Volledige versie bekijken : Eva, Hongaarse, Leeuwarden (Hofje)
Moontanner
31 juli 2018, 07:54
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/hungary.gif
Eva (Hongaarse)
Leeftijd:38-41 jaarTaal:Nederlands; Hongaars; Engels; Duits
Haarkleur:grijsachtig blondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:35 minuten
Service:
Extra info:Deze dame geeft BDSM, pegging, prostaatmassage
Moontanner
31 juli 2018, 08:14
Het was nog nooit, maar dan ook nog nooit bij me opgekomen om bij deze dame binnen te stappen. Vond het altijd bij het langslopen een raar, druk, nors mens. Nu maar eens geprobeerd, omdat er verder in Leeuwarden even niets van mijn gading is. Al bij het contact maken aan de deur bleek dat mijn inschatting al die jaren fout was geweest. Wat een leuke, lieve vrouw!
Ze vertelde dat ze al heel lang in Leeuwarden werkt. Heeft de meeste pandjes al gehad. Ook Love en Joy en het pand aan de overkant van het water. Nu al jaren gesloten.
Ik was bij haar binnen gestapt met de vraag of ze mij tegen betaling eens tekst en uitleg wilde geven over datgene wat ze volgens de plakkaten op haar raam te bieden had. Dat deed ze vol overgave en deskundigheid. Met name de prostaatmassage had ik nog nooit ergens zo meegemaakt als zij het deed.
Het was een leuke ervaring haar te bezoeken. Op de lange termijn echter is deze tak van sport niet mijn ding.
Moontanner
3 juli 2021, 07:48
Heb Eva nadien nog weleens bezocht, want wat een vakvrouw! Ze vertelde toen dat ze plannen had om 'met pensioen' te gaan naar haar land van herkomst. Heb haar voor het laatst gesproken vlak voor de eerste lockdown, nu zo'n anderhalf jaar geleden. Daarna is ze niet meer in Leeuwarden geweest. Hoorde gisteren dat ze inderdaad definitief is gestopt.:frown:
Dat het haar goed moge gaan.
sonsire
17 augustus 2022, 13:49
Iemand een idee of Eva bdsm terugkomt of iemand die mij in contact met haar kan brengen