Volledige versie bekijken : Reina (Roemeense)
cheasehead
15 oktober 2018, 17:02
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Reina (Roemeense)
Leeftijd:18-21 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/2sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:
gignnl
15 oktober 2018, 17:05
Was wel een erg mooi meisje,die ogen pffwiew.Voor de liefhebbers lijkt ze op de, helaas verdwenen, Krina!
cheasehead
15 oktober 2018, 17:13
In het restaurant spotte ik een nieuw snoepje in LR en het bleek Reina te zijn.
Reina is echt een lust voor het oog en ziet er fantastisch uit dus rede te meer om deze dame eens uit te gaan proberen.
Op de kamer werd al snel duidelijk dat ze aan geen enkele vorm van kussen doet, nou ja geen probleem dan maar een optiek fuck.
Het pijpwerk was ook niet al te best en ze gebruikte veelvuldig haar handen om tussen door ook wat trekwerk te verrichten.
Voor het neuk werk deed ze netjes haar lingerie setje uit en toen kon ik haar wonderschone lichaam aanschouwen.
Het neuk werk was beter en ze liet zich ook neuken zonder ergens over te mopperen of klagen.
Uiteindelijk toch heerlijk klaargekomen
Hopelijk verbetert ze haar service in de toekomst want het is een ontzettend mooie dame.
Ik weet na 1.5 jaar , waar we vaak oogcontact hadden ,en af en toe een gesprek/ geintje,hoe deze schoonheid acteert in de kamer .
Stoom dat ik zo Lang heb gewacht
cheasehead
28 juni 2019, 12:05
Ze heeft idd wat bijgeleerd, afgelopen zaterdag een prima kamer met haar gehad. Nog geen service kanon, maar meer dan prima.
Zal niet wederkeren als de club weer open mag na de (anti)corona maatregelen.
ME262
24 maart 2020, 22:23
Dit is zeker geen groot verlies voor LR
Ascari
20 september 2020, 14:26
Golf is blijkbaar niks voor haar. Ze is weer aanwezig.
Boy69
12 januari 2021, 18:39
Ze adverteert nu op Ladies.
Honorarium:
15 min kost € 50
30 min kost € 80
60 min kost € 160
voor PZC geldt een toeslag van € 40
voor FT komt daar nog eens € 70 bij
schoolmeester
24 januari 2021, 09:58
Wat een prijzen, ze wil waarschijnlijk vroeg met pensioen......
Groet, schoolmeester.
kempie
24 januari 2021, 13:05
Wat een prijzen, ze wil waarschijnlijk vroeg met pensioen......
Groet, schoolmeester.
En dat voor iemand die niet zo bijster goed was als je de recensies moet geloven.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Shakir
24 januari 2021, 15:50
En dat voor iemand die niet zo bijster goed was als je de recensies moet geloven.
Klopt, met deze dame heb ik het record verbroken van de kortste sessie ooit: minder dan twee minuten.
Het had me gelukkig geen euro gekost.
Boy69
24 januari 2021, 18:08
Het had me gelukkig geen euro gekost.
Dan is thuiswerken voor haar ideaal, aangezien je vooraf de centjes mag afdragen
Is ook een business model:
€ 160 pakken en de klant na 2 minuten gefrustreerd laten vertrekken
mentholbear
25 januari 2021, 02:23
Dan is thuiswerken voor haar ideaal, aangezien je vooraf de centjes mag afdragen
Is ook een business model:
€ 160 pakken en de klant na 2 minuten gefrustreerd laten vertrekken
Pfff :angryfire:
Ik dacht 1x een birinnen sessie te gaan doen met een lieve jongedame in het SKW (ramen in Antwerpen). Die had een 'vriendin' waar ze wel intiemer mee wilde zijn. Dus alles vooraf besproken met haar.
Volgende dag ik bij haar naar binnen en vroeg of alles okay was en door kon gaan. Bevestiging gekregen, dus ik betalen en zij d'r vriendin erbij halen. Heel andere type, stukken ouder en norser. Nou, van het afgesproke kwam niks van terecht. Ik vroeg of ze met elkaar wilden beginnen. Nee, dat zou extra zijn. Manlief, alles voor toch duidelijk met haar vriendin afgesproken. Ja maar niet meer haar :confused:
Bi-actie zou nog meer extra zijn...
Wel ik had er al een paar honderd in gepompt, dus maar bijbetaald.
Dus konden we eindelijk beginnen. Not!
Beffen zou weer extra zijn. Toen was ik het beu. 15 minuten discussiëren, 0 sex, maar wel een paar honderd armer (als ik me niet vergis 600 ofzo). Dat was me een dure les, waardoor ik in het vervolg voor de kamergang wel duidelijk wil weten wat mogelijk is en hoeveel wat kost.
WA
9 december 2023, 07:52
@ Living Room te Kaarst.