PDA

Volledige versie bekijken : Irina (Russische)

mynasch
6 oktober 2018, 09:04
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Russia.gif

Irina (Russische)
Leeftijd:29 jaarTaal:Duits (matig), Engels (goed)
Haarkleur:LichtblondHaarlengte:Lang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:1 uur minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Rimmen bij jou
Extra info:hele leuke meid. kom ik absoluut nog eens voor terug

mynasch
6 oktober 2018, 09:05
en volgens mij werk ze al minstens een jaar in YY

mynasch
6 oktober 2018, 10:02
vrijdag oktober nummertje 5 2018: sessie met Irina
:blume::remybussi[1]::):):blume::remybussi[1]::):)zonovergoten YY... :blume::remybussi[1]::):):blume::remybussi[1]::):)

Een super kamergang met de Russische Irina. Had ik in vorige bezoekjes wel al eens mee gekletst, maar het was (helaas bleek vandaag) er nooit van gekomen. Irina is ik denk 1.64, begin dertig, lang blond golvend haar, girly type, B cupje (Siliconen). Tijdens de lunch had ze al eens vriendelijk toegeknikt, en een poosje later zat ik naast haar aan de bar, terwijl ze met een ander beer aan het keuvelen was. Ik geloof dat ik door Amelia werd belaagd.

Niet veel later schreed ze langs de bar op mij af, en kwam tot vlak voor mij tot stilstand. De kunst van het verleiden zit haar duidelijk in het bloed, want vlak voor mij (mij niet of nauwelijks aanrakend) had ze toch een vrij grote invloed op de kleine mynasch die zich deze dame niet af wilde laten pakken… een leuk gesprek met erotische onder (of boven??)toon ontspon zich, en ik besloot dan maar de gok te wagen. We gingen op weg naar een sleutel. Bij de Theke kamen net nog een 5-t tal schaars geklede dames van boven om de bar nog onveiliger te maken. Een paar prachtige exemplaren, dat wel. Ik had Irina. En dat bleek een gouden keus.

O p de kamer zette ze haar telefoon op een fraai nummer, en begon met een striptease. Had ik nog nooit mee gemaakt in mijn toch al 16 jarige saunaclub leven. Echt sexy, en ze vleide zich daarbij uiterst opwindend tegen mij aan, en wist mij ook op geraffineerde wijze van mijn badjas te ontdoen. Dat beloofde inderdaad heel wat. Een prettige vrijpartij ontspon zich voor het bed, waar ik haar akoestische signalen ook als plezierig ervaarde. Daarna op haar knieën op het bed gebogen rug, en in de richting van de kleine mynasch strelend met haar nagels over mijn lichaam. Ik kon haar heerlijk beroeren met mijn handen (waar ik wat olie in had gedaan) over haar rug en prachtig gevormde billen, en haar kussend en masseren over billen en vagina.
Ondertussen streelde zij de kleine mynasch goddelijk met ik denk wat durex-gel, waarbij zij mijn bilspleet, anus, ballen en penis op een goddelijke manier behandelede. En gedurende deze toffe vrijpartij steeds met plezierige geluiden richting gevend aan de vrij partij! Ik was er helemaal van onderste boven. Irina bezit een sensationele touch, en de kleine mynasch moest echt een paar keer tot de orde geroepen worden om niet als een vulkaan uit te barsten. Het leek met het beste maar tot de aanval over e gaan. En voorzichtig afdalend over het hele lichaam van Irina (echt een fraai exemplaar) kwam ik bij haar vagina uit, en ik wist haar met veel gevoel (volgens Irina) een mooi orgasme te bezorgen. Maar daarna was ik aan de beurt.

De Russische pijpkunsten lijken heel wat beter dan de hack-prestaties. Hemeltje-wat een sensatie. En ik voelde dat ik dit ging verliezen, en wilde toch ook nog eens even de binnen wateren van deze Russische tijger verkennen…. Ook hier bleek topkwaliteit. Afwisselend, heeeel gevoelig, plotselinge veranderingen in positie, een en al genot. En een orgasme uit mijn tenen bleef dan ook niet uit. Nog heerlijk een paar minuten liggen naschokken, innig verstrengeld met Irina, die gelukkig deze sensuele nageniet minuten ook helemaal voorbij liet gaan zonder snel een douche op te zoeken. Daarna samen gedouched, wat ik ook altijd prettig vind!

Kortom, heren beren, deze russiche Irina is zeker de moeite waard….

:blume::remybussi[1]::):):blume::remybussi[1]::):)zonovergoten YY... :blume::remybussi[1]::):):blume::remybussi[1]::):)

mynasch
18 oktober 2018, 12:24
woensdag 17 otober 2018 sessie 2 met Irina (Ru)
:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin:
uit mijn YY verslag

De tweede sessie was met Irina, en die verliep ook helemaal naar wens. Geile meid, lang blond licht krullen haar. Heel slank. Na een poosje geflirt aan de bar de kamer op. Opnieuw haar striptease (met eigen muziek) eindigend met wij beiden naakt in de kamer. Irina op haar knieeen en ellebogen op het bed, zodat ze mij heerlijk tussen de benen kon bevoelen (ze heeft een speciaal gelletje daarvoor, wat echt geil aanvoelt op zowel je penis als in je bilnaad, en haar geile vingers en tong doen dingen waar ik nog steeds van wegdroom… En ik kon haar rug, billen, anus, en vagina eens lekker met olie en spuug aan een diepgaand (letterlijk) onderzoek onderwerpen. Godalleju wat een meid zeg. Ze genoot zichtbaar en hoorbaar van mijn befpartijtje op haar heerlijke kutje, die smaakte echt naar meer… Gevraagd of ze mij deze wilde neuken. Condoom met haar mond aangebracht (leuke truc die toch niet zo heel vaak wordt gedaan). Welaan neuken: dat kan ze UITSTEKEND. Eerst eens rustig in cowgirl een en ander in stelling gebracht. En als een Russische furie ging ze te keer. En de rest van mij body niet vergetend…. Geil gezicht zo’n fraaie dame aan de slag… ik ging het niet lang meer vol houden. Irina wisselde in Reverse Cowgirl, en toen was voor haar het pleit beslecht. Heerlijk.
Kortom ook sessie twee verliep naar volle tevredenheid. Nazorg van de russiche meiden is ook klasse. Aaitjes, knipoogjes, flirtjes. Een voorbeeld…

:);):biggrin::);):biggrin::);):biggrin::);):biggri n::);):biggrin: