PDA

Volledige versie bekijken : Silvia (Poolse)

schoolmeester
6 oktober 2018, 13:51
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/poland.gif

Silvia (Poolse)
Leeftijd:40 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:Herhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:80 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Beffen
[TR]Extra info:[TD="colspan: 4"]]

Rino123
28 februari 2020, 08:35
Wanneer is deze Silvia aanwezig, kan iemand me dit vertellen? Ik ga zo naar Salome: het is een ruime club en echt wel geschikt om langer te vertoeven. Eten is redelijk, dames voldoende aanwezig:wink2:

Rino123
29 februari 2020, 11:04
Gisteren dus in Salome geweest en Silvia was er dus ook, ik heb met haar gekamerd en dat was in 1 woord FANTASTISCH. Ze heeft een mooi vol en gebruind lichaam met een heerlijke kont en ook mooie volle borsten. Ze voelde heel snel aan wat ik erg lekker vond om van te genieten en dat hebben we dus ook uitgebreid gedaan. Het was voor mij een ONVERGETELIJKE ervaring en ik zal ze zeker nog eens zien. Kortom, een sterke aanrader met een goed verzorgde en sympathieke Poolse dame:baeh::lostit:

Rino123
7 maart 2020, 09:01
Gisteren weer een geweldige sessie gehad met deze vurige Poolse dame!! Weer een voltreffer dus:hammer::freu:

Rino123
31 oktober 2020, 08:33
Ik was gisteren in Salome en had een leuke dag. De club is vrij groot en de Corona regels worden goed nageleefd. Ik liep gelukkig Poolse Sylvia tegen het bevallige lijf en een kamergang zat er uiteraard zeker in met haar. Ze is een sympathieke dame en een normaal gesprek is ook al mogelijk met haar. Tegenwoordig is dat zelfs niet meer altijd mogelijk met dames die Baby of Zimmer roepen en verder niets te melden hebben. Maar ik had een heel aangename sessie met Sylvia en ze werkt daar ook alleen overdag!

schoolmeester
31 oktober 2020, 10:17
Silvia heeft al heel wat kilometers op de teller staan, maar levert inderdaad goede (Poolse) service.

Groet, schoolmeester.

jeegee
8 maart 2021, 12:59
is dit de Silvia die een paar jaar geleden in Golden Dreams en Villa Marisol werkte?

schoolmeester
8 maart 2021, 13:08
Volgens mij niet.
Misschien weet Husky het wel.

Groet, schoolmeester.

potentebeer
2 oktober 2021, 09:09
Volgens mij Sylvia, die voor 15 jaar terug in Freude 39 actief was, zal nu in ieder geval rond de 40 zijn. Beschrijving paspoortje kan wel kloppen. Was altijd een zekere kamer.

schoolmeester
6 februari 2022, 14:54
Deze Sylvia heeft inderdaad vroeger in Freude 39 gewerkt.
Groet, schoolmeester.

pret
6 februari 2022, 15:02
Welkom terug schoolmeester

schoolmeester
6 februari 2022, 15:16
Pret, ik was even helemaal klaar met schrijven, maar heb de draad weer opgepakt.
Ik vond en vind het weer leuk om een bijdrage aan dit forum te leveren.

Vriendelijke groet, schoolmeester.

Husky
6 februari 2022, 15:43
Goed weer van je horen schoolmeester,kunnen we samen weer eens ondeugende ondeugende zaken ondernemen:):freu:
ook een beetje jou droge humor gemist:)

Husky
6 februari 2022, 15:46
Post 7 van jeegee.
Ik hoopte ook op de Poolse Silvia van VM en Golden Dreams,prachtige tijd met haar beleefd!

dbd67
6 februari 2022, 16:44
Ja Poolse Silvia van Golden Dreams smorgens vaak koffie met haar gedronken als ik daar bleef slapen.

jeegee
8 februari 2022, 14:39
Maar zeker weten, mannen, het is niet dezelfde.