PDA

Volledige versie bekijken : Griep overvalt de FKK clubs

Jansen
25 februari 2007, 17:33
Doordat ik zelf met het griep virus thuis zit en las dat er meerdere ijsberen ziek waren waaronder ook Sonny dacht ik eens kijken of er nog meer ongelukkigen onder ons zijn.

Ik zelf heb het opgelopen afgelopen maandag in GT.
Nati vertelde dat ze een onschuldige verkoudheid had maar achter af heeft ze me behoorlijk aangestoken.:wand:

Dus pas deze weken op want het ergste moet nog komen.:kotz:

Jorah Mormont
25 februari 2007, 20:08
Een Russisch vriendinnentje zei dat ik Vodka met citroen moest drinken:redface:

Warme melk met honing geeft ook wel wat verlichting.....

Beterschap allemaal...

BR, Sonny:wink:

Willem2
25 februari 2007, 20:42
http://www.degrotegriepmeting.nl/public/

Nederland heeft griepepidemie

ROTTERDAM - Nederland heeft officieel een griepepidemie. Ons land telt momenteel 136 zieken per honderdduizend inwoners.

Een week eerder waren dat er nog 80. Dit jaar zijn er relatief veel kinderen tot veertien jaar door de griep geveld, blijkt uit gegevens van het Nivel, het Nederlands Instituut voor onderzoek in de gezondheidszorg.

L. Meuwissen van het Nivel zegt dat er sprake is van een ’normale’ griepgolf. „Bij meer dan tweehonderd zieken is er pas sprake van een flinke epidemie.’’ Het is onduidelijk hoe lang de griepgolf gaat duren. Vorig jaar duurde het ongeveer acht weken, met een piek van 240 huisartsbezoeken op honderdduizend Nederlanders. De virusziekte gaat gepaard met besmetting van de ademhalingsorganen, en uit zich onder meer door verkoudheid en koorts.

De griepgolf valt laat dit jaar, zegt Carl Koppeschaar van de website www.degrotegriepmeting.nl. „In 2003 begon het begin december, vorig jaar was rond deze tijd de absolute piek net geweest.’’ Volgens Koppeschaar is het grootste deel van de gemelde griepgevallen het grieptype B, die alleen van mens op mens overdraagbaar is en minder heftig is dan type A.

De criteria voor een epidemie verschillen: meestal hanteert men de regel dat er dan meer dan honderd zieken zijn per honderdduizend Nederlanders. De zieken zijn redelijk gelijk over het land verdeeld. De noordelijke provincies hebben een uitschieter. Het Nationaal Influenza Centrum in Rotterdam maakte eerder deze week al bekend dat in de noordelijke provincies per tienduizend inwoners momenteel twintig mensen zijn geveld door de griep.

Bron : AD.nl

Jansen
26 februari 2007, 22:07
Een Russisch vriendinnentje zei dat ik Vodka met citroen moest drinken:redface:

Warme melk met honing geeft ook wel wat verlichting.....

Beterschap allemaal...

IK heb alles al gedronken maar sta nog steeds wankel op mijn benen.
Of komt dat nu van de drank:freu:

little diablo
26 februari 2007, 22:59
ik zou de zuster bellen,staan er genoeg in de krant:D meestal kost de consul 150 eurie maar dan helpt ze je echt ook:p

Saluti L Diablo

Jansen
26 februari 2007, 23:10
ik zou de zuster bellen,staan er genoeg in de krant:D meestal kost de consul 150 eurie maar dan helpt ze je echt ook:p

Saluti L Diablo
Ik heb het van een zuster opgelopen in GT zie Natie.
En jij nooit iets meer ondernomen met L.L.B.L

thesickboy
27 februari 2007, 07:15
Een beetje in deze lijn.
Het gebeurt mij wel eens vaker dat ik de dag na een clubbezoek wat keelpijn heb, een snotneus, :kotz: ,e.d.
Niet verwonderlijk als je de snelheid van wisselende contacten bekijkt (maar niet teveel over nadenken:o )

Allicht ga ik nog niet genoeg, mijn natuurlijke weerstand zal zich nog moeten aanpassen, volgende week maar snel weer naar GT.:freu:

Willem2
27 februari 2007, 08:45
Een beetje in deze lijn.
Het gebeurt mij wel eens vaker dat ik de dag na een clubbezoek wat keelpijn heb, een snotneus, :kotz: ,e.d.
Niet verwonderlijk als je de snelheid van wisselende contacten bekijkt (maar niet teveel over nadenken:o )

Allicht ga ik nog niet genoeg, mijn natuurlijke weerstand zal zich nog moeten aanpassen, volgende week maar snel weer naar GT.:freu:

Dit gebeurt heel veel. En inderdaad verwonderlijk is het niet. Prachtige omgeving voor een bacterie / virus om zich uit te leven. Goede temperaturen en veel ijsberen en dames om het aan elkaar over te dragen.
Volgens de reclame van een bepaald produkt wordt 70% van je weerstand opgebouwd in je buik. Dus drink wat je eet :rolleyes: ofzoiets......

W2

little diablo
27 februari 2007, 16:01
Ik heb het van een zuster opgelopen in GT zie Natie.
En jij nooit iets meer ondernomen met L.L.B.L
Daarom dan helpt een andere zuster er je weer vanaf:p En L.B :freu::teuflisch

Saluti L Diablo

uurtje
27 februari 2007, 17:54
Ja, ook ik kom regelmatig met een verkoudhied/griepje huis na het wandelen. Helaas dus wel.

thesickboy
27 februari 2007, 18:43
Ja, ook ik kom regelmatig met een verkoudhied/griepje huis na het wandelen. Helaas dus wel.

Laat het ons 'een risico van het vak' noemen.:green_smi

blauwebeer
27 februari 2007, 19:03
Ja, ook ik kom regelmatig met een verkoudhied/griepje huis na het wandelen.
In navolging van het begrip 'beroepsziekte' krijgt het woord 'hobbyziekte' nu ook een betekenis. :teuflisch

:rofl:

Jorah Mormont
27 februari 2007, 20:18
In navolging van het begrip 'beroepsziekte' krijgt het woord 'hobbyziekte' nu ook een betekenis. :teuflisch

:rofl:

Tja, maar die 'hobbyziekte' weerhoud me er nog steeds van om weers een keer lekker te :fuck: :fuck:

uurtje
27 februari 2007, 21:27
Tja, maar die 'hobbyziekte' weerhoud me er nog steeds van om weers een keer lekker te :fuck: :fuck:

Nou, na de stoflongen, de lasogen, frost bite hebben we dus nu ook de volgende officiele aandoening: de FKK griep. Ook wel "verkoudheid bordelus" genoemd...

Jansen
27 februari 2007, 22:21
:loud: Kut ik ben nog niet beter.:angryfire

Hoe moet dit verder:eek: :kotz:

little diablo
27 februari 2007, 22:36
:loud: Kut ik ben nog niet beter.:angryfire

Hoe moet dit verder:eek: :kotz:
Het beste medicijn is om eigenlijk weer met dezelfde dame weer een half uurtje te bekken:D Dus ga je mee donderdag of vrijdag:freu:

Saluti L diablo

Jansen
28 februari 2007, 21:41
Het beste medicijn is om eigenlijk weer met dezelfde dame weer een half uurtje te bekken:D Dus ga je mee donderdag of vrijdag:freu:

Saluti L diablo
Ja je hebt wel gelijk maar ik ben nog steeds :loud: Kut

Willem2
8 maart 2007, 19:29
http://www.nu.nl/news/1001083/10/rss/Griep_is_nu_officieel_epidemie.html

Het aantal griepgevallen is zover opgelopen dat er nu officieel sprake is van een epidemie. Dit is donderdag gebleken uit cijfers afkomstig van het Nederlands instituut voor onderzoek in de gezondheidszorg Nivel.

Per 100.000 mensen hebben momenteel 86 de griep. Als meer dan 60 op de 100.000 mensen zich bij de huisarts melden, is er officieel een sprake van een epidemie.

Jansen
8 maart 2007, 21:57
Ik ben niet meer ziek, maar ben er wel ziek van.
Ofte wel ik loop met een kut gevoel rond en met mijn ziel onder de arm.

Ja ook ik heb meegemaakt dat je gewoon aan de kant wordt gezet als het een dame zo uitkomt zonder een fatsoenlijke uitleg.
Dus ik voel me kloten.
Ik zal me nu voortaan anders gaan opstellen helaas zakelijker en niet meer me met hun prive bestaan gaan bemoeien.
Wel wil ik dit met haar nog afsluiten met een gesprekje dat ook ik als ijsbeer met gevoel rondloop.
Maar tot heden is zij daar ook niet voor te vinden.
Dus dan liever een griepje dat na een weekje overgaat,dan met dit virus rondlopen.

neukie
9 maart 2007, 17:17
Kijk dat je een pakje TAMIFLU of RELENZA in een apotheek kopen kunt. Dat krijgt je gewoon niet zonder verordening van een arts. Maar alleen dit helpt.

Zeker helpt warme melk met honig of vodka met een citroen. Nog beter helpt een citroen met veel vodka. Dan kijkt je niet meer op de grip.....:D :green_smi

Jansen
10 maart 2007, 14:09
Gisteren volgens afspraak naar PHG geweest,en gelukkig alles uit gepraat.
Ja de gevoelens die wij hebben missen de meeste uit Oost Europa.
Maar na een kleine uitleg was het virus weer uit het lichaam verdwenen.
Dus gezond weer na huis met een heerlijk kamer bezoek wat toch een behoorlijk emotioneel tintje had in het begin.

Willem2
23 maart 2007, 02:04
De griepepidemie van deze winter lijkt ten einde. De afgelopen twee weken is de griepactiviteit duidelijk aan het afnemen, meldde het Nationaal Influenza Centrum donderdag......................
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/03/einde_griepgolf_in_zicht.html

thesickboy
23 maart 2007, 09:47
@Willem2

....maar je kan wel nog andere rotzooi oplopen. Gisteren was ik in PSW en Krefeld. Deze ochtend opgestaan met een zere keel en een snotneus... Ik lijk wel een kraai als ik moet spreken.

The SICK boy

lustman
22 april 2007, 09:03
De griepepidemie van deze winter lijkt ten einde.

Heb net vijf dagen met griep in mijn bed gelegen. Waarschijnlijk opgelopen na mijn vorig bezoek aan Phg. Heb nu niet aan de dokter gevraagd of dit een variant van het Oost-blok griepvirus was ? :D

Nibor76
17 februari 2013, 17:54
Onder de noemer liever een oud topic reanimeren dan een nieuwe starten.

Het is mij nu al weer de tweede keer dat ik na een bezoek zwaar verkouden wordt/ben/geweest.
Nu lig ik met koorts, een loopneus, zware vermoeidheid en drukkende hoofdpijn vaker op de bank/bed dan me lief is.

Is er een griep/verkoudheids epidemie aan de gang in Duitsland of wat :confused:

Willi69
17 februari 2013, 18:15
=> Grippewelle hat Deutschland fest in ihrem Griff (http://www.augsburger-allgemeine.de/wissenschaft/Grippewelle-hat-Deutschland-fest-in-ihrem-Griff-id24081726.html)

Ich selbst kann aber weder bei mir noch in meinem Bekanntenkreis noch in der Firma noch im PHG etwas von einer Grippewelle spüren. :)

KevinK
17 februari 2013, 18:22
In ieder geval in gt is de tocht naar de neukhutten alwaar een op volle kracht draaiende airco de hut op 30 graden houdt een groot risico. Als je zelf dan ook nog eens aanvallig bent dan is het snel gebeurd met je.
En het contact met verkouden dames kan natuurlijk ook een rol spelen.

phoenix
17 februari 2013, 18:54
tja paar weekjes geleden ok last van gehad, maar da heb ik nie in een fkk opgelopen, mijn werk heeft ook zo zijn nadelen...

johnnywalker77
17 februari 2013, 19:35
Izabella in GD had afgelopen week een verkoudheidje, maar ze meldt dat zelf en dat is wel zo netjes! Heb bedankt voor haar diensten en beloofd het in te halen als ze weer beter is.

uurtje
17 februari 2013, 21:24
ik ben net weer hersteld. Maar ik geef Altweiber in Duesseldorf ook een beetje de schuld......eigen schuld dus...:)

laplagne
18 februari 2013, 09:26
Laplagne verlaat zijn berg in de wintermaanden zelden voor een bezoek aan Golden Time, maar onlangs heb ik daar toch moeten ervaren dat het op sommige plaatsen werkelijk een tochthol en stervenskoud was. De dames maken je vanzelf weer warm, maar eigenlijk moet je altijd uitkijken of de dames geen griepje of verkoudheid met zich meedragen. Ben natuurlijk niet de 'tv-dokter', waardoor dat voor mij moeilijk is vast te stellen. Aan de andere kant heb ik vaak genoeg 'doktertje' gespeeld.... Tijdens een zogenaamd intro-gesprekje merk je vanzelf of een dame bijvoorbeeld strontverkouden is of wel erg veel moet hoesten. In Golden Time raakte Laplagne deze maand in gesprek met de Hongaarse Dorina en merkte niet dat zij een beetje grieperig was. Pas in de kamer begon mevrouw te blaffen. Gelukkig is deze jongen niet ziek of grieperig geworden na het kamerbezoek met Dorina. De kans dat de dames een griepje of verkoudheid oplopen is in Golden Time gezien de drukte, locatie (veel hutjes en eten buiten) en drukte aanwezig.