Schietgraagft
20 augustus 2018, 11:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Emanuela (Roemeense)
Leeftijd:26 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Nek, Schouder(blad), Zij
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:ZwartHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:200 euroTijdsduur:120 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar
Extra info:vroegere clubs waren Magnum en Acapulco, 15/08 was haar tweede dag in Babylon
Schietgraagft
20 augustus 2018, 11:38
Deze dame kwam naast me zitten op het buitenterras, zonder enige intentie. Ik had ze nog nooit gezien…
Ze vroeg een vuurtje en dat gaf ik haar. Nadien begon ze een gesprek aan met twee Franstalige ijsberen. Van uit dat gesprek kon ik verstaan dat haar naam Emanuela was, en dat ze van Roemenië afkomstig is.
Nadat Kwakje terug was van zijn kamer, kwam hij ons gezelschap houden. De dame schoof vriendelijk op, en ik schoof mee op…richting de dame. Na haar sigaret maakte ze aanstalten om opnieuw te vertrekken…Hoe het precies gebeurde weet ik niet meer, maar ik maakte een spontane opmerking dat ze beter niet vertrok want anders had ik geen schoon uitzicht meer…ze maakte de opmerking dat ze maar even weg zou zijn….en zo geschiedde ook.
Nog geen vijf minuten later zat ze opnieuw naast me en we knoopten een gesprek aan. Haar Engels is voortreffelijk, en menig onderwerp ging over de tong. Dit stond me wel aan. Zo kwam ik ook te weten dat ze vroeger in Acapulco en Magnum heeft gewerkt. Helaas niet gevraagd onder welke naam, en momenteel kan ik niet zo direct een bestaand draadje van haar vinden.
Mijn eerste kamer was nog niet zo lang geleden en ik ging nog wel een paar uurtjes blijven vooraleer naar huis te gaan. Dus ik stelde mijn tweede en normaal gezien laatste kamer uit tot ergens rond halfzes. Ik gaf aan dat ik haar graag binnen een uurtje hier terug wou zien. Ze kon niets beloven, zei ze, maar een uurtje later was ze precies op tijd op de afspraak. Ik ging naast haar zitten en zonder enige moeite kwam een tweede gesprek op gang, gecombineerd met subtiele aanrakingen. Ze wilde haar sigaret doven, boog voorover en ik maakte van die gelegenheid gebruik om haar nek en rug te strelen… zij bleef in die positie zitten en ik zag dat ze kippenvel kreeg…Ik vroeg haar wat ze leuk vond op een kamer en ze antwoordde: “I like a lot, but mostly of what you’re doing right now…”;)
Dit was mijn type, zowel qua uiterlijk als innerlijk….dat gevoel had ik toch. Dus de kamer liet niet lang op zich wachten. Op de kamer zei ze me eerst nog dat best nog wel nerveus is, want ze wist niet wat ze moest verwachten….Tja, ik dacht dat ik het wel wist, maar werd toch nog totaal overdonderd…..
Het tongzoenen was direct diep en intens, ze genoot er duidelijk van dat ik ondertussen haar overal streelde en likte…ik liet geen plekje onberoerd. Maar telkens zocht ik opnieuw haal lippen op, het ene moment was het rustig en passioneel, het andere moment was het wild en heftig…ik liet me zakken en ging haar verwennen…ze sidderde er lustig op los en ik mocht niet stoppen, tot ze plots zei dat ik wel moest stoppen…ze ging haar tas in, haalde een cd eruit en plaatste die over mijn vingers….:)
Ik liet haar nadien over mijn gezicht zakken en begon voorzichtig haar sterretje te beroeren, maar ze nam zelf initiatief en duwde door, ze spoorde aan om niet te braaf te zijn, gaf zelf het tempo aan en ik moest haar blijven likken….we veranderden regelmatig van tempo, zodoende probeerde ik haar hoogtepunt uit te stellen, ze beefde constant….tot uiteindelijk de lichtjes uit gingen….mijn hoofd zat geklemd….:wink2:
Ze nam niet veel tijd om uit te rusten, weer vonden onze lippen elkaar en kwam ze op me liggen. Een nat potje droogneuken was aan de beurt, noch zij noch ik konden van mekaar afblijven. Na een tijdje dan toch een cdtj aangedaan en zowel cowgirl, missio als doggy passeerden de revue…
We stonden ondertussen beide zodanig in het zweet dat we tegen elkaar plakten…bij elke tempo versnelling spoorde ze aan om niet te stoppen, beefde haar lichaam en verscheen even later een gelukzalige glimlach op haar gezicht….
Ik ging naast haar liggen en begon haar verder te strelen…ze duwde mijn hand naar haar grotje en draalde niet om twee vingers diep in haar te steken…ook hier begon er een reeks van tempowisselingen die steeds nadien met een veelzeggende glimlach beantwoord werden. Na bijna een uur ging het niet meer…ze was op…ze trilde en beefde nog na, gaf aan dat ze wat verfrissing nodig had…maar eerst wou ze mij nog naar een hoogtepunt werken…ik gaf aan dat ook ik reeds moe was…dus stelde ik haar voor om eerst te gaan douchen, een hapje te gaan eten en om dan rond kwart na zeven opnieuw af te spreken…dit wilde ze maar al te graag….
Ronde twee kwam er bijna niet vreesde ik…omwille van een andere ijsbeer(zie draadje in het algemene topic)…uiteindelijk zijn we toch op de kamer beland. Ook hier zijn we weer rustig begonnen, het GFE gehalte was subliem…we wisten ondertussen waar we beide van hielden…het gestreel, gelik, gekus,….verliep verder zoals in de eerste sessie met iets meer nadruk op mijn genot…het potje droogneuken breidde uit naar allerlei standjes en ik eindigde nadien bovenop haar…ik trok haar onder me naar beneden en ze verwende mijn klokkenspel, afgewisseld met een sublieme BJ, met af en toe een DT er tussen…na een tijdje kon ik het niet meer uithouden, ze trok me verder af en liet me in haar mondje klaar komen….
Twee geweldige uurtjes, twee geweldige sessies…dit snakt naar meer………
Schietgraagft
9 oktober 2018, 15:17
Iemand een idee waar of in welke club zij momenteel vertoeft?
schoolmeester
9 oktober 2018, 18:19
Ze is nog aan het bijkomen van 20 augustus.
Groet, schoolmeester.
satanic surfer
9 oktober 2018, 18:42
Is dezelfde dame als paspoortje Emmanuella(Emma) uit Magnum van 2015 aangemaakt ofzo..Werkt doorgaans in privaathuis vlakbij Düsseldorf en duikt sporadisch nog ns hier of daar op in clubs..Ik veronderstel dat de kansen het grootst zijn dat ze nog af en toe in Magnum opduikt wegens nabijheid als me dat nog correct voorstaat..Een lang verblijf of lange terugkeer in Babylon lijkt me zéér onwaarschijnlijk, al was het maar wegens de afstand...