PDA

Volledige versie bekijken : Eveline (Roemeense)



pret
16 september 2018, 17:35
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Eveline (Roemeense)
Leeftijd:21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:B+Siliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen
Extra info:Zeer mooie en geile meid

Bub
18 september 2018, 22:37
I had a good time with her two months ago. She's not really the shy and discreet type but she really knows how to kiss, suck and fuck ! Nice natural boobs, full figure, honest with the time. One big tattoo on a thigh: a girl with a gun.

pret
19 september 2018, 06:26
I had a good time with her two months ago. She's not really the shy and discreet type but she really knows how to kiss, suck and fuck ! Nice natural boobs, full figure, honest with the time. One big tattoo on a thigh: a girl with a gun.

Indeed that's her.

cheasehead
31 maart 2019, 13:42
Gisteren met deze mooie grote Roemeense dame naar de kamer geweest. Na 5 min meteen verlengd naar een uurtje met haar.
Heerlijke meid met heerlijke naturel borsten. HHG 100%

fukkiedukkie
11 augustus 2019, 10:12
Deze leuke meid werd door Alex aan mij voorgesteld, omdat Molaar Alex niet wilde delen.
Vanaf de kennismaking tm de financiële afhandeling voelde ik de warme vibraties.
Goed samenspel op de kamer en spontaan met plezier een van mijn natte dromen
in de praktijk gebracht. Alweer een fantasie aan gort.
Zal vanmiddag eens op herhaling gaan voor het naspel.

WA
11 augustus 2019, 10:18
Als ze er is..... Gisteren afwezig.

WA
19 juli 2021, 23:47
@ Rheingold

ezeltoon
29 september 2021, 16:49
zondag 26 aug met Eveline op de kamer geweest was weer een hele tijd geleden dat ik met haar samen op een kamer was. Ik kende ze nog ven de Living room waar ik ook enkele keren met haar was.
Ze is een mooie leuke meid die er zelf ook van geniet. Ze is erg Gfe en houder er ook van om lekker te zoenen en rustig elkaar warm te maken. Ik zal zeker vaker met haar op de kamer gaan nu ik weet dat ze daar is. In het algemeen zitten er goede meiden van de Living room in deze club. Jammer dat het er nog wat rustig is en omdat het toch niet een kleine club is lijkt het er erg rustig.
De balans tussen ijsberen en vrouwen is nog niet goed, dit merk je ook dat de vrouwen niet echt goed kunnen verdienen omdat er wat weinig klanten zijn. Het ligt zeker niet aan de vrouwen daar die zijn gewoon goed met goede service. Mijn zien ze daar wel vaker en hopelijk wordt het er wat drukken met de beren.

henry192g
30 september 2021, 09:49
Minder beren en meer vrouwen maakt de keus wat makkelijker en de wachttijd minder, maar voor de dames is het wel belangrijk dat de verdienste aan het eind goed zijn. Zodat iedereen tevreden is.

WA
23 september 2022, 17:17
Eveline, voorheen LR & Rheingold nu @ GG

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?52104-Eveline-(Roemeense)&p=758560#post758560

Enzo24
25 mei 2024, 20:10
Weet er iemand toevallig waar ze nu is ? Nog altijd GG? Ik ben een tijdje geleden nog naar treff 188 wiesbaden geweest en haar vriendinnen vertelde dat ze niet wisten waar dat ze werkte! Enig idee?