Volledige versie bekijken : Man geboeid gevonden in uiterwaarden na sexdate
Piet Plezier
1 september 2018, 15:02
VUREN -*Een sexdate liep vrijdagavond nogal opvallend af. Een man werd schaars gekleed en vastgebonden in de uiterwaarden bij Vuren aangetroffen. Dat meldt de politie.
De man was geboeid achtergelaten langs de*Waal aan de Waaldijk. Het is niet duidelijk wat zich precies heeft voorgedaan.
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2323011/Man-geboeid-gevonden-in-uiterwaarden-na-sexdate
Goedemorgenallemaal
1 september 2018, 15:24
Voor de goede orde, ik was gisteren eten bij ons Ma, ik heb een alibi.
Nulnulzeseneenhalf
1 september 2018, 15:51
Voor de goede orde, ik was gisteren eten bij ons Ma, ik heb een alibi.
Ik mag van mijn enkelband niet zo ver van huis af. Dan krijg ik een gratis ritje naar huis toe.
Goedemorgenallemaal
1 september 2018, 16:04
Jij dus ook niet.
Ik had vroeger vrienden die zeiden altijd als er iemand een opmerking over de één of andere scheet "wie het eerst wat zegt heeft het strontje gelegd", met andere woorden, de eerste persoon die er wat van zegt die....
Piet? Waar ben je?
sofaking
1 september 2018, 16:39
Is daar dan iets bijzonders aan ? :confused:
Piet Plezier
1 september 2018, 17:42
Jij dus ook niet.
Ik had vroeger vrienden die zeiden altijd als er iemand een opmerking over de één of andere scheet "wie het eerst wat zegt heeft het strontje gelegd", met andere woorden, de eerste persoon die er wat van zegt die....
Piet? Waar ben je?
ik was het niet ik zat in de gezelligste en leukste club van NRW van GOCH
Goedemorgenallemaal
2 september 2018, 01:01
Vooruit dan maar, ik geloof je.
pret
2 september 2018, 07:56
Vooruit dan maar, ik geloof je.
Ik niet, volgens verklaring van overige aanwezige dvp's en beren hebben zij op de dag van het incident Piet Plezier niet gezien in het leukste en gezelligste club van NRW te Goch.
JonnyFontane
2 september 2018, 11:07
Ik niet, volgens verklaring van overige aanwezige dvp's en beren hebben zij op de dag van het incident Piet Plezier niet gezien in het leukste en gezelligste club van NRW te Goch.
Ik geloof Piet.....ik was namelijk getuige...
Bluebear
2 september 2018, 11:23
Tsja, dat krijg je ervan als je niet doet wat je beloofd hebt. "Whaaaaatt, no munny, lick my pussy". En zelfs dat weigerde hij.
TAFKAJ
2 september 2018, 13:10
Tsja, dat krijg je ervan als je niet doet wat je beloofd hebt. "Whaaaaatt, no munny, lick my pussy". En zelfs dat weigerde hij.
Don't go there to find pussy. Just google "Vuren sexdate".
schoolmeester
2 september 2018, 13:25
Vuren is homo-ontmoetingsplaats, wij nette ijsberen hebben daar niks te zoeken !
Groet, schoolmeester.
Nulnulzeseneenhalf
3 september 2018, 00:27
Vuren is homo-ontmoetingsplaats, wij nette ijsberen hebben daar niks te zoeken !
Groet, schoolmeester.
Ijsberen? Nette mensen? Echt waar?
schoolmeester
3 september 2018, 04:38
Was cynisch bedoeld: nette mensen.
Groet, schoolmeester.