Volledige versie bekijken : Gezonde penis
funske
30 juli 2018, 08:23
De bekende Amerikaanse uroloog Aaron Spitz raadt alle mannen aan om veganist te worden. Hij beweert dat een plantaardig of veganistisch dieet belangrijk is voor een gezonde penis. “Mannen die graag hun stevige erecties willen behouden, schakelen best zo snel mogelijk over op het veganisme”, zegt hij in Knack......
https://m.gva.be/cnt/dmf20180726_03633039/wie-een-gezonde-penis-wil-moet-veganist-worden-dat-beweert-althans-deze-beroemde-amerikaanse-uroloog/
Flipper
1 augustus 2018, 22:47
Ik ken er een paar en die Veganisten hebben een hele nare lijfreuk.. Heb je nix aan je goeie lul als je dan een uur in de wind stinkt.
lekkersfan
1 augustus 2018, 22:55
zou kunnen, maar ik denk te weten dat vega dames gemiddeld genomen van onderen (met beffen) beter smaken...
Flipper
2 augustus 2018, 07:31
hmmm.. ik weet dat onze veganistische receptioniste eens ging schijten, als de enige vrouw in het gebouw! En de rest van het bedrijf dacht dat het riool kapot was.
Jan_Wandelaar
2 augustus 2018, 14:45
Ik ken er een paar en die Veganisten hebben een hele nare lijfreuk.
Dat is niet zo raar, want een vegetariër/vegan is in feite niets meer dan een composthoop op pootjes waarin een hoeveelheid plantenresten ligt te rotten. Bij dat rottingsproces ontstaat klaarblijkelijk stikstofmonoxide, wat volgens één of andere wichelroedeloper goed is voor de bloedsomloop naar je leuter.
J.W.