PDA

Volledige versie bekijken : Parksauna Residenz, Algemeen (2010)

Pagina's : 1 [2]

seksenfun
14 september 2010, 20:41
Zo, mijn driedaagse PSR zit er sinds vanmorgen weeral op.

Na die drie dagen weet ik plots weer heel goed waarom ik al 3 weken aan het verlangen was naar PSR.

Ik heb me drie dagen fantastisch geamuseerd. Lekker buikje rond gegeten, heerlijke wellnessfaciliteiten genoten, goeie ambiance, voor mijn smaak vele mooie vrouwen met hoge services... dus ook weeral kamerbelevingen opgedaan waar je normaal enkel maar kan van dromen.

Waar ik zaterdag weet had van de komst van een schatje, had ik van een ander schatje een vermoeden. Op haar heb ik tot maandag moeten wachten. Door beide dames heel erg in de watten gelegd geweest. Sakura zei me dat ik twee topdagen had beleefd. Dat zal wel zijn. Blijkbaar bleef het niet enkel tot mijn intens gevoel maar straalde het uit op de dames in de club.

Top of the bill misschien wel: het moment dat een dame het idee kreeg om een haardotje in mijn weinige haar te frutselen. Van het ene kwam het andere, andere dames deden graag mee. De handdoek werd ingekort tot een wulps veel te kort rokje, high heels aan en lippenstift.... Daarna leren lopen op die stelten. Eerst met houvast van twee dames, daarna alleen. Van de sofa tot aan de danspaal geraakt. Daar even onnozel aan gedaan, even naar boven geklommen.... Sakura zei dat ik nog veel lessen in paaldansen zou moeten nemen... en gaf me er gelijk twee.

PSR, elke keer weer een feest :freu: :smoke:

seksenfun
19 september 2010, 15:23
Gisteren weer een dagje vertoefd in PSR. Tezamen met patjeboemboem en groentenwandelaar die ons kwam oppikken.

Tijdens de heen- en terugrit de nodige besprekingen, voor- en nabeschouwingen over de dames uitgewisseld. Het was weeral een verrijking. In de club zijn we mekaar maar weinig tegengekomen. We hadden elk onze drukke bezigheden.

Onderweg naar de club was ik aan het bedenken hoe ik aan mijn twee favorietjes zou kunnen ontsnappen, vandaag. Als ik ze ontmoet ben ik gewoonlijk meteen verkocht. Omdat de ingang nu beneden is, moest het dus mogelijk zijn om beide dames toch tijdelijk te kunnen ontwijken. In de hoop dat er nadien zich een overwacht tafereel zou afspelen. Binnen komen, omkleden, douchen via de trap naar het wellnessgedeelte, saunaronde. Het zou moeten lukken dat ze net tegen me aanbotsen.
Bij binnenkomst aan de inkombalie stond (ja, je houdt het niet voor mogelijk) net één van mijn favorietjes te pronken met een sleutel. Tja, met een dikke kus, hangend over de toogbank, wist die natuurlijk al meteen dat ik er was. De wet van Murphy... in de kleedkamers rekende net mijn tweede favorietje met een klant af, die zijn kastje zo goed als naast het mijne had.

Om vier uur ongeveer 40 dames aanwezig. Meer dan 50 dames aanwezig in de loop van de dag. Daaronder voor ieders wat wils in flinke getalen. Van jong over oud. Van slank over vol. Van blond tot zwart. Ik ben maar toegekomen aan twee dames. Een nieuw blondje dat goed scoorde maar niet op kan tegen mijn twee favorietjes daar. Een van mijn favorietjes ben ik niet toegekomen omdat ze een vijftal uur in het gezelschap was met één beer. Leuk voor haar, pech voor mij. Eigenlijk lag het dan nog aan mezelf want ik had eerder de kans maar wou eerst relaxen. Mijn tweede favorietje zorgde er dus voor dat ik mijn to do-lijstje niet kon afwerken. Ik bleef met haar ruim twee uur op kamer.

Leuk om te vermelden is nog dat groentenwandelaar en ik buren bleken te zijn op een gegeven moment. Ik kamer nummer 6. Groentenwandelaar wist me te vertellen dat mijn favorietje flink was klaargekomen. Ze gilde nogal. Ik wist hem dan weer te vertellen dat hij er op een gegeven moment nog op los aan het boenken was. De kamers zijn niet geluidsdicht met andere woorden.

Toen ik om kwart over acht op kamer wilde vertrekken met een van mijn favorietjes bleek dat er nog maar één kamer vrij was. Wat later waren er wachttijden. Dit is de eerste keer dat ik hier weet van heb in PSR. Er was dan ook veel vrouwelijk en mannelijk volk aanwezig.

Ik had gehoopt dat er nog een derde favorietje van me zou rondlopen in PSR. Ik meende dat ze er zou zijn. Ik zal het fout voorgehad hebben. Hopelijk volgend weekend meer geluk. Ook die Dominicaanse, die hele kleine lieve vriendelijk meid die je zelden in het gezelschap van andere dames zag, mis ik sinds mijn terugkeer naar PSR na de zomermaanden in YY doorgebracht te hebben. Waar zou die toch uitspoken? Hopelijk enkel maar op vakantie.

Een kleine opsomming van de dames gisteren (waarbij een zevental spiksplinternieuwe moeten geteld worden, waaronder een super blonde beauty, die ik misschien beter in de kleedkamers had tegengehouden want ze was voor de rest steeds op kamer):
Jamila, Mia, Jamin, Cassandra (die de laatste twee keer verrassend leuk uit de hoek kwam, voordien moets ik er nu eens echt niets van), Sabina, Tatjana, Sakura, Julia, Jana, Beyoncé, Gina, Serena.... Super toppertjes afwezig (helaas): Joy en Anna.

Picasso 1
19 september 2010, 16:18
Wat later waren er wachttijden. Dit is de eerste keer dat ik hier weet van heb in PSR. Er was dan ook veel vrouwelijk en mannelijk volk aanwezig.

Kon de exclusieve catering van PSR dat allemaal wel aan?

Beron
19 september 2010, 18:56
Freikarte eingelöst. Leider kann ich nix Gutes zu erzählen vom Samstag.
Essen war auch mäßig an diesem Tag.

My visit on saturday was no good at all.

The food: average.
The girls: way below average. I couldn't find a beautiful one, neither could they convince me with sympathy. One of the girls - named Christina - even pissed me off with her business style talk. Talking to her is like fixing an insurance deal instead of flirting. She brought up the room question even quicker than any romanian girl. Then she told me, if I wanted to talk to her and spend time with her upstairs - no problem - it is just a question of how much money I would be willing to pay for it. I then remembered why I didn't have sex with her on my last visit.
2 minutes talking to her made me finally leave the club. Yikes.

Right now I don't really find any good reasons to visit the PSR in the near future. About a year ago there were always at least some beautiful girls. Couldn't really find any this time and last time around (3 weeks ago).

Went to Dolce Vita afterwards - not the best evening there either, but way better and a lot easier for me to find a girl.

seksenfun
19 september 2010, 20:28
Ik kan me maar moeilijk van de indruk ontdoen dat jij "een aanrijding" gehad hebt in PSR, waarbij minstens beiden schuld aan hebben dan. Moest je nu nog gezegd hebben dat je de sfeer niet hoerig genoeg vond, o.k. maar stellen dat onder andere een lekkere biefstuk, hoendergebraad of een gefileerde vissoort ondermaats qua eten zou zijn. Dan moet je naar een sterrenrestaurant na je neukbeurt, jongen.

Dat er tussen de 50 meiden geen enkele zou zijn die je knap vond, kan ik ook al niet geloven. Ongeveer de helft was lolita tot slank en jonger dan 27.

Als je vrouwen niet goed durft aanspreken en dat stoort je moet je werken aan jezelf en niet de vrouwen de schuld geven :smoke:.

duivenmelker
19 september 2010, 20:40
Zaterdag weer een superdag met Jamila in PSR .
Alleen was ze 2 u te laat voor onze afspraak, ze zat vast in het verkeer in Bonn een autostrade afgesloten enz
Maar dit 2 u wachten op haar maakte ze later ruimschoots goed .
Ze bleef de rest van de dag bij mij en we zijn 3 u op kamer geweest , we hadden een supertrio samen met Debbie het beste wat ik ooit heb meegemaakt. Met deze 2 dames samen op kamer ,dit is fantastisch .

Mauriceyep
20 september 2010, 21:08
The food: average

I can hardly take (the rest of) your comment seriously, when you write that the food is average. Probably you went to the wrong club :smile2: or you missed the restaurant ;)

Big30
20 september 2010, 21:19
I can hardly take (the rest of) your comment seriously, when you write that the food is average. Probably you went to the wrong club :smile2: or you missed the restaurant ;)

Als Beron het eten in PSR de kwalificatie average geeft, moet je dat lezen als "tenderend naar een Michelen Ster" ;)!

Beron kent de clubs in NRW bijna allemaal zeer goed en ik vraag me wel af hoe hij het eten in andere clubs zal kwalificeren om nog maar te zwijgen van de kwalificatie "The girls: way below average. I couldn't find a beautiful one, neither could they convince me with sympathy".

Beron has a critical mind I suppose!

Big30

Beron
21 september 2010, 20:36
You kinda misunderstood me here. The food at this very day was average compared to the PSR standards.

Compared to other clubs it was top notch.

And to make my point clear here: I like the PSR. I recommend it to everyone who wants to spend a relaxed day with bundesliga on the big screen and who wants to have dinner 10 times a day. If you wanna have sex, this is not the best place to go to.

I used to find a girl for me at the PSR too until lately, but ALL of my favorites are gone or "out of booking" for me.

During my last visits I did not find a girl for me (I am very picky and I don't fucking care about service at all - My pickyness is a different matter)

Anyway. I just wanted to set some things straight here, because I think you guys misunderstood something. Oh - I don't understand dutch. German or english, if you want me to understand what you write.

beffer69
21 september 2010, 20:40
Oh - I don't understand dutch. German or english, if you want me to understand what you write.

How dos it comes that you know what we are talking about then?

Personally I think you are very spoiled, if the food and girls are not ok in PSR I do not recommend you any other club.

Beron
22 september 2010, 09:22
Google translation. Not very convincing though. Most of it I puzzled together.

And yep. I think I am kinda spoiled. I can live with that.

seksenfun
29 september 2010, 20:37
* Hilary zien we nooit meer terug in PSR. De gokkasten zijn weggehaald. Een schaakbord is in de plaats gekomen en er zijn dames die er best wat van kunnen (beter dan sommige mannen).

* Het parkeerprobleem van de laatste tijd (vooral op zaterdagnamiddag en -avond) is bijna opgelost. Een grote extra parking is m'n aan het aanleggen (de grote grasweide van vroeger, waar niets mee gebeurde dan een enkele dame die met een beer in de zomer een potje buitenneuken ging doen).

* Die kleine Dominicaansachtige dame is ook weer terug van vakantie.

Weeral een super weekend beleefd in PSR. Jammer een bepaald voorval te hebben moeten constateren maar zo'n voorval/gegeven kan je in elke club aantreffen, dus op zich een algemeen verwijt naar alle clubs maar geen verwijt naar PSR speciaal.

Willem2
29 september 2010, 20:47
* Het parkeerprobleem van de laatste tijd (vooral op zaterdagnamiddag en -avond) is bijna opgelost. Een grote extra parking is m'n aan het aanleggen (de grote grasweide van vroeger, waar niets mee gebeurde dan een enkele dame die met een beer in de zomer een potje buitenneuken ging doen).

Indien die gereed is dan zal er een feest worden gegeven ;)

:wink2:

seksenfun
29 september 2010, 20:48
Voor het 3-jarig bestaan.

Willem2
29 september 2010, 20:52

Nee, het krijgt deze keer een andere titel. De Parkplatzmeister bedenkt er nog 1 :rolleyes:.

PS Verlaat Oktoberfest / Halloween ....

beffer69
5 oktober 2010, 17:31
wil wel is terug naar het paradijsje op aarde, is te lang geleden nu......

zeppos58
5 oktober 2010, 18:01

Ge moogt gerust zijn:hammer:

duivenmelker
5 oktober 2010, 19:01

Dat paradijse op aarde zal ik morgen al eens gaan verkennen, de extra parking beneden zou al klaar zijn en verhard , hopelijk zijn er veel lieve mooie jonge engeltjes om me te ontvangen. Alhoewel mijn aandacht gaat vooral uit naar een bepaalde engel.
Beffer ik zal uw komst alvast aankondigen en ik laat die engeltjes alvast met hun beentjes open voor u klaar leggen .

Knabbel
5 oktober 2010, 19:35
Dat paradijse op aarde zal ik morgen al eens gaan verkennen, de extra parking beneden zou al klaar zijn en verhard.

Van de parking beneden is het nieuwe achterliggende gedeelte (v/h speelweide) gereed. Het eerste gedeelte was afgelopen weekend nog in aanleg. Overigens aangelegd met stenen met een zeer open structuur, waarschijnlijk om overvloedig regenwater makkelijk af te kunnen voeren. Daar gaan in ieder geval geen dames op naaldhakken parkeren.

Overigens Jamilla was er afgelopen weekend ook en liet zich zeer gewillig, wijdbeens zittend bovenop op de bar, door een koekebakker beffen. Ik vind dat geen porem terwijl ik daar net een macchiato wil bestellen. Koekje erbij? Nee dank u, nu even niet.

beffer69
6 oktober 2010, 17:28
Ge moogt gerust zijn:hammer:

ja en niet te lang meer wachten he maat, einde van de maand hihaaaaaaaaaa

seksenfun
6 oktober 2010, 18:15
De extra parking beneden zou al klaar zijn.

Hopelijk hebben ze bij PSR een grote zoutvoorraad ingedaan. De parking gaat anders onbruikbaar zijn bij winterweer :smoke:.

duivenmelker
6 oktober 2010, 23:16
Hopelijk hebben ze bij PSR een grote zoutvoorraad ingedaan. De parking gaat anders onbruikbaar zijn bij winterweer :smoke:.

Vandaag om 10u15 de werken die nog volop bezig zijn eens gaan bekijken de nieuwe parking is al verhard en is op het zelfde niveau van die ene parking die iets lager gelegen is, die ze nu ook aan het vernieuwen zijn met stenen, volgens mij zal het bij winterweer nu beter meevallen dan voordien.

Badslippers
6 oktober 2010, 23:20

Een beetje doorgewinterde ijsbeer is daar op voorbereid en heeft zijn automobiel winterklaar. Voor mij betekent dat standaard, winterbanden, sneeuwkettingen, sleepkabel en startkabels aanwezig. Als je ooit een keer met hondenweer (sneeuw en vrieskou) hebt stilgestaan vergeet je die attributen nooit meer.

Bovendien zijn er toch genoeg dames en ijsberen aanwezig om je naar boven te duwen!

duivenmelker
6 oktober 2010, 23:45
Woensdag nog eens PSR bezocht was al omstreeks 10u15 aanwezig , maar wegens een misverstand was mijn dame er nog niet , de dame aan de receptie had me verkeerd begrepen en had mijn komst voor 15u doorgegeven aan mijn favorietje.
Daarbij zat Marion deze morgen niet aan de receptie zodat ik niet vroeger dan 10u55 kon binnenglippen, ondertussen mijn leerboek Duits maar ter hand genomen .
Na het binnenkomen Marion opgezocht en mijn dame laten opbellen dat er een misverstand was en haar GW beer op haar zat te wachten.
Ondertussen zag ik Maya waarmee ik op 16 augustus een zeer goede sessie had.
Ze herkende me nog en kwam bij me zitten samen een koffie gedronken ze was een 10 tal dagen terug in PSR ,nu ik toch moest wachten op mijn J. maar samen met Maya naar de Kino getrokken . Deze Maya is een echte topper zeer lief en een mooie jonge dame die super service geeft , zeer goed zoenen, pijpen zeer goed , likken tot het einde, en het neuken was ook top een uur met haar samen in de kino en geen kijkers het was zeer rustig om 11 u in PSR.
Even later na het douchen kwam mijn dame opdagen en we hebben 2 sessies van iedere keer anderhalfuur gedaan die echt weer top waren ongelooflijk wat een genot deze dame me geeft en hoe ze van mij geniet het is zeker de moeite om 5 uur te rijden om deze dame te mogen ervaren wat een voldoening ze me geeft is onbeschrijflijk.
Omstreeks 5u15 na een kleine maaltijd samen met Jamila in het restaurant terug huiswaarts met een tevreden gevoel al verlangend naar de volgende keer binnen een vijftien dagen.

duivenmelker
7 oktober 2010, 10:14
Overigens Jamilla was er afgelopen weekend ook en liet zich zeer gewillig, wijdbeens zittend bovenop op de bar, door een koekebakker beffen. Ik vind dat geen porem terwijl ik daar net een macchiato wil bestellen. Koekje erbij? Nee dank u, nu even niet.

Amai was dat een macchiato met melk, want Debby was die koekenbakker zijn pistool aan het pijpen ,moet nogal een geil zicht geweest zijn , ik geloof dat je al direct geen zin meer had in die macchiato.
Als die twee samen bezig zijn dan is het koekkebak en dan kennen ze geen grenzen ,die koekenbakker zullen ze op kamer wel tot en met de laatste druppel melk hebben leeggezogen en hem van de hogere sferen laten genieten.

Knabbel
7 oktober 2010, 12:18
Amai was dat een macchiato met melk, want Debby was die koekenbakker zijn pistool aan het pijpen ,moet nogal een geil zicht geweest zijn , ik geloof dat je al direct geen zin meer had in die macchiato.

Zekers, 't is dan ook een latte macchiato. Hoewel latte hier dan weer dubbele betekenis krijgt. Heb trouwens gemist dat Debby onder de bar aan het pijpen was. Zag hem wel later naast de bar staan met open badjas en de blokfluit op half 11. Heb me dan ook maar rustig met de AutoMotorSport teruggetrokken in het restaurant... :biggrin:

Bedenk me trouwens dat ik me door Jamilla ook wel eens schaamteloos heb laten pijpen, maar dat was dan onder die glazen overkapping op een bankje en later voortgezet in de tv kamer. Aan de bar gaat me dan net iets te ver. Vind ik meer Bernd's taferelen alwaar ik hangend aan de zijkant van bar beneden met een vent in gesprek was en er een paar minuten later pas achterkwam dat hij zich ondertussen liet pijpen. Wellicht liet ik me ook wel afleiden door het feit dat op de bank naast me hetzelfde gebeurde evenals op het bed achter die glazen wand. Maar goed, ieder zijn ding... ;)

Rene de Beer
7 oktober 2010, 13:47
Tis wel zo economisch hoor: een gesprek met iemand voeren en je intussen laten pijpen, of aan de bar een bakkie doen en tussendoor beffen. Scheelt een hoop tijd.
Multitasken hè, zo gaat dat tegenwoordig.

Silvester
15 oktober 2010, 15:11
....de nieuwe parking is al verhard en is op het zelfde niveau van die ene parking die iets lager gelegen is, die ze nu ook aan het vernieuwen zijn met stenen....
Gisteren waren ze nog volop bezig, Silvester moest tussen grote stapels stenen door naar achteren laveren.
Het achterste stuk is nu ook klaar, inclusief grote Fred Flinstone boomstammen als afscheiding.

Echter..., volgens mij hebben ze een behoorlijke fout gemaakt met de indeling en zeker met de afmetingen van de vakjes.
Vakjes ja, een Mini past nog, maar een beetje modale ijsbeerwandelmobiel steekt met kont of kop een heel eind uit op het (te?) smalle tussenpad...
Als er straks een paar van die formaten bij en tegenover elkaar staan, heb je een probleem schat Silvester in..

:gruebel:

libero
17 oktober 2010, 14:07
De 16e gebruik gemaakt van mijn vrijkaartje uit de tombola.
Bij deze mijn dank aan de tombola-goden

Het was beter dan vorige keer. Ook meer jonge strakke meiden dan een aantal maanden gelden. Het eten was weer heerlijk hoewel mijn poging om een uitsmijter te besellen resulteerden in een spiegelei zonder kaas of ham. volgende keer mar een recept in het duits van het internet plukken en printen met plaatjes....

Ook het geluk mogen hebben om een medebeer te mogen ontmoeten en van zijn wijsheid gebruoik kunnen maken.

Minpuntjes.....
De projector van de bios was niet helemaal lekker, wat rood en groene tinten er doorheen en het zwembad was wellicht wat aan de frisse kant.

pluspuntjes: te veel om op te noemen maar het was iig een verademing om ergens te zijn op een zaterdagnacht waar je oren geen geweld werd aangedaan met veel en veels te luide muziek en ondanks de drukte je nog normaal kon bewegen en zitten. De bezetting qua vrouwen is iig een stijgende laan tov mijn laatste bezoek een fiks aantal maanden terug.

zorro
18 oktober 2010, 15:23
Vorige week mijn vrijkaartje voor PSR verzilverd. Na de wat negatieve geluiden over de kwaliteit van de dames was ik erg benieuwd daar aan te treffen na ongeveer een jaar niet geweest te zijn.
Het was dus maandag (9-10) en wellicht daarom niet zo heel druk bezet met dames. Maar de de dames die er waren die waren wel ok. Nee, helaas niet van het Livingroom of GT niveau maar nog steeds lekker. De eerste sessie was meteen GFE raak, daar hou ik zo van. Deze lekkere blonde dame ( ik ben haar naam vergeten) nam me mee naar de kino waar ze heerlijk de tijd nam om " uncle sam" eens goed te verwennen.. echt heerlijk. Daarna heerlijk gevreeen zoals je dat met een echte GFE dame kan. Even een vingertje in d'r kontje en ze werd helemaal gek. Ik mocht in principe wel in d'r mond spuiten maar toen het eennaam zover was toch lekker tot gaatje in haar gaatje :) lol
Ff relaxen dacht ik dus ben ik met een baco van 9 euro ff in de sport bios gaan zitten. Ik zat goed en wel hangen er ineens 2 heerlijke tieten voor mijn ogen. Heel stilletjes had Georgia me van achter beslopen. Ik schrok me dood! Uit reactie pakte ik ze vast en trok haar daarna over me heen. Ja dat was wel ff heel apart. Nu lag ze dus over me heen met haar hoofd in mijn kruis en ik met mijn hoofd in haar kruis. Wat doe je dan? Precies, je instinct volgen. Ik trek haar slipje opzij en geef haar een lik over d'r heerlijk klitje. Die zat dacht ik ! ha ha. Ze komt overeind en we spelen nog wat verder en daarna lekker naar de kamer waar ze nog verder los ging.
Nog geen 15 minuten eerder mijn heerlijke gfe sessie beeindigd en nu meteen vol de porno in! Hoe gek kan het lopen. Maar goed, ik hou wel van afwisseling dus dit werd ook weer een supergeile sessie! Pijpen was ze niet zo goed in overigens.

Ff uitblazen en nog maar een keer een poging doen om voetbal te kijken. Op mijn hoede keek ik wel af en toe achterom maar deze keer bleef ik alleen. saunaatje pakken, wat eten, rondje zwemmen. Ineens valt mijn oog op die heerlijk chick aan de rand van het zwembad. Echt zo'n buurmeisje next door. amper 20, lekkere " perky" tietjes en een superlekker kaal kutje. Hmm dacht ik die ga ik s even mee de porno kino intrekken. Maar eerst even douchen. Ik kom terug is mijn beoogde schatje is nergens meer te bekennen! Damn. Dan maar ff de kino in. Het was een lange dag dus mijn ogen vielen een beetje dicht. Opeens droom ik dat ik een hele zachte warme hand over mijn pik voel strelen. Wat lekker dacht ik nog. ff checken of het echt een droom is. IK open mijn ogen en daar zit mijn GFE schatje van de eerste sessie met haar mond nog geen 10 centimeter van mijn inmiddels harde pik. Ik knik dat het goed is en zo herhaald zich die eerste sessie weer.

Dat was mijn maandagavond in PSR na een dag hard werken in Koln.

Zorro!

GFE Finder
24 oktober 2010, 19:34
First Impressions

This was my first time there and I explained as much to a quite patient receptionist. After paying the 50 Euro entry and showering, I took a self-guided tour and understood why one local guest would later tell me that facilities wise, this place is the best deal in the entire NRW region! For 50 Euros, you get all-day access to a bar (with free beer!), a restaurant (a sit-down, professional restaurant with a daily menu from which you may order as much as often as you like), a pool, a whirlpool, a billiards table, a darts room, a nice outdoor lawn overlooking a tranquil forest, mulitple saunas, steam baths, a movie theater, a sports bar (actually a kino showing soccer games as opposed to porn), a multi-room lounge to meet the girls, and I hope I’ve not forgotten something on this list.

However, there are at least two opportunities for improvements. The first is parking: I came fairly late in the afternoon and not only did I struggle to find a space, when I did it was in a part of the lot that wasn’t clearly demarcated but should/could have been. I am told that the parking lot is being renovated, so hopefully this won’t remain a problem for much longer. The second is towels: they actually ran out of them during the day! I had to go back to the receptionist, who directed me to a nearby closet to get what I needed.

One more thing to bear in mind is session pricing. It is not the NRW standard 25 € for every second half hour. What’s more, the lineup does not have any obvious reason to justify this higher pricing: there’s neither the quantity nor the legions of optifucks that one finds at the Hessen 3 (e.g.) to justify this pricing. There is a CIM discount (only 25 €) and 2 ex-Bernds girls, though.

After my dinner (and a banana split for dessert!) I had run into both of them. I recognized and said hello to Jamilla (who recognized me as well) and I waited for Debby who usually comes after 7 or so in the evenings. When I first saw her, she was still reverting to her old Schieferhof ways even though she’s been gone about a year: she had found a guest, hugged and kissed him, and then knelt down and pulled apart his robe to blow him in front of the entrance to the restaurant.

After about a half hour or so, she wandered back upstairs and into me at the bar again. I have to admit it was kind of odd to see her clothed in a black top and panties (even if she had the top pulled down to expose her breasts) as opposed to her sexier bare-assed naked look. We started making out at the bar and before long Debby suggested that we continue in a room.

We wandered down a very narrow stairway which was conveniently located nearby. When we found a room, Debby got naked as did I and we laid down side-by-side on the bed and continued kissing. She moved down to start a blow job, and once I was hard and prepared she laid back and let me enter her from on top. After I came, she went out to grab her cigarettes before we continued sharing what we’d been up to in the year or so since we’d last seen each other.

I then took a break and chatted with a number of the guests, including some who I’d met at Bernds during the week. A gentleman from France had talked to me about a girl whose company he particularly enjoyed: Maja from Bulgaria.

Maja was later sitting in the lounge by herself, rubbing her neck, and taking a cigarette break. I saw the perfect opportunity for an opening and asked if she needed a neck massage. She got some relief and I got to feel how soft, delicate, and smooth her skin was.

She looked into my eyes at first with gratitude and then with a certain hunger, that “I want you now” look that compels you not to turn away. So I didn’t, and we found a room. Once there, she proved to be very sweet and tender and had no problem taking her time with DFK, BBBJ, or sex. She also had no problem staying with me afterwards to talk. She did have a problem going past the ½ hour mark though, as she had to go home.

After this session, I made a point to stay fairly late in the evening for this would be my last day in paradise. I thought I should find another girl for my last hurrah. This is where Alexandra from Romania came in. She’s got long, black hair, a nice smile, is short, and is not skinny but built in the right places

After only a minute or so of chit-chat in the lounge, she asked to go to the room (red flag #1.) I told her that we’d go in a minute and we continued kissing. Since it was getting close to last call, most of the rooms were taken and we had to wander near what I think is the girl’s locker area before we found a place. This room was not closed off (i.e. the walls did not go all the way up and down) which would be important later.

Once in the room she began with an aggressive and rapid blow job and alternated between that and a fast and vigorous hand job (red flag #2.) I repeatedly told her “langsamer, bitte” which she at first ignored (red flag #3.) Once I firmly insisted (and she realized that there’s no way she’s getting her 25 € bonus) she slowed down but we still couldn’t enjoy ourselves.

Crowning Moment of Funny: Ich bin im Zimmer!

You see, not long after we entered the room and locked the door, two girls had decided to congregate outside and start a gripe session. Imagine a Valley Girl going on a rant. Imagine her hopped up on stimulants. Imagine it times 2. Now, imagine them doing it in German. Without pausing. Ever.

Because of my bad German, I could only pick up two phrases repeated and thus what the topic might be: “fünfundzwanzig Euro” and blasen. Whatever it was, the discussion got louder and more animated to the point that Alexandara and I could not even concentrate on each other anymore. She paused, declared “Moment!” dismounted, and walked out of the room. Alexandara then screamed [i]“ICH BIN IM ZIMMER!” Two very contrite and sheepish “es tut mir Leid” responses followed. The two girls scurried away and Alexandra returned. She hopped right back on top of me, and after switching positions so that I could be on top, I came.

After cleaning up and while getting dressed, Alexandra bent over to pick up her heels. Her ass looked even better this way and since she was nearly right in position (I just had to move a little bit closer to her), I gave her butt a playful smack. Rather than act surprised or indignant, Alexandra put her hands up on the wall and stuck her butt out to make it easier for me to hit. So, I played with my fantastic new “drum set” for a while.

Would I repeat with any of these women? Debby was (and would be) a repeat, Maja would be as well; I am more uncertain about Alexandra. While it’s true that she eventually slowed down, proved coachable, and I had an enjoyable time, she set off a lot of red flags in the meantime.

After taking a shower, I saw that it was after midnight. There weren’t even that many girls left, so considering how near it was to closing I figured that I may as well go back to the hotel.

duivenmelker
24 oktober 2010, 20:36
Een namiddag in PSR samen met mijn fee.

Toen ik donderdag de parking opreed zag ik al direct mijn fee lopen ze was ook juist aangekomen,ze zag er weer zo mooi uit met haar kleren aan en ze toverde al direct die wondermooie glimlach tevoorschijn waardoor dit beertje terug het noorden verloor en zijn hart wegsmold.
De wagen uit en een dikke kus met mijn hertje en elkaar eens goed vastgepakt. Waarna ik ze het paradijs liet binnengaan , mijn wagen deftig geparkeerd en op naar de poort , gelukkig was het Marion aan de receptie een dikke berisping van haar, dat dit paradijs slechts om 11u opengaat en dat dit de laatste keer is dat ze me vroeger binnenlaat maar ik mocht toch binnenblijven.
Me vlug omgekleed een dik berevel aangetrokken en op naar boven op zoek naar mijn engel ze was in het restaurant aan het ontbijten voor ze zich zou omkleden.
Jamila is een meisje die er in haar gewone kleren en ongesminkt er even mooi uit ziet , ze heeft een heel mooi figuur en haar haar is terug iets langer en was nu mooi krullend ze zag er zeer mooi uit. Samen met haar koffie gedronken en een klein croisantje genomen die zijn in PSR zeer lekker.
Een beetje bijgebabbeld en mijn ogen konden haar ogen niet meer loslaten , het was toch weeral een week geleden.
Daarna gaf ik haar de tijd om zich om te kleden, terwijl ik een douche nam.
Na de grondige reiniging van mijn body ,terug naar de lounge nog een koffie gedronken samen met mijn liefje en haar de tijd gegeven voor een sigaretje en enkele tedere momenten op de bank.
Rond 11u gingen we kamer 7 opzoeken ,ik waarschuwde Jamila al dat het er veel te koud zou zijn ,want vorige week waren we er weggelopen vanwege de kou volgens mij was er geen verwarming op de kamer, maar ze had gelijk, het was er nu lekker warm dankzij een aangename vloerverwarming.
We begonnen met een innige omhelzing , lekker zoenend en elkaar strelend, mijn hart begon al vlugger te kloppen het is heerlijk het meisje van je dromen te voelen vast te houden en te zoenen met volle overgave, enkele maanden terug liet ze dit maar beperkt toe maar nu doet ze dit ook met volle overgave en liefdevol.
Vervolgens begon ze me een fantastische blowjob te geven ,zoals zij alleen dit kan ,een tiental min later met de tips van Joke in het achterhoofd begon ik haar eens goed te likken zoals ze het zo graag heeft, mijn engel plat op haar rug, een kussentje onder haar kontje benen wijd open zodat ik met mijn tong en lippen overal goed aan kan , eerst met de tong kringetjes draaien rond haar venusheuveltje langzaam aan meer en meer de clitoris beroeren , wat vind ze dit leuk , met haar kreunen heeft ze me het ritme aan , af en toe wat speeksel erbij en af en toe dat spleetje opzoeken en met mijn tong en lippen bewerken. Als ik haar voel komen dan drijf ik het ritme nog een beetje op en duw ik met mijn tong lichtjes op de clitoris , dan voel ik mijn duifje schudden en ze schreeuwt het uit van genot. Daarna laat ik mijn fee een beetje bekomen, haar lichtjes strelen en haar lichaam onder mijn vele kussen bedekken.
Even later gaat Jamila verder met me te pijpen, ze wil me belonen voor mijn werk van daarjuist en brengt mijn fluit terug op volle sterkte, met veel speeksel , draaiende bewegingen van haar tong en af en toe probeerde ze een deepthroat ,maar vooral mijn eikel bewerkt ze met haar tong, terwijl ze met haar nagels en vingers mijn tepels bewerkt, ze brengt me enkele keren tot aan een hoogtepunt en houd dan juist op tijd op, waarbij ze dan even op mijn tepels bijt . Uiteindelijk verlang ik zo om één te zijn met haar en haar te voelen en ook zij wil me voelen in haar , ze trekt een rubbertje over mijn paal en begint me te berijden eerst langzaam , ik voel me verplicht om haar een paar keer vast te pakken om het ritme te onderbreken want ik sta echt op ontploffen waarna ze het ritme terug opbouwt terwijl we elkaar zoenen draaien we ons in mision ,ze vraagt me van te komen we beuken er op los samen en uiteindelijk roepend , kreunend en schokkend komen we klaar, ze neemt me vast zodat ik niet meer van haar weg kan en bedekt me met zoenen , amai wat was dat, zoiets moois heb ik nog nooit meegemaakt , Met Jamila beleef ik het mooiste wat ik in mijn leven al heb meegemaakt iedere keer opnieuw . Na meer dan 70 x met mijn fee op kamer te zijn geweest kennen we elkaar door en door en weten we zeer goed hoe we elkaar kunnen verwennen en toch is het iedere keer anders .
Na dit festijn op kamer 7 van een anderhalfuur, hebben we allebei een opfrisbeurt nodig , ik wil er ook nog een sauna bij nemen om een beetje te kunnen recupereren ,we spreken een 20 min later af in de bar .
Na mijn ontspannende saunabeurt en 2X een koude douche voel ik me terug oké en zoek ik mijn hertje op in de bar waar ze me al zit op te wachten .
We besluiten eerst iets te eten, enkele croisantjes en een koffie, daarna gaan we nog wat relaxen in de lounge op een bank ,we liggen in elkaars armen als we een ijsbeer zien voorbijlopen , ik sta even recht om hem te begroeten ,ik zeg hem dat ik GW van het forum ben,en hij replikeerde me "dat dacht ik al " wijzend naar Jamila ,daarop vroeg ik zijn forumnaam en hij noemde zich " Michel " ( alhoewel deze beer donderdag in LR zat volgens het forum). Daarna wil deze beer Jamila begroeten met een kus, hij buigt zich voorover naar de bank toe maar verliest zijn evenwicht en valt op Jamila hij verontschuldigd zich met " I'm falling in Love for Jamila " terwijl hij naar mij en Jamila glimlacht. We blijven nog even in de lounge een beetje tongzoenen en strelen, maar even later zoeken we een kamer op nr 13 , waar we terug een zalige sessie van anderhalf uur met elkaar beleefden, en deze beer kwam in Dogy nog heviger en met meer gekreun klaar ( ik tierde het uit) voor Jamila was het ook heel leuk .
Na de nodige verfrissingen zouden we als afsluiter nog een uurtje relaxen in de kino . Maar het was er zo warm en de film die ze afspeelden verveelde ons, altijd die zelfde bierpartyseksfilm , daarom zochten we al vlug een kamer op , waar Jamila me nog een laatste blowjob gaf en na heel veel moeite en geduld van haar ,mocht dit beertje nog eens spuiten in haar mondje waarna ze alles opzuigde tot de laatste druppel . Het was haar dan toch gelukt ,wat een doorzetter is ze toch.
Hierna namen we nog een laatste drink aan de bar voordat ik de terugreis van een 240 km zou aanvatten , IJsbeer Michel kwam nog even langs om zijn drankjes op te halen en vroeg hoe het was geweest, ik zegde hem het was weer fantastisch met Jamila waarop hij me replikeerde met " ja jij bent monogaam hé ".
Hierna deed Jamila me uitgeleide ,ze vergezelgde me tot beneden aan de receptie en na een laatste tongkus namen we afscheid tot volgende week Donderdag 11u zelfde plaats.
Jammer dat deze beer weer een week moeten wachten om zijn fee terug te zien.

lucky luke 2
28 oktober 2010, 00:27
Welk zijn weer de zusterclubs ( zelfde management ) van PSR?

Knabbel
28 oktober 2010, 08:10
Welk zijn weer de zusterclubs ( zelfde management ) van PSR?

Atrium - Erkrath

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2404

Willem2
28 oktober 2010, 09:14
Atrium - Erkrath

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=2404

Harem in Dormagen :wink:

duivenmelker
29 oktober 2010, 12:04
Gisteren was het weer top in PSR, er waren meer dan 50 dames en zeer veel nieuwe mooie dames ( nieuwe dames hebben drie dagen gratis inkom) en vele toppers zoals Joy , Anna , Serena , Sakura , Julia, Jamila, Debbie enz.
Het aantal beren was veel minder, er zijn beren die er dagelijks komen en alleen genieten van het welness gedeelte en het lekkere eten maar de dames zijn er niet zo gelukkig mee.
De parking boven zijn ze nu ook aan het vernieuwen zoals bij een drie sterren club wel mag .
Jammer genoeg kon Seksenfun met me niet meerijden, een glijpartij in YY was daar de oorzaak van, zijn toppertjes in PSR misten hem nu wel .

beffer69
29 oktober 2010, 12:23
zaterdag zullen er zeker twee actieve beertjes zijn :freu::freu::freu::freu:

beffer69
31 oktober 2010, 12:05
De actieve beertjes waren er dus, ik zelf heb een geweldige dag gehad (maat ook) goed eten, mooie meiden lichte ongerustheid toen we binnen kwamen rond 12.30 parking boven bijna vol, en slechts paar meiden :huch::huch: maar dat loste zichzelf op in de loop van de dag, was er meer dan voldoende moois aanwezig, zelf eerste sessie met duitse (sorry weet naam niet meer) niks speciaals maar wel de service die de meeste duitse meiden geven dus goed laat ons zeggen, tweede sessie met ja met wie was dat weer blond, brilletje en mooi wit kleedje aan, dacht Melodie ben er niet zeker van nu dit was wat ze noemen een opticfick, niks inzet weinig meer dan boem boem und klaar.
Later in de kino mooi kontje tegen gekomen behoorde toe aan Patricia en dat zal ik geweten hebben, ik zoek even haar thread op en post daar de rest.

Al bij al weer een schitterende dag in paradise.

seksenfun
31 oktober 2010, 15:11
Valt me wel op dat de meeste Roemeense dames in PSR niet van vingeren houden :smoke:.

beffer69
31 oktober 2010, 18:59
Wel, ik ga niet zeggen dat ik ze zwaar vingerde maar er was toch geen bezwaar tegen hetgene dat ik deed :baeh::baeh: liet lekker doen, maar was dan ook zo nat als het zwembad :teuflisch::teuflisch:

duivenmelker
6 november 2010, 21:39
Na Woensdag Schieferhof bezocht te hebben was het donderdag terug mijn dag Residence .
De nacht doorgebracht in hotel Reuter op een boogscheut van het Hof en na een lekker ontbijt was het tijd om me naar PSR te begeven , deze reis van Hennef naar Lohmar 30km loopt door een zeer mooi heuvellandschap , na deze ontspannende rit kwam ik om 10u45 aan, me netjes geparkeerd het zat al direct goed de rode bolide van mijn favorietje was er ook al waar heb ik deze auto gisteren ook nog gezien, braafjes gewacht tot 11u om binnen te sluipen.
Bij de lockerruimte zag ik mijn Jamila een dikke zoen en haar eens goed vastgepakt waarna ik me ging douchen en even later zaten we samen gezellig in een zetel, een beetje knuffelen , zoenen , haar strelen en een beetje relaxen in mekaars armen.
Omstreeks 12u hebben we een kamer opgezocht , de Jamila kamer nr 7 waar we een heerlijke sessie van anderhalf uur hadden met neuken in diverse standjes , pijpen, likken tot ze zalig klaarkomt en zoenen, een GFE voor 200 % een sessie zoals ik die alleen met Jamila kan beleven met een bovenbeste gevoel. Dit hebben we later na een uurtje relax nog eens overgedaan , maar nu mocht ik klaarkomen in haar mondje .
Daarna heb ik haar een rugmassage gegeven alhoewel het was meer een drukmassage in de TV zaal terwijl Tiger Wood op het scherm zijn balletjes met een golfstick wegsloeg naar de holes .
Hierna heb ik Anna opgezocht om deze 2 dagen af te sluiten met een trio , waar ze gretig mee instemde, wij samen naar kamer nr 7 ,het was terug een super trio met deze 2 meiden ,volgens mij de 2 toppers van PSR het voelde nog beter aan dan vorige week .
Het was een fantastische ervaring met mijn liefje en Anna . Zeker voor herhaling vatbaar. Tussen Anna en mij is er een klik ontstaan .
Het was een mooie afsluiter van 2 dagen samen met mijn fee en het was tijd om terug huiswaarts te keren, omstreeks 18u30 innig afscheid genomen van mijn liefje en alweer verlangend naar een volgend weerzien binnen een veertien dagen.

MiniME
7 november 2010, 21:32
Met Anna en Jamillia heb je dan ook 2 toppers te pakken in PSR, zal wel geweldig zijn geweest!

Heb Anna (en Shakura) helaas weer niet mee de kamer op kunnen nemen ivm aanwezigheid ander toppers (Yasmine, Angela, Michelle, Jana, ...........)

Hendrikdeleuter
9 november 2010, 23:18
Volgende week wil ik hier weer eens na lange tijd een bezoek brengen.
Ben gek op Big Boobies en GFE, wie heeft er tips??

remcosa2
10 november 2010, 18:07
Heb Anna (en Shakura) helaas weer niet mee de kamer op kunnen nemen ivm aanwezigheid ander toppers (Yasmine, Angela, Michelle, Jana, ...........)

Is dat DE Jana... Onze enorm blonde, met lange benen...? Is ze er weer ja...? :hammer:

MiniME
10 november 2010, 22:44
Is dat DE Jana... Onze enorm blonde, met lange benen...? Is ze er weer ja...? :hammer:

De afgelopen weken was deze Litouwse Jana er inderdaad weer.

Iggy Pop
11 november 2010, 08:44
Toen wij afgelopen zaterdag vertrokken, ik had mijn auto met de neus naar het gebouwtje staan op de parkeerplaats waar volgens mij, de dames slapen die intern zijn, deed net Jana het gordijntje voor mijn neus dicht. Wij waren er rond 11.30 en vertrokken rond 19.00 maar ik heb haar niet in de Residenz gezien die dag...........Misschien haar maandelijkse periode???

zeppos58
13 november 2010, 23:19
Op zaterdag 30 oktober eindelijk eens in PSR beland, dat was toch wel echt te lang geleden. Na een beetje file, waar mijn compagnon al horendol van werd, toch nog op een zeer aannemelijk uur aangekomen.
Wat opviel was de vrij rustige parking, zeker voor een zaterdag en ook het ontbreken van de Nederlandse nummerplaten viel op.
Een binnenwas het evenzo, weinig beren en dito vrouwen en bovendien geen enkele “gekende” meid te bespeuren. Enkel Beffer merkte Anna op, maar die was me net ontglipt.
Meteen enkele rijk belegde broodje naar binnen gewerkt en een douche verder waren we klaar voor de grote tijgersprong.
Moet wel zeggen dat het douchewater koud was, even informeren aan de bar en bleek een panne aan de verwarmingsinstallatie te zijn, men zou trachten dit in de loop van de dag op te lossen, we hoopten met zijn allen dat dit snel zou gebeuren want douchen met koud water is niet jedat.
Van een panne aan de verwarming was trouwens niets te merken aan het zwembad, daar was het snikheet, en ook het zwemwater en whirlpool water was van hoge temperatuur. Ik heb daar dan ook gretig van gebruik gemaakt.
Aan het zwembad net voor de whirlpool op dat hoekje lag een meid die me al een paar keer was opgevallen, dus even contact gezocht en ze bleek Patricia te heten. Een dik half uur en 50€ verder wist ik dat deze Patricia best een zeer lieve meid is, met een uitstekende service. Diep en lang tongzoenen, lekker pijpen en dito neuken. BTW je neukt niet met Patricia, je vrijt er mee, en geloof me, dat is een hemels verschil.
Na het afrekenen weer gaan douchen, de temperatuur van het water was al veel aangenamer. Blijkbaar was er tijdens mijn arbeid op de kamer ook gewerkt aan de verwarming. Velen zullen het water nog wat fris hebben gevonden, maar deze heer vond het best aangenaam, ik hou namelijk niet van die zeer hete douches, hou meer van zeer hete vrouwen.
Gebruik gemaakt van een heerlijke maaltijd en wat rondgewandeld in de zaak. Ondertussen toch al een paar bekende dames gezien waaronder Jamila en Yana (of is het Jana) die beiden druk bezet waren. Bekende ijsberen kwam ik echter niet tegen. Die zullen wel op één of andere Haloween Party gezeten hebben denk ik. Geen s^poken voor mij, snap niet wat volwassenen met Haloween hebben, of vraag je zo een dame dan “Seks of je leven !”. Nu ja tijdens mijn wandeling loop ik in de gang naar de kino Tatjana tegen het lijf, letterlijk en figuurlijk. Ons blij weerzien resulteerde in een hete tongkus en een pijpbeurt in de gang. Moet ik nog zeggen dat we gewoon verder hebben gedaan op de kamer.
Orgasmen en een dik uur later kwam ik terug onder de mensen. Beffer grapte al dat hij Child Focus had gewaarschuwd omdat ik zo lang was weg geweest, dan is hij nog nooit met S&F op toer geweest. Nu ja mijn avontuur met Tatjana had me wel volledig uitgeput. Dus even gaan douchen, en zoals ik al vreesde, het water was nu heel warm, voor mij te warm, voor de meeste andere beren gewoon goed. “t Zal wel aan mij liggen zeker.
Gezien Tatjana me zo “leeg” had gekregen dacht ik dat het wel over zou zijn voor die dag. Een stevige maaltijd en een deugddoende rustperiode later liep het toch nog anders af.
Een meid waarvan ik aanvankelijk dacht dat ze Gloria was (met andere snit en haarkleur) bleek Michaella te heten. Ze TZ me aan het zwembad en ik was verkocht. Michaella is een lieve en tedere meid en nadat ik ze kledder klets nat had gebeft pijpte ze me teder en lief, zonder één plekje over te slaan, inclusief het balletjes likken.
Enkel het neuken viel zwaar tegen, mar daar kon het arme kind niets aan doen, dat is mijn diameter probleem. We hebben dat dan maar oraal opgelost. Met Michaele zal ik waarschijnlijk niet meer op kamer gaan, maar zoals ik al schreef komt dat zeker niet door haar. De dag afesloten met een drankje en moe maar voldaan terug richting Vlaanderen gereden. ’t Was weer fijn vertoeven in dit oord der verderfs.

Boy69
19 november 2010, 09:26
Donderdag 18 november, na langere tijd afwezigheid, weer eens naar Lohmar getogen.
Ik wist op voorhand dat van mijn PSR-top 4 alleen Anna en Mandy aanwezig zou zijn, en beide dames stonden dan ook op het menu.

Ondanks de drukte op de Duitse autosnelwegen arriveerde ik om 10:55 op de goed gevulde parkeerplaats aan de Schleheckerstrasse 45.
Eerst even kennis gemaakt met Groentenwandelaar (nu had ik nog de kans, de rest van de dag zou hij waarschijnlijk worden “bezet” door Jamilla).

Na een kort verkenningsrondje heb ik plaats genomen aan de bar en weer wat gekletst met GW.
Anna, die donderdag vooralsnog voor het laatst aanwezig zou zijn, liet nog even op zich wachten en ik was voornemens om met haar te ontbijten.
Helaas had ze geen honger en dus schoof ik alleen aan voor het ontbijt.

Na het ontbijt ging ik op zoek naar Anna en niet veel later maakten we ons op voor het eerste kamerbezoek van de dag.
Zoals altijd liet ze zich van haar beste kant zien en ik ging moe, maar uiterst tevreden van de kamer. Een goed begin van de dag !

Na een welverdiend menu, een uitgebreid saunarondje, lekker te hebben gebubbeld en enkele baantjes te hebbe getrokken in het zwembad liep ik tegen het prachtige lijf van Mandy aan.
Ze begroette me hartelijk, we hebben wat bijgekletst en belandden uiteindelijk in kamer 3.

Helaas viel de rest van het aanwezige vrouwelijk schoon wat tegen.
De andere 2 dames van mijn top-4 zochten die dag hun heil bij FKK-Planet, dat die dag enkele kilometers verder werd geopend.
Ik twijfelde, zou ik blijven in de hoop dat er enkele leuke dames ten tonele verschenen, of zou ik mijn boeltje pakken en een kijkje nemen bij FKK-Planet.
Uiteindelijk won de nieuwsgierigheid en vertrok ik omstreeks 17:00 na een tweede maaltijd, veel eerder dan gepland, uit PSR.
Door de aanwezigheid van de genoemde dames wist ik zeker dat het op dat gebied wel in orde zou zijn bij FKK-Planet.

Lees verder bij FKK-Planet

Twinangel
20 november 2010, 09:46
Gisteren mijn goldticket verzilvert. Rond 15.00 uur geparkeerd voor het gebouwtje waar de dames normaliter overnachten. Nadat ik mijn vrijkaartje overhandigde aan de Thekefrau, duurde het even maar de goedkeuring kwam gelukkig. Snel omkleden en een capucino genomen. Het was alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Ruim 2 maanden, wat vliegt de tijd! Na de koffie een rondje gemaakt door het pand, het viel me op dat er veel nieuwe dames aanwezig waren. Mijn rondje eindigde in de Kino, daar kwam ik, wat later bleek, weer op de koffie. Toen ik bij de ingang stond te kijken kwam een lange meid, volgens haar zeggen uit de Oekraine, naast me staan. Van het een kwam het ander, zo eindigde we op de bank. Deze Annie kan goed pijpen maar was verder een ijskonijn. Mijn eerste geilheid was in ieder geval met deze sessie verdwenen. Sex maakt hongerig zodat ik me naar het restaurant begaf. Voor het eten hoef je in elk geval niet te vrezen, dat is hier echt goed geregeld. Na het verorberen van een Kalfs Medaillon met frietjes en een banansplit als toetje kwam ik weer op krachten. Tijd voor een rondje wellness. Eerst maar gebruik maken van de whirlpool. na een tijdje kwamen twee duitsers me gezelschap geven. Het kletsen met medebroeders is altijd wel even verhelderend. Ervaringen delen maakt dat je toch wel dankbaar bent dat je deze hobby hebt ontdek. Na een tijdje gekletst te hebben kwam er een meid in de whirlpool genaamd Eva. Deze half Bulgaars en half Turkse meid ging naast me zitten. Ik heb haar een beetje gemaseerd en begon alweer geil te worden. We besloten om samen naar de sauna te gaan. Deze meid heeft heerlijke zuigbare tepels en heerlijke naturel borsten. Na flink zweten zijn we gaan douchen en hebben we buiten koffie gedronken. Eva dringt niet aan voor een sleutel. Ik vond het echter tijd voor een nieuwe ronde. Met Eva heb ik in een grijs verleden al een sessie mee gehad. Ze is meer een girl next door type dan een DVP. Op de kamer hebben we weer flink gezweet maar dan van de sex. Eva gaf aan dat Annie niet uit de Oekraine komt maar uit Bulgarije. Wat heeft het voor zin om je nationaliteit te veranderen vraag je je toch af.
Na de sessie met Eva maar weer een rust moment gekozen in de livingroom van PSR. Ze hebben heerlijke zitbanken waar je lekker onderuit kan liggen. Onder het genot van een capucino heb je een goed overzicht van wat zich er allemaal afspeelt. Ik zag aan de overkant twee lekkere meiden zitten en was alweer aan het bedenken dat een van hun wel de volgende kandidaat zou kunnen zijn. Ongegeneerd was ik ze aan het beloeren, wat heerlijk!
Na een uurtje gerust te hebben ging ik naar de spelruimte waar de biljart staat. Eva was daar tegen een duitse beer aan het spelen. In het zithoekje zaten twee duitse meiden aan het kletsen. De economische crisis in de DVP branche was het gesprek van de dag. Nadat Eva de duitser had ingemaakt gingen deze twee duitse dames tegenelkaar spelen. De blonde dame had de donker harige dame verslagen. Ik vond ze alletwee wel kamer waardig en kon eigenlijk geen keuze maken. Ik stelde de dames voor om nog een partijtje te spelen. De winnaar mocht met mij naar de kamer gaan. Ze vonden dit een geweldig idee en gingen vol voor de overwinning. De donkerharige genaamd Katy won de partij en zo geschiedde het dat we een kamer opzochten. Deze slanke duitse weet hoe ze een man moet verwennen, het zoenen was echter wat oppervlakkig. Dat betekent voor mij dat een herhaling er niet snel in zal zitten.
Ik heb hierna opnieuw de woonkamer opgezocht om lekker uit te rusten, wat heb ik het toch zwaar! In een oogopslag zag ik Sonnie zitten. Dat was wel een leuke verassing. Hij vertelde over zijn spaanse tournee. Even later kwam Pistol Pete ons eveneens vergezellen. Ik had PP wel al eens ontmoet maar niet zijn nickname geweten. Zo zie je maar hoe klein de ijsberenwereld is. Na wat geklets te hebben ging PP nog een jachtrondje maken en bekroop mij weer een hongerig gevoel om weer wat te eten. Een lekkere pannenkoek werd meester gemaakt. Na nog wat gedronken te hebben besloot ik rond 24.00 uur naar huis te gaan. Voldaan van het goede eten, wellness, en de ontmoetingen met dames en beren ging ik op weg naar huis.

BefBeer
20 november 2010, 20:09
Moet je een goldticket niet vergulden ipv verzilveren, twinangel2?
:rolleyes:

BefBeer

Twinangel
20 november 2010, 20:49
Klopt inderdaad BefBeer:smile2: Op de kamer heb ik echter gouden tijden gehad:smile2:

piranha
27 november 2010, 10:11
Donderdag met m'n vrijkaartje (waarvoor dank aan het forum) voor de eerste maal naar PSR getogen. Na een hoop verkeersellende rond 11.30hr toch aangekomen. Heerlijk ruime club waar je lekker kan relaxen (lees: bankhangen). Daar het nog vroeg was nog niet veel dames aanwezig, maar daar zou verandering in komen........dacht ik.......en ja hoor dat was ook zo, maar de club begon pas een beetje te leven in de late namiddag. Qua dames niet echt mijn meug gevonden in deze club, toch maar een middelmatig kamergangetje gemaakt met een Roemeense (naam reeds vergeten).

Graag had ik wat langer verbleven in deze club, maar wegens de aangekondigde sneeuwval; die er uiteindelijk niet is gekomen; de club rond 18.00hr verlaten. Toch heeft de club wel een positivie indruk gemaakt, al zal ik er niet snel terugkeren wegens te ver voor mij. Kan me wel voorstellen dat het in de zomermaanden er heerlijk toeven is, nu de dames nog......

egon, Dr. Rammler
28 november 2010, 20:06
war schon seit Anfang des Jahres nicht mehr in diesem Club, aber: man hört ja so manches, u.a. in einem bekannten dt. Forum :biggrin:

:gruebel: also mal vorsichtig gesagt :biggrin: die Mehrzahl der dort tätigen Dienstleisterinnen soll ja nicht so besonders was fürs Auge bieten:wink:, ein dort schreibender Ijsbeer verstieg sich sogar dazu diverse Damen als XXXXX zu bezeichnen, wonach er dann von der dortigen Chefin Hausverbot erhielt............:plapper::plapper::plapper:
Es wäre auch zu vermelden, dass nach meinen Info `s dort Vichna, ehemals Thekenfrau PHG tätig sein soll.

Vielleicht weis ja jemand von den Beren, die öfter dort abhängen etwas Genaueres zu berichten.

Big30
28 november 2010, 20:21
, ein dort schreibender Ijsbeer verstieg sich sogar dazu diverse Damen als XXXXX zu bezeichnen,

Es geht um Damen. So ein Wort benutzen wir hier nicht. Deshalb XXXXX.

egon, Dr. Rammler
28 november 2010, 20:27
Es geht um Damen. So ein Wort benutzen wir hier nicht. Deshalb XXXXX.

:biggrin::biggrin: du siehst das nicht richtig mein Freund :joke:
es handelt sich hier um objektive Berichterstattung und es wurde lediglich ein Beitrag aus einem anderen Forum (wo du auch teilnimmst) erwähnt. Dort wurde dies nicht gelöscht :smile2:

das mit den "Damen" siehst du auch falsch. Damen üben so einen Job doch wohl nicht aus oder ???

Big30
28 november 2010, 20:34
Damen üben so einen Job doch wohl nicht aus oder ???

Da kann man eine andere Meinung sein, oder kann mann ueber diskutieren aber das Wort "RB" finde ich eine Beleidigung. Das geht einfach zu weit. Deshalb.

Grusse,
Big30

egon, Dr. Rammler
28 november 2010, 20:40
Da kann man eine andere Meinung sein, oder kann mann ueder diskutieren aber das Wort "RB" finde ich eine Beleidigung. Das geht einfach zu weit. Deshalb.

Grusse,
Big30

:baby2: bleibt mir nix Anderes übrig und muss es hier wohl so akzeptieren :c014[1]:

naja, wens interessiert, der kann es ja dann im "Rheinforum" nachlesen :smoke:

Silvester
28 november 2010, 20:47
....Es wäre auch zu vermelden, dass nach meinen Info `s dort Vichna, ehemals Thekenfrau PHG tätig sein soll.

Vielleicht weis ja jemand von den Beren, die öfter dort abhängen etwas Genaueres zu berichten.
Stimmt, die ehemalige PHG Thekenfrau ist jetzt PSR Thekenfrau.

:smoke:

duivenmelker
30 november 2010, 12:12
Donderdag 25/11 heb ik PSR bezocht om 10u45 de parking opgereden me naast de rode bolide van mijn schatje geparkeerd ,mooi gewacht tot 5min voor 11u om binnen te gaan, maar we moesten binnen 5min wachten voor we verder konden, Marion is onverbiddelijk en wetende dat ik hier al een paar keer voor 11u op kamer was.
In de kleedkamer al direct mijn vriendinnetje gezien een dikke kus en een lieve glimlach van haar zodat deze ruige beer zijn hart al terug verloren was.
Ook diverse Duitse beren begroet, die ik er iedere donderdagmorgen terugzie en die me graag zien komen ( de pralineman ).
Na een grondige douche de bar opgezocht een koffie genomen met mijn Jamila even later een kamer opgezocht zoals elke donderdag kan Jamila op een blanko blad de kamernr en mijn locknr invullen.
Het was weer fantastisch anderhalf uur elkaar verwennen , zoenen , pijpen er is niemand die me zo goed kan pijpen als zij , beffen tot het einde waarbij ze zalig klaarkomt en dan neuken in diverse standjes rustig aan maar toch zo lekker geil elkaar in de ogen kijken, elkaar strelen en terug pijpen en op het einde in doggy in uiterste extase klaargekomen waarbij we het samen uitkreunden van genot en het bleef maar duren die naschokken door mijn hele lichaam het was weerom super.
Als je elkaar goed kent en na een lange vrijpartij met een stijve gedurende anderhalf uur, dan is het klaarkomen veel intenser zeker als het de eerste sessie is en weer al een week geleden en zeker als J er ook volop van geniet en zo geil is als boterkoek.
Daarna een sauna genomen en lekker gedoucht met koud en warm water zodat ik terug op krachten kan komen voor een volgende sessie, dan was het tijd om een ronde te doen met mijn pralines voor de dames en de mij bekende beren . Het is voor mij een gelegenheid om met de andere dames ook eens kennis te maken en een glimlach en een vlugge kus van hun te krijgen en vele dames zijn blij als ze me zien komen . Er waren veel mooie dames in PSR het aanbod is er sterk op vooruit gegaan .
Hierna mijn Jamila terug opgezocht samen ontbijt genomen , in de lounge even plaats genomen voor een sigaret en elkaar te knuffelen voordat we terug op kamer gaan voor een volgende sessie die terug fantastisch was . Daarna stuurde ik Jamila naar de masseur voor een grondige massage op mijn kosten wat haar goed deed en de volgende sessie was ik aan de beurt om een fantastische massage van haar te krijgen dit doet ze zeer goed en met veel kennis en ze gaat er voor , mijn rug voelde aan als herboren.
Als afsluiter hadden we nog een trio samen met Debbie .
Debbie laat zich vingeren en geeft dit graag (laat dit toch zo aanvoelen), zoenen kan ze ook heel lekker , gisteren heeft ze me met condoom anaal zitten vingeren terwijl ze me aan het pijpen is en Jamila me aan het zoenen is zo brengt ze me iedere keer tot op de grens waarna ze een beetje gas terugneemt om even later terug volop door te gaan ,dit hebben we zo een uur volgehouden waarna ik uiteindelijk in haar mondje ben klaar gekomen . Met deze twee vriendinnen op kamer is het heetste en geilste wat ik tot nu toe al heb meegemaakt .
Omstreeks 22u was het tijd om door te rijden , alles zag wit van de sneeuw mijn wagen was ondergesneewd en de ruiten bevroren gelukkig vertrok Jamila samen met mij en kon ik haar ijskrabber gebruiken na nog een laatste kus vertrokken we samen Jamila voor een reisje van 15min en ik had nog 2u30 voor de boeg maar met een blij en voldaan gevoel het was weer super geweest met mijn liefje in PSR en al blij verlangend naar volgende week donderdag wanneer we onze beide verjaardagen zullen vieren in PSR .

Goedemorgenallemaal
2 december 2010, 12:45
... na nog een laatste kus vertrokken we samen Jamila voor een reisje van 15min en ik had nog 2u30 voor de boeg maar met een blij en voldaan gevoel het was weer super geweest met mijn liefje in PSR en al blij verlangend naar volgende week donderdag wanneer we onze beide verjaardagen zullen vieren in PSR .
Da's vandaag.
gefeliciteerd maar of dit nu een dag is om helemaal naar PSR te rijden????

duivenmelker
2 december 2010, 22:31
Da's vandaag.
gefeliciteerd maar of dit nu een dag is om helemaal naar PSR te rijden????

Vanmorgen om 7u15 vertrokken wegens de sneeuw ,eerst de taart gaan ophalen en de rozen voor Jamila tot aan het kruispunt in Lummen er 3u over gedaan vanaf daar ging het redelijk vlot en in Duitsland geen problemen meer, rond 11u30 aangekomen.
Mijn 23 rozen aan Jamila gegeven in ruil voor een geweldige begroeting een dikke kus en mijn kaartje met de volgende tekst
Dreiundzwanzig Rozen

Ich habe heute an dir gedacht,
Und dir etwas mitgebracht,
Nein es ist keine uhr,
Es ist meine liebe pur.
Kenn dich noch nicht so lange,
Aber mein herz klopft schneller von verlangen.
Brauchst jetz nichts zu sagen ,
Ich hoffe , ich kann es wagen.
Du bekommst von mir Rosen , ja dreiundzwanzig.
Und damit auch noch meine Liebe.
HAPPY BIRTHDAY MY LOVE
Eerst een koffie genomen met mijn J. en zoals afgesproken was Debbie er rond 12 uur, we hebben een kamer opgezocht voor een heerlijke sessie het was een GFE sessie 200% met Jamila een vrijpartij tussen 2 geliefden waarbij Debbie zorgde voor een waardevolle aanvulling het was een unieke ervaring we hebben er zo van genoten en nu geniet ik er nog altijd van.
Na deze liefdevolle vrijpartij was het tijd voor mijn geschenk voor Jamila , ze was er dolgelukkig mee. Hier ook een klein kaartje met de toepasselijke tekst
JAMILA
Du bist wie die schwarze Nacht,
Die mein Leben verdunkelt ,
Die mich zu Verzweiflung bringt
Oder mich zu Grunden richten wird.
Du Macht die du verbirgst
Kann die Welt vernichten
Aber kan ein Ding nicht :
Mein Liebe fur Dich breichen.
Om 2u hadden we afgesproken met Marion voor een kleine party maar het was 2u30 toen we van de kamer kwamen , vlug naar boven de taart aangesneden , de schuimwijn laten komen en dan de dames en enkele me bekende Duitse ijsberen opgetrommeld voor een drink met taart en pralines vele kussen van de dames ontvangen (een 25tal zijn ons komen feliciteren Debbie, Julia, Anna, Tatjana , Gloria ,Lizzy ,Jasmin , Cassandra, Jennifer en vele andere ). Het was gezellig maar ik had meer partysfeer verwacht geen paaldansshow of zo, het was nog vroeg in de namiddag. Hierna nog een koffie genomen samen met Jamila en Anna die terug is en tot 12 december aanwezig is.
Als afsluiter ben ik voor de verandering eens met mijn Jamila op kamer geweest voor onze 98ste sessie ,met haar is het altijd top en zeker vandaag was het iets speciaal .
Rond 18u heeft deze crazy ijsbeer de terugweg aangevat voor een terugreis zonder problemen. Volgende week zeker terug woensdag of donderdag .

Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
Da ich keins bin , Vogel ich dir in Saunaclub.

MiniME
5 december 2010, 21:09
GW geeft precies de sfeer aan zoals die vaak in PSR heerst: huiselijk en vertrouwd.

Knap dat het deze club lukt dit vast te houden. Er zijn nl de laatste tijd veel nieuwe dames die 3 dagen lang gratis PSR willen (en kunnen) uitproberen en hier zitten helaas vaak een hoop gelukszoekers bij. De meeste zijn (zeer) matig en zie je dan na die 3 dagen ook nooit meer terug, maar af en toe zit er een pareltje bij, die dan ook veel klandizie heeft en hierdoor wel lang in PSR aanwezig blijft (zoals recent bv Zaida......jammie!).

Typisch staaltje van goed club management maakte ik recent nog mee: aantal van de nieuwe dames zat te mopperen dat er niet voldoende werk voor ze was.......wat bleek? deze dames weigerde de door de club voorgeschreven minimale service aan te bieden (TZ, PZC).

Tsja, niet gek dat de kritische ijsberen hen links lieten liggen........en na 1 waarschuwing werden ze vriendelijk doch dringend verzocht de club te verlaten (waarschijnlijk zitten ze nu weer in een club in [de buurt van] Venlo....).

Kijk, zo hou je de kwaliteit van de aanwezige dames op hetzelfde nivo (en zakt het niet af naar "nederlands nivo" zoals in sommige andere clubs....).

Jammer dat er maar een paar clubs zijn die op deze manier aan kwalitetsbewaking (en hiermee aan klantenbinding) doen, maar goed, gelukkig doen PSR (en Freude, Oase en naar ik meen ook Babylon) dit zo.

duivenmelker
15 december 2010, 18:29
Op 24/12 en 31/12 zou PSR gesloten zijn, de andere dagen normaal open vanaf 11u.
Gisteren was ik er kort, veel mooie dames aanwezig, maar weinig beren.De volgende dagen zal ik er nog een 5 tal dagen aanwezig zijn , zie er al naar uit . Dit paradijs begint me meer en meer te bekoren .

duivenmelker
18 december 2010, 16:18
Donderdag wegens het voorspelde weer op tijd vertrokken , geen enkel probleem op de weg , zo was ik er al rond 10u15 , ik dacht al gelukkig heb ik rozen bij voor Marion zo zal ik wel vroeger binnen kunnen . Mijn rozen kon ik afgeven maar deze beer stuurden ze terug naar buiten in de kou tot 11u.
Tot mijn verwondering waren er om 10u45 al 8 beren die wachten om binnen te kunnen , en om 11u waren we met 11 die de 50€ inkom betaalden en het paradijs binnenglipten .
Als de club nu eens om 10u zou opengaan zoals ACA en Freude dan zou dit geen slechte zaak zijn .
Er zijn beren genoeg die er graag vroeg bij zijn , omdat ze niet zo lang kunnen blijven.
Ondertussen waren er al een 13 dames aanwezig waaronder Maya , Jamila , Janina , Lizzy , Corina , Alexandra , Graziella en div andere.
Na een douche heb ik samen met Jamila een lekker ontbijt genomen en na een kleine siesta hebben we kamer 4 opgezocht om elkaar te verwennen gedurende een 2 tal uren . het was zoals altijd met J weer fantastisch.
Hierna de dames eens van mijn doos pralines laten proeven en ze zijn er verzot op , er waren veel dames aanwezig , de opkomst van de beren was matig waarschijnlijk het slechte weer een verhouding van 30 beren tov een 40 dames ( Serena , Julia , Michelle , Casandra , Jana , Kiara , Tanja , Rita , Constanz , Franceska en div andere ).
Voor de verandering heb ik samen met Jamila in de Kino het bed in de hoek opgezocht normaal voor een klein voorspel , maar we hebben er een uur heerlijk gestoeid en ze heeft het afgewerkt met een FT.
Na een stevige maaltijd en een kleine relax samen met mijn fee ,hadden we met Janina een poolse een trio in kamer 7 , die twee hebben me grondig afgemat en de laatste druppeltjes nectar uit mijn fluit gezogen , GW kwam kompleet kapot van de kamer ,nog vlug een redbul gedronken waarna het tijd was om terug huiswaarts te rijden , op mijn wagen lag er ondertussen een dik pak sneeuw en ook de wegen rond PSR waren dik ondergesneeuwd ,om 6 uur dan maar voorzichtig de terugweg aangevat.

Twinangel
18 december 2010, 17:19
De sneeuw is voor mij de reden dat ik voorlopig niet naar PSR ga.

duivenmelker
18 december 2010, 17:47
Donderdag overal een A4 blad zien hangen dat het op 24 december 2010 en op 31 december 2010 gesloten is wegens de feestdagen, de andere dagen is het normaal open vanaf 11u .
Mijn volgend bezoek is voor woensdag 22/12/2010 sneeuw of geen sneeuw , alleen de pijn in mijn rug zou me nog kunnen weerhouden .

uurtje
18 december 2010, 21:25
Het was tot op het laatste moment onzeker ofdat ik vrijdag nou wel of niet naar PSR zou gaan. Het weer was de 1e bepalende faktor. ER waren nog wat andere onzekerheden maar uiteindelijk op weg gegaan. Net na Venlo moest ik nog even aan collega ijsbeer Jansen denken die er waarschijnlijk al warmpjes bij zat terwijl ik nog een stukje mocht rijden.

Tja, PSR....waar zal ik beginnen? Het is zinloos om clubs te vergelijken. Iedere club heeft zo zijn voor en nadelen en ook het publiek dat daarbij hoort. En dat is ook goed zo...

PSR was voor mij gewoon fantastisch maar ook bijzonder. Bijzonder omdat dit een club is waar luxe, sauna en uitstraling belangrijk zijn. En dan hebben ze de meest waardeloze douches die ik ooit in een club heb gezien..............
Maar toch, fantastische ambiance.Nog nergens anders gezien. Ongedwongen sfeer, je ziet nogal wat paartjes nagenieten etc etc. Wel enige vaardigheden van de ijsbeer vereist in het "omgaan met lonkende dames" :) Al met al een goede middag in een totaal nieuwe setting gehad.

Admin
20 december 2010, 10:48

Indien die gereed is dan zal er een feest worden gegeven ;)

Het reeds aangekondigde eindejaarsfeest gaat vanwege vakanties, weer etc niet door. Er wordt waarschijnlijk een datum geprikt zo tegen Carnaval aan.
Of seksenfun krijgt toch nog gelijk en het wordt voor het 4jarig bestaan :biggrin: ;)

uurtje
20 december 2010, 17:14
ik vond het er zo al een feest hoor :)

duivenmelker
29 december 2010, 23:44
ik vond het er zo al een feest hoor :)

Woensdag in PSR het was zoals UURTJE aangaf een feest daar ,zeer veel mooie dames aanwezig en het was druk om op kamer te gaan en de lounge zat vol met vrijende paartjes , me weer super geamuseerd met Jamila en een trio met Debbie die er al vroeg was ,om 10 u doorgereden en vandaag terug daar rond 11u nu vlug nog wat slapen.

duivenmelker
31 december 2010, 14:08
Gisteren terug naar PSR.
Om 11u het paradijs binnengetreden samen met Jamila die juist op tijd was voor onze afspraak na een vlugge douche om 11u15 al op kamer met mijn fee voor een korte en genotvolle sessie van een uur , hierna terug op krachten komen met een lekker ontbijt en een korte relax in een zetel in de lounge. Waarna we terug voor een korte en hevige beurt naar de kamer trokken waarbij Jamila al haar registers moest open trekken om me te laten klaar komen , zo 2 dagen na elkaar is het voor mij toch wat moeilijker maar daarom is het zeker niet minder leuk , aan uw hoogtepunt toezijn maar juist nog niet en dit zo gedurende tientallen minuten dit is zalig.
In PSR was het weeral druk veel mooie dames aanwezig meer dan 30 dames waaronder veel toppers en zoals altijd enkele nieuwe gezichten , vooral Duitse ijsberen en ook ene Hollander MiniME die vond het hier weeral super ,een gezellige sfeer en zijn toppers waren er , hij vertelde me dat dit een van de weinige clubs was waar de bezetting en de verhouding ijsberen dames zo goed was tijdens deze kerstdagen , in GT zie je vandaag alleen maar beren rondlopen ,in Freude zou het ook goed zijn.
Ook nog van een zalige massage genoten van de masseur deze keer , mijn rug voelde terug veel beter, zeker een aanrander .
Hierna Mandy opgezocht voor een trio ,dit hadden we vroeger al eens samen gedaan en het was wederom fantastisch .
Nog een lekkere maaltijd genomen , verse vis met spinazie echt iets voor een toprestaurant en de rest van de tijd samen gerust , geflirt en wat gekeuveld met mijn dame.
Omstreeks 20 u afscheid genomen van mijn fee met een zalig gevoel en al verlangend naar Maandag .

MiniME
31 december 2010, 16:29
Het was inderdaad een mooie dag in PSR. Voldoende dames aanwezig, gelukkig ook veel niet-Duitse, dus dat werd een mooie en lange dag genieten :biggrin:

Net als Freude en Acapulco typisch een club die ook tijdens de feestdagen gewoon goede kwaliteit blijven leveren, zonder busladingen ijsberen uit NL/B die de verhoudingen volledig scheef kunnen trekken. Waarom schrijf ik dit eigenlijk? Dan komen ze alsnog allemaal deze kant op.......nee............het was niets, blijf maar lekker dicht bij de grens allemaal! :rolleyes:

Big30
31 december 2010, 16:39
Omstreeks 20 u afscheid genomen van mijn fee met een zalig gevoel en al verlangend naar Maandag .

Het is tegen dovemansoren gericht ik weet het en je zult er wel veel van genieten maar binnen 1 week 3 maal de lange reis naar PSR?

Maar nu tijd voor de oliebollen :biggrin:!

Scoobert
31 december 2010, 18:38
....... zeker een aanrander .................

Oeiii, ga je nu echt te vaak of is de masseur gewoon goed fout bezig ?