Volledige versie bekijken : Julia (Roemeense)
sofaking
20 juli 2018, 22:07
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Julia (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Beffen
Extra info:
sofaking
20 juli 2018, 22:28
Ook weeral heel wat Roemeense Julia's in deze clubtopic, en zij zei al 6 jaar in YY te werken, dus misschien is ze al ergens vermeld. Ik vind echter geen 100% overeenkomst.
Zij staat vol met tattoos, draagt een bril en heeft een pukkeltje tussen neus en bovenlip.
Ik was er zoals gewoonlijk vanaf 11 uur maar vond geen hertje naar mijn smaak. Niet helemaal waar, er waren er wel een paar, maar die waren met andere dingen bezig. Na een oneindig aantal uren ronddolen en jagertjes afwimpelen sprak zij me aan, en ze leek wel OK, dus met haar meegegaan.
Sympathiek meisje. Ziet er uit als een GND. Maar als ze haar bril afzet is het potverdorie een mooie verschijning. Ze heeft slappe borstjes, maar met mooie roze tepels. Al met al een mooi meisje. Ze staat wel vol met tatouages.
Op kamer : ze zoende niet. Ben dan met haar borsten gaan spelen. Gevolgd door pijpen. Ze laat je de keuze tussen PZC en PMC. Ik vroeg wat zij verkoos, maar ze zei dat het haar niets uitmaakte en ik moest kiezen. Heb PZC gekozen en dat was goed. Heb haar dan ook even gebefd en ik vond haar poesje heel lekker. Klein, fijn en nat. Ze was echter wel gehaast en dus gingen we naar NMC in de 3 klassieke standjes (met rood condoom). Om daarna te besluiten met hand en mond. Maar het was erg warm, de klik was er niet en ik voelde al dat het niet ging lukken. Zij vond dat erger dan ik. Nog wat gebabbeld, en ik vond haar wel een gezellige, leuke meid. Maar de service was te beperkt om nog voor herhaling te gaan. Sterkste beeld van deze sessie was het verschil tussen haar met bril, als gewoon alledaags buurmeisje, en zonder bril, als penthouse model.
yylover
20 juli 2018, 22:45
Julia zit er inderdaad al heel wat jaartjes. Mooie dame waarvan ik wisselende verhalen heb gehoord, maar zelf nog nooit mee gekamerd.
kan worden samengevoegd met haar reeds bestaande paspoortje.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42311-Julia-(Roemeense)
sofaking
20 juli 2018, 22:48
In die link staat wel : zonder tattoos, terwijl deze Julia er vol mee staat.
Brad Clitt
21 juli 2018, 05:21
Er zijn dan ook twee Julia's. ;)
Eentje wat langer, zonder tattoos en bril en de andere wat kleiner, met tamelijk veel tattoos en bril en draagt ook vaak netkousen.
blauwebeer
8 december 2018, 13:32
Degene zonder plaatjes en bril is écht de moeite waard, oraal sterk begaafd. Niets aan haar bestaande paspoort toe te voegen.