PDA

Volledige versie bekijken : Waar zijn de Latinas en nee ik ben niet lui ik heb wat hulp nodig

avi
27 augustus 2018, 16:08
Goed Ik ben al een geruime tijd op zoek naar Latinas maar deze zijn blijkbaar uitgestorven.
De afgelopen maand 12 clubs bezocht en ik kan ze maar niet vinden.
1 Alcapulco Velbert.
Ik heb het niet over prive of raam prosti maar over clubs in Duitsland.
Wie heeft recente info over waar ze allemaal heen zijn gegaan.

avi
27 augustus 2018, 16:15
hmmm 12 verschillende clubs in 1 maand en ik heb de status ijsbeertje :wink2: juist

Brad Clitt
27 augustus 2018, 16:21
Als je geen smetvrees hebt zou Sky in Wuppertal een optie kunnen zijn, tenminste als het gebouw intussen niet van ellende is ingestort.

pietpotent44
27 augustus 2018, 16:57
Brenda in Happy Garden, Dominicaanse. Goeie service.
Werkt al meer dan 10 jaar dus die loopt niet zomaar weg. Is wel al wat ouder (40+) maar nog strak lijf.

phoenix
27 augustus 2018, 16:59
maria colombiaanse en anni braziliaanse in acapulco gold

sofaking
27 augustus 2018, 17:30
Als het net over de grens ook mag heb je in Yin Yang regelmatig bezoek van Dominicaanse Bianca, Cubaanse Rosita en Spaanse Maribelle. Alleen, niet altijd, en als ze komen dan blijkbaar veelal tesamen. Soms met nog een paar andere, dus de ene dag is er niemand en de andere dag zitten ze met vijf of zes Spaans te kwebbelen onder elkaar.

Ik vermoed dat vrijdag de meeste kans biedt dat ze aanwezig zijn, maar is zeker geen garantie.

deket
27 augustus 2018, 18:27
In de Sixsens werken er ook enkelen.
Maar in de Sky in Wuppertall zit het idd vol met Latinas.
Dezelfde Duitser is ook eigenaar van Club Helzold in Helchteren, België waar hij de meiden van zijn zaak in Wuppertal mee switch

Mooiejoke
28 augustus 2018, 19:26
Waarom wil je weten waar de Latinas zijn? Die kun je toch missen als kiespijn.....

avi
3 september 2018, 15:44
Ha ha ja daar kom ik regelmatig en idd wat een smerige bende maar thanx goed advies

avi
3 september 2018, 15:45
Dag Mooiejoke ja iedereen zijn eigen verslaving en smaak

avi
3 september 2018, 15:46
Sky ben ik in beiden vestigingen geweest en idd wat een ranzige bende maar goed ze hebben wel latina's kom er regelmatig bedankt voor de tip.
Alcapulco Velbert zitten er geen meer dus ik zal maar eens weer naar gold toe gaan.
Bedankt voor jullie hulp

Viscamessi
4 september 2018, 15:03
In Venus (Hamminkeln) zit ook een Spaanse. Haar naam weet ik zo niet, heb vorige week even met haar gesproken en toen vertelde ze me dat ze uit Spanje kwam. Ze is niet al te groot, donker haar, donkere ogen, een paar tattoo's en redelijk slank (hopelijk kun je wat met die omschrijving.... :biggrin:)

schoolmeester
4 september 2018, 17:22
Sommige Roemeense dames willen soms hun afkomst niet weten, en dan zeggen ze dat ze uit Spanje of Griekenland komen.
Al dikwijls meegemaakt.

Groet, schoolmeester.

avi
4 september 2018, 17:38
Dag Schoolmeester hier ben ik het helemaal met je eens echter je de echte kenner ziet het snel te beginnen met de tanden.
En in de kamer is het een wereld van verschil als het om service gaat.

Haradamannetje
4 september 2018, 22:36
Zitten er in Sky vooral wat oudere latina's? ik zoek tussen de 20 en 25 jaar.

Partycrasher
5 september 2018, 04:03
Sommige Roemeense dames willen soms hun afkomst niet weten, en dan zeggen ze dat ze uit Spanje of Griekenland komen.
Al dikwijls meegemaakt.

Ik droom elke dag van de dag dat Nederlandse, Belgische en Duitse meisjes in de saunaclubs tegen ons gaan zeggen dat ze uit Roemenië komen. Gewoon, omdat ze uit hun naïviteit denken dat het ons daar om te doen is.

Dino-007
5 september 2018, 09:05
In sky zitten vooral iets oudere dames, 30+ meestal

avi
5 september 2018, 09:31
De afgelopen jaar heb ik sky niet een vrouw jonger dan 35 gezien er loopt er zelf 1 rond die 60+ is :) geen grap
Je moet er niet heen als je een slanke jonge dame zoekt.

bullmate
9 september 2018, 22:18
Weinig latinas in Belgie, Nederland en Duitsland ivm pasport en legaal werken. In Spanje kunnen deze dames illegaal of met touristvisum werken in clubs.

avi
11 september 2018, 12:15
He Bullmate bedankt voor je info ik heb dit vaker vernomen voor de import latinas.
Echter zijn er voldoende Latinas met een Duits,Spaans,of Nederlands paspoort die vroeger allemaal aan het werk waren en ik ben erg benieuwd waar die alle heen zijn.

pietpotent44
11 september 2018, 16:51
He Bullmate bedankt voor je info ik heb dit vaker vernomen voor de import latinas.
Echter zijn er voldoende Latinas met een Duits,Spaans,of Nederlands paspoort die vroeger allemaal aan het werk waren en ik ben erg benieuwd waar die alle heen zijn.

Ik denk dat er in Rotterdam ook veel zitten. Maar niet in saunaclubs maar in privehuizen en nachtclubs.