Inloggen

Volledige versie bekijken : Claudia (Poolse)

lma
1 september 2018, 23:24
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Claudia (Poolse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:LichtbruinHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Nek
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:AndersHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:80 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, Deepthroat, Tongzoenen, GFE, Beffen, Massage, Rimmen bij haar
Extra info:Kleine A cup. Meestal met sexy brilletje

brombeerzuid
2 september 2018, 00:35
Vandaag ook met deze leuke meid geweest, ze gaf wel aan dat ze 28 jaar was.

Pompiedoe
12 oktober 2019, 19:53
Nu alweer 29.....waar blijft de tijd??
Ik had haar ouder geschat, wat natuurlijk niet werd gewaardeerd door haar,lol.

Ze heeft nu blond half lang haar en nog steeds een brilletje, maar ik vond haar zonder brilletje een stuk geiler.
Is van alle markten thuis, heb een uurtje met haar doorgebracht, helaas werd het tz navenant het uurtje vorderde steeds minder.
Ik hoop niet dat het aan mij lag. Maar ik heb anders nooit geen klachten dus dat zal dan wel niet.
Geilt er idd erg op om gerimt te worden want duwt haar poepertje zo in je snuffert, Gullie zijn gewaarschuwd.
Misschien dat dat de reden was dat ze minder enthousiast wilde tongen. Swa!!

Was ook erg gebrand om haar anaal kanaal (zoals zij dat noemde) te laten penetreren ,ik had de perfecte swans voor (volgens Haar)waar ik me dan weer helaas schuldig aan heb gemaakt.
Ik zeg helaas, want als een dame binnen 5 minuten er al de brui aan geeft dan moet je het beter niet aanbieden.
Ik dacht een ervaren dame voor me te hebben maar het moest op haar manier en heel heel voorzichtig en weldra krampen in haar benen omdat zij bovenop wilde..........zonde van de 50 euro extra dus. Heb het op het eind nog een keer geprobeerd wat ze wel wilde , maar het lukte haar niet. Toch niet zo`n perfecte swans denk ik dan.
Ik heb het er verders bij gelaten want voor de rest was het een redelijke kamergang.
Al was er dan geen geen echte klik, het is een mooie vrouw en haar inzet is prima voor de rest.
Helaas weer 130 euro armer , en een illusie om zeep ,dat de poolse dames in mijn beleving de beste service verlenen.