Volledige versie bekijken : Jana (Duitse)
RobOpzoek
24 augustus 2018, 03:08
Ik ben een vandaag geregistreerde ijsbeer met twee jaar ervaring in diverse clubs. Vandaag, 23 augustus, YinYang aangedaan. Ik heb gekozen voor een blonde dame, meer gevuld dan de gemiddelde dames, die vandaag aan het begin van de middag aanwezig was. Een in mijn ogen ongelofelijk mooie vrouw, iets zwaarder dan gemiddeld, prachtig gezicht en een aantal (kleinere) tattoos. Half lang haar zou ik zeggen. B cup, volgens mij geen siliconen maar als het wel zo was heel natuurlijk gedaan. Erg mooie vrouw. Navelpiercing. Iets gebruind lijf en gezicht. Ik verstond haar naam niet goed, 3 x gevraagd maar ze zat onder de geluidsbox, ik dacht Jana, Iana of zo. Ze zat op zich zelf, geen aanspraak met collega's, aan de zijkant van de bar, met haar rug naar het restaurant zeg maar. Zwarte lingerie. Het eerste contact ging al moeilijk. Ze was Duits, ik spreek goed Duits, en zei dat ze 31 jaar was. Nu ben ik zelf geen gemakkelijke communicator en ik had moeten weten dat als man met ervaring dat als het eerste contact niet lekker loopt en de click uitblijft je niet moet doorzetten. Maar haar engelen gezicht trok me over de streep en de kamergang gemaakt na een minuut ernaast te zitten. Een kille sessie, geen enkele aanraking bijna, afstandelijk. Geen zoenen. Ze wilde pijpen zonder, maar ik ben zelf van de veilige kant en doe alles met. Raakte mn ballen niet aan. Na 1 minuut moest het dan al gebeuren, maar de jonge heer werkte niet mee door de ijskast situatie, ondanks het zweet op mn voorhoofd van de verwoede pogingen. Ik kreeg geen stijve. Om jullie alle details te besparen, het werd een kamergang zonder hoogtepunt, slapjes, met heel weinig woorden. Een hele kille vertoning waarbij ikzelf ook dichtklapte en haar niet meer ontspannen durfde aan te raken of lekker beet te pakken zeg maar. Het was de meest afstandelijke ervaring die ik ooit heb gehad. Ik vraag me af: wat deed ik verkeerd? Ik ben een redelijk uitziende man die meestal complimenten krijgt voor mijn verzorging van lijf en leden, mn ook mn gebit. (ik ben een van de weinige beren die standaard een tandenborstel en dagcreme bij zich heeft). Zijn er meer ervaringen op communicatiegebied met deze dame? Zijn er tips in het algemeen om dit te voorkomen? Hoe heet ze eigenlijk, ik lees graag de andere ervaringen over haar. Bedankt alvast,
rmjhexe
24 augustus 2018, 11:32
Vergeet haar en op naar de volgende
schoolmeester
24 augustus 2018, 12:13
RobOpzoek, blijven zoeken naar de ware...…
Groet, schoolmeester.
pietpotent44
24 augustus 2018, 12:54
Het zou weleens Duitse Celina geweest kunnen zijn. Is al wel half de 30 volgens mij.
Hoewel die dus al wel wat ouder en minder strak is qua lichaam en gezicht. Service is redelijk, maar die doet er wel alles aan om je overal voor bij te laten betalen.
Maar er zijn in yy relatief veel dames met een matige of slechte service. Meeste Roemeense, maar ook Duits is 50% kans op een zeperd is mijn ervaring.
Duitse Sandra heeft bijv. ook een zuinige service. Maar die herken je zo aan haar tengere postuur, en vaak in de buurt van de gokkasten.
Het zou ook nog Pia geweest kunnen zijn, maar haar service is wel goed, dus zal wel niet. Pia is vrij lang, 1.80m, ca. 27jr, en te herkennen aan de silliconen borsten, opgespoten lippen en nep wimpers.
Toen ze nog helemaal naturel was vond ik haar wel een mooie dame. Snap niet waarom zulke jonge meiden (half tot eind 20) zich zo laten verbouwen. Zeker niet als je er van nature al goed uitziet. Nu zie je dat ze verbouwd is zogezegd. Zonde.
maar inderdaad, dit soort types voortaan links laten liggen en op zoek naar een dame met goeie service.
sofaking
24 augustus 2018, 16:55
Ik denk niet dat het Duitse Celine was, want die komt normaal gezien alleen op vrijdag en weekend. Verder is ze deze week nog op vakantie. Ook is Celine's cup minstens een tweetal maatjes groter dan de genoemde B. In mijn contacten met haar was ze ook helemaal niet afstandelijk. Integendeel zou ik zeggen, ze was als de moederkloek die je hoofd liefdevol tegen haar ampele boezem perst, en als je zelf niets onderneemt lig je daar een uur later nog zo. 't is wel zo dat als je je kop van tussen haar borsten bevrijd hebt, ze je een FT zal willen verkopen (nog aan oude prijs van 25 €) en als je toehapt denkt ze blijkbaar dat je het verder altijd wil. Maar ik vind het een sympathieke, denk niet dat ze zou handelen als hierboven beschreven.
De situatie komt wel helemaal overeen met mijn ervaring met Sarah vorige woensdag. En haar gelaat was ook voor mij helemaal mijn ding. Alleen heeft ook Sarah minstens een dikke C of D cup en heeft die maar één tatouage.
Als ze toevallig een gele bikini en felgeel gekleurde vingernagels had dan zal het Sarah wel geweest zijn.
Kwibus2
24 augustus 2018, 19:30
Iedere ijsbeer loopt op enig moment tegen een zeperd aan.
Soms merk je dat al na een paar minuten op de kamer.
Ik heb geen zin me te ergeren en besluit dan het gesprek af te breken, de dame te betalen en mijn bescheiden verlies te nemen.
Het bespaart me een katterig gevoel, op naar de volgende.
Signalen die op een mogelijke tegenvaller wijzen zijn terughoudendheid tijdens de kennismaking.
Geen droog kusje op de mond maar "alleen op de kamer" is een voorbeeld.
Ik laat me (te) vaak leiden door het uiterlijk.
Zeker zo belangrijk is de spontaniteit van je aanstaande verloofde.
De succes rate varieert wat per SC, je moet ook gewoon wat geluk hebben.
De enige mij bekende SC die naar het schijnt echt moeite doet de DVP te selecteren op dienstverlening is Venus in Hamminkeln.
Mijn eerste bezoek aan Venus staat volgende week in de planning
RobOpzoek
25 augustus 2018, 22:38
Alle beren bedankt voor jullie terugkoppeling. Wellicht was haar cup toch iets groter dan aangegeven, maar vaak zeggen/vinden de vrouwen ook dat ze een cup groter zijn dan in werkelijkheid. De cupmaat heeft eigenlijk niets te maken met borstomvang, de dame in kwestie was best stevig. Ik hou het op een 85 of 90 B als ik een BH voor haar zou moeten kopen. (vaker gedaan dus :-))
Inderdaad op naar de volgende.
Mbt Venus Hamminkeln ben ik redelijk bekend. Prima ervaringen daar. Jammer dat de club klein is, beperkt aantal dames, zeker op de dagtijden waar ik aan gebonden ben, en het buitengebeuren nog in ontwikkeling is. Veel plezier en nogmaals dank voor de opbeurende woorden.
Fluitje71
26 augustus 2018, 08:26
Ik weet wie je bedoelt. Werkt inderdaad onder de naam Jana. Ze heeft een grote tatoeage van bloemen op haar linker schouder en arm. Ze is zeer onregelmatig aanwezig. Puur om wat geld te cashen. Erg arrogant, want ik heb ze diverse mensen keihard zien afwimpelen zonder een woord te wisselen. Indien je wel door haar selectie komt dan is alles erg zakelijk en kil. Er zijn gelukkig veel betere en lievere dames aanwezig in YY.
RobOpzoek
26 augustus 2018, 10:54
Klopt als een bus qua beschrijving van haar tattoo. Ik herinner me nu ook dat opviel dat ze een tattoo tekst tussen ik geloof wijs- en ringvinger van haar linker hand had. Mysterie opgelost dus. Dank!
Fluitje71
27 augustus 2018, 20:34
Ja inderdaad op tattoo op haar vinger. Kan de moderator een subject voor ze aanmaken? Is toch niet graag het type dame wat we graag zien bij YY. Ze zit meestal maar wat chagrijnig voor zich uit te staren.
Admin
27 augustus 2018, 20:39
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Jana (Duitse)
Leeftijd:31 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Been, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, PZC, Beffen, Aftrekken
Extra info:
Uit-Drenthe
25 oktober 2018, 12:57
Afgelopen dinsdag uurtje mee op de kamer geweest en geniet er nu nog van na eigenlijk (heb dat eigenlijk nooit) maar ben haast in staat om morgen weer naar YY af te reizen, in de bar zit ze erbij alsof net de hele wereld is vergaan..ook zegt ze gewoon totaal niks tegen sommige beren die aansluiting met haar zoeken, gruwelijk arrogante uitstraling, bizar om te zien. Maar ik moet en zou in gesprek met haar raken omdat haar uiterlijk en uitstraling mij onwijs aantrok.dus besloot in hetzelfde hoekje mijn cola op te drinken en na wat geloer en gelach op haar afgestapt en direct gevraagd of we naar een kamer konden gaan en tot mijn verbazing liepen we hand in hand naar de receptie..op de kamer was het super en wat vreemd was is dat ze bijna bij alles vroeg of ik het goed vond: goed als we tongen? Euuu jaha, goed als ik ook je ballen lik? Eu jazeker, als we doggy doen wil je dan hard stoten? Eeu ja graag. Na afloop zelfs samen douchen en heel behoorlijk gekletst. Zegt dat ze 27 jaar is en niet vaak werkt omdat ze andere baan heeft. Wel vaak in de vakantie periodes. Conclusie: super ervaring mee gehad, maar gedraagd zich in de bar eigenlijk compleet idioot..
schoolmeester
25 oktober 2018, 13:21
Zo zie je maar weer, een DVP is onvoorspelbaar.....
Groet, schoolmeester.
Uit-Drenthe
25 oktober 2018, 13:28
Altijd zo geweest en zal nooit veranderen, had een afspraak gemaakt met Emma die ik al langer en vrij goed ken.. had daar veel zin en maar na 20 minuten ben ik van de kamer vertrokken met een chagerijnige kop omdat madam haar dag niet had. Prima volgende keer beter... ach het zijn net mensen he.
RobOpzoek
1 november 2018, 19:10
Dank