PDA

Volledige versie bekijken : Grote zorgen om in Cuba vermiste Anouk

Jan Verplancke
25 juli 2018, 00:24
De 19-jarige Anouk van Luijk uit Hellevoetsluis wordt vermist op Cuba. Haar ouders zijn doodongerust. Het ministerie van Buitenlandse Zaken bevestigt de vermissing.

https://www.ad.nl/rotterdam/grote-zorgen-om-vermiste-anouk-19-op-cuba~a16a30a9/

laplagne
25 juli 2018, 05:31
Echt héél erg, maar ik heb gisteravond bij Hart van Nederland op SBS6 een uitzending gezien. Moet je zo'n meisje wel alleen op vakantie laten gaan? Natuurlijk is zij meerderjarig, maar het was misschien wel met haar lichamelijke en geestelijke achtergrond beter om haar niet zo ver naar Zuid-Amerika te laten vertrekken.

Jan Verplancke
25 juli 2018, 06:51
Echt héél erg, maar ik heb gisteravond bij Hart van Nederland op SBS6 een uitzending gezien. Moet je zo'n meisje wel alleen op vakantie laten gaan? Natuurlijk is zij meerderjarig, maar het was misschien wel met haar lichamelijke en geestelijke achtergrond beter om haar niet zo ver naar Zuid-Amerika te laten vertrekken.

Eens. Als ik het zo lees dan was vooraf al wel duidelijk dat dat niet veel uit zou halen en werd dat tijdens haar vakantie dagelijks bevestigd. Lullig voor dit soort mensen, maar in zo'n geval moeten ouders hun verantwoordelijkheid nemen en zo iemand gewoon niet af laten reizen.

Achteraf komt er miserie van.

Flipper
25 juli 2018, 21:46
gelukkig is ze terecht.