PDA

Volledige versie bekijken : Dilar ( Dilara ?) (Roemeense)

sofaking
23 augustus 2018, 16:56
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Dilar ( Dilara ?) (Roemeense)
Leeftijd:25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:DonkerblondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, Zoenen, Beffen
Extra info:Is gemengd Roemeens / Turks

sofaking
23 augustus 2018, 17:03
Ik heb haar naam 3 keer doen herhalen, en volgens mij zei ze Dilar, zonder uitgang op a. Maar ik weet niet of dat zo geschreven wordt, en ik vind nergens deze voornaam zonder a-einde op het net. Ze zegt gemengd Roemeens-Turks te zijn.

Ze viel op tussen de andere dames door haar felgroene badpak. Blijkbaar had ze er wat lacherige opmerkingen over gekregen want een paar uur later had ze dat vervangen door een eenvoudig wit badpak.

Maar de aandacht was getrokken, eerst door het badpak en in tweede instantie door haar welgevormde kont. Pas later zag ik de voorkant. De borstjes vond ik wat te klein in verhouding tot de kont. Haar gelaat had wel iets speciaals. Ik meende er een Aziatisch trekje in te herkennen, maar als je dan op zoek ging naar wat juist, vond je't niet. Een beetje ongewoon gelaat, maar voor mij zag ze er wel aantrekkelijk uit.

Voor mijn derde kamer ben ik haar gaan opzoeken. Vriendelijke dame, en van dichtbij is haar gelaat ook mooi. Eigenlijk werd het mooier hoe langer ik het bekeek.

Borstjes zijn naturel, mooi van vorm en voelen stevig aan. Ze heeft verschillende tattoo's maar je zal haar best herkennen aan één met de afdruk van 2 rode lippen achterop haar bil.

Op de kamer kreeg ik een zuinig kusje op de lippen, zonder tong. Ze vroeg dan of ik pijpen met of zonder wou. Ik vroeg naar haar voorkeur, maar dat was haar om het even. Zonder gekozen.
Pijpen was OK zonder meer. Al snel vroeg ze of ik wou neuken, maar ik stelde voor dat ik haar eerst zou likken. Dat was goed, maar kon op weinig steun en medewerking rekenen. Dus na een (voor mij) korte tijd ermee gekapt en me laten bestijgen.

Bij het neuken kwam ze blijkbaar pas los. Redelijk lang en energiek in cowgirl tot ze zichtbaar vermoeid geraakte (de kamer was erg warm) en dan gewisseld. Zij wou doggy, en ze vond dat zichtbaar lekker, en hoe sneller ik van jetje ging hoe liever ze het had, leek het. Heb dan ook mijn beste beentje voorgezet want het voelde goed en nu werkte ze wel goed mee. Maar dit was mijn derde sessie en ik had ook last van de warmte in de kamer. Dus voortijdig moeten stoppen. Ze heeft dan nog wat gepijpt en gerukt, maar het ging niet meer. Misschien ook omdat ik nu eenmaal langer voorspel nodig heb, en liefst ook wat gezoen, om echt geil te geraken. Haar voorkeur gaat volgens mij naar lang en krachtvol neuken, dus op dat punt was er geen goede match tussen ons beiden.

Deze service was onvoldoende voor mij, en dus geen herhalingsgevaar met deze mooie en vriendelijke meid, die ook na de kamer steeds een mooie lach en groet had.

PS : leeftijd is gewoon een gok.