Volledige versie bekijken : Leeuwarden, Weaze, Esperanza 009, Lucia (Braziliaanse)
Willem2
23 februari 2007, 19:40
Naam : Lucia
Nationaliteit / uiterlijk: Latina
Leeftijd: 34 - 37
Haarkleur: blond
Lengte: 1.60m
Postuur / Cupmaat : Normaal / C -cup(siliconen)
Service : PMC, NMC, zoenen, aftrekken, massage
Prijs : 25 euro 20/30min
snapper
27 januari 2015, 11:45
Ja,dat is prinses Lucia ,hopelijk is ze er gauw weer!
Paspoort kan wel aangepast worden qua leeftijd en voor 25 euro begint Lucia er echt niet aan!!!
Wil je Lucia echt geef dan 50 ! of meer daar zegt ze geen nee tegen !!
gr Snapper,een echte Lucia liefhebber!!
Moontanner
27 januari 2015, 15:35
Wat je misschien ook zou kunnen doen is een nieuw paspoort nieuw model aanmaken maken met de paspoortgenerator. Geeft eenheid en bovenstaand is inderdaad gedateerd. Ik wil dat wel doen, maar vind dat jij ,Snapper, als Lucia fanaat daar het meeste recht op hebt om te doen. (tenzij er zich nog anderen Lucialovers
melden; Johann? ) zeg het maar. En misschien ook eerst even vragen of Willem 2 dat goed vindt,
Groet Moontanner
Big30
27 januari 2015, 16:39
Maak gewoon een paspoort nieuwe stijl aan en dan plaatsen we dat paspoort in dit topic. Paspoort kan altijd worden aangepast.
snapper
29 januari 2015, 11:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/brazil.gif
Lucia (Braziliaanse)
Leeftijd:42-45 jaarTaal:Nederlands (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Buik
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Ja
Kleur ogen:GrijsHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken
Extra info:Leuke vrouw met goede diensverlening,als je goede klik met haar hebt
snapper
29 januari 2015, 16:29
Staat schrijf fout in, wil je die even veranderen in paspoort vrouw in plaats van mijd !!!!!
bvb dank Snapper
Moontanner
29 januari 2015, 18:44
En wat misschien ook nog van nut zou kunnen zijn is om in de onderwerpregel te vermelden Lucia (Braziliaans) omdat we ook inmiddels al een Lucia (Dominicaans) op Esperanza 9 hebben en ik gun het niemand dat hij zich daarin vergist ;)...
Josef
12 februari 2015, 15:36
Staat schrijf fout in, wil je die even veranderen in paspoort vrouw in plaats van mijd !!!!!
bvb dank Snapper
Snapper snap je het niet?? Mijt=Huisstofmijt Anderen Meid=Dame/vrouw. En wat één mijd is weet ik niet?
Josef
12 februari 2015, 17:16
Toch nog iets van Mijd.
http://universidadpupulardelmijd.blogspot.nl/
heelmaster
14 februari 2015, 16:30
Lucia (de braziliaanse) is weer terug in Leeuwarden.
Ze stuurde me een berichtje.
Ze zal maandag weer aan het werk gaan, de kamer moet eerst even schoongemaakt worden.
Gr the Heelmaster
dappie
16 februari 2015, 22:44
dat klopt volledig op haar kamer stond een emmer met een dreil klaar
snapper
17 februari 2015, 19:49
Het is Lucia niet gauw schoon genoeg !!! Ze geeft haar kamer zelf ook nog wel een (schoonmaak) beurt!:biggrin:
Yoyo
18 februari 2015, 20:07
Inderdaad, een dame met klasse en style....!!!
Moontanner
24 september 2016, 06:03
Afgelopen maandagochtend even naar de Weaze. De dames waar ik voor kwam, lieten zich nog niet zien. Het was dus ijsberen door de pandjes, totdat ik opeens oog in oog stond met Lucia. Ze was net geïnstalleerd en zat op haar kamertje te praten met haar buurvrouw Sanja (008), die er ook net weer was. Sanja eruit ik erin. Het was weer als vanouds met Lucia. Trouwens het grootste deel van het bezoek hebben we benut voor bijpraten maar dat was het me waard. Want het is een schat van een vrouw.
Lucia is in totaal zo'n 4 maanden weggeweest en daarvoor was ze door omstandigheden ook vaak weg, maar ik heb goede hoop dat ze nu weer wat constanter aanwezig zal zijn.