Volledige versie bekijken : Roxanna (Roemeense)
Jooploop
12 juli 2018, 19:38
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Roxanna (Roemeense)
Leeftijd:22 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:GroenHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Beffen, Aftrekken, Vingeren
Extra info:een heel Klijn beetje Aziatisch tintje
Jooploop
12 juli 2018, 19:39
Vorige week met deze dame al een kamertje gemaakt met Roxanna maar geen tijd voor een paspoort te make en toen was ik al tevreden wat me toen op viel was dat ze wel Roemeens was maar dat er toch ook nog een heel Klijn beetje Aziatisch tintje in zat bij haar ogen en bij na vraag klopte het ook
Gister was het tijd voor de eerste ronde en maar hat de tijd nog en ik ging even een handdoek halen en wie staat daar Roxanna en dacht van dat zou wel eens me eerste kamer kunnen worden na een tijd zag ik haar zitten en maar weer eens een gesprekje aan gegaan en even later na de kamer gegaan in het oude gedeelte gelukkig niet te warm op de kamer en even later heerlijk op bed beland waar ik haar mooie lijfje weer kon bewonderen ze begon eerst even wat te plagen en daar na ging ze rustig naar beneden en het was een goede en lange pijp beurt daar na nog een Antal standjes gedaan en
Op de duur hield ik het niet meer en vulde weer het condoom de rest van de tijd nog even wat na gepraat en toen was het half uurtje weer om helaas maar tevreden de kamer verlaten
Bachatero
13 augustus 2018, 19:41
Vandaag bij mijn tweede bezoek ooit aan YY gelukkig deze zeer mooie jongedame vrij aangetroffen. Qua optiek stak ze op deze erg rustige maandagnamiddag ver boven de rest uit, althans voor mij. Voor een uur gegaan en het was prima met de service die ik gewend ben in mijn Home-club.
Alhoewel ik erg honkvast ben zou dit zelfs de trigger kunnen zijn om in Maasmechelen nog eens naar het noorden i.p.v. het zuiden te rijden...