PDA

Volledige versie bekijken : Live uit de kleedkamer (2015)



yinyang38
9 januari 2015, 23:27
Wat een feest weer vandaag onlangs dat de meeste meisjes nog nie terug zijn van "vakantie" leuk avondje met kamerade.

Vendezz
10 januari 2015, 18:47
Alie nog steeds zeikend over handen wassend mbt denonhygienische gel... Tevens de mobiel.klagend.bij het eten.. Vandaag spaghettie twisterfrites chicken in saucace.. Verder weinig.dood wishes.. Dames veel roems.. Verlaten duist oid.. Verhouding.1 op 2 dus wel wat te vinden
. muziek redelijk
. best hard maar goed we neuken en klagen niet

lollypopman
10 januari 2015, 19:04
@ vendezz.
zijn de meeste regulars al terug in YY?

Vendezz
11 januari 2015, 02:31
Half om half terug... Bepaalde stunners zijn terug te vinden en toch verloop in de roemeense kliek

swazontneuf
17 januari 2015, 05:20
Alie nog steeds zeikend over handen wassend mbt denonhygienische gel... Tevens de mobiel.klagend.bij het eten..

Hartstikke terecht dat Ali je (of andere restaurantbezoekers) hierop aanspreekt! Maar, waarschijnlijk heb je (en andere heerschappen) er net zo veel moeite mee of je handen te wassen na een toiletgang.

Eddy_V
17 januari 2015, 13:10
Hartstikke terecht dat Ali je (of andere restaurantbezoekers) hierop aanspreekt! Maar, waarschijnlijk heb je (en andere heerschappen) er net zo veel moeite mee of je handen te wassen na een toiletgang.

Helemaal mee eens!! Wat een smeerlappen!!
En als je Vendezz wel eens gezien hebt...nou Ali heeft helemaal gelijk ��
Maar ehhhh... Om 06:20 Live vanuit de kleedkamer van YY..
Zat je opgesloten??

sofaking
17 januari 2015, 20:49
Maar ehhhh... Om 06:20 Live vanuit de kleedkamer van YY..
Zat je opgesloten??
Ik zou me perfect kunnen voorstellen dat iemand een hele dag en nacht vastgepind ligt onder de borsten en de tong van Irina.
En daarna moet gaan vluchten in het toilet omdat hij de rekening niet kan betalen.

swazontneuf
18 januari 2015, 06:46
Gisterenavond pas rond een uur of elf 'bevrijd' (van o.a. Simona) :). Netjes de rekening betaald en mag dus ook weer terugkomen :freu:

rob45
21 januari 2015, 23:10
Even kort de New Years Party in YY.

Toen ik vroeg in de middag aan kwam iets na een uur puilde de club uit van de dames en dat met een behoorlijke minderheid van beren en dat bleef ook zo gedurende de dag.
Kwaliteit van de lineup zeer goed met veel stunners en een paar donkere dames voor ondergetekende die twee keer goed heeft gekamerd.
Het was leuk versierd met champagne kleurige ballonnen en de dames hadden goudkleurige versiersels op hun lichaam gestoken en hangen.
Goed geil broeierig sfeertje met een dj die de stemming er wel inbracht met gevarieerde muziek.
Ook het eten was weer top op deze party dag in YY en wisselde van gerechten zo wat elk uur.
Aanwezige beren: Ricardo Banana, De Joker en nog wat bekende stamgasten.
Kortom het was weer top en op naar de volgende maand met de masqerade party.

Davedv
1 februari 2015, 13:09
Vandaag maar weer eens kijken of yy al uit de winterslaap is gekomen

Piet Plezier
3 februari 2015, 13:29
ik kreeg vanmorgen een telefoontje van VG24 of ik zin had om mee te gaan hier naartoe.
Hij zei ik ben niet op je feestje geweest en ik betaal jou entree als kado.
Nou dat kon ik niet weigeren.
Lang geleden dat ik hier ben geweest.
Maar het ziet er super uit.
Ik kwam al meteen 2 bekende dames uit de leukste en gezelligste club van GOCH tegen.
net even lekker zitten eten.
Later meer als ik er nog aan denk.

Piet Plezier
3 februari 2015, 14:52
nou de lineup valt ons zwaar tegen.
nog niet 1 meid gezien van waar ik zeg je schiet er boven uit.
Van GOCH doet echt niet onder wat de dames betreft.
En de meeste hier kennen maar 1 zin en daar heb ik geen zin in.
Ik laat me lekker met bier vollopen.
En wat met de dames auwehoeren die bij van GOCH hebben gewerkt.

Piet Plezier
3 februari 2015, 15:41
het begint iets beter te worden met de meiden.
Sissi uit van GOCH is ook 2 dagen hier geweest afgelopen weekend.
Mat sfeertje.

lollypopman
3 februari 2015, 16:06
maandag/dinsdag is wel de slechte dagen om in YY te zijn weet ik uit eigen ervaring
sorry piet plezier

Eddy_V
3 februari 2015, 17:54
Jasmin en Ramona nog steeds in YY en onder hun zelfde vGoch naam?
Dan moet ik toch ook weer eens naar Remunje rijden..tussendoor ofzo...

phoenix
3 februari 2015, 18:07
ik denk simona en jasmin, echter zondag vroeg ik aan simona waar is jasmin waarop ze antwoordde: geen idee

Piet Plezier
3 februari 2015, 18:44
ik denk simona en jasmin, echter zondag vroeg ik aan simona waar is jasmin waarop ze antwoordde: geen idee

jasmin is weg hier

Big30
3 februari 2015, 19:01
Voor de duidelijkheid, deze Jasmin wordt bedoeld:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29277-Jasmin-%28Roemeense%29-ex-VG&highlight=jasmin

en deze Ramona:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31871-Ramona-%28Roemeense%29-ex-VG&p=380425&highlight=ramona#post380425

Jasmin klaarblijkelijk niet meer in YY, Ramona nog wel/niet???

Piet Plezier
3 februari 2015, 19:32
Voor de duidelijkheid, deze Jasmin wordt bedoeld:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29277-Jasmin-%28Roemeense%29-ex-VG&highlight=jasmin

en deze Ramona:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31871-Ramona-%28Roemeense%29-ex-VG&p=380425&highlight=ramona#post380425

Jasmin klaarblijkelijk niet meer in YY, Ramona nog wel/niet???

Big jasmin is weg.
En Ramona is nog hier.

Eddy_V
3 februari 2015, 20:05
Die namen Simona en Ramona werden al eerder door elkaar gehaald..(door ons maar volgens mij ook door haarzelf)
Maar we bedoelen de Roemeense die ook goed Spaans spreekt en vaak topless haar mooie borsten showt.

Piet Plezier
3 februari 2015, 20:31
Die namen Simona en Ramona werden al eerder door elkaar gehaald..(door ons maar volgens mij ook door haarzelf)
Maar we bedoelen de Roemeense die ook goed Spaans spreekt en vaak topless haar mooie borsten showt.

Eddy mijn vriend het is Simona

phoenix
3 februari 2015, 20:36
ja en simona loopt niet topless rond in ying yang, nog nooit gezien ook niet in goch

Eddy_V
3 februari 2015, 21:39
ja en simona loopt niet topless rond in ying yang, nog nooit gezien ook niet in goch

In van Goch zo nu en dan, meestal na een kamergang.
In YY beide keren dat ik haar daar ontmoet heb... En haar toen aan een debutant heb voorgesteld om hem in te wijden.
Moet toegeven dat dit in de zomer en een keer in september of oktober geweest is.
Zolang heb ik al niet meer echt "live" vanuit de kleedkamer van Yin Yang geschreven...hoogste tijd om daar weer eens verandering in aan te brengen! Maar ja, zoveel verloofdes, zo weinig tijd!

Jansen
3 februari 2015, 22:24
Vrijdag eens kijken of Beatrice Roemeens,Nora Hongaars en Aida/Louana er zijn.

Piet Plezier
4 februari 2015, 11:05
Die namen Simona en Ramona werden al eerder door elkaar gehaald..(door ons maar volgens mij ook door haarzelf)
Maar we bedoelen de Roemeense die ook goed Spaans spreekt en vaak topless haar mooie borsten showt.

gisteravond na 10en liep ze ook topless.

Davedv
1 maart 2015, 14:34
Yinyang zou best eens (weer??) Met een deur/selectie-beleid voor de dames mogen gaan werken.
een ander zal er gelukkig van worden maar ik vind het erbarmelijk qua dames, slechts enkele opties qua optiek en dan is het maar de vraag hoe de service is.

In mijn herinnering waren vorig jaar de zondagen ook best te doen in yy, maar ik was beter in kaarst gebleven of naar gt gereden.

laplagne
1 maart 2015, 21:59
Ik had gisteravond een bijna vervelende 'Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang'-ervaring. In de middelste rij lockers had iemand een glas laten vallen én misschien nog wel vervelender het glas op de grond laten liggen. Nadat ik een belletje had gepleegd, was het glas niet opgeruimd door hem of haar die het had laten vallen. Gelukkig liep ik snel één van de medewerkers tegen het lijf die kamers opruimt. Hij heeft snel ingegrepen en het glas opgeruimd. Dat verdient een groot compliment.

Peperduur
1 maart 2015, 22:05
10792

Jansen
1 maart 2015, 22:36
Ik had gisteravond een bijna vervelende 'Live vanuit de kleedkamer van Yin Yang'-ervaring. In de middelste rij lockers had iemand een glas laten vallen én misschien nog wel vervelender het glas op de grond laten liggen. Nadat ik een belletje had gepleegd, was het glas niet opgeruimd door hem of haar die het had laten vallen. Gelukkig liep ik snel één van de medewerkers tegen het lijf die kamers opruimt. Hij heeft snel ingegrepen en het glas opgeruimd. Dat verdient een groot compliment.

Scherven brengen geluk daardoor zal jij hierna wel een super sessie gehad hebben.

Befferke3
14 maart 2015, 11:14
Straks na drie weken nog eens naar YY. Nog beren die gaan?

The Joker
14 maart 2015, 11:40
Ik ga woensdag pas weer, op de partydag.

rolo
19 maart 2015, 09:05
Toevallig was ik in Bruggen vlak bij GT en ging vol goede moed naar de parking van GT, zag op de kruising de beruchte zwarte hummer al staan en jawel: geparkeerde auto`s zo ver je kon kijken. Dit werd niets; horde jonge Hollanders die zich klem zuipen, lange wachttijden en geirriteerde DP-tjes. Nee, tijd voor de back up. 30 min later rij ik YY binnen, betaal, vel om en de bar in. Schrik me een hoedje, was net ong 2 weken daarvoor een politie controlle bij SS ontsnapt en nu dit. Maar uber-geil al die zwarte kleding met glimmende badge en handboeien.

Heb me twee keer laten arresteren, met een voor mijzelf memorabel moment: fallus model strikes again. Haar naam ontschiet me maar haar handboeien in kinderformaat bleken wonderwel om mijn handeltje te passen en ze heeft er meteen een foto van getrokken. Moet zeggen dat vanwege de kleine handboeien de proporties verstoord werden en dat hierdoor enige schrikbare afmetingen leken te ontstaan. Nadien in de bar zag ik dat ze het fotootje aan vriendinnetjes toonden die dan vervolgens met een gepaste smoes onder de badjas kwamen controleren en met een opluchting weer verder gingen. Toch leuk, gewoon achterover hangen en jonge meiden die je komen opmeten.

licky luke
19 maart 2015, 10:11
Nadien in de bar zag ik dat ze het fotootje aan vriendinnetjes toonden die dan vervolgens met een gepaste smoes onder de badjas kwamen controleren en met een opluchting weer verder gingen. Toch leuk, gewoon achterover hangen en jonge meiden die je komen opmeten.

Hahaha!

Ik ken het gevoel, inderdaad geweldig!

In Haus Panthera heeft Rebecca eens aan haar collegaatjes verteld dat ik geen twee, maar drie ballen had.... dus daar kwamen ook de nodige dames even langs om "op te meten"... Eentje (Milena) bleef zelfs even hangen ... nou ja hangen... ze zoog zich vast... :biggrin:

Hahaha!

palimo
7 juni 2015, 19:24
Zaterdag 7 juni Ying Yang.
Voor ons ijsberenforum ben ik afgelopen zaterdag op pad gegaan naar Ying Yang. Natuurlijk had ik zelf geen drang om ergens een bezoekje af te leggen, maar goed het forum moet ook af en toe eens met wat proza aangevuld worden.
Zoals vaker had ik de “Dirk Tom” fout ingesteld, en dreef mij deze richting Dortmund, alwaar ook enkele aardige FKK’s gevestigd zijn.
Onderweg kreeg ik echter ineens een ingeving om te bellen naar 1 van mijn bestemmingen van keuze, er bleken op dat moment 22 dames aanwezig te zijn. De theke van het etablissement verzekerde mij dat dit zeker kon oplopen tot zo’n 30 stuks in de avond.
Getallen die mij zeker niet deden duizelen, ik dacht ik waag er nog een telefoontje aan, maar dan naar het 0031 nummer van Roermondse etablissement Ying Yang. De mij voorgespiegelde getallen van 50 dames in de middag tot zo’n 80 in de avond deden mij besluiten direct afslag Kleve/Emmerich te nemen, alwaar 16 kilometer verderop de A73 gekruisd kon worden.
Aldaar begon enige pech toe te slaan, want een gedeelte van de A73 richting Venlo was afgesloten, en werd ik gedwongen richting Helmond te kiezen, of terug naar Nijmegen.
Helmond, daar had ik geen zin aan, dan maar een binnendoor richting gekozen via het kleine gehuchtje Stevensweerd naar Venray, aldaar alsnog de A73 opgedraaid.
Afijn, om ongeveer 15:15 uur de oprit opgedraaid, op de riante parkeergelegenheid, er was nog ruim plaats over.

Het was mijn 2e bezoek ooit aan dit oord, de 1e keer zo’n 5 jaar geleden, waar ik toen nog trachtte aan te landen m.b.v. toenmalige MIO routeplanner, die mij destijds een woonwijk had ingestuurd en die echt geen idee had waar de Heinsbergerstraat 230 was, en ik dus ook niet!
De entree verliep nu soepel, en de theke dame meende dit “Groentje” nog enige aanwijzingen en prijzen en tips verbaal te moeten overhandigen.
Eenmaal binnen deed de entourage mij veel beloven, het ziet er allemaal tip top uit en straalt echt gedegen luxe uit.
De lockers gevonden, en kastje nr. 110 toegewezen gekregen, ’t Jezus wat een kleine “K-kast”. Geen hangertjes erin, je moet je kleren, schoenen en spullen er gewoon in proppen. Ook vervelend dat de deurtjes constant willen dichtklappen, dus die moet je herhaaldelijk weer open doen. Ook handig van de theke om de persoon die voor mij binnenkwam precies het lockernummer te geven van de locker recht tevenover mijn locker. Laat er nu tussen de 2 tegenovergestelde lockerkasten 1.25 meter ruimte zitten, dat schiet niet erg op.
Bij de bar een latte besteld, en direkt naar buiten gestiefeld, er waren nog een paar plekjes vrij bij het erg mooi gelegen en aangelegde zwembad. Als je daar voor het eerst komt kijk je toch wel even je ogen uit, echt schitterende tuin, mooi terras, mooi uitzicht, want een toplokatie en entourage zeg.

Bij het zwembad, een verkennend rondje gemaakt, en even voor 10 minuten de buitensauna binnengewipt, om af te spoelen moet je weer naar buiten, alwaar door een koudwaterdouche te nemen, de opengesprongen poriën d.m.v. een schrikreactie een chickenskin teweeg brengt, “ ‘k vind ‘t wel lekker”.
Vanuit die buitensauna heb je trouwens een geweldig zich op de zwembad, de tuin en bovenliggende terras. Door het mooie weer waren in de buurt van de sauna ook enkele naakt zonnende dvp’s, die uitzicht absoluut geen kwaad aandeden.

Weer eens naar binnen voor een drankje, kwam ik op hoek van de bar in gesprek met een aardige dvp met de naam Coco. Chanel vroeg ik nog, und da’s war richtig zei ze. Coco liet weten dat zij ’s avonds vaak aan de danspaal hing, maar dat zij deze show voor mij vandaag prive wel op de kamer wilde uitvoeren. Zo zo, Coco, ik had geen idee wat Coco aan service te bieden heeft, wat lastig is als je nieuw bent in een club. Met douchesmoes bij de lockers maar even het ij-forum geraadpleegd, bleek dat haar service inclusief show op de kamer goed was, maar Coco houdt niet van zoenen. Tja, dan valt ze dus af.

Tiet zat, dan maar eens even de wellness opzoeken, ben een liefhebber van dampfbaden, mijn ijsberenvel, aldaar aan een van de haken opgehangen.
Ik maakte mij er zorgen om, want bij een bezoek aan de juwelier zaterdagochtend, bleek mijn deze week ter reparatie aangeboden horloge, niet meer te repareren.
De verkoopster had mij op een aantal leuke nieuwe exemplaren gewezen, en de Citizen ecodrive met zwarte wijzerplaat sprong er gedwee bovenuit. Besloten deze direct maar te kopen.
Nu is het horloge in principe waterdicht, maar de juwelier had mij te verstaan gegeven dat het toch nog onverstandig is, deze om te houden in sauna’s e.d.
Dus mijn nieuwe horloge in de zak gedaan van het ijsberenvel, nu had ik besloten na het dampfbad in de jacuzzi plaats te nemen, toevallig kon ik vanaf die plek mijn ijsberenvel aan de haak bij het dampfbad zien hangen.
En jawel, na enige minuten, bewogen er 2 jonge mannen vanuit de sauna naar de doucheruimte. Na het douchen liep 1 van de 2 naar het dampbad, en ging zich daar afdrogen. Er hing daar maar 1 ijsberenvel aan de haken, en die was dus niet van hem.
Het onvermijdelijke ging gebeuren, de jongeman was klaar met afdrogen, en wilde zijn ijsberenvel aantrekken. En er was maar 1 vel voorhanden en dat was die van mij.
Uit de jaccuzi geklommen, liet ik hem verbaal weten dat hij een vergissing aan het maken was, en dus bleek het juiste ij-vel van hem aan de haak bij de sauna te hangen, kwam hij achter.

Als je dan dus niet hebt opgelet, en je ijsberenvel is foetsie dan is het maar de vraag of je je spiksplinternieuwe horloge ooit nog weer terugziet.
Het zou een suggestie kunnen zijn, op ieder ijsberenvel het (rug)nummer van de locker te printen, ter herkenning, nu is het vaak op de gok welk berenvel je mee neemt.
Gelukkig was dit akkefietje goed afgelopen, daarna buiten op het terras gaan zitten, achter mij schoven 3 dames aan, waarbij 1 hele mooie blonde dame net zoveel achterste voren keek, als dat ik dat deed. Zo kwamen we dus aan de praat, haar naam Annelies, jawel Annelies dat was haar Nederlandse nickname. Ze vertelde terloops nog naar echte naam, ’n erg mooie naam.
Ze had ook nog in Spanje gewerkt, maar dat verhaal heb ik in Ying Yang van de meeste dames gehoord die ik heb gesproken.
Uiteindelijk kwam de kamervraag natuurlijk ter sprake, en de mogelijk te verlenen diensten. Ze vertelde dus, zoals de meeste dames in Ying Yang niet te zoenen, of toch wel, een beetje smoezen, ja dat kon wel.
Ze zag aan mijn ogen, mijn reactie, mijn mimiek dat het er dan niet in zou zitten. Sportief stapte ze op, en zei, if you change your mind, ‘ll be waiting for you. Later zag ik haar nog een paar keer, lief lachend, knipogend, of 1 keer bij de sauna, klampte ze me aan, drukte haar lichaam tegen me aan en zei “where are you going”?

Tja, met welke meid heb ik dan wel gekamerd, dat is met een Roemeense met de naam Carla. Carla is ongeveer 1.60, heel slank, zwart haar, gebruinde huidskleur. Per ongeluk kwam ik op het terras naast haar te zitten, door wat geschuif met de stoel, om in de zon te geraken. Ze was driftig bezig het bandje van haar hoge hakken schoenen wat op te rekken. Het bandje van de voorvoet zat te strak, en deed haar voorvoet pijn. Op verzoek haar even geholpen, “laat dat maar aan mij over”. Don’t break it, don’t break, zei ze, toen we kraakgeluiden hoorde. Even passen, ja hoor “now it is much better”. Klein zoentje op de wang.
Ik liet me lekker inpakken door Carla, ik wist het allemaal ook niet meer, zij zoende wel vertelde zij. Dus met haar een kamer opgezocht. De kamers in Ying Yang zijn allemaal voorzien van douchegelegenheid. Wat een luxe weer.
Carla pleegde direct haar schoentjes uit te doen, en ging op het bed liggen. Nou ja, dan ging ik maar liggend met mijn mond haar lichaam verkennen. Ze bleek heel erg kietelig, ze hield er niet zo van, en ze vond het ook niet nodig. ‘k was al blij dat ik had gezegd dat we het maar eerst eens een half uurtje zouden proberen.
Carla zoent inderdaad wel, de sex met haar is best goed, maar het spettert ook niet echt. Ze gerieft de man even, en krijgt daar geld voor, that’s all. Het was geen weggegooid geld, maar later kwam ik nog enkele andere meiden tegen, die hoger op de “I want that girl” list staan.
Na sessie van 25 minuten met Carla even gedouched de saunaruimte ingegaan. en daarna wat gaan eten. Beetje hachē vlees, met krielaardappeltjes, broccolli, en er was ook nog paddestoelensaus, en salade uiteraard.
Ik had weinig opgeschept, toen ik klaar was, kwam er een mooie blonde dame aangelopen, ze had opgeschept en ik dacht die komt bij mij zitten. Maar toch liep ze mijn tafeltje voorbij.
Zelf nog maar een kippespies genomen, die net van de bakplaat kwamen, op haar tafeltje aangestiefeld. Ja, ik mocht erbij komen zitten zei ze vriendelijk.
Who are you, vroeg ik met wat humor, maar ook wat bot.
I’m Lilly from Latvia. Tsjemig dat ik heb ik weer. Net als in Finca Erotica, waar ik Letse Olga tegen het slanke lijf was gelopen. En inderdaad allebei even blond bijna tegen het witte aan.
Het klikte direct en tijdens het eten een erg leuk gesprek gehad, ik weet natuurlijk het een en ander over Latvia te vertellen, wegens relationele connecties. Die Letse meiden hebben wat, ze zijn anders, aanmerkelijk beleefd, meestal zeer intelligent, en hebben manieren. De meesten hebben Russische roots.
Na het eten even een latte gescoord, en haar weer opgezocht in de barruimte. Een kamerbezoek was onvermijdelijk. Met Lilly was er een goede klik, sex met wat meer empathie als de eerste sessie. En ja, Lilly kan goed zoenen, en houd zelf ook van een potje goede sex.
Een sessie, zeker voor herhaling vatbaar, mocht ik Ying Yang weer eens bezoeken.

Waar ik nog nooit was geweest in Ying Yang was de kino, al eerder probeerde een dame mijn hand beet te pakken en me mee te trekken de trap af naar de kino.
Nu ging ik op eigen initiatief die richting op. Bij de ingang stond een donkere dame, vooral niet mijn type. Ik rook al onraad, ze gaat me volgen, ik keek licht schichtig achterom, en ja hoor, ook zij liep ook de trap af. Ik was al aan het voorbereiden hoe kom ik daar weer vanaf.
Ik stond stil bij de ingang, wilde weer omdraaien, en ze stond al voor mij. “Hellooo, how are you”. Haar bevallige schier onaantrekkelijke lichaam direkt strak tegen mij aangedrukt, het grote zwarte licht pokdalige gelaat, vlak voor de mijne. Ze ging me nog net niet zoenen, gelukkig maar!
Moest vooral geen toespelingen maken, dan zou ze me opvreten. Ter plaatse wat smoesjes verzonnen en gelukkig weer van haar afgekomen. Moraal van het verhaal overal waar ik kom als er een donkere dame “in da house is” dan komen ze op me af als vliegen op een stronthoop. Ik zou zweren als het niet waar is. Zelfde verhaal kort geleden in Great Palace, liep ook zo’n monster rond, die pleegde het om direkt op me te gaan zitten terwijl ik aan het relaxen was. Later was ze boos en sjagerijnig tegen mij natuurlijk, nadat ik uiteindelijk licht bruut had aangegeven toch geen interesse te hebben. Wel best zo!
In de centrale barruimte werd de sfeer al wat opgedirkt door opzwepende muziek waarbij 2 vriendinnen heerlijk met hun kont liepen te schudden, ze hadden er veel plezier in, vermakelijk om naar te kijken. Zo’n showtje ook al eens eerder meegemaakt in Samya, daar kunnen de dvp’s er ook wat van.
Toen ik naar deze meiden zat te kijken vanaf de riante loungebank zag ik een mooie dame op een kruk naast de fruitautomaat gaan zitten. Ik had haar al opgemerkt, precies mijn type.
Op haar afgestapt, ze stelde zich voor als Angela. Lange, hele slanke, goedlachse Roemeense dame. Zwart haar tot op haar billen.
Ze had in Mondial en Samya gewerkt en ergens in Witten hoorde ik haar zeggen.
Zeer amaibele dame, prettig in gesprek, sensueel, dat voel je direct bij aanrakingen, supergladde huid. We konden al een beetje niet van elkaar afblijven.
Maar ik had aan 2 sessie genoeg, en ik vond dat het tijd was om de thuisreis weer aan te vangen, om niet te gek laat thuis te komen.
Vond het wel jammer om niet met haar te kameren, maar ook veel te zonde om de sessie snel af te raggen, omdat mijn tijd voor afwezigheid thuis wel zo’n beetje was opgebruikt.
Zij staat zeer hoog op mijn to-do lijst voor komende tijd.
Gepast gedag gezegd tegen Lilly, en in de lockerruimte ook tegen Carla, die weinig sjoegem gaf, want ze was met een potige beer in gesprek.

Het riante pand verlaten, uitgeleide door 2 wat oudere theke’s, en 2 stevige gorilla’s bij de uitgang.
Het bezoek aan Ying Yang is mij erg goed bevallen, het niveau van de entourage is echt erg hoog, heb bijzonder leuke dames gezien, gesproken en gekamerd. Ga zeker op korte termijn weer eens op herhaling.

Eddy_V
9 juni 2015, 14:30
De dag vrijgehouden om half Duitsland door te rijden, maar gelukkig bleek er geen beroep op mij gedaan te worden (dwz in ieder geval niet vandaag) en zo heb ik ineens een zee van tijd met een aangenaam weertje in het zonnige zuiden.
En het werd de hoogste tijd om dit topic weer eens live bij te werken.
Ben normaal niet zo van het bier, maar na een klein uurtje in een vaag zonnetje aan het zwembad gelegen te hebben, is zo'n zelf getapte pintje toch wel aangenaam en verfrissend!
De Queen in mijn favoriete club hoeft niet bang te zijn dat ik vreemd ga: Line up perfect voor Sofaking en andere liefhebbers van dikke konten, late twintigers en dertigers. Er zullen zo'n 40 dames binnen zijn schat ik in: Ca 20 in bar en op terras plus meer dan de helft van de kamers bezet.

Entourage is wel af, eerlijk is eerlijk.
Het haalt het niet bij de gemoedelijk uitstraling van Sixsens, maar Yin Yang wint het wel op kwaliteit van de kamers.
jajaja..hoe weet ik dat als ik niet vreemd ga?
Simpel omdat de alle verbouwingen al klaar waren toen ik hier in 2014 voor het laatst was.
Alleen de Men's Lounge is nieuw voor mij.

En nu de tuin weer in, ben inmiddels afgekoeld van de zon en nu is het tijd voor de werkelijke reden van mijn komst:
Het zwembad testen en de mooie buiten sauna gaan gebruiken!

Sjeufke
9 juni 2015, 14:33
Maria aanwezig? Zo ja, zeg dan maar dat ze alvast gaat liggen voor morgen..........:biggrin:

Ricardo Banana
9 juni 2015, 15:23
Maria aanwezig? Zo ja, zeg dan maar dat ze alvast gaat liggen voor morgen..........:biggrin:

Volgens Toetebel is ze op vakantie sinds begin vorige week.

Eddy_V
9 juni 2015, 15:49
Maria aanwezig? Zo ja, zeg dan maar dat ze alvast gaat liggen voor morgen..........:biggrin:

Nee, Maria niet gezien. Wel Simona ( de donkerharige Roemeense ex-vanGoch)

Verder inmiddels toch een paar slankere dames gespot, 2 hele mooie zelfs, maar de meeste met net zoveel plamuur op hun gezicht als een gemiddelde Engelse oldtimer onder het spatbord.

Eddy_V
9 juni 2015, 15:54
Het zwembad is trouwens nog steeds ijskoud!
Ik meende dat het zwembad gerenoveerd was.. Ziet er prima uit maar verwarmd..niks d'r van!
Niet voor herhaling vatbaar, tenzij de zon er een aantal dagen op geschenen heeft en de nachttemperatuur niet meer zo laag is.

Sjeufke
9 juni 2015, 16:00
Volgens Toetebel is ze op vakantie sinds begin vorige week.
Weet Toetebel toevallig ook wanneer ze terugkomt?

KanariePiet
10 juni 2015, 10:30
Live vanop het toilet (straks toch maar eens gebruik maken van de Lounge om mijn berichten te typen;)). Aangekomen om 11u15. Club is nog quasi leeg: handvol mannen en evenveel wakker wordende vrouwen.

Het zonnetje schijnt al, de banaan, Sjeufke en Ohhlord komt straks nog af. Ik heb er weer zin in!

Ff een ontbijtje scoren en zo dadelijk met een frisse pint aan het zwembad gaan zitten, waar daarnet al 2 poedelnaakte dames lagen te genieten van het zonnetje!:biggrin:

kingz
10 juni 2015, 12:12
2 Weken geleden eindelijk voor het eerst in deze club geweest. Ik moet zeggen dat het misschien wel de mooiste/luxte club is die ik heb mogen zien. Maar de dames waren van bedroevende niveau(service). In de middag rond 15u aangekomen. Ongeveer 25 dames aanwezig. Ik ben er tot 20u gebleven. 4 keer gekamerd. BEDROEVEND. Ik ben ook nog iemand die snel tevreden is. De dames gedragen zich als kleuters: niet te diep, doe je been om laag, nee zo doet het pijn, deze positie... JA HALLO waar betaal ik voor. Bij de eerste dacht ik nouja oke die dames heb je er altijd tussen zitten, maar helaas de kamergangen daarna allemaal het zelfde, vinger ervoor houden, met de been afweren ja komop. Alleen de laatste kamergang wist het nog te redden. Maar mijn ervaring is dus dat meerendeel van de dames van slechte service zijn. De club zelf is TIPTOP in orde. Mij zien ze voorlopig niet meer terug

licky luke
10 juni 2015, 13:07
Live vanop het toilet (straks toch maar eens gebruik maken van de Lounge om mijn berichten te typen;)). Aangekomen om 11u15. Club is nog quasi leeg: handvol mannen en evenveel wakker wordende vrouwen.

Het zonnetje schijnt al, de banaan, Sjeufke en Ohhlord komt straks nog af. Ik heb er weer zin in!

Ff een ontbijtje scoren en zo dadelijk met een frisse pint aan het zwembad gaan zitten, waar daarnet al 2 poedelnaakte dames lagen te genieten van het zonnetje!:biggrin:

Weer typisch zo'n bericht met een luchtje eraan... ;) :biggrin:

KanariePiet
10 juni 2015, 13:19
Ondertussen zo'n 3 uurtjes aanwezig in YY.

Ohhlord en Sjeufke zijn ondertussen ook aangekomen.

Lekker ontbijtje genuttigd en sindsdien uitsluitend op het buitenterras rondgehangen, genietend van het zonnetje en een frisse pint.

Er stromen meer en meer meiden binnen, waaronder een paar pareltjes, maar kleine Piet heeft er nog geen zin in.

Ik ga het nog een tijdje rustig aankijken, maar dat komt vandaag helemaal goed.

KanariePiet
10 juni 2015, 14:31
Ondertussen ben ik voor het eerst gebruik aan het maken van de Men's Lounge. Schitterend! Dit zou elke club moeten hebben. Uitstekende Wifi, rust, een relaxte omgeving. Ideaal om even te ontsnappen en even te chillen/mailtjes bij te werken.

Maar bon, nu zal ik Sjeufke en Ohhlord best terug gaan opzoeken, voor ze denken dat ik met een meid op kamer ben beland.

rob45
10 juni 2015, 16:58
Ik moet zeggen dat het misschien wel de mooiste/luxte club is die ik heb mogen zien. Maar de dames waren van bedroevende niveau(service). In de middag rond 15u aangekomen. Ongeveer 25 dames aanwezig. Ik ben er tot 20u gebleven. 4 keer gekamerd. BEDROEVEND. Ik ben ook nog iemand die snel tevreden is. De dames gedragen zich als kleuters: niet te diep, doe je been om laag, nee zo doet het pijn, deze positie... JA HALLO waar betaal ik voor. Bij de eerste dacht ik nouja oke die dames heb je er altijd tussen zitten, maar helaas de kamergangen daarna allemaal het zelfde, vinger ervoor houden, met de been afweren ja komop. Alleen de laatste kamergang wist het nog te redden. Maar mijn ervaring is dus dat meerendeel van de dames van slechte service zijn. De club zelf is TIPTOP in orde. Mij zien ze voorlopig niet meer terug

Tja,Yin Yang is inderdaad een hele mooie club met alle luxe die je jezelf in kan denken.Maar het is ook wel een club met een handleiding.
Ik schat losjes in dat je in handen bent gevallen van de Roemeense jagertjes in de barruimte die fel jagen op Newbies.
Als de buit binnen is vinger of been er voor en na 20 minuten moet je wegwezen.
Wat dan wel ? Nou hier dan een tip uit de losse pols van mij.
Doe een volgende keer rustiger aan en kijk eerst welke dames veel kameren en die worden meestal "opgevangen" door veel beren in de lockerruimte en zelfs al in de "wandelgangen" van de club.Deze servicekannonnen halen daarom de barruimte niet en lijken daarom onzichtbaar maar ze zijn er wel in alle maten en soorten.
VAN: Oekraïne,Duits,Italiaans,Litouwen,Letland,Rusland, Polen en ook nog een van Martinique namelijk donkere Michelle.
Een goede jacht toegewenst namens R45.

sofaking
10 juni 2015, 17:35
@kingz, voor de statistieken is het misschien interessant te weten welk type meisjes je uitkoos. Zat er variatie in de keuze, of waren het bijv. allemaal type 19 jaar/45 kg deernes ?

KanariePiet
10 juni 2015, 18:19
Nog steeds in YY aanwezig. Gekamerd met Roemeense Diana. KP-meisje. 30 jaar oud, maar ik gaf haar er max 25. Heel goede kamergang. Ohhlord en Sjeufke hebben beiden ook al gekamerd, ook beiden tot hun grote tevredenheid.

Echt veel sfeer hangt er niet in de club, maar bon: wij amuseren ons wel.

2 keer warm gegeten. 2 keer heel lekker.

Tijd om nog even in de bar rond te hangen en daarna eens zien of we nog een mooi Roemtje kunnen prikken:cool:.

Nedlovefkk
10 juni 2015, 19:18
Tja,Yin Yang is inderdaad een hele mooie club met alle luxe die je jezelf in kan denken.Maar het is ook wel een club met een handleiding.
Ik schat losjes in dat je in handen bent gevallen van de Roemeense jagertjes in de barruimte die fel jagen op Newbies.
Als de buit binnen is vinger of been er voor en na 20 minuten moet je wegwezen.
Wat dan wel ? Nou hier dan een tip uit de losse pols van mij.
Doe een volgende keer rustiger aan en kijk eerst welke dames veel kameren en die worden meestal "opgevangen" door veel beren in de lockerruimte en zelfs al in de "wandelgangen" van de club.Deze servicekannonnen halen daarom de barruimte niet en lijken daarom onzichtbaar maar ze zijn er wel in alle maten en soorten.
VAN: Oekraïne,Duits,Italiaans,Litouwen,Letland,Rusland, Polen en ook nog een van Martinique namelijk donkere Michelle.
Een goede jacht toegewenst namens R45.

Kijk, dat is advies waar Kingz wat aan heeft. Natuurlijk maakt iedereen wel keer de verkeerde keuze. Maar vraag wat rond, en kijk naar de mimiek van de dames.
En ohja, als je Belgische Nicole treft..... TREK DE BUIDEL!! haha

YY is prima, maar laat je niet te snel verleiden. Heb er nog niet al te vaak de plank misgeslagen, maar het is wel eens gebeurd.

yylover
10 juni 2015, 19:28
Nog even reageren op Kingz bijdrage. Enige herkenning past hier wel. Ook ik heb me tijdens mijn eerste dagen in YY te snel laten verleiden door de jagertjes, echter 4 mislukkingen op 1 dag is wel erg veel.
Ik heb gelukkig vrij snel de juiste dames leren kennen, al moet ik toegeven dat de hulp van mijn vaste YY maatje hier wel toe aan bijgedragen heeft.
En als je dan (zoals ik) iedere week naar YY gaat, en altijd met dezelfde dame (Mara) begint, merk je al snel dat er geen jagertjes meer op je af komen. Het is opvallend hoe snel de meiden in de gaten hebben op wie ze wel of niet kunnen jagen. En als je dan vervolgens voor een 2e ronde met iemand anders wil gaan, kan je in alle rust de juiste keuzes maken.
Daarnaast ook nog kennis gemaakt met een andere ijsbeer, Cheasehead (overigens met de hulp van Mara). En dan is het toch leuk om eens met elkaar af te spreken en elkaars ervaringen uit te wisselen.
En tussen deze toppertjes zitten ook leuke Roemeense meiden.
Kortom, laat je niet teveel leiden door die eerste dag, en neem de tijd om alles wat beter te leren kennen.

yylover
10 juni 2015, 19:35
Nedlovefkk, kan je mij ook leren hoe ik op de mimiek van de dames moet letten ? :confused: :)

Nedlovefkk
10 juni 2015, 20:03
Nedlovefkk, kan je mij ook leren hoe ik op de mimiek van de dames moet letten ? :confused: :)

Haha, ik had al het idee dat ik hier reacties op zou krijgen. Tegen een schappelijk uurtarief wil ik je hier best 1 op 1 ( niet te letterlijk nemen) op wijzen.

Zonder gein, een vriendelijke/lacherige dame is toch vaak beter te vertrouwen dan de chagrijnige/je niet aankijkende dame? Of zijn de heren het er niet mee eens B-)

yylover
10 juni 2015, 20:12
Haha..laat me raden...100 euro per uur ?
Maar in het algemeen ben ik het wel met jou eens, al kan mijn toppertje wel eens wat onverschillig en humeurig op de bank zitten. Echter op de kamer is zij uiteindelijk alles wat ik zoek en wens.
Gelukkig heeft zij een aantal vaste klanten die precies snappen hoe ze in elkaar zit.
Andere voorbeelden heb ik wel leren kennen, die precies passen in jouw beschrijving.

KanariePiet
10 juni 2015, 20:19
Net een 2de kamer gemaakt met Turks-Spaanse(?) Janina. Wat een wild machientje. Ik kon haar gewoon niet bijhouden. PSE in het heel extreme. Ik zit nu totaal kapot...

Ff nog een pintje drinken met Ohhlord en De banaan en vriend en dan ga ik eens naar huis karren. Slapen en een beetje energie op doen voor Samya morgen!

yylover
13 juni 2015, 13:52
Gisteren weer een mooi dagje beleefd in YY. Het buitenzwembad vandaag eindelijk eens kunnen benutten, en ondanks de commentaren hierboven, de temperatuur van het bad was prima. Heerlijk om op zo'n hete vrijdag in dit bad te vertoeven.
Mijn uurtjes besteed met Mara, 2 sessies van een uur, en alleen maar kunnen concluderen wat ik al langer had vastgesteld, deze meid blijft mijn toppertje.

Maar ik wilde nog verder aansluiten op een discussie van een paar dagen geleden. Heb een ijsbeer uit het Brabantse land ontmoet die regelmatig in een club in Duitsland vertoeft, maar voor de 2e keer in YY was beland. Hij zat met hetzelfde probleem, prachtige club, wellness perfect, maar die meiden.... Zijn eerste keuze was een misser, veel beloftes maar weinig van terecht gekomen en de kamer na een kwartiertje alweer verlaten. Heeft zich ook laten inpakken door een jagertje.
Heb al meerdere beren gesproken met hetzelfde dilemma.
Ik kan dan ook niet meer doen, dan met mijn beperkte ervaring, hem een aantal meiden aanraden. Helaas zag ik Mara 5 minuutjes later alweer met een klant verdwijnen, en Elvira was ook al nergens te vinden. Ik hoop dat hij op dat tijdstip (rond 11 uur s'avonds) nog iets moois heeft gevonden, mijn tijd zat er inmiddels op.
Als je, zoals ik, bijna iedere week aanwezig bent, valt het op hoe groot het verloop is van de dvp-tjes. Natuurlijk is dit normaal, maar de laatste tijd vind ik het opvallend veel.
Nieuwkomers worden continue belaagd door de jagertjes en hebben grote moeite om de juiste keuze te maken, waardoor men toch al snel geneigd is om het elders te zoeken.
Uiteindelijk toch voor alle nieuwkomers dezelfde tips als hierboven worden vermeld. Laat je niet teveel misleiden door zo'n misser, en neem de tijd om de betere dames te vinden.

Picasso 1
13 juni 2015, 14:42
Maar ik wilde nog verder aansluiten op een discussie van een paar dagen geleden. Heb een ijsbeer uit het Brabantse land ontmoet die regelmatig in een club in Duitsland vertoeft, maar voor de 2e keer in YY was beland. Hij zat met hetzelfde probleem, prachtige club, wellness perfect, maar die meiden.... Zijn eerste keuze was een misser, veel beloftes maar weinig van terecht gekomen en de kamer na een kwartiertje alweer verlaten. Heeft zich ook laten inpakken door een jagertje.
Heb al meerdere beren gesproken met hetzelfde dilemma.
Als je, zoals ik, bijna iedere week aanwezig bent, valt het op hoe groot het verloop is van de dvp-tjes. Natuurlijk is dit normaal, maar de laatste tijd vind ik het opvallend veel.
Nieuwkomers worden continue belaagd door de jagertjes en hebben grote moeite om de juiste keuze te maken, waardoor men toch al snel geneigd is om het elders te zoeken.
Uiteindelijk toch voor alle nieuwkomers dezelfde tips als hierboven worden vermeld. Laat je niet teveel misleiden door zo'n misser, en neem de tijd om de betere dames te vinden.

Nog meer tips:
- de dames die strategisch bij de ingang van de bar staan en continu aan klanten die voorbij komen trekken of die aanspreken, laat die allemaal links liggen.
- dames die met twee tegelijkertijd klanten benaderen, skippen.
- als je net de bar binnen bent, de eerste dames die op je afstormen -----> red alert, niet doen!!
- dames die je binnen slechts enkele minuten meerdere mannen ziet aanspreken en doorlopen, complete 'no go'.
- dames die op het moment dat je een drank aan het bestellen bent plotseling naast je "how you do" tegen je hoort zeggen ---> overslaan.
- wijs dames die je optisch wel interessant vindt bij wijze van test eerst af, als je haar reactie daarop onprettig vindt dan weet je voldoende
- jij behoort de jager te zijn en niet de dames, een redelijke veilige regel is dan ook dat alle dames die op je afkomen je het best allemaal kunt afwijzen; ze behoren te weten dat JIJ de keuzes maakt en niet zij
- leg een luisterend oor bij het afrekenen door andere klanten bij de kleedkamer, te vaak heb ik in de YY kleedruimte gehoord "we where 35 minutes in the room" (met bijna altijd een Roemeens accentje) waarna de klant 100 moet afrekenen; neem die dames in je op en voeg ze toe aan je persoonlijke "te mijden dames lijstje".
- sowieso YY Roemeentjes zijn een groter risico dan Roemeentjes in Duitsland (in Duitsland worden ze bij incorrect gedrag door het management terecht gewezen en riskeren dat ze niet meer terug mogen komen, maar in YY zijn ze volledig vrij om uitgebreid hun streken uit te halen), je kan dan ook het best aftasten bij andere bezoekers of een specifieke dame die je interessant vindt de moeite waard is ----> kortom, kamer op basis van positieve referenties!

Tot slot, hoe minder klanten intrappen in de streken van een hoop weinig klantgerichte YY dames hoe sneller dat soort dames hun heil elders gaat zoeken (roofdieren verdwijnen doorgaans uit omgevingen waarin men voorzichtig en alert is) en kunnen klanten weer genieten van datgene waar men voor naar een saunaclub komt.

sofaking
13 juni 2015, 15:08
Het begint allemaal ingewikkeld te worden, terwijl we toch naar YY gaan om te ontspannen en ons even in een erotisch paradijs te wanen.
4 kamergangen waar men zich slecht bij voelt is natuurlijk wel erg. Mijn eigen eerste bezoek aan YY (2008, wat gaat de tijd snel) was ook een grote kamermisser trouwens.
Mijn eigen eenvoudige raad is net als Picasso1, zoek zelf je dame. Als een dame op je afkomt, ga alleen mee als je ze optisch supermooi vindt of als er een klikje begint te vormen tijdens het gesprek.
Als je zelf op een mooie dame afgaat en het wordt niks op kamer, dan ben je toch even met een vrouw van je dromen samengeweest. Daar heb ik wel 50 € voor over. Je kan dat perfect positief bekijken.
Zelfde als je opgepikt wordt door een supermooi meisje en het wordt niets op kamer. Geniet dan gewoon van de optiek. 30-40-50 € betaal je in een peepshow om jezelf af te trekken.
Laat je dag niet verknallen door een verwachting die niet uitkomt, want de toppers zijn wel degelijk aanwezig, en vroeg of laat vind je er één, daarna twee. Er zullen altijd supergoede en minder goede dagen zijn, maar zelfs bij de minder goede blijft er altijd wel een goede herinnering als je doet wat jij wil.
Perfectie is moelijk te vinden. Vind je bijv. diep tongzoenen onmisbaar, lees dan de recensies hier. Ikzelf hou veel van tongzoenen en als Franse Michelle aanwezig is als ik aankom, hetgeen meestal het geval is, ga ik direkt met haar op kamer. Heb ik al direct mijn "quota" aan tongzoenen voor 3 maanden "binnen". Als de volgende dame niet of slecht zou zoenen is dat al zo erg niet meer. :) Met die relaxte gedachte kan ik dan een keuze maken zonder stress.

yylover
13 juni 2015, 15:21
Ik sluit me graag aan bij sofaking. Heb tijdens mijn eerste YY bezoekjes ook een 2-tal missers gehad, maar optisch toch dermate goed, dat het niet helemaal voor niks was. Deze 2 missers zijn inmiddels beiden verdwenen. Heb via via gehoord dat wel degelijk klachten van bezoekers serieus worden genomen, maar dan moet je natuurlijk wel je klacht indienen. Zo ver ben ik overigens nooit gegaan.
ik heb mijn favorieten gevonden, bijna allen Roemeens. Voor mijn GFE ervaring, incl. tongzoenen spreek ik graag met Mara af. Dat zal ook zeker niet veranderen.
En voor de volgende dame, heb ik nog een beperkte keuze (zie de paspoortjes) die ik de komende tijd toch probeer uit te breiden :biggrin:

VAZKOR
13 juni 2015, 18:16
Goeie tips toch, ik ga nu zaterdag naar YY voor de eerste maal. Zijn er grote kamerwachttijden in de avond? ivm dames ik zoek vooral GFE-dames zijn die er wel in YY en zoja welke heb ik grootste kans?

yylover
13 juni 2015, 18:43
Wachttijden in de avond van 10 tot 20 minuten. Een GFE dame die ik ken is Mara. En als je valt op wat oudere dames, kies dan Nadia, de blonde Hollandse dame. Voor de rest ben ik (nog) niet bekend, al staan er in de paspoortjes nog een aantal, die ik zelf nog steeds niet gevonden heb. Maar er komen vast nog meer tips binnen van andere beren.

Sjeufke
18 juni 2015, 01:05
Zo kort bij huis en nog nooit bezocht: YinYang.

Bij deze mijn dank aan YinYang en Willem/IJsberenforum voor de vrije (kennismaking) toegang oftewel vrijkaart.

Vorige week woensdag de stoute schoenen aangetrokken en rond half 2 ingecheckt. De aangeboden rondleiding heb ik afgeslagen, omdat Ohhlord en KanariePiet ook in the house waren en mij van een rondleiding zouden voorzien.

Ik las ergens dat de lockers erg klein zijn. De meeste lockers zijn zoals in veel clubs met twee boven elkaar. Voor mij voldoende ruimte, alhoewel de oude fabrieks-Pantherakasten de meest ideale waren. Er is ook een blok met 3 boven elkaar. Die zijn dus kleiner.
Een ruim berevel ontvangen voor mijn doppelXL. Die krijg je niet overal. Of je komt in de badjas-categorie luxe tenten. Die kan ik gelukkig nog net van mij vandaan houden.

In de bar trof ik meteen al KanariePiet die juist met 2 pintjes naar het terras liep. Een derde pintje was zo besteld. Lekker in de zon ouwenelen met die twee. En natuurlijk vrouwelijk schoon beoordelen. In gedachten vonden er al meerdere reserveringen plaats.

Na een paar frisse pinten hebben de heren mij YinYang van binnen en van buiten laten zien. Het hoeft geen betoog. YinYang is een strak ingerichte club, perfect onderhouden en schoon. Een oase om heerlijk in te vertoeven. Persoonlijk vind ik dat YinYang en Sixsens elkaar weinig ontlopen. Beide clubs zijn luxe ingericht. Op het een scoort YY iets beter en op het andere SS, maar de verschillen vind ik zelf minimaal. Het is ook maar net waar je de voorkeur aan geeft.
Ik geef een opsomming, maar besef dat het mijn persoonlijke mening is.

Het terras met zwembad bij YinYang is groter dan bij Sixsens. Het buitendeel is strakker afgewerkt en luxer. Bij Sixsens is een (cocktail)bar in het buitengedeelte. Ook heeft Sixsens een ruim overdekt terras, dat bij lage temperaturen wordt verwarmd.
Het eten is in beide clubs uitstekend en goed verzorgd. Keuze uit meerdere gerechten. YinYang heeft een veel groter restaurant.
De kamers zijn luxer, ruimer en strakker afgewerkt in YinYang.
Het saunagedeelte ontloopt elkaar niet echt. Sixsens heeft 3 sauna's en een grote whirlpool. Yinyang daarentegen 2 sauna's, 2 iets kleinere whirlpools en een binnenbad. Qua afwerking is het een kwestie van smaak, mijns inziens gelijkwaardig. Ik vond de gladheid van de vloeren, waarover eindeloos wordt gediscussieerd, erg meevallen.
YinYang heeft een grote tuin, deze ontbreekt bij Sixsens
Sixsens heeft een Orientaalse ruimte voor uitgebreide presales en andere doeleinden. Deze ontbreekt bij YinYang.
De kino in Yinyang is 2x zo groot en luxer.
De bar in Sixsens is gezelliger, geaccidenteerd en voelt vanwege de aankleding warmer aan. De bar in YinYang is strak, (te) donker en kleiner. Als nadeel kan worden ervaren dat bij Sixsens op -1 en -2 geen daglicht is.

Ik was op een woensdag in YY van 14 tot 20 uur. Ik kan dus alleen ten aanzien van een woensdag een vergelijk maken. Het aantal dames rond 30 schat ik. Er waren minder ijsberen dan dames. Na 20 uur kan het beter zijn geweest.

Het mooie van dit forum is dat je een goed beeld krijgt wat voor vlees een club in de kuip heeft. Voor mij is TZ en een goede blowjob van zwaarwegend belang. De optiek van de dame komt op de tweede plaats, doch ook daar zitten (onder)grenzen aan. Mijn droom was om Maria ex HP weer eens te treffen, doch die was met vakantie. Ik las later ergens dat ze is verkast naar Dolce Vita.
Ik had een lijstje gemaakt van dames die aan mijn wensen voldoen. Het probleem met zo'n lijstje is, bij welke dame hoort de naam op mijn lijstje. Als een dame komt polsen, meteen naar de naam vragen. gignnl die spontaan een hand was komen drukken en die wat beter bekend is in YinYang gaf mij enkele tips, waarvan een, een waardevolle bleek te zijn achteraf. Op mijn lijstje stond ook de naam van Aishe, een Turkse dame.

Tijd om overbodige lichaamssappen te elimineren zoals dat hoort voorafgaand aan een voorgenomen kamer, althans bij mij! Met grote voorzichtigheid betrad ik de douchegelegenheid. Zeer gevaarlijk met risico van botbreuken, dwarslaesie en in het ergste geval met dodelijke afloop als ik de fora moet geloven. Ik vind het allemaal wat overtrokken. Van beide douches (bij lockers en sauna) gebruik gemaakt. Spekgladde vloeren heb ik niet ervaren.

Tijdens het douchen had ik aandacht van een dame. Tja zo goddelijk lichaam als ik heb, wie wil daar nou niet naar kijken. De welbekende vragen uiteraard van de dame in kwestie. Toen ze me op verzoek haar naam noemde en antwoordde met Aishe, dacht ik meteen, niet meer laten lopen! Recensies zijn goed en een positief advies van gignnl. Ik trof Aishe even later in de bar. Het gesprek kwam gemakkelijk op gang in het Duits, waar ze de voorkeur aan gaf. De verkiezingen in Turkije heeft ze op de voet gevolgd. Haar mening over de verkiezingsuitslag laat ik in het midden, maar duidelijk een dame die bredere kijk heeft op het leven dan alleen mannen tot een hoogtepunt brengen in een club. Ik mag dat wel. Hoe vaak komt het niet voor dat een gesprek met een dame door enerzijds taalproblemen en of weinig gespreksstof, stroef verloopt. Het klikte en zo lulden we een half uurtje vol. De kamervraag kwam maar niet, dus stelde ik zelf voor wat aan beweging te doen, nadat ze me op behoorlijk had opgewarmd.

Ik heb maar 1 kamer gezien in YY, maar deze was veel luxer dan ik ooit in andere clubs heb gezien (muv de luxe whirlpookamer in AcaGold).
De service van Aishe was goed. Ze vroeg aan het begin of ik een half uur of langer wilde. Met onbekende dames ga ik zelden langer dan een half uur, maar bij Aishe vertrouwde ik er vrij snel op dat ze een uurtje zeker waard was. Tongzoenen alsof de was werd gespoeld, het trompetteren met hoge en lage tonen. Neuken als een opgevoerde Zündapp met kickstarter. Optisch zijn er betere te vinden, maar de service was meer dan oké!

Aishe: Geverfd donker rood haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Turkse, spreekt goed Duits
PZC: Goed en gevarieerd; GOSP = 0,8M
EL: yep.
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: No problem
Beffen: yep in 69
NMC: Cowboy, missio en in doggy de mensheid weer een stap verder geholpen
GFE: 80%
PSE: 70%
Optiek: Girl next door, leuk snoetje, tekenen van voormalige zwangerschap(pen)
Extra's: Herhalingsgevaar 80%
Aftersales: Zo nu en dan
Kamertijd: 60 minuten

Na de kamer op zoek naar Ohhlord en KanariePiet. Onvindbaar, dus de tijd gedood met een saunaatje. Vanuit het saunalandschap spotte ik beide bourgondiërs op het terras met een pint. In de veronderstelling dat beiden zich bezig hadden gehouden met ontwikkelingshulp aan het oostblok, bleek later dat de heren aan 'buikje vullen' hadden gedaan.
Na een tweetal pinten hebben we ons samen tegoed gedaan aan een uitstekende maaltijd in het restaurant. Tijdens het eten had ik zicht op een mooie slanke, maar vooral naturelle dame van zeker 1,70 meter. Haar naam en service zou ik die dag niet meer leren kennen. Deze dame niet meer gespot. Als zij beschikbaar zou zijn geweest, dan had ik er nog een kamertje aan geplakt.

Om half 9 YinYang verlaten, het alibi respecterend!
Mij eerste indruk van YinYang is positief. Men zal mij daar zeker nog eens terugzien.

Illusion Plopp!

Nedlovefkk
20 juni 2015, 11:36
Let op de wegwerkzaamheden tussen leenderheide knooppunt en Valkenswaard. Richting Maastricht zijn ze nieuw asfalt aan het leggen.

Marcus69
21 juni 2015, 09:20
Nog eens een dagje wat dichter bij huis gebleven. Yinyang dus! Mijn dag begon wat stresserend. Toen ik vertrok merkte ik dat mijn tank bijna leeg was. Ik wou even voor 14h toekomen in YY om nog van het verminderd inkomtarief gebruik te maken, maar ik moest eerst even de benzineslikker gaan volgooien. Een ellenlange wachtrij in het pompstation, dus geduldig afwachten is het enige wat deze ijsbeer kan doen. Me toch braafjes aan de snelheidslimieten gehouden maar gedwee zag ik hoe de GPS aangaf dat ik niet op tijd ging zijn. Om 14h08 reed ik de parking op en ging me aanmelden bij de vriendelijke theke. Ik mocht nog van het verminderd tarief profiteren! Theke heeft weer mijn dag goedgemaakt.

YY zat goed vol vandaag. Doorheen de middag kwamen er meer beren en dames de arena betreden en toen ik doorging om 21h was het zelfs druk te noemen. Bij aankomst een goed stevig ontbijtje gaan doen. Altijd lekker. Een douche om de dame niet te hoeven confronteren met de gevolgen van de arbeid van voorbije dagen. Bij het douchen waren twee meiden me al een het observeren en mijn mannelijkheid te prijzen. Nou, je wordt er hier wel onmiddelijk ingesmeten. Eén meisje had mooi korte zwarte lokjes en ik stond al onmiddelijk moddergeil. Mijn verstand zei nog even te wachtten, maar kijk, de wil is sterk maar het vlees is zwak. Even rondgekeken en toen ik het meisje met de zwarte lokjes tegenkwam stonden we al snel te prutsen. Ze heette Christa en kwam uit de Dominicaanse republiek. Naar de kino om wat verder kennis te maken. Daar kwamen de eerste alarmsignalen al op. Redelijk passief en kussen ontweek ze. Zoals ik al eerder schreef was het vlees zwak en mijn paar resterende hersencellen waren volledig uitgeschakeld. Dus er toch mee naar de kamer. Op de kamer was ze vriendelijk en meegaand, veel strelen en veel lawaai, maar van een GFE was geen sprake omdat ze het kussen ontweek. Toch een lekkere beurt gehad en na het dumpen van mijn kwakje kon ik weer helder nadenken. Zwaar middelmatig dus. Les geleerd: als ze geen presales doen met TZ ga ik er in het vervolg niét meer mee naar de kamer. Ik schrijf dit nu wel neer, maar ik weet van mezelf dat ik de volgende keer wellicht weer op automatische piloot naar de kamer ga gaan.

Daarna gebruik gemaakt van de uitstekende wellness van YY. Ne goei jacuzzi, ne sauna, ne duik ih zwembad. Lekkere koffie. Me even buiten op het terras gezet. Praatje gemaakt met andere beren. Ik had natuurlijk opnieuw schreeuwende honger, dus toen het restaurant openging me te goed gedaan aan de saladbar en de pita. Me weer binnen gaan zetten om van het vrouwelijk schoon te genieten. De donkere atmosfeer binnen geeft een wat undergroundsfeer of stamcafe gevoel. Zalig om te relaxen.

Ik begon langzaam aan weer geil te worden, en toen ik in de kino even lag te rusten kwam een enthousiaste griet zich op me smijten en me droogneuken. Niet opdringerig zoals de andere jaagsters ,maar feitelijk puur voor haar eigen amusement. Dat is het verschil met de beroepsjagers denk ik. Het was Elvira, uit Roemenie. Blondje met een vlechtje en kousjes aan. Erg joviaal meiske dat me snel moddergeil maakte. Ze begon m'n gezicht af te likken dan spontaan te TZ, maar nét genoeg niet om me te bevredigen. Ze zei dat dat haar opzet was en dat ze genoot ervan zo mannen te verleiden. Na wat liggen spelen gezegd dat ik naar de kamer wou met haar. In het voorbijgaan Vakzor gespot id douche. Op de kamer bleek dat Elvira een zeer goede keus was geweest. Veel knuffelen en spelen, TZ en uitdagen, en toen ik geil was verschillende standjes de liefde bedreven. Een GFE. Dit meisje zal me zeker nog terug zien.

Eenmaal terug in de lounge me bij Vakzor gevoegd. Jammer genoeg kon ik niet te lang meer blijven, dus nog even gegeten, een stoombad genomen en naar huis.

gignnl
22 juni 2015, 15:01
Omdat t de laatste keren erg goed is bevallen op deze druilerige maandag weer gekozen voor YY.
Maandag is nergens een drukke clubdag en YY vormt daarop geen uitzondering.
Bij binnenkomst maar een handvol dames gespot dus maar gelijk doorgecrosst naar t restaurant om te genieten van t ontbijtbuffet.
Bij terugkomst was t desolaat in de bar dus maar even in de kino gaan liggen alwaar een Nl! dame bezig was haar kunsten te vertonen.kreeg zelf ook al snel gezelschap van een charmante dame die zich voorstelde als Simona.direct begonnen er bellen te rinkelen dat de verhalen over haar prima waren dus maar gelijk de proef op de som genomen.Dame is oraal prima begaafd en de sessie was prima.
In de bar was het intussen wel wat drukker,zowel met beren als dames wo 2 blondjes die voor het eerst de arena betraden.
Ik was intussen gespot door Sibel een Turkse milf waarmee ik prima ervaringen heb.Vertelde dat ik net van de kamer kwam en de accu moest opladen en daarom liet ze me 5 minuten met rust.
Terwijl ik een bakkie deed kroop ze aan mijn zijde en begon haar verleidingskunsten te vertonen welke al snel suc6 hadden.Sessie met haar was ook weer puik.
Nou ff lekker bakkie doen en gezichtjes spotten voor de derde ronde,puike maandag in YY!

Eddy_V
7 juli 2015, 16:08
En vandaag eens live vanuit de tuin in Yin Yang.
Het is een vrij benauwde middag, beetje plakkerig met die groene badjas aan.
Maar het zwembad doet zijn werk: Lekker temperatuurtje om af te koelen. Afwisselend op de ligstoelen, terras, restaurant en weer in het water.
Het leven kan slechter zijn!
Beetje bij gekletst met een oude bekende die hier ook toevallig het parkeerterrein op gereden is..
Zijn actieve berenleven ligt enigszins achter hem, maar de wellness trekt nog altijd.
Mijn actieve berenleven ligt waarschijnlijk nog niet achter mij, maar ook ik word onder deze zomerse omstandigheden vooral door de wellness en lunch/diner faciliteiten aangetrokken. En die zijn bij Yin Yang dik in orde!
Scrambled eggs, bacon, gebakken aardappeltjes, pannekoeken en kersenvlaai... En dan nog een keer, het is mij nog steeds een raadsel dat ik niet wat dikker word (omgekeerd klagen haha!).
Zou het door het zwemmen komen??

Na het zwemmen een zekere Angie tegen het Roemeense lijf gelopen.
Knap meisje dat zich in de gang naar de wellness wat stond te vervelen.
Voor de eerste keer in ... weken dat ik met een andere dame ben gegaan dan degene met wie ik mij altijd super goed vermaak (in goede en slechte tijden).
Spijt? Nee, want eigenlijk is het wel goed om eindelijk eens van die belachelijke monogame instelling af te stappen. Het was een prima halfuurtje waarvan ik voorheen waarschijnlijk wel een uur gemaakt zou hebben.
Spijt? Ja, want voor mij blijft mijn Bulgaarse onvoorspelbare furie toch veruit op de eerste plaats staan!

En nu snel het zwembad in om mijn bloed weer naar mijn hersenen te laten stromen, voordat hier het noodweer losbarst.

gignnl
8 juli 2015, 13:42
De plannen om naar Gt te gaan werden vandaag omgegooid,door de regen zou binnenzitten in een rokershol het gevolg zijn en daarom maar plan b gekozen YY.en dat blijkt geen verkeerde keuze.
Al bij binnenkomst blijkt er ondanks het vroege tijdstip een ruim damesaanbod te zijn wo weer vele nieuwe gezichtjes.
Idd veel dames uit de dikke konten brigade maar ook enkele schoolmeisjes voor fijnproevers.
Mijn aandacht werd al snel getrokken door een langbenige brunette met een prachtig gezichtje,jaja ook daar let gign wel op.
Het bleek Roemeense Helena welke sinds 2 dagen hier haar munstjes vertoond.Dame had in Frankfurt gewerkt en toen hadden m n alarmbellen moeten gaan rinkelen maar de geilheid overwon.
Dame had idd een zgn pluspakket dus maar voor een basispakket gekozen.service was wat karig maar bereden worden door zo n schoonheid is geen straf.Daarom lekker haar haar gang laten gaan en dit heerlijk in de spiegel aanschouwd waarna de eerste nakomelingen het hoesje vulden.
In de bar is het gezellig druk met een een goed publiek,er word goed gejaagd door de dames maar ik kijk de boot nog ff aan eerst maar eens t restaurant verkennen.

Big30
10 juli 2015, 12:01
Badjas/handdoek beschouwingen zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37022-Wat-draag-je-%28niet%29-in-een-saunaclub&highlight=badjas

Rickertje
16 juli 2015, 14:54
Eerste kamerbezoek gehad, Litouwse Melanie vond met verstopt in de kino. Geeen zin om naar een kamer te vertoeven dus het schouwspel maar in de kino laten gebeuren. Nu even in de mens lounge stukje van de Tour kijken en zien hoe de bagger buiten bezig Is met het grasveld uit graven voor de nieuwe kamers welke hier gaan komen.

sofaking
22 juli 2015, 21:38
Niet meer live, aangezien ik dit van thuis intyp, maar ik ben even naar de wet t-shirt party gaan kijken vandaag. En wat een verrassing, al de dames droegen een t-shirt of onderhemdje ! :eek: Aan het buitenzwembad lag opblaasspeelgoed (nee, geen seksopblaaspoppen, maar luchtmatrassen, krokodillen, schildpadden en een reuze opblaasbal.) en er was ook een soort van veelkleurige tuinsproeier geïnstalleerd. Op het terras waren een paar kleine opblaaszwembadjes neergezet, die dienden om de erbij liggende waterspuiten mee op te vullen. Ook in de bar lagen wat speelgoedjes : Zeepbellenpistolen, ventilatortjes... Gelukkig was het prachtig weer en het terras was goed gevuld.

De dag begon rustig. Er waren meer beren dan dames en er werd dus weinig gejaagd. Pas rond een uur of twee-drie in de namiddag begon er een partysfeer te vormen. Er werden fruit-ijsco's uitgedeeld en één of ander blauw drankje waar ik niet van geproefd heb. Uiteindelijk waren het de dames die het eerst de waterspuiten hanteerden.... om er een wet-badjas party van te maken. Ook ondergetekende was het slachtoffer van twee deugnieten, terwijl ik nochtans zonder te provoceren rustig mijn glas water zat te drinken. Natuurlijk direct een waterspuit gaan vullen om wraak te nemen, maar ze verschuilden zich achter een handdoek. Een solidaire ijsbeer bespoot hen daarop van achteren, en natuurlijk draaiden ze zich prompt om waardoor ik hen op mijn beurt de billen kon verfrissen.

Vervolgens gingen Cubaanse Bianca en twee exotische vriendinnen zich afkoelen aan de sproeier aan het zwembad, en begonnen een hete dans met zijn drieën op één of ander latino nummer waarvan ik de titel helaas niet ken. Dat dansje ging na enige tijd over in een strip-tease en zelfs een lapdance voor enkele gelukzakkige beren die daar net aan het zwembad lagen.

Vreemd genoeg stopten de watergevechten daarna. Ik ben gaan kameren en toen ik terugkwam was alles weer peis en vree. Toen ik iets voor zeven naar huis ging was de waterparty nog altijd niet herbegonnen. Hopelijk is dat vooralsnog gebeurd later op de avond, want die korte uitbarsting rond drie uur was wel fun.

4 keer gekamerd en nog wat gedronken en gepraat met andere ijbf bezoekers. Over de kamers volgen nog wel rapporten. Het was een beetje rare kamerdag, maar wel gezellig.

rob45
22 juli 2015, 22:14
En zoals Sofaking al meld was het van daag een gezellige boel met wel wat minder meiden als gewoonlijk bij party's en een licht berenoverschot dus als gevolg.Tijdens genoemde waterpistooluitbarsting rond 15.00 zat ik op het terras met Koreaanse Sandra die ik luttele minuten geleden gestrikt had.
Naast mij doemde een meid op met een waterpistool op die 4 gasten naast mij "bedreigde" met een waterpistool en de handen gingen ook echt de lucht in.
Ze zij "Als je niet gaat kameren met mij schiet ik" hij moest erom lachen en ze schoot pardoes hem in het gezicht.
Ook de andere gasten aan het tafeltje werden nat gespoten totdat een snelle gast haar het waterpistool afnam en haar een koekje van eigen deeg gaf op haar topje dus toen toch een wet T shirt.
Verder vandaag was de bik goed in het restaurant en was het niet te druk met dames maar ook met beren.
Daardoor misschien toch een wat matte stemming die later in de middag wel beter werd.Ook vandaag een dj die zijn best deed op het terras,lekker buiten dus want het weer was perfect niet te warm en niet te fris.Aanwezigen vandaag :Phoenix77, R. Banana, De Joker,Toetebel, Paprikaboer,Sofaking en nog een paar vaste stamgasten.
Ook deze keer dames in het zwembad en blauwe drankjes (Sprite met Blue quresou)
Voor mij persoonlijk een van de beste bezoekjes ooit aan YY maar dat zat hem meer in de kamers die ik maakte vandaag.
Uitgebreid verslag van mij zal spoedig volgen.Later meer dus.............

Eddy_V
22 juli 2015, 22:42
Shit shit shit....
Ik zat nota bene in de buurt en ben dit evenement totaal vergeten terwijl ik oorspronkelijk van plan was om YY weer eens te bezoeken.
En dan te lezen dat de gentleman beer Sofaking in een serieus watergevecht is geraakt..daar had ik graag aan mee willen doen ook al zijn mijn vergunningen niet van kracht op waterpistolen!

Op 5 augustus in Ss is er ook een party, misschien maar wat wapens mee naar binnen smokkelen?!?

lollypopman
23 juli 2015, 17:04
gister met een aantal vrienden naar de wet T-shirt party.
kwamen daar rond 1330 aan.
het was al redelijk druk qua beren en dvp's.

al snel werd er met bellenblazers pistolen en water pistolen geplaagd en zat de sfeer er goed in.
ook gratis schotjes met sprite met blue curaçao en ijsjes.
ook de dj was er al vroeg bij naar rond een uur of 1500 een dance show van 3 dames(allemaal latinas volgens mij)
heb veel nieuwe dames gezien die waarschijnlijk voor de party kwamen weinig van de vaste garde.

Ramona was er gelukkig wel een super mooie lieve meid met een goddelijke lichaam en oen van een engel.
helaas was de service minder dan normaal (geen idee waarom) zeker niet slecht want haar BJ skills zijn uitmuntend,maar ben wel beter van haar gewend.
ondertussen was het al aardig druk rond een uur 1700 qua beeren en dvp's
maar het goeie nieuws was dat de 2e shift ook arriveerde.
zeker wel een aantal mooie onbekende dames bij ma geen positieve ervaringen van mijn maten.

dan maar eerst eten het was wel druk dus ma weer buiten gezeten wachten.
eenmaal in het restaurant aangekomen snapte ik de drukte pas.
het buffet was super lekker en uitgebreid, de beste die ik ook in een SC heb gehad.
kippenborst,mosselen,lams/kipspies,gepofte aardappels, tagiatelle met tomaten en gambas,maiskolven,verse zalm,quiche,diverse soorten koude salades en lekkere toetje met chocolade fontein met snoep fruit spies en witte chocolade mousse met vruchten, was gewoon top kwaliteit en uitgebreid mijn petje af hiervoor.

na het eten maar eerts uitbuiken in de wellness.
was prima zoals altijd stond lekker warm de sauna.

daarna effe en drankje gedaan aan de bar totdat een blonde spontane Cleo dansend langs kwam en tegen mijn aan begon te grinden.
tja was al snel verkocht en dat een beste beslissing.
in een woord super,leuke gekke meid lekker lichaam gezicht prima niet de mooiste en ma ook niet lelijk ofzo.
tz en bj was super er was gewoon een goeie klik
meer info zie paspoortje

later op de avond haar maar weer gepakt (never change a winning team ;))

was een leuke drukke dag ,de line up was ok maar niet super,de service was over het algemeen ok maar niet super voor mij en mijn maten.
en zoveel wet t-shirts waren er ook weer niet!!!

Rudiw
29 juli 2015, 15:12
Live van uit de YY, lekker rustig en relax. Ben net hier heb twee kamergangskes gedaan. Nu tijd voor wat wellness.
De ervaringen schrijf ik nog, nu eerst de sauna in.
Grtz

rob45
29 juli 2015, 21:38
Vandaag YY weer gecheckt met als doel die lekkere Koreaanse dame die gelukkig al snel binnen kwam lopen en inderdaad ze heet nu Kim wat ze veel beter bij haar vind passen als de naam Sandra.
Verder was het rustig in de club maar wel een heel relaxt dagje met allerlei zaken weer goed verzorgd zoals een superschone welness en goed buffet.
Er werd nog gejaagd door een paar Roemeentjes die ik afwimpelde.
Wel nog een leuke meid ontmoet van Letland die zich voorstelde als Lydia (voor mij zeker een serieuze optie) maar helaas waren de balzakjes al weer geleegd door Koreaanse Kim en ook deze sessie was weer echte hardcore met alles erop en eraan.Deze kamergang was nog beter als vorige week dus binnenkort maar weer een vervolg geven aan dit avontuur.

Yogi Bear
12 augustus 2015, 20:41
Afgelopen zaterdag een bezoekje gebracht aan deze prachtige club. De faciliteiten in deze club blijf ik ontzettend goed vinden. De line-up viel helaas tegen en er waren weinig dames aanwezig. Waarschijnlijk zijn ze nog vakantie aan het vieren. In totaal 6 sessies gehad waarvan 2 ontzettend slecht waren.

Er vond een opmerkelijk voorgeval plaats met één van de dames. Ze (klein, slank, half turks...naam ben ik kwijt) trok mij een kamer in en we gingen er lekker op los. Ze schreef zich overigens niet in bij de balie. Vervolgens besluit ze er na 10 minuten mee te stoppen. Zonder enkele reden. Daardoor besloot ik er ook mee te stoppen en gaf ik aan dat ik haar niet wil betalen aangezien ze zich niet aan de afspraak hield. Vervolgens werd ze behoorlijk kwaad en beweerde ze dat we een half uur op de kamer zaten. Na een tijdje besloot ik om er een einde aan te maken door haar te betalen en wou ik er geen moeite meer aan besteden (let's agree to disagree). Dit was dan ook meteen de laatste keer voor deze dame. Zoiets heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.

Gelukkig vond ik daarna nog een ontzettend leuke dame die het helemaal goed maakte. Al met al heb ik YY als een leuke club ervaren en keer ik graag terug.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Rickertje
13 augustus 2015, 12:18
Net paar minuten binnen al snel de innerlijke mens gaan verwennen met wat spek en ei. Rondje door de zaak gemaakt maar het Is nog maar erg stil. De nieuwe koreaanse Is er wel, die staat op mijn todo list voor vandaag naar een aantal goede recensies gelezen te hebben. Als iemand anaal wilt, Armeense Sara is er maar verwacht van haar geen goede sessie. Althans de 2 keer dat ik gehamerd heb met haar waren waardeloos net zoals bij een mede beer wat ik hier gelezen heb. Nu maar eens even van het zonnetje gaan genieten en zien wat de dag nog brengt.

Rickertje
13 augustus 2015, 13:35
Zojuist het eerste kruid verschoten bij Aisha uit Turkije, zelf geeft ze aan pas een week werkzaam te zijn hier. Sessie Was niet meer dan gemiddeld maar de eerste druk Is van de ketel. Tijd voor sauna en relax rondes. In de tussentijd zijn er wel al meer dames aangekomen.

rob45
13 augustus 2015, 17:51
Zojuist het eerste kruid verschoten bij Aisha uit Turkije, zelf geeft ze aan pas een week werkzaam te zijn hier .

Die werkt al heel veel langer in YY,maar ja "Nieuw" verkoopt beter.........idd ze is gemiddeld goed.

Rickertje
19 augustus 2015, 12:01
Lekker ontbeten eerste saunarondje gedaan en nu?... We zien wel wat de dag brengt. Club is wat aangekleed met hawaislingers, twee dames stonden vooraan in de bar en gaven elke heer die langs kwam een hawaislinger om de nek. Ach het ziet er allemaal wat vrolijker uit, maar als ik hier ben voel ik me sowieso al vrolijk ☺.

gignnl
19 augustus 2015, 16:17
Al ff binnen maar de sfeer is wat matjes en het damesaanbod is dat ook.
Gezellig is t wel met Rob,Cupido,Banana en co maar t echte feest moet nog losbarsten.
Na rijp beraad gaan kameren met turkse Roxi hetgeen geen gedenkwaardige kamer opleverde.
Rob gaat nou Nederlandse Fleur aanduwen,Ricardo is aan t pannekoeken met zijn pilsje.
Gaan we de inwendige mens maar versterken dat is in elk geval wel goed.

schluter
19 augustus 2015, 19:35
Hoi

Is de boomlange Vita nog in yy te bewonderen en iemand de Nederlandse Fleur nog gezien

Groet schluter

Bluebear
19 augustus 2015, 19:46
Hoi

Is de boomlange Vita nog in yy te bewonderen en iemand de Nederlandse Fleur nog gezien

Groet schluter

Lees het stukje van Gignnl boven jouw berichtje eens heel goed. Misschien vindt je een antwoord. :rolleyes: :betrunken:

rob45
19 augustus 2015, 22:25
Hier een verslagje van de Aloha Beach Party van vandaag.

Iets voor 13.00 aangekomen bij de club en binnen stond Cupido al op me te wachten om samen te gaan brunchen.
Veel keuze in gerechten en alles even vers zoals we gewend zijn van YY.
Dan de party zelf :Bij binnenkomst barruimte werd je een Alohaslinger omgehangen door een knappe dame en ook waren continu cocktails beschikbaar met exotische kleurtjes.Ook was de club leuk versierd binnen en buiten.
Ook het eten was geweldig goed verzorgd tot het avondeten toe helemaal overigens in stijl van de party.

Kortom,YY had het allemaal goed voor elkaar tot dusver, want een zogezegde striptease op zijn Hawaiaans met drie dames lukte maar half en was meer een probeersel.Dan de dames lineup die vandaag behoorlijk ondermaats was in aantal en in kwaliteit ook.Veel vaste waardes waren er niet en ook Koreaanse Kim liet vandaag helaas voor mij verstek gaan.Laten we de vakantieperiode maar de schuld geven want ik heb het nog niet zo rustig gezien als vandaag (Ook met beren) en de laatste tien party's in YY was ik aanwezig dus zo de vergelijking gemaakt.
Forumberen vandaag in een grotere groep aanwezig zoals: Ricardo Banana, Cupido,Gignnl, De Joker,Toetebel en ook IamLonely waren aanwezig.

Zelf heb ik gekamerd met Nederlandse Nadia en deze milf weet hoe het moet want binnen de kortste keren had ze mijn zaadjes ontfutseld.
Om de vraag hierboven te beantwoorden :
Vita van de Oekraïne is nog op vakantie,helaas, anders had ik zeker met haar gekamerd.

Hopelijk de volgende maand met de African Safari Party een betere line up en er is een busje donkere dames belooft dus ik ben dan zeker van de partij.

Toetebel
20 augustus 2015, 14:23
@Rob: kun jij Cupido een seintje geven? Heb hem een mailtje gestuurd, maar hij kijkt bijna nooit, gaf hij gisteren aan.

rob45
20 augustus 2015, 18:10
@Rob: kun jij Cupido een seintje geven? Heb hem een mailtje gestuurd, maar hij kijkt bijna nooit, gaf hij gisteren aan.

Dat is goed Toetebel, doe ik !

Rudiw
6 september 2015, 14:10
Om 14h aangekomen in de YY, eerst genieten van een drankje. Daarna vanuit de bar de trappen af naar de kino. Daar kwam Rosalita bij me. Fijn wat in het Nederlands gebabbeld. En met haar naar een kamer gegaan. Juist tegenover de kino. Heb haar lekker gebeft en daarna lekker geneukt. Ik kwam niet klaar, ze heeft het rubber afgehaald en me met de hand doen komen. Prima sessie!

rob45
16 september 2015, 22:27
African Safari Party vandaag

Tja,wat moet ik er van zeggen,
YY had het weer goed voor elkaar vandaag
maar er waren helaas wel wat minpuntjes.

Leuk versierd met al bij binnenkomst palmbomen bij de inkom een grote neushoorn en in de hal een olifant.
Ook op het buffet lag een levensgrote krokodil.Ook het eten aangepast met s'morgens chocolademelk en s'middags een chowkow hapje en een soort wrap met rundvlees.Het diner was ook in stijl van de party met Afrikaanse namen maar voor mij was het groene boontjes een soort saté met vissalade en een bonenbutter soep.Het hoogtepunt van de dag was het chocoladetoetje want verder waren er geen donkere dames te bekennen behoudens een getinte dame die helaas mijn typ niet was, (zeer fors gebouwd).De dames hadden tijgervelletje en topje aan en zagen er daarmee wel geil uit.
Helaas was de kwaliteit van de dameslineup vandaag niet om over naar huis schrijven.Ook collega beren met een geheel andere smaak als ondergetekende hadden moeite om tot een keuze te komen.Er waren wel genoeg dames aanwezig maar met gemiddelde looks of ook een jonge stunner die de naam Cosmina van Roemenië droeg met een kamervraag binnen 5 seconden.
Geen favoos van wie dan ook te bekennen en ik zelf zal YY binnenkort maar eens op een gewone dag bezoeken,misschien dat het dan beter is.Om toch maar de volle balzak te legen met Krista van "Spanje" (Roemenie) gekamerd (Pic1waar was je?).
De kamergang was tegen verwachting in zelfs redelijk te noemen met een spetterend hoogtepunt.

Aanwezige beren:De Banaan,De Joker en nog een paar stammies zoals de "Oude Snoeper".

Bij het verlaten van de club toch even een opmerking gemaakt bij de theke dat bij een African Party wel wat meer donkere en exotische dames hadden mogen zijn.
Ze trok een moeilijk gezicht en wist niet wat te zeggen.
Rest mij nog te zeggen dat het geen terasweer was vandaag en dat was jammer want iedereen hokt bij elkaar in de barruimte.
YY blijft een prachtig club maar er moet meer variatie komen in de dameslineup met wat Aziaten, Afrikaanse en latina's erbij.Namens een collegabeer mogen er ook meer dames van de Oekraïne en Tjechie komen. Waar is Koreaanse Kim trouwens gebleven..........?

Picasso 1
17 september 2015, 01:15
(Pic1waar was je?).

Je geeft zelf al de reden dat je me hier niet snel aan zal treffen:

YY blijft een prachtig club maar er moet meer variatie komen in de dameslineup.

En leuke versieringen veranderen daar niks aan, behalve dat de prachtige club nu versierd is.

Rudiw
18 september 2015, 14:20
Eventjes uitblazen, juist met Isabel op de kamer geweest:)

sofaking
18 september 2015, 18:31
ja Yin Yang kan enkel de aankleding van zo'n feestje verzorgen. Ergens meisjes gaan ronselen of aangepaste service opleggen in het kader van het feestthema is natuurlijk niet mogelijk, dat zou boeken toe zijn.
In november is er een "Kinky paradise party". Dat spreekt me wel aan, maar we moeten ons geen illusies maken dat we er die dag veel extra kinky dingen zullen kunnen meemaken op kamer vrees ik. Maar als de "aankleding" goed opgezet is kan het nog wel iets leuk worden.

Wat de African party betreft kan ik me wel enigszins voorstellen dat de "homie" zwarte dames, zoals Caraïbische Michelle, misschien niet veel zin hebben om als een "Kuifje in Afrika" cliché-zwartje te moeten rondhuppelen en die dag liever wegblijven. jammer, maar wel begrijpelijk.

Rickertje
19 september 2015, 15:00
Voor de liefhebbers kim en Kim zijn er. De Belgische en de koreaanse

rob45
19 september 2015, 15:32
Voor de liefhebbers kim en Kim zijn er. De Belgische en de koreaanse

Als ik nu in de gelegen zou zijn zou ik meteen aanrijden,komende week maar weer.
Voor Koreaanse Kim dus.

Rickertje
19 september 2015, 15:41
Ben haar al de hele tijd het proberen te strikken, is alleen de hele tijd bezet door andere beren. Naja nog tijd genoeg. Het Is vandaag wel erg druk met zowel beren als dames, dus ook genoeg plannen B gezien voor vandaag.

rob45
19 september 2015, 16:30
Ben haar al de hele tijd het proberen te strikken, is alleen de hele tijd bezet door andere beren. Naja nog tijd genoeg.



Als dank voor je melding dat Kim weer aanwezig was heb ik hier een tip voor je.

Als een dame druk bezet is vang je haar op bij de lockers waar immers afgerekend word met kamerende beren.

Wat je ook kan doen om daar wachtende beren voor te zijn is wachten in de hal die voor de lockerruimte zit,daar staan twee goed zittende bankjes waar je je op kan houden.Daar is het Altijd Bingo. ☺

Rickertje
19 september 2015, 16:57
Ik zei dat Belgische Kim aanwezig Is, ik bedoel natuurlijk Belgische Nicole. Met dank aan Nedlovefkk voor de verbetering.

Wat betreft het opvangen van de dames bij de locker, vind dit beetje vreemd om te doen. Gun haar ook wel de tijd om fd bij te komen van de vorige. Weet dat ik hiermee misschien haar misloopt maar zo ben ik nu eenmaal. Toch bedankt voor de tip

rob45
19 september 2015, 17:17
Wat betreft het opvangen van de dames bij de locker, vind dit beetje vreemd om te doen. Gun haar ook wel de tijd om fd bij te komen van de vorige. Weet dat ik hiermee misschien haar misloopt maar zo ben ik nu eenmaal. Toch bedankt voor de tip

Het is ook niet de gewoonte dat de betreffende dame meteen met je meegaat naar de kamer.In de lockerruimte leg je wel contact en maak je een afspraak met de dame.Meestal is dat een 10 a 20 minuten later en kan ze zich zelf (hopelijk) opfrissen.Als ze erg druk is met afspraakjes dan een half uur of een uur later.Als de dame je al kent en als er mogelijk ook een klik is dan is de date sneller gemaakt.

laplagne
20 september 2015, 15:17
Heeft één van jullie nog van de Belgische Nicole gehoord of zij meer zaterdag aanwezig zal zijn en/of wat haar schema in YinYang is?

Brad Clitt
21 september 2015, 08:34
Niet echt live, maar ik ga dadelijk eventjes de buren een bezoekje brengen, is al weer veel te lang geleden. Heb een vrije dag, het is (nog) mooi weer en het belangrijkste mijn zak staat op springen. Zal er ongeveer van 12 tot 21 uur zijn, misschien tot straks...

gignnl
22 september 2015, 13:52
Verandering van spijs doet eten zei mijn opa,die niet op de grote vaart zat altijd en dus na 3 geslaagde GT bezoekjes weer eens naar Roermond.Na het douchen wilde ik met natte haartjes de bar betreden maar ja ik heb geen haar.
Het was nog erg rustig op dit vroege tijdstip dus eerst maar goed gaan ontbijten.In het restaurant zag ik behalve het heerlijke eten ook enkele heerlijke dames,het komt dus wel goed vandaag.
Terwijl ik mijn bakkie nuttigde stuiten mijn ogen op een prachtige dame.Ze kwam meteen kennismaken en het bleek Roemeense Julia.Schitterend gezicht met prachtige kijkers en super lange benen.Wil je kameren?wat denk je zelf met zo n schoonheid.Kusjes waren wat voorzichtig maar de blowjob was van uitzonderlijk niveau,dt en hands free.Zeg maar of t zachter of harder moet,nee hoor is super zo.Hierna lekker ingelogd en na een heerlijke amazone het eerste rubbertje gevuld.
Wat gaan uitrusten in de kino en na enige tijd voegden zich de 2 heerlijke dames die ik in het restaurant had gezien zich bij me.Wilden graag een trio doen en alhoewel ik het normaal niet zo op jagende duos heb toch maar naar de kamer gegaan en dat bleek een schot in de roos.
Zwartharige Diana en blonde Vanessa gingen goed aan de slag.Volop tz bij beide,superblowjobs en nadat ik door Diana was bereden ingelogd bij Vanessa en heerlijk klaargekomen terwijl Dianas tong mijn amandelen verkende.Een supertrio!
Intussen is het al een stuk drukker geworden en er word goed gekamerd.
En voor Rob45 je gelooft het niet maar een viertal donkere dames zijn gearriveerd alsmede je Nokiatje,hadden de verkeerde datum doorgekregen.

rob45
25 september 2015, 21:58
Vandaag afgereist richting Melick en het was om het zo maar te zeggen een memorabele clubdag.
Niet druk in de club met dames en beren maar best aardig terrasweer en een relaxte sfeer.
Met welke verwachting kwam ik ? Met geen eigenlijk maar had wel de hoop dat er deze keer wel een dame naar mijn smaak bij zou zitten.
Het duurde toch nog tot iets voor tweeën en toen kwam ze ineens het terras op paraderen,mijn hart sloeg een slag over want daar was Koreaanse Kim.
De stammie naast me vroeg me of het nog wel ging met mij en ik kon nog net uitbrengen "Daar is mijn favootje" en ik spurte naar haar toe.
Het is al met al een heel verhaal wat ik heb over deze dag want er gebeurde nog wel meer en zal er dus deze keer maar een echte recensie over schrijven zo spoedig mogelijk.Later meer dus..........

unlimited64
23 oktober 2015, 17:41
Gister een gehele dag een bezoek gebracht aan deze club. Het was mijn 1e bezoek aangezien ik doorgaans altijd naar Golden Times ga. Ik kan niet anders zeggen dat deze club mij enorm positief is ervaren. De sfeer is erg ongedwongen, moderne chique inrichting, goede muziek, vriendelijk personeel en vele verschillende ruimtes om te verblijven. Zeker de wellness is stukken beter als bij GT. Prima sauna, mooi zwembad, heerlijke ligstoelen, fijne jacuzzi’s en ruim opgezet.
Tevens een bezoek gebracht aan de Masseur, Nederlandse man met de naam Roy. Werkelijk een fantastische masseur! 30 euro voor 30 minuten is tevens een prima prijs. Daarnaast gewoon ook een erg vriendelijke man die tevens de basis uitlegt over een goede massage.

Tijdens mijn bezoek een 2-tal kamergangen gehad. De 1e was met Daniela. Een uitgebreid verslag kan je lezen via: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40575-Daniela-(Hongaarse)

De avond heb ik afgesloten met een Roemeens Alissa, Allysia of Alyssa. Blonde meid van tussen de 25 en 30 jaar oud. Blonde krulletjes tot net over de schouder, ik schat haar op 1,70, slank en kon geen tattoos vinden. Ik kan geen eerdere recensie over haar vinden terwijl ze er ’n jaartje werkt vertelde ze. Geen aanrader trouwens, redelijk plichtmatig zonder enig GFE gevoel. Met haar cupje A ook geen hoogvlieger op borsten gebied, maar los daarvan een meisje die alles redelijk plichtmatig afwerkt. Haar pre-sales was daarentegen veelbelovend, dus u bent gewaarschuwd!! In haar pre-sales beloofde ze oa TZ, maar eenmaal op de kamer werd dat niet gewaardeerd toen ik daarmee begon. Ook mn vingers mochten niet dr grotje verkennen, bang voor “schade” zo werd uitgelegd. De verdere details zal ik besparen, rondom slecht…

Tot zover mn 1e YY verslag, ik ga ondanks een slechte afsluiting zeker terugkomen!

Brad Clitt
23 oktober 2015, 17:51
@ unlimited64

Verslagen/recensies horen eigenlijk in de thread 'YY Vragenbakje', in dit draadje eigenlijk alleen posten als je er daadwerkelijk bent.
Jammer van de slechte afsluiter, ik had juist een slecht begin, maar dat hoort er jammer genoeg allemaal bij.

Nulnulzeseneenhalf
25 oktober 2015, 13:48
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Koreaanse Kim of Sandra of Kiki terug.

Bluebear
25 oktober 2015, 13:49
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is Koreaanse Kim of Sandra of Kiki terug.

Vraag even haar naam.

yylover
25 oktober 2015, 16:18
Afgelopen vrijdag geen Kim gezien. Ben benieuwd of ze weer terug is. De laatste dag dat ze in YY was, had ze mij nog verteld dat ze definitief zou terugkeren naar haar moederland.

countvlad
1 november 2015, 17:40
is er iets te doen op een zondagavond in Yin Yang?

Bluebear
1 november 2015, 17:56
is er iets te doen op een zondagavond in Yin Yang?

Vooral veel neuken. Is mij eens opgevallen.

countvlad
1 november 2015, 17:57
maar zijn er vanavond ook topdames aanwezig?

Big30
1 november 2015, 18:06
maar zijn er vanavond ook topdames aanwezig?

Er zijn vanavond topdames aanwezig.

bergm550
1 november 2015, 18:08
maar zijn er vanavond ook topdames aanwezig?

Dat weten we toch niet. Wat voor de een een top dame is, is voor de ander misschien wel gemiddeld. Er is altijd wel wat te vinden in Yin Yang. Ik was er voor het laatst op Tweede Pinksterdag en toen liep ik ook een mooie meid tegen het lijf. Stap in je auto en rij er gewoon naar toe. En schrijf een berichtje over hoe het was. Dan hebben de andere beren er ook nog wat aan.

Nulnulzeseneenhalf
1 november 2015, 22:25
Topdames zitten nooit in een saunaclub. Topdames hebben een topvent met een topinkomen en een topleven. Wij moeten ons tevreden stellen met the next best thing.

swazontneuf
2 november 2015, 06:05
Afgelopen vrijdag geen Kim gezien. Ben benieuwd of ze weer terug is. De laatste dag dat ze in YY was, had ze mij nog verteld dat ze definitief zou terugkeren naar haar moederland.

Afgelopen zaterdag Kim gespot in Yin Yang, dus die definitieve terugkeer naar Korea was niet zo definitief. Een DVP op haar woord geloven, welterusten.....

rob45
2 november 2015, 06:46
Afgelopen zaterdag Kim gespot in Yin Yang, dus die definitieve terugkeer naar Korea was niet zo definitief.

Is er in ieder geval een topdame in yy en ik kijk al uit naar woensdag. Hopelijk is ze er dan ook aanwezig.

rob45
4 november 2015, 12:50
LIVE vanuit Yin Yang !




13057


De club Yin Yang heeft grote plannen en groeit in omvang vrolijk door.
De club is momenteel nog rustig wat betreft dames en beren en ontwaakt langzaam maar zeker.
Ik heb de boomlange Vita al gespot sinds lange tijd,dus dat belooft weer wat vandaag.

kempie
4 november 2015, 14:08
Dat kunnen ze wel gebruiken ook. De wachttijd vorige week vrijdag liep behoorlijk op en de dames klaagde daar flink over.

Rickertje
4 november 2015, 14:31
Nieuwe kamers top, salon en massage niet zo boeiend. Toilet top. Bios vernieuwing alweer, maar wel interessant.

sofaking
4 november 2015, 16:36
13058Uitbreiding toiletgroep ! 13058

b77
4 november 2015, 17:49
Das goed nieuws, daar waren ze wel aan toe om de toiletgroep uit te breiden
De club wordt steeds beter, en het is al top

Rickertje
5 november 2015, 07:08
Eigenlijk vind ik het niet goed dat Yy weer een uitbreiding gaat doen. Jaja toiletten enzo moeten er inderdaad bij komen, alleen een probleem. Ik heb me juist voorgenomen het wat rustiger aan te gaan doen wat betreft het wandelen, natuurlijk zal dat weer problemen geven wanneer de verbouwing af Is en goed geslaagd is. Pff wat een problemen kan een man toch hebben

T&A Addict
8 november 2015, 18:26
Voor het eerst sinds een jaar ben ik hier weer eens geweest. Kwa faciliteiten is dit nog steeds een absolute topclub. De Men's lounge had ik nog niet eerder gezien en vind ik een uitstekend idee, dat zou in meer clubs navolging moeten krijgen. De koks hebben hier in tegenstelling tot de meeste clubs fantasie en dus krijg je hier verschillende soorten vlees en groenten en niet standaard slappe salade en grill-vlees. De security zijn hier geen chagrijnige bullebakken, maar vriendelijke kerels waar je gewoon mee kan praten en een dolletje mee kan maken. Over de welness hoeven we het ook niet te hebben, prima. Al blijft die vloer levensgevaarlijk.

Als het over kwantiteit gaat, is deze club ook top. Heel veel vrouwen, mannen sterk in der minderheid, tenminste deze zaterdag. Maar kwa uiterlijk schoon vind ik het matig, een hoog girl-next-door gehalte en gok bijna alles Rumbul. Ik dacht er sterk over om nog een andere club te doen, toen ik Rosita (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18777.0) trof. Ik denk dat het wel weer een tijd zal duren voordat ik hier terugkom.

rob45
8 november 2015, 18:33
Als het over kwantiteit gaat, is deze club ook top. Heel veel vrouwen, mannen sterk in der minderheid, tenminste deze zaterdag. Maar kwa uiterlijk schoon vind ik het matig, een hoog girl-next-door gehalte en gok bijna alles Rumbul. Ik dacht er sterk over om nog een andere club te doen, toen ik Rosita (http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18777.0) trof. Ik denk dat het wel weer een tijd zal duren voordat ik hier terugkom.

Het is idd een grote rumbulpap waar gelukkig wel genoeg servicekrentjes van andere makelij in zitten.
Zo had ik afgelopen woensdag het genoegen om Vita van de Oekraïne te treffen.Ik zal er denk ik nog wel nader over berichten want het was weer memorabel.
Turk/Duitse Alya is idd een topper en heeft dus ook behoorlijke klandizie want ze is veel op de kamer.

george101
8 november 2015, 19:16
Het is idd een grote rumbulpap waar gelukkig wel genoeg servicekrentjes van andere makelij in zitten.
Zoals turks/duitse Alya!!! Tjeezus wat een kanjer....

bergm550
15 november 2015, 15:00
15 november, live uit YinYang:

Weer: bewolkt met regen, 16 graden

Line up: aliya en nog zo'n 60 vrouwen. Meer namen kan ik niet geven, want ik kom nauwelijks in YinYang.

Sfeer: het is niet druk. Ontspannen sfeer. Het publiek is goed. Nette mensen. Ik heb begrepen dat het feestgedruis en de multi-culturele samenleving 's avonds na 21:00 komen. Ik kwam om 14:00 de bar binnen en zag meteen Aliya. Ik wilde eigenlijk nog wat eten, maar ik was zo geil dat ik meteen op de kamer wilde. We hadden elkaar lange tijd niet gezien en ik was speciaal voor haar naar YinYang gekomen. Het weerzien was heet en vurig.

Ik was meegereden met ijsbeer gignnl. Altijd gezellig. Een beetje kletsen onderweg in de auto. Ik ga nu even wat eten, want ik heb honger.

bergm550
15 november 2015, 16:09
2de update:

Het eten is prima. Er staat nu ook een alcohol dispenser in het restaurant, waarmee je je handen kunt desinfecteren. In de barruimte had ik nog even kort gesproken met ijsbeer bosco. Daarna samen met gignnl wat gegeten. Er is ook lekkere uiensoep. Dit staat rechts van de koffieautomaat. Je ziet de soepbak nauwelijks staan. Alle kamers zijn bezet. Gignnl zit nu met een schoonheid te wachten op een kamer tezamen met 4 andere stelletjes.

De sfeer in de barruimte is gemoedelijk. Geen arrogante types of groepjes mannen die haantjesgedrag vertonen en de hele bar claimen. Je ziet wel hier en daar wat südländer, maar die zijn van het nette soort die niet storen. Qua faciliteiten is YinYang beter als GT en hadden ze ook hetzelfde deurbeleid gehad, dan had YinYang veruit de beste club geweest.

De line up is uitstekend. Er zijn zo'n 80 vrouwen en gister waren er 130 meiden. Ik hoorde dat het daarom niet zo goed loopt voor de dames. De verhouding mannen-vrouwen is wat uit balans. Maar dit heeft wellicht met de aankomende kerstperiode te maken. Veel meiden willen nu nog snel wat geld verdienen.

Kleine minpuntjes zijn de douches, je kunt ze niet in temperatuur verstellen. De gladde vloeren en je mag geen rugzak meenemen en daar zijn de kluisjes ook te klein voor. Dus overnachten wordt lastig. Ik ga douchen en dan nog een meid zoeken.

sofaking
15 november 2015, 16:22
Ik denk dat die dispenser er al staat sinds de vogelgriep van 2011. In het begin stond er zelfs een mannetje in de buurt die je terugstuurde als je er voorbijliep zonder je handen te ontsmetten.

seksenfun
15 november 2015, 16:39
Er lopen nu nog veel mannen(!) er gewoon voorbij. En dan maar jammeren over de hygiëne, de netheid, zuiverheid... :smoke:.

bergm550
15 november 2015, 18:56
3de update:

Het is gezellig. De muziek niet te hard. Mooi dat er ook een rookruimte is. Het publiek is goed te noemen. Geen storende elementen. Afgezien dat ik af en toe een boer en een scheet hoor in de tuin, maar dat is normaal. Dat doen vooral nette mensen. Ik kan me voorstellen dat YinYang bij veel gasten geliefd is. Enige minpuntje is dat er sommige gasten met hun onderbroek in de sauna zitten. Gevalletje van niet weten hoe het heurt. Ik heb lekker met Aliya zitten dineren. Het is druk met de kamers. We moesten een nummertje trekken. Er hangt een electronisch bord met daarop het nummer, zoals je ook bij de bakker ziet.

rob45
15 november 2015, 19:00
3de update:

We moesten een nummertje trekken. Er hangt een electronisch bord met daarop het nummer, zoals je ook bij de bakker ziet.

Mooi man,kan je ze daarna mooi extra bruin bakken op de kamer.
Door de week zie je weinig wachttijden zelfs als het partytime is zoals as woensdag.

gignnl
15 november 2015, 21:10
Het was dit weekend bijzonder druk in YY,op de zaterdag is dat wel gewoon maar zo massaal op zondag had ik nog niet meegemaakt.Overigens niet alleen beren maar ook qua dames,op zaterdag schijnbaar 130 en vandaag gok ik toch ook wel op zeker 80.
Behalve een gezellig gevulde bar en restaurant leverde dit al in de middag wachttijden voor de kamers op,voor mij niet zo n probleem aangezien je dat wat kunt socializen.Van de drukte verder niet zoveel meegekregen aangezien ik nogal wat tijd op diverse kamers heb doorgebracht.
Zoals gezegd was de line up vandaag verbluffend,toen ik voor het eerst van de kamer weer in de bar kwam struikelde ik bijna over de meiden.

bergm550
15 november 2015, 21:40
4de update:

Ik zit nu in de trein naar huis toe. De dag overdenkend kan ik zeggen dat het bezoek aan YinYang geslaagd was vanwege de goede line up. GT blijft voor mij de gezelligste club mede door het strenge deurbeleid, maar YinYang is een goed alternatief. Maar dan alleen op zondag. Op zaterdag zijn me er iets teveel buitenlanders en vooral groepen die haantjesgedrag vertonen en de club voor zichzelf claimen. Dat is niet mijn publiek en daar pas ik niet tussen. Dus is de zondag voor mij de beste dag.

rob45
18 november 2015, 13:10
Ik kwam om een uur aan in de club en het was al behoorlijk druk met dames dieper sexy en uitdagend uitzagen in hun zwarte leren en lakleren pakjes.
Al een lekkere donkere dame gezien in een hapklaar pakje.Alle veelplegers die gebruikelijk komen op de party's hier heb ik al gezien,zoals de Banaan die net al een paar party alcoholshots totaal zich nam.

rob45
9 december 2015, 14:14
De dames zijn vandaag in uitdagend rood en wit gekleed en er lopen genoeg kameropties voor mij rond.
Maar helaas nu al sterk oplopende wachttijden en het is zeer druk vandaag op deze white christmas party met zowel dames en beren.Hopelijk komt het nog tot kameren vandaag... .....

gignnl
15 december 2015, 15:20
Op deze zomerse dag in midden december weer aangeland in YY.Lekker vroeg binnen,de zaak was nog aan het ontwaken.
Na een stevig ontbijt me genesteld in de benkskes om de langzaam binnendruppelende line up te bekijken.
Weer voor elk wat wils,wat meubelair maar ook diverse nieuwe gezichtjes.
Na enkele sollicitantes welke met de 3 seconden sleutelvraag kwamen voegde Simona zich bij me,deze had geen enkele haast dus lekker gepresaled.Al eerder een prima ervaring met haar en deze kamergang was niet anders.
Amper bekomen vielen mijn blikken op een dame met prachtig lang krulhaar en een naturelle uitstraling.Het bleek Roemeense Katy,sinds 2 weken hier werkzaam.Na wat babbelen richting de kamer voor een prima uurtje met genot voor beiden getuige het slakkenspoor op het laken.
Even bijgekletst met een forummer en op naar ronde 3.

rob45
15 december 2015, 20:52
Amper bekomen vielen mijn blikken op een dame met prachtig lang krulhaar en een naturelle uitstraling.Het bleek Roemeense Katy,sinds 2 weken hier werkzaam.Na wat babbelen richting de kamer


Die heb ik ook gesproken tijdens de White Chrismas party van vorige week.
Kwam op mij goed over maar ben even later toch maar gaan kameren met Roemeense Nadja die een heel goede service gaf op de kamer.

rob45
23 december 2015, 12:10
Pas gearriveerd ,Iam in !! Enne Koreaanse Kim is er ook! ☺

gignnl
23 december 2015, 14:32
Dat word pannekoeken dan Rob,have fun!!

laplagne
23 december 2015, 16:02
Excuses voor de late update, maar ben druk met mijn werk. Het viel gisteren op de dinsdag zwaar in Yin Yang tegen met de aanwezigheid van de dames. De meeste vrouwelijke schoonheden waren aan hun winterslaap begonnen.

rob45
23 december 2015, 16:44
Het viel gisteren op de dinsdag zwaar in Yin Yang tegen met de aanwezigheid van de dames. De meeste vrouwelijke schoonheden waren aan hun winterslaap begonnen.

Vandaag was het ook niet veel en de theke melde al bij de inkom dat er op rond 13.00 rond de 20 dames waren wat ik voor dat tijdstip nog niet eens zo slecht vond net voor de kerst.Maar het werden er niet meer misschien 25 in totaal en ook de toppertjes waren dun gezaaid.
Tja, Kerstmis komt eraan dus dat kan je verwachten.
Gelukkig was een van mijn favo's wel aanwezig en zodoende verlaat ik net volledig gesloopt in een rollercoaster PSE sessie van enkele uren met Koreaanse Kimmie de kamer.

Later meer.

Patjax
23 december 2015, 16:51
Afgelopen zondag gaven veel dames al aan dat ze maandag zouden vertrekken.

rob45
23 december 2015, 17:17
duisburg is de plas to bee ;)

Dat klopt,daar zijn goede restaurants.