Volledige versie bekijken : Annabel (Duitse)
kempie
26 september 2018, 14:52
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif
Annabel (Duitse)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen
Extra info:
kempie
26 september 2018, 14:55
Zeer slanke dame met lekker kontje. Nog wel wat puistjes in haar gezicht. Niet de meeste opvallende dame tussen al dat optic geweld. Heeft wel iets sexiest en misschien wel de beste service die ik dit jaar ben tegen gekomen. Echte topper.
Kan zijn dat ik de nationaliteit fout heb en ze gewoon Duits is.
pret
26 september 2018, 16:06
Ja deze dame is een Duitse, welke bevestigd is door een stamgast van GT.
satanic surfer
27 september 2018, 18:51
Betreffende dame was voorheen ook tussendoor actief in LR, loopt meestal naakt om en hupt onvervaard in de jacuzzi rum...Drinkt gaarne een glaasje...
WA
27 september 2018, 21:55
In haar LR periode nog dunner dan Eugenia (voor zover dat kan) en erg populair bij de allergrootste zeikerds. Service zal wel goed zijn dan.
franske
26 april 2019, 20:39
ik ben een fan van Annabelle. Ze komt niet vaak, meestal in het weekend. Het is een lieve dame met een klein hartje en ze geniet ervan als ze in GT is 😎. Zelf zal ze niet snel naar een man toenadering zoeken, dus mannen waag je kans. Op de kamer is ze voor mij super lekker, ze geniet ook ! Goeie service en gezellige meid die niet gaat lopen stressen 😍. Morgenmiddag is ze er weer 🎉
pret
28 november 2021, 21:25
Van een GT-icoon meekregen dat deze dame met nieuwe borsten zich momenteel in Venus bevindt.
kempie
28 november 2021, 21:44
Van een GT-icoon meekregen dat deze dame met nieuwe borsten zich momenteel in Venus bevindt.
Het blijft afwachten of ze er zal blijven komen maar ze had genoeg te doen maar ja het blijft een hobby hoer die alleen in het weekend werkt en alleen wanneer ze zin heeft dus zelfs als dit haar vaste honk wordt weet je niet of je d’r zal treffen.
Maar het weer zien was fantastisch (en om mij nou een GT icoon te noemen tja [emoji6])
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pret
28 november 2021, 22:01
(en om mij nou een GT icoon te noemen tja [emoji6])
Hoho een icoon word je niet zo maar, daarvoor moet je heel wat mijlen voor afleggen. :biggrin: