18
Beide zusjes "zeer" aanwezig vandaag. (sorry voor de " ")

Player
27 oktober 2019, 03:43
Jammer dat de GPL niet betrouwbaarder is, anders zou ik ze graag nog eens doen. Maar zat gisteren in LR en vandaag in GT [emoji2955]

Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk

Player
17 december 2019, 20:17
Iemand enig idee wanneer Mary en haar zus nog eens hun opwachting doen in BB?

ButtinSky
17 december 2019, 22:53
Zal nog wel een week of 4 duren.

Siberische tijger
23 februari 2020, 08:31
De afgelopen week was Mary weer aanwezig. Zaterdag 22 februari heb ik haar zelf gezien.

vanKees
13 oktober 2020, 21:19
Von einem vertrauenswürdigen Insider:
Mary ist seit heute wieder im Club.

vanKees

Zapzarap
4 juli 2021, 21:25
Mary is ook zo'n geweldige topper in Babylon. Nog een jong meisje die wenig Duits of Engels kan, maar op de kamer compenseert ze dat met haar goede service. Ze blijft maar tongzoenen, die kleine meid. Ooit ga ik een keer een trio doen samen met haar zus Georgiana. Gisteren vroegen ze ook of ik dat wou, maar dat heb ik toen afgeslagen.

hasta la pasta
31 oktober 2021, 17:07
Leuk dit, even het draadje doorlezen en je dan bedenken dat de tijd voortschrijdt. Ze spreekt inmiddels een heel aardig woordje Duits. Ik zoek eigenlijk zelden jonge, slanke kuikens op. Haar gedrag in de club is best opvallend. Eigenlijk als je haar ziet is ze best vaak goed gehumeurd. Eergisteren schaakte ze mij (i.p.v. andersom) nadat ik zonder orgasme net van een kamer was gekomen. Orgasme was dit maal binnen 30 min gepiept. Service echt prima en heel gezellig om mee te kameren.

vanKees
26 januari 2022, 18:02
Mary kommt mit ihrer Schwester Georgiana und Kusine Betty am Samstag
zurück.

vanKees

Ikkebenikke
29 maart 2022, 19:52
Vorige week woensdag was ik voor het eerst in deze club. Met wat wandelaars ontbeten en kreeg al meteen advies over welke toppers zijn en welke te vermijden. Mary kwam langs en we hadden meteen oogcontact. Kreeg meteen te horen dat ze een toppertje is. Ze heeft inderdaad een geweldige body. Lekker gegeten en even een wandeling gemaakt om de club te ontdekken. Kwam weer terug bij de bar en daar zat ze met wat later bleek haar nichtje te zijn.
Ging er langs staan om wat drinken te bestellen en we raakte snel aan de praat. Al net zo snel zat ik naats haar en hadden haar handen mijn lichaam gevonden. Van het een kwam het ander en onze tongen hadden elkaar gevonden.
Tijd om naar de kamer te gaan. Het is echt een dame met een goddelijk lichaam. Pijpen zonder deed ze vol overgave, afgewisseld met tongen. Al snel haar poesje gevonden en het smaakte lekker en fris.
Wil haar ook vanbinnen voelen en het was lekker strak. Ze zat bovenop en het zag er geil uit. Toen ze vroeg of ik in haar mondje wilde klaarkomen wist ik het wel. Dit was echt een geil gezicht. Later lagen we op bed wat na te praten en kreeg ik te horen dat haar zusje er ook werkte. Deze zou ik zeker ook nog gaan leren kennen.
Al met al een super kamer met een super dame.

Kriske1000
4 april 2022, 15:14
een 10-tal dagen geleden naar BB geweest en ik kan niet anders dan bevestigen: een trio met Mary en Georgina is toch wel geweldig.
Kan niets toevoegen aan de vorige commentaren, je moet het zelf ondervinden. Het is geweldig ;-)

Kriske1000
4 april 2022, 15:15
een 10-tal dagen geleden naar BB geweest en ik kan niet anders dan bevestigen: een trio met Mary en Georgina is toch wel geweldig.
Kan niets toevoegen aan de vorige commentaren, je moet het zelf ondervinden. Het is geweldig :hammer::wand::lostit:

Zapzarap
5 april 2022, 20:54
Vorige week woensdag Babylon weer eens bezocht en daar een kamer gemaakt met Mary. Mary is welbekend op dit forum. Ondanks haar jonge leeftijd een echte topper. Communicatie gaat soms wat moeilijk door haar beperkte kennis van de Duitse en Engelse taal, maar haar service is tiptop in orde. Een meid die er altijd zin in lijkt te hebben en er zelf ook geil van wordt.

Kriske1000
25 april 2022, 10:55
Zit Mary nog bij Babylon? Is blijkbaar al enkele weken weg ...

noglangnietuitgewandeld
25 april 2022, 11:37
Zit Mary nog bij Babylon? Is blijkbaar al enkele weken weg ...

Paasreces. Die zal wel terugkomen.

vanKees
25 april 2022, 16:49
Paasreces. Die zal wel terugkomen.

Wie ihre Schwester Georgina auch!

vanKees

Jules1
5 juli 2022, 23:18
Is Mary ondertussen al terug aanwezig
Mvg

vanKees
6 juli 2022, 06:34
Laut einigen Berichten nach ist Mary momentan im Club. Ob und wann Sie tagesaktuell im Club ist kannst Du nur
telefonisch erfragen.

vanKees

Nachtrag:
Habe gerade auf die GPL geschaut, ist die nächsten Tage gelistet und Mary ist ziemlich zuverlässig. Die Kleine will Geld
verdienen!

Levitrus
7 juli 2022, 12:45
Gisteren wellicht de meest geboekte meid. En niet onterecht.

Ik had haar al vroeg op de dag gespot, maar ze was dus vrij druk bezet, alleszins het lukte me niet haar te benaderen. Gelukkig had ze dat op 1 of andere manier door en op zeker moment benaderde ze mij zelf. Weliswaar in het gezelschap van Leah en met uiteraard het voorstel om eventueel met z’n drieën te kameren.

Mijn voorgaande kamer was met Isabella: twee behoorlijk van elkaar verschillende dames, maar in mijn ogen allebei plaatjes. Mary kleiner en tengerder, kleine(re) tietjes, een heel klein kontje en ravenzwart haar.

Haar Duits is intussen meer dan OK, een gesprekje voeren ging vlot.
Op de kamer bleek haar Frans ook niet verkeerd te zijn. Een natuurtalent! Een erg prettige verrassing waren haar intense tongzoenen, zonder enige remming, bijna huigdiep.

Qua seks heb ik maar één standje gehad. Doggy. Daar had ik al de hele namiddag naar uitgekeken: die kleine billetjes gespreid, met full view op haar sterretje. Ik had nog wel enkele andere posities willen doornemen maar ze was gewoonweg te lekker.

Het was een voorrecht seks te mogen hebben met zo’n mooi meisje dat ook nog eens een actieve, gewillige sekspartner was. Als ik één klein, verwaarloosbaar puntje van kritiek mag hebben: haar handje zweefde in het begin in de buurt van haar poesje, om eventueel als buffer te dienen neem ik aan. Maar dat bleek niet nodig, ik verkies zachte seks en daar reageerde ze meer dan prima op.

Een volgende keer zet ik de kennismaking graag verder.

WANDELAAR5
7 juli 2022, 14:10
Er zijn helaas mannen die hun condoom eraf trekken tijdens doggy. Dus veel dames controleren af en toe of het condoom er nog omheen zit. Dat zou de reden van dat handje kunnen zijn geweest.

mentholbear
12 september 2022, 23:40
Afgelopen woensdag geweldig vermaakt met Mary. Weet iemand of ze er ook dinsdags is? Ik overweeg er morgen weer heen te gaan.

Ikkebenikke
24 september 2022, 23:45
Een paar weken geleden weer in Babylon geweest. Al snel had ik deze mooie dame gevonden. Ohh wat heeft ze een lekker lichaam.
Op de kamer haar verder mogen verkennen. Na een heerlikke sessie haar mondje vol gespoten.
Later in de middag kwam ik haar eeer tegen. Ze draaide zich zo dat ik achter haar stond. Ze drukte haar kontje naar achter en begon zachtjes te wrijven.
Daarna pakte ze hem in haar hand en vroeg of ik naar de kamer wilde en stopte haar tong al in mijn mond.
Dit kon ik niet weigeren en heb voor tweede keer genoten.
Echt een toppertje

le_belge
7 april 2023, 17:03
Tweemal op dezelfde dag met Mary naar de kamer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen

Visueel is zij in mijn ogen het beste wat de club te bieden heeft - een echte "Kracher"!

Ikkebenikke
12 april 2023, 19:49
Een paar weken geleden weer eens naar Babylon geweest. Was er al vroeg en was aan het ontbijt begonnen. Zag haar al langslopen toen ik aan het ontbijten was. Ze herkende me van de vorige keren en dat maakte ze wel kenbaar. Er was snel contact en een snelle kus. Ze ging roken en kwam daarna naast me zitten. Haar tong had de mijne snel gevonden en haar hand zat onder mijn handdoek. Op de vraag of ik naar de kamer wilde, wist ze het antwoord al.
Wat heeft ze een lekker lichaam. Een echte GFE. Tongzoenen op bed en daarna 69. Condoom erom en haar in diverse standjes op bed genomen. Daarna weer pijpen om vervolgens haar mondje vol te spuiten.
Echt een toppertje

le_belge
2 juni 2023, 18:54
Uit mijn algemeen verslag (www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen)

[...]Deze jongedame is voor mij steeds meer het toppunt van schoonheid. Mary heeft een absoluut perfect figuur; de vrij kleine goed gevormde borsten, het knapperige kontje en het slanke uiterlijk worden aangevuld met een prachtig gezicht en - in mijn geval althans - een prachtige glimlach. Ik ken Mary al heel lang en inmiddels (na verschillende kamers in de afgelopen maanden) kent ze mij ook. Dus deze mooie dame begroette me hartelijk toen ze de club binnenkwam. Een half uur later vroeg ik haar of ze "later" tijd voor me had. En op haar wedervraag of ik "nu" tijd voor haar had, wist ik geen beter antwoord dan "ja".

Mary is nog jong, maar zeer ervaren in dit werk. Ze heeft geen angst voor contact; haar tongzoenen bijvoorbeeld is in mijn ogen echt wat hier op het forum als "DFK" wordt omschreven. En haar tongspel elders op mijn lichaam doet niet onder voor deze hartstochtelijke zoenen. Maar bovenal is Mary zo mooi! Zelf kijkt ze graag naar zichzelf in de spiegel naast het bed en ook ik blijf een blik opzij werpen om het beeld te onthouden. Wat een geluk dat ik op mijn leeftijd nog geile seks kan hebben met zo'n schoonheid!

Mijn kamers met Mary duren altijd maar minder dan een half uur. Vanuit mijn oogpunt is het altijd vrij snel voorbij met Mary (vooral bij de eerste kamer van de dag). En vanuit haar oogpunt is het tarief van 60 euro voor 20-25 minuten waarschijnlijk ook interessant. Maar er is voor mij geen reden om hierover te klagen: Mary is vriendelijk, aardig, bijna "lief" voor mij, ze geeft mij perfekte illusie! Het zou niet in me opkomen om te "eisen" dat de volle 30 minuten worden aangehouden; zoals het is, is het gewoon allround leuk met Mary! [...]

Willem2
2 juni 2023, 23:20
voor le_belge en zijn Marie ...

https://www.youtube.com/watch?v=6W93hHRP4p8&ab_channel=fritz5106

Rudiderbumzer2
2 juli 2023, 17:45
Wat een zalige madam is dit. Toen ik vanuit de serre terug naar de bar liep werd ik door twee dames ingesloten .. of ik zin had in een triootje. Het bleken de zusjes Mary en Georgina te zijn. Nu, daar dat niet mijn favoriete bezigheid is heb ik het helaas afgeslagen .. maar met deze Mary heb ik wel wat oogcontact gehad en geglimlacht. Toen ik een 10 minuten later op de bank zat kwam ze toevallig voorbij en na het oogcontact zette ze zich naast mij. Ze verveelde zich .. het was ook erg rustig op dit tijdstip. Ze kwam tegen mij aanzitten en begon mijn bovenlichaam wat te strelen .. een voorzichtige kus .. mmm ... wat kan die lekker tongzoenen. Nu het ijs gebroken was zakte haar hand wat naar beneden en begon met wat teder handwerk onder de navel. `Daar hij redelijk snel recht stond en na wat kussen vroeg ze of ik zin had om naar de kamer te gaan. Ik vertelde haar dat ik eigenlijk wel heel goed zat en wilde nog even blijven zitten. Geen probleem .. ze maakt zich van mij los en gaat voor mij op de grond gehurkt zitten en begint daar een pijpsessie ... heerlijk langzaam, diep, veel met haar tong rondjes draaiend rond mijn eikel.
Na een minuut of 10 werd het me te heet en ik wilde nog niet in haar mondje exploderen dus zijn we naar de kamer gegaan ... heerlijke sessie daar ... eerst staand nog wat gepijpt (met haar vingers en nagels heerlijk mijn ballen strelend) .. vervolgens een heerlijke 69 ... wat een heerlijk poesje heeft die zeg .. mooi om te aanschouwen .. en heerlijk om te likken en kussen.
Dan nog een paar heerlijke standjes doorgenomen ... maar ik heb toch gevraagd of ze het met haar mond wilde afmaken.
Dat was geen probleem .. dus mijn zalig op mijn rug gelegd en mij aan haar tong, lippen, vingers overgegeven tot het moment supreme ... nog een minuuutje langzaam doorzuigen .. en toen was het OK.
Hier kom ik snel voor terug ...
Wow .....

Siberische tijger
11 november 2023, 11:08
Uit mijn eerdere algemene clubverslag van vanochtend:

Ik raak aan de praat met Georgiana en Mary en van het een kwam het ander en lag ik 10 minuten later op de kamer met Mary.
Tip: als je op springen staat en je weet dat je het niet lang zult volhouden, ga dan NIET met Mary op de kamer.
Voor het overige heb ik geen klachten over haar. Eerst tussen mijn benen en later in '69' werd ik vakkundig leeggemolken door Mary en was ik binnen 20 minuten 'klaar.'
Even in elkaars armen nagepraat en na 30 minuten bij de lockers afgerekend.
'Jij gaat toch altijd een uur op de kamer?', vroeg ze nog.
'Ehh stimmt, maar dan moet je niet zo vurig teker gaan op het bed.'
Die dame kan zelfs als ik 2 meter onder de grond begraven lig, van mijn penis nog een totempaal maken, ben ik bang.

Mijn eerste kennismaking met Mary smaakt naar meer, kan ik nu wel concluderen.
Mary is rustig op de kamer, vraagt als ze op het bed ligt een aantal dingetjes en begint dan rustig opbouwend aan har taak.
Zoenen, tongzoenen en het betere kluifwerk had ze voor mij in petto.
En nadat mijn penis formaat Anaconda kreeg en zo hard was als de neus van Pinokkio, werd ik in standje 69 'afgemaakt.'
Ze vroeg nog tijdens dat standje: 'wie is toch Caroline? Ik hoor jou steeds haar naam mompelen.'
Ik heb haar later maar uitgelegd (met een knipoog) dat ik even heel snel aan Caroline van der Plas moest denken, omdat het feest tussen Mary en mij al naar 45 seconden afgelopen zou zijn geweest.
Een technische knock-out noemen ze dat in het boksen, als ik het goed heb.

Kortom: een rustige, lieve dame die haar vak meer dan uitstekend beoefent.

WANDELAAR5
12 november 2023, 10:52
Zou ik dan toch een keer met Mary proberen? Ik ken haar al 4 jaar of zo, maar op de 1 of andere manier is ze niet mijn type. Maar ze is veel geboekt, mooi en Siberische Tijger heeft onlangs nog een zeer positief verhaal over haar geschreven… Kortom ik ben toch maar eens met haar naar de kamer gegaan. Het tongzoenen was prima, haar pijpen vond ik wat ruw en eentonig, maar gelukkig bleek ze dat ook wat zachter te kunnen. Het bleef wel eentonig en ze gebruikte ook wat veel haar hand. Het aanbod voor een 69 kwam van haar. Kortom we zaten er lekker in. Toen het condoom werd gemonteerd bleek Mary lid van de KKC. Met geen mogelijkheid kreeg ik mijn Barokkar er in. Diverse standjes geprobeerd, maar het lukte niet. Mary heeft toen nog pijpend en aftrekkend geprobeerd er een orgasme uit te persen, maar dat lukte niet. Na 20-25 minuten de kamer beëindigt. Zo zie je maar dat een blowjob queen voor de ene man dat nog niet hoeft te zijn voor een ander.

mentholbear
1 december 2023, 01:00
Weet iemand of Mary deze maand met vakantie is of dat ze rond de feestdagen aanwezig zal zijn?

Siberische tijger
1 december 2023, 10:12
Dit is geen echt antwoord op je vraag, maar meer een inschatting:
Zondag 24 december, maandag 25 en dinsdag 26 december: Heiligen Abend en Weihnachten, dus dicht.
Tussen Kerst en Oud En Nieuw zullen veel dames al thuis zijn, alleen enkele 'die-hards' of dames die in Duitsland wonen (zoals Vivienne) zou je kunnen verwachten.
Aangezien jij op maandag of dinsdag een club bezoekt, zou ik dus niet op Mary rekenen.

mentholbear
1 december 2023, 10:28
Dank voor je inzichten. Die komen redelijk overeen met mijn eigen.
Nu vallen net de feestdagen en de bijbehorende familie verplichtingen juist net op maandag en dinsdag, waardoor ik m'n bezoekje die week naar woensdag verschuif. Vandaar de hoop Mary weer eens te treffen.

ju52
1 december 2023, 13:05
Bitte bedenken, die Sache ist komplizierter:

Jedes Jahr am 6. und 7. Januar feiern Millionen orthodoxer Christen auf der ganzen Welt Weihnachten, fast drei Wochen, nachdem viele Menschen das im Westen bereits getan haben.

Der Unterschied ist darauf zurückzuführen, dass katholische und orthodoxe Christen unterschiedliche Kalender verwenden, um den besonderen Tag zu begehen.

Gilt nicht generell für Rumänien, kann aber auch Auswirkungen haben.

Ebenso Ostern: in Westeuropa und Rumänien fällt das Fest nur in Ausnahmen auf das gleiche Datum.

MeesterMixer
2 december 2023, 10:52
Mary is (net als Georgiana) vanaf 12 December zeker niet meer daar, mogelijk al eerder weg.

Tjeppah
4 februari 2024, 08:50
Is nog op vakantie. Ik meen dat haar zus zei dat ze in de loop van volgende week terugkomt. Dit voor de fans van haar