Volledige versie bekijken : Live from Sixsens (2014)
KanariePiet
9 januari 2014, 10:23
Na een bezoekje eergisteren aan DV en HP zit ik ondertussen met een kameraad in Sixsens. We hebben slechts tijd tot 17u, dus we zijn al om 11u aangekomen. Zoals verwacht is het nog heel rustig. We zitten nu in de bar. Er zijn nog 2 andere mannen en 2 milfjes aanwezig. In de kleedkamer hebben we wel al 2 mij onbekende mooie blondines gezien.
Ff een pint drinken, iets eten en dan hopen op een leuke dag hé!
hansdordt
9 januari 2014, 10:54
Laatste update van de dag. Net opnieuw met een Roemeense griet gekamerd: Lorina. Killer body.
Ook ex HP?
KanariePiet
9 januari 2014, 11:14
Ook ex HP?
Nope. Ex Acapulco. Is btw Lolita en niet Lorina. Killer tieten!!
Ze is vandaag ook hier, is daarnet al leuk komen presalen, maar vandaag heb ik eerder zin in iets nieuw;)
Ik heb mijn kameraad daarnet in de bekwame handen van Gaby achtergelaten, zit nu aan de toog en kijk ff de kat uit de boom:biggrin:
Eddy_V
9 januari 2014, 12:07
Ik ben binnen... Even afkicken van PTX 😊. En op zoek naar Kanariepiet
Eddy_V
9 januari 2014, 13:13
Nope. Ex Acapulco. Is btw Lolita en niet Lorina. Killer tieten!!
Ze is vandaag ook hier, is daarnet al leuk komen presalen, maar vandaag heb ik eerder zin in iets nieuw;)
Ik heb mijn kameraad daarnet in de bekwame handen van Gaby achtergelaten, zit nu aan de toog en kijk ff de kat uit de boom:biggrin:
Veronica..... kanariepiet en Veronica hebben elkaar gevonden...
Tortelduifjes... 😉
KanariePiet
9 januari 2014, 14:34
Veronica..... kanariepiet en Veronica hebben elkaar gevonden...
Tortelduifjes... ��
Veronica heeft me laten zitten. Ik ging douchen en ze kon blijkbaar zelfs geen 5 minuten op me wachten... Waarschijnlijk zie ik er tegenwoordig te dik en te oud uit;)
No prob: Tamara heeft me daarnet uitstekend getroost!:biggrin:
Eddy_V
9 januari 2014, 14:41
Veronica heeft me laten zitten. Ik ging douchen en ze kon blijkbaar zelfs geen 5 minuten op me wachten... Waarschijnlijk zie ik er tegenwoordig te dik en te oud uit;)
No prob: Tamara heeft me daarnet uitstekend getroost!:biggrin:
sorry.... Bleken we toch over dezelfde smaak te beschikken 😜.
Was even met haar wezen vliegen..
In marocco liggen flikflooien en al snel kwam de kamer vraag; had ik deze keer geen moeite mee !
Ze kan tegen een stootje en dat had ik ff nodig weet je wel?!
Hoe kan ik dit goed maken?
KanariePiet
9 januari 2014, 14:46
sorry.... Bleken we toch over dezelfde smaak te beschikken ��.
Was even met haar wezen vliegen..
In marocco liggen flikflooien en al snel kwam de kamer vraag; had ik deze keer geen moeite mee !
Ze kan tegen een stootje en dat had ik ff nodig weet je wel?!
Hoe kan ik dit goed maken?
Pintje komen drinken aan de toog?;)
Eddy_V
9 januari 2014, 17:58
Vrijwillig ten prooi gevallen in de handen van Anna op advies van die slanke jongeman!
In één woord: supertollunglaublichgeilesschmusekatze :-)
Één jaar lang alleen wat met haar gekletst en gelachen aan de bar. Nooit eerder mee gekamerd om slechts één reden: 1000% herhalingsgevaar te voorkomen.
GFE en PSE in 1 en super aardig.
Mijn sportvriendinnetje van PTX is in ieder geval even iets minder nadrukkelijk in mijn gedachten...
@hansdordt, nee aanstaande zaterdag ga ik niet naar PTX. Veel plezier gewenst. Laat maar weten of de cupmaat van Antonia teveel van het goede was naar jouw smaak en wees lief voor haar! 😉
hansdordt
9 januari 2014, 19:39
@hansdordt, nee aanstaande zaterdag ga ik niet naar PTX. Veel plezier gewenst. Laat maar weten of de cupmaat van Antonia teveel van het goede was naar jouw smaak en wees lief voor haar! 😉
Thanks. Ik zal haar de groeten van je doen, ok?
Ik zie het al, 75D, te groot voor mijn kleine handjes. Geef mij maar een strakke A of B :)
Ik ben lief voor alle dames hoor ;)
hansdordt
12 januari 2014, 11:07
Thanks. Ik zal haar de groeten van je doen, ok?
Ik zie het al, 75D, te groot voor mijn kleine handjes. Geef mij maar een strakke A of B :)
Ik ben lief voor alle dames hoor ;)Ik heb het met haar nog over jou gehad en ze wist wie ik bedoelde. Haar borsten vielen kwa grootte nog wel mee en zijn door de dokter onder handen genomen. :)
licky luke
13 januari 2014, 15:44
Vandaag tegdn 15:00 uur gearriveerd en vrijkaartje zonder problemen in ontvangst laten nemen. Ik werd zelfs nog gefeliciteerd ermee! De bardame stond erbij een keek er naar... en dacht dat ik gefeliciteerd werd omdat ik jarig was... maar de theke verried snel dat het om een vrijkaartje ging en zo liep ik mijn verjaardagskusjes mis... damn!
Zowel theke als bardame erg vriendelijk en na mijn berenvek en handdoek in ontvangst te hebben genomen ben ik me gaan omkleden.
Knaktuut zat al in de bar, en had zelfs al een kamergang achter de rug. Die voegt letterlijk de daad bij het woord... Effe een stuk bijkletsen en intussen scannen op mooie vrouwen. Damesaantallen schatte ik ergens tussen 15 en 20, herenaantallen een stuk minder. De dames keken ons dus weer hongerig aan...
Al snel werd ik aangesproken door de Macedonische Gaby en Poolse Anna, allebei luef en lekker maar mijn lust was nog niet zo groot. Vorige eeek een flinke griep gehad en dat merk ik toch wel aan mijn conditie en lust..
Dus Knaktuut even verlaten voor een saunaatje... maar of ik daar nu fitter van ben geworden...? Daarna klein hapje in restaurant (gebakje als tussendoortje) en afspraak gemaakt met de masseur voor een lekkere hot stone massage. En daar ga ik nu heen!
Wordt vervolgd...
licky luke
13 januari 2014, 18:24
Een heerlijk halfuurtje hot stone massage gehad en daarbij bijna in slaap gevallen... goeie massage en slechte conditie dus... Eigenlijk onvoorstelbaar hoe je lichaam na een stevige griep is gesloopt, ik viel me vooral slap en slaperig... maar dat betekent niet dat ik het niet gezellig vind, integendeel! Dit is de tijd om heerlijk te ontspannen en daar is Sixsens natuurlijk de beste club voor! Wellness, massage, lekker eten en (voor het geval dat de goesting toch op komt zetten) lieve mooie dames zoals Gaby, Anna en nog wat meer. Een beter revalidatie oord kan ik me in ieder geval niet voorstellen. ..
Intussen heb ik rond 18:30 uur afscheid genomen van Knaktuut die zijn alibi weer te gelde moest gaan maken. Hij heeft zich alweer prima geamuseerd met vooral een prima kamergang met Anna, waar hij van terug kwam zweven... en de rest mag ie natuurlijk zelf vertellen. ..
Na afscheid nemen eerst een hapje gegeten. Wederom prima verzorgd, met o.a. pasta, frietjes, kippebouten, goulash (geloof ik, niet geproefd), haricot verts en uitgebreide salade mogelijkheden. Niks om over te klagen dus... onder het uitbuiken ben ik dit stuk aan het typen en daarna duik ik de jacuzzi in. En daarna... eens met Anna gaan praten...denk ik..
KanariePiet
13 januari 2014, 18:28
Het is vandaag precies weer al Anna wat de klok slaat daar in Sixsens!:eek:;)
Terecht uiteraard. Ze staat niet voor niks ook in mijn 'persoonlijke top 5 van 2013'!:cool:
-007-
13 januari 2014, 19:29
Yeahhhhh..
Anna was voor mij ook de topper in sixsens !!!!!
Echt een geweldig meiske .... Waar me goesting voor haar toch weer op komt opzetten hahaha..
Ho ho wacht eens even, was Anna niet van letse afkomst ..... ?????
licky luke
13 januari 2014, 19:43
Ho ho wacht eens even, was Anna niet van letse afkomst ..... ?????
Goed opgelet, 007!!!
Maar ze is ook niet van Letland....
Ze is van Litouwen!
Sjeufke
13 januari 2014, 20:13
Klopt! Vandaag hoogst persoonlijk gecontroleerd :goodjob[1]:
christiano
13 januari 2014, 20:47
Mooie club, mooie vrouwen en hartelijk ontvangst. Tel daarbij de welness en prima eten bij op
en je zit gebakken. Enig minpuntje; (maar dat is persoonlijk); de muziek staat er op zaterdag loeiend hard.
DJ is dan aanwezig en draait dan voornamelijk harde muziek. Misschien een beetje aanpassen naar het publiek.
Voor de rest top en heerlijke meiden !:)
-007-
13 januari 2014, 21:32
Hahahah jullie hebben helemaal gelijk. Ze was idd van lithouwse afkomst. Wat een schatje , was ze toch.
Helaas heb ik de afgelopen tijd, sixsens links laten staan vanwege de wat minder line up dan GT.
Maar elke keer dat ik in sixsens was, wist ik annake wel te vinden.
Ik meen toendertijd, dat ze zei elke woensdag afwezig te zijn.. iemand die dat kan bevestigen?
Sjeufke
13 januari 2014, 21:43
Hahahah jullie hebben helemaal gelijk. Ze was idd van lithouwse afkomst. Wat een schatje , was ze toch.
Helaas heb ik de afgelopen tijd, sixsens links laten staan vanwege de wat minder line up dan GT.
Maar elke keer dat ik in sixsens was, wist ik annake wel te vinden.
Ik meen toendertijd, dat ze zei elke woensdag afwezig te zijn.. iemand die dat kan bevestigen?
Ik had vandaag het genoegen om met Anna een babbeltje EN ZO te maken :biggrin:
Klopt, ze werkt 5 a 6 dagen per week, waarvan zeker niet op de woensdag. Voorts heeft ze ook het volgende werkritme: 2 maanden werken, 2 weken vrij (korte vakantie).
Het loont dus de moeite om even een belletje te doen als je speciaal voor haar naar SS afreist.
licky luke
13 januari 2014, 22:34
Inmiddels nog volop genoten van sauna (90º, wat heet!), Orientaalse ruimte (blijft mooi), goed en lang gesprek met de eigenaar, hapje dn drankje en ga zo maar door.
Nog bijna besprongen door Monika, die een politiepakje van de LAPD droeg (sexy!), diverse malen "toevallig" de lieve Amalia tegengekomen die telkens weer toenadering zocht (next time, baby), en nog door diverse andere dames daar in de rustruimte aangesproken. In de bar meer van hetzelfde: Veronica op mijn schoot, met haar handen meteen onder mijn berenvel, en nog een dame wiens naam ik vergeten ben...
Dit alles onder toeziend oog van o.a. Gaby, die er op de een of andere manier stukken beter uit ziet dan een tijd geleden (langer haar? Iets met haar tanden? Ik kan mijn vinger er niet op leggen). Ook Anna keek regelmatig met haar betoverende glimlach mijn kant op. Je zou zeggen dat je hierdoor vanzelf wel goesting moet krijgen....
licky luke
14 januari 2014, 00:31
... en de winnaar is ........ Gaby !!!!
Toen ik weer in de bar kwam voor een watertje wilde ik eigenlijk Anna vragen om me op een kamer te vergezellen. Enerzijds was de goesting gegroeid en anderzijds wilde ik een goede nachtrust met mooie dromen hebben. Echter, toen ik in de bar aankwam sloeg Anna net een gast af die vroeg om een kamergang, met als reden dat ze helemaal "fertig" was voor vandaag, dus zowel letterlijk als figuurlijk. Ik twijfelde echter een beetje aan haar woorden, net als die gast die dan ook tot het irritante bleef aandringen. Ik kon het in ieder geval natuurlijk niet maken om zelf ook aan haar te vragen met mij naar een kamer te gaan, dus ik heb het er maar bij gelaten. Volgende keer haal ik het wel weer in. Ik heb wel nog leuk met haar gekletst en ben toen richting kino gegaan.
Op weg naar de kino liep ik Gaby tegen het schone lijf en greep mijn kans (en haar schone lijf). Hoewel ze normaal niet graag iets in de kino doet ging ze nu zonder protesteren mee en begon ze me daar heerlijk te strelen en zoenen. Toen ze al bezig was met pijpen en zich al nagenoeg had uitgekleed, was ik nota bene degene die voorstelde om op een kamer verder te gaan. Ze haalde een sleutel en in kamer 19, tegenover de kino, kon het spel verder worden gespeeld. Ik had al aangegeven niet te willen neuken, dus op dat na is zo goed als alles de revue gepasseerd, tot mijner volle tevredenheid en met een heerlijk orgasme tijdens standje 69. Kijk, daar doe je het nou voor...
Na het afrekenen + fooi + doosje chocolade heb ik afscheid genomen en heb om 0:45 uur het pand verlaten. Geheel tevreden en voldaan.
Eddy_V
22 januari 2014, 11:57
Wat een oorverdovende stilte...qua dames dan .
Tering klote muziek : lijkt Yin,Yang wel met maroc rap muziek #fail !
Ik kijk het nog even aan en ga eerst maar een broodje eten. Als de muziek zo blijft zal ik vragen of dat zo blijft... Want dan blijf ik niet..
Eddy_V
22 januari 2014, 12:04
Ontbijt/lunch buffet ziet er weer prima uit! Zelfs mooie pate en kazen... Yamyam.
Hier word ik weer vrolijk van #chagrijnigebui .
Eddy_V
22 januari 2014, 12:30
Allemaal sip kijkende meisjes aan de bar... Heb ik zo'n slechte invloed vandaag?
Muziek gaat gelukkig beter: Get Lucky.. En Layla komt zojuist binnen 😊
Sjeufke
22 januari 2014, 12:43
Heb met je doen, kan ik wat vrolijkheid brengen?:biggrin:
Maak je spiertje(s) maar goed los voor vrijdag.....
Eddy_V
22 januari 2014, 13:43
Amy.yeeeaahhh!!
Trainen voor vrijdag!
She's waiting and horny 😊
licky luke
22 januari 2014, 13:53
Het begint er toch sterk op te lijken dat de dames het vrijdag enorm druk krijgen met al die geile ijsberen/wandelaars die in de rij staan om hun "attracties" te bezoeken...
Ik zal nog even met de Efteling bellen om wat bordjes te lenen waarmee ik voor elke dame de wachttijd aan kan geven voor de beren in de wachtrij: "vanaf hier nog 30 minuten", "vanaf hier nog 60 minuten", en later: "deze attractie is helaas gesloten voor onderhoudswerkzaamheden"...
Voor de dames neem ik dan elk een holle bolle Gijs mee: "Papier(geld) hier, papier(geld) hier..., dankuwel..."
Volgens mij zijn er vrijdag enkel mannelijke afwerkers bij Panthera...
Over deze dag wordt later geschiedenis geschreven... let maar op!
Eddy_V
22 januari 2014, 14:19
Bovenstaande heeft weliswaar niets met Sixsens te maken, maar die bordjes kan je wel gaan halen!
Een andere mogelijkheid is dat we ter plekke een tombola houden... Dan verdienen wij er ook eens wat aan met lotjes ;-)
Wow...Amy was weer op haar best, zal later in haar eigen topic verslag doen van dit wilde katje!
En daarvoor had Carly/Karly mij al gemasseerd om in de stemming te komen.
Weer helemaal in een goede bui #sletjesdag :-)
Eddy_V
22 januari 2014, 14:38
En om ook de inwendige mens goed voor te bereiden op de vlaaien aanstaande vrijdag, nu een paar lekkere stukjes gebak in het restaurantje nuttigen...
Aantal dames neemt toe, circa 25 denk ik waarvan circa 10 vaste waardes voor Sixsens en veel relatief nieuwe dames.
Stil met bezoekers hier, max 10 momenteel.
Eddy_V
22 januari 2014, 14:43
En ik moet nodig naar de Pearle of Hans Anders.. Gebak blijkt heerlijke rijstevlaai te zijn yamyam !
Sjeufke
22 januari 2014, 14:55
Hint. Er is ook rijstevlaai
Eddy_V
22 januari 2014, 15:51
Ene Melissa kroop net bovenop me terwijl ik m'n broodnodige nachtrust probeerde in te halen in marroco. Probeer haar duidelijk te maken dat ik nog wat versufd ben als gevolg van de inspanningen met haar collega's. Maar ze wordt alleen maar geiler en ligt met blote tieten op mij te rijden. Heul vervelend allemaal (not). Kennelijk hebben die Bulgaarse woordjes van mij lust opwekkende werking terwijl ik toch echt nog ff wil rusten.
Binnenkort naar m'n Bulgaarse juf terug, want kennelijk haal ik eea door elkaar!
Angela negeert mij...ben zeker te vaak vreemd gegaan?!
Nog een uurtje voordat ik doorrijd naar omgeving van Koblenz.
Toch de ietwat mollige Melissa tevreden gaan stellen?
Één goede daad per dag is toch wel het minste nietwaar?
Alhoewel Amy mij ook al dankbaar was voor mijn inspanningen, zag ik dat niet als een goede daad: was gewoon een smerige geile likbeurt waar die kleine bij haar eerste gast op de dag behoefte aan had 😉
Toch zo'n 20 beren of meer, maar geen bekenden voor mij. Veel Vlamingen, Fransen en wat Aziatische beertjes.
Eddy_V
22 januari 2014, 17:12
BREAKING NEWS: Amy heeft een ex-collega van haar uit Magnum overgehaald om in Sixsens te komen...
Wat een leuke meid en wat een stuk! 😍😘😍
Kitty is haar naam, Roemeense, begin 20, circa 1.65-1.70, mooie blonde haren (geen peroxide), gevaarlijk sprekende ogen en zij spreekt prima Engels.
Haar eerste dag hier en ik had haar al zien lopen in roze pakje.
Ze moest nog wennen en heb een tijdje met haar zitten kletsen en wat verder wegwijs gemaakt. Helaas moet ik er echt vandoor en had zij honger: een excuus voor beiden om het tot een volgende keer tegoed te houden.
Als type lijkt zij mij het perfecte KanariePiet/Vrouwenzot/Zwembroek meisje ;-)
Maar dat moeten zij maar snel zelf gaan onderzoeken !
zwembroek
23 januari 2014, 10:18
zal morgen een polsen.............
KanariePiet
23 januari 2014, 10:25
Wat een leuke meid en wat een stuk! ������
Kitty is haar naam, Roemeense, begin 20, circa 1.65-1.70, mooie blonde haren (geen peroxide), gevaarlijk sprekende ogen en zij spreekt prima Engels.
Haar eerste dag hier en ik had haar al zien lopen in roze pakje.
Ze moest nog wennen en heb een tijdje met haar zitten kletsen en wat verder wegwijs gemaakt. Helaas moet ik er echt vandoor en had zij honger: een excuus voor beiden om het tot een volgende keer tegoed te houden.
Als type lijkt zij mij het perfecte KanariePiet/Vrouwenzot/Zwembroek meisje ;-)
Maar dat moeten zij maar snel zelf gaan onderzoeken !
De beschrijving spreekt me in ieder geval al 100% aan. Amy, Kitty... Ik zal weten wat te doen bij mijn volgend bezoek aan SS:cool:. Dat zal btw waarschijnlijk zijn voor 31/01.
licky luke
23 januari 2014, 11:12
Mmmhhh...
hopelijk een GFE meisje...
Dan blijft KanariePiet er tenminste van af... :flatto-bye:
Ik woon toch lekker korterbij...
KanariePiet
31 januari 2014, 18:57
Na een zwaar ontgoochelend bezoek aan PE zitten Vendezz en ik nu in SS. We hebben ons in het voorbije uur al meer geamuseerd dan in de voorgaande 6u in PE. Hopelijk gaan we zo dadelijk eindelijk aan neuken toekomen!!:cool:
Eddy_V
31 januari 2014, 20:36
Voortaan niet meer naar die zuunige Hollander luisteren en meteen naar de beste club in de regio Aachen en wijde omtrek gaan!
Maak ons nu maar gek met je Amy avonturen! Have fun!!
KanariePiet
31 januari 2014, 20:37
Net een uurtje met Lorena gekamerd. Wat een mooie meid is me dat toch!:eek: Nu ff op zoek naar Vendezz, een beetje chillen en dan toch maar uitkijken naar een 2de kamergang.
De sfeer in de bar is btw al de ganse avond uitstekend!
KanariePiet
31 januari 2014, 20:38
Voortaan niet meer naar die zuunige Hollander luisteren en meteen naar de beste club in de regio Aachen en wijde omtrek gaan!
Maak ons nu maar gek met je Amy avonturen! Have fun!!
Ik had Amy beet en ik heb haar laten staan voor Lorena... Ik heb het me btw niet beklaagd!
Amy komt straks misschien nog wel aan de beurt!:cool:
zwembroek
31 januari 2014, 21:35
is lorena nieuw in SS?
Ik ga komende vrijdag, wie nog??
licky luke
31 januari 2014, 22:31
is lorena nieuw in SS?
Doe dat nou een andere keer en kom vrijdag gezellig naar Panthera...
Champagne, Limburgse vlaaien, birthday party...
KanariePiet
31 januari 2014, 23:32
is lorena nieuw in SS?
Lorena is niet nieuw in SS nee. Ze werkt er toch al een paar weken. Het is een blonde, Roemeense meid, die dankzij haar 20cm hoge hakken boven de meeste mensen uittorent. Ze heeft ook een tramp stamp.
Ik heb daarnet nog eens een uurtje met haar gekamerd (opnieuw uitstekend), het vat is nu af en Vendezz is al ff verdwenen, dus ik ga hierbij een heel leuk avondje SS afsluiten!
licky luke
31 januari 2014, 23:45
Drink er nog maar eentje van mij, want er volgt een lange, lange pauze....
Proost!
Eddy_V
31 januari 2014, 23:46
"Oh, the tramp stamp - is there any tattoo that more perfectly communicates "buy me three drinks and I'll do anything sexually, and may or may not vomit on your Xbox?"
Deze vond ik laatst toen een Bulgaars momiche mij vroeg welke ik het mooiste vond... Tja..
Say no more 😉
muttley8
1 februari 2014, 11:48
Loopt Nancy nog rond? Zo ja, kan iemand vragen hoe het met Yvette is?
zwembroek
9 februari 2014, 17:50
Loopt Nancy nog rond? Zo ja, kan iemand vragen hoe het met Yvette is?
Heb Nancy gesproken, Yvette was op lange vakantie.
Flyerke
9 februari 2014, 20:55
Mmmmm Nancy :):luvlove:
muttley8
10 februari 2014, 16:54
Dank,
Heb inmiddels ook teken van leven van Yvette zelf ontvangen. Voor haar fanclub, ze weet nog niet wanneer ze terug is.
Sjeufke
11 februari 2014, 12:20
Gearriveerd in de grot van SS. Best druk al voor dit tijdstip zowel vrouwen 25-30 als mannen (25). In afwachting van Licky Luke. Al een paar natte kussen gehad van Anna. Goed begin!
Verzonden met Tapatalk
Eddy_V
11 februari 2014, 12:28
Gearriveerd in de grot van SS.
Al een paar natte kussen gehad van Anna. Goed begin!
Verzonden met Tapatalk
Je stond ook al zo lang droog!!
Checken jullie svp of Kitty nog bij Sixsens komt (collega van Amy afkomstig van Magnum).
Enjoy!!
Sjeufke
11 februari 2014, 13:22
In zat op warme kolen (kloten). De druk is er af met Christa (bul). Pas twee weken in ss. Blond, 1,58 lang, 21 en een getraind figuurtje. Goede service!
Licky Luke is binnen. Maar die is nergens te bekennen. Vermoedelijk met Anna. Die zien we de eerste uur(en) niet meer terug😳
Saunaatje pikken dan maar
Verzonden met Tapatalk
Sjeufke
11 februari 2014, 13:29
Rectificatie. Licky Luke is terecht. Heel netjes gewoon in de kleedkamer.
Verzonden met Tapatalk
licky luke
12 februari 2014, 01:06
Inmiddels niet meer live, maar gelukkig nog net wel a-live ...
Het was vandaag een spelletje verstoppertje spelen met Knaktuut: als ik er was, was hij op kamer en andersom.
Telkens als de één op kamer was moest de ander de dames bijna letterlijk van zich af slaan... op een vriendelijke manier dan toch...
Gelukkig kregen we uiteindelijk allebei honger en troffen we elkaar bij het avondeten (dat weer prima smaakte!).
Het was er dus weer reuze gezellig!
Helaas te druk om tussendoor de informatie op dit topic aan te vullen..
(meer info in het desbetreffende topic)
licky luke
13 februari 2014, 15:33
Vergeef mij, Knaktuut, want ik heb gezondigd…
Waar was je ook om mij in de gaten te houden…
Je kent dat wel, dat je, als je naar een bekende plaats moet rijden, je merkt dat je dit deels op automatische pilot rijdt, zonder je echt bewust te zijn van de rit. Dat je als het ware opeens ontwaakt en al bijna bij je bestemming bent… zo verging het mij ook weer eens…
Ik schrok uit mijn roes toen ik de bekende woorden hoorde: “Dat is dan 40 euro alstublieft. Maatje Large is voldoende zeker? Dan wens ik U veel plezier!”.
Enisgzins beduusd rondkijkend zag ik eerst haar stralende glimlach en mij steeds bewuster wordend van de omgeving bleek dat ik mij bevond aan de receptie van … SixSens!? Ik was toch op weg naar een klant geweest, of… hoe kwam ik hier nu weer terecht. Langzaam aan werd het mij echter duidelijk, zeg maar helder, zeg maar … Crystal-helder…
Stay tuned...
uurtje
21 februari 2014, 17:42
Redelijk druk hier. Goede samenstelling van de line up. 4x 'schatzi' gehoord voordat ik de douche in was.....;)
uurtje
21 februari 2014, 21:02
Volgens mij worst de drukte nu door een chronisch damesoverschot veroorzaakt. Hulp is welkom.....;)
Willem2
21 februari 2014, 21:11
Volgens mij worst de drukte nu door een chronisch damesoverschot veroorzaakt. Hulp is welkom.....;)
Leuke typefout. Hij denkt aan zijn worst en damesoverschot en vraagt om hulptroepen ;)
licky luke
26 februari 2014, 00:38
In den beginne was er Planet Eden en twee vrijkaartjes van Hookers...(waarvoor dank)...
Rond 22:00 uur was er (eindelijk) goesting en de nadrukkelijke wens om niet ongepopt naar huis te gaan...
Echter, in Planet Eden ging het (naar mijn bescheiden mening) niet meer gebeuren..
Aldus toch naar huis, maar met een kleine omweg... SixSens!
Rond 22:30 uur aangekomen, € 40,00 afgetikt als entree (Happy Hour is ook als ja vanaf 22:00 uur binnen komt), omkleden en naar de bar.
Daar trof ik Gaby en ik wist meteen dat ik goed zat.
Hier ging het (naar mijn bescheiden mening) wel gebeuren..
Samen naar kamer 11, aan het einde van de gang op de eerste verdieping, met het ronde bed.
Twee urrtjes genoten van een orale dialoog, hier en daar afgewisseld met een groot deel van het levensverhaal van Gabi, aangekleed met fotootjes en een beetje film. Voor mij een mooie sessie waarbij ik niet alleen twee keer lekker ben klaargekomen maar waarbij ik ook meer van de vrouw achter Gaby te weten ben gekomen...
Rond 01:00 uur uiterst tevreden alsnog naar huis vertrokken, ditmaal zonder omweg...
sam1975nl
5 maart 2014, 21:59
Viel me gisteren op dat er toch weer iets van 5-6 nieuwe dames rondlopen.....
Eddy_V
11 maart 2014, 12:59
Nog een beetje nevelig in het Limburgse heuvelland.
Binnen schijnt de zon al met al die schatjes...
Vaste crue zoals Anna. Angela, Maya, Stella, div relatief nieuwe dames en....speciaal voor Sofaking: Helena is net terug na een vakantie van bijna 3 maanden.
Even op LL wachten en dan eerst een gebakken eitje eten.
Eddy_V
11 maart 2014, 13:19
De helft van de sjengbeng komt zojuist ook binnen...
En het zwembad is geopend, temperatuur al heel redelijk: vanmiddag beslist in afkoelen na gedane zaken 😁
Eddy_V
11 maart 2014, 14:38
En terwijl Licky Luke door Crystal opgewarmd wordt, heb ik een smakelijke lunch genoten met een aantal verse spiegel eitjes. Haring heb ik even overgeslagen, erg lekker dat wel, maar voor de dames met TZ niet zo geslaagd lijkt mij...
En aangezien mijn favoriete poppetjes nu allemaal op kamer zijn eerst maar eens van de zon genieten. Het is inmiddels zonnig en 14 graden...
Sjeufke
11 maart 2014, 15:29
En terwijl Licky Luke door Crystal opgewarmd wordt, heb ik een smakelijke lunch genoten met een aantal verse spiegel eitjes. Haring heb ik even overgeslagen, erg lekker dat wel, maar voor de dames met TZ niet zo geslaagd lijkt mij...
En aangezien mijn favoriete poppetjes nu allemaal op kamer zijn eerst maar eens van de zon genieten. Het is inmiddels zonnig en 14 graden...
Dit alles lezende zit ik hier wat ongemakkelijk op d'n arbeid.
Verzonden met Tapatalk
Befke
11 maart 2014, 16:17
Van een bezoek aan Sixsens - welke club dan ook, kan ik op het moment slechts dromen :cry:
Eens zal de drukte voorbij zijn, en zullen de Poolse vrouwen wier doosje ik heb verwend heb, wier haar besprenkeld, wier borsten bepoteld, wier billen gekust, wier lippen geproefd, in wier ogen ik ben verdronken, eens zal de drukte voorbij zijn en zal ik weer genieten van al die prachtige Poolse vrouwen.
Geniet ervan, Licky, Eddy, en al die andere geluksvogels!
Eddy_V
11 maart 2014, 17:58
Je zult maar op kantoor moeten zitten op zo'n dag als vandaag 😋
(sorry...dit moesten we even kwijt).
WG kan gerustgesteld zijn: Viktoria is er nog steeds en zij heeft zich op een zeer enthousiaste wijze aan mij voorgesteld 😉.
Vervolgens Licky Luke tegen gekomen bij de douche en het zwembad in gedoken, zelfs in de namiddag nog heerlijk in de zon.
Speciale mededeling voor knaktuut: Anna ziet er buitengewoon verleidelijk uit in haar roze stoeipakje... 😍
De schnitzel hebben we ons zojuist laten smaken.
Wat zal de avond verder brengen...?
Eddy_V
11 maart 2014, 19:57
Chrystal is wel een schatje..
En toch...inderdaad ergens voel ik toch een "maar" .. Ligt beslist niet aan haar. Blijft toch altijd een persoonlijk iets..." de klik"
Ik begin er steeds meer achter te komen dat Licky Luke en knaktuut girls meestal niet mijn types zijn...
En dat is eigenlijk maar goed ook, dan vissen we niet helemaal naar hetzelfde in deze mooie Sixsens vijver!
Viktoria nog een keer verwennen...
Het is vandaag erg rustig, veel dames vervelen zich een beetje..
Eddy_V
11 maart 2014, 20:57
Aangezien Licky Luke zich de rest van de avond met Chrystal gaat vermaken en mijn favo's bezet danwel naar huis zijn, ga ik maar eens rustig op huis aan..
Donna Summer : I love to love You.... Wacht op mij in de auto: ook nep, maar ook lekker! 🎶🎵🎶
Eddy_V
11 maart 2014, 21:42
Kon niet met m'n handen van Bulgaarse Melissa afblijven, waardoor m'n verblijf minimaal met een halfuur verlengt wordt 😁
Schlüssel holen? Jawohl Fräulein!
Daar gaat ze, na nog een prima blowjob in marrocco...
Ok. Ik wacht 😊
licky luke
11 maart 2014, 23:57
Wat een geluk dat Eddy_V erbij was, hij heeft zich in de schaarse vrije momenten prima van zijn verslaggevers-taak gekweten zodat het thuisfront op de hoogte bleef van de ontwikkelingen in SixSens vandaag, in het bijzonder de ontwikkelingen rondom hemzelve en ondergetekende.
Uitgebreid verslag volgt, vooralsnog een beknopte samenvatting:
- bij binnenkomst wederom overvallen door Maya, achteraf ontdekt dat Eddy_V daar achter zat...
- Maya heb ik ditmaal met verve kunnen weerstaan; mijn nakomelingen waren voor de volle 100% gereserveerd voor Chrystal...
- flink bijgekletst met Eddy_V; kort met uitbaters
- 2 uur geweldige GFE kamergang met Chrystal gemaakt, waarvan ze zelf ook genoten heeft, getuige het feit dat ze vrijwel continu nat is gebleven...
- drankje aan de bar en hapje in het restaurant: wederom zeer goed verzorgd!
- saunaatje doen (Eddy_V deed in die tijd stiekem een Chrystal evaluatie)
- drankje aan de bar + het nodige geklets
- 1,5 uur geweldige GFE kamergang met Chrystal gemaakt (reprise zeg maar), met als onvergetelijke afsluiter: "Tonight I'm going to sleep like a princess"...
- drankje aan de bar + het nodige geklets (met o.a. Anna en enkele collega's)
- afscheid van Chrystal en huiswaarts (was het mistig of liep ik nog met mijn hoofd in de wolken?)
Was getekend,
Licky Luke
Sjeufke
12 maart 2014, 00:51
- afscheid van Chrystal en huiswaarts (was het mistig of liep ik nog met mijn hoofd in de wolken?)
mistig in de kop!
Eddy_V
1 april 2014, 12:15
Behoorlijk druk op deze mooie dag, thermometer tikt de 21 graden al bijna aan en alle extra's zijn 50% vandaag! Eerst even lekker spiegeleitje eten 😊
Eddy_V
1 april 2014, 13:08
Water in het zwembad is nog redelijk fris, maar dat hield mij niet tegen om een beetje te dobberen onder het genot van prima trance muziek...beetje gevaarlijk om in trance te geraken in het zwembad!
Zo eens afdalen naar al het schoons binnen. Van de vaste bezetting zijn de meeste aanwezig , jong en oud(er).
Eddy_V
1 april 2014, 13:22
Message for Sofaking:
Helena EN Sissi zijn er weer en wachten met smart op uw komst 😉
Mr.IJsbeer
1 april 2014, 13:41
Behoorlijk druk op deze mooie dag, thermometer tikt de 21 graden al bijna aan en alle extra's zijn 50% vandaag! Eerst even lekker spiegeleitje eten ��
Dus mag je maar voor de helft in een kont neuken...:biggrin:
Eddy_V
1 april 2014, 14:23
Zojuist peilstok in Sissi gestoken... Mooi Bulgaars meisje met een leuk snoetje en een vol c-cupje..
Moest ten slotte zelf ook weten waar ik reclame voor maak! 😁
Eddy_V
1 april 2014, 15:39
Zojuist peilstok in Sissi gestoken... Mooi Bulgaars meisje met een leuk snoetje en een vol c-cupje..
Moest ten slotte zelf ook weten waar ik reclame voor maak! 😁
En hoe rijdt ze dan, zou je je kunnen afvragen ?
Op de kleine weggetjes in het prachtige Limburgse heuvellandschap kan ze prima vooruit komen.
Minder geschikt voor de snelweg en het ruigere terreinwerk.
Als duopassagier met Helena/Eleni beweegt zij zich gracieus de gangen van Sixsens
Het is weer genieten hier, ondanks dat de temperatuur op 20 is blijven steken.
Wat zal het zo worden...eindelijk Angela weer eens te vriend houden, verleidelijke Anna inpalmen of nog een proefritje met een onbekende dame ? Er loopt genoeg fraais rond.
En toch kan ik een ander schatje nog niet uit m'n hoofd krijgen...
sofaking
1 april 2014, 16:26
Message for Sofaking:
Helena EN Sissi zijn er weer en wachten met smart op uw komst 😉
Oej, tot mijn spijt zullen ze toch nog wat geduld moeten oefenen... en ik ook. :huch:
Maar ik zie dat jij ze wat troost gebracht hebt.
Hier is jammer genoeg niemand om troost te brengen. :huch::huch:
Eddy_V
1 april 2014, 17:23
In slaap gevallen in Marokko...Nadja lag naast me en die was ik aan het masseren.. En zij mij, het ondeugende meisje...
Nu avond eten met schnitzel en frietjes.
3 latina's tegenover mij van 25 tot 45 jaar (minstens!) met siliconen vulling uit de jaren zeventig 😅
Avond ploeg komt langzaam binnen: ben benieuwd of één van die meisjes mij nog weet te overtuigen of dat ik vroeg naar bed ga 😉
licky luke
1 april 2014, 17:33
You lucky bastard....
Soooooo jealous...
Sjeufke
1 april 2014, 17:36
En hoe rijdt ze dan, zou je je kunnen afvragen ?
Op de kleine weggetjes in het prachtige Limburgse heuvellandschap kan ze prima vooruit komen.
Minder geschikt voor de snelweg en het ruigere terreinwerk.
Als duopassagier met Helena/Eleni beweegt zij zich gracieus de gangen van Sixsens
Het is weer genieten hier, ondanks dat de temperatuur op 20 is blijven steken.
Wat zal het zo worden...eindelijk Angela weer eens te vriend houden, verleidelijke Anna inpalmen of nog een proefritje met een onbekende dame ? Er loopt genoeg fraais rond.
En toch kan ik een ander schatje nog niet uit m'n hoofd krijgen...
Wist niet dat jij zo'n coureur was.......:biggrin: Ook nog met duo passagier. Levens gevaarlijk.
Is Crystal al weer terug?
licky luke
1 april 2014, 18:14
Wist niet dat jij zo'n coureur was.......:biggrin: Ook nog met duo passagier. Levens gevaarlijk.
Hé? Ik wist niet dat jij ook al een fan was...
Ik ben thans de voorzitter van de fanclub...
Sjeufke
1 april 2014, 18:17
Hé? Ik wist niet dat jij ook al een fan was...
Ik ben thans de voorzitter van de fanclub...
Ik vraag dat natuurlijk niet voor mijzelf Ik ga vrijdag eerst naar ......waar IK de voorzitter van de fanclub ben. Ik ben overigens het enige lid :-)))))
Trouwens geen antwoord op mijn vraag.........
Verzonden met Tapatalk
licky luke
1 april 2014, 18:18
Volgens mij leest (en schrijft) Eddy_V niet meer in dit topic.
Waarschijnlijk te druk... met zijn neus in andermans, eehh, andervrouws zaken te steken...
Het is me toch wat met die pupillen... laat je ze een keer alleen gaan, is er meteen een radiostilte...
Geen voortgangsrapportages, risico-analyses, niks nada...
En als het mis gaat komen ze weer uithuilen... tsss...
Het zit in je hoofd en begint met een P... rara...Eddy_V?
licky luke
1 april 2014, 18:19
Ik vraag dat natuurlijk niet voor mijzelf Ik ga vrijdag eerst naar ......waar IK de voorzitter van de fanclub ben. Ik ben overigens het enige lid :-)))))
Verzonden met Tapatalk
Ha!
Ik dacht het al (dat je een ledenstop ingevoerd had)...
Corrupte boel daar in Düsseldorf...
Eddy_V
1 april 2014, 19:31
Volgens mij leest (en schrijft) Eddy_V niet meer in dit topic.
Waarschijnlijk te druk... met zijn neus in andermans, eehh, andervrouws zaken te steken...
Het is me toch wat met die pupillen... laat je ze een keer alleen gaan, is er meteen een radiostilte...
Geen voortgangsrapportages, risico-analyses, niks nada...
En als het mis gaat komen ze weer uithuilen... tsss...
Het zit in je hoofd en begint met een P... rara...Eddy_V?
Niet meer raden....pijnlijk! 😊
Net afgekickt met Monica....
Milf uit het juiste hout gesneden!
En nee: Crystal was er vandaag niet..
Eddy_V
1 april 2014, 19:35
coureur.... Ja, dat is toch een deel van mijn vak als je het nog weet...?!
Dus tijdens de winterstop droogracen in Sixsens...vanaf mei pas weer naar de Eifel, dus nu zo goed mogelijk trainen en vaardigheden op peil houden 😃
Carlitos
1 april 2014, 19:37
Kan Eddy_V niet met jou Whats Appen of zo Licky Luke? Hoef je niet constant het YBF te refreshen...:baby2:
Eddy_V
1 april 2014, 19:56
Dus mag je maar voor de helft in een kont neuken...:biggrin:
Of zoals zojuist een FT zonder T naar keuze 😃
seksenfun
1 april 2014, 20:09
Het zal ook nog wel eens een keer mooi weer zijn als ik in Sixsens ben en niet moet werken zeker :smoke:.
sofaking
1 april 2014, 20:21
Zorg dan dat je niet dezelfde dag komt als ik, want net dié dag zal het rond de middag terug beginnen sneeuwen.
KanariePiet
2 april 2014, 10:26
Ter aflossing van Eddy_V ben ik vandaag naar SS getrokken. Om stipt 11u aangekomen in een club die nog aan het ontwaken was. Ondertussen heb ik al een lekker ontbijtje genuttigd en zo dadelijk ga ik een beetje van het zonnetje genieten.
Op naar een leuke dag!
KanariePiet
2 april 2014, 10:40
Vooraleer ik van het zonnetje ga genieten, heb ik me nog even in de bar gezet. Het is momenteel nog heeeel rustig in de club. Ik heb nog maar 2 andere ijsberen gezien en tel op dit moment in de bar amper 4 vrouwen, 4 voor mij niet zo interessante Milfjes (op Angela na misschien).
Ach. Ik heb gelukkig tijd. De dames en heren zullen straks nog wel komen!:)
licky luke
2 april 2014, 10:50
Probeer nog maar even van het zonnetje te genieten want voor je het weet lig je op een donkere kamer dingen te doen die het daglicht niet kunnen verdragen...
Sorry Carlitos... deze had wel via WhatsApp gekund, dat geef ik toe... ik zal er voortaan op letten...
Sjeufke
2 april 2014, 11:25
Sorry Carlitos... deze had wel via WhatsApp gekund, dat geef ik toe... ik zal er voortaan op letten...
Wat ben jij toch een nette man :smoke:
Carlitos
2 april 2014, 12:11
Wat ben jij toch een nette man :smoke:
Voor ons wel, maar weet zeker dat de dames daar heeeeel anders over denken!
Sjeufke
2 april 2014, 12:15
maar weet zeker dat de dames daar heeeeel anders over denken!
Laat ik dat nou niet met je eens zijn! Ik hoor veel! Maar nu gaan we echt off topic! Einde discussie!
Eddy_V
2 april 2014, 12:17
Vooraleer ik van het zonnetje ga genieten, heb ik me nog even in de bar gezet. Het is momenteel nog heeeel rustig in de club. Ik heb nog maar 2 andere ijsberen gezien en tel op dit moment in de bar amper 4 vrouwen, 4 voor mij niet zo interessante Milfjes (op Angela na misschien).
Ach. Ik heb gelukkig tijd. De dames en heren zullen straks nog wel komen!:)
Gisteren avond had ik nog een tussengang met een ontzettend lekkere meid, bloedmooi! Duits/Arabisch van Syrische afkomst.
Volgens mij een KanariePiet meisje: PSE om stevig aan te pakken.
Werkt sinds 5 dagen bij Sixsens, klein circa 1.55, lange zwarte haren, mooie donkere kijkers, topless en een diamant piercing in haar linker borst.
Start meestal vanaf 17uur.
(vraag me geen naam...)
Het is maar een tip 😉
Veel plezier verder op deze zonovergoten dag!
PS Carlitos: ik App niet met heren, alleen bij hoge uitzondering met dames..en die ene heb jij gisteren waarschijnlijk gesproken 😉
KanariePiet
2 april 2014, 12:23
Gisteren avond had ik nog een tussengang met een ontzettend lekkere meid, bloedmooi! Duits/Arabisch van Syrische afkomst.
Volgens mij een KanariePiet meisje: PSE om stevig aan te pakken.
Werkt sinds 5 dagen bij Sixsens, klein circa 1.55, lange zwarte haren, mooie donkere kijkers, topless en een diamant piercing in haar linker borst.
Start meestal vanaf 17uur.
(vraag me geen naam...)
Het is maar een tip ��
Veel plezier verder op deze zonovergoten dag!
PS Carlitos: ik App niet met heren, alleen bij hoge uitzondering met dames..en die ene heb jij gisteren waarschijnlijk gesproken ��
Hey Eddy_V.
Bedankt voor de tip. Zo heb ik toch iets om naar uit te kijken. Want voorlopig is het maar heel droevig gesteld, wat KP meisjes betreft. Ik zit samen met (1 ijsbeer en) 7 dames in de bar, maar op Veronika na, interesseren die dames mij niet. En sinds Veronika mij eens 'in de steek heeft gelaten' (remember Eddy_V?:mad:;)), is zij voor mij een no go geworden.
Enfin. Dan klop ik maar even op mijn kin in afwachting van betere tijden! :cool:
KanariePiet
2 april 2014, 14:26
... maar op Veronika na, interesseren die dames mij niet. En sinds Veronika mij eens 'in de steek heeft gelaten' (remember Eddy_V?), is zij voor mij een no go geworden.
Mmm. Wat kan het mannelijk vlees toch zwak zijn he... Ik vond maar geen geschikte meid voor een kamergang en plots kwam Veronika naast mij zitten. Details volgen later, maar ze is er dus toch in geslaagd me mee op kamer te krijgen:eek:, ondanks mijn zeer oprechte voornemen zeker met haar niet te kameren. En ach: ik heb het mij absoluut niet beklaagd. Het is een uitstekende kamergang geworden. Een herhaling met Veronika zit er zeker eens in!
Nu ff rusten en een cakeje eten en straks zien we wel weer verder!:cool:
Telling op dit moment in de bar btw: 7 mannen en 4 vrouwen. Aan het zwembad liggen nog 4 mannen en zaten daarnet 3 vrouwen. Waar zijn al die meiden!?
Admin
2 april 2014, 15:04
@KanariePiet,
Poolse Kinga ook gespot in Sixsens? Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV
Fijne dag nog in Lemiers!
KanariePiet
2 april 2014, 15:11
@KanariePiet,
Poolse Kinga ook gespot in Sixsens? Zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11167-Kinga-(Poolse)-ex-GT-YY-VV
Fijne dag nog in Lemiers!
Ik heb ze nog niet herkend, maar ik heb het net aan de bardame gevraagd, en ze is vandaag inderdaad aanwezig!
Pietjepik
2 april 2014, 16:01
Ik heb ze nog niet herkend, maar ik heb het net aan de bardame gevraagd, en ze is vandaag inderdaad aanwezig!
uiteraard, RMJ en ik hebben de dames daar deze ochtend immers zelf afgezet.
Eddy_V
2 april 2014, 17:01
Mocht je haar nog tegenkomen: gooi d'r in het zwembad en vermits ze blijft drijven dan weet je dat zij het is!
(die drijfbandjes van Kinga houden haar wel boven water 😅 )
KanariePiet
2 april 2014, 18:43
Bon. Tijd om langzaam maar zeker af te ronden. Ik heb een uurtje geleden met Cibelle gekamerd: heel goed, maar niet uitstekend en ga de dag zo dadelijk afsluiten met Janina.
Het is een heel leuk dagje geweest, ondanks een bedroevend zwakke algemene sfeer. De verhouding mannen-vrouwen zat volledig scheef (1/4 in het voordeel van de mannen) en dat was aan de aanwezige (klagende) vrouwen te merken.
Maar bon: ondanks die tegenvallende sfeer, heb ik mij uitstekend vermaakt, dus mij hoor je vandaag niet klagen!:cool:
bettman
4 april 2014, 13:10
Bei einem Blick in die Küche habe ich gesehen, daß es heute frischen Spargel gibt. Er wird gerade geschält.
:wink2: bettman
licky luke
4 april 2014, 21:30
Bei einem Blick in die Küche habe ich gesehen, daß es heute frischen Spargel gibt. Er wird gerade geschält.
:wink2: bettman
Mmmmhhh.. die Damen werden sich beim blasen richtig freuen... :gruebel:
Eddy_V
8 april 2014, 13:45
En de sjengbang is ook binnen !
Raisa zit verleidelijk te kijken....iemand ervaring met deze rondborstige dame?
Sjeufke
8 april 2014, 15:33
Eddy-v is met een voor mij onbekende op kamer, LL is Crystallekes zoeken. Ikzelf met een 'oude' bekende: Poolse Stella waar ik nog goede herinneringen aan heb op het verjaardagsfeest van Sofaking. Afspraak is max een uur. Ik ben de enige die zich aan die afspraak houdt. :-))
Voor de dinsdagmiddag is het redelijk druk. 20 mannen. 25 dames
Verzonden met Tapatalk
Sjeufke
8 april 2014, 17:08
Met z'n drieën in het zwembad gelegen. Ken net!!! Niet meer dan alleen met het hoofd boven water was het te doen. Saunaatje om op te warmen!
Verzonden met Tapatalk
Eddy_V
8 april 2014, 17:08
Keurig aan de 30 minuten afspraak gehouden maar je loopt elkaar wel eens mis in de grotten van Vaals😉
Prima massage van Carly gekregen. Verder ben ik er met mijn hoofd niet helemaal bij....
Zojuist een trio in het zwembad.. Heel netjes allemaal met Licky Luke en knaktuut! Moesten allemaal even afkoelen..!
licky luke
8 april 2014, 19:19
Beter laat dan nooit. ..
Crystal had een setje aan met daarop de tekst "sexy police" en ik werd na een lieve begroeting al snel door haar gearresteerd... met goede reden want zij wist toen al dat de "max 1 uur" regel zou gaan overtreden. ..
Sjeufke
8 april 2014, 19:23
Het lot is zo als het is. Ik denk dat ik nog maar een ronde doe met Stella. Niet meet zo druk maar wel gezellig met de Eddy en LL
Verzonden met Tapatalk
licky luke
8 april 2014, 20:01
In de Marokkaanse ruimte bijna overvallen door Lolita maar met respect aangegeven dat ik vandaag mijn tijd voor Crystal gereserveerd heb
Daar had ze alle respect voor dus die heeft weer punten gescoord! Toch nog beetje geknuffeld en gekletst waarna ze op zoek ging naar een ander slachtoffer. .. staat nu dus wel op mijn todo lijstje...
Daarna kwam Crystal naast me liggen en knuffelen en zoenen enzovoort. .. tja, ik weet nu al wat daarvan komen gaat...
licky luke
8 april 2014, 20:03
Eddy_V kwam nog wat verdwaasd binnen kijken want zijn plannetje om verschalkt te worden was helaas niet gelukt. Totdat hij vlak voor mijn (en Crystals) neus alsnog onverwacht verschalkt werd... Tja, die onverwachte aanvallen zijn soms de leukste...
Eddy_V
8 april 2014, 20:06
Het lot is zo als het is. Ik denk dat ik nog maar een ronde doe met Stella. Niet meet zo druk maar wel gezellig met de Eddy en LL
Verzonden met Tapatalk
waarom liet je haar zo lang wachten??
Stella werd al bijna wanhopig en ik haar maar geruststellen....
Maar uiteindelijk hebben jullie elkaar weer gevonden (hoop ik)
Weer een massage gehad en deze dame heette ook Carly...maar in tegenstelling tot de Bulgaarse Carly van vanmiddag is zij Turks...
Er komen nieuwe dames binnen. Één in een verleidelijk rood setje met bril....
Mix van Angela en Stella.
Sjeufke
8 april 2014, 20:29
Weer een prima sessie met Stella gehad. Tijd om mijn alibi te eerbiedigen. Eddy en LL nergens te vinden in de vaalser grot. Wordt waarschijnlijk een vertrek zonder afscheid. Bar zit helemaal vol. Goede sfeer
Verzonden met Tapatalk
Befke
8 april 2014, 20:34
.../... Mix van Angela en Stella.
Interesting :)
licky luke
8 april 2014, 23:33
Zojuist afscheid genomen van Crystal, die nog een aanzoek van een ijsbeer had gekregen en daar plichtsgetrouw natuurlijk gehoor aan moest geven... Het is weer een geweldig gezellige dag en avond geweest maar morgen moet ondergetekrnde weer vroeg op om zijn zojuist uitgegeven centjes weer terug te verdienen. Gelukkig is de stal dichtbij ...
licky luke
8 april 2014, 23:37
Oh ja, tijdens het nagenieten in de bar ook nog even gekletst met Maya, om me ervan te verzekeren dat ze niet boos op me is. Dat geeft dan toch maar weer een prettig gevoel... alles weer paletti tussen ons...
...maar een kamergang zit er voorlopig niet meer in, mijn interesse gebied is verschoven naar Bulgarije momenteel en daar gaat de ontwikkelingshulp voorlopig dan ook naar toe...
Eddy_V
9 april 2014, 00:55
Weer een prima sessie met Stella gehad. Tijd om mijn alibi te eerbiedigen. Eddy en LL nergens te vinden in de vaalser grot. Wordt waarschijnlijk een vertrek zonder afscheid. Bar zit helemaal vol. Goede sfeer
Verzonden met Tapatalk
Hebben elkaar dan net gemist, zat precies om 21.30 in m'n auto. Na afscheid genomen te hebben van Licky Luke en zijn Police-Woman die elkaar in marocco lekker lagen af te lebberen...., sorry voor de onderbreking!
Heb nog met een Russisch Letse zitten praten: die blonde met die fraai uitpuilende borsten die de meeste tijd van de dag op de "hoek" van de bar zat. Lekker ding wel, leuk snoetje, maar zoals de hele dag al, kon ik ook bij haar niet de goesting krijgen zoals de Vlamingen zeggen. Misschien een volgende keer. Hoewel Sixsens tot mijn favoriete clubs behoort, zit het er qua agenda de komende weken waarschijnlijk niet in.
Daarbij komt dat ik met mijn gedachten vandaag regelmatig circa 50 kilometer noordoostelijker zat...
Ondanks dat was het een relaxte dag, leuk oh-en met de sjengbang, lekkere hapjes en gebakjes, heel kort met Denisa gesproken die vandaag vrij was maar een examen moest doen voor de horeca, verder mooi uitzicht zowel binnen als buiten en Beathe vriendelijk als altijd.
Zelfs Maggy had nog een vriendelijk woord en glimlach..! Maar die zal mij vanmiddag wel hebben zien zwemmen en dacht natuurlijk " daar gaat die gek weer"!
En die gek lag al te slapen toen er nog een berichtje binnen kwam.. En dan het forum maar even doorlezen als ik toch wakker lig.
Nee, ik heb geen spijt van deze dag Sixsens, maar nu wel ZSM naar het groenogige schatje met wie ik zoveel plezier beleef. Als ik wakker moet zijn val ik bij haar in slaap en als ik wil slapen, dan houdt de gedachte aan haar mij wakker 😆
Verder gaat alles goed 😊
licky luke
9 april 2014, 06:58
Verzonden met Tapatalk
Klinkt bekend, ik kon Eddy_V ook nergens vinden... maar ja, ik lag dan ook in kamer 11 onder arrest... :biggrin:
rob45
12 april 2014, 21:49
Niet echt live meer,maar Sixsense was vanmiddag goed gevuld met meer dan 25 dames.De line up was zeer gevarieerd en voor ieder wils wat.Er waren maar een handvol beren en de bar zat vol met meiden die ons verwachtingsvol aankeken. Ik heb twee sessies gehad waarvan de eerste gewoon goed en de tweede sessie buitengewoon goed met een hete Dominicaanse met een killerbody. Ook de Masterbull was aanwezig en die had KinkyBull ter versterking meegenomen die vanmiddag ook driftig kamerde.
Avondbuffet was ook goed te noemen en er was een dubbele en soms drie dubbele keuze in gerechten.De sfeer was relaxed en zeer ontspannend met goede muziek en ook in de barruimte niet storend hard.Bij het verlaten van de club keek ik nog een lekkere blonde meid diep in de ogen maar helaas had ik mijn kleren alweer aan en luttele seconden later sloeg de deur achter mij dicht.Er waren voor mij zeker nog wel drie a vier serieuze opties vandaag.
Ik zal over dit bezoekje nog een verslagje posten.
Wél live, maar helaas niet vanuit SS.
Mijn geld is op, dus ik kan de komende tijd niet naar een club.
Ik zou vandaag in SS geweest kunnen zijn.
Ik kom er altijd al rond 11:00 uur.
Even rondkijken. Als er een leuke dame aanwezig is even kameren. En daarna een hapje eten.
Als er (nog) geen kandidates zijn zou ik nu óók in het restaurant zijn om een bordje vol te scheppen.
En weet je waar ik nú (thuis, dadelijk boodschappen doen) aan moet denken?
Aan die lieve Limburgse dame die in het restaurant altijd aan me vraagt of ik misschien een omeletje wil.
Toch een beetje vreemd hè.
licky luke
6 mei 2014, 17:31
Wél live, maar helaas niet vanuit SS.
Mijn geld is op, dus ik kan de komende tijd niet naar een club.
Ik zou vandaag in SS geweest kunnen zijn.
Ik kom er altijd al rond 11:00 uur.
Even rondkijken. Als er een leuke dame aanwezig is even kameren. En daarna een hapje eten.
Als er (nog) geen kandidates zijn zou ik nu óók in het restaurant zijn om een bordje vol te scheppen.
En weet je waar ik nú (thuis, dadelijk boodschappen doen) aan moet denken?
Aan die lieve Limburgse dame die in het restaurant altijd aan me vraagt of ik misschien een omeletje wil.
Toch een beetje vreemd hè.
Ik moet even een traantje wegpinken bij zo'n zielig verhaal....eerlijk...
Ik zou je bijna nomineren voor het zieligste verhaal van de maand... maar die bestaat (nog) niet...
Hopelijk gaat het financieel binnenkort weer beter, dan kun je dat dan met een clubbezoekje vieren!
licky luke
11 mei 2014, 19:14
Even na 14:00 uur in SixSens aangekomen vandaag en door de altijd vriendelijke Beate gematst met het Happy Hour tarief. Ik had vorige week al eens zitten rekenen hoe vaak in in het afgelopen kwartaal hier geweest ben en daarbij kwam ik op 11 keer uit. Uiteraard met de bijbehorende uitgavenposten die ik achteraf gezien liever niet gezien had.... Maar goed, dat weten ze hier bij SixSens niet dus het vriendelijke gebaar van Beate was weer eens puur gebaseerd op het feit dat ze haar klanten kent en onthoud. Prima service dus!
Na het omkleden naar de bar gegaan en toen ik vanaf de balustrade naar beneden keek zag ik al dat een van de dames aan de bar een andere dame tipte over mijn aanwezigheid. Uiteraard was die getipte dame ... Crystal, de dame waarvoor ik vandaag naar SixSens kwam. Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind. ..
Omdat Crystal een week of drie geleden had aangegeven dat ze waarschijnlijk niet meer terug zou komen van Bulgarije was ik nu natuurlijk erg verheugd om haar weer te zien. We hebben wat gepraat, gezoend en zijn toen naar een kamer getrokken voor een twee uur durende GFE sessie... meer info hierover in haar topic..
Na deze sessie heb ik genoten van de wellness waarna ik aan de bar een lekkere Jack Daniels heb gedronken. Het was erg rystig en sommige dames dachten mij met wat jaaggedrag aan de haak te kunnen slaan... helaas zonder succes. Zo kwam Eva brutaal vragen of ze ook een whisky mocht, waarop ik duidelijk negatief antwoorde. Misschien een red bull dan? Liefje, ik dacht het niet... maar je kunt het natuurljk altijd proberen, dus keep trying, maar wel bij iemand anders. Even later zetelde de Bulgaarse Kim zich naast mij, naar eigen zeggen pas een week hier. Het beviel haar hier goed (maar dat zeggen ze allemaal) maar ze wist na het voorstelrondje niet veel meer te vertellen. Toch jammer, je zou ze graag wat tips meegeven voor de presales want er zijn leuke dames tussen waardoor je je graag eens aan de haak zou laten slaan. .. Misschien ligt hier nog een taak weggelegd voor Wijze Grijze? Enfin, toen ik zei dat ik wat wilde gaan eten was ze in een wip (figuurlijk gesproken) weer verdwenen. ..
inmiddels lekker gegeten en dit topic bijgewerkt. Zo dadelijk weer eens kijken in de bar, lekker drankje en genieten van de vrouwelijke aandacht. Strakjes staat nog een tweede sessie met Crystal gepland en daarna zal ze mij een tijdje moeten missen i.v.m. reeds eerder gepland bezoek aan Panthera en Samya... Als ik nou eens de Staatsloterij zou winnen (en dan meer dan een tientje) zou het allemaal niet zo'n probleem van tijd en geld hoeven te zijn... maar van de andere kant hou je zo wel balans en ga je je clubbezoek ook weer niet overdrijven...
seksenfun
12 mei 2014, 21:16
Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind. ..
Wij schrijven hier wat af, over de clubs en zeker ook de dames. Besef echter goed dat de dames ook wat "afroddelen" over de heren. Sta er even bij stil: wat hebben de dames te doen, als ze niets te doen hebben? Juist ja, rondkijken en alles gezien hebben. Reken maar dat de meeste dames goed ingelicht zijn over de meeste heren. Enkele voorbeeldjes (zelf ondervonden, niet dat het me wat doet): 1) een dame is voor de eerste keer in SS en vertelt mij gelijk hoe ik ben op kamer. Ze had misschien beter niet haar mond voorbijgepraat? Nu ja, ik ga dat niet terugvertellen. Anderzijds zou ze nog wel eens kunnen verschieten want als ik het in mijn kram krijg, word ik helemaal iemand anders op kamer en 2) een "vriendinnetje" van me in SS, vraagt me ineens hoe was nu ook weeral die naam (en ze spreekt een naam uit die klinkt als) van jouw ex-vriendinnetje in PSR? Opgepast (extra) dus voor hoppende dames, ten minste toch als je veel in de clubs komt en anoniem wil blijven. Even tussendoor maar :smoke:.
licky luke
12 mei 2014, 21:32
Wij schrijven hier wat af, over de clubs en zeker ook de dames. Besef echter goed dat de dames ook wat "afroddelen" over de heren. Sta er even bij stil: wat hebben de dames te doen, als ze niets te doen hebben? Juist ja, rondkijken en alles gezien hebben. Reken maar dat de meeste dames goed ingelicht zijn over de meeste heren. Enkele voorbeeldjes (zelf ondervonden, niet dat het me wat doet): 1) een dame is voor de eerste keer in SS en vertelt mij gelijk hoe ik ben op kamer. Ze had misschien beter niet haar mond voorbijgepraat? Nu ja, ik ga dat niet terugvertellen. Anderzijds zou ze nog wel eens kunnen verschieten want als ik het in mijn kram krijg, word ik helemaal iemand anders op kamer en 2) een "vriendinnetje" van me in SS, vraagt me ineens hoe was nu ook weeral die naam (en ze spreekt een naam uit die klinkt als) van jouw ex-vriendinnetje in PSR? Opgepast (extra) dus voor hoppende dames, ten minste toch als je veel in de clubs komt en anoniem wil blijven. Even tussendoor maar :smoke:.
Je hebt natuurlijk groot gelijk, maat net als jou laat het me koud...
Ik behandel de dames met respect en ze mogen over mij kletsen wat ze willen, dat hou ik toch niet tegen...
Je hebt natuurlijk groot gelijk, maat net als jou laat het me koud...
Ik behandel de dames met respect en ze mogen over mij kletsen wat ze willen, dat hou ik toch niet tegen...
Insgelijks.. En anoniem clubs bezoeken is er toch al lang niet meer bij, al zou ik het willen (zelfs een mij tot vandaag onbekende Vlaamse duivenhouder herkende mij, sympathieke vriend van Sef, maar daarover elders op het forum).
En de misverstanden die door verkeerde Google Translate vertalingen ontstaan houd je ook niet tegen zolang daar nog vaak een bok mee geschoten wordt.
Ben erg benieuwd hoe deze bijdrage in het Roemeens of Bulgaars vertaald wordt: ik zal de komende tijd wel als dierenmishandelaar bekend staan bij de meisjes 😉
Badslippers
12 mei 2014, 23:15
Op de een of andere manier weten de dames het al snel als iemand vaker voor dezelfde dame komt en wordt de bewuste dame bij het arriveren van "haar man" meteen ingeseind.
En dat is maar goed ook want als ik naar boven kom in "Living Room" heeft m'n rode fury het bier al voor me klaar staan ! ! !
Heerlijk he, je eigen "thekenfrau":wink2:
Het is 27 graden en Licky Luke duiken nu het zwembad in met uitzicht op gouden clitpiercings en rondborstige dames...
Vandaag alleen zwembad en sauna voor mij 😉
Ik wou dat ik jullie was - en niet zo knap...
Bubbelbader
20 mei 2014, 18:01
Ik ga vanavond laat ook nog even afkoelen aldaar. Onder de naakte sterrenhemel zwemmen....
Tijd om naar huis te gaan.
Anna gezoend.
Maja bepoteld.
Twee keer aangevallen door onduidelijke mij onbekende zuid-oost Europese dames - snel en doeltreffend afgewezen. Voor mij is er maar een...
Door Angela verwend.
Angela verwend.
De wereld is mooi en het leven prachtig.
Welterusten, schatten van me.
licky luke
7 juni 2014, 17:03
Beter laat dan nooit.... live from paradise .. eehh Sixsens!
Vlak voor 14:00 uur helemaal happy binnen gekomen en meteen naar buiten. Mooie buitenband, helemaal operationeel, hoewel Albert nog bezig met wat fine timing waar ik bij mocht helpen... met de nodige gratis sterke drank als gevolg...
Gezellig gekletst met Will en Besta over ditjes en datjes en vooral enkele spraakmakende zaken op dit forum...
Even gewacht op aamu en Hasta la Pasta die met de nodige illegale en niet ongevaarlijke rijtechnieken zich naar mijn locatie aan het spoeden waren. Zij weten wel wat ik bedoel. ..
Vandaag werden vanaf 14:00 uur spareribs gegrild en geserveerd, dus na aankomst van mijn medeverantwoordelijk een hapje genuttigd hiervan. Of eigenlijk van de portie van Crystal, omdat ik een beetje te lui was en zij bovendien op mijn schoot zat...
Daarna natuurlijk een tijdje lekker gezwommen met de guys. . En nu weer lekker aan de bbq... kipfilet en kipbraadborst, zalmmoten, koteletten, speklapjes en gewone braadworst...
wordt vervolgd...
licky luke
7 juni 2014, 17:57
Effe languit uitrekken voordat we nog effe in het zwembad dippen.. Misschien wel met wat leuk gezelschap in Eva kostumage?
Vandaag nodigt uit, nee verleidt tot lui gedrag met relaxen als prioriteit... je zou je bijna gaan schamen maar dat gaat me net wat te ver... Jammer voor sommige dames die wat langer op een kamergang moeten wachten omdat hun beertje(s) in de zon of in het zwembad liggen maar van de andere kant liggen er ook genoeg dames zelf van de zon te genieten, dus de sfeer is weer lekker ongedwongen...
Zoals ik altijd zeg: "Hier kan een dagje Centerparcs niet tegenop!"
Aamu schept inmiddels voor de tweede keer op, die doet het ook lekker rustig aan. Of zoals mijn kids het zouden stellen: "Lekker chillen". Je moet toch een beetje met je tijd meegaan...
Hasta la Pasta kon inmiddels de verleiding van een schone Roemeense niet meer weerstaan en na een tijdje schootzitten met een wijntje van hem, sigaretje van aamu en bijna mijn worst (die van de bbq) zijn ze samen een "rondje gaan wandelen"...
licky luke
7 juni 2014, 20:53
Eindelijk... Hasta is terug van zijn kruistocht... ondanks dat hij aangaf geen goesting te hebben heeft deze dame toch wat in hem losgemaakt. .. met twee sessie inclusief rookpluim tot gevolg. Daarna heeft hij ons weer in het zwembad vergezeld om wat sterke verhalen te vertellen die wij uiteraard niet wilden horen.
Na ja, van werken krijg je honger dus Hasta trok weer richting de bbq en omdat eten in je eentje ongezellig is hebben aamu en ik hem maar weer vergezeld. ..
Nu met wat pilsjes op het terras, nog steeds in de relax modus...
Ook nog even Anna goeiedag gezegd met wat kusjes en knuffels, zoals altijd even vriendelijk.
Btw toen we in het zwembad lagen en Maggi glazen kwam afruimen hebben we nog gekkigheid met haar uitgehaald en haar bijna het zwembad in gekregen.. Helaas vertrouwde ze ons niet (je vraagt je af waarom?) en bleef ze op een veilige afstand... je had haar gezicht moeten zien: een stralende glimlach! Zo kan het dus ook...
licky luke
7 juni 2014, 20:58
Effe beneden geweest om bier te halen (de buitenbar is inmiddels gesloten) en daar bleek de dj al goed op dreef te zijn. Je merkt ook dat meer en meer volk zich langzaam maar zeker naar beneden begint te begeven...
Dat maakt het echter op het terras niet minder gezellig...
Hasta heeft de toekomstige mevrouw Pasta weer op zijn schoot die hem vast en zeker weer de nodige wijntjes zal ontfutselen. .. als het maar gezellig is...
Btw aamu en ik kijken nog steeds ongepopt toe maar het blijkt dat je op die manier ook goed kunt genieten! Hoewel ik inmiddels de snode plannen heb om aan die status zo dadelijk toch een einde maken met een specifieke dame die ik vandaag al zag voordat Sixsens geopend was...
Eddy_V
7 juni 2014, 21:04
Beter laat dan nooit.... live from paradise .. eehh Sixsens!
Mooie buitenband, helemaal operationeel, hoewel Albert nog bezig met wat fine timing waar ik bij mocht helpen... met de nodige gratis sterke drank als gevolg...
Gezellig gekletst met Will en Besta over ditjes en datjes en vooral enkele spraakmakende zaken op dit forum...
Vandaag werden vanaf 14:00 uur spareribs gegrild en geserveerd, dus na aankomst van mijn medeverantwoordelijk een hapje genuttigd hiervan. Of eigenlijk van de portie van Crystal, omdat ik een beetje te lui was en zij bovendien op mijn schoot zat...
Daarna natuurlijk een tijdje lekker gezwommen met de guys. . En nu weer lekker aan de bbq... kipfilet en kipbraadborst, zalmmoten, koteletten, speklapjes en gewone braadworst...
wordt vervolgd...
Grappig wat de autotext toch kan doen... Buitenband..??
Te veel aan de bar gezeten zo te lezen😋
En er wordt wat aan afgegeten bij Sixsens!
Wordt er nog wat gedaan om de spaarpotjes van de meiden te vullen?!
Jaloers? Ik?? HELEMAAL NIET!!! Aaaaarrgghhhh
licky luke
7 juni 2014, 21:08
Nieuwe telefoon, nieuwe autocorrectie. ..
Inderdaad aarrrgghhh!
(wordt gecorrigeerd in het uiteindelijke verslag)
licky luke
7 juni 2014, 21:21
Hasta klaagt voor de zoveelste keer dat ie niet tegen zo veel drank kan terwijl hij aan zijn zoveelste biertje nipt.. We proberen hem wat Roemeens te leren zodat hij beter met mevrouw Pasta kan communiceren maar hij pikt het gewoonweg niet op...
licky luke
7 juni 2014, 21:39
Net nog Serena en Isabel op de respectievelijke schoot van aamu en mij gehad. Ze waren de hele dag al aan het jagen, waaronder op ons. Met wat opzwepende manele muziek en hun bewegende kontjes probeerden ze ons tot een kamergang (en een Baileys) te verleiden, hetgeen (voor hun) helaas niet gelukt is...
Inmiddels zijn we er aan toe om de catacomben in te gaan, waar de dj lustig zijn (behoorlijk harde) muziek ten ore brengt... Volgens mij ook wel een gezellig sfeertje...
Als de sfeer er straks naar is gaan we denkelijk nog wat nachtzwemmen in het inmiddels verlichte zwembad.
Nu eerst de bar gaan verkennen...
licky luke
8 juni 2014, 09:28
Om het verhaal een einde te geven (want daar was gisterenavond/vanochtend geen gelegenheid voor ;) ) ...
In de bar op afwisselend goeie muziek (naar mijn oordeel) nog wat gedronken en meer dan gewoonlijk gedanst. Hasta natuurlijk met mevrouw Pasta, die overigens vrij gemakkelijk partner wisselde en mij meesleepte, daarna nog wat onbekenden en vervolgens weer op haar Pasta-stekkie terug kwam. Toen tegen een uur of twaalf Crystal de bar in kwam heeft aamu er voor gezorgd dat ze ons snel vond (bedankt kerel) en heb ik een tijd met haar staan swingen. Tja, als je dan een tijdje lang zo'n lekker kontje tegen je aan voelt rijden moet er toch iets moois ontstaan, of eerder gezegd groeien... dus tegen 0:20 zijn we maar een kamertje op gaan zoeken. Daarbij Hasta en aamu in de steek latende en wetende dat er een goed kans zou bestaan dat ik ze niet meer zou zien vertrekken...
Boven bij de receptie Maggy eens lief aangekeken en begonnen met de woorden "Lieber Schatz...", waarop ze helemaal opleefde, me bijna verliefd aankeek en ik met gemak de sleutel van kamer 11 kon bemachtigen. Charmes werken dus echt wel bij haar...
Vervolgens tweeëneenhalf uur heerlijke sessie met Crystal gehad, zowel seks, knuffels, massage en wat je nog meer in die tijd kunt doen... om vervolgens iets na 3:00 uur weer geheel tevreden huiswaarts te rijden...
Met de woorden van de wijze Knaktuut: Illusion PLOPP!
licky luke
20 juni 2014, 11:46
Werk ging ze voorspoedig. .. pas tegen 17:00 uur een volgende afspraak... zonnetje schijnt (wel heel voorzichtig maar toch).. en je zit op 18 minuten van Sixsens af....
Wat doe je dan?
Yep! Dat deed ik dus ook...
foempje2
8 juli 2014, 10:36
Voila, net toegekomen
Sixsens is aan het ontwaken
Sent from my iPhone using Tapatalk
bettman
19 juli 2014, 08:11
Gestern waren auch Kinga und Emmy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2646-Elly-Emmy-%28Poolse%29-ex-VV-PHG&highlight=emmy) wieder im Sixsens. :wiederda:
Eddy_V
22 juli 2014, 11:37
Rustig op het terras, aangename temperatuur, half bewolkt.
Weinig bezoekers.. Stuk of 10 hooguit. Ook nog niet heel veel dames, stuk of 20 hooguit.
Dringend bericht voor Sofaking:
Sissi en Helena wachten met smart op jou en zij maakten zojuist hun sterke punten nog even zichtbaar 😉😁
licky luke
22 juli 2014, 12:15
Tsss. ... Daar gaan we weer ... werkpaarden en luxe paarden...
Maar goed... geniet er maar van!
Je weet wel wie je van mij de groetjes mag doen... ;-)
Sjeufke
22 juli 2014, 12:34
Je weet wel wie je van mij de groetjes mag doen... ;-)
Het ligt op het puntje van mijn tong.......:gruebel:
licky luke
22 juli 2014, 12:41
Het ligt op het puntje van mijn tong.......:gruebel:
Wat gek...
Daar lag ze zondag ook, op het puntje van mijn tong... :biggrin:
dendave
24 juli 2014, 13:56
Vandaag aangekomen in sixsense rond 12:30.
Mooi weer om wat te relaxen aan het zwembad. Maar we komen natuurlijk niet alleen om te zwemmen.
Ikzelf ben hier om te kameren met carmen of daniella van d- replubliek. En mijn medewandelaar kwam voor zijn seleena naar hier.
Ik ben nu wat aan afwachten welke van de2 het meeste moiete gaat doen om me in de kamer te krijgen.
Voorlopig staat daniella vollop aan de leiding. Nu een paar pintjes pakken aan de bar onder want tis te heet buiten.
Hou u wel op de hoogte van wie me op de kamer krijgt.
dendave
24 juli 2014, 20:52
Voor het verhaal kort te houden daniella heeft gewonnen, nu mss voor ronde 2 gaan.
licky luke
25 juli 2014, 12:25
Nondedju. .. Hoe kom ik hier nu weer terecht? Spring ik effe op mijn motor i.v.m. een geannuleerde afspraak, sta ik opeens met Beathe te praten... en voor ik het weet heeft de theke mij € 40,00 ontfutseld. Nou goed dan, hier kan ik ook wel een kop koffie drinken, gezellige ambiance en zo...
licky luke
25 juli 2014, 12:30
Voordat ik naar Crystal op zoek kan gaan om mijn onverwachte komst te verklaren kom ik een bekende tegen en nodigt hij me uit voor een kop koffie in de bar. Gezellig bijkletsen, waarbij hij plots wordt afgelost door Lolita.. waarna hij me alleen met haar achterlaten, met brede grijns op het gezicht. Nou geeft Lolita meteen aan dat ik niet naar Crystal hoef te zoeken want die is volgens haar "bezig". Goed, dan maar eerst wat met Lolita frutselen. .. en na een half uurtje sta ik weer buiten kamer 7...
licky luke
25 juli 2014, 12:39
Bij terugkeer lopen we langs de receptie en wie komt daar binnen gelopen vanuit het terras? Juist, Crystal... Was ze niet nou wel of niet "bezig"? Ze keek verbaasd en Lolita zei al zoiets van "Now she's gonna kill you...". Zo gauw zal dat volgens mij wel niet gebeuren, zei ik nog terug. Dus na het douchen maar eens een rondje gelopen en ik trof haar in de bar, op een van de bankjes met een andere man. Uiteraard ga ik haar dan niet aanspreken, maar effe doordringend aankijken om de stemming te polsen mag volgens mij dan toch wel. Nou meende ik een ondeugende glimlach op haar mooie gezichtje te herkennen maar het is nu eenmaal donker in de bar dus helemaal zeker weet ik het niet... Spannende tijden dus...
Intussen eerst maar eens een duik nemen. ..
licky luke
25 juli 2014, 13:42
Raze495 nog ontmoet en gezellig over ditjes (clubs) en datjes (dames) bijgepraat...
Bij het naar binnen gaan bij de receptie weer tegen Crystal aangelopen die terug kwam van kamer. In dit betere licht meende ik toch een glimlach te herkennen, echter kreeg ik ook een (vriendelijkr) zwaai met de handdoek die ze net gehaald had... We wachten nog maar even af hoe het weer zich ontwikkelt...
Eddy_V
25 juli 2014, 14:28
Bij het naar binnen gaan bij de receptie weer tegen Crystal aangelopen die terug kwam van kamer. In dit betere licht meende ik toch een glimlach te herkennen, echter kreeg ik ook een (vriendelijkr) zwaai met de handdoek die ze net gehaald had... We wachten nog maar even af hoe het weer zich ontwikkelt...
Maar goed dat je Asha nog niet bent tegen gekomen dan, of.....?!?!
licky luke
25 juli 2014, 19:31
Maar goed dat je Asha nog niet bent tegen gekomen dan, of.....?!?!
Gelukkig is alles weer dik in orde!
En Asha of Snor heb ik niet kunnen identificeren helaas, daar had ik te weinig tijd voor...
Dat bewaar ik dan maar voor dinsdag als ik er weer ben. Dat van Asha bedoel ik dan...
Goede avond mede wandelaars,
Weet iemand van jullie of Monika nog aanwezig is of dat zij al op vakantie is?
Groet Joel
Asha was er en ik was er. Beiden klokslag 11.
(Eddy_V, bedankt voor het koppelaar spelen :cool:).
Ik werd ontvangen door Beathe en de aardige Nederlandstalige Theke (waarvan ik de naam niet weet).
Meteen even gevraagd of Asha er was. Ja ze was net binnen en ze was zich waarschijnlijk nog aan het mooi maken. Ik moest dus nog éven geduld hebben.
Al vrij snel daarna 2 genoeglijke uurtjes met Asha doorgebracht op de kamer.
Het was best wel goed weer in Lemiers.
Ik had regen en bewolking verwacht, maar het was er buiten zéér goed uit te houden.
Normaliter ga altijd ik wat vroeger naar huis, maar nu ben ik pas rond een uur of 8 vertrokken, zodat ik (voor het eerst) ook nog van het het avondeten heb kunnen genieten.
Prima. Vis van de BBQ en allerlei bijgerechten. Meloen en ander fruit. Wat mij betreft heel lekker. En reden genoeg om voortaan wat later te vertrekken.
Overigens: 's middags was de soep (en het omeletje van de lieve omeletjesmevrouw) ook al bijzonder goed.
Doordat ik wat later naar huis ging had ik ook nog tijd om weer met Bulgaarse Victoria te kameren.
Ook met haar genoten. Anderhalf uur!
Ik denk achteraf eigenlijk dat het misschien wel omgekeerd was. Doordat ik met haar zoveel plezier heb gehad, ben ik later naar huis gegaan. :rolleyes:
In ieder geval, zo'n dag als vandaag is op alle fronten voor herhaling vatbaar.
Ik heb nog geprobeerd te pinnen met mijn ING kaart, maar ik had 's ochtends al in mijn woonplaats gepind bij een RABO ATM.
Helaas kreeg ik in SS de melding dat ik maar één keer per dag mag pinnen bij een niet-ING-automaat.
Wel iets om voortaan rekening mee te houden,
Gelukkig (voor Victoria) had ik nog een plan B achter de hand.
Nl. contacte briefjes van 50 in een vakje in mijn rugzak.
Iedereen blij dus.
licky luke
3 augustus 2014, 13:37
Het is weer een SixSens dagje vandaag....ik weet het zeker... want ik ben er al!
Lekker ontbijt je genuttigd en nu effe relaxen aan (en in) het zwembad...
Thema van vandaag: lekker relaxen en ... pak me als je kunt...
Theodor Adorno
3 augustus 2014, 16:01
Wil binnenkort ook deze club bezoeken. Hoe groot moet ik me de tuin en het buitengebeuren voorstellen? Is het zoals de foto van zwembab met terras die in de FAQ staat, ziet er wel mooi uit. Is de tuin bv. te vergelijken met die van gt die heel groot is herinner ik me of lijkt het meer op happy garden?
Peppino
3 augustus 2014, 19:34
Blijf maar thuis.....service vd dames laat zeeeeeeeeeeer te wensen over !!
Bluebear
3 augustus 2014, 19:49
Wil binnenkort ook deze club bezoeken. Hoe groot moet ik me de tuin en het buitengebeuren voorstellen? Is het zoals de foto van zwembab met terras die in de FAQ staat, ziet er wel mooi uit. Is de tuin bv. te vergelijken met die van gt die heel groot is herinner ik me of lijkt het meer op happy garden?
Dan is er maar een oplossing en dat is je goed inlezen over de huidige dames en de pareltjes er tussenuit vissen. :smoke:
hasta la pasta
3 augustus 2014, 19:54
Dacht het niet! Aanbod van dames en bijbehorende service is heel gevarieerd, voor ieder wat wils. Zoekt en ge zult vinden. . .
Beste Theodor,
De buitenplaats is niet overdreven groot, zeker niet zo groot als in GT, is meer compact te noemen. Met mooi weer zijn er voldoende (lig)stoelen aanwezig om lekker aan een tafeltje of bij het zwembad te zitten of te liggen. In Happy Garden ben ik nog nooit geweest. Tip: gewoon een keer heengaan en alles over je heen laten komen. Je kunt je geen buil vallen aan een bezoek aan deze club, in tegendeel zelfs.
Theodor Adorno
3 augustus 2014, 20:01
Dat blijkt dan in ieder geval niet uit de berichten die ik hier lees of uit de dames paspoorten, integendeel zelfs. Ik had in de FAQ wel een foto van het zwembad gezien met de ligstoelen eromheen en dat is dus de tuin als ik het goed begrijp.
pistoleeke
3 augustus 2014, 20:02
De service van de dames is inderdaad niet meer zoals voorheen dus moeten we ons vooral richten op onze ervaring, click en buikgevoel zoals Bluebear terrecht opmerkt.
SS blijft toch nog wel een erg leuke club!
Badslippers
3 augustus 2014, 20:18
Ik had in de FAQ wel een foto van het zwembad gezien met de ligstoelen eromheen en dat is dus de tuin als ik het goed begrijp.
Nee, je hebt het zwembad van zo'n 10x5 meter met daaromheen ligstoelen. Daarnaast is er een overdekte serre met hang- en ligbanken. Toen ik er vorige week was, stond er een uitgebreid buffet. Vóór de serre is een ruim terras met stoelen, ligbanken en wat ronde sofa's waar je op kunt liggen en vrijen. Daar is ook een buitenbar met allerlei drank en bediening. Helemaal boven is een dakterras waar je mooi over de Limburgse heuvels kunt kijken.
Het is veel kleiner dan GT maar je kunt er prima zitten, luieren en "Schmuzen" als je de goeie dame aan je zijde hebt. Het is iets groter dan de tuin van Happy.
Peppino
3 augustus 2014, 21:31
Dacht het niet! Aanbod van dames en bijbehorende service is heel gevarieerd, voor ieder wat wils. Zoekt en ge zult vinden. . .
Beste Theodor,
De buitenplaats is niet overdreven groot, zeker niet zo groot als in GT, is meer compact te noemen. Met mooi weer zijn er voldoende (lig)stoelen aanwezig om lekker aan een tafeltje of bij het zwembad te zitten of te liggen. In Happy Garden ben ik nog nooit geweest. Tip: gewoon een keer heengaan en alles over je heen laten komen. Je kunt je geen buil vallen aan een bezoek aan deze club, in tegendeel zelfs.
Ben er gister voor de eerste keer geweest en had er een uitgebreid verslag van geschreven,maar toen ik het plaatsen wilde
was ik zgn niet ingelogd ? Hoe kan ik dan een verslag schrijven..............Maar goed het was pleite na het inloggen.
Dikke lul drie bier ik begin niet opnieuw !
Zoals het er nu staat komt het wal plomp over maar is eigenlijk wel de eindconklusie........
Ben met drie dames naar de kamer geweest en alle drie knudde !
Dat noem ik geen toeval meer,in Goch moet je heel erg pech hebben om dat te treffen en daar heeeel veel geluk om de goeie
te treffen,maar dat kan een erg duur verhaal worden !
Club op zich valt niks van te zeggen,mooi,lux.........maaaarrr daar kom ik niet voor !
wervelwind
3 augustus 2014, 21:35
Ga maar lekker naar Goch dan. Ik kom geregeld in deze club en heb er nog geen slechte sessie gehad.
Peppino
3 augustus 2014, 21:57
Zal ik ZEKER doen...........
Maar wat het kussen betreft.....ik lees net alweer iets van Shayla die het ook niet doet....weer een , teller voorlopig op vier !
Big30
3 augustus 2014, 22:04
Ben er gister voor de eerste keer geweest en had er een uitgebreid verslag van geschreven,maar toen ik het plaatsen wilde
was ik zgn niet ingelogd ? Hoe kan ik dan een verslag schrijven..............Maar goed het was pleite na het inloggen.
Geen idee wat er gebeurd is. Als je niet ingelogd bent kun je uiteraard ook geen bericht schrijven en ook niet plaatsen.
Waarom nog niet een korte poging wagen alsnog je ervaringen neer te schrijven, kost je niet veel meer tijd dan welke je aan je vorige berichtje hebt besteed en ook zeker omdat klaarblijkelijk jouw ervaringen nogal in schril contrast staan met de ervaringen die doorgaans hier te lezen zijn.
Overigens als bij jou de teller op vier staat na het bericht van shayla dan telt jouw teller dus klaarblijkelijk positieve ervaringen want afgezien van wellicht tz waren de ervaringen met haar juist zeer positief ... .
Eddy_V
4 augustus 2014, 00:15
Zal ik ZEKER doen...........
Maar wat het kussen betreft.....ik lees net alweer iets van Shayla die het ook niet doet....weer een , teller voorlopig op vier !
Hee Peppino!
Ik lees jouw berichtjes met grote verbazing en heb jouw ervaring met de dames hier nog nooit zo meegemaakt. In tegendeel: ik kan in de Arabische ruimte nog niet even mijn ogen dicht doen of er ligt alweer een schatje op me die mij wil zoenen.
Er zullen uitzonderingen zijn of dames die voor bepaalde beren uitzonderingen maken (zowel in positieve zin als in negatieve), maar normaal gesproken ben ik dezelfde dienstverlening gewend als in Goch (met uitzondering dat in Goch nog wel eens spontaan ao al dan niet tegen meerprijs wordt aangeboden, iets dat je in Sixsens minder vaak zult meemaken).
Maar even zonder dollen:
Lag het aan de warmte?
Iets gegeten wat voor onaangename luchtjes zorgde, zonder dat je het zelf in de gaten had?
Er zijn clubs waar ik wel eens haring met uitjes zie liggen (bij YY maar zelfs hier in Sixsens recentelijk)... Tja, daarmee verklein je natuurlijk wel de kans op een "prettig gesprek" op één van de kamers, die gelukkig wel bijna allemaal airco hebben.
Ik vrees dat jij gewoon je dag niet had en bovendien: Lemiers is veel te ver weg voor jou! Gewoon weer net over de grens binnenwippen voortaan 😉
bettman
4 augustus 2014, 06:58
Am Freitag, 1. August, waren neue Damen in Sixsens, die mein Interesse wecken könnten.
1. Melissa aus RO, langes, gewelltes, blondes Haar, relativ blasse Haut, große Oberweite DD, ca. Mitte 20?, gutes Deutsch.
Sie trug zuerst einen Bikini in dezentem Grün, später dann eine blaue Korsage.
2.Eine durchtrainierte, gut gebräunte, H2O2-blonde Rumänin, die leider nur rumänisch sprach. Ihr Haar war relativ kurz, KF maximal 34, Hardbody-Typ.
Kennt jemand diese Damen? Und kann über Erfahrungen mit ihnen. berichten. :cool:
Danke bettman :wink2:
Badslippers
4 augustus 2014, 10:07
Iets gegeten wat voor onaangename luchtjes zorgde, zonder dat je het zelf in de gaten had?
Er zijn clubs waar ik wel eens haring met uitjes zie liggen
Ik wilde me een keer tegoed doen aan de "Grand Italia Fusilli" totdat ik zag dat er zoveel tenen knoflook in zaten dat je het hele kasteel van Graaf Dracula te Transsylvanië tot onbewoonbare verklaarde woning kon transformeren. Toch maar effe laten staan.
beffer69
4 augustus 2014, 20:07
Niet slim van de keuken in feite hé, ze weten toch dat we daar komen om te .......
Eddy_V
8 augustus 2014, 11:20
De Chef Rondleidingen heeft zich inmiddels ingecheckt. Samen met Vendezz, Eagelke en KanariePiet krijgen we zo een rondleiding door de geheel nieuw ingerichte ruimtes!
De lounge banken en ronde bedden in de bar zijn vervangen door nieuwe banken met Arabische uitstraling. Even wennen want het geeft een compleet andere sfeer, maar wel geslaagd naar mijn mening.
Sjeufke
8 augustus 2014, 11:32
De Chef Rondleidingen heeft zich inmiddels ingecheckt. Samen met Vendezz, Eagelke en KanariePiet krijgen we zo een rondleiding door de geheel nieuw ingerichte ruimtes!
De lounge banken en ronde bedden in de bar zijn vervangen door nieuwe banken met Arabische uitstraling. Even wennen want het geeft een compleet andere sfeer, maar wel geslaagd naar mijn mening.
Hoho wel wachten op de Primus Interparus.
Vertrek over 15 minuten. ETA 13:15
Eddy_V
8 augustus 2014, 12:48
Rondleiding nu in het zwembad, wachten op knaktuut die een bommetje gaat doen 😉
Eddy_V
8 augustus 2014, 12:52
Zwembad trouwens weer heerlijk warm.. Even genieten nog van 23 graden, een vaag zonnetje en schaars geklede dames; wat doen die allemaal hier??
Eddy_V
8 augustus 2014, 20:16
Waar zijn mijn ijsbeermaatjes gebleven ?? Ga ik even met Cleo....
En nog een keer... Ok, en nog een keer.. Zoals KanariePiet of Vendezz al zei vanmiddag: het wordt druk bij mij thuis. Gelukkig zijn de dames niet jaloers 😁
licky luke
8 augustus 2014, 21:13
Waar zijn mijn ijsbeermaatjes gebleven ?? Ga ik even met Cleo....
En nog een keer... Ok, en nog een keer.. Zoals KanariePiet of Vendezz al zei vanmiddag: het wordt druk bij mij thuis. Gelukkig zijn de dames niet jaloers ��
Ik dacht inderdaad al dat je al naar huis was ... met haar....
Blijkbaar weer een prima tip van de Chef Rondleidingen! ;) :biggrin:
Sjeufke
9 augustus 2014, 00:01
Rondleiding nu in het zwembad, wachten op knaktuut die een bommetje gaat doen ��
Geen bommetje, maar een BOM
licky luke
11 augustus 2014, 11:21
Is collega Snor al "Live in Sixsens"?
Zo ja, dan ben ik uiterst nieuwsgierig naar de uitkomst van de aanwezigheid van de door hem zo aanbeden dames...
En uiteraard na een eventuele kamergang ook naar de resultaten daarvan...
Snor
11 augustus 2014, 20:10
Snor is alweer thuis.
Beetje last van mijn maag, dus eerder vertrokken dan de bedoeling.
Asha heb ik niet gezien.
Lolita heb ik niet gezien.
Carmen heb ik wel gezien, maar ook niet meer dan dat. Ze was blijkbaar nog al veel op de kamer. Ik wilde wel met haar, maar het is me net niet gelukt.
Gelukkig is er altijd een volgende keer.
Vriendinnetje Cleo ken ik nog niet. Er was in ieder geval niet een vriendinnetje wat constant bij Carmen in de buurt was.
Ook hiervoor geldt: er komt vast nog een andere keer.
Ik heb gekamerd met Moldavische Alisja of zo. (Moldavisch?, dat kan toch niet mis zou je denken.)
Tegenvallend half uurtje.
Maar na 25 minuten had ik het wel bekeken.
En dat terwijl juist een uurtje of meer mannetje ben.
Verslag volgt nog.
Al met al. Ik had gedacht dat je nóóit op een maandag naar een saunaclub moet gaan.
Die mening heb ik vandaag bijgesteld.
Heel goed te doen.
Vandaag ook veel regen en zonneschijn, wat het weer betreft.
Het ene moment kon je in de zon liggen, het andere moment werd je weg geplensd.
KanariePiet
14 augustus 2014, 11:18
Vandaag weer in SS beland. Eigenlijk stond er een bezoek aan PE op de agenda, maar het druilerige weer en de verwachte aanwezigheid in SS van een paar collega ijsberen hebben mij de steven doen keren richting SS.
Er is deze middag al behoorlijk wat volk aanwezig, zowel mannen als vrouwen.
Eerst ff een ontbijtje scoren en dan ga ik in de bar de aankomst van oa Vendezz, Vrouwenzot en Eddy_V afwachten.
Op naar een leuk dagje!
licky luke
14 augustus 2014, 12:00
... hebben mij de steven doen keren richting SS ...
Typfoutje?
Je bedoelt natuurlijk "...hebben mij de stijven doen keren richting SS ..."
:bLuti_smilie_2a_640 :exactly[1]: :e010[1]: :c014[1]: :bye:
KanariePiet
14 augustus 2014, 12:34
Typfoutje?
Je bedoelt natuurlijk "...hebben mij de stijven doen keren richting SS ..."
:bLuti_smilie_2a_640 :exactly[1]: :e010[1]: :c014[1]: :bye:
De bende is ondertussen voltallig. We zijn nu eigenlijk op jou aan het wachten om je stijven ook richting SS te dirigeren!;)
licky luke
14 augustus 2014, 13:51
De bende is ondertussen voltallig. We zijn nu eigenlijk op jou aan het wachten om je stijven ook richting SS te dirigeren!;)
Mijn gedachten waren al enigszins die kant uit gegaan, echter kan ik niets garanderen..
Ik zou zeggen, begin maar vast zonder mij, dan kunnen jullie meteen controleren of jullie vorige week vrijdag bij de Chef Rondleidingen goed opgelet hebben!
Oei oei als een van jullie nu nog verdwaalt en op een afgelegen duister kamertje terecht komt...
N.B. Voor alle zekerheid heb ik een aantal dames uitgerust met mooie reddingsboeien waar je je aan vast mag klampen als je gered moet worden...
KanariePiet
14 augustus 2014, 14:10
@ Licky Luke: moest je komen, laat zeker nog iets weten. Anders rijden Vendezz en ik straks misschien nog door naar een ander clubje:cool:
Vendezz
14 augustus 2014, 15:33
Ondertussen zit de bende van ellende voltallig te wachten op de chef rondleidingen..enige reddingsboeien zijn.her en der al bijna lek geknepen...
Alleen de hoeveelheid hiervan zijn van mindere aantallen dan vorige week.. Ondertussen word er onderling pogingen tot muiten geopperd..
Sjeufke
14 augustus 2014, 15:55
Het begint te jeuken........:confused:
Is Stella aanwezig?
Vendezz
14 augustus 2014, 16:03
Artois wel ;)
seksenfun
14 augustus 2014, 18:46
Binnenkort weer wat meer present in SS. De zomer is precies op zijn einde aan het lopen. Ik heb eerlijk gezegd een beetje gekozen voor de clubs met tuin die al om 10:00 of 11:00 uur opengaan in het weekend. Op warme dagen geniet ik graag van de zon maar niet van de gevaarlijke middag- namiddagzon :smoke:.
Snor
14 augustus 2014, 19:53
Snor is alweer thuis.
Beetje last van mijn maag, dus eerder vertrokken dan de bedoeling.
Ik heb gekamerd met Moldavische Alisja of zo. (Moldavisch?, dat kan toch niet mis zou je denken.)
Tegenvallend half uurtje.
Maar na 25 minuten had ik het wel bekeken.
En dat terwijl juist een uurtje of meer mannetje ben.
Verslag volgt nog.
Shayla (Moldavische) was het dus.
Maandag bij SS deze knappe dame ontmoet.
A
fishhunter
15 augustus 2014, 23:31
ik ben onderweg naar sixsense, beter laat dan nooit, maar was een lange reis terug van feyenoord....
fishhunter
21 augustus 2014, 17:34
wie is er vandaav is sixsense? meld mij daar rond een uur of 9....
KanariePiet
21 augustus 2014, 17:42
wie is er vandaav is sixsense? meld mij daar rond een uur of 9....
Ik niet:heul:. Ik spaar me voor morgenavond, voor een bezoekje aan YY of GT:biggrin:.
Desalniettemin: veel plezier vanavond!:cool:
Eddy_V
13 september 2014, 20:24
Niks mis mee op een zaterdag avond voor de verandering!
En wie treffen we hier , niet helemaal onverwacht?: Vendezz en Licky Luke.
Eddy_V
14 september 2014, 00:34
Licky Luke bleek in PSR te zijn..vergissing mijner zijds.
Met Vendezz even bijgekletst en evenzo met Denisa, ons beider favo toen zij nog in YY werkte en ik Vendezz nog niet kende...klein wereldje 😊
licky luke
14 september 2014, 13:09
Niks mis mee op een zaterdag avond voor de verandering!
En wie treffen we hier , niet helemaal onverwacht?: Vendezz en Licky Luke.
Licky Luke bleek in PSR te zijn..vergissing mijner zijds.
Ha ha ha!
Ik wacht nog op de dag dat ik in twee clubs tegelijk kan zijn... dat wordt me toch mooi...:eek: :biggrin:
Btw. Ik had zaterdag eigenlijk liever in Sixsens willen zijn, tenminste dat denk ik, maar dat is een ander verhaal...;) ...
Eddy_V
29 september 2014, 16:10
Alweer 16 dagen geleden en toch kennen de dames mij nog..��
Deuren gaan automatisch open, zwembad redelijk verwarmd en opvallend veel dames voor een maandagmiddag.
Anna (uiteraard), Maya (uiteraaard), Melanie (uiteraaaaard) en zo kan ik nog wel even doorgaan: Kimmie, Victoria, Cindy en 4 dominicaanse dames in alle kleuren en maten, Ina, Deborah, Dagmara en vele anderen en uiteraard kleine lekkere bardame Denisa..maar die is hier niet te boeken.
Had vanmiddag op weg naar mijn afspraak voor de komende dagen een paar uurtjes over om bij SS, YY of Babylon te pauzeren.
SS was het meeste om rijden maar ik voel mij hier prima op m'n plekje ook als er niet veel te doen zou zijn.
En na het feestje in Babylon vorige week dinsdag zou een herhaling daar waarschijnlijk een tegenvaller worden..misschien vrijdag op de terugweg? Neeee dan zou #4?? van toepassing worden!!
Brad Clitt
29 september 2014, 16:25
Was me vorige week ook al opgevallen dat er best veel dames zijn op dit tijdstip en op een enkele uitzondering na niet opdringerig.
Stief
2 oktober 2014, 15:21
Hier al een hele tijd niet meer geweest in de hoop om beter materiaal te vinden. Het grote deel van het vrouwenmateriaal is inderdaad gewijzigd tov een 6tal maanden terug, maar het optiek- en serviceniveau blijft zwaar onder de maat. Geen wonder dat de dvps klagen over uitblijvende kamergangen...
Sjeng1960
2 oktober 2014, 21:17
Tja, wanneer is een mens tevreden . Als je DVP's definieert als 'vrouwenmateriaal' ligt je programma van eisen waarschijnlijk op een ander niveau dan het mijne.
Gelukkig zijn er voldoende andere gelegenheden in deze regio. Ik hoop dan ook dat je elders wel vind wat je zoekt.
wervelwind
3 oktober 2014, 07:07
Je zult er maar mee op de kamer terechtkomen.....
We hebben het wel over mensen hier, ook al doen ze werk waardoor jij ze blijkbaar als "materiaal" ziet. Triest.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Sjeufke
3 oktober 2014, 09:07
Ik kan niet onderschrijven dat de optiek van de dames en de service beneden de maat is en slechter wordt in Sixsens. Ik heb toch al wat kamertjes achter de rug en kan slechts één misser melden. Voor de rest uitstekende kamers.
Laten we het er maar op houden dat het een verkeerde woordkeuze is geweest.
Het zou de schrijver wat hebben geholpen meer tekst te gebruiken, dan alleen een loze kreet te ventileren zonder feiten.
Brad Clitt
3 oktober 2014, 10:33
Ik kan er weinig over zeggen natuurlijk (ben er pas 2 uur binnen geweest), maar wat ik zag beviel me wel, de een meer dan de ander maar dat is in elke club zo.
Vind het wel een leuke club, zeker een langer bezoek waard (ben ik als local ook eigenlijk verplicht).
KanariePiet
3 oktober 2014, 11:02
Ik heb de line-up in SS qua optiek nooit absoluut top gevonden. In pakweg LR, GT of Samya lopen veel meer stunners rond. Maar... ik heb in SS toch altijd voldoende mooie vrouwen naar mijn zin gevonden.
Qua service vond ik SS tot voor een tweetal maanden 1 van de betere clubs. In de zomervakantie heb ik er echter een paar tegenvallende kamergangen gehad en sindsdien laat ik de club een beetje links liggen.
Het is en blijft echter een heel mooie club, en ik vergeet niet dat er hoe dan ook altijd voldoende mooie vrouwen met een goede service zitten, dus binnen enkele weken geef ik de club ongetwijfeld weer een nieuwe kans!:cool:
Stief
3 oktober 2014, 11:02
Beren, mocht mijn opmerking verkeerd zijn overgekomen, het was in ieder geval helemaal niet mijn bedoeling! Excuses daarvoor. In al mijn vorige posts op dit forum zullen jullie in ieder geval niets negatiefs of aanstotelijks lezen, ligt ook helemaal niet in mijn aard.
Maar het klopt dat deze club die an sich zoveel potentie heeft, mij zwaar teleurstelt, op enkele succesvolle kamergangen in het verleden na. Even een aantal feiten die ik na mijn bezoek van gisteren kan meegeven:
- Het optisch gehalte van de DVPs is beneden de maat. Dit is uiteraard subjectief. Ik lees dat sommige beren wel eens schrijven over “Save the whale”. Zover ga ik niet in mijn posts, maar er zit wel een kern van waarheid in voor wat betreft SS. Het lijkt wel Jupiler League (thuishaven van een naburige voetbalclub) ipv Europa League, laat staan Champions League;
- Toen een gekende mooie blondine uit GT haar opwachting maakte in de barruimte, gingen alle hoofden (van zowel gasten als DVPs) naar haar richting, as if she was an alien…;
- Over het serviceniveau van Roemeense DVPs wordt reeds op een ander deel van dit forum geschreven, maar feit is wel dat ik gisteren een 10tal werd benaderd door deze dames met veelal volgende eigenschappen: slechte adem, “schatzie kom ficken” na 30 seconden, een weigerend antwoord van deze beer niet accepteren en blijven friemelen onder de badjas, etc… Op een enkele DVP na, die de boodschap vriendelijk begreep en mij met een mooie glimlach nog een fijne dag wenste;
- Twee kamergangen gemaakt met de min-of-meer meest aantrekkelijke DVPs gisteren die een absoluut drama waren. Ga geen namen noemen, maar de afwezigheid van zoenen en PZC, het prutsen met nagels en condooms + het constant aansporen op kamerverlenging of trio’s, werkt bij mij niet echt stimulerend. Dan kan je zeggen “tja pech!”, alleen is het zo dat ik in SS al meer negatieve dan positieve kamerervaringen heb meegemaakt…
Toch blijf ik dit een tent met veel potentieel vinden, al was het maar door de originele inrichting, de aandacht voor lekker eten of het supervriendelijke personeel! Dit is werkelijk top en daar kan nog menig club van leren!
Alleen ben ik van mening dat deze club haar "door policy" tav nieuw instromende DVPs sterk dient te wijzigen… That’s all I wanted to say, folks!
Gr,
Stief
Sjeng1960
3 oktober 2014, 19:02
Stief, Excuses van mijn kant geaccepteerd en zand erover.
Ik kom zojuist terug van een heerlijke middag in SS. Zoals ondertussen wel bekend heb ik weer heerlijk genoten van mijn favoriet Angela :blume:en daarbij ook nog van haar zus Maya die mij heerlijk met olie heeft gemasseerd (na een lekkere wip). Daarnaast waren nog aanwezig: Een blonde stoot a la Pamela Anderson (continu bezet) de altijd mooie Tina, De Turks/Roemeense meid met de mooie ogen (deep-troath specialist), De Roemeens/Italiaanse Daliah, en paar leuke Poolse DVP's die mij altijd goedendag zeggen, een aantal Nederlandse/Surinaamse (?) babes (smaken verschillen) en een paar nieuwe Bulgaarse meiden. Ik ben er ongetwijfeld een paar vergeten en er waren ook een paar dikkertjes bij, waar wellicht ook liefhebbers voor zijn maar voor mij is SS een heel fijne tent met altijd wel een paar leuke meiden !
Stief
6 oktober 2014, 21:37
Stief, Daarnaast waren nog aanwezig: Een blonde stoot a la Pamela Anderson (continu bezet) !
Voor de echte kenners: het gaat hier om Sabrina uit GT.
pistoleeke
7 oktober 2014, 13:02
Optisch gezien echt een heel lekker ding maar servicegewijs toch geen topper!
Fantastisch mooie boezem maar je mag er wel niet aankomen:frown:
Een beetje hetzelfde type als de poolse Dagmara die vroeger (misschien nog steeds??) in SS
werkte maar dan een stuk mooier en jonger.
seksenfun
7 oktober 2014, 19:33
Fantastisch mooie boezem maar je mag er wel niet aankomen:frown:
Gezien ze van GT komt en gezien de service die daar door 80 % van de meiden gegeven wordt, veronderstel ik maar dat je er niet mocht aankomen. Ik heb ze meermaals in het oog gehouden en ben er niet op afgestapt. Ik rook al iets verdachts :smoke:.
bettman
25 oktober 2014, 16:18
Noch herrscht keine Partystimmung im Sixsens. :rolleyes:
Von der MILF-Fraktion habe ich bisher Kinga, Monica, Dagmara, Nina, Esmaralda, Joana und Camilla gesehen! :cool:
SFL
7 december 2014, 11:10
Het plan was om gisteren naar Magnum of PSR te rijden, maar na een halfuurtje op de baan had ik mijn buik vol van kilometers te happen. Ik nam een afslag, net voor de Duitse grens en kwam in Vaals terecht, meerbepaald in Sixsens.
Tamelijk kalm betreft ijsberen, maar enorm veel mokkels. Ik had met kleingeld en al, alles bij elkaar 545€ op zak... En ik heb het er allemaal doorgeneukt. Tot het laatste muntstuk van 50cent, heb ik eruit moeten graaien om mijn schuld te vereffenen.
5x op de kamer geweest:
Een halfuur met de mokkakleurige Cindy van Dominicaanse republiek.
Een halfuur met Deborah... Een negerin van Kaapverdië en veruit mijn beste negerin van afgelopen jaar.
Een uur met zoenmachine Claudia uit Roemenië en ze rekende me achteraf maar een halfuurtje aan.
Ook een uur met de Bulgaarse oudgediende Zooy, die ik wederom lekker in de aars gebuffeld heb, nadat ik eerst een massage van haar ontving.
Last but not least... De sensatie van Sixsens: anderhalf uur de Roemeense Flori... Een nieuwe topper!!!
Verslag en pasports volgen spoedig
rob45
7 december 2014, 13:32
Een halfuur met de mokkakleurige Cindy van Dominicaanse republiek.
Een halfuur met Deborah... Een negerin van Kaapverdië en veruit mijn beste negerin van afgelopen jaar.
Verslag en pasports volgen spoedig
Goed om te lezen dat je gister de honneurs goed waargenomen hebt voor ondergetekende.Ik zelf was druk met het bezoeken van enige wheinachtsmarkten in Duitsland met gezelschap dus niet in de gelegenheid om te clubben.
Komende week zal ik weer hervatten,waar en wanneer zal ik op mp plaatsen.
KanariePiet
11 december 2014, 10:16
Na gisteren een uitputtend dagje Hannah, ben ik vandaag samen met Tjeppah in Sixsens beland.
Mijn vorige bezoek aan SS dateert van enkele maanden geleden. Dat laatste bezoek (eigenlijk mijn laatste 3 bezoeken) stelde zwaar teleur, waarop ik besloot de club langere tijd links te laten liggen.
Vandaag, dicht tegen het einde van het jaar, krijgt de club dus een herkansing.
Momenteel is het nog heel rustig in de club, maar we hebben tijd. Eerst ontbijten en een pint drinken en dan gaan we eens kijken of hier tegenwoordig interessante meiden rondlopen.
licky luke
11 december 2014, 10:44
Na gisteren een uitputtend dagje Hannah, ben ik vandaag samen met Tjeppah in Sixsens beland.
Mijn vorige bezoek aan SS dateert van enkele maanden geleden. Dat laatste bezoek (eigenlijk mijn laatste 3 bezoeken) stelde zwaar teleur, waarop ik besloot de club langere tijd links te laten liggen.
Vandaag, dicht tegen het einde van het jaar, krijgt de club dus een herkansing.
Momenteel is het nog heel rustig in de club, maar we hebben tijd. Eerst ontbijten en een pint drinken en dan gaan we eens kijken of hier tegenwoordig interessante meiden rondlopen.
Tjeppah heeft al een zekerheidje op zijn todo lijstje staan, misschien wel twee.
(Ja, ik krijg tegenwoordig goed betaald voor mijn tips... ;) :biggrin: )
Heeft ie trouwens al iedereen van een drankje voorzien?
Hij kan dat gewoon niet laten...
Eddy_V
11 december 2014, 11:42
Je zult vast wel een lekker dikkerdje tegenkomen ��
Vendezz
11 december 2014, 12:07
Ervaring mee Eddy_V?? Was in rayna wel t geval.. Rofl ;)
Kp heeft mijn tip gratis aangenomen .. Hahaha
Eddy_V
11 december 2014, 12:51
Alsjeblieft Vendezz ik was er net overheen ��! Nou is m'n eetlust weer bedorven voor een dag..
Voorlopig geen mollige voor mij meer, beetje spek oke maar verder moet ik met m'n handen om haar middel kunnen ��
En bij de dame die Kp zojuist ontmoet heeft, gaat dat probleemloos haha!
KanariePiet
11 december 2014, 14:16
Je zult vast wel een lekker dikkerdje tegenkomen ��
Klopt: Asha:tongue:;). Sorry hoor maat, maar mager vind ik je schatje echt niet. Daar was ne goeie pak aan. En ze heeft een weliswaar stevige, maar verdomd volle kont. Enfin. Ik heb er een leuk uurtje mee gehad. Herhaling zit er niet in...
Tjeppah blijkt ook net terug te zijn van de kamer. Beetje roddels uitwisselen en dan eens kijken of ik nog een tweede kamer ga maken.
De line-up in SS valt me, net als enkele maanden geleden, btw nog steeds tegen.
KanariePiet
11 december 2014, 14:18
Ah ja. Gebruik van smartphones in de club blijkt momenteel verboden. 1 of andere idioot heeft recent foto's zitten maken... Is een tegenvaller. Ik vond het wel tof dat ik mijn mails hier altijd kon bijwerken in de bar.
KanariePiet
11 december 2014, 18:54
Tijd om Sixsens te verlaten. Ik heb een tweede kamer gemaakt met Roemeense Janina. Het was mijn 10de kamer of zo met haar en het was uitstekend als altijd. Ze is een paar kilo bijgekomen. Het staat haar wel!
Tjeppah zit ondertussen al aan 3 kamergangen, en hij heeft er nog lang niet genoeg van!!
Dit bezoek aan Sixsens was oké, maar het was toch geen voltreffer. Daarvoor was de line-up te gemiddeld en was er te weinig sfeer in de club.
Ik heb me desalniettemin toch geamuseerd en Sixsens ziet me binnen enkele maanden zeker eens terug.
En morgen... is het weer Hannah-time :biggrin:!!
Tjeppah
14 december 2014, 10:33
SFL had ze deze keer wel genoeg pepermuntjes gegeten. Ik vond het een lieve meid, type girl next door, maar doordat ze een onfrisse adem had niet met haar op de kamer beland. Een subtiel aangeboden pepermuntje wees ze van de hand. Maar ik ga de volgende keer zeker nog een ademanalyse bij haar doen en als die positief is ga ik zeker met haar naar de kamer.
Tjeppah
14 december 2014, 10:55
Tjeppah heeft al een zekerheidje op zijn todo lijstje staan, misschien wel twee.
(Ja, ik krijg tegenwoordig goed betaald voor mijn tips... ;) :biggrin: )
Heeft ie trouwens al iedereen van een drankje voorzien?
Hij kan dat gewoon niet laten...
Volgens mij had ik al ervaring gehad met de zekerheidjes die je me aandroeg Licky Luck al ben ik niet zeker meer van de namen die je me gegeven had.
Het oberen ging je de laatste keer in Samya ook goed af hoor. Licky luck je had alleen nog een beetje moeite met de juiste bestelling te onthouden. Maar je hebt heel 2015 om je daarin te verbeteren. ;-)