PDA

Volledige versie bekijken : Kan het nog dommer?

Kwibus2
3 september 2018, 10:24
Gezellige internationale beurs in Antwerpen in het bouwcentrum.

Na afloop besluit ik met een Belgische vriend en een Engelsman nog even de gezelligste straten van Antwerpen op te zoeken.
We doen een vergelijkend onderzoek om de kwaliteit te testen.
De Belgische vriend rijdt ons door de straten met vriendelijke dames tot hij iets ziet waar hij op af moet.
Zijn Mercedes bus staat midden op de weg, we besluiten die netjes te parkeren alleen is er nergens een plek vrij.
We rijden door en maken een ommetje. Dan raken we de weg kwijt, kan gebeuren.
Ik begin te vermoeden dat mijn Belgische vriend nu zo ongeveer zijn actie heeft voltooid.
Goede raad is duur, peperduur. Ik besluit hier en daar te vragen of er misschien een blonde dame actief is.
Men kijkt mij aan of ik van een andere planeet afkomstig ben. Ik realiseer me dat dit ongeveer de domste vraag is die je kunt stellen in deze omgeving.

We rijden nog wat rond en proberen een list te verzinnen om ongeschonden uit deze misère te komen.
We hebben de moed al bijna opgegeven wanneer ik mijn Belgische vriend een stukje verderop het pand waar hij een half uurtje eerder is binnen gegaan zie verlaten.

Of het aangenaam was, verplichte figuren gedaan, wat mocht er niet???
We hebben nooit gezegd wat wij in dat halve uurtje hebben uitgespookt.
Sommige dingen kun je maar beter niet vertellen.

mentholbear
3 september 2018, 10:36
Je had gewoon moeten blijven zitten waar je zat met waarschuwingslichten aan. Komt ome agent langs, dan zeg je dat de bestuurder bezig is met lossen...

En dat jullie braaf op hem zitten te wachten. Hij zal wel in ongeveer 5 minuten klaar zijn ;)

Wentelt Eefje
3 september 2018, 15:13
Nee, veel dommer dan dit kunnen bijdragen niet worden.

deket
3 september 2018, 15:17
Kwibus je kan al meer dan 15jaar niet meer met de auto door het schipperskwartier in tegenstelling tot de Brusselse rosse buurt

pret
3 september 2018, 15:52
Veel dommer is het openen van zulke topics onder sub- forum "Algemeen Geijsbeer" in plaats van onder sub-forum "Hi ik stel mij voor"

Kwibus2
3 september 2018, 15:55
Je hebt helemaal gelijk deket.
Deze expeditie heeft ook al langer geleden plaatsgevonden.

Partycrasher
3 september 2018, 15:59
Ik vind zulke verhalen altijd heel leuk om te horen. Ga zo door, Kwibus2!

pret
3 september 2018, 16:31
Ik vind zulke verhalen altijd heel leuk om te horen. Ga zo door, Kwibus2!

Zulje verhalen kan hij ook best plaatsen onder zijn eigen topic ipv telkens een aparte topic ervoor te openen.

Eddy_V
3 september 2018, 16:33
Ik lees het stukje van Kwibus en de daaropvolgende opmerkingen en denk “tja.. waar gaat het over en wat motten we hier nu weer mee”?
En dan volgt als laatste in de reeks de opmerking van de Partycrasher: Heerlijk, konden we maar allemaal zo heerlijk open minded positief zijn ipv snel en makkelijk kritiek leveren (ik praat nu ook tegen mijzelf, don’t worry)

Teiresas
3 september 2018, 17:36
Ik lees het stukje van Kwibus en de daaropvolgende opmerkingen en denk “tja.. waar gaat het over en wat motten we hier nu weer mee”?
En dan volgt als laatste in de reeks de opmerking van de Partycrasher: Heerlijk, konden we maar allemaal zo heerlijk open minded positief zijn ipv snel en makkelijk kritiek leveren (ik praat nu ook tegen mijzelf, don’t worry)

Het vergt veel verbeeldingskracht om de opmerkingen van Partycrasher in het algemeen als positief te kwalificeren... ;)

Goedemorgenallemaal
3 september 2018, 17:37
En dan volgt als laatste in de reeks de opmerking van de Partycrasher:
PC was de een na laatste, het spijt me dat ik moet toegeven dat ik de suggestie van Pret wel een beetje snap, gewoon 1 draadje "Kwibusgekwek" of zo. Al zijn opmerkingen centraal. Beetje zoals te "zomaar een opmerkingen"draadje van mij, al mogen ook andere daar opmerkingen plaatsen, zolang het maar geen draadje in een draadje wordt.

Badslippers
3 september 2018, 18:47
Kwibus2 had gewoon een andere nickname moeten kiezen: Baron von Münchhausen.

Eddy_V
3 september 2018, 18:59
Kwibus2 had gewoon een andere nickname moeten kiezen: Baron von Münchhausen.
Dat was toch een kwibus? :)

GMA , pret en ik zullen tegelijkertijd aan het typen geweest zijn en ik had weer wat meer tekst , comme d’habitude.
Natuurlijk snap ik de opm van pret, maar.... waar maken we ons eigenlijk druk om.. ?
is toch aan de moderator om zo nu en dan wat te verschuiven en op een betere plaats te zetten?

Kwibus2
3 september 2018, 19:22
Ik ben nog niet zo goed op de hoogte van de indeling van dit forum vandaar dat ik dit onder algemeen geplaatst heb.
Een eigen draadje is met te veel eer, dat hoeft echt niet.

Voor degenen die twijfelen aan het waarheidsgehalte, waarom zou dat van belang zijn, kan ik een notariële verklaring overleggen. :biggrin:

Slimmeriken hier hebben al lang door dat deze zotheden niet aan fantasie ontsproten kunnen zijn, ze zijn te onwaarschijnlijk om verzonnen te zijn.

Ik wilde wat afleiding bieden op de postjes die gaan over toko's met een matige LU, waar het eten tegenvalt en het water van het zwembad niet op temperatuur is.
Realiseer je eens hoe goed we het hebben, keus uit al die feesttenten met hun voor en nadelen.
Keus uit al dat mooie speelgoed waar we tegen een kleine vergoeding mee mogen spelen.

Ik geniet van de paspoortjes van SFL en de wetenschappelijke manier waarop hij het hhg daarbij berekent.
Verslagen waarbij een medepleger de "verkeerde" keus maakt en na een uurtje weer verschijnt en er uit ziet alsof ie door een tram is overreden.

Man man wat hebben we het goed. :wink2:

Meme Moo
3 september 2018, 19:28
Zoals je het hierboven uitlegt zijn je bedoelingen goed, K2.

De uitvoering kan wat handiger aangepakt: open gewoon één topic waarin je al je vermakelijkheden voor ons verzamelt.
Dat scheelt vervuiling van het algemene topic met allemaal losstaande kleine items.
En de ergernis van de andere gebruikers van dit forum hierover, is dan ook meteen opgelost!

mentholbear
3 september 2018, 21:00
Hoewel ik de kritiek begrijp, vind ik persoonlijk zo nu en dan zo een post wel vermakelijk.

Kwibus2
4 september 2018, 10:03
Duidelijk, ik zal het niet meer doen.