PDA

Volledige versie bekijken : Live uit de kleedkamer (2016)



Pagina's : [1] 2 3

P18
2 januari 2016, 10:04
Ik hoorde dat er een blonde Amor (Bul) die van GT komt nu hier werkt. Al een paar keer gebeld, maar dan kennen ze de dame niet. Iemand een idee? en zo ja welke dagen werkt ze daar? Alvast heel erg bedankt!

Jef Beffer
2 januari 2016, 14:16
Going in with a bang. Jaar maar goed beginnen in YY. Nog rustig voorlopig. Net sessie achter de rug met Russische Ellen. Goed zonder meer (recensie volgt op rustigere moment). Maagdelijkheid kan voor 2016 ook weer in de prullenbak.

Koreaanse Kim ziet er weer botergeil uit in lederen catwoman outfit.

Kent er iemand trouwens Roemeense 'Iruna'? Niet meteen mijn type (klein, lang zwart haar) maar goeie presales. En bij weggaan zag ik bezonder lekker kontje. Staat op de reservelijst ;)

pret
2 januari 2016, 15:27
Going in with a bang. Jaar maar goed beginnen in YY. Nog rustig voorlopig. Net sessie achter de rug met Russische Ellen. Goed zonder meer (recensie volgt op rustigere moment). Maagdelijkheid kan voor 2016 ook weer in de prullenbak.

Koreaanse Kim ziet er weer botergeil uit in lederen catwoman outfit.

Kent er iemand trouwens Roemeense 'Iruna'? Niet meteen mijn type (klein, lang zwart haar) maar goeie presales. En bij weggaan zag ik bezonder lekker kontje. Staat op de reservelijst ;)

Wat voor outfit heeft Ellen aan?

Jef Beffer
2 januari 2016, 15:41
Wat voor outfit heeft Ellen aan?
Daarstraks rode lingerie met rood doorkijkbloesje over. Blonde haren, dertiger. Zat voor ingang BIOS toen.

En nog eenvoudiger: ze heeft tattoo van vlinder op haar schouder.

laplagne
2 januari 2016, 18:06
Iruna ken ik niet en voor Roemeense presales moet je altijd goed uitkijken. Ellen is inderdaad 9 van de 10 keer te herkennen aan haar rode doorkijkoutfit. Gewoon een zekerheidje die Ellen. Is het druk Jef Bekker en lopen er nog (Duitse) studenten rond?

Jef Beffer
3 januari 2016, 10:54
Iruna ken ik niet en voor Roemeense presales moet je altijd goed uitkijken. Ellen is inderdaad 9 van de 10 keer te herkennen aan haar rode doorkijkoutfit. Gewoon een zekerheidje die Ellen. Is het druk Jef Bekker en lopen er nog (Duitse) studenten rond?
Ik heb zelf geen (Duitse) studenten tegen het bevallige lijf gelopen, jammer genoeg.

Het was gisteren niet echt druk, zeker niet voor een zaterdag. Kamers wel steeds goed bezet, maar wachttijden waren beperkt. Langste misschien 10 minuten. Toen ik rond 22u vertrok, stond de parking voor 80% vol. Moeilijk om aantal vrouwen te gokken, misschien een 40-50tal.

gignnl
5 januari 2016, 12:30
Al vroeg aangekomen in Yy voor wat het eerste sc bezoek van het nieuwe jaar is,niet de eerste zaadlozing die verwelkomte een thuiswerkster gisteren.
Zoals te verwachten erg rustig,veel dames moeten nog terugkeren uit hun vaderland,maar mijn Moldavische sgattie was er al wel en onderschepte me.Toch eerst ff gaan ontbijten en toen samen gaan bankhangen,ze was herstellende van een grieppie en wat een toeval ik ook dus we hoesten op toerbeurt.
Lekker opgewarmd en toen naar kamer 12 voor een lekker intieme sessie afgesloten met een heerlijke eiwitshot van dokter Gign.
Miss Ybf loopt rond in een leren sm pak op zoek naar Rob45 om hem even vast te ketenen.
Dames beginnen nu binnen te komen,ook weer nieuwe gezichtjes wo twee gt dames.
Even lekker in de jacuzzi en dan Ellen op zoeken die ook weer rondloopt hier en altijd goed is voor topsessies..
Inm8ddels heeft Ellen mij al gevonden en togen we naar kamer 15.Hier blijkt wel waarom ik zo graag Milfs scoor.Ellen ziet er altijd super uit,mooi gebruind en mooi gekleed.Overduidelijk afgestudeerd aan de Oralsky Academski,haar hands free blowjob is super en afwisselingsrijk.Hierna lekker ingelogd voor amazone en missio,na een zware ketspartij kwamen de nakomelingen en had ik een lekke koppakking.
Lang geleden dat ik met knikkende knieen van de kamer kwam,toppie.
Zo zie je maar weer een rustige dag hoeft geen slechte te zijn!

gignnl
5 januari 2016, 15:47
Kleine aanvulling het is inmiddels iets drukker geworden,veel dames hebben uitgeslapen of zijn gaan shoppen.
Van de diverse nieuwe gezichten heb ik er inmiddels met een kennisgemaakt,Elly een bulgaarse van rond de 30.
Dame voegde zich in de bankjes bij me voor een relaxed gesprek,was hier sinds 3 dagen en had daarvoor in Psr gewerkt.
Psr?nou dan zit het met de service wel dacht ik en volgde haar zonder bedenkingen naar kamer 14 die ze nog even moest zoeken.Service inderdaad gewoon top,prima tz en een afwisselingsrijke blowjob.ook na het hoogtepunt doorgaan met verwennen en afsluiten met een kleine massage.Prima aanwinst deze Elly voor Yy!
,

Rickertje
7 januari 2016, 10:30
Zojuist aangekomen bij Yy, wat me direct opviel bij het binnenkomen van de bar Is de nieuwe vloer. Verder zie ik ook dat ze een leuning aangebracht hebben direct links bij de bar ingang, voor de open deur naar een privé gedeelte. Natuurlijk nog erg vroeg en rustig dus. Ontbijt Is weer zoals altijd goed, hoewel ik moet zrggen dat de tomaat door het roerei niet helemaal mijn ding Is. Een mens moet toch wat te zeuren hebben.

franske
7 januari 2016, 10:33
Is er iemand die kan laten weten of Kim (Korea) vandaag werkt ?:love:

Rickertje
7 januari 2016, 11:07
Ik zal een oogje in het zeil houden, ik zal hier tot een uur of 18.00 zijn, en hier antwoorden als ik haar gezien heb.

Rickertje
7 januari 2016, 14:01
Kim is zojuist de bar ingelopen en meteen door iemand voor mijn neus weggekaapt

rob45
7 januari 2016, 14:36
Kim is zojuist de bar ingelopen en meteen door iemand voor mijn neus weggekaapt

Dat had ik ook,en dan is het weer 1 a 2 uurtjes wachten..........tja,geduld is een schone zaak.
Wacht anders bij de ingang van de bar of in of voor de lockerruimte.En dan maar hopen dat ze geen verdere afspraakjes heeft.☺

ijsbeer11
7 januari 2016, 15:34
Ik was er maandag dinsdag en gister en heb haar helemaal niet gezien zelfs!!!!
Ohja, ik ben er dalijk ook :biggrin:

Rickertje
7 januari 2016, 15:53
@ijsbeer11 have fun zometeen, sfeer is best wel gezellig vind ik nu. Helaas moet ik ervandoor nu, weer geld verdienen voor het volgende bezoekje

biff
15 januari 2016, 11:08
Vandaag lekker dagje YY, nu nog erg rustig (nog geen 10 dames gok ik) lekker ff gebubbeld en ontbijtje op, zo maar is ff wat actie opzoeken 😜

biff
15 januari 2016, 12:27
Net een geweldige sessie gehad met de Nederlandse Nadia! :biggrin: (bericht hiervan komt nog) nu maar even uitrusten in de welness!

langlekker
18 januari 2016, 22:32
Vandaag mijn vuurdoop in een saunaclub.
Samen met Elmo3108 en cwp naar Yin Yang gereden en daar een heerlijke dag beleefd. (elmo is hier bekend cwp weet ik niet)
Ik viel wel met mijn neus in de boter (misschien beginnersgeluk) maar 2 keer gekamerd met Kimmie en 1 keer met Moldavische Karla.
Ik ben nieuw hier op het forum maar al wel bekend op Kinky en Hookers en zal eens proberen een leuk verslagje in elkaar te draaien.
Moet zeggen dat mijn eerste ervaring met een saunaclub zeker naar meer smaakt ;)

loving-it
20 januari 2016, 19:56
Gisteren mijn eerste keertje YY, eindelijk een keertje niet doorgereden naar GT. En dus gestopt in de bossen bij Roermond. Bij aankomst net voor vier was het voor mij opvallend rustig op het grote parkeerterrein. Bij GT toch vaak het probleem dat parkeren, dat ritje in die 4x4 heen en weer daar bevalt me niet. Bij YY bijna voor de deur geparkeerd. Snel handdoekje en jasje met sleutel. Toch wel jammer dat die ijsberenvellen bij YY zo vaal, bruinig uitvallen. Vindt die ijsberen vellen toch leuker. Geeft toch een fijn saamhorigheidsgevoel zo'n wit vel allemaal. Uit de receptie paar stapjes naar beneden en daar is de grote verkleedruimte. Hokje toch weer wel klein. In de winter wil je toch je winterjas ook normaal ff kwijt. Aan de bar ook ruim voldoende plek, gelukkig wel dames in ruime getale aanwezig. Mijn eerste keer daar in YY, dus je wil toch eerst ff rond kijken. Ik was alleen, misschien ideetje om aan de receptie een rondleiding aan te bieden door een van de sch dames in het huis?! Enfin ik aan de bar voor mijn eerste bakje koffie. En ja hoor daar was de trotse Turkse/Duitse Golcan (zie verslagje bij haar) voor een gezellig babbeltje. Heerlijk een rookvrije bar !
In de bios beneden kwam ik ze later weer tegen.... Die film in de bios valt toch wel een beetje tegen, dat ding staat gewoon altijd op replay... Kan der niet een keer een ander filmpje gedraaid worden? Trapje naar de bios is ook wel een gevaarlijke onderneming eigenlijk voor al de dames voorrang krijgen over het brede gedeelte....
Dan de sauna. Prima eigenlijk. Twee bubbelbadjes, zwembad, turks stomertje en een grote zweedse sauna. Geheel niet gek. En dan nog een grote tuin. Maar die heb ik gister met temperaturen net onder nul niet goed gezien. Wat ik toch mis bij YY is een natuurlijk, normaal, mooie route voor een wandeling. Ik heb het idee dat de routes in YY gewoon niet optimaal zijn. De dames hebben absoluut geen mogelijkheid om een stukje te lopen. Ze kunnen/mogen met hun prinses schoentjes niet naar het sauna gedeelte. Veel verder dan vanaf de bar naar de sauna tot de schuifdeuren kunnen ze eigenlijk niet. Vanaf de bar naar rechts kom je in de kleedkamers. Maar ook voor de mannen is er geen lekker rondje... Of ligt het aan mij...? Eten was ok, niet te veel van verwachten het is geen sterrentent zo'n sauna.
Weet eerlijk gezegd nog niet of ik volgende keer weer stop in Roermond of toch weer door rijdt naar Sixsens (daar kun je echt mooie wandleingen maken...) en GT.

veata Mea
22 januari 2016, 12:56
Live Vanuit de kleedkamer.... Prima line up veel dames aanwezig tegenover relatief weinig ijsberen.

Clubganger75
23 januari 2016, 18:08
Ik loop net binnen. is al redelijk druk. even wat drinken en me settele. en zal straks nog wel inf sturen

billyboy123
23 januari 2016, 21:30
Ben benieuwd hoe de line up doorgaans op zondag is? Iemand daar ervaring mee?

yylover
23 januari 2016, 21:33
Line up is op zondag prima, en niet zo druk met beren als op vrijdag of zaterdag. Zal er morgen zijn met mijn YY maatje.

Nulnulzeseneenhalf
23 januari 2016, 22:15
@yylover. Doe Elvira de groeten van me. Kom haar morgen geen warmtepil brengen.

yylover
23 januari 2016, 22:19
Hahaha....@Nulnulzeseneenhalf. Zal ik doen, maar volgens de laatste berichten van mynasch is mss al op vakantie. Dan zal ik mijn warmtepil elders moeten brengen. :)

yylover
24 januari 2016, 15:22
Sorry nulnulzeseneenhalf. Ze is er vandaag toch en heeft mijn warmtepil reeds ontvangen. Ze drong zo aan

Nulnulzeseneenhalf
24 januari 2016, 22:40
@yylover. Ja ik ken dat aandringen van haar. Het vreemde was vorige week dat ze toen ik bij haar zat zelf nog in de stemming moest komen. En daarna leek het wel of ze "peper in haar reet" had gekregen, zoals dat heet.
Niet bekenden met haar zouden haar zo voorbij zijn gelopen, of misschien wel met een grote boog, onder het motto: die zou wel eens flink "ziek" kunnen zijn.

yylover
25 januari 2016, 17:50
Elvira heeft de grootste lol. Ik ga naar YY met een denkbeeldig (nieuwe dames) todo lijstje, maar zodra ik haar tegenkom in het rookhok, begint ze al te grijnzen.
Not today, roep ik nog wanhopig, maar eigenlijk ben ik dan alweer verkocht.
En ja, deze BJ queen is wel iedere euro volledig waard.
Gaat overigens binnenkort een weekje weg.

Nog daarbij toevoegend, mijn 2e kamer met (nu dus wel) een nieuwe dame, was 3x niks....helaas

goolfy69
27 januari 2016, 19:54
Morgen wss naar YY of sixsens, afhankelijk van verkeer en line-up, bedankt voor up to date info

Nedlovefkk
28 januari 2016, 13:04
Live uit YY. Kennis gemaakt met Bluebear, en ook ander gezelschap. Aantal mannen nu aardig aan het vermenigvuldigen. Damesaantal is ook goed op orde enoptisch prima. Leuke kamer gehad met mooie en lieve Roemeense die Aziatisch oogde. Nu op zoek naar Patjax!! Waar bende gij limbo.

rob45
28 januari 2016, 13:19
Veel plezier mannen daar in YY, is Kimmie al gesignaleerd ?

Nedlovefkk
28 januari 2016, 14:56
Ik heb haar zelf niet gezien. Net met ene Duitse grundlichkeit dame kamer achter de rug. Ashly. Leuk in de omgang en aardig vol met tattoo's. Misschien iets te voor sommige kerels.

rob45
28 januari 2016, 15:53
Ik heb haar zelf niet gezien. Net met ene Duitse grundlichkeit dame kamer achter de rug. Ashly. Leuk in de omgang en aardig vol met tattoo's.

Ach,heb je wat te lezen terwijl je haar doggy neemt,het zijn soms kompleet schilderijen met spreuken.
Miss ijsbeer zal het wel druk hebben met haar grote finaledag.Ik ben blij dat ik gisteren naar yy ben gegaan.

gignnl
2 februari 2016, 13:47
Vandaag vroeg binnen bij Yy waar het nog helemaal op gang moest komen.Aangeschoven voor een lekker ontbijtje en een bakkie,geen koekje erbij maar wel Karla (ex Lr) die ff kwam kroelen.Ff fijn gebankhangt met haar voor we een kamertje opzochten.Het werd kamer 13 maar dat was geen ongeluksgetal want het was weer een prima sessie.
Welness even opgezocht welke hier luxe is uitgevoerd en lekker gedobberd.
In de bar al snel oogcontact met een charmant roemeentje met een killerbody en stoute oogjes welke al snel kwam lapdancen wat uiteraard resulteerde in een kamertje.Het pijpwerk was niet wereldschokkend het inloggen wel,ze was superstrak en na 2 standjes de nakomelingen in de pirelli gedeponeerd.Leuk meisje waarmee ik nog wel eens op herhaling gegaan.Damesaanbod begint inmiddels weer gestaag te groeien dus een derde ronde komt er wel aan.

Clubganger75
6 februari 2016, 19:48
is er iemand bij yy die me kan zeggen of er genoeg dames zijn vnv?

yylover
6 februari 2016, 19:59
Het is zaterdagavond en het moet er nu stampend vol zijn. Dus waarschijnlijk 100 meiden of meer.

Clubganger75
6 februari 2016, 20:16
oké. Want een maatje van mij was gister geweest en er waren veel dames naar huis dus was rustig zei ie

yylover
6 februari 2016, 20:26
Ok, dat verbaast mij wel voor een vrijdagavond. kan natuurlijk ook te maken hebben met het carnavalsweekend. daar had ik niet aan gedacht.

Clubganger75
6 februari 2016, 20:31
komt goed. ga zo maar even kijken dan weet ik het zeker.

Clubganger75
7 februari 2016, 05:56
Heb een gezellige avond gehad,maar mijn maatje had gelijk er waren verschillende dames even terug naar het land van herkomst. De dames zeggen dat feb een beetje een rustige maand is. Niet te min liep er nog genoeg vrouwelijk schoon rond. En was ook best druk met mensen die niet van Nederlandse bodem zijn. Is miss een idee om het zelfde als bij gt toe te passen. Maar goed ik zelf weinig last van gehad want was er pas rond 22.30 en een uur later lag ik ik met mijn ondeugend krullebolleke ruxandra op de kamer en om 02.45 kwamen we eraf. Ik heb me weer goed vermaakt samen met haar. Iedere keer wordt het gezelliger en beter als we samen achter de deur verdwijnen. Volgende week zaterdag is er een dame jarig die er al enkele jaren werkt,dus weer een reden om die kant op te gaan.

goolfy69
11 februari 2016, 05:17
Vanavond hopelijk naar YY, zal mss rustig zijn na een party, hopelijk goede line up en niet te druk, hou niet zo van wachttijden, nog geen wachttijden in SS meegemaakt, dus mss beter naar SS.
Bedankt voor jullie updates.
Is rami vanavond in de YY?

Clubganger75
14 februari 2016, 19:55
13-2 naar yy geweest was gezellig en ook weer druk met mannen en dames. liepen ong 100 dames rond. maar ook wat nieuwe. alleen de afgelopen 2 weken de Duitse ashly niet meer gezien helaas.

Rickertje
17 februari 2016, 12:31
Vandaag een onverwachte korte werkdag en opweg naar huis besloot mijn auto ineens dat hij naar Yy wilde. Die automatisch rijdende auto's zijn blijkbaar helemaal niet nodig. Ik zie dat er eindelijk weer flink gebouwd word aan de nieuwe uitbreidingen. Zojuist weer ene lekker ontbijtje gehad en nu maar eens een rondje sauna/bubbelen en dergelijke. Zag ook de Russische dame met kort blond haar, ff de naam vergeten, welke nu dus op mijn todo lijst staat voor vandaag.

Rickertje
17 februari 2016, 15:26
Zo net de eerste kamergang gehad met Sibel, zoals altijd goed maar wordt langzaam niet echt speciaal meer. Dus de volgende keren maar proberen te ontwijken. Zometeen eens wat eten en dan toch dat Russische lekker ding aan de haak proberen te slaan.

rob45
18 februari 2016, 00:04
Vandaag een onverwachte korte werkdag en op weg naar YY

Hetzelfde overkwam mij ook vandaag en zodoende was ik half twaalf al klaar met mijn klusje en wezen mijn lul en auto richting Roermond dus snel de A2 op en een dik uurtje later stond ik aan het hekwerk van YY.Vorige week woensdag was het nog een grote sof daar, maar vandaag was (leek het) op alle fronten een stuk beter.
Eten > Dik in orde en ik vond het zelfs beter als op de party vorige week.
Welness > Beter en relaxter omdat het vandaag rustiger was met beren.
Muziek > Prima geluidssterkte en goede muziekkeuze.
Dameslineup > Het belangrijkste kreeg van mij vorige week een onvoldoende maar nu was het stukken beter wat betreft de look en diversiteit.Als ik het een punt mag geven een 7.
Dan moest ik nog de krenten uit de pap zoeken en die diende zich geheel onverwacht aan in de welness in de vorm van Cubaanse Rosita die op mij sympathiek en vrolijk overkwam.
Ze nodigde mij uit in de Kino waar ze mijn veligheidsknoop van mijn badjas niet openkreeg,dus haar geholpen en het feest kon beginnen.Lekker geknuffeld en gezoend (tong) en het pijpwerk was dik in orde.Snel naar de kamer dus die vlak naast de kino lag.Daar eerst een heel goede massage mogen ondergaan en ik hoor nu nog de spieren en pijnknoopjes tikken en knappen.Deze dame geeft een heel stevige massage,daar hou ik wel van want daarna voel je je als herboren.
Heerlijk vond ze het om gelikt te worden en na een tijdje komt ze schokkerig klaar.
Dan weer wat pijpwerk om mijn pik weer in conditie te krijgen en eerst komt ze op mij zitten in cowgirl position.
Daarna wisselen we en neuk ik haar in missio totdat ik mijn cd vol spuit.
Prima kamergang die voor herhaling vatbaar is.

Ook nog 2 gasten ontmoet die voor de eerste keer ooit in een saunaclub waren en in een soort trance om zich heen keken en prevelden dat het een grote snoepwinkel was waar je geen keuze kon maken.Voorheen kwamen ze in gewone sauna's waar het ook oké was want daar versierden ze ook vrouwen die hun ook uitnodigden voor een bakje koffie thuis en dan was het bingo volgens hun eigen zeggen.Deze gasten nog voorzien van wat hints en tips en samen wat gedronken.
Daarna eind van de middag weer naar huis gereden.

gignnl
16 maart 2016, 14:34
Na een aantal weekjes afwezigheid was het weer eens tijd in Roermond te gaan kijken.Na een prima ontbijtje was het tijd voor het bankhangen met een lekker bakkie en konden de "sollicitatiegesprekken" beginnen.
Diverse dames passeerden de revue maar zat niet echt mijn smaak bij.Nummer 3 bleek wel een schot in de roos,een bulgaartje wv ik even de "artiestennaam" kwijt ben.Op de bank al lekker tz waarna we naar de kino zijn verkast waar ze een prima blaasconcert gaf.
Lekker liggen bubbelen en toen ik terugkwam zat de bar al behoorlijk vol.Wederom weer veel nieuwe gezichten met een breed aanbod voor alle smaken.
De brunch was ook goed,lekkere tartaartjes met gefrituurde uienringen.
Daarna was het tijd voor de tweede ronde en dat werd nieuwe Simona,een stevige blonde dame.
Prima presales en ook de kamergang was goed,volop oogcontact tijdens de diverse standjes dus het aardbeicondoompje werd vlot gevuld.
Terwijl ik in de mens lounge zit te typen komen er weer 5 nieuwe dames binnen,word een drukke middag.

Rickertje
22 maart 2016, 12:21
Whats the f*** hebben ze gedaan met de kamers in de kino. De deuren zijn eruit en in de voorste kamer staan nu 2 bedden, het laatste kamertje heeft gewoon 2 matrassen op de grond liggen. Dit vind ik toch wel heel triest.

Nulnulzeseneenhalf
22 maart 2016, 14:49
@Rickertje. Gevolgen van verbouwing. Vraag anders eens bij de receptie of bar.

NB100
24 maart 2016, 20:24
Trouwring gevonden in mijn locker en aan onthaal afgegeven. Had n inscriptie dus veronderstel dat als je weet wat er in gegraveerd staat, je m nog snel kan gaan ophalen voor de vrouw erachter komt.

rob45
24 maart 2016, 21:28
Trouwring gevonden in mijn locker en aan onthaal afgegeven. Had n inscriptie dus veronderstel dat als je weet wat er in gegraveerd staat, je m nog snel kan gaan ophalen voor de vrouw erachter komt.

Haha,deze beer had hem wijselijk afgedaan voordat hij het strijdtoneel van YY betrad.Hopelijk voor hem informeert hij ernaar bij de theke van YY.

Eddy_V
24 maart 2016, 22:37
Trouwring gevonden in mijn locker en aan onthaal afgegeven. Had n inscriptie dus veronderstel dat als je weet wat er in gegraveerd staat, je m nog snel kan gaan ophalen voor de vrouw erachter komt.
Zeker weten dat die van een andere bezoeker was...?! Anders moet je morgen terug...

NB100
24 maart 2016, 23:29
Zeker weten dat die van een andere bezoeker was...?! Anders moet je morgen terug...

Gvd. Vond t al gek dat ik ne ring vond met mijn eigen naam in gegraveerd. Achja, morgen dan maar weer wat brubbelen.

countvlad
27 maart 2016, 18:37
Is er überhaupt wat te doen vandaag in YY, of erg rustig?

Clubganger75
27 maart 2016, 18:41
Ik was er gisteren en toen was het erg rustig voor een zaterdag. Er waren ook een aantal dames afwezig die normaal er altijd zijn. Dus denk dat het vandaag een beetje hetzelfde zal zijn. Je komt er achter als er naartoe gaat

keith39
27 maart 2016, 18:58
Opkomst van Dames gisteren ruim voldoende in verhouding tot het aantal beren. Was een erg geslaagde middag en avond. Meestal geen lange wachttijden voor een kamer.

Boy69
27 maart 2016, 19:51
Is er überhaupt wat te doen vandaag in YY, of erg rustig?

ben net terug van YY

was vrij rustig, maar meer dan zat meiden.
Zelf zeer leuk gekamerd met Betty en Ramona

en eten als altijd goed

Jef Beffer
28 maart 2016, 16:03
Ik was er gisteren en toen was het erg rustig voor een zaterdag. Er waren ook een aantal dames afwezig die normaal er altijd zijn. Dus denk dat het vandaag een beetje hetzelfde zal zijn. Je komt er achter als er naartoe gaat

Erg rustig vond ik het toch niet voor een zaterdag. Eerder standaard. Waren toch wel serieuze wachttijden op bepaald moment, rond 22u moesten wij 25 nummers wachten. Maar met de juiste dame is dat geen probleem wat mij betreft. Zo ben ik ook gespaard van een waarschijnlijke slechte kamergang met eentje die buiten de bar ineens alles snel snel wou doen.

Het aantal dames zaterdag was zeker in orde. Alleen voor mij wat teveel van hetzelfde, en weinig vrouwen die echt in mijn smaak vielen. Ook geen latina's te bespeuren bijvoorbeeld.

Hopelijk gaan de verbouwingen snel vooruit, want er is toch wel nood aan bijkomende kamers en vooral toiletten. Op basis wat ik buiten zag, zal dat toch pas na de zomer zijn.

Patjax
15 april 2016, 15:16
Langzaam begint het vol te lopen. Eerste sessie achter de rug met sibel. Blijft toch heerlijk een dame die weet wat je wil. Ga me in het gewoel storten. Lopen vele voor mij nieuwe dames rond en genoeg opties. Het leven van een ijsbeer is moeilijk

Patjax
15 april 2016, 18:15
Drukte wordt groter en de schoonheid vd dames ook. Zojuist een anderhalf doorgebracht met een Roemeense sloopkogel genaamd Elvira. Met stip op 1. Kon wel eens heel laat en heel duur worden.

yylover
15 april 2016, 19:13
Sloopkogel is voor haar wel een mooie omschrijving :) Pas maar op, ze lust haar mannen rauw.:teuflisch:

Patjax
16 april 2016, 00:29
Idd nog een tweede sessie van twee uur met haar gehad. Ben nog aan het herstellen. Was van plan vandaag vier sessies te doen, maar gaat niet meer lukken. Wat is het toch met blonde roemeentjes. Telkens weer weten ze me te verbazen. Een top notering voor Elvira in mijn miss ijsbeer 2016 is al verzekerd. YY is inmiddels een grijze Südländische massa geworden. Tijd om naar huis te gaan. Toeristische route via Swalmen aangezien tunnels weer eens dicht zijn.

Patjax
17 april 2016, 17:24
Wederom in YY aanbeland. Zojuist kamertje van een uur met mijn Rivella meisje achter de rug. Skills improved. Elvira heeft me al gespot. Ai ai ai

Patjax
17 april 2016, 21:03
Heb me vrijwillig naar de slachtbank laten leiden door mijn Roemeense sloopkogel. Twee uur vlogen voorbij.

Nedlovefkk
20 april 2016, 08:03
A2 tussen Eindhoven en Leende is in beide richtingen dicht ivm vrachtwagen ongeluk. Kan wel ff duren voordat het opgeruimd is dus niet aansluiten in de file!

YY/SS dus wat moeilijker bereikbaar doch niet onmogelijk.

Grunny
20 april 2016, 09:00
A67 Venlo dan a73 roermond ;)

Eddy_V
20 april 2016, 09:28
A67 Venlo dan a73 roermond ;)
En dat rijdt sowieso al sneller dan de A2 en dan bij Maasbracht terugrijden, hoewel sommige navigatie systemen ook onder normale omstandigheden hardnekkig de A2 aanraden.

Big30
20 april 2016, 09:58
En dat rijdt sowieso al sneller dan de A2 en dan bij Maasbracht terugrijden, hoewel sommige navigatie systemen ook onder normale omstandigheden hardnekkig de A2 aanraden.

Meningen zullen hier verschillen. Ik zou toch de A2 aanraden en dan bij Maasbracht naar de A73 doorsteken of via de oude rijksweg en door het centrum als er niet te veel verkeer is.
Die route is korter en doorgaans ook sneller maar een ieder zal meestal zijn eigen voorkeursroute het snelste vinden! Zo werkt dat nu eenmaal :tongue:.

Eddy_V
20 april 2016, 17:22
En dat rijdt sowieso al sneller dan de A2 en dan bij Maasbracht terugrijden, hoewel sommige navigatie systemen ook onder normale omstandigheden hardnekkig de A2 aanraden.
Ik moet mijn eigen route advies inderdaad nuanceren: ik kan kiezen om naar knooppunt Leenderheide te rijden en dan de A2 of A67 maar ik kan ook via het kanaal naar de A67 bij de oprit Asten. Die laatste route is voor mij sneller, misschien niet korter.
En dan de cruisecontrol keurig op 140 en tussen de vrachtwagens door laveren :)

rob45
20 april 2016, 22:45
Niet helemaal live meer maar hier een verslagje van de Discoparty vandaag in YY.

Vandaag op tijd aangereden en om 13.30 draait mijn auto de enorme parking van YY op.Snel naar binnen en in de lockerruimte me snel omgekleed.Een aangename zomerbadjas meegekregen die ook prima zat.In de barruimte vandaag een grote verlichte dansvloer waar ook de beentjes later van de vloer gingen.
Goede dames line up vandaag die in leuke glitter disco pakjes rondliepen die er strak zaten en sommige dames hadden geen slipje onder de korte strakzittende discokleding.Het zag er allemaal lustopwekkend uit en heb dan ook weer 2 keer gekamerd. Eerste kamer met een geile donkere Turkse en de tweede kamer met een Poolse meid die de vonken er af deed spatten.Ook werden weer drankjes rondgedeeld en het eten was deze keer extra top met zelfs sterretjesvuur bij het uitgebreide dessert.De sfeer ook prima in orde en met het warme zonnetje was het goed toeven op het terras waar sommige dames al halfnaakt rondliepen.De Joker en enkele vaste stammies waren ook aanwezig.Er waren zeker 70 dames vandaag aanwezig,waarschijnlijk later meer.Helaas geen donkere of Aziatische dames maar verder genoeg mooie meiden.Een dj draaide disco muziek uit de seventies en een stammie danste er op met staccatoachtige bewegingen vermomd met een zonnebril.

Kortom,het was weer top vandaag.

Big30
21 april 2016, 18:58
A67 drukte etc. zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44968-De-A67-drukker-en-drukker!

rob45
21 april 2016, 23:11
O ja,dan natuurlijk nog de namen van de dames waar ik mee kamerde,moest even diepen in mijn geheugen maar het waren de Turkse Sibel en de Poolse Ada.

Sibel was duidelijk de kamer van de dag die begon in de Kino. Daarvoor had ze me al verleid met een heerlijke tongzoen en een bodyantennecheck en ze rook ook heerlijk waar ik wel gevoelig voor ben.
Op de kamer ook heel steady met een heel goede service.
Herhalingsgevaar hoog , ☆ 9/10 ☆
Ada probeerde me twee keer te versieren en de tweede keer schoot Amor raak en was ik verkocht.Ook lekker tongzoenen met deze dame en op de kamer een goede service met een stevige inzet want deze dame weet van aanpakken.Toch was er een beetje een afwerksfeertje maar dat mocht toch de pret niet drukken voor mij en ik verliet tevreden de kamer na 25 minuten.Herhalingsgevaar normaal ☆ 7/10 ☆

bergm550
1 mei 2016, 13:52
Zondag 1 mei, live uit Yin Yang:

Weer: zonnig en 11 graden

IJsberen line up: boy69 en gignnl

Vrouwen line up: het is nog rustig. Zo'n 20 vrouwen, maar ik heb nog geen wow-gevoel. Mona (Duits) en Nicole (Pools) uit GT zijn er ook.

Sfeer: het is nog erg rustig. Het ontbijt is super. Gehaktballen, kipfrikandellen, gebakken eieren, croissants, noem maar op. Het publiek is goed. Ik was niet van plan naar YY te gaan, maar doordat de tweede sessie gister in LR niet doorging, had ik een onvoldaan gevoel en had ik gignnl geappt en was ik met de trein van Kaarst naar Venlo gegaan, waar hij mij had opgepikt. Eens kijken hoe de line up vandaag in YY zal zijn. Veel Roemeense meiden zullen er niet zijn. Maar goed, dat wist ik van te voren, dus daar had ik me al op ingesteld.

yylover
1 mei 2016, 14:15
Sinds 4 maanden weer terug. Line up zeer matig. Maar reden van dit bezoek, Elvira, gelukkig wel aanwezig en een heerlijk uurtje met haar beleefd

Patjax
1 mei 2016, 14:21
Sinds 4 maanden weer terug. Line up zeer matig. Maar reden van dit bezoek, Elvira, gelukkig wel aanwezig en een heerlijk uurtje met haar beleefd

Zou je aan haar kunnen vragen of ze er komende vrijdag ook is. Heb een ontzettende behoefte om gesloopt te worden;)

bergm550
1 mei 2016, 14:28
2de update:

De line up blijft zwakjes. Boy69 denkt er over na om naar GT te verkassen. Volgens ketserr waren er gister namelijk wat nieuwe meiden. Ik heb boy69 aangeraden eerst even GT te bellen om te vragen of zijn vaste waarden er zijn.

Zultbroek81
1 mei 2016, 14:30
@ Bergm550

Ik hoop voor je dat Emily er is vandaag voor jou.

D'r loopt altijd wel wat moois rond in YY.

Maar het WOW gevoel had ik laatst ook niet.

Veel plezier vandaag in YY :fuck:

Groet,

Spank!!

yylover
1 mei 2016, 14:31
Zou je aan haar kunnen vragen of ze er komende vrijdag ook is. Heb een ontzettende behoefte om gesloopt te worden;)

Yep. She will have you for supper

countvlad
1 mei 2016, 14:32
is Duitse Linda er eigenlijk? Zou voor mij wel een reden zijn om even te komen kijken

Zultbroek81
1 mei 2016, 14:35
Hey!!!!
Daar is onze vlady weer!
Ben je van helsing nog steeds niet tegen gekomen count vlad? :wand: :wiederda:

bergm550
1 mei 2016, 15:28
3de update:

Ik heb een potentiëel slachtoffer in het vizier. Er wordt af en toe wat Nederlandstalige muziek gedraaid. Van die muziek die je nog niet eens op YouTube vindt. Het publiek wordt nu langzaam wat minder. Je ziet wat meer Südländer. Van het soort dat er in GT niet in komt. Er komen wat meer meiden binnen, maar boven de 35 komt het aantal niet. Daarnaast zie je veel van die zigeunerachtige dames en dat is niet zo mijn ding.

bergm550
1 mei 2016, 16:12
4de update:

Emma uit GT is ook vandaag in YY. Verder is het prachtig weer. Het is goed vertoeven in de tuin. Het eten is uitstekend.

wervelwind
1 mei 2016, 17:03
Hey!!!!
Daar is onze vlady weer!
Ben je van helsing nog steeds niet tegen gekomen count vlad? :wand: :wiederda:

Of was het nu yep3 [emoji13]

rob45
1 mei 2016, 17:29
3de update:

Het publiek wordt nu langzaam wat minder. Je ziet wat meer Südländer. Van het soort dat er in GT niet in komt. Er komen wat meer meiden binnen, maar boven de 35 komt het aantal niet. Daarnaast zie je veel van die zigeunerachtige dames en dat is niet zo mijn ding.

Omdat het publiek idd wat minder word einde van de middag ben ik meestal rond 18.00/18.30 weer weg op huis aan om dan thuis aan te schuiven voor het toetje.

Het aantal meiden is op een gemiddelde zondag sowieso wat minder,het zal nu nog wat minder zijn als normaal vanwege Roemeens Pasen.

Kijk uit voor deze zigeunersachtige gipsys die trekken je zo van de kruk af.
Ik heb ooit een kerel aan de bar zien zitten die van achter "aangevallen" werd,de betreffende dame trok een soort sjaal om zijn hals en trok hem van de kruk af en hij zwaaide met zijn hand in paniek zijn glas cola van de bar die pardoes tussen vele lege bierglazen belande achter de bar.
Wat glazen gebroken maar ach het was een hilarisch gezicht toen de dame zich verontschuldige en zich snel uit de voeten maakte.☺

JonnyFontane
1 mei 2016, 17:50
Dat had ik graag willen zien....

bergm550
1 mei 2016, 18:15
5de update:

Ik was zojuist met Elena (Bulgaars) op de kamer. Uitmuntende sessie. Zeer passievol. Ze likt zelfs je armen. Ik heb trouwens een trucje ontwikkeld voor de gladde vloeren. Als ik ga douchen, dan doe ik mijn badslippers uit en dan zijn de vloeren minder glad. Want anders heb ik iedere keer een uitglijmoment. Het geluidsvolume van de muziek is te hard. Dit is typisch Nederlands. Men denkt dat muziek hard moet om ervan te kunnen genieten. Niets is minder waar. Het zal wel terug te voeren zijn naar onzekerheid. Nederlanders hebben altijd grote bekken. Maar in feite stellen ze niks voor. Met grote bekken proberen ze hun onzekerheid te verhullen. Een heer geniet in stilte. Verder heb ik een redelijke dag gehad in YY, maar GT en LR vind ik leuker.

rob45
1 mei 2016, 18:51
Dat had ik graag willen zien....

Dat geloof ik,de kerel was er ook nog een van het type die tegen de 40 was en nog bij zijn mammie woonde. Op het moment van de "aanval" staarde hij met een glazige sukkelige blik voor zich uit.
Soms maak je wel dingen mee in de clubs waarvan je later denkt "was het wel echt"!

bergm550
1 mei 2016, 19:40
6de update:

We hebben YY verlaten. Zul je net zien, net toen we weggingen, zag ik een topblondine met turbotieten. YY wordt dus vervolgd. Een ding is me duidelijk geworden dit weekend, is hoe afhankelijk de clubs zijn geworden van Roemeense vrouwen. Er wordt altijd maar over ze geklaagd, maar zoals je ziet, dit weekend was het Orthodox Pasen en veel Roemeense meiden waren daardoor afwezig. Resultaat: de clubs zijn praktisch leeg. Dus we mogen maar wat blij zijn met de Roemeense meiden.

gignnl
1 mei 2016, 19:45
Dat de bezetting wat minder zou zijn hadden we verwacht maar waar er een tijd terug 80 plus op zondag waren was het nu minder als de helft.maar gelukkig bleken er voor mij genoeg milfs of zoals Boy69 t omschrijft "olietankers" aanwezig.Behalve van deze dames uiteraard genoten van het prima restaurant en van de eerste zonnige dag op t mooie terras.Was weer prima toeven op deze middag.

John mc Snek
2 mei 2016, 14:18
Live from yy maandag 2 mei:
Redelijk wat auto's op de parking om 14.00 gezien dag en tijdstip , ontbijt was weer perfect .
Line up is inderdaad niet zoals gewend , maar wat wil je op maandagmiddag en tevens nog een orthodoxe paasdag...
Meeste mensen zitten buiten op het terras , bar is vrij leeg.
Nog geen John de bever of André Hazes muziek , eerder rustige lounge muziek op de achtergrond .
Zag net iemand die in burgerkleding boven zit te wachten op een dame dus blijkbaar zijn er echt klanten die gebruik maken van deze optie ( entree zonder welness en horeca, ik meen €15,-

Nog geen stunners hier dus maar heerlijk toeven en denk dat het in een straal van 70 km op dit moment alleen in Gt drukker is qua dames en klanten, maar voor de rest is yy nr 2. ( ook omdat het een dagclub is en om 1.00 gesloten wellicht ).
Er zullen nog wel wat dames binnenkomen tussen 15 en 18.00 neem
Ik aan...


Sent from my iPhone using Tapatalk

John mc Snek
2 mei 2016, 16:41
Ook het avondeten was weer super en uitgebreid inclusief asperges en zalm. De line up is nog niet aangetrokken dus ik vrees dat het vooral een chill dagje gaat blijven . De dames die ik in mijn laatste bezoeken heb gehad zoals Jolanda en Adèle , zijn er niet en zullen niet meer komen. Geschat zijn er Nu circa 40 dames.
Teveel dames die niet mijn ding zijn, maar voor liefhebbers van milfs is het een topdag. De wens van Picasso1 dat er wellicht meer Duitse dames een poging richting de clubs zouden wagen in deze Roemeense feestperiode, lijkt in
Ieder geval voor yy niet uitgekomen . Maar goed , het is hier niet slechter dan waar ik me gezien de situatie had op ingesteld dus alsnog een prima dag hier en zo nog maar een kamer pakken, zag net een mooie lange blonde Roemeense dame lopen die ik hier al eerder zag maar nu valt ze gewoon meer op omdat de rest voor mij wat minder is. Want zo werkt het vaak in de kop: lopen er tien
6 jes en een 7, dan is die 7 lekker, terwijl die 7 je misschien niet eens zou opvallen als er vijf zevens en drie 8
En en nog een 9 zouden
Lopen . Een beetje net Zoals je vroeger altijd wel een mooiste meisje in de klas had waar iedereen dan op geilde, maar die eigenlijk vaak meer afhankelijk was van de schoonheid van de andere meiden in de klas dan van haar eigen looks . Geen r45 dames gezien , toch gewoon een rumbul line up. Nu maar weer de bar in

Edit toch een negerin met kroeshaar en twee enorme zuignappen

Sent from my iPhone using Tapatalk

John mc Snek
2 mei 2016, 19:17
Zojuist een dik uur gekamerd met Julie ro. Leuke correcte meid , ex Phg ( zag net haar draadje ). Niet spectaculair maar zeker meer dan prima . Nog even eten en dan waarschijnlijk maar huiswaarts, en deze paasweek het voor gezien houden.



Het is nog steeds erg rustig hier...




Sent from my iPhone using Tapatalk

trickyD
3 mei 2016, 10:03
Weiss jemand ob die ehemalige Arielle aus GT jetzt im YY werkelt?

Volger
3 mei 2016, 19:09
Edit toch een negerin met kroeshaar en twee enorme zuignappen

Indira? Staat nu ook weer topless vlakbij de ingang van de bar.

Overigens is de bioscoop 'kapot' vandaag...

satanic surfer
3 mei 2016, 22:06
Sie war die letzte Wochen anwesend im YY...leider weiss ich ihre Arbeitsname im YY nicht...aber sie wird glaube ich dort bleiben ...

trickyD
3 mei 2016, 23:24
Danke fuer die Infos

Eddy_V
4 mei 2016, 13:11
Een onverwachts wellness dagje op een meer dan aangename dag. Dat wil zeggen, 4 mei is traditioneel voor mij wel een bijzondere dag, de vlag halfstok dus vanavond voor zonsondergang thuis zijn.
Tot die tijd eens tijd om weinig tot niets te doen op wat jacuzzi en zwembad activiteiten na en wie weet eventuele spontaan opborrelende vriendschappen. Er lopen behoorlijk wat dames zielsalleen en zoals gebruikelijk op de bank aan de muur alsof ze op de bus zitten te wachten. Wie weet ga ik nog wel ff voor buschauffeur spelen vanmiddag.
Geen mij bekende beren te zien op dit moment, alhoewel Rob45 misschien nog komt volgens Meeting Point.
Ik heb mij het lunchbuffet goed laten smaken. Vandaag bestaande uit bacon&eggs plus een lekkere krentenboterham gebakken in ei.
En nu naar buiten, de zon en het zwembad in.

Eddy_V
4 mei 2016, 14:35
Aangenaam op de ligstoelen aan het water, als de zon achter de wolken te voorschijn komt.
Onaangenaam als je het gvdnondeju¥@#•! koude zwembad in gaat.
Aangenaam om een lekkere vlaaipunt te eten, ik vermoed pruimenvlaai zo donker, smaakte haast als verse dadels.
Onaangenaam om telkens door de echoput te lopen die hier bar heet: zonder een kwartje te gooien galmt het 'hee schatzi' door de donkere ruimte. Je ziet nog eens waar het vandaan komt, komt uit alle hoeken :)
Aangenaam die 2 of 3 GMC dames tussen de 30 DKC dames (ik begrijp waarom dit de favoriete club van Sofaking is)

Aangenaam is vooralsnog in de meerderheid. Maar heb toch een beetje spijt, dat ik niet 15 minuten langer door naar het zuiden ben gereden.

ps het 'baby where you go' is zo mogelijk nog storender en nogal dom ook als ze je de men's lounge in zien lopen...

Nedlovefkk
4 mei 2016, 14:45
15 min en dan bij die je weet wel club? nondekanarie wat voor auto rij jij Eddy!..
veel plezier, eigenlijk had je nog even moeten wachten met die water fetisj van je op de komende "hetere" dagen..

licky luke
4 mei 2016, 15:11
15 min en dan bij die je weet wel club? nondekanarie wat voor auto rij jij Eddy!..
veel plezier, eigenlijk had je nog even moeten wachten met die water fetisj van je op de komende "hetere" dagen..

Klopt, mijn pielemans geeft nu nog aan dat het water nog maar zoooo koud is...

enne .. pruimenvlaai is ook mijn favoriet... daar wordt ik dan weer warm van!

Eddy_V
4 mei 2016, 15:23
15 min en dan bij die je weet wel club? nondekanarie wat voor auto rij jij Eddy!..
veel plezier, eigenlijk had je nog even moeten wachten met die water fetisj van je op de komende "hetere" dagen..

Het is niet zozeer de snelheid maar de andere route waardoor die andere je weet wel club voor mij 15 minuten langer rijden is dan Yin Yang.
Zag net 2 Van Goch meisjes die met een knipoog voorbij liepen. Één daarvan was Ellen, dat is algemeen bekend.
En onderhand lopen er toch een paar leuke GMC dames rond. Ben benieuwd of het nog wat wordt of dat ik mijn kruit niet verschiet en bewaar tot vrijdag waar ik een lange dag voor de boeg heb.


De line up is wel voor alle smaken, maar slechts beperkt voor de mijne
Grappig, Turkse Gulcan, de pornoslet, liep mij net straalvoorbij.. Zou ik zo oud geworden zijn dat zij mij niet herkend of zal ze de pogingen gestaakt hebben...

sofaking
4 mei 2016, 16:19
Even voor alle duidelijkheid, ik ben in eerste plaats dikke tettenman en pas in tweede plaats dikke kontenman.
Het drama is echter dat alleen de GMC meisjes mij komen oppikken, en de DKC meisjes me niet zien staan ( of zitten) Althans zo lijkt het toch.
Voor Eddy_V, volgens mij voldoet Roemeens/Moldavische Daria aan het GMC criterium en die is ook lollig op kamer, heeft zelfs mij tot herhaling kunnen aanzetten. Probeer haar eens te vinden om te kijken of ze je aanstaat. Laatste keer dat ik haar zag had ze rossig blond haar tot onder de schouders. Roze bikini. Kleine zwarte tattoo in de lies, maar die zal niet heel zichtbaar zijn aangekleed, maar dus geen tattoos elders. Echter wel siliconen titties.

Brad Clitt
4 mei 2016, 16:40
Daria komt pas na Pinksteren terug, tenminste dat heeft ze me meermaals gezegd.

Eddy_V
4 mei 2016, 16:56
Zojuist heeft Griekse Alexandra de dag helemaal goed gemaakt, bril staat haar sexy.
En in tegenstelling tot Sofaking ben ik geen fan van erg grote tieten, laat staan silli's maar die van Alexandra mogen er wezen!

En daarna onder de douche...lachuh : Gaby die ik afgelopen zaterdag in Babylon had ontmoet staat mij brutaal en onderzoekend aan te kijken... It's a small world!

phoenix
4 mei 2016, 17:04
zijn de latinas er ook allemaal weer heren?

Eddy_V
5 mei 2016, 00:04
zijn de latinas er ook allemaal weer heren?

Niet veel in ieder geval. Ik heb er misschien één gezien, een wat mollige krullebol met tattoos op haar donkere huid. Niet direct een schoonheid.
Wel veel dames met een meer dan gemiddelde cup inhoud, al dan niet geholpen door de wonderen der techniek.

Rickertje
5 mei 2016, 12:36
Een eerste update vanuit een van de hemelen op aarde. Het begint nu qua dames goed drukker te worden, beren van de DKC zouden vandaag wel genoeg dames van hun gading kunnen vinden. Nog geen donkere pareltjes gezien en zelf ook nog niet gekamerd. Zojuist een ijsberen puppy, het was zijn eerste bezoek aan een saunaclub, wat bij gepraat. Toch ook wel eens leuk om je ervaring te delen met de minder ervaren beren. Hij keek in ieder geval zijn ogen al uit.

Heeft iemand nog wat meer info over Elvira, de Roemeense die zo geroemd wordt hier op het forum. Iemand een idee of ze op vakantie is nog of al weer rond zou moeten huppelen in YY. Heb haar draadje gelezen en gezien dat ze een tattoo heeft op bil en borsten, hier nog wat meer info over? Zo nu maar eens een saunatje mee pakken het is niet voor niets een SAUNA club.

P.s waarom staat omroep max op de tv in de mens lounge

laplagne
5 mei 2016, 12:44
De televisie in de mens lounge staat vaak op NPO 1, het oude Nederland 1. Op zich geen slechte keuze als je even het journaal wil kijken of op zondagavond Studio Sport om zo op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen. Het is bij de tv in de mens lounge volgens mij verdomd lastig om de zender op een ander kanaal te krijgen. In het verleden stond RTL 7 nog wel eens op, maar daar werd ik gezien alle beursontwikkelingen niet vrolijk van. Het zal op deze dag best wel eens druk met de dames kunnen worden aangezien regelmatig Duitse vrouwen, die een normale baan hebben, een dagje komen bijklussen op hun vrije dag. M.b.t. Elvira gewoon even bij de receptie vragen.

yylover
5 mei 2016, 12:46
Elvira zou aanwezig moeten zijn. Zit aan uiterste hoek op bank, naast ingang restaurant

Big30
5 mei 2016, 12:49
Grappig fenomeen, via het forum communiceren terwijl je fysiek op misschien 10-15 meter van elkaar zit!

Rickertje
5 mei 2016, 13:07
Big30 jij bent dan ook aanwezig of doel je op een van de andere heren die gereageerd hebben?

Knabbel
5 mei 2016, 13:35
Big30 jij bent dan ook aanwezig of doel je op een van de andere heren die gereageerd hebben?

Ga het hem even vragen, hij zit naast Elvira.

johnnywalker77
5 mei 2016, 13:53
Weet iemand of Bianka er is? Heb plannen om morgen voor het eerst naar YY te gaan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ronald11
6 mei 2016, 10:42
Liggen er al weer dames topless of naakt bij het zwembad?

Chauffie
6 mei 2016, 11:51
Liggen er al weer dames topless of naakt bij het zwembad?

Nee ben er gisteren geweest geen dames bij het zwembad en het water is ook erg koud

Patjax
6 mei 2016, 12:57
Vandaag wel dames bij zwembad. Het is nog rustig. Alhoewel Elvira me al beloofd heeft dat ze me gaat vermoorden. Dus mocht dit mijn laatste bijdrage zijn dan weten jullie de dader.
Those about to die salut you.

Bluebear
6 mei 2016, 13:18
Nee ben er gisteren geweest geen dames bij het zwembad en het water is ook erg koud

Ik zie liever dames op de kamer. :tongue: :biggrin:

Nulnulzeseneenhalf
6 mei 2016, 14:00
Vandaag wel dames bij zwembad. Het is nog rustig. Alhoewel Elvira me al beloofd heeft dat ze me gaat vermoorden. Dus mocht dit mijn laatste bijdrage zijn dan weten jullie de dader.
Those about to die salut you.
Als je haar van tevoren een paar worstjes voert, dan is het een stuk veiliger.

Patjax
6 mei 2016, 14:37
Zojuist mijn verloren weddenschap ingelost. Elvira stuurde me met Alice naar wonderland. Geslaagde kamer. Lijkt er wel op dat ik hulp moet gaan zoeken. Patjax en blonde roemeentjes, een levensgevaarlijk combo. Tijdstip van executie is nog niet bekend. Begint inmiddels aardig vol te lopen.

Patjax
6 mei 2016, 18:55
De blote tieten parade is langzaam voorbij. De kamer met Elvira overleeft onder de belofte dat ik haar geen "wrecking ball" meer zou noemen, dus vanaf nu is het TAFKAS. Maar als ze erom vraagt is het Tinkerbell. Nu op zoek naar de derde kamer, enkele mooie opties zien lopen

Patjax
7 mei 2016, 02:45
14.5 uur YY. Ik heb het overleefd. Kamer drie was met Ke(i)sha en vier met Elvira. Om drie uur naar buiten gerold. Uitgebreid verslag volgt spoedig. Voor de liefhebbers van Alice, Elvira en Ke(i)sha. Alle drie de dames gaan op vakantie komende week.
Dus volgend weekend zijn de dames er niet. Alice en Elvira zijn het daaropvolgend weekend weer terug. Ke(i)sha komt in juni voor waarschijnlijk een week en dan pas weer in oktober (volgens eigen zeggen). Een aantal mooie nieuwe dames gespot. Ze hebben een nieuwe kok, maar vandaag was het eten niet zoals ik gewend ben.

Patjax
8 mei 2016, 14:10
Zomerse temperaturen en zomerse muziek. Dames druppelen 1 voor 1 binnen. Animo is nog niet groot.

Nulnulzeseneenhalf
8 mei 2016, 14:21
Zomerse temperaturen en zomerse muziek. Dames druppelen 1 voor 1 binnen. Animo is nog niet groot.

Ook de dames willen die paar zonnestralen meepakken, dinsdag voorspellen ze alweer regen.

Limburger
8 mei 2016, 14:41
Opgepast als je vandaag nog naar YY of ergens anders in Roermond gaat.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/05/ruk_ruk_ruk_ruk_ruk.html

Patjax
8 mei 2016, 17:12
Zojuist terug van eerste kamertje met Spaanse Melanie. Paars haar nu ook van het lijstje strepen. We gaan het kampioenschap van PSV maar eens uitgebreid vieren. Genoeg dames die mee willen vieren:freu:

John mc Snek
9 mei 2016, 14:23
Live from yy: laatste zonnige dag van de week dus dacht wellicht eens gaan kijken . Tot nu toe reeds 20 dames dus valt nog een beetje tegen. Maar zie wel dat er ook nog meer dan 10 kamers bezet zijn. Net geluncht met de gebruikelijke kroket en kaas soufflé , en hopelijk komt er toch zo nog wat leuk materiaal binnenwandelen ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

John mc Snek
9 mei 2016, 15:52
Line up is wat aangetrokken tot 40 stuks ... En wel naar mijn smaak ook 5 leuke exemplaren . Alleen gaf een stamgast hier mij net de tip dat de dame waar ik op aasde volgens hem
Een geslepen gier is...
Namen heb ik niet , sorry .


Sent from my iPhone using Tapatalk

laplagne
9 mei 2016, 16:18
Jammer dat het een GGZN (geslepen gier zonder naam) blijft, want je hoopt elkaar op dit forum toch van tips te voorzien.

John mc Snek
9 mei 2016, 18:35
Tja die man wist haar naam
Niet, moet ik dan alleen haar naam gaan vragen en hier gaan melden dat ze slecht is, zonder met haar gekamerd te hebben?
Je hoopt op dit forum
Dat iemand überhaupt blij dat je de moeite neemt om te posten, maar door dit soort reacties zal dat niet aangemoedigd worden ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

de duisburg spesjalist
9 mei 2016, 19:07
Line up is wat aangetrokken tot 40 stuks ... En wel naar mijn smaak ook 5 leuke exemplaren . Alleen gaf een stamgast hier mij net de tip dat de dame waar ik op aasde volgens hem
Een geslepen gier is...
Namen heb ik niet , sorry .


Sent from my iPhone using Tapatalk
luister nooit naar een ander de dames zijn niet bij iedere lotgenoot het zelfde ;)

phoenix
9 mei 2016, 19:57
beetje Turven hoe vaak iemand goed wordt bevonden helpt wel, net als dat de dame keer op keer negatief in het nieuws van de ijsberenkrant komt

Volger
9 mei 2016, 20:46
Zo rond half negen nog een stuk of twintig dames, en ongeveer evenveel ijsberen. Wel mooi weer om lekker buiten te zitten of te liggen... Ik weet van te weinig DVP's de namen om daar iets zinnigs over te zeggen. Indira en Alexandra waren er wel, roemeense Anita en poolse Kristina niet. Het is ook maandag tenslotte.


Sent from my iPad using Tapatalk

rob45
9 mei 2016, 20:57
Zo rond half negen nog een stuk of twintig dames, en ongeveer evenveel ijsberen. Wel mooi weer om lekker buiten te zitten of te liggen... Ik weet van te weinig DVP's de namen om daar iets zinnigs over te zeggen. Indira en Alexandra waren er wel, roemeense Anita en poolse Kristina niet. Het is ook maandag tenslotte.

Sent from my iPad using Tapatalk

Ik hoop ook deze week (voor donderdag) nog even naar YY te tuffen.Lijkt me helemaal ok met dit mooie weer.
Met de namen van de dames komt het wel goed,je komt in ieder geval al op 4 namen en dat worden er al snel meer en meer als je regelmatig yy bezoekt.
Bedankt voor je post !

rob45
9 mei 2016, 21:05
Line up is wat aangetrokken tot 40 stuks ... En wel naar mijn smaak ook 5 leuke exemplaren . Alleen gaf een stamgast hier mij net de tip dat de dame waar ik op aasde volgens hem
Een geslepen gier is...
Namen heb ik niet , sorry .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laat je zeker niet ontmoedigen door wat comment John mc Snek, want je post ondanks het ontbreken van namen was wel degelijk nuttig.Namelijk dat er 40 dames waren vanmiddag waarvan voor jou 5 interessant waren.Verder geven de stamgasten daar nuttige tips,dat doe ik zelf ook als een rookie mij vraagt naar het reilen en zeilen in de club.

John mc Snek
10 mei 2016, 14:25
Laat je zeker niet ontmoedigen door wat comment John mc Snek, want je post ondanks het ontbreken van namen was wel degelijk nuttig.Namelijk dat er 40 dames waren vanmiddag waarvan voor jou 5 interessant waren.Verder geven de stamgasten daar nuttige tips,dat doe ik zelf ook als een rookie mij vraagt naar het reilen en zeilen in de club.

Dank je Rob. Ik moet zeggen, in YY wisselt de line up gewoon veel en veel erger dan in bv GT, het verloop is enorm groot. Daarnaast kom ik in Gt altijd wel een hoop bekende beren tegen of ga met vrienden erheen. Zo kom je ook veel eerder op namen, ook van dames met wie je niet kamert. dan vraag je gewoon van wie is dat en wie is dat etc.
in YY heb ik vooral gekamerd met dames die ik al kende vanuit andere clubs, weinig gesproken met mede beren en aan dames die voor mij niet interessant zijn ga ik geen namen vragen met als doel het hier te kunnen posten. Zodoende ga ik toch al maanden 2 keer of meer per maand naar YY zonder echt namen te kunnen noemen, terwijl ik ook met deze frequentie naar Gt ga en er daar wel zo 30 kan noemen.

Veel plezier als je deze week nog naar YY gaat!

P11111
10 mei 2016, 14:46
Ik moet zeggen, in YY wisselt de line up gewoon veel...

John, vraag de volgende keer eens naar Gaby, voor zover ze je al niet opgevallen is. Afgelopen donderdag daarmee op het matras van YinYang beland. Een Roemeense schoonheid met een heerlijk en strak lichaam, een leuk en spontaan karakter en, in mijn geval, een ouderwets goede kamerservice met onder meer volop kussen en tongzoenen.

Er is al een draadje van haar. Alleen haar cupmaat is in werkelijkheid geen B, maar een A; onze gewaardeerde kameraad Eddy_V blijkt haar boezempje begin mei met een vergrootglas te hebben opgemeten, maar in ruil voor zijn tip heb ik hem dat inmiddels vergeven. :)

Volgens eigen zeggen was Gaby voorheen in ParkSauna Residenz actief en anderhalf week geleden ook nog heel kort in Babylon.

Wat mij betreft een absolute aanrader!

Zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45073-Gaby-(Roemeense)-ex-BaB

Eddy_V
10 mei 2016, 23:55
John, vraag de volgende keer eens naar Gaby, voor zover ze je al niet opgevallen is.
Alleen haar cupmaat is in werkelijkheid geen B, maar een A; onze gewaardeerde kameraad Eddy_V blijkt haar boezempje begin mei met een vergrootglas te hebben opgemeten, maar in ruil voor zijn tip heb ik hem dat inmiddels vergeven. :)

Wat mij betreft een absolute aanrader!


Peter020 heeft in alle opzichten gelijk. Mbt de cupmaat wil ik graag 3 zaken toevoegen:
1e er zijn dagen dat de cupmaat bij menig dame wat toeneemt;
2e in doggy valt het uiterlijk van de cupmaat niet altijd met het blote oog waar te nemen;
3e ook al is het een A-cupje, ze zijn lekker stevig en ze houdt ervan als je er stevig in knijpt;
4e in YY was het mij ook opgevallen dat ze weer terug op de normale 28vd31 dagen maat zaten, maar het paspoortje is dan niet meer aan te passen en aangezien ik sowieso meer een billen- dan borstenman ben was het nog niet eens bij mij opgekomen om daar melding van te doen;
5e dat waren dus 4 toevoegingen en Gaby is ze allemaal waard :biggrin:

Eddy_V
19 mei 2016, 14:47
Over de line up niets te klagen en over de lunch ook niet.
En over de perfecte massage van Roy al helemaal niet!
Als herboren en nu op zoek naar Gaby. De kleine Gaby wel te verstaan en niet die mollige met een enigszins penetrante lichaamsgeur die zich zojuist aan mij opdrong.

Brad Clitt
19 mei 2016, 15:14
Jammer, dan zijn we elkaar misgelopen (maar we hadden elkaar toch niet herkend...), ik was om 11.00 ijsbeer numero uno en ben omstreeks 14.30 weer naar huis gegaan. Ik was niet van plan om vandaag te gaan (ga volgende week en de week erop), maar ik was nieuwsgierig of o.a. Daria al terug is (ja dus, sinds gisteren). Heb niet met haar gekamerd (ze was not amused ;)), maar dat zal volgende week zeker gebeuren. Zusje Cila komt over 2 weken als het goed is (onder voorbehoud). Wel heb ik wederom met Ada gekamerd (zoals altijd top) en ook met een nieuwe dame de lakens gedeeld, te weten Bulgaarse Emily (hot, hot, hot, is me zéér goed bevallen). Emily is in het begin wat professioneel en vraagt meteen of er een uurtje en een FT inzit (uiteindelijk beide wensen ingewilligd), maar zodra je haar eens goed begint door te neuken, begint ze er ook plezier en zin in te krijgen. Voorheen werkte ze in Nürnberg en sinds een aantal weken in YY (komende weken zou ze hier blijven). In het begin was de line-up niet je van het, maar bij het verlaten keus en kwaliteit genoeg. Can't wait till next week.

Verder zijn o.a. Marina, Vanessa (ex-GT), Anni, Niki, Annelies en Jeanina aanwezig.

Brad Clitt
19 mei 2016, 15:51
Ik was nog vergeten te zeggen dat Rami ook aanwezig is, ik heb me eindelijk eens aan haar voorgesteld. Ze had me al vaker gezien en vroeg zich af waarom ik haar nooit aansprak terwijl we toch al een paar keer 'naast' elkaar hebben gezeten. Ik heb haar gezegd dat er zeker eens een kamertje zal volgen, maar kon nog niks beloven wanneer.
De Roemeense gang rondom Alice en Elvira heb ik niet gezien, net als de Hongaarse kliek (Dora, Tia, Carolina). Zo dat was het...

lollypopman
19 mei 2016, 17:09
@bradd clitt is dat niki klein met zwart haar uit hongarije?

Brad Clitt
19 mei 2016, 17:15
Het is Brad, ik heb geen dubbel D. ;)
Nee, deze Niki (of hoe je het ook schrijft) is blond en is met hakken ongeveer even groot als mij (1.80). Ze komt uit Rusland en spreekt Duits (ietwat lispelend). Ze heeft een cup A en loopt topless rond. Ze zit meestal links van de bar als je binnenkomt.
Van een kamergang is het nog niet gekomen, hoewel ze geloof ik wel een oogje op me heeft want ze laat geen gelegenheid ongemoeid om me op te warmen.
Moet er dan eerdaags toch maar werk van maken, want ze is heel lief en mijn derde been reageert toch altijd bovengemiddeld als ze tegen me aan staat te rijden.

Eddy_V
19 mei 2016, 17:44
Ha Brad, inderdaad gemist. Ik kwam even na 12 uur binnen en heb enige tijd met een bekende gekletst en geluncht.
En helaas... Nog geen kleine Gaby gezien. Wel een dame genaamd Kura of Chura: mooie lange slanke verschijning Russische Libanees volgens eigen zeggen. Haar gezicht had in ieder geval we de typische midden oosten kenmerken : mooie amandelvormige donkere ogen, grote neus en mooi gebruind. Afkomstig van GT vertelde ze. Dat had een waarschuwing kunnen zijn maar ach zo slecht was het ook weer niet. Alles Standard zonder erg veel interesse maar wel aardig en bijzonder fraai en slank !

Brad Clitt
19 mei 2016, 17:53
Ik heb vlak voor mijn vertrek aan de bar even met een andere beer gekletst, toen ik zei dat ik uit de buurt van Sittard kom vroeg ie belangstellend of ik al eens in Sixsens ben geweest en hoe het daar is, met name de dames. Dus dat zal jij wel niet zijn geweest denk ik... ;)

Meme Moo
19 mei 2016, 18:18
@Brad: was het de Rami met de zwarte kleine krulletjes en een slanke verschijning?
Enig idee of ze er volgende week ook zou zijn?

Brad Clitt
19 mei 2016, 18:30
@ Meme Moo

Volgens mij is er maar één Rami, ze is redelijk lang en slank, heeft meestal een zwarte body aan en ze heeft zwart (niet ravenzwart) iets gekruld haar (ben geen haarstylist dus vraag niet verder). Of ze er volgende week is weet ik niet, maar denk het wel (geen feestdagen meer en nog te vroeg voor een summerbreak).

Je zou denken dat ik nog steeds in de kleedkamer ben, maar ik ben nu toch echt al 4,5 uur thuis. ;)

Meme Moo
19 mei 2016, 18:58
Haarstylist of niet: dank voor je duidelijke en snelle toelichting!
Handig om te weten...heb binnenkort al een bezoekje in gedachten aan YY.

Brad Clitt
19 mei 2016, 19:44
Graag gedaan, ik zit dan ook letterlijk dicht bij het vuur.
Zoals gezegd, ik ga komende dinsdag of donderdag en de week erop op woensdag.
Heb nu 2 weken vakantie en 2 daagjes Roermond lijken me wel wat, weersverwachtingen zijn goed niet té warm en redelijk wat zon.
Vakantie in de eigen streek is zo gek nog niet.

John mc Snek
20 mei 2016, 15:35
Live from yy: de laatste twee weken was het wat slapjes , zoals overal, maar de line up is nu weer op volle oorlogssterkte. De Roemeense dames zijn terug en ook de Duitse schoolvakantie is weer over .
Geschat 60+ dames , en ook mooie exemplaren erbij . Zoals gezegd en uitgelegd , niet goed in namen in yy. Maar sprak net een hele mooie meid, Jennifer , nieuw en ex Alkmaar naar haar zeggen ( voor mij een reden om haar te skippen)

Optisch een veel mooiere line up dan vorige week, veel dames met mooie gezichten. Wel veel 25 jaar oud , dus de jonge mooie meiden van 18-22 blijven , zoals overal, schaars . Nog geen Adèle gezien . Wel o.a. Julie, Miriam , brigitta (?) Duitse Sandra . Maar zoals gezegd ook veel mooie dames waarvan ik de naam niet ken.


De kroketten smaakten weer prima , staat ook een enquête apparaat voor de mens lounge waarin je je oordeel en verbeterpunten over de onderdelen van yy kan geven.

Ook dit een teken dat ze de klant alles hier zo goed mogelijk naar zijn zin willen maken ....zonder Adèle toch maar zo weer julie gaan sponsoren vrees ik ...


Sent from my iPhone using Tapatalk

John mc Snek
20 mei 2016, 21:35
Hoeveel dames er vandaag exact waren geen idee maar zeker tussen de 80-100.
Eten altijd goed, savonds nog pasta met hachee genomen.
Julie en ook eens voor Duitse degelijkheid gekozen voor Jessica...
Topdag na de mindere periode rond Roemeens Pasen, alles helemaal in orde


Sent from my iPhone using Tapatalk

yylover
23 mei 2016, 13:11
Een heerlijk rustige dag in yy. Line up verrassend goed. Geweldig uurtje met elvira gehad. Nikkie uit psr gespot !! Angelina zou ook nog komen. Dit wordt een prima dagje.

MrCoconut
23 mei 2016, 17:44
Het is rustig nu. De dames vervelen zich, want diverse beren moesten zicht blijkbaar thuis verantwoorden.
Helaas...moeten de overige beren nu de dames van zich af slaan 😂

John mc Snek
23 mei 2016, 19:18
Dank voor je bericht MrCoconut.

Zijn er nu op maandag, in tegenstelling tot de laatste weken (pasen gedoe), weer erg veel dames zoals voorheen in YY? en die je qua aantal nergens op een maandag ziet uitz GT

yylover
23 mei 2016, 19:27
Heb de dames niet geteld, maar het waren er meer dan genoeg, en ruim in de meerderheid tov beren

Brad Clitt
23 mei 2016, 19:34
Niet zo leuk voor de dames, maar ik heb ze morgen dus voor het uitzoeken... :smile2:

Brad Clitt
24 mei 2016, 14:14
Best wel druk, veel dames en beren. Voor de eerste keer een forumlid in real life ontmoet, nl. Rickertje. Heb inmiddels met twee dames gekamers, te weten Emily en Daria.

Rickertje
24 mei 2016, 14:24
Zojuist ook gevallen voor de bj skills van Elvira, ze vond het grappig dat ik op haar toe stapte vanwege het forum. Zal morgen een verslagje bij haar paspoortje maken.

Brad Clitt
24 mei 2016, 16:00
Zo, bijna voedertijd nadat ik met Italiaanse Jeanina van bil ben gegaan. Er loopt zoveel lekkers rond en heb alweer een nieuwe dame op het oog. Maar eerst uitpuffen.

Nedlovefkk
25 mei 2016, 10:50
Live uit YY, stroomt al aardig vol met heren en dames.Ben al bijna aangerand door een zeer leuke Poolse (op het oog) milf. Ada ofzoiets. Megaboob materiaal maar ook leuk gezicht. Sympathiek. Staat een oude maar goed verzorgde VW bus buiten. Zo'n hippie busje. En de bar is versierd met lampionnen en slingers. Dames dragen relatief veel kledij. Geen prob.
Tot laters.

rob45
25 mei 2016, 10:56
Klinkt goed,ben al onderweg.

Nulnulzeseneenhalf
25 mei 2016, 11:22
Live uit YY, stroomt al aardig vol met heren en dames.Ben al bijna aangerand door een zeer leuke Poolse (op het oog) milf. Ada ofzoiets. Megaboob materiaal maar ook leuk gezicht. Sympathiek. Staat een oude maar goed verzorgde VW bus buiten. Zo'n hippie busje. En de bar is versierd met lampionnen en slingers. Dames dragen relatief veel kledij. Geen prob.
Tot laters.
Als je Ada de kans geeft dan vreet ze je op.

sofaking
25 mei 2016, 12:46
Ben 4 jaar geleden met Ada op kamer geweest toen ze nog Marta heette. Helemaal mijn optiek en blij haar weer te zien. Techniek in orde als vanouds maar vandaag moet ze een trein halen.
Kon niet snel genoeg gaan.

Das
25 mei 2016, 14:25
Update graag?
Hoeveel beren en dvp's aanwezig?

rob45
25 mei 2016, 18:44
Update graag?
Hoeveel beren en dvp's aanwezig?

Beren ? Een stuk of 40
Dames ? Een stuk of 40
Dvp's ? 0

Later vanavond meer.

Brad Clitt
25 mei 2016, 20:30
Hey jongens, wordt er nog geneukt daar in die tent ?
Ik wil weten wat er gaande is. :biggrin:

rob45
25 mei 2016, 20:55
Hey jongens, wordt er nog geneukt daar in die tent ?
Ik wil weten wat er gaande is. :biggrin:

Nee, maar er werd wel flink gezopen en gedanst,vanmiddag hing er nog een blote kerel aan de paal die helemaal los ging.
Maar nogmaals, ik zal vanavond nog een verslagje plaatsen van de FlowerPowerParty in YY.

Nedlovefkk
25 mei 2016, 21:02
Niet meer live uit YY maar het was een memorabele middag. Bleek een niet aangekondigde YBF invasie te zijn. Dus formele handen schudden die al snel tot leuke en soms lompe gesprekken voerden. Vraag me af of ze allemaal de kamer op zijn geweest maar ik heb mijn steentje bijgedragen. Bulgaarse Jeannette met haar mooie ronde kont/mooie sili's en een guitige kop. Ideaal NLFKK recept, en ze sprak redelijk tot goed Engels.

Lineup was in het begin ff zoeken. Optisch viel het niet tegen maar je hoopt op wat diversere nationaliteiten. Duitse dames waren er vast en zeker maar imo op 1 hand te tellen. Een leuke Slowaakse Lucia ofzo.,. Heel leuke kop met typisch Slowaaks/Czech lachje. Horny as hell maar ze tongzoende niet. Tsja.,. Nikki czech nog gespot maar toen ging ik al naar huis,

Blijft toch wel een leuke club al blijf ik er sfeertechnisch wat moeilijk mijn draai vinden.

Zo genoeg Brad? ;)

Brad Clitt
25 mei 2016, 21:04
Daarom was het gisteren drukker dan normaal (om 17.00 al wachttijden), de neukberen hebben de party een dagje vervroegd. En volgens mij ook een aantal dames, want ik weet van sommige dames dat ze liever niet op party-woensdagen komen.

rob45
25 mei 2016, 22:17
En volgens mij ook een aantal dames, want ik weet van sommige dames dat ze liever niet op party-woensdagen komen.

Dan kan zeker kloppen want vandaag waren zeker niet meer als 40 dames aanwezig in YY.Toen ik rond 6 uur de club verliet zag ik nog wel een jonge meid richting YY wandelen.
Maar goed de Flower Power party dus vandaag met een brede YBF invasie want iedereen was er wel zo'n beetje.Namelijk De Banaan sinds lange tijd wieder da,De joker,Sofaking,Nedlovelfkk was er ook vandaag en eindelijk ook met hem de hand geschud.Ook De Laof was aanwezig die eindeloos over zijn Cubareis kon vertellen,dus beter een keertje naar Cuba ipv Thailand of Zuidkorea dan maar als er ooit de gelegenheid komt.Dan de dames,leuk verkleed in losse hippiejurkjes en kledij met bloemenkransjes op hun hoofd en dat zag er wel leuk uit maar de line up was in ieder geval voor mij vandaag heel karig.Over een paar dames getwijfeld maar heb uiteindelijk de club ongepopt verlaten en dat is lang geleden in een club ooit ! Ook mijn collegaberen konden moeilijk hun draai vinden.
De Banaan zat tevreden op het terras met zijn biertje want het weer was best wel aardig.De sfeer was wel uitgelaten en gezellig met goede muziek van een dj.
Het evenwicht van beren/dames was ook goed ongeveer 40/40.
Eten ook prima verzorgt met verse asperges en veel keuze in gerechten.
Een volgende keer maar op een "gewone" dag YY bezoeken.

Eddy_V
26 mei 2016, 16:49
Gekkenhuis vandaag naar het schijnt...
geen parkeerplaats meer vrij en ca 60-80 dames in the house.

Brad Clitt
26 mei 2016, 16:52
Vandaag is het een feestdag in Duitsland (Fronleichnam).
Ik ga komende woensdag weer, hopelijk dan weer een gewone doordeweekse opkomst van beren.

rob45
26 mei 2016, 17:55
Gekkenhuis vandaag naar het schijnt...
geen parkeerplaats meer vrij en ca 60-80 dames in the house.

Dat bedoel ik...... Ik denk dat er op deze manier van handelen weinig overblijft van de YY party's.GT verplicht daarom dat de dames komen op de party's.YY kan dat begrijpelijke wijze niet omdat de dames zelfstandigen zijn en dan kan je ze ook niet verplichten.Daar komt nog bij dat ze een X bedrag moeten betalen voor het themapakje/kleedje die YY verstrekt.
Dit alles bij elkaar maakt dat de dames dan liever het partydagje overslaan.
Heel jammer, De Oplossing ?? Mogelijk kan YY iets doen om de dames meer te motiveren om wel op de party's te komen,mijn suggestie is om ze op de party dagen een fikse korting te geven op de entree en zo mogelijk ook het feestkostuum tegen gereduceerde prijs te kunnen kopen.Ook mag er best meer georganiseerd worden op de party zelf zoals een striptease,bingo,artiest etcetera.....verder is het wel ok geregeld op de party's bij YY.

Brad Clitt
26 mei 2016, 18:34
Ik ben nog nooit op een (YY)-party geweest, maar wat ik zo hoor verschilt het niet zoveel van een normale dag buiten een DJ, stoeipakjes en wat feestelijker drank/eten/aankleding.
Er moet inderdaad meer gedaan worden om meer Stimmung te krijgen, zoals tombola, dans/striptease-acts (die danspaal staat er toch niet voor niks), entertainer/zanger/stalmeester, karaoke en dan ook de beren/dvp's erbij betrekken. En dan niet op vrijwillige basis, een beer/dame die wordt aangewezen om mee werken aan een activiteit kan er dan niet onderuit (natuurlijk geen publieke actie want dat is in YY een brug te ver en rekening houdend met de mogelijkheden van vooral de beer, van een beer van 70+ kan je niet verwachten dat ie even gaat limbo-dansen bijvoorbeeld). Om de dames te plagen zou je bijvoorbeeld ergens een mistletoe kunnen ophangen, kussen is dan verplicht. Het zijn maar wat Denkanstösse, ik heb bij de enquete overigens een paar ideeen van de hand gedaan voor een themaparty.

Nog een ideetje wat zo in me opkomt, waarom dan niet ook eens een Miss YinYang verkiezing houden.

Ricardo Banana
26 mei 2016, 18:57
Ik ben nog nooit op een (YY)-party geweest, maar wat ik zo hoor verschilt het niet zoveel van een normale dag buiten een DJ, stoeipakjes en wat feestelijker drank/eten/aankleding.
Er moet inderdaad meer gedaan worden om meer Stimmung te krijgen, zoals tombola, dans/striptease-acts (die danspaal staat er toch niet voor niks), entertainer/zanger/stalmeester, karaoke en dan ook de beren/dvp's erbij betrekken. En dan niet op vrijwillige basis, een beer/dame die wordt aangewezen om mee werken aan een activiteit kan er dan niet onderuit (natuurlijk geen publieke actie want dat is in YY een brug te ver en rekening houdend met de mogelijkheden van vooral de beer, van een beer van 70+ kan je niet verwachten dat ie even gaat limbo-dansen bijvoorbeeld). Om de dames te plagen zou je bijvoorbeeld ergens een mistletoe kunnen ophangen, kussen is dan verplicht. Het zijn maar wat Denkanstösse, ik heb bij de enquete overigens een paar ideeen van de hand gedaan voor een themaparty.

Nog een ideetje wat zo in me opkomt, waarom dan niet ook eens een Miss YinYang verkiezing houden.

Ja Hey, dan ben ik altijd de lul

Brad Clitt
26 mei 2016, 19:01
Ja Hey, dan ben ik altijd de lul

Ik ken je niet persoonlijk, maar wat ik zo lees van je op dit forum zul je al snel nauwelijks in staat zijn om aan een activiteit deel te nemen en daar wordt dan zoals door mij geopperd rekening mee gehouden. ;)

Bluebear
26 mei 2016, 19:28
Ik heb persoonlijk heel weinig met een door de club zelf georganiseerde party. Ik snap wel dat ze dit doen om bepaalde fantasiëen van klanten te vervullen. Ik voel me daar dikwijls niet senang bij. Van schuldgevoel is absoluut geen sprake, maar ik krijg er altijd zo'n ouwe vieze man gevoel van. Ik vindt het dagelijkse tenue in de club al thema genoeg.
De dames die mij behandelen weten dit maar al te goed en zijn zelf ook helemaal wars van themaparty's. Ik denk het is "a kind of", soort zoekt soort. :fuck:

rob45
26 mei 2016, 20:08
Ik ken je niet persoonlijk, maar wat ik zo lees van je op dit forum zul je al snel nauwelijks in staat zijn om aan een activiteit deel te nemen

Kan kloppen,maar De Banaan blijft oefenen.
Ik zie hem altijd met zijn hand op en neer gaan van de tafel naar zijn kin.Toen ik hem gisteren wat mixdrank in die kleine glaasjes bracht ging dat steeds sneller.
Het komt wel goed met zijn activiteit.......

Eddy_V
26 mei 2016, 22:41
Vandaag is het een feestdag in Duitsland (Fronleichnam).
Deze feestdag bleek door onze Arabische en Oostblok vrienden ook serieus gevierd te worden.
De Duitse taal werd niet zoveel gesproken op "hallo schatzi" en "wo gehst du" na.
Veel mooie vrouwen, veel bezette kamers, maar in de wellness hoorde ik ook veel klachten over lousy service met name over de ex-GT dames.
De plannen voor vandaag vielen in duigen en pas later in de middag kwam ik binnen en een afspraak gepland met masseur Roy. Hij heeft mij weer goed onderhanden genomen nadat ik uiteindelijk toch nog naar YY gereden ben toen ik mij weer fitter voelde.
Doorrijden naar Sixsens zat er niet meer in. Lekker gegeten in YY, wat gekletst met een niet schrijvende ijsbeer en met Ruya en met een aangeschoten Pool in de sauna. Hij had een vrolijke dronk over zich tot verbazing van de onderbroeken in de sauna.
Niet meer live, net thuis na een ontspannende avond die mij 110,- euro gekost heeft.
Waar krijg je zo'n omgeving, faciliteiten en een perfecte massage voor dat geld?!

Patjax
31 mei 2016, 15:48
Een weggevallen afspraak heeft me weer in YY doen belanden. Laatste keer voor mijn vakantie. Zojuist mijn optick fick gedaan met "Moldavische" Roxanne (als ik me niet vergis). Zal thuis kijken of er al een paspoortje is. Anders maak ik er een. Line-up begint aan te trekken en zag zelfs een dame met Aziatisch uiterlijk in een flits. Toch eens nader onderzoeken.

rob45
31 mei 2016, 16:26
en zag zelfs een dame met Aziatisch uiterlijk in een flits. Toch eens nader onderzoeken.

Onderzoek dat maar heel grondig,het zal toch niet waar zijn.......is Koreaanse Kim misschien terug 😎

yylover
31 mei 2016, 16:39
Ben ook heel nieuwsgierig naar die Aziatische schoonheid. Patjax, een update zou gewaardeerd worden :gruebel:

Patjax
31 mei 2016, 17:04
Het was zeker niet Koreaanse Kim, anders was ik nu een bank aan het beroven. Zag haar naar de kamer gaan toen ik mijn update aan het schrijven was. Zag er wat ik zo snel zag jeugdig uit. Heb haar nog niet opnieuw gespot, maar zodra ik haar zie zal ik haar zeker eens nauwkeurig onderzoeken.

yylover
31 mei 2016, 17:14
Mocht het Lucy uit PSR en GT zijn, die al maanden plannen had om naar YY te gaan, dan raad ik jou aan om alsnog die bank te gaan beroven

pret
31 mei 2016, 17:34
Zat zij niet in GT tegenwoordig? :confused:


Mocht het Lucy uit PSR en GT zijn, die al maanden plannen had om naar YY te gaan, dan raad ik jou aan om alsnog die bank te gaan beroven

yylover
31 mei 2016, 17:45
Yep, maar ze had mij eens verteld dat ze een rondje langs andere clubs wilde gaan maken, o.a. YY. You never know....

langlekker
31 mei 2016, 17:56
Zou niet verkeerd zijn als Kim terug kwam maar helaas Patjax zal het wel bij het rechte eind hebben.
Ze had beloofd terug te komen maar is intussen ruim 4 maanden weg :frown:
En op het nummer wat ik van haar heb krijg ik geen contact, toestel staat kennelijk nooit aan dus nummer zal intussen wel verlopen zijn.

Volger
31 mei 2016, 18:22
De enige aziaat die ik tot nu toe hier gezien heb is een ijsbeer... Die bedoelde je vast niet;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Patjax
31 mei 2016, 18:39
Aziatische ijsberen genoeg. Die bedoel ik zeker niet. Ik ga nog eens een inspectieronde maken nu ik mij uit de klauwen van de Roemeense bende heb vrijgemaakt. Zagen alle hun kans bij afwezigheid van Queen Elvira. YY zonder haar is toch anders.

Patjax
31 mei 2016, 21:23
Kreeg geen kans voor inspectie. Werd onderschept door Isabella. Waren elkaar al de hele dag aan het uitdagen en nu liet ze niet los. Twee uurtjes avondgymnastiek. Nog een rondje wellness en drankje. Voorlopig geen YY meer. Eerst volgende keer waarschijnlijk 29 juli, wanneer ik voor drie clubs, drie nationaliteiten en drie haarkleuren op één dag ga. Mocht ik de dame nog spotten dan zal ik vanuit thuis berichten.

Patjax
31 mei 2016, 23:05
Dame helaas niet meer gespot, bij navraag bleek dat enkele dames (waaronder de Aziatische) een rondleiding door de club kregen. Mysterie in zoverre opgelost. Weet alleen niet of de dame gaat beginnen in YY. Heb alleen heel snel het koppie gezien vanuit mijn ooghoek, maar zag er erg jong uit. De verwarring dat ik dacht dat ze ging kameren was doordat ze kwam vanuit het bargedeelte richting frontdesk.

Volger
7 juni 2016, 17:08
Mss vanwege de regen, verhouding ijsberen - dvps lijkt wel 2-1, beetje grijze boel in de bar...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

rob45
7 juni 2016, 20:45
Mss vanwege de regen, verhouding ijsberen - dvps lijkt wel 2-1, beetje grijze boel in de bar...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelukkig was ik vandaag in GT waar het prima toeven was met een prima verhouding van 1 op 1.
Later meer onder het GT topic.

Eddy_V
9 juni 2016, 13:16
De liefhebbers van mollige Latina's kunnen vandaag weer aan hun trekken komen!

dacht even dat het vandaag een partydag was met als thema Ordinaire Dellen Dag :)

Patjax
9 juni 2016, 13:42
De liefhebbers van mollige Latina's kunnen vandaag weer aan hun trekken komen!

dacht even dat het vandaag een partydag was met als thema Ordinaire Dellen Dag :)

Heb nog even getwijfeld om naar YY te gaan vandaag, maar zal het gezien bovenstaande info wijselijk overslaan. Des te meer in het potje voor morgen SS.

rob45
9 juni 2016, 13:45
De liefhebbers van mollige Latina's kunnen vandaag weer aan hun trekken komen!

dacht even dat het vandaag een partydag was met als thema Ordinaire Dellen Dag :)

Ik heb thuis al een waterbed waar ik op kan springen

Eddy_V
9 juni 2016, 13:54
Heb nog even getwijfeld om naar YY te gaan vandaag, maar zal het gezien bovenstaande info wijselijk overslaan. Des te meer in het potje voor morgen SS.
dat is het voordeel als je het beste voor het laatste houdt haha!
hier een line up van vooral net iets vollere dames (maar dat vind ik als snel als liefhebber van de slanke GMC dennetjes ).
Hopelijk morgen niet alleen wat mooiere types (en van een paar weet ik dat al zeker) maar vooral ook met een wat meer plezierige uitstraling.
Al met al niet slecht om hier wat rond te lummelen. Als straks de Limburgse vlaai nog komt kan mijn dag al niet meer stuk en hoef ik mijn kruit niet persé hier te verschieten.

Admin
9 juni 2016, 14:12
hier een line up van vooral net iets vollere dames (maar dat vind ik als snel als liefhebber van de slanke GMC dennetjes ). .
Over smaak valt niet te twisten, maar deze dames horen absoluut niet in dit GMC (slanke dames club) topic thuis !
Ik twijfel bij sommige van deze zelfs of het wel om echte foto's gaat of om een cartoon cq animatie.. Alleen dat onderste plaatje ziet er wel lekker uit, maar die heeft een dikke kont!
Waar jij een dikke kont of vollere dame ziet, daar ziet de gemiddelde ijsbeer een slanke dame met bijna geen kont :tongue:.

Eddy_V
9 juni 2016, 14:59
Waar jij een dikke kont of vollere dame ziet, daar ziet de gemiddelde ijsbeer een slanke dame met bijna geen kont :tongue:.
Daar maak ik ook geen geheim van.
kwestie van normstelling :biggrin:

er lopen inmiddels toch 2 of 3 slankere dames rond die extra opvallen tussen de dikbuikjes, plofbillen en opgevulde tieten.

sofaking
9 juni 2016, 15:52
De liefhebbers van mollige Latina's kunnen vandaag weer aan hun trekken komen!

dacht even dat het vandaag een partydag was met als thema Ordinaire Dellen Dag :)

Kan je hen vragen dat ze volgende week vrijdag terugkomen Eddy ?

sk - DoD (Dol op Dellen)

Eddy_V
9 juni 2016, 17:37
Kan je hen vragen dat ze volgende week vrijdag terugkomen Eddy ?

sk - DoD (Dol op Dellen)
Gedaan, alle Dellen zullen zich verzamelen op de sofa! Zitten best lekkere dellen bij hoor.

mijn dag (week) weer helemaal goed door super massage van Roy.

yylover
10 juni 2016, 15:04
Sfeer is relaxed. Veel beren en dames. Idd redelijk hoog aandeel vollere dames, maar genoeg slanke dames aanwezig. Prima uurtje beleefd met vrolijke Mia Een vd mooiste dames waar ik ooit mee gekamerd heb.
Geen big screen voor match vanavond overigens. Mogelijk alleen in men's lounge.

Tropische_verrassing
10 juni 2016, 15:11
Zijn er nog latina's aanwezig?

yylover
10 juni 2016, 15:13
Yep. Een paar.

zojuist bevestigd door theke. Match op screen in men's lounge.

Das
13 juni 2016, 16:40
Vanmiddag rond 12,30u aangekomen. Een 15 tal dames en een stuk of 10 beren. Nu om 17.40 is de verhouding 45 dames en 35 beren. Veel dames zitten nogal verveeld op de bank nu.

vrije jongen
13 juni 2016, 22:52
Voetbal was overigens overal te zien. Men's lounge, terras, en twee tv's in de bar.

Rickertje
15 juni 2016, 14:27
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus zojuist weer aangekomen in YY. Eerste vlugge check van line-up laat zien dat er redelijk wat DKC-dames aanwezig zijn en hier zeg ik zelf nooit nee tegen. Over het algemeen wel nog redelijk rustig qua aantallen. Elvira nog niet gespot, wel de rest van het clubje waar ze normaal gesproken bij zit.

Patjax
15 juni 2016, 14:30
Elvira is als het goed is met vakantie. Zou de 22e terugkomen.

Rickertje
15 juni 2016, 14:49
Neeeeeeeeeeee :frown: naja een reden om tegen die tijd dus nog eens terug te komen

Rickertje
15 juni 2016, 15:31
Het dames aantal is inmiddels flink gestegen, veel meer dames dan heren. Al een paar dames er ook over horen klagen dat er maar weinig heren zijn, tjah iets met 22 mannetjes op een veld en een bal misschien. Zojuist min eerste kamertje gehad, verslag volgt nog wel in het algemeen topic

Das
16 juni 2016, 20:34
Vandaag hetzelfde wat rickertje gisteren zei. Veel meer dames dan beren. ik denk wel dubbel aantal ladies. En degene die ik sprak klagen allen over te weinig werk.

sofaking
16 juni 2016, 20:51
Als de economische wet van vraag en aanbod echt zou gelden zouden de vrouwen nu dus moeten betalen aan de mannen. :biggrin:

Das
17 juni 2016, 10:43
Het grote voordeel is dat er veel meer tijd is voor de pre-sales.
Valt mij echt op dat de sleutelvraag veel langer uitblijft.

Brad Clitt
17 juni 2016, 11:04
Gewoon de tarieven dan aanpassen, 40 euro per half uur.
Was gisteren in Acapulco, 200 euro uitgegeven ipv de 260 euro wat het in YY had gekost.

sofaking
17 juni 2016, 12:20
Al iets meer dan twintig dames en beren schat ik. Buiten Alexandra niemand die ik ken.
Op kamer geweest met Russische Santa. Geen hoogvlieger. Tijdens recup een paar mooie booby meisjes gespot
Zullen wel weer weg zijn als ik er weer klaar voor ben.

sofaking
17 juni 2016, 12:26
TV staat op NPO1 of zoiets. Nu nieuws met een DKC presentatrice met mooie froe en ferme boobies.😂

yylover
17 juni 2016, 12:35
Kim is terug !!!

Nulnulzeseneenhalf
17 juni 2016, 13:07
Kim is terug !!!

Dan zal heel snel de man/vrouw verhouding wel weer veranderen.

pret
17 juni 2016, 14:17
Bedoel je Miss Ijsbeer Kim :biggrin:


Kim is terug !!!

rob45
17 juni 2016, 14:30
Bedoel je Miss Ijsbeer Kim :biggrin:



Als dat waar is staat mijn turboboost clubmobiel al te brullen in de startblokken.

yylover
17 juni 2016, 15:23
Uiteraard miss ijsbeer 2015

pret
17 juni 2016, 15:26
Ook enig idee hoe lang ze blijft?


Uiteraard miss ijsbeer 2015

Patjax
17 juni 2016, 17:11
Ze is het in hoogsteigen persoon. Haartjes lichter en een paar kilootjes extra. Aangepast aan de nieuwe YYDKC-norm.

Stillewateren
17 juni 2016, 20:59
Nou Stillewateren is geweest.

De zaak zelf echt tussen een 8-10. Heb heerlijk gebadderd en zelfs even bij de beauty spa geweest. Het eten was ook zowel sochtends als de avond dik in orde.

Heb 1 dame achter me aan gehad bij het zwembad zo lelijk als de nacht, maar de andere dames vielen me tegen als op mij jagen ging. Een Russisch duo gehad erg knap die hand-in-hand liepen (Blonde-en-donkere). 1 liep ervan topless (donkere haren). Iemand enig idee hoe ze beide heten?

Er was één volgens mij 'lange roodharige dame met
een enorme cup', maar die heb ik keer op keer misgelopen. Iemand een idee hoe zij heet?? Niet de knapste, maar wel puur natuur.

stillewateren heeft in al die uren geen keuze kunnen maken en geld
op zak gehouden.

Dames punt; ????? Geen oordeel.....

Nou was Stillewateren wel een van de jongere bezoekers, maar anyway wel prima volk binnen........

Nulnulzeseneenhalf
19 juni 2016, 14:59
Ik schrijf dit in mijn auto op de parkeerplaats. Toen ik vanmiddag door de bar liep, net binnen, zag ik Kim lopen toen ze mij spotte, kwam ze bijna op mij af gerend, valt nog niet mee op die hakken, en sleurde mij zowat mee naar een kamer. Daar hebben we anderhalf uur lang gepraat. Ze heeft daar verteld dat ik de enige reden ben dat ze terug gekomen is. Ze kon mij maar niet uit haar hoofd zetten. Weliswaar hebben er al een paar mannen haar verwelkomd en gezegd dat ze het fijn vonden dat ze weer terug was, maar ze herkende nauwelijks een gezicht en kon er al helemaal geen naam op plakken. Ze is zich nu aan het omkleden en gaat dadelijk met mij mee naar huis. Ik weet nog niet hoe ik dit aan de buren moet uitleggen, laat staan aan mijn vrienden en familie, maar dat komt wel goed. Mocht het tot een bruiloft komen dan zijn jullie natuurlijk allemaal uitgenodigd. Tenzij we dat in Korea doen, want ik betaal geen vliegreizen.

Ik deel mee dat Kim de komende dagen niet in YY zal zijn, was een kort verblijf! Om te voorkomen dat jullie dadelijk, of morgen, hier komen en zwaar teleurgesteld zijn omdat ze er niet is. Doe gewoon, hou je normale schema aan, dan komt alles goed.

yylover
19 juni 2016, 15:19
Hoe ga je dit uitleggen aan Elvira ? :gruebel:

Ik nodig me graag uit als eerste gast op de bruiloft.

sofaking
19 juni 2016, 15:40
Hmmm ja, ik heb haar vrijdag ook even gezien. Ze was wat uigedeind in de heupen en zei me dat ze in haar vijfde maand zat en de vader het goede nieuws kwam mededelen. Al een peter in gedachten 006,5 ?

Nulnulzeseneenhalf
19 juni 2016, 17:49
Hmmm ja, ik heb haar vrijdag ook even gezien. Ze was wat uigedeind in de heupen en zei me dat ze in haar vijfde maand zat en de vader het goede nieuws kwam mededelen. Al een peter in gedachten 006,5 ?

U weet wat de plichten zijn van een peter? Dan bent U bij deze gevraagd.
@yylover Als ik Elvira meter maak dan zal het wel los lopen.

sofaking
19 juni 2016, 17:53
U weet wat de plichten zijn van een peter? Dan bent U bij deze gevraagd.
@yylover Als ik Elvira meter maak dan zal het wel los lopen.

Ja, volgens mijn catechismus bestaat de plicht van de peter erin om lang, veel en stomende seks te hebben met de meter.

Das
19 juni 2016, 21:22
Ik schrijf dit in mijn auto op de parkeerplaats. Toen ik vanmiddag door de bar liep, net binnen, zag ik Kim lopen toen ze mij spotte, kwam ze bijna op mij af gerend, valt nog niet mee op die hakken, en sleurde mij zowat mee naar een kamer. Daar hebben we anderhalf uur lang gepraat. Ze heeft daar verteld dat ik de enige reden ben dat ze terug gekomen is. Ze kon mij maar niet uit haar hoofd zetten. Weliswaar hebben er al een paar mannen haar verwelkomd en gezegd dat ze het fijn vonden dat ze weer terug was, maar ze herkende nauwelijks een gezicht en kon er al helemaal geen naam op plakken. Ze is zich nu aan het omkleden en gaat dadelijk met mij mee naar huis. Ik weet nog niet hoe ik dit aan de buren moet uitleggen, laat staan aan mijn vrienden en familie, maar dat komt wel goed. Mocht het tot een bruiloft komen dan zijn jullie natuurlijk allemaal uitgenodigd. Tenzij we dat in Korea doen, want ik betaal geen vliegreizen.

Ik deel mee dat Kim de komende dagen niet in YY zal zijn, was een kort verblijf! Om te voorkomen dat jullie dadelijk, of morgen, hier komen en zwaar teleurgesteld zijn omdat ze er niet is. Doe gewoon, hou je normale schema aan, dan komt alles goed.

Aangezien ik me al gemeld heb morgen te YY, ga ik als neutrale persoon even de waarheid controleren.:annieengel:
Is misschien de laatste kans om met de aanstaande bruid te kameren...:fuck:


Ja, volgens mijn catechismus bestaat de plicht van de peter erin om lang, veel en stomende seks te hebben met de meter.

Volgens mijn catechismus niet met de beperking "alleen de peter" dus als de meter aanwezig is komt er een kamertje met mij.:blow:

yylover
19 juni 2016, 21:34
De meter is nog op `vakantie` en ligt naast mij in bed te grijnzen :joke:

Das
20 juni 2016, 12:00
Nu aanwezig.
15 dames en zie 10 beren.
Denk dat ik de aanstaande bruid al gespot heb.
Maar te laat, ze is al geschaakt.

Das
20 juni 2016, 16:27
Nog steeds hetzelfde. Meer dames dan beren.
En er lopen er enkele chagrijnig rond hoor.

Das
20 juni 2016, 16:40
Nu aanwezig.
15 dames en zie 10 beren.
Denk dat ik de aanstaande bruid al gespot heb.
Maar te laat, ze is al geschaakt.
Al twee keer met kimmie gaan eten en 1 keer naar kamer geweest. Ik denk dat ik ze ga houden! Het was niet zo slim om ze vandaag naar YY te laten gaan 006,5.😉

rob45
20 juni 2016, 17:02
Nog steeds hetzelfde. Meer dames dan beren.
En er lopen er enkele chagrijnig rond hoor.

Monday monday.....en nog een regenachtige ook.Hopelijk is Kimmie niet chagrijnig maar dat zal wel niet als je met haar gekamerd heb.

Brad Clitt
20 juni 2016, 17:30
Tja, als de buurman dan ook al bijna 3 weken zijn gezicht niet laat zien...

Das
20 juni 2016, 18:58
Monday monday.....en nog een regenachtige ook.Hopelijk is Kimmie niet chagrijnig maar dat zal wel niet als je met haar gekamerd heb.
Kimmie is een van de weinige die constant weg zijn.
Denk dat ze al meer kamers deed dan ik.(3)

rob45
20 juni 2016, 19:09
Denk dat ze al meer kamers deed dan ik.(3)

Dat denk ik ook wel, Kimmie is Hot en niet alleen op de kamer met haar topservice.
Die gaat flink verdienen de komende weken en ik hoop dat ze er weer minstens voor een 2 maanden is.

Nulnulzeseneenhalf
20 juni 2016, 21:16
Dat denk ik ook wel, Kimmie is Hot en niet alleen op de kamer met haar topservice.
Die gaat flink verdienen de komende weken en ik hoop dat ze er weer minstens voor een 2 maanden is.

Effe los van alle zever die ik hier gisteren heb neer gekwakt, ze was aan het informeren naar andere clubs in de "regio". Ze had in die paar dagen al gezien dat het rustig was maar wil het even aan kijken hoe het loopt.

Das
20 juni 2016, 23:25
Effe los van alle zever die ik hier gisteren heb neer gekwakt, ze was aan het informeren naar andere clubs in de "regio". Ze had in die paar dagen al gezien dat het rustig was maar wil het even aan kijken hoe het loopt.

Idd,
Ik heb een lang gesprek met haar gehad en ze zoekt wel echt iets anders.
Ze zou eventueel in escort willen stappen.
Ze vroeg me zelfs hoe de raamprostitutie in Belgie was...

Das
20 juni 2016, 23:29
Het was rond 23u nu wel heel rustig in YY.
Maar zag ik daar een mooie rosse op de bank liggen?
Even mee praten, Ashley, duitse.
Ze was in een goede gekke bui omdat ze morgen naar huis gaat.
Laatste kamer voor mij, en wat voor 1.
Kimmie /Ashley... 1-1.
Kan niet zeggen welke de beste was, gelijkwaardig.
Beide toppers!

Volger
23 juni 2016, 14:08
Tis gezellig langs het zwembad. Veel ijsberen, dus ook blije dames. Kim is er ook...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

rob45
23 juni 2016, 19:10
Ik hoop dat het morgen volle bak word wat betreft dames en hopelijk is Kim er dan wel weer en wel om dezelfde reden.


Mijn hoop is uitgekomen vandaag want Kim was er inderdaad en wat betreft de dames,niet echt volle bak maar wel een redelijk aantal geschat een stuk of 40 a 45
Redelijke looks vandaag ook en een goede sfeer met behoorlijk wat collegaberen.
Ja geen voetbal vandaag hè,
Later meer..........

langlekker
24 juni 2016, 08:45
Mijn hoop is uitgekomen vandaag want Kim was er inderdaad en wat betreft de dames,niet echt volle bak maar wel een redelijk aantal geschat een stuk of 40 a 45
Redelijke looks vandaag ook en een goede sfeer met behoorlijk wat collegaberen.
Ja geen voetbal vandaag hè,
Later meer..........
Veel plezier gehad met Kim? ik laat op de avond in ieder geval wel, ik heb haar van ongeveer 22.00 tot middernacht gezelschap gehouden:biggrin:;) verhaal volgt!

rob45
24 juni 2016, 09:09
Veel plezier gehad met Kim? ik laat op de avond in ieder geval wel, ik heb haar van ongeveer 22.00 tot middernacht gezelschap gehouden:biggrin:;) verhaal volgt!

Ik heb maar liefst 2 keer met haar gekamerd en het waren net als bij jou geen halve uurtjes.Ik had gisteravond al verder willen berichten maar het was een enerverende clubdag met nog tropische broeierige temperaturen dus ik was behoorlijk op gisteren en moest effe bijkomen.Maar nogmaals, het verhaal zal zeker volgen.

Jef Beffer
24 juni 2016, 10:53
Ik heb maar liefst 2 keer met haar gekamerd en het waren net als bij jou geen halve uurtjes.Ik had gisteravond al verder willen berichten maar het was een enerverende clubdag met nog tropische broeierige temperaturen dus ik was behoorlijk op gisteren en moest effe bijkomen.Maar nogmaals, het verhaal zal zeker volgen.

Ook 2x met haar gekamerd gisteren. Mooie opbrengst voor haar dan. En haar fysieke kwaliteiten zijn blijkbaar ook in orde.

langlekker
24 juni 2016, 11:27
Ook 2x met haar gekamerd gisteren. Mooie opbrengst voor haar dan. En haar fysieke kwaliteiten zijn blijkbaar ook in orde.

Als ik dit bij elkaar optel voor haar weet ik in ieder geval zeker dat ze meer conditie heeft dan ik:biggrin:
iemand heeft al geschreven dat ze blonder en een paar kilootjes zwaarder is geworden.
Dat blond kan ik beamen maar die extra kilo's? viel volgens mij mee, ze was in januari ook geen superslank poppetje maar eentje met heerlijk en zeker niet teveel houvast:):cool:

jansenroy
24 juni 2016, 12:09
Die Kim toch. Haalt zo in een SC een advocaten salaris makkelijk binnen. :biggrin:

langlekker
24 juni 2016, 14:18
Die Kim toch. Haalt zo in een SC een advocaten salaris makkelijk binnen. :biggrin:
Tsja en dan gooien wij geile beren onze eigen glazen in:eek: Als ze in zo korte tijd veel geld verdient is ze ook snel weer voor maanden op vakantie in Korea:confused::mad:
Maar eerlijk is eerlijk ze is de zonde dubbel en dwars waard:)

jansenroy
24 juni 2016, 14:39
Eigenlijk moeten we een soort van kwantum korting invoeren bij zulke populaire dames: wij zijn dan minder geld kwijt en de dames moeten langer hier blijven om hetzelfde geld te verdienen. Win win voor de ijsberen :biggrin:

Das
26 juni 2016, 14:24
Zeer rustig hier. Gaybar. Dubbel zoveel mannen als dames.

Volger
26 juni 2016, 15:49
Hm... Ik was van plan om nog ff langs te gaan, maar mss toch beter niet op zondagavond


Sent from my iPad using Tapatalk