PDA

Volledige versie bekijken : wie o wie



sam1011
9 juli 2018, 19:52
wil graag deze club bezoeken iemand ervaringen hoe de dames daar zijn en de sfeer want veel recens zijn er niet !!!!

schoolmeester
10 juli 2018, 00:36
Is een avondclub, overdag weinig te doen daar.
Service van de dames is zeer wisselend, eten vond ik wel goed, maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.
Wat de een lekker vind, vind een ander vies.
Gewoon een keer heen gaan, praktijk is de beste leerschool.

Groet, schoolmeester.

bullmate
11 juli 2018, 07:21
Bullmate was half juni ook eens in deze club. Mooie club met super intereur. Overdekte rokerstent buiten. Leuke sfeer met wat dansende meiden aan de entree en gokbakken. Prima ontvangst en heel nette doucheruimte. Ruime kamers maar enkele kamers zijn niet tot boven afgewerkt (getimmerde hokken met burengestommel er gratis bij). Zover de zeer mooie club. Maar in ga voor de meiden. Er waren er op de dinsdagavond een 20 tal. Vooreerst is er de half uurprijs die verschilt van dame tot dame. 40 of 50. Verder verschild het serviceniveau van dame tot dame. Ik had een belachelijke kamer en een duitse dame die ik tot 2 maal toe anderhalf uur mee kamerde en wiens service tot de supertop behoord. Verder proberen de dames te upsalen met belachelijke zaken ; bv 20€ om te beffen. Er is geen beleid naar de dames toe wat echt storend was in deze club. Leuke club maar leukere en betere damesp in andere clubs