Inloggen

Volledige versie bekijken : Mannen die elke dag biertje drinken hebben beter sperma

sofaking
19 juli 2018, 21:33
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/medisch/mannen-die-elke-dag-biertje-drinken-hebben-beter-sperma~ab7998f5/

De mannen moesten uitleg geven over hun drankgebruik, waarna hun sperma werd getest. De mannen die tussen 4 en 7 consumpties dronken per week, hadden meer en kwalitatief betere zaadcellen.

pietpotent44
20 juli 2018, 07:16
Shit, mijn gezonde leefstijl tempert dus de kwaliteit van mijn zaadjes :confused:

Ik zal zaterdag eens flink doorhalen dan :hah:

Goedemorgenallemaal
20 juli 2018, 07:31
Een I-ta-li-aans onderzoek... :gruebel:

Nulnulzeseneenhalf
20 juli 2018, 07:41
Shit, mijn gezonde leefstijl tempert dus de kwaliteit van mijn zaadjes :confused:

Ik zal zaterdag eens flink doorhalen dan :hah:

3 weken lang nuchter blijven en gezonde zaadjes produceren, misschien niet al te veel, en ze dan op een dag allemaal dronken, stomdronken zelfs, voeren zodat ze zeker allemaal de verkeerde kant uit zwemmen?

Welke smiley moeten we hier nu weer bij plaatsen zodat men begrijpt dat ik het sarcasme doorzie en er nog een schepje bovenop heb willen doen?

Eddy_V
20 juli 2018, 08:31
3 weken lang nuchter blijven en gezonde zaadjes produceren, misschien niet al te veel, en ze dan op een dag allemaal dronken, stomdronken zelfs, voeren zodat ze zeker allemaal de verkeerde kant uit zwemmen?

Welke smiley moeten we hier nu weer bij plaatsen zodat men begrijpt dat ik het sarcasme doorzie en er nog een schepje bovenop heb willen doen?

:gruebel: Deze misschien

1 glas wijn per dag... die haal ik ook wel, moest van de dokter.

bertje600
20 juli 2018, 08:46

Daarom ben ik ook naar 5 doctoren gegaan, Ik mag er nu 5 per dag hebben!

Nulnulzeseneenhalf
20 juli 2018, 09:14

https://goo.gl/images/vh5eHS

Ik hoop dat deze werkt, maar dat is dan Uw 1 glas wijn per dag.

boo
20 juli 2018, 11:12
Haha kwaliteit van mijn zaad zal mij worst zijn .... Ik kom niet in een club om nog een keer vader te worden. Dus beter nog maar een paar nemen haha !