Volledige versie bekijken : Anita (Russischs) (PHG)
Josef
24 februari 2007, 23:19
Naam: Anita
Haarkleur/-lengte : Rood/Kort.
Lengte dame : 1,77m.
Postuur/Cupmaat :C.
Nationaliteit/Taal : Rusland/Russisch/Duits.
Leeftijd : 28 Jaar.
Tatoeages/Piercings :Geen.
Service: Super, zeer Goed TZ,PZC,NMC, FT.
Voordelen: ERG GEIL.
Nadelen:Rookt,is niet prettig met TZ.
Tijdsduur :30Min.
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:geniet er zelf ook van Topper.
Anita is een Russische Dame van 28 Jaar met Kort Rood Haar,Lang en slank en Lekker ,wat leverd deze dame een kwalitijd.
Big30
25 februari 2007, 00:20
Hoi Josef,
Compliment voor het netjes invullen van het paspoort van de dame. Je had het alleen in de verkeerde rubriek neergezet.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=116
Geen punt. Een nieuwe recensie maak je aan door op http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/newthread.gif = deze knop te drukken, het bericht in te vullen en dan met copy paste het paspoort van de dame in dat bericht te plaatsen en in te vullen.
Lukt dat niet, ook geen punt er is altijd wel een mod die het weer in de juiste rubriek zet!
Groet,
Big30
n.b. Deze Anita is waarschijnlijk dezelfde als de Anita waarvan W2 al een paspoort heeft aangemaakt!
Mauriceyep
25 februari 2007, 11:21
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5087
is dit niet dezelfde? Ik heb gesproken met russische anita, 26 jaar, mooie grote ogen (en inderdaad 2 pakjes sigaretten per dag ..)
Willi69
25 februari 2007, 15:44
Is dit niet dezelfde?
Yepp! :smile2:
Willem2
25 februari 2007, 15:50
Ik heb het al doorgegeven aan Big30 en die zoekt het tot op het gaatje uit :D ;)
Dat wil zeggen : Hij doet vandaag aan fieldresearch :freu:
Daarnaast zal Tiga ook nog toezicht houden :D
Conclusie zal wel worden : er is maar één Anita in de PHG
egon, Dr. Rammler
25 februari 2007, 22:43
Machorka ??? :rofl: :rofl: :hah: ideal !!! knutschen mit ordentlich Tabakgeschmack !!! :zauberkis
neukie
25 februari 2007, 23:16
@Egon
was hälst Du denn von einem ordentlichen Bericht über einen Deiner aktiven, aktuellen Events. ? :)
Deine letzten 20 posts waren nicht sonderlich aussagefähig. :green_smi
Dieses Forum lebt von Informationen.
Big30
26 februari 2007, 01:08
Dames in PHG hebben voor zover mij bekend meestal een unieke naam (niet altijd ;)). Volgens mij haar hedenavond ook aangetroffen, paspoort klopt helemaal behalve dat de dame niet super slank is. Ik zou zeggen een normaal figuur.
Ik geloof de tweede of derde keer dat ik haar heb gezien.
Ander Anita topic was alleen een paspoort zonder een ervaring dus kan eigenlijk weg lijkt me ;)!
Misschien dat Forza of Tiga of Scoobert het ook zo hebben gezien, dame was in ieder geval relatief nieuw voor mij in PHG.
Groet,
Big30
egon, Dr. Rammler
26 februari 2007, 07:40
@Egon
was hälst Du denn von einem ordentlichen Bericht über einen Deiner aktiven, aktuellen Events. ? :)
Deine letzten 20 posts waren nicht sonderlich aussagefähig. :green_smi
Dieses Forum lebt von Informationen.
tut mir ja auch leid lieber Admin, blos die letzten 14 Tage musste ich private Frondienste leisten, was ich aber nun nach Karneval beendet habe.
da kann ich auch leider nix von zum Besten geben, sonst werden mir die Eier abgebissen. Jetzt kannst du natürlich anführen, da hät ich ja früher nix mit zu tun gehabt, tja, bin nu eben ein "alter ängstlicher Sack", so grade eben noch mit ner 5 davor :D
Aber nu geht das wieder los am Freitag. Samstag haste den Bericht in allen versauten Einzelheiten aus dem GT. Lass ich voll den Asi raushängen :rofl:
OK, hab mir mal erlaubt auf Grund des heutigen Tages ne Stunde später auf Tour zu gehen, les noch schnell die wichtigsten der eingegangenen e-mails
(164 !!!) dann gehts ab.
Gruss Egon :baby2:
Willi69
11 maart 2007, 15:35
Samstag haste den Bericht in allen versauten Einzelheiten aus dem GT. Lass ich voll den Asi raushängen :rofl:
Poppst Du noch :fuck: oder schreibst Du schon http://www.kiki-net.de/smilies/diverse/briefkasten.gif?
uurtje
11 maart 2007, 15:44
Volgens mij was ik gisteren ook met deze dame. Spreekt ze ook een paar woorden Turks en rookt ze menthol sigaretten? Top service....
Willi69
11 maart 2007, 15:50
Spreekt ze ook een paar woorden Turks en rookt ze menthol sigaretten?
Da ich mich im PHG ja nicht so auskenne :green_smi, weiß ich das leider nicht :o. Sie trägt eigentlich immer einen weißen Bikini.
uurtje
11 maart 2007, 15:51
Stimmt, den hatte sie gestern auch an. Aber nicht fuer lange....
Josef
12 maart 2007, 22:24
Afgelopen week met Anita naar de kamer geweest wat is ze een Topper ,wat kan ze een man toch naar zijn zin maken ben halfuur met haar geweest,alleen jammer dat er ijsberen zijn die 2 uur naar de kamer gaan,Laat al die anderen ijsberen ook van deze dame genieten.
Babbel
11 april 2007, 18:09
Ik ben ook een keer met Anita geweest. Het lijkt op dit moment wel of ik een voorliefde voor russische vrouwen heb. Hiermee bedoel ik Sascha waarmee ik ook geweest ben. Net als Sascha is deze Anita ook een aardige meid die goede service geeft. Ze zoent niet heel uitgebreid maar voor de rest was het allemaal heel goed. Pijpen uitgebreid en heel diep en neuken in een paar standjes :freu: .
Ze heeft wat grote borsten voor mijn kleine handjes ;) En nog een nadeel ; ze rookt heel veel. Voor de rest heb ik een hele goede tijd met haar gehad op de kamer.
Babbel :wink:
Big30
23 april 2007, 23:41
Ik heb het al doorgegeven aan Big30 en die zoekt het tot op het gaatje uit :D ;)
Dat wil zeggen : Hij doet vandaag aan fieldresearch :freu:
Daarnaast zal Tiga ook nog toezicht houden :D
OK fieldresearch liet even op zich wachten maar die heb ik uiteindelijk dan toch verrricht ;)!
Anita spreekt inmiddels zeer redelijk Duits, nu zo'n 4 maanden in PHG daarvoor Finca Erotica.
Absoluut aan te raden deze 28 jarige Russin, mooie borsten, niet super slank, op de kamer zeer goed, pijpen een dikke 9-, neuken een 8 1/2, zeer geslaagd half uurtje met als afsluiting eens een keer een Ft ;).
:wink: :wink:
Afgelopen zondag met Anita naar de kamer/huisje geweest was weer ouderweds goed zo goed dat ik later op de avond nog een keer met haar ben geweest,mijn vriend was ook mee ,we waren er om 13.35 uur hebben eerst lekker aan het zonnen geweest wat gegeten asperges met kippe poot en hollandaisesaus en ham ,was lekker.De vriendin van Anita [Sascha] is met mijn vriend naar een huisje geweest,die vertelde mij dat hij een top uurtje had gehad ,leek wel zijn eerste huwlijksnacht,wat zijn ze goed die Russinnen om 21.40 uur vertrokken en om 24.00 uur/00.30 uur mijn vriend thuis en lekker geslapen,kijk weer uit naar het weekend.:aola:
uurtje
13 augustus 2007, 23:20
Wat valt er verder nog over deze topper te vermelden? Ja, er zijn wellicht dames die er strakker uit zien maar de zgn "optic ficks" maken het meestal niet waar. Anita is DE aanrader. Na een sessie stap je met een meer dan voldaan gevoel van de kamer en heb je waarschijnlijk maar 1 gedachte: meer, meer, meer.
uurtje
13 augustus 2007, 23:21
Oh, en ze is trouwens van de witte setjes afgestapt....
Josef
19 augustus 2007, 21:50
Vrijdag naar PHG geweest.Kom ik Anita tegen ik vroeg hoe gaat het met je? Anita zij :dat ze zich niet zo lekker voelde,ze had pijn in haar keel. Ik vroeg of het van het pij... kwam maar ze zij van niet,volgens haar had ze last van een griepje.Ze vroeg of ze de sleutel moest halen,dus ik dacht dat het allemaal wel mee viel. Eenmaal op de kamer voor een uurtje af gesproken.En lekker met haar van bil geweest,en toen ik mijn kruit verschoten had zij ze of ik genoegen nam met een half uurtje,was geen probleem.Ze voelde zich toch niet zo lekker in de vel.Ikvroeg hoe gaat het met je vriendin Sascha,ze zij dat Sascha naar huis was en niet meer terug kwam.En dat zij in november naar huis gaat,ik zij wat moet ik dan zonder Anita ze begon te lachen.Mijn vriend zal wel op horen van dit nieuws,maar ik moet dit eerst nog vertellen,dat ik later op de avond nog niet voldaan was,dus ben ik nog naar GT in Bruggen geweest.
Note W2 : Bericht verplaatst naar Anita :)
Josef
6 november 2007, 20:37
Heeft iemand Anita nog gezien, want ze zou in november terug naar Rusland gaan. Ik zou haar missen, wat was ze een toppertje,leuke tijd mee gehad.groetjes Josef.
Big30
6 november 2007, 21:05
Heeft iemand Anita nog gezien, want ze zou in november terug naar Rusland gaan. Ik zou haar missen, wat was ze een toppertje,leuke tijd mee gehad.groetjes Josef.
Ben bang dat ze terug is naar Rusland.
Heb haar zelf in Augustus nog 1 maal gezien. Volgens Randy zou ze 29-9 ook nog een maal in Happy gespot zijn, zie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=52542&postcount=101.
Dat zou echter ook de Poolse Anita die ook in Freude/Oase heeft gewerkt en nu weer terug is in Bochum kunnen zijn!
Ben het wel met je eens dat ze een zeer goede service gaf!
:wink::wink:
Big30
Mauriceyep
11 november 2007, 11:40
Ze is eind augustus teruggekeerd naar .... laten we het maar houden op home sweet home :D
Het boek is gesloten.
Willem2
11 november 2007, 15:08
Ze is eind augustus teruggekeerd naar .... laten we het maar houden op home sweet home :D
Het boek is gesloten.
Zodra Mauriceyep de naam Anita ziet dan ...........
maar dit is echt een andere ;)