Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen (2006-2012)
Befke
28 september 2006, 15:02
...De dames werden mij voorgesteld door een blonde slanke (1.65m) dame met limburgse tongval, die er in haar witte lingerie fantastisch uitzag.
Weet misschien iemand wie dit mooie wezen is ( ze is zeker boven de 30), ...
Dat moet welhaast Suzanne geweest zijn (excuus voor de late reactie :D )
Flurkman
29 september 2006, 00:12
Ondertussen is ze 31, denk ik, Befke....
Befke: Wie? Julia? Suzanne? Vlgs mij is Suzanne eind 30, vooraan in de veertig...
manfredi06
3 oktober 2006, 19:55
susanne is nog wat ouder minimaal 36 en de verrassing voor de kenners. gaby doet heel graag een triootje met haar. Jammer genoeg nog nooit gedaan. Wie wel ?
Freddy_K
25 september 2007, 17:59
ben onlangs 2 keer langs gereden en vond het aanbod zeer slecht. Een aantal jaren geleden viel ik nog van de barkruk van al het moois. Ik begrijp dat Julia er inmiddels niet meer werkt helaas.
Wanneer is het best om eens langs te gaan en werken er momenteel nog wel wat echte hotties tussen de 18 en 25? De line-ups die ik te verwerken kreeg nodigen niet echt uit om nog eens langs te gaan ...
Befke
26 september 2007, 11:57
...Wanneer is het best om eens langs te gaan en werken er momenteel nog wel wat echte hotties tussen de 18 en 25? De line-ups die ik te verwerken kreeg nodigen niet echt uit om nog eens langs te gaan ...
Wat een schattige avatar :)
Ik heb je bericht hierheen verplaats omdatb het een meer algemene vraag is.
Ik ben het met je eens dat het aanbod in de categorie waarin je zoekt bij Aspasia op het moment een beetje beperkt is. Ik heb de laatste weken wel een paar nieuwe gezichten gezien maar geen stof opgedaan voor recensies: omdat ik geen onbeperkt budget heb, heb ik me beperkt tot mij bekende meisjes. (Ik vind het al snel meisjes: ik ben nogal een oude man...)
De laatste maanden heb ik drie dames bij Aspasia tot de mijne gerekend - aan twee ben ik verslingerd en de andere was ook niet mis (maar een mens moet keuzes maken :D)
:smkiss: Michelle - GFE, slank en ergens aan het 'oude' eind van je spectrum; zie recensies.
:smkiss: Nicole - geen :) GFE - of toch? eveneens een oude vrouw :) van vooraan in de twintig. Strak en bazig :teuflisch - zie recensies (de berichten hier en elders zijn gemengd: ze heeft een gebruiksaanwijzing en een eigenzinnige taakopvatting. I like :freu:)
:baby2: Lorena was in positieve zin professioneel en ziet er mijns inziens goed uit.
Alledrie heb ik de laatste tijd regelmatig op afwisselende tijden en dagen gezien. Veel hangt af van het klikken...
Freddy_K
29 september 2007, 22:30
Wat een schattige avatar :)
Ik heb je bericht hierheen verplaats omdatb het een meer algemene vraag is...
hehe okidokie. Ik wacht wel weer tot meisjes van het caliber Julia of Nikita weer op het toneel verschijnen. GT is gelukkig niet zoveel verder, altijd sucsex in GT. Net nu ze zo'n mooie parkeerplaats hebben bij Aspasia is het aanbod wat minder. Jammer dat Julia is vertrokken.
JOEL
10 november 2007, 15:35
Helaas heeft Julia definitief Aspasia verlaten en is terug naar Polen.
Dit is zeer jammer. Topic sluiten maar, sniksnik.
Freddy_K
10 november 2007, 18:56
Helaas heeft Julia definitef Aspasia verlaten en is terug naar Polen.
Dit is zeer jammer. Sniksnik.
ja uiteindelijk kreeg ik ook die informatie nadat ze mij eerst een paar keer vertelden dat ze op vakantie was. Zeer schone dame die Julia zeker toen ik haar voor het eerst zag ik geloof in 2003 (of 2002) (zocht net op Hookers naar exacte datum maar daar hebben ze haar al verwijderd), ze was toen 19, supermooi. Geloof dat de andere meisjes haar daar "movie star" noemden.
Werkt er momenteel in Aspasia een vergelijkbaar schone dame? Ik doe tegenwoordig niet meer de moeite om er heen te rijden na keer op keer teleurgesteld te zijn wat hun aanbod betreft. Dat in tegenstelling tot 2003. De zaak zelf wordt mooier en mooier alleen de meisjes uhm ... wat minder mooi
Befke
21 januari 2008, 15:37
...Werkt er momenteel in Aspasia een vergelijkbaar schone dame? ...
Er is tegenwoordig wel weer het een en ander aan vers, jong, behoorlijk mooi spul...
Diana - mooi maar passief - niet echt een aanrader (kan inmiddels verbeterd zijn); Protea meldt op Youppie dat deze Diana een vriendinnetje heeft:
Claudia - Jong, mooi en 'onschuldig' (jaja) - van goede wil maar moet nog wel een en ander leren.
Sarah - Protea was gecharmeerd; ik wat minder. Mooi poppetje.
Sandra - Gemiddeld naar Aspasia maatstaven. Spreek nogal wat talen.
Freddy_K
22 januari 2008, 09:40
Er is tegenwoordig wel weer het een en ander aan vers, jong, behoorlijk mooi spul...
Diana - mooi maar passief - niet echt een aanrader (kan inmiddels verbeterd zijn); Protea meldt op Youppie dat deze Diana een vriendinnetje heeft:
Claudia - Jong, mooi en 'onschuldig' (jaja) - van goede wil maar moet nog wel een en ander leren.
Sarah - Protea was gecharmeerd; ik wat minder. Mooi poppetje.
Sandra - Gemiddeld naar Aspasia maatstaven. Spreek nogal wat talen.
bedankt voor de info. Ik lees ook net dat de zus van Yolanthe Cabau van Kasbergen er werkt :p:p Ik ga snel weer eens kijken.
lucca5
22 januari 2008, 10:09
Ik lees ook net dat de zus van Yolanthe Cabau van Kasbergen er werkt Ik ga snel weer eens kijken.
laat maar even horen of ik gelijk had :D
Freddy_K
23 januari 2008, 11:06
laat maar even horen of ik gelijk had :D
een aantal jaren geleden werkte er in Aspasia ook een Isabelle. Ik heb haar ooit bezocht maar zie haar momenteel niet meer bij hoekers.nl staan. Ik neem aan dat het meisje wat er nu werkt iemand anders is?
Befke
23 januari 2008, 13:39
een aantal jaren geleden werkte er in Aspasia ook een Isabelle. Ik heb haar ooit bezocht maar zie haar momenteel niet meer bij hoekers.nl staan. Ik neem aan dat het meisje wat er nu werkt iemand anders is?
Yep - is een andere.
Geen ervaring mee, overigens.
lucca5
23 januari 2008, 15:48
volgens de gastvrouw was zij pas enkele dagen werkzaam bij Aspasia
roald
24 januari 2008, 10:46
Er is iemand die ontbreekt op het lijstje hierboven.
nl. Michelle : ook een poolse, slanke deerne. Momenteel is zij voor mij de beste verwenster.
zeer hoog herhalingsgevaar.
greetings
Willem2
24 januari 2008, 11:10
Er is iemand die ontbreekt op het lijstje hierboven.
nl. Michelle : ook een poolse, slanke deerne. Momenteel is zij voor mij de beste verwenster.
zeer hoog herhalingsgevaar.
greetings
:welcome2:
Als schrijver op deze site
Over deze Michelle is wel een topic :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=25478&highlight=Michelle#post25478 waar jij je verhalen over haar kwijt kunt.
Succes ermee :wink:
marc
23 februari 2008, 08:45
weet iemand welke lekkere meiden er op zaterdag werken bij aspasia ?
ook nog iemand een super ervaring gehad laat dit snel weten :loud::loud::freu::luvlove::rubbel::rubbel::fuck:: engel::blow:
:aola::aola::aola:
neukie
23 februari 2008, 22:07
ga toch kijken en neuk de lekkerste.........Het zijn er genoeg daar.....
Befke
24 februari 2008, 13:26
weet iemand welke lekkere meiden er op zaterdag werken bij aspasia ?
Ja.
Ik ben wezen kijken.
Claudia (nieuw) - slowaakse :) viel me op. De vaste waarden waren aanwezig (zie de recensies - wat courant is, staat er bij). Verder hebben ze weer een blik nieuw Poolse dames open getrokken. Zaten een paar snoepjes bij zo op het eerste gezicht :D
Vandaag zijn ze gesloten :(
:wink:
Silvester
22 april 2008, 23:18
Gisteren was een schitterend mooie zonnige dag dat ik wat afspraken had in het uiterste puntje van Limburg.
Het leek wel of de vakantietijd was aangebroken, overal wandelaars (gewone mensen die wandelden bedoel ik dus), fietsers, en alle zonnige terrasjes puilden uit van koffie met slagroom leutende mensen.
Tja, en dan raak je zelf ook in vakantiestemming..:smile2:
En dan kom je per ongeluk in Lemiers terecht, alwaar Silvester ’n hele tijd terug bij Aspasia ’n vriendinnetje, Poolse borsten- en pijpwonder Anja :luvlove: , had die heel hoog op zijn bezoekerslijstje stond.
Anja vertrok helaas :o , en dus had Silvester de verbouwing van Aspasia nog niet in voltooide vorm kunnen bekijken.
Aldus tegen vijven het nieuwe grote discrete P-terrein opgedraaid en even later de mooi verbouwde inrichting kunnen aanschouwen.
Hier gelukkig geen moderne fratsen, maar een mooi strak interieur met een hoog hoerenhokgehalte, precies zo als het hoort…
Na de gastvrije ontvangst heb je nog steeds de traditionele line-up van aanwezige vrije dames, niet helemaal mijn ding zo’n line-up, want je moet wel even in ’n oogopslag je keuze maken, maar da’s ook klassiek en authentiek….
‘n 10-tal dames schuifelden ’n beetje heen en weer, en 1 dame stak letterlijk en figuurlijk boven de rest uit, de hierboven genoemde Slowaakse Claudia.
Wat ’n plaatje, ’n heeeel mooie meid, stukken groter dan de rest, slank, donkerharig, blank lijfje met heerlijk lijnenspel verpakt in een paars veterkorsetje, en een ietwat mysterieus kijkend koppie met heel sensuele lippen.
Een echte OptickFick dus, normaliter valt Silvester daar helemaal niet op, edoch uitzonderingen bevestigen de regel, en als je me nu iets over de andere dames zou vragen, moest ik het antwoord schuldig blijven…dus hoteldebotel…
Eerst even –ook weer op ouderwetse wijze- aan de andere balie afrekenen, en Claudia liep me voor op de trap naar boven, what a view…
De nieuwe kamers zijn keurig van inrichting, ook weer een lekker zwoel sfeertje.
Wij hadden een kamer met borreltjesbad, inclusief de dame kost dat alles bij elkaar voor ’n uurtje € 120,--… niks mis mee dus.
Op de kamer ontdeed Claudia zich een beetje teasend van haar verpakking, en uit haar toch al niet te grote bovenstukje kwamen een paar heel kleine borstjes met heel fier opstaande snoeiharde tepels tevoorschijn..
Tja, en daar zat Silvester dus even later met zijn zojuist verworven OF in het bad, wat zou het geven…:confused:
Nou, Silvester gaat toch eens wat vaker van zijn principes afwijken, want na even wat Engelse smalltalk werd Silvester verzocht op de badrand plaats te nemen en werd Silvestertje in het spel betrokken.
Terwijl Claudia haar best deed haar geleerde pijpkunsten ten toon te spreiden had Silvester een heerlijk zicht op een slank lijfje en idem taille met een heerlijk ronde bips die met het pijpritme meebewoog…
Deze hemelse behandeling met loge-uitzicht toch maar afgebroken en Claudia tegen haar zin in op het bed gelegd.
Eerst uiteraard haar tepels eens lekker verwend en dat beviel haar wel zo te voelen en te horen.
En ook haar benen, die eerst toch wat krampachtig een beetje van elkaar gingen openden zich in een volle spagaat toen Silvester na enige omzwervingen bij haar grotje terecht kwam.
Claudia heeft een heerlijk poesje, aalglad, dus heerlijk te bespelen.
Haar lipjes zwollen in no-time heerlijk vol op, dus het was genieten voor beiden…
De rollen werden nog even omgedraaid waarbij Silvester ook heerlijk nat bijna tot het einde werd afgepijpt, hoho, de finale nog…
Claudia in doggy gedraaid en zelden heeft Silvester zo’n fraaie aanblik mogen aanschouwen:
Een heerlijk slanke taille met een holle rug, en daaronder een opgestoken prachtige ronde bips met tussen de wijd opengeslagen dijen een kleddernat rose gezwollen poesje en daarboven als een kers op de slagroomtaart haar sterretje…
Silvestertje was verkocht, dat voelde ik, snel een jasje aangedaan en toen was het binnen no time over en out voor deze jongen.
Inmiddels was het ook hoog tijd, het stopwatchje stond bijna op rood, dus nog even gebadderd, aangekleed en Silvester werd met een dikke kus vaarwel gezegd…
In het heerlijke avondzonnetje reed Silvester huiswaarts, dacht hij, want ik had inmiddels wel wat honger gekregen….
En namijmerend over deze ervaring voelde Silvestertje zich nog tot meer in staat, dus …, we komen langs Roermond, langs YY, daar kun je eten en …., dat wordt dus
Heerlijk dagje Limburg, deel II… (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=72334&postcount=190)
:wink:
Binky007
1 augustus 2008, 09:51
Zaterdag in deze "Club" mijn zoektocht in een voor mij nieuw gebied begonnen
Dacht dat het een club was en had wel zin in een gezellig avondje
Alleen word ik niet blij van dat de dames in een rij staan tijdens het voorstellen,
en je direct een keuze moet maken, ik neem hiervoor liever de tijd.
Bezoek om die reden ook haast nooit een privehuis.
Had een meisje uitgezocht de rest verdween daarna weer snel van het toneel,
Toen dit meisje dichterbij kwam en zich nogmaal voorstelde
bleek dit toch niet helemaal mijn keuze te zijn, dit toen maar afgewimpeld en verder gaan kijken
Prijzen vielen wel mee 100 euro voor uurtje
Wel een mooie club, snap eigenlijk niet dat ze een klant niet wat meer tijd gunnen.
Of de meisjes nu in de keuken zitten of in de bar, was zeker met een van hun naar de kamer gegaan.
Binky
facial
6 oktober 2009, 09:54
Afgelopen weekend in Lemiers geweest en lekker met monika op de kamer geweest was een lekker uurtje met een mooie blonde poolse. Ze zijn er weer flink aan het verbouwen dus het zou mij niet verbazen als dit binnenkort een saunaclub zou worden. Er komt een extra bar bij en een nat gedeelte.
neukie
9 oktober 2009, 17:03
@facial: Welke Monika was dat? Ik ben een of drie jaaren geleden met een poolse Monika op de kamer gewest. Ze moet nu 30 zijn. Zo goed was ze niet.
@Silvester: Ik ken een poolse pijpwonder met DD-cups benaamd Anja. Befke en protea kenen ze ook. Is dit deze Anja?
Als ja: :wiegeil:
Greets neukie :wink2:
weltstädter
9 oktober 2009, 20:24
Ich habe in einem anderenholl.Forum gelesen.Massage Anja,Rijksweg 1,Lemiers.Kann mir jemand etwas dazu sagen.das muß doch die Adresse von Aspasia sein.Dort arbeitete früher eine Polin mit dem Namen.Ist es vielleicht diese Anja.dann wäre es eine Reise wert.
Befke
9 oktober 2009, 22:10
Het is dezelfde Monika - ze is er nog steeds en ze kan best aardig uit de voeten als ze zin heeft.
Het is een andere Anja - de Anja waar wij nog wel eens van dromen is uit het beroep gestapt.
Silvester
11 oktober 2009, 22:46
....Het is een andere Anja - de Anja waar wij nog wel eens van dromen is uit het beroep gestapt.
Zo heb ik het indertijd ook van haar begrepen...:redface:
Ps...
Even without nipples, Anja's breasts still would have points..!!
:tietjes:
Befke
12 oktober 2009, 11:01
I stand corrected :)
Uitzonderingen bevestigen soms regels :biggrin:
facial
13 oktober 2009, 15:29
@facial: Welke Monika was dat? Ik ben een of drie jaaren geleden met een poolse Monika op de kamer gewest. Ze moet nu 30 zijn. Zo goed was ze niet.
@Silvester: Ik ken een poolse pijpwonder met DD-cups benaamd Anja. Befke en protea kenen ze ook. Is dit deze Anja?
Als ja: :wiegeil:
Greets neukie :wink2:
Hallo Neukie
Deze monica is ongeveer 1.60 groot cup b slank en heeft een tattoo met sterretjes op haar onderbuik en onder op haar rug zo'n kontgewei tattoo. Heeft goede service en zal denk ik eind 20 of zo iets zijn.
Wat betreft Anja, zover als ik weet werkt ze hier niet meer, als iemand weet waar ze wel werkt hoor ik het ook graag, dit was echt de beste dame die ooit hier gewerkt heeft
Leutje
1 december 2009, 22:28
Ik heb vernomen dat Aspasia bezig zou zijn om een FKK concept te gaan doen. Weet iemand wat meer hierover?
Befke
2 december 2009, 10:58
Ik weet alleen dat ze hard met een verbouwing bezig zijn en dat er na voltooing nieuwe mogelijkheden zullen zijn en een "nieuw concept" - wat die inhouden is me niet verteld. (doorvragen hielp niet :))
Laaste keer dat ik er was werd gerekend op voltooing van de werkzaamheden eind dit jaar/begin volgend jaar...
facial
3 december 2009, 07:56
Ik heb vernomen dat Aspasia bezig zou zijn om een FKK concept te gaan doen. Weet iemand wat meer hierover?
Beate heeft mij een tijd geleden verteld dat er kamers en een nat gedeelte, wirlpool sauna etc bijkomen. Ze liet niet veel los toen ik vroeg of het een saunaclub werd, maar 1 + 1 = 2 dus ga er maar van uit dat dit wel eens zou kunnen gebeuren.
Befke
6 december 2009, 01:32
Ben net terug van even stoom afblazen.
15.000 vierkante meters - met sauna, whirlpool, turks bad, reataurant, kino, etc., etc.
Naar verwachting april, mei klaar.
Alles lijkt op zijn plaats voor een saunaclub - maar indachtig het gebeuren rond de Palace in Kerkrade (gemengd concept, saunaclub/privéclub) houd ik nog even mijn kaarten voor me (dat was maar een kort leven beschoren...) zeker met in mijn achterhoofd de grote hoeveelheid grotere en kleinere ervaren clubs met topmeisjes en topvrouwen in een straal van een uurtje rijden...
Want ook op het gebied van de topvrouwen en -meisjes heeft Aspasia de laatste tijd een en ander laten liggen.
Flurkman
18 februari 2010, 10:51
---> Befke
Ik merk dat je gisteren "grote kuis" hebt gehouden bij de dames (gestopt, verhuisd, ...).
Bovendien zijn er blijkbaar bouwplannen en werkzaamheden.
Is Aspasia dezer dagen eigenlijk nog geopend? En nog steeds met 8 -10 meisjes?
Graag een antwoordje: ik ben er zeker van dat heel wat ijsberen op zoek zijn naar nieuws over Aspasia.
Befke
18 februari 2010, 21:23
:biggrin: Flurkman
1) Bouwplannen: de winter heeft ook hier huisgehouden - laatste bericht van Beata was dat ze hopen in Mei geheel vernieuwd en uitgebreid open te kunnen.
2) Aspasia is intussen gewoon open volgens schema - binnen merk je nagenoeg niets van de werkzaamheden.
3) Het is op het moment wat rustig - voorjaarsvakantie? Carnaval-gevolgen? Toen ik er gisterenavond was, was ik de enige gast en had ik keuze uit 7 of 8 meisjes waarvan er 1 heel gelukkig werd. Er waren er twee bij die (indien ik niet voor dat andere meisje had gekozen) in aanmerking waren gekomen voor verwennerij.
Ik moet zeggen: Beata heeft opruiming gehouden onder de meisjes die in de afgelopen maanden de boel daar een beetje naar beneden trokken (er zijn er de nodige na kortere of langere tijd uitgezwierd) maar het niveau van een paar jaar geleden is er op het moment toch (wat mij betreft in ieder geval) niet.
Daar staat tegenover dat ik met Carmen in geval van hoge nood en weinig tijd behoorlijk uit de voeten kan (inderdaad: dat was ze).
Ik hoop dat ze er in slagen met de verbouwing ook het nodige kwalitatief hoogwaardige potentieel in huis halen. De plannen zien er indrukwekkend uit - maar dat is allemaal slechts hardware: dat kun je kopen. De software maakt de gebruiker gelukkig, en die draait (soms met enige moeite) op iedere hardware. Wat dat betreft is er veel concurrentie in de omgeving.
Naar mijn (bescheiden) mening heeft Aspasia de laatste tijd (door omstandigheden gedwongen of niet) een beetje teveel geleefd volgens het pricipe "If it works, fix it until it breaks").
Ik hoop van ganser harte dat de toekomst verbetering brengt! Intussen kom ik er nog steeds graag, en heb ik steeds het gevoel er een graag geziene gast te zijn. En me valt iedere keer weer op dat - wanneer ik er aan de bar zit te hangzakken - andere gasten op dezelfde hartelijke manier worden benaderd. Dat voedt mijn hoop.
Freddy_K
20 april 2010, 09:56
:biggrin: Flurkman
1) Bouwplannen: de winter heeft ook hier huisgehouden - laatste bericht van Beata was dat ze hopen in Mei geheel vernieuwd en uitgebreid open te kunnen.
2) Aspasia is intussen gewoon open volgens schema - binnen merk je nagenoeg niets van de werkzaamheden.
3) Het is op het moment wat rustig - voorjaarsvakantie? Carnaval-gevolgen? Toen ik er gisterenavond was, was ik de enige gast en had ik keuze uit 7 of 8 meisjes waarvan er 1 heel gelukkig werd. Er waren er twee bij die (indien ik niet voor dat andere meisje had gekozen) in aanmerking waren gekomen voor verwennerij.
Ik moet zeggen: Beata heeft opruiming gehouden onder de meisjes die in de afgelopen maanden de boel daar een beetje naar beneden trokken (er zijn er de nodige na kortere of langere tijd uitgezwierd) maar het niveau van een paar jaar geleden is er op het moment toch (wat mij betreft in ieder geval) niet.
Daar staat tegenover dat ik met Carmen in geval van hoge nood en weinig tijd behoorlijk uit de voeten kan (inderdaad: dat was ze).
Ik hoop dat ze er in slagen met de verbouwing ook het nodige kwalitatief hoogwaardige potentieel in huis halen. De plannen zien er indrukwekkend uit - maar dat is allemaal slechts hardware: dat kun je kopen. De software maakt de gebruiker gelukkig, en die draait (soms met enige moeite) op iedere hardware. Wat dat betreft is er veel concurrentie in de omgeving.
Naar mijn (bescheiden) mening heeft Aspasia de laatste tijd (door omstandigheden gedwongen of niet) een beetje teveel geleefd volgens het pricipe "If it works, fix it until it breaks").
Ik hoop van ganser harte dat de toekomst verbetering brengt! Intussen kom ik er nog steeds graag, en heb ik steeds het gevoel er een graag geziene gast te zijn. En me valt iedere keer weer op dat - wanneer ik er aan de bar zit te hangzakken - andere gasten op dezelfde hartelijke manier worden benaderd. Dat voedt mijn hoop.
Inderdaad is er veel concurrentie in de omgeving zowel clubs als prive huizen. Ze zouden bij Aspasia misschien eens foto's kunnen plaatsen op hun site van de meisjes die werken. In Duitsland is dit in ieder geval wel gebruikelijk. Ben zelf al meerdere malen voor niks naar Aspasia gereden en rijd tegenwoordig alleen naar een privehuis waarvan ik de fotootjes heb kunnen bekijken. Ik heb dit wel eens aan Aspasia gevraagd (via Email) maar nooit reactie op gehad.
Die goede oude tijd .... Julia :luvlove: , Nikita en nog enkele echt mooie meisjes.
facial
23 april 2010, 15:31
Helemaal mee eens freddy
Foto's op de site, ook al zijn de dames dan niet allemaal herkenbaar, je weet wel wat je ongeveer kunt verwachten.
ik denk als aspasia een fkk/saunaclubs word. zullen ze veel nieuwe klanten uit belgie trekken. en uit het grensgebied natuurlijk. vanuit vaals is koln de dichts bijzijnde stad waar zich fkk/saunaclubs bevinden.
ben er vroeger veel geweest in aspasia. lekker met gaby, anja, nikita, julia, carmen, susan. enz enz
facial
9 september 2010, 10:08
is er al iets bekend, wat het nu gaat worden na de verbouwing, of hebben de Poolse bouwvakkers het nog steeds niet af;)
Befke
9 september 2010, 13:38
Ik ben er ook alweer een poos niet meer geweest - een recent bericht op Rheinforum had het nog steeds over de bouwput en de daarbij behorende parkeer ongemakken... (naast het gebrek aan echte toppers zoals vroeger. Helaas.)
Befke
8 oktober 2010, 10:27
Er waren drie redenen (eigenlijk vier: de vierde reden was een dierlijke behoefte) om weer eens naar Aspasia te trekken.
:) Controle van de bouwput - resultaat: de put is er nog steeds.
:) Mijn laatste bezoekjes aan de Blue Note waren enigzins teleurstellend - inmiddels heb ik vernomen dat de dip daar naar alle waarschijnlijkheid tijdelijk is, zodat ik daar ook weer eens moet gaan kijken.
:) Op een bevriend forum stond een bericht (van een mij overigens onbekende beer) die berichtte kennisgemaakt te hebben met een waardig opvolgster van Michelle die daar zou werken onder de naam Jenny. En dat, waarde medeberen, was de druppel: als iemand tegen mij zegt dat er bij Aspasia een nieuwe Michelle opgestaan is, dan kun je er vergif op innemen dat dat snel en grondig onderzocht wordt.
Een kort verslag van dat onderzoek treft U hierbij aan.
Allereerst: Er werkt bij Aspasia geen Jenny. Wel werkt er een jongedame die aan het signalement voldoet. De mevrouw in kwestie heet Nelly. Beate (de baas van de snoepwinkel) bevestigt dat Nelly de mevrouw is waar het hier over gaat.
Vervolgens moet ik de fans van Michelle uit de droom helpen. Want hoewel Nelly technisch haar vrouwtje staat, kan zij - in ieder geval wat mij betreft - niet in de schaduw van de schaduw van Michelle staan.
Met andere woorden: de ervaringen van de één staan niet persé model voor die van de ander... Maar dat wisten we natuurlijk allemaal al lang. Your mileage may vary, kortom.
Ze heeft een prachtig lijfje, Nelly. En een apart gezichtje. En lang, zacht, zwart haar.
Ze heeft fantastische borsten. Prachtig in verhouding. Heerlijk zacht en romig vast.
Haar lichaam is niet ontsierd door tatoeages of piercings.
Ze heeft een lekkere, natte, diepe fellatio in huis. Uiterst vakkundig.
En dat is alles wat ik ervan kan zeggen.
Want tussen ons kwam geen moment ook maar een begin van een schijntje van iets meer dan "hoer bevredigt hoerenloper omdat dat is wat ze doet, en niet omdat ze dat leuk vindt maar omdat ze nou eenmaal haar geld moet verdienen". Zelfs in de allerverste verte had het ook maar iets te maken met mijn ervaringen met de Michelle die ik ken.
Ik weet dat andermans ervaring met een meisje zijn eigen ervaring is. En ik ga daarom nooit met al te hooggespannen verwachtingen op pad, wanneer ik me bij mijn keuze laat leiden door een recensie.
Ik weet dat dat kleine beetje extra (in Michelles geval een heel groot beetje extra) een geschenk is. En dat je een geschenk nooit mag verwachten. Toch was ik enigzins teleurgesteld.
Ik wil Nelly niet tekortdoen: Ze is pas twee weken uit haar geboorteland weg.
Ze is pas twee weken in dit beroep aan de slag, en dan mag je niet verwachten dat ze de kunst van de verleiding beheerst als eentje die al jaren heeft geoefend. Ze is waarschijnlijk geen natuurtalent. Of de chemie heeft niet gewerkt. Allebei, waarschijnlijk. Ik ben er eerlijk gezegd niet van overtuigd dat tijd daar veel aan zal veranderen.
Een vergelijking met Michelle doet Nelly onrecht en doet ook Michelle onrecht: de twee vrouwen zijn wat mij betreft verschillend als de dag en de nacht, als water en vuur. Geen waarde-oordeel, een constatering.
Nelly heeft haar werk gedaan, haar geld verdiend.
Befke wenst Nelly sterkte.
En Befke trekt verder...
sponsje
26 oktober 2010, 23:20
Kan iemand mij vertellen wie die dame is die zowel achter de bar staat alsmede enkele middagen/avonden in de club werkt. Ze schijnt trio's te doen met onder meer Suzanne. Moet zeggen dat ze er wel leuk uitzag:respect1[1]:
sponsje
28 oktober 2010, 21:00
hoe ziet ze eruit, meestal staat beate achter de bar, maar die gaat nooit mee neer de kamer
Ze heeft bruin haar tot op de schouder en spreekt duits. Beate is het zeker niet maar heb de naam Ulrike of Michelle al horen vallen. Ik weet wel dat ze graag trio's doet met o.a Suzanne
Twinangel
29 oktober 2010, 10:38
Gaat er na de verbouwing ook het concept op de schop? Ik vernam geruchten dat deze club het FKK-principe wou gaan nastreven. Weet iemand hier iets meer van? De bekende letterlijke line-up staat mij tegen. Je loopt dan te snel tegen een kat in de zak op:wand:
Befke
29 oktober 2010, 12:54
Naar ik heb begrepen is het de bedoeling dat (wanneer de verbouwing klaar is) daar het saunaclub concept gaat gelden.
Twinangel
29 oktober 2010, 13:25
Dank je Befke, houd ons op de hoogte.
Befke
10 november 2010, 11:18
Aspasia is de komende twee weken wat moeilijker bereikbaar vanuit de richting Gulpen/Maastricht komende: voor de kerk in de kom van Lemiers wordt aan de weg gesleuteld. Je wordt omgeleid over Vijlen - reken op ongeveer een 10 minuten extra reistijd.
sponsje
13 januari 2011, 21:16
Ze heeft bruin haar tot op de schouder en spreekt duits. Beate is het zeker niet maar heb de naam Ulrike of Michelle al horen vallen. Ik weet wel dat ze graag trio's doet met o.a Suzanne
Yep het schijnt Michelle te zijn. Staat dan wel niet veel achter de bar maar op die toevallig wel. Ze schijnt nu alleen 's maandags aanwezig te zijn. Binnenkort toch maar eens een bezoekje brengen
sidewinder1831
31 maart 2011, 14:35
Dag allemaal, ik ben van plan om een's het Aspasia al weer te bezoeken (ben er al een keer gewest, maar dat is nu min of meer een jaar geleden, denk ik).
Dus 3 kleine vraagjes:
- zijn er de prijzen veranderd ? wat betaal je nu voor 1/2 of 1 uur, met/zonder bad ? (ik hoop dat de crisis er nog niet langs gekomen is... ;))
- zijn er momenteel girls in de line-up die je echt kunt aanraden ?
- en last but no least: hoe staat het met dat gigantische put ? ;)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden...
facial
31 maart 2011, 17:35
Dag allemaal, ik ben van plan om een's het Aspasia al weer te bezoeken (ben er al een keer gewest, maar dat is nu min of meer een jaar geleden, denk ik).
Dus 3 kleine vraagjes:
- zijn er de prijzen veranderd ? wat betaal je nu voor 1/2 of 1 uur, met/zonder bad ? (ik hoop dat de crisis er nog niet langs gekomen is... ;))
- zijn er momenteel girls in de line-up die je echt kunt aanraden ?
- en last but no least: hoe staat het met dat gigantische put ? ;)
Alvast bedankt voor jullie antwoorden...
1 telefoontje naar Lemiers en je weet het :biggrin:
Befke
5 april 2011, 13:09
Eind januari 2011 waren de prijzen ongewijzigd.
Anna en Carmen hebben mij tot tevredenheid stemmend bevredigd.
Het immense gat was er toen nog steeds.
Aan het kruispunt in het "centrum van Lemiers" - tegenover de kerk, zeg maar - werd destijds nog gewerkt. Hou rekening met mogelijk een beetje vertraging.
facial
5 april 2011, 14:41
Die bouwput is toch schandalig, volgens mij wil de gemeente daar graag de plaatselijke hoerentent pesten
Befke
5 april 2011, 14:57
Dat lijkt inderdaad de bedoeling te zijn.
In de afgelopen herfst sprak ik de eigenaar toen ik even een van zijn pensionaires had behandeld voor gebrek aan liefde. Hij was niet erg gelukkig met zijn gat maar had goede hoop dat het binnen redelijke termijn zou worden opgevuld.
facial
5 april 2011, 15:37
ben benieuwd hopenlijk wordt het dan ook meteen uitgebreid en omgebouwd naar een mooie saunaclub
Twinangel
5 april 2011, 22:37
Volgens de regionale krant moet deze club gaan sluiten vanwege het ontbreken van een vergunning.
facial
6 april 2011, 08:39
das niet zo'n goed nieuws
Befke
6 april 2011, 10:50
Volgens de regionale krant moet deze club gaan sluiten vanwege het ontbreken van een vergunning.
De Limburger, Gepubliceerd op: 05.04.11 13:28, laatste update: 05.04.11 13:30 (http://www.limburger.nl/article/20110405/REGIONIEUWS06/110409801)
Gemeente Vaals wil sluiting seksclub
De gemeente Vaals heeft alle vergunningen van club Aspasia in Lemiers ingetrokken. Reden is een negatieve uitkomst van een Bibob-onderzoek (Wet Bevordering integriteitsbeoordelingen door het openbaar bestuur), dat de gemeente heeft laten uitvoeren. Aspasia, het enige bordeel in de gemeente, is nog open.
Vaals
Van onze verslaggever
De gemeente heeft de procedure opgestart toen bij de club, waar wordt verbouwd, een bouwkundige ingreep was gedaan die niet was gemeld. „Als een ondernemer zoiets doet verliest hij zijn exploitatievergunning”, stelt burgemeester Reg van Loo van Vaals.
Advocaat Jan Thomassen, die Aspasia’s belangen behartigt, spreekt van een besluit waaraan elke feitelijke grondslag ontbreekt. Hij tekent bezwaar en beroep aan tegen de weigering van de vergunningen.
facial
6 april 2011, 12:09
Hopenlijk hebben ze een goede advocaat en winnen ze dit, anders weer een mooie nederlandse club die weg is
Silvester
7 april 2011, 09:58
....De gemeente heeft de procedure opgestart toen bij de club, waar wordt verbouwd, een bouwkundige ingreep was gedaan die niet was gemeld. „Als een ondernemer zoiets doet verliest hij zijn exploitatievergunning”, stelt burgemeester Reg van Loo van Vaals....
Tja, hebben de fatsoensrakkers eindelijk een stokje gevonden om mee te slaan...
Nu maar hopen dat het geen honkbalknuppel wordt...
:redface:
facial
7 april 2011, 11:33
Kunnen we met heel het forum geen handtekeningen aktie opzetten BEHOUD ASPASIA IN LEMIERS
Admin
7 april 2011, 16:37
De gemeente heeft de procedure opgestart toen bij de club, waar wordt verbouwd, een bouwkundige ingreep was gedaan die niet was gemeld. „Als een ondernemer zoiets doet verliest hij zijn exploitatievergunning”, stelt burgemeester Reg van Loo van Vaals.
Advocaat Jan Thomassen, die Aspasia’s belangen behartigt, spreekt van een besluit waaraan elke feitelijke grondslag ontbreekt. Hij tekent bezwaar en beroep aan tegen de weigering van de vergunningen.
Lijkt er inderdaad op dat er een stok moet worden gevonden om de hond mee te slaan. Kan me niet voorstellen dat zo iets ook zou gebeuren bij een "normaal" bedrijf. Laat staan bij een verbouwing bij de burgemeester zelf of een raadslid, dan was men zeker in het verleden in Limburg zeer creatief ;).
Admin
15 april 2011, 19:08
Vaals gaat handhaven bij bordeel Aspasia Lemiers
De gemeente Vaals heeft aangekondigd nu toch op te treden als bordeel Aspasia in Lemiers haar deuren nog langer openhoudt.
.................... http://www.limburger.nl/article/20110414/REGIONIEUWS06/110419702/1007#Vaals_gaat_handhaven_bij_bordeel_Aspasia_Lemi ers
facial
16 april 2011, 00:29
laten we hopen dat deze mooie tent mag blijven bestaan
Rechter tikt gemeente Vaals op de vingers: Seksclub Aspasia mag open blijven!
1556
mooi bericht, hopenlijk gaat de verbouwing nu ook snel, en wordt het snel een mooie saunaclub. Binnenkort eens langs gaan en met Beate even bijkletsen.
Vanavond was ik nabij Merzenich en Lemiers en aangezien ik enorm geil was maar in tijdsnood verkeerde opteerte ik om Aspasia eens een bezoekje te brengen:biggrin:.
Deze club heb ik lang geleden eens bezocht en de kwaliteit van de dames was toen erg goed.
Toen ik aankwam schrok ik wel even van de diepe grote put dat een bouwwerf blijkt te zijn.De ontvangstdame,een raar geval,deed erg geheimzinnig hierover en wou enkel kwijt dat het een uitbreiding van de club is om meer kamers te hebben:gruebel:.
Biertje besteld en uit de line-up heb ik geopteerd voor de Poolse Monica.(zie recensie).
Monica vertelde me dat het de bedoeling is om ook een zwembad en sauna daar te bouwen maar meer wist ze niet.
Misschien een YY2?:freu:
Grtz,Dolfie
Hopenlijk is de verbouwing snel klaar, ik heb dit altijd een leuke club gevonden vooral een paar jaar terug met anja met haar lekkere :tietjes:
Befke
22 september 2011, 12:03
De gemeente Vaals moet bakzeil halen en de advokaat overweegt een schadeclaim:
Advocaat Aspasia overweegt schadeclaim
De advocaat van seksclub Aspasia in Lemiers overweegt een schadeclaim in te dienen tegen de gemeente Vaals. Die liet een tijd geleden de verbouwing van het pand aan de Rijksweg stilleggen en trok de exploitatievergunning in.
Vaals
Van onze verslaggever
Dinsdag maakte de gemeente bekend dat de seksclub alsnog een exploitatievergunning en bouwvergunning krijgt. "Mijn cliënt heeft aanzienlijke schade geleden. De bouwactiviteiten liggen al een jaar stil. Bovendien bleven klanten weg omdat ze dachten dat de zaak door de gemeente was gesloten", aldus de raadsman van Aspasia.
Het was stil rondom Aspasia de laatste maanden. Hangende de rechtszaak die door de exploitant was aangespannen, ging de exploitatie wel gewoon door - zij het dat veel klanten - op grond van de berichtgeving in de plaatselijke pers - dachten dat de tent gesloten was.
Aspasia is afgelopen maandag door de rechter in hoger beroep van alle blaam gezuiverd. Alle vergunningen (bouvergunning, exploitatievergunning, noem maar op) zijn in orde, de belastingdienst is gelukkig, de gemeente Vaals zat fout.
Maandag gaat de verbouwing verder, in februari zou Aspasia dan klaar moeten zijn om als een van de grootste (in oppervlak en voorzieningen) saunaclubs in de verre omtrek verder te gaan.
Silvester
15 oktober 2011, 14:32
...misschien dan toch en soort wraak van het gemeentebestuur ?
Denk het ook, "ze" zijn al jaaaarenlang de toko aan het dwarsbomen...
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Aspasia na alle er- en aanvaringen op dit vlak zijn zaakjes inmiddels niet voor elkaar heeft.
Maar ja, anderzijds, het blijft een schimmig wereldje...
Befke
28 oktober 2011, 22:06
Vandaag - mijn afspraak in Frechen kon niet doorgaan - ben ik even bij Aspasia langsgeweest.
Er waren (voor zover ik heb kunnen waarnemen) ongeveer 6 meisjes: Suzan (nog steeds!), Diana, Nicole, Anna, Monika en nog een blonde. Aangezien ik een ander beeld in mijn kop had, met mijn afspraak in Frechen in het achterhoofd, is het niet tot daden gekomen.
De koffie was lekker en warm; het gat voor de deur is het gat voor de deur; tijdens mijn korte verblijf werd er regelmatig aangebeld. Afgezien van mijzelf zijn alle mannen die ik heb zien binnenkomen naar boven gegaan. Met een of meer van de meiden.
Een typische vrijdagmiddag in Lemiers.
Ties85
15 november 2011, 20:53
Dit was te verwachten er word gewoon een hetze tegen de club gevoerd (maar dat staat dan weer niet in dezelfde krant):mad:
Befke
9 december 2011, 14:46
Lucht geklaard, verbouwing gaat verder: sinds begin deze week staat er een grote bouwkraan in de tuin en naar verluidt zal al snel de kuil dicht zijn en zal er "binnen" worden gewerkt aan een paradijsje :)
Robbert100
6 augustus 2012, 03:46
Hallo,
Ik kom al jaren bij aspasia, maar heb pas recentelijk hier een account aangemaakt ( en moet 10 keer posten voor de tombola, zeg ik er maar eerlijk bij :-)
Aspasia gaat, met ongeveer een jaar vertraging, transformeren in een sauna club. Dat vult dus het gat voor die contreien dat viel aan de zuid en westkant van Roermond en Merzenich. Geen idee wanneer ze openen maar het gat in de grond (ze bouwen voornamelijk ondergronds) is dicht en netjes bijgewerkt.
De gewone club is open en laatst stond er een buffetkar in de zaak. Het sloeg als een tang op een varken in een gewone puff maar ik neem aan dat ze wat oefenden met het koken van buffet eten.
Mijn persoonlijke favoriet is Anna uit tsechie of slovakije: leuke meid, goed in sex, porno en massage, en nog gezellig ook.
Monika heb ik 1 keer ontmoet toen Anna afwezig was, ik bel altijd voor een afspraak, maar die riep op de trap al dat ze jarig was... En dus wilde ze champagne op de kamer. Daar dacht ik anders over.
Aspasia is en blijft voor mij een toppertje maar ik merk dat ik het leuk vind om wat langer te zitten in een club. Daarom ga ik tegenwoordig naar sauna clubs. In een gewoon bordeel is zitten blijven (zonder champagne) wat lastig maar met het plan om een saunaclub te worden onstaan weer nieuwe mogelijkheden. Jammer genoeg zullen dan de huidige meisjes , zoals anna, waarschijnlijk afhaken.
yep3
2 oktober 2012, 09:53
Ik hoorde gisteren dat aspasia op 17.10.12 gaat openen als saunaclub met dezelfde prijzen als de duitse saunaclubs in nrw.
Ben benieuwd, gezien de goede kwaliteit van deze club kan dit misschien een leuk toevluchtsoord worden!
Ties85
3 oktober 2012, 22:54
Is die prijs tegenwoordig 60 of 50 euro en waarom doet de club niets aan promotie je zou bij zo een concept wissel toch denken dat je dat even laat weten op wat forums of via advertenties:gruebel:
yep3
3 oktober 2012, 22:56
Geen idee maar een vriend van mij sprak in mijn bijzijn met de eigenaar
wallace1831
19 oktober 2012, 15:49
Ik hoorde gisteren dat aspasia op 17.10.12 gaat openen als saunaclub met dezelfde prijzen als de duitse saunaclubs in nrw.
En hoe ziet het ermee uit? Was er al iemand ter plaatse? Officiele website zegt niets ervan ... (al jaren niet veranderd, btw) :confused:
Breezahlover
21 oktober 2012, 23:40
Ik zal kijken of ik morgenvroeg eens langs kan wippen :biggrin:
verhaal volgt
Befke
22 oktober 2012, 16:11
En hoe ziet het ermee uit? Was er al iemand ter plaatse? Officiele website zegt niets ervan ... (al jaren niet veranderd, btw) :confused:
Volgens de nieuwe website (nog niet gevuld - alleen nog maar een home page) gaat de nieuwe Saunaclub op zaterdag 27 oktober onder de naam Sixsens, World of pleasure (http://www.sixsens.eu/nl/index.php) van start.
Tiga
22 oktober 2012, 22:00
Ben vandaag langs geweest en heb een rondleiding gehad en heb mijn vingers erbij afgelikt. Ziet er top uit. Mensen die Aspasia kennen, denken aan een privehuis. Je ziet van buiten niet dat we te maken hebben met een luxe, moderne saunaclub van groter (!!) formaat. Nadere info volgt snel. Opening onder de nieuwe naam is zaterdag 27 oktober a.s.
Tiga
22 oktober 2012, 22:21
Gereserveerd voor algemene recensies...
Ties85
22 oktober 2012, 22:55
Hierbij meteen ook maar de url:
http://www.sixsens.eu/nl/index.php
Zal me benieuwen de prijs is van normaal niveau 40 euro voor de heren voor 14.00 na 14.00 word dit 55 euro ben heel benieuwd het zal er zeker top uit gaan zien heb in een ver verleden de sfeer beelden in
de club gezien hoop dat er ook voldoende dame's van saunaclub niveau gaan komen.
En als dat allemaal in orde is hoeft deze jongen nog maar 25 km te rijden voor wat FKK fun :freu::freu::freu:
BefBeer
23 oktober 2012, 10:17
De prijzen lijken in ieder geval concurrerend te zijn als het een goede saunaclub betreft.
Het pand was een redelijk formaat huis en ik denk dat er of te weinig ruimte voor algemeen of te weinig ruimte voor kamertjes is.
Dit kan allen opgelost zijn als r naar buiten of naar beneden is uitgebreid (waar de bouwput verhalen op wijzen).
Ik ga zeker snel eens kijken na de opening en hoop dat we hier een goede club krijgen!
Ik wens d eigenaar succes!
BefBeer
Tiga
23 oktober 2012, 10:33
.
Dit kan allen opgelost zijn als r naar buiten of naar beneden is uitgebreid (waar de bouwput verhalen op wijzen).
Er is FLINK uitgebreid. De bar, volledige wellness met whirlpool, 2 sauna's, stoombad, kleedruimte dames, kino en diverse relaxruimtes zijn allen ondergronds. De receptie, kleedruimte heren, restaurant en een deel van de kamers (de bestaande) en het grote terras zijn bovengronds.
BefBeer
23 oktober 2012, 10:35
Er is FLINK uitgebreid. De bar, volledige wellness met whirlpool, 2 sauna's, stoombad, kleedruimte dames, kino en diverse relaxruimtes zijn allen ondergronds. De receptie, kleedruimte heren, restaurant en een deel van de kamers (de bestaande) en het grote terras zijn bovengronds.
DAn is heet mss meer dan verdubbeld!?
Ik ga kijken!!
BefBeer
bad pritt
23 oktober 2012, 10:44
DAn is heet mss meer dan verdubbeld!?
Ik ga kijken!!
BefBeer
hoeveel kamers waren er dan ?
BefBeer
23 oktober 2012, 10:46
hoeveel kamers waren er dan ?
Was een beetje moeilijk door alle sluip-door-kruip-door daar maar ik denk niet meer dan een stuk of acht?
Gr BefBeer
Tiga
23 oktober 2012, 12:28
Ik weet niet hoeveel kamers er waren maar dacht het aantal van 22 (nieuwe situatie) gehoord te hebben... Maar dat is niet zeker.
Ties85
23 oktober 2012, 23:50
Bij mijn weten waren er in het oude gedeelte alleen boven al 10 kamers denk dat het aan het aantal kamers niet zal liggen maar of de club meteen gevuld zal zijn met fatsoendelijk FKK materiaal ( lees niet zoals
de een paar jaar geleden geprobeerd in de club 12 balkan gypsy girls van tussen de 28 en 38 ) maar meteen een beetje meer richting de YY,GT,VV Style
bad pritt
27 oktober 2012, 12:52
John en ik gaan zo als vipgasten naar de opening we zijn benieuwd.
sofaking
28 oktober 2012, 15:45
Was de opening niet "om over naar huis te schrijven" ?
drlove1964
29 oktober 2012, 10:41
ik lees nog weinig over de opening van afgelopen zaterdag. viel het tegen of zijn er tot nu toe nog maar weining mensen, die deze club bezocht hebben?
normaal gesproken zijn ijsberen altijd nieuwsgierig naar nieuw vlees, dus het verbaast me wel een beetje.
zie wel de oude recencies van Aspasia, zijn het nog steeds dezelfde dvp's die er zitten?
is er alleen een nieuwe wind gaan waaien door de accomodatie? of ook door de bezetting van de dvp's?
jemame
29 oktober 2012, 22:58
Ben zondag middag ook in Vaals geweest en wat een mooie club is dit zeker de mooiste ik ik tot nu toe tegen gekomen ben . Alles af tot in de puntjes . Wat de dames betreft ook geen rommel ongeveer 8 stuks in de namiddag allemaal pools of duits. Ik ga zeker zo snelmogelijk terug en bij deze een dikke Proficiat aan de uitbaters.
Johnny99
30 oktober 2012, 01:14
Bij Aspasia starte min of meer mijn ijsberen-carriere. Hier vaker geweest totdat ik de saunaclubs ontdekte, daarna nog maar een enkele keer. Het grote gat voor de deur is verdwenen en doet nu dienst als parkeerplaats. Deze is, net als voorheen, afgezet met een haag dus discreet parkeren.
Het "nieuwe" concept wekt de nieuwsgierige ijsbeer, dus zaterdag Sixsens bezocht. Na een kort ritje rond 16.00 aangekomen.
Vriendelijk ontvangen en een korte uitleg en rondleiding gekregen van de receptioniste. Zij is overgekomen van GT, ik weet haar naam niet.
De entree bevindt zich op de begane grond. Hier is ook het restaurant in de bar van de oude club. Overdag ontbijt/lunch buffet, 's avonds warm buffet. Het eten was eenvoudig maar goed.
In het oude gedeelte zijn ook nog kamers op de 1e en 2e verdieping. De rest van de club ligt ondergronds.
Vanuit de receptie ga je via een centrale trap naar beneden naar de 1e verdieping. Hier zijn de kleedkamer en douches. Ook het wellness gedeelte met 2 saunas, een stoombad en whirlpool. Via een gang loop je langs de masseur richting een volgende trap. Hier is ook nog een zithoek ingericht in Turkse stijl en een aantal kamers.
Via de trap naar beneden naar de 2e verdieping loop je het bar gedeelte in. Centraal een ronde bar met een 20-tal krukken. Hier om heen diverse zit- en lighoeken. Het geheel is modern ingericht en comfortabel. Achter in de bar loop je langs enkele kamers naar de bioscoop. Via de centrale trap kun je weer naar boven. Fris, bier, koffie ed in de entree, sterke drank enz tegen bij betaling.
Er waren niet zoveel beren aanwezig, ik denk een stuk of 10 later iets meer. Ook enkele bekende beren getroffen. Dames waren er een stuk of 12, waaronder enkele uit GT, Finca, YY en ook van het oude Aspasia. Tot mijn verrassing ook mijn goede YY-vriendinnetje. Ze waren met 2 en ook nieuwsgierig. Natuurlijk met haar naar de kamer geweest. Later nog met een andere dame, Patricia uit Finca. Prijzen naar mijn ervaring: 50/75 voor half uur/uur. Het aantal dames zal wel nog moeten groeien, dat zal wel goed komen.
De clubleiding vroeg geregeld of alles in orde was, zij moeten ook nog even wennen aan het nieuwe concept. Maar alles is dik in orde!
Beste ijsberen we hebben er een mooie nieuwe club bij. Een prima dagje beleefd in Sixsens, ik zal zeker snel terug gaan.
seksenfun
30 oktober 2012, 22:28
Is het eten 's avonds aanschuiven op een bepaald uur of ook in buffetvorm de gehele avond :smoke:?
fuchs
31 oktober 2012, 10:33
John en ik gaan zo als vipgasten naar de opening we zijn benieuwd.
Normaal gesproken schrijft Brad Pit uitgebreide verhalen over zijn cluppie, maar over de opening van deze club heb ik nog geen letter van hem gelezen
fuchs
31 oktober 2012, 10:34
Ben wel benieuwd hoe het hier is, scheelt zeker twee keer tanken per maand.
bad pritt
31 oktober 2012, 10:46
Normaal gesproken schrijft Brad Pit uitgebreide verhalen over zijn cluppie, maar over de opening van deze club heb ik nog geen letter van hem gelezen
Fuchs als er lekkere meiden zijn vermaak ik me overal, dat ik heel erg graag in heaven 7 kom net als jij vroeger dat weet je, ik snap je verwijt aan heaven 7 heel goed en je hebt gelijk, maar let maar op in Heaven 7 gata ene andere wind waaien en dan krijgt deze zeer leuke club wat het verdiend,veel tevreden meiden en veel tevreden gasten.
We hebben vaker gezellig zitten praten aan de bar en dat gaan we nog weleens doen ik hoor dat je vaker in LR en Magnum bent we zien elkaar nog wel een keer.
Over Sixsense kan ik kort zijn- het verslag volgt als ik wat meer tijd heb ervoor- even erop vooruit lopend het is een super mooie tent met zeer goede fasciliteiten, een redelijke/goede line up maar zal wel verbeteren denk ik en ik weet zeker een aanwinst voor de regio. Mij zullen ze er niet snel terug zien zonder vrijkaartje, het is een tyfus eind rijden en ik heb in de buurt goedkopere en betere alternatieven.(Heaven 7, Acapulco, Van Goch, Fungarden, Villa Marisol, Penelope, Villa Venus, allemaal tentenwarik leiver kom om diverse rednen) Maar zeker geen zaak om te mijden en als ik in de buurt ben dan ga ik er met veel plezier en vol verwachting weer eens kijken.
Verslag volgt be patient.
zeppos58
3 november 2012, 01:34
Even op Mappy zitten kijken, is nog korter bij de deur na YY, ik zal zeer zeker een kijje gaan nemen, als de mogelijkheid zich voordoet
Jempi
3 november 2012, 22:01
Vandaag in deze club geweest. Amaai! Zeer vriendelijk onthaald door Biata. Een armbandje ontvangen met een magneetje dat dient voor je lokker te sluiten. Na het omkleden in de zeer ruime kleedkamers een rondleiding gekregen van Amy. Deze club is af. Het is een van de beste die ik al gezien heb. Ook de wellness is OK. Ruime douches, twee sauna's, hamam en groot bubbelbad. In de bar kan je echt lekker relaxen. Veel zit- en ligplaatsen. Er waren een tiental vrouwen aanwezig en slechts een drietal beren. Dit kan beter. Ik ben ervan overtuigd dat deze club een topper gaat worden. Ik ga zeker terug!
Befke
3 november 2012, 22:30
Nog geen tijd gehad voor een volledig relaas, maar de conclusie is in ieder geval dat ik geen club ken met mooiere voorzieningen. Het personeel is vriendelijk en voorkomend en het eten goed. Alles tip top. We hebben lang naar een gat in de grond zitten kijken maar dit overtreft mijn verwachtingen ruimschoots.
Ik ben een recensent van niks: ik ben maar me een meisje bezig geweest, twee keer een uur, en ook dat was top.
Zodra ik wat meer tijd heb volgt een uitgebreid verhaal.
egon, Dr. Rammler
4 november 2012, 10:17
naja, ich warte mal ab. Vorteile bringt es für mich eh nicht, da die Entfernung von Köln 89 km beträgt, sodass die Entfernung zu den bekannten Clubs am Niederrhein gleich bzw. noch näher ist je nachdem. Rumäninnen und Bulgarinnen scheinen da eh keine zu sein und auf ältere Polinnen und Deutsche hab ich eh kein Bock
Johnny99
4 november 2012, 12:33
Afgelopen week terug gekeerd naar Sixsens.
Een fijne tijd gehad. Enkele dames beter leren kennen, zowel op als naast de kamer.
Allen vriendelijk en relax, maken tijd voor een praatje ook als er geen kamerbezoek volgt. De dames hier hebben ook geen watervrees daardoor geregeld met meerdere dames, en ook beren, tegelijk is de whirlpool gelegen. Vanuit de dames geen druk om te kameren, zo kan het ook (nog).
Ook weer enkele bekende beren ontmoet, allen op verkenning.
Top!
jemame
4 november 2012, 21:32
Ben vandaag voor de 2 de maal in Vaals geweest en het is me weer 100 procent bevallen ongeveer 10 mooie tot zeer mooie dames aanwezig , zeer vriendelijk personeel en het eten was ook goed. Mij zien ze zeker terug.
sofaking
5 november 2012, 21:20
Kan je met Nederlands en/of Engels wat communiceren met de aanwezige dames hier ? Oder soll ich mein steinkohlendeutsch wieder oben mussen halen ? :gruebel:
jemame
5 november 2012, 21:34
Mijn duits noem ik Jean Marie Pfaff duits en dat lukt aardig hoor al is er soms ook gebarentaal bij.
Befke
5 november 2012, 21:35
Jede spricht steinkohlendeutsch oder coal Englisch [sic] oder auch ja un peu de Francais. Enige ook een woordje Nederlands.
Het is elke keer weer aandoenlijk om de mensen - gast en gastvrouw gelijk - met handen en voeten, vertederende tongval en wanhopige blik een gesprek op gang te zien brengen, te zien stranden, opnieuw zien proberen en vervolgens hand en hand de trap op zien lopen, en enige tijd later weer glimmend te zien weerkeren :)
hen
6 november 2012, 19:21
zondag met Ooooome Jan en mathias (fabritsio) naar het 3 landepunt gereden het was supperrrrrr.
hele mooie dames aanwezig ,deze week komt een grote tv zodat we ook even naar studio sport kunnen kijken
Dalton
6 november 2012, 22:51
Hoe bestaat het HEN is weer terug van weg geweest alles goed met HEN en na het wippen zeker naar VALKENBURG het HOLLAND-CASINO laten springen.
fuchs
7 november 2012, 19:23
Over Sixsense kan ik kort zijn- het verslag volgt als ik wat meer tijd heb ervoor- even erop vooruit lopend het is een super mooie tent met zeer goede fasciliteiten, een redelijke/goede line up maar zal wel verbeteren denk ik en ik weet zeker een aanwinst voor de regio.
Hallo Bratje, leef je nog, ben wel benieuwd naar jouw verslag
Ties85
7 november 2012, 22:23
Vandaag in een huis aan huis blad met nogal wat erotische advertenties ook een nieuwtje van Sixsense opgepikt nog niet op de site.
Maar de club heeft nu in het begin November/December red. een welkoms/korting tarief.
Een kennismaking van 2 uur in de club kost dan 30 euro ongeacht tijdstip binnenkomst, erg slim om de oude Aspasia gebruikers die niet zo bekend zijn met FKK concepten.
Even kennis te laten maken met de nieuwe Sixsense zonder daar heel diep voor in de buidel te hoeven tasten, zodra deze jongen tijd heeft gaat hij zeker even kijken :smoke: alleen jammer dat ik nog niet eerder ben kunnen gaan :heul:
Big30
7 november 2012, 22:33
Vandaag in een huis aan huis blad met nogal wat erotische advertenties ook een nieuwtje van Sixsense opgepikt nog niet op de site.
Maar de club heeft nu in het begin November/December red. een welkoms/korting tarief.
Een kennismaking van 2 uur in de club kost dan 30 euro ongeacht tijdstip binnenkomst, erg slim om de oude Aspasia gebruikers die niet zo bekend zijn met FKK concepten.
Klopt! Het bericht hierover stond gisteren al in het advertentie topic ;). Denk inderdaad dat voor de Aspasia stamgasten het nieuwe Sauna concept even wennen is, dan helpt zo'n aanbieding zeker.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31744-Sixsens-Advertentie&p=289251#post289251
yep3
8 november 2012, 13:10
Enkele vragen mbt deze club, hoe zit het met pzc?
standaard of?
Prijzen van de dames 50-25-25?
50-50-50?
Befke
8 november 2012, 15:01
Nou dan - nog een keer...
Gisteren heb ik de avond bezetting gecontroleerd - het publiek lijkt 's avonds een beetje jonger, overdag is de boel een beetje bezadigder. Het verschil is redelijk klein, maar wel duidelijk. ' Avonds jonger en feestelijker dan overdag.
Ik maakte gebruik va de mogelijkheid van het winterkwikkie - 2 uur volledig gebruik van de faciliteiten voor 30 euro.
Zo biedt Sixsens mij het beste van twee werelden: het oude Aspasia voor een uurtje plezier (voor 105 euro tegen vroeger 100 maar dan wel met bubblebad, sauna en alles nieuw) en het nieuwe Sixsens, saunaclub "gebeuren", voor rond de 50 euro voor de dagen dat ik me een hele of een halve dag wellness met eten en drinken en massage en sex wil gunnen.
Voor mij geen enkele reden meer om me naar Duitsland te begeven (tenzij natuurlijk voor Jessica die smachtend in de Blue Note op me zit te wachten...)
Ongeveer 11/12 meisjes gespot en gedurende mijn bezoek een ongeveer gelijk aantal beren.
Naar Beate mij vertelde verwacht ze tussen nu en aanstaande maandag nog een vijftal meisjes aan de bezetting te kunnen toevoegen - langzaam maar zeker, steeds op zoek naar de balans tussen ruime keus voor de beren en acceptabele verdiensten voor de meiden; selectief bij bezoekers van zowel mannelijke als vrouwelijke kunne.
Van de beschikbare dames wist ik er eentje te strikken voor een bezoek aan een kamer.
Aldaar gebeurde wat te verwachten was: kamer 11 stond een uur in brand.
Angela is als een stimulerende drug, een parfum, vochtig warm, een tropische verrassing in Poolse kattenstreken.
Verslavende mix, mijn heren. Hoedt U voor haar.
Just saying, like.
standaard of?
50-50-50?
50 voor een half uur, 75 voor een uur. Tweede uur is opnieuw 50/25.
PZC standaard,
de duisburg spesjalist
8 november 2012, 17:22
ik las op de syt van sixxen dat het 40 euro intree is als je voor 14 uur binnen kom kan je dan ook gebruik maken van de sauna zwembad ezv en mag je dan tot het eind blijven ik ben benieuwd na deze club
Tiga
8 november 2012, 18:16
ik las op de syt van sixxen dat het 40 euro intree is als je voor 14 uur binnen kom kan je dan ook gebruik maken van de sauna zwembad ezv en mag je dan tot het eind blijven ik ben benieuwd na deze club
Ja dat kan.
Je kunt in november en december zelfs 2 uur voor € 30 naar binnen incl. gebruik van alle voorzieningen die je bij de normale entreeprijs ook krijgt.
Champollion
8 november 2012, 20:03
standaard of?
50-50-50?
Wat mij betreft heb ik 100 MOETEN betalen met de Poolse Aneta (ex YY en Finca erotica). Een uur zonder optie.
Volgens de theke was het inderdaad 50 - 75.
Dus, op voorhand de tarieven vragen aan de dame ...
seksenfun
8 november 2012, 22:27
Nu maar hopen dat er ook beren komen en dat ze tevreden zijn. De dames komen druppelsgewijs binnen maar als de beren dan niet komen, zullen die dames weer snel weg zijn. Ik verwacht binnenkort weer dezelfde kritiek van dezelfde beren. Te weinig dames (lees: geen 80), geen mooie dames, service niet wat het moet zijn.... Ik stel dan ook voor (zonder namen te noemen) dat als je naar bepaalde NRW-grensclubs gaat en je dat vooral doet omdat je 80 dames rond 18 à 20 jaar rond je wil, je beter niet naar daar gaat. Dan hoef je nadien niet in een heel lang gerekt verhaal voornoemde te herhalen. Het is maar een idee. Ik sta te springen om er heen te gaan en het zou mij verbazen dat het me zou tegenslaan, afgaande op de minimale informatie die er al over is verteld.
Bij deze van mij alle succes toegewenst aan de bedrijfsleiders van de club :smoke:.
Befke
9 november 2012, 10:06
.../... heb ik 100 MOETEN betalen met de Poolse Aneta (ex YY en Finca erotica). Een uur zonder optie .../...
Deze mevrouw heeft een andere werkkring mogen opzoeken.
.../... Ik stel dan ook voor (zonder namen te noemen) dat als je naar bepaalde NRW-grensclubs gaat en je dat vooral doet omdat je 80 dames rond 18 à 20 jaar rond je wil, je beter niet naar daar gaat .../...
Spijker.
Kop.
Jimmy Doe
11 november 2012, 16:59
Vrijdagavond 9 november heb ik de avond bezetting gecontroleerd van 22.15 - 00.15 uur
Ik maakte gebruik va de mogelijkheid van het winterkwikkie - 2 uur volledig gebruik van de faciliteiten voor 30 euro.
Voor mij minder reden om me naar Duitsland te begeven.
6 meisjes gespot en gedurende mijn bezoek een 5 tal beren inclusief mijzelf.
4 meiden waren mijn smaak; blond en slank.
1 was donker en slank.
1 was een maatje meer ( 44/46, naam Sonja )
4 dames waren Pools, overige weet ik niet.
Naar Beate mij vertelde verwacht ze tussen nu en een paar weken nog een aantal meisjes aan de bezetting te kunnen toevoegen - langzaam maar zeker, steeds op zoek naar de balans tussen ruime keus voor de beren en acceptabele verdiensten voor de meiden.
Van de beschikbare dames wist ik er eentje te strikken voor een bezoek aan een kamer.
Aldaar gebeurde wat te verwachten was: kamer 11 stond een half uur in brand.
Angela is als een stimulerende drug, een parfum, vochtig warm, een tropische verrassing in Poolse kattenstreken.
In haar draadje meer!
50 voor een half uur, 75 voor een uur. Tweede uur is opnieuw 50/25.
PZC standaard.
Bovenstaande tekst is van Befke, deels aangepast door mijzelf.
Hier wil ik nog aan toevoegen dat het sauna gedeelte zeer mooi geworden is met oog voor kwaliteit.
Het buffet gedeelte is lekker knus, eten heb ik niet geproeft, maar zag er goed uit.
Alles was ook mooi schoon.
In de bar stond de muziek op een acceptabel niveau en niet zo hard als bij Yinyang.
Terwijl ik in het bubbelbad zat kwamen er 2 dames bij zitten, 2 anderen bleven in de buurt en met alle 4 was wel een praatje te maken zonder kamervraag.
Uiteindelijk met Angela op kamer beland die ook in het bubbelbad zat.
Yinyang heeft er wat mij betreft een concurrent bij.
Sixsense is voor mij nog net iets dichterbij.
Gr. JD
Big30
11 november 2012, 21:37
Vrijdagavond 9 november heb ik de avond bezetting gecontroleerd van 22.15 - 00.15 uur
Voor mij minder reden om me naar Duitsland te begeven.
Gr. JD
Mocht je alsnog langer dan 2u willen blijven neem ik aan dat je dan kunt up-graden ;).
Ik neem aan dat als je voor 14u binnen bent en voor het 2u tarief gaat dat je dan in geval van langer blijven 10E bij moet leggen omdat het normale tarief als je voor 14u binnen bent 40E bedraagt.
seksenfun
11 november 2012, 21:50
De Nederlanders gaan weer aan het rekenen... :smoke:.
frenske007
12 november 2012, 11:39
Er is blijkbaar, gezien de massale inschrijving voor de tombola, veel nieuwsgierigheid naar deze nieuwe saunaclub in het pand van Aspasia.
Het aantal recensies valt dan toch een beetje tegen.
Frenske is maar eens op onderzoek uitgegaan.
Eerst maar eens op internet gekeken!
Een Duitstalige website van één bladzijde, lekker overzichtelijk zou je denken, biedt GEEN duidelijke informatie over ligging, route, faciliteiten ed.
De filmimpressie draait op mijn computer zodanig, met haar horten en stoten, dat ik het opgeef er naar te kijken.
De website van het "oude Aspasia" heeft een opbouw die mij meer de informatie geeft op de plaats waar ik deze verwacht te vinden.
Eens met de oude webdesigner gaan praten!?
Aan de doorgaande weg van Gulpen naar Vaals kun je het pand met de markante zonwering niet over het hoofd zien.
In de groene haag naast het het gebouw is de toegang tot de parkeerplaats.
Wanneer je de ingang nadert zie je het, ook van andere saunaclubs, bekende traliewerk. Deze keer onderdeel uitmakend van een overdekte toegang, met een uitnodigend openstaande poort.
Hier zijn ze niet bang voor in- of uitbrekende beren!
Bij de receptie wordt uiterst vriendelijk een sleutel alla GT, een badjas en handdoek overhandigd. Tegen betaling uiteraard.
Met die sleutel heb je, in tegenstelling tot GT, toegang tot elke locker die nog vrij is. Hoe dat precies werkt wordt wel uitgelegd bij het eerste bezoek.
De sleutel wordt ook gebruikt bij de registratie van betaalde drankjes aan de bar. Bij het verlaten van het pand krijg je de rekening gepresenteerd.
De lockerruimte bevindt zich op dezelfde verdieping als het wellnessgedeelte. Een verdieping lager dan de receptie.
Nog een verdieping lager is de bar en bioscoop.
Het geheel is ruim van opzet, spiksplinternieuw en heeft een zeer luxe uitstraling.
De wellness bestaat uit twee sauna's, respectievelijk 60 en 80 graden, en een stoombad. Prima op temperatuur!
Een grote whirlpool. Naar mijn smaak iets te koud en met jets die net iets te weinig kracht hebben.
Zaterdags is er een goede masseur aanwezig.
Op deze verdieping zijn tevens douches, een in mediterrane stijl ingerichte rustruimte en een aantal van de kamers.
Op de onderste verdieping is rondom de centraal geplaatste bar ruime gelegenheid om te zitten. Tevens hangt er een grote TV aan de muur waarop sport te zien is.
In de bioscoop worden de gebruikelijke instructievideo's vertoond.
Dit alles is dus ondergronds. Hetgeen, voorlopig, in de winter geen probleem is.
Op de verdieping van de receptie is ook het restaurant.
Er wordt van de opening tot 14.30 uur een ontbijt, van 15.00 uur tot 16.30 koffie en thee met een plakje cake en vanaf 17.00 tot 22.00 uur een warme maaltijd aangeboden.
Alles prima verzorgd!
Na deze beschrijving wil ik nog enkele opmerkingen maken.
De eigenaren en het personeel zullen nog moeten wennen aan de overgang van luxe privéhuis naar saunaclub.
En daar de eigen weg in moeten vinden.
Waarmee kun je je onderscheiden en waar moet je je aanpassen aan hetgeen er in de branche gebruikelijk is.
De ervaren saunaclub bezoekers zullen daarom wat begrip moeten hebben dat nog niet alles goed, duidelijk geregeld is.
De verandering voor de vaste gasten van Aspasia is echter vele malen groter.
Het aanbod, 2 uur voor 30 euro, zal voor deze laatste groep een financiële drempel, om kennis te maken met het saunaclub concept, zeker verlagen.
Een Duitse beer vertelde me dat hij uit het Duitse dag- of weekblad Express, een kortingsbon voor een entree van 20 euro had geknipt.
Dat is een aanbod dat twijfelende beren zeker over de drempel zal helpen!
De vloer in het wellnessgedeelte heb ik, zelfs als deze nat is, niet op gladheid kunnen betrappen! Wel zo veilig!
Het geluidsniveau in de bar blijft binnen redelijk grenzen. Wel zo gezond!
- Bij deze een algemene oproep-
Beste medeberen, komt allen, niet op hetzelfde moment, vrijblijvend kennismaken met deze nieuwe club.
De wellness is dik in orde.
De meisjes komen dan vanzelf wel.
sofaking
12 november 2012, 18:10
Een nieuwe sauna club in NL is voor mij ook bijzonder genoeg om mijn wandelwinterslaap te ondebreken en eens ter plekke poolshoogte te gaan nemen. Zeker als ze beweren de mooiste SC van Europa te zijn.
Vandaag kon ik een dag vakantie nemen, en ben er dus eens gaan prospecteren, van 11:30 ongeveer to 15:30
.
Frenske heeft hierboven alle logistieke data duidelijk weergegeven. Ik wil er nog wel bij zeggen dat mijn Tomtom dacht dat het adres een paar honderd meter verder lag, dus ben ik er krak voorbijgereden. Als je van België komt dus goed uitkijken naar een lang wit gebouw aan de linkerkant met opvallende purperen luifels aan de vensters.
Het sleutelsysteem heeft nog wat kinderziektes. Ik heb, tesamen met een aantal van de aanwezige meisjes een poging of drie , vier moeten ondernemen om een locker open te krijgen.
Ook het dranksysteem, via dezelfde polsband werkte niet. Dus ook met de barvrouw op zoek naar hulp. Met wat experimenteren op verschillende polsbanden kwam men tot de conclusie dat het scansysteem alleen werkte als ze voor elke scan hun handheld device stopten en terug opstarten. Microsoft ?
Zoals reeds meermaals vermeld is al het personeel zeer vriendelijk en gedienstig. Ik werd na de lockers wel aan mijn lot overgelaten. Uiteindelijk heeft de Poolse Sonja me dan een korte rondleiding gegeven. DIe heb je echt wel nodig, het is er een beetje labyrint-achtig.
Alles is niew, proper en modern, maar ik denk niet dat het "de mooiste" club is. Ik vond de douches niet echt "luxe" uitschreeuwen. De kamertjes vond ik eerder klein. Misschien de helft van de oppervlakte van een Yin Yang kamer. Net plaats voor een groot bed en een bidet. Er moet een grotere kamer met douche zijn maar die heb ik niet gezien. Verder ook een grotere kamer met jacuzzi, maar gebruik daarvan kost je 25 EUR.
De buffetruimte vond ik ook maar klein en volgens mij niet goed ingericht om te gaan eten. Er zijn 2 smalle (wankele) tafeltjes, anders moet je op lage zetels zitten die wat ver van een lage tafel staan om comfortabel te eten. Of anders aan de bar. Volgens Sonja liep het er tot nu toe echter wel vlot. Ze had nog geen files of overbevolking meegemaakt zei ze.
Om 11 uur waren er al wel een stuk of 7-8 meisjes. Misschien meer, want ze zaten verspreid over de verschillende delen van de club. In de namiddag zeker een stuk meer dan 10. Beren ook zoiets.
Toen ik in de jacuzzi was gekropen. (Ik vond de temperatuur en de bubbelkracht wel OK) kwam Sonja, mijn gids, ook langs. Ze vroeg of ze erbij mocht. Dat was goed voor mij. Sonja was de meest opvallende dame, omdat zij enkele maatjes meer heeft en vuurrood kort haar, in tegenstelling tot de langharige blonde barbies die het merendeel van de vrouwenbevolking uitmaakte.
Een half uurtje met Sonja werd een gematigd goede sessie, maar niet van die aard dat ik haar opnieuw zou opzoeken.
Daarna iets gaan drinken in de bar. Er zaten 4 jonge hertjes en een MILF van een stuk in de 40. Aangezien ik net van kamer kwam en dus niet van plan was direct weer iemand mee te nemen dacht ik eens met die MILF te gaan praten over de club, en kijken welke hints & tips zij misschien nog achter de hand had.
Ze heette Suzanne, een Belgisch-Limburgse. Na de voorstelling vraag ik of ze een drankje wil. Dat wou ze wel, een cocktail. Ik weet niet meer hoeveel de cocktail kostte, die zou ik dan aan het huis moeten betalen. Maar daarnaast zou ik aan haar 10 EUR moeten geven om me gezelschap te houden. :confused: Ik heb het haar een paar keer doen herhalen want ik dacht dat ik niet goed hoorde. Maar jawel. Ik mocht haar een drankje aanbieden als ik haar daarnaast 10 EUR gaf. :eek: Ik heb mijn aanbieding dan maar teruggenomen en we zijn dan toch nog een tijd blijven praten over koetjes en kalfjes. Zonder drankje dus (voor haar) en zonder 10 EURO. Ze scheen de ironie ervan niet in te zien.
Zij wist mij verder te vertellen dat je hier eerst moet afspreken met de dame wat je wil doen voor je op kamer gaat. Je moet dus vooraf zeggen of je een half uur of uur wil, want dan kunnen ze de kamer reserveren, en je moet op voorhand betalen. Dat was dus helemaal niet zoals het gegaan was met Sonja. Wij waren gewoon à l'improviste naar de kamer gegaan en ik heb gewoon achteraf betaald. Ik ben er tegen Suzanne dus maar niet verder op ingegaan. :gruebel:
Daarna nog wat rondgekeken om een volgend kamerslachtoffer te vinden. De andere dames die aan de bar zaten waren best mooie twintigers. Allemaal blond met nog één donkerrosse. Er was er geen die er voor mij uitsprong tussen de anderen, dus ik kon niet direct een keuze maken. Er werd ook niet gejaagd, dus ik zou zelf moeten kiezen. Uiteindelijk toch beslist dat er ééntje een mooiere snoet had dan de rest en daar naartoe gegaan.
Owee, ze sprak geen Nederlands, Duits, Engels of Frans. Na een tijdje uitgevonden dat ze zich Katharina noemde en Ests of Lets was. Ik heb het niet juist kunnen verstaan. Conversatie was onmogelijk, zelfs met gebarentaal. Zoiets had ik nog niet meegemaakt, dus wou ik toch eens kijken of en hoe ik haar op kamer kon krijgen. Ze had blijkbaar toch wat standaard zinnen van buiten geleerd. "Halbe stunde dreizig euro". Huh ? "Halbe stunde fünfzig euro ?" corrigeerde ik haar. A ja dat was het.
Op kamer wou ze eerst ook nog wat kwijt. Ik meende dat ze wou dat ik vooraf betaalde. Ik had natuurlijk geen geld in mijn badjas, dus probeerde ik haar diets te maken dat betalen alleen aan de lockers kon, maar toen scheen ze te denken dat ik wou gaan lopen of zoiets. Tenslotte zijn we er even een tolk bij gaan halen. Die vertelde ook dat het de gewoonte is om vooraf te betalen, maar dat sommigen het achteraf doen en dat mag ook. :gruebel:
Allé, Katharina toch kunnen gerust stellen. Het werd echter een katastrofale kamergang. De tweedeslechtste sessie die ik ooit in mijn leven heb meegemaakt. (De slechtste, die van een zekere Stephanie uit Merksem kan nooit geëvenaard worden aangezien dat een doortrapte bedriegster was.)
Ik was dus op mijn honger blijven zitten, maar heb haar toch correct betaald. Ik had wel wat medelijden gekregen met dit kind. Ze kan dit beroep gewoon niet.
Nog wat gaan brubbelen en dan in de kino gaan liggen om eens uit te vinden of er hier wel gejaagd zou worden. Het duurde een tijdje voor er iemand anders binnen kwam loeren. Een ( m.i. erg knappe ) jonge dame, Poolse Monica. Eén van de meisjes die na aankomst mee zocht hoe mijn locker te openen. Ze kwam bij me in de kino en we begonnen te fruniken. De dame heeft gevoel voor humor en ze begrijpt mijn steenkolenduits. Dus met haar de mislukte sessie van Tatjana proberen te eindigen. Dat is wel gelukt, het was een goed half uur gevarieerde seks. Monica is iemand waar ik wel terug naartoe zou gaan. Gelukkig dus nog een happy end.
De club heeft niet echt aan mijn verwachtingen voldaan. Ze is minder indrukwekkend dan je zou verwachten van "de mooiste van Europa". De service van de meisjes lijkt heel variabel. De dranken zijn ook duurder dan in YY. (bijv. glas wijn 5 EUR ipv 3 EUR)
Ik moet hier wel de kanttekening bij maken dat mijn eerste YY bezoek ook redelijk slecht was, maar dat ik er achteraf wel veel fijne bezoekjes gebracht heb. Ik wll deze club dus zeker nog niet afschrijven, maar ik zal toch wachten tot ik genoeg positieve recensies van verschillende beren gelezen heb vooraleer er terug te keren.
hen
12 november 2012, 19:48
gisteren met fabritsio naar 3landepunt geweest om 16.00 kwam poolse maggy (tekefrau bij PHG en personeltrainer inLR) op sollicitatiegesprek ze had 2lekkere vriendinnen bij zich ze beginnen dinsdag met werken
Big30
12 november 2012, 19:57
Bedankt voor de info Hen, goed weer eens wat van je te horen! Heb een copy van je bericht in haar topic gezet en Maggy/Meggi verplaatst naar Sixsens.
Jimmy Doe
12 november 2012, 20:22
Mocht je alsnog langer dan 2u willen blijven neem ik aan dat je dan kunt up-graden ;).
Upgraden kan inderdaad, bij het verlaten van Sixsense moet je bij het overschrijden van de tijd gewoon bijbetalen.
Gr. JD.
seksenfun
12 november 2012, 22:08
De eigenaren en het personeel zullen nog moeten wennen aan de overgang van luxe privéhuis naar saunaclub. En daar de eigen weg in moeten vinden.
Waarmee kun je je onderscheiden en waar moet je je aanpassen aan hetgeen er in de branche gebruikelijk is.
Suzanne wist mij verder te vertellen dat je hier eerst moet afspreken met de dame wat je wil doen voor je op kamer gaat. Je moet dus vooraf zeggen of je een half uur of uur wil, want dan kunnen ze de kamer reserveren, en je moet op voorhand betalen.
Op kamer wou ze eerst ook nog wat kwijt. Ik meende dat ze wou dat ik vooraf betaalde.
De eigenaars moeten natuurlijk zelf uitzoeken hoe ze de zaak best kunnen runnen als saunaclub.
Eén ding is toch een zekerheid in saunaclubs en dat is dat de betaling altijd achteraf gebeurt. Het is meteen het grote verschil met andere vormen van prostitutie. Het is voor veel mannen ook hét grote pluspunt. Vele mannen huiveren van "kloteservice" (excuseer voor het woord) waar dan achteraf niets tegen in te brengen valt, betaald heb je toch al. Uiteraard gaan we er vanuit dat de afspraken nagekomen worden. Ik maak zelden een discussie hierover mee. Echter wanneer afgesproken is dat tongzoenen geen probleem is en van de eerste minuut af weigert de dame op kamer te tongzoenen (dan heb ik mijn mantelpak nog niet uit), ga ik van kamer en betaal niet. Retributie is altijd moeilijker.
Tweede zaak is pijpen zonder condoom. Ook dat is in de Duitse saunaclubs een garantie (of toch 95 % garantie). Echter kan een saunaclub een goed bestaan leiden als er ook dames pijpen met. Zo getuige Golden Dreams en Yin Yang. Het duurt wel wat langer dan eer er continue voldoende mannen over de vloer komen.
Nog een zekerheid in saunaclubs zijn de regels. Altijd gelijk, altijd hetzelfde voor iedereen. Als er buiten de harde muziek nog een vaak wederkerende negatieve kritiek weerklinkt over Yin Yang is het wel het feit dat je daar inderdaad aan elke dame moet vragen wat ze wel en niet doet op kamer en welke prijs ze hanteert voor een uursessie.
Verder ben ik de mening toegedaan dat Golden Dreams het vrij snel vrij goed deed, zeer zeker mede door hun actieve rol die ze hier op het forum spelen.
Voor de rest, wie ben ik. Het is aan de eigenaars zelf natuurlijk :smoke:.
yep3
14 november 2012, 13:14
Zeer mooie club, alles goed geregeld.
Zeer relaxte sfeer en vriendelijk personeel.
Alles is toch net iets beter verzorgd dan
in de gemiddelde saunaclub.
Aangekomen en door (na info van mij medeganger) een bekende gt ontvangstdame begroet.
Sauna's fantastisch en ook de whirlpool is van topkwaliteit.
De bar in, zeer smaakvol en sfeervol ingericht.
Ondanks dat het nog niet heel druk was, lijkt me normaal voor een dinsdagavond in een nieuw concept, was het gezellig.
Wat ik erg mooi vind is de verlichting in de bar en dat er diverse lounge/bedden staan.
Dames was van een iets mindere kwantiteit dan ik had verwacht en er zaten niet veel van mijn type dames bij.
Ik denk dat dit de komende tijd sterk gaat verbeteren en op het moment dat de kwaliteit (persoonlijk) en kwantiteit van
de dames beter wordt zal dit zeker mijn vaste wekelijkse stek zijn.
Mooier, overzichtelijker, relaxter, luxer en sfeervoller dan alle clubs in nrw
uurtje
14 november 2012, 16:59
grote kans dat ik maandag eens een blik naar binnen ga werpen..:)
seksenfun
15 november 2012, 00:20
Ik hoop enig vergelijk in deze club te kunnen terugvinden met Paradise of Sakura :smoke:.
wallace1831
16 november 2012, 15:59
Heel benieuwd was ik dus ook vandaag ter plaatse. En ik moet echt zeggen: Een geweldige club! (laatste keer als ik naar het Aspasia was, viel ik bijna in deze immense put ...);)
Ontvangen door Beate die mij het nieuwe concept verklaarde. Heb dus voor 2 uurtjes (30 €) gekozen, om de club eerst leren kennen.
De procedure in de kleedkamer is nog wat ingewikkeld (nooit zo' systeem gezien). Welness-deel is heel mooi (2 sauna, 1 hammam en 1 jaccuzi ... die ook door de dames wordt bezoekt!) :D ... Ook de bar heeft echt een gezellige atmosfeer.
Wat de dames betreft, zo heb ik enkele oud-Aspasia-meisjes gezien (Anna, Carmen, Nicole) en ook interessante nieuwe dames (de Poolse met de gigantische tattoo op haar rug vond ik interessant).
En wat voor mij bijzonger angenaam is: (nog?) geen "Rum/Bul"-meisjes aanwezig (oké, de Poolses van Aspasia zijn allemaal een beetje "volslank" ... maar zij hebben toch een andere opvatting van haar werk, vind ik)
Zeker: er zijn nog aspecten die nog niet optimaal zijn (dames vragen geld vóór de sessie (maar ik verklaarde Carmen, dat het in andere clubs ook niet zo gaat, en dan was het oké voor haar), leerloop in de keuken tussen ontbijt en volgende maaltijd (ik kreeg alleen resten), en sommige details), maar de eindindruk is heel positief!
Eens kijken hoe de evolutie durende de volgende maanden zal zijn ... in iedere geval: I will be back! :)
mickdundee
17 november 2012, 10:22
I was there yesterday, and had a fantastic time with Carmen Anna and Eve. The club is very chic, with the best amenities, and well run by friendly staff.
I expected more clients, but on the plus side, there were a lot of girls, and no waiting time for a room. I hope more ijsberen choose this club, as it would be a shame to see this one go the way of so many sauna clubs, that had to fold in the past.(Wildernrath).
😃 Peace. Mick.
Ties85
18 november 2012, 00:34
Vandaag iets later als gepland toch de nieuwe Aspasia oftewel Sixsens bezocht mooie veel grotere parkeerplaats waar nog veel auto's bij konden.
Ziet er totaal anders uit als de laatste keer dat ik er was moet ik zeggen van de buitenkant ik liep eigenlijk aan de verkeerde zijde voor naar binnen te gaan maar de theke dame deed toch open met het verzoek de volgende keer de andere deur te nemen.
Eerste indruk was totaal anders als ik verwacht had tot verbouwd zou worden andere indeling en groter als ik dacht tot het kon worden.
Mooie royale kleedkamers idd hypermodern systeem met die polsbandjes daarna op verkenning er is een huis masseur die zijn diensten aanbied een Nederlander trouwens geen Roemeen ofzo als veel andere clubs maar geen behoefte aan een vent aan mijn lijf.
De trappen af langs de ruime Kino enig minpuntje was dat ik de vnl Duitse porno films niet echt up to date waren voor de rest top.
De grote bar ruimte is ook groter als gedacht maar niet te groot zoals bv. Planet eden er konden nog zat heren en dames bij. Dus hoop ook dat die in grote getalen nog zullen komen.
Leuke blonde milf achter de bar de dames her en der verspreid schat rond de 15 a 20 verschillende dames die niet echt op 1 plek bleven zitten maar toch vaker verdwenen zonder heer.
Het aantal mannen en vrouwen in deze ruimte bleef de hele avond rond de 50/50 de dames animeren niet veel en jagen ook niet veel.
Even met oude bekende Carmen gesproken en Kelly een goed Duits sprekende Poolse die morgen weer terug naar Polen is.
Daarna verder op verkenning de Eet ruimte is waar de oude bar was gevestigd relatief klein buffet maar zag er goed uit,
En het eten smaakte ook goed
Ook om 21.30 nog voldoende vlees in de bak lekker in de bar gegeten en wat gepraat met Limburgse collega beren.
De welness ziet er ook top uit bio Sauna, 1 groot bubbelbad douches met koudwater emmer etc.
Ik had mijn rondje gelopen en moet zeggen ziet er echt op uit overal goed over nagedacht vriendelijk personeel.
Een leuk publiek vnl. Nederlanders had veek meer Duitsers en belgen ook verwacht de club ligt zowat op het drielanden punt naast Aachen en kort bij Luik misschien moet de club daar ook wat meer reclame maken.
Ik kan de club iedereen aanraden hoop wel op nog wat extra dames en een meer diverse mix dames nu heeft vnl Polen/Duitsland de boventoon.
Maar daar zal nog wel aan gewerkt worden komen de beren komen meer dame's Ying Yang en Planet Eden wat het kortst in de buurt liggen kunnen hun borst nat maken, ik kom hier net als bij de oude Aspasia zeker weer terug:freu:
Befke
19 november 2012, 12:38
Ik ben een recensent van niks: omdat ik van pannenkoeken hou, ben ik afgelopen vrijdag voornamelijk buiten de bar bezig geweest - veel nieuws heb ik niet te melden...
Wanneer ik er kwam, echter, was het in de bar echter gezellig druk, met vrouwen (al met al heb ik ongeveer 15, misschien wel 16 gezien) en mannen (er heerste een voor de mannen aangenaam dames-overschot - of dat op de langere termijn ook voor de dames interessant is...). De muziek werd gaandeweg wat opzwepender en er werd ook door deze en gene wat gedanst. Leuk om te zien. In de vijf uren dat ik van de uitbater gastvrijheid heb genoten, heb ik ongeveer 4 uur in bijzonder aangenaam gezelschap verkeerd, waarvan 3 in een bijzonder comfortable isoleercel voor twee personen.
Ik hoorde dat de website inmiddels off-line zo goed als gereed is en er eerdaags meer informatie beschikbaar komt.
uurtje
20 november 2012, 08:54
Gisteren.......de grote dag...
Welke moment is er nou beter om een saunaclub te testen dan een maandag ochtend? Dit is normaal gesproken de moeilijkste tijd voor clubs. Dames die moe zijn van het weekend, beren die moeten werken en en en...... Dus gisteren op het bewuste tijdstip de voiture richting het Zuiden des Lands gestuurd.
Aangezien ik een paar keer in Aspasia was wist ik het geheel makkelijk te bereiken. Ik denk echter dat mensen die niet zo bekend zijn in de regio ook geen grotere problemen krijgen.
Eenmaal binnen werd ik hartelijk welkom geheten en moest ik eerst mijn ogen even uitkijken. Het ziet er boven al mooi uit. Erg modern ingericht. Na de administratieve handelingen gingen we de "bunker" in en werd mij uitgelegd hoe een en ander werkte. Alle relevante zaken werden goed uitgelegd; lockers, eten, ruimtes, spelregels, prijzen.
Na het vaste ritueel van omkleden en douchen ging het tijd worden voor een verkenningsronde. Het is en blijft een aparte gewaarwording om geheel ondergronds in een saunaclub te vertoeven. Maar ja, in Zuid-Limburg heeft men een traditie van ondergronds werken....:)
Ik kan nu heel erg uitgebreid ingaan op alle ins and outs maar voor een groot gedeelte hebben voorgaande schrijvers dit al gedaan. Ik kan alleen maar zeggen dat het er spik en span uit ziet. Erg modern ingericht. Het ontbijt bestond uit een degelijk buffet waarbij de gebakken eieren steeds in kleine porties door de huiskok werden klaargemaakt. Altijd vers.
De kok des huizes komt regelmatig informeren of alles naar wens is en en en en ...... Later op de dag was er Limburgse vlaai. Het avondeten heb ik niet meer meegemaakt maar ik zag de kok wel druk bezig in zijn kombuis. Zag er veelbelovend uit.
De zogenaamnde "Hessen-dress" zul je er niet tegenkomen. Suedlaender die dus graag met ontbloot bovenlichaam rond lopen zullen zich dus moeten aanpassen of weg blijven.
Voor de minder mobiele beren; ik heb een rolstoel lift gezien. Ik weet niet of alle ruimtes hierdoor toegankelijk zijn maar er is in ieder geval wel "iets".
Management en staf zitten over goed boven op.
Dames die er op dit moment zitten zijn dames die wat langer in het vak zitten. Dit heeft voordelen en misschien voor sommige beren ook nadelen. Ik vond het eigenlijk wel prima zo. De line-up bestond voor een groot gedeelte uit de Poolse fractie aangevuld met wat andere Oost-Europese dames. Maar....geen Roemeens en Bulgaars. Mochten beren dus op zoek zijn naar "zigeuner avonturen" dan is dit not the place to be.
De GT ganger die zich wil laten versieren door een assertieve dame zal hier even moeten wennen. De dames wachten min of meer tot de beer de eerste stap maakt. Wellicht komt het daardoor dat de club een rustige sfeer uitstraal. Ik heb het als aangenaam ervaren.
Samenvattend; een fraaie club met alle ingredienten aanwezig om er een succes van te maken. Ik hoop van harte dat dit een succsex gaat worden!
Befke
21 november 2012, 21:59
Ik ben een recensent van niks .../...
Hier is de uitgebreide versie.
Lemiers, van uw correspondent ter plekke.
Bij mijn laatste bezoek aan Sixsens koos ik voor een langer verblijf, nu eens niet overdag maar van het begin van de avond (20:30) tot vooraan in de nacht (01:00 of daaromtrent - tegen die tijd was ik te moe om me er nog druk over te maken).
Inmiddels heb ik dus aan den lijve de verschillende dagdelen (en de bijbehorende tickets) ervaren:
een dagje vroege-vogel-korting (aankomst voor 14:00);
een kwikkie in de vooravond op een doordeweekse dag;
een Full Monty verblijf op een vrijdagavond.
Het grootste gedeelte van de tijd bracht ik door met mijn hoofd in de wolken en veelal met mijn leuter ergens in een Milf en daar schrijf ik maar niets extra's meer over want toe te voegen is er niets: (voor mij) perfect en daarmee uit.
De voorzieningen
Er is al veel over geschreven, en ik doe er nog wat bij: ik ben in nogal wat van deze gelegenheden geweest en de voorzieningen hier vind ik top. Schone en ruime douches, Sauna's uitstekend op temperatuur, lekker bubbelbad. Alles schoon, helder, Spic & Span.
In de nieuwe kamers was ik nog niet: mijn vrouw en ik geven de voorkeur aan de kamers in het oude gedeelte. For old time's sake, zak maar zeggen.
Eten: goed en in mijn waarneming voldoende afwisselend en in voldoende hoeveelheden.
Het publiek
Nogal rustig en beschaafd. Het lijkt me dat het volkje 's avonds wat jonger is dan overdag maar mijn steekproef is te beperkt van omvang om ook maar met enige relevantie een uitspraaak te kunnen doen.
Bij geen van mijn bezoeken heb ik een onvertogen woord opgevangen. Bij twee van mijn bezoeken waren ofwel kleine groepjes bekenden of mensen die elkaar ter plekke hadden leren kennen min of meer geanimeerd met elkaar en met wat vlinderende hoopvolle dametjes in gesprek.
Mede - waarschijnlijk - vanwege het nog relatief lage bezoekers- en dames aantal was het er bij mijn bezoekjes steeds aan de rustige, niet al te uitbundige kant. Op vrijdagavond stond de muziek wat luider (maar niet zo hard dat je geen gesprek meer kon voeren) en werd er door een paar meisjes (weliswaar een beetje aarzelend) een dansje gemaakt.
Het orgasme management
Dit wordt verzorgd door een beperkt aantal vrouwen (bij elk van mijn bezoeken waren er tussen de 12 en 18 vrouwen aanwezig en steeds was er een klein maar doeltreffend overschot) in alle leeftijdscategorieën. Fans van GT - die wellicht 100 teenies of meer verwachten - zullen bedrogen uitkomen.
De oude garde van Aspasia is zich aan het aanpassen aan de nieuwe situatie en doet dat in mijn perceptie voorbeeldig. Geen van de aanwezige vrouwen heeft mij tot nog toe geprobeerd een oor aan te naaien, ze zijn niet zuinig op de tijd (noch vooraf, noch op de kamer, noch achteraf), iedereen die ik getroffen heb, rekent af zoals het hoort (50 + 25 en niet 50 + 50, achteraf en niet vooraf), de meiden animeren niet maar letten wel op oogcontact en lichaamstaal, ze sturen niet aan op drankjes (of misschien weten ze dat ik van Schotse afkomst ben).
Ze lopen er in wisselende kleding bij, de meisjes - de ene topless, de andere in een jurk-achtig niemendalletje; ik vind het wel wat hebben - hoewel het misschien een idee is om eens in de maand of zo een "richtiger FKK-Tag" te hebben? Dat kennen we in NL niet, bij mijn weten - en die heeft ook zo zijn charme: dames naakt, heren in Hessendress. Mogelijk is dat nu nog even een brug of drie te ver...
Samenvattend
Sixsens is een mooie Saunaclub;
Het management let voorbeeldig op;
Uitstekende voorzieningen en goed eten;
Beschaafd publiek en nette vrouwen; van alles wat;
Het is geen Babylon: geen FKK en geen echte party-sfeer tot nu toe (gelukkig, zeg ik er dan als ouwe zak maar even bij);
Het is geen GT met over de 100 teenies: er werkt een overzichtelijk aantal vrouwen, van wie ik de service hoog acht;
Het is geen cocktail bar, er wordt niet geanimeerd en op drankjes gejaagd;
Het is niet de huiskamer van Ome Bernd: hoewel er hier en daar wat gefrunnikt wordt en aan de bar vaak voorbereidingen worden getroffen heb ik er nog geen openbare actie waargenomen (behalve in de kino - die is inmiddels ontdekt);
Johnny99
24 november 2012, 21:16
Afgelopen zaterdag Sixsense weer bezocht. Zoals altijd weer zeer gastvrij ontvangen. Het ziet er naar uit dat dit mijn nieuwe stamclubje wordt.
Genoten van al het goede dat Sixsense te bieden heeft. Goed gegeten en gedronken, heerlijke wellnes en natuurlijk de mooie dames.
3 Maal gekamerd deze zaterdag
1 Monica, goed
2 Eva, minder geen herhaling
3 Anna, afsluiter van de dag, goed!
Voor mij een topdag in Sixsense. Tot 8 december op het feestje.
peter98
29 november 2012, 14:04
Hoi begrijp ik het goed dat 8 december ik alleen entree betaal en de dames vervolgens niets kosten. Dat wordt een heerlijk dagje sauna.
Piet Plezier
29 november 2012, 14:21
Hoi begrijp ik het goed dat 8 december ik alleen entree betaal en de dames vervolgens niets kosten. Dat wordt een heerlijk dagje sauna.
dat kan ik er niet uithalen.waar staat dat dan???
Admin
29 november 2012, 14:57
Nee, dat klopt dus niet.
Wendy Somer geeft daar een show met haar vriendinnen (denk 3/4 dames) En nu kan het voorkomen dat ze misschien met enkele ijsberen ook een show opvoert maar in principe moeten de vrouwen zoals in iedere andere saunaclub apart betaald worden.
seksenfun
29 november 2012, 21:09
Er zullen wel veel dames zijn want die mogen die dag gratis binnen :smoke:.
egon, Dr. Rammler
30 november 2012, 19:23
also Jungens: Wie ich das jetzt so gelesen habe befinden sich nur alles ältere Hühner im Stall ?
uurtje
30 november 2012, 20:08
So so so......Herr Egon, Dr Rammler......da Sie noch so um die 20 sind meinen Sie wohl sich solche Aussagen genehmigen zu duerfen. Mutig mutig.....
BSesamstraat
1 december 2012, 13:02
Waarom wendy?? Doe dan Charisma Gold... Die is echt super tof en aardig. En nog een beetje de leeftijd zoals de club meiden ;€
BSesamstraat
1 december 2012, 13:04
Oke paar van haar "vriendinnen" zijn nie vies ;)
Jimmy Doe
1 december 2012, 15:17
Ik ben nu in Sixsense, later daarover mijn verslag. Voor nu; masseur aanwezig tot 22.00 uur. 30 minuten € 20,-. 6 beren aanwezig en zeker 10 dames, blond/slank, donker/slank geen van die meiden heb ik de vorige keer gezien dus allen nieuw. Komt dat zien. Gr. JD.
Big30
1 december 2012, 19:34
also Jungens: Wie ich das jetzt so gelesen habe befinden sich nur alles ältere Hühner im Stall ?
Nein Egon das stimmt nicht, Antwort hast du auch schon bekommen ;).
Aber wenn du nur Junge Rumbul Damen sucht von 18j dann ist vielleicht Sixsens Fehlanzeige.
ptr icecube
1 december 2012, 21:59
Kan iemand mij vertellen hoe laat de show van Wendy begint?
ptr icecube
1 december 2012, 22:01
kan iemand mij vertellen hoe laat de show van Wendy begint?
The Joker
2 december 2012, 01:10
Ben er afgelopen week ook ff met een maat op verkenning geweest, idd heel mooie toko met veel potentie als meer beren en dus ook dames naar het diepe zuiden gaan afreizen.
Omdat afgezien van het restaurant alles ondergronds is, heb je daar idd geen 3G of GSM bereik, een open wifi netwerk kwam ik echter nog niet tegen, wellicht is dat net aangelegd, op de website staat er ook nog niets over, maar een wifi netwerk is een dikke plus en trekd ook veel zakenlui aan die tussen de viespeukerij ook nog wat willen arbeiten en zo makkelijker tijd vrij kunnen maken om te clubben...
Geen 3G bereik in de bunker, maar uitstekende gratis WIFI.
egon, Dr. Rammler
2 december 2012, 07:08
Nein Egon das stimmt nicht, Antwort hast du auch schon bekommen ;).
Aber wenn du nur Junge Rumbul Damen sucht von 18j dann ist vielleicht Sixsens Fehlanzeige.
lieber B30 lesen kann ich selbst
Jimmy Doe
2 december 2012, 16:21
Gisteren dus bijna de hele dag in Sixsense doorgebracht.
Bij binnenkomst gelijk herkend door ontvangst dame, hoewel ik er 3 weken geleden maar even was laat op de avond.
€ 55,- entree betaald en om gaan kleden, mooie witte badjas met logo aan en door naar de bar ( handdoeken zijn ook mooi wit met logo ).
Bardame Inge ontvangt je allervriendelijkst en maakt graag een praatje.
Zoals vermeld in mijn topic "live from Sixsense" rond 14.30 uur een 6 tal dames en een 3 tal beren incl. mijzelf.
Rond 18.00 uur dacht ik, een 15 tal dames en een 10 tal beren.
Bij het naar huis gaan nog een rondje gelopen en nog een paar dames gezien die ik nog niet eerder gezien had, aantal beren was iets toegenomen, het was gezellig druk.
Ik heb nog gevraagd voor eredivisie live i.v.m. Ajax-PSV, zouden ze wel moeten hebben, maar kwam nog niet door, zou opgelost worden.
In de bar bij het buffet is het altijd lekker rustig en ook daar een praatje gemaakt met de bardame die al iets op leeftijd is, maar alleraardigst ( naam vergeten te vragen ).
Letitia en Layla dus mee naar kamer genomen, zie de draadjes.
Overige dames zijn allen in voor een praatje zonder direct de kamervraag te stellen.
De dames die er waren, waren voor 70% slank en donker/blond; overige maatje meer ( 44 t/m 48 ) dus eigenlijk voor elk wat wils.
WIFI ook aanwezig, uitstekende ontvangst en natuurlijk gratis.
Ik kan er helaas 8 december niet bij zijn wegens andere afspraken, maar volgens mij wordt dat heel gezellig.
Douches, sauna's, stoombad en bubbelbad worden goed in de gaten gehouden, rommel wordt direct opgeruimd, vloer wordt schoon gehouden.
Water en bekers bij de sauna waren op, dit even gemeld en 10 minuten later was dat bijgevuld.
Tot zover..........mocht er iemand vragen hebben, stel ze gerust...........Gr. JD
egon, Dr. Rammler
4 december 2012, 09:19
@ Jimmy Doe
wie ich lese, hast du dir ja das beste Material rausgepickt :biggrin:
wie ? 30 % der DVP mit KF 44-48 ??? is ja unglaublich :eek::confused:
danke für Infos
Jimmy Doe
4 december 2012, 15:45
@ Jimmy Doe
wie ich lese, hast du dir ja das beste Material rausgepickt :biggrin:
wie ? 30 % der DVP mit KF 44-48 ??? is ja unglaublich :eek::confused:
Klopt, beste eruit gepikt..........
30% van de 15 + stuk of 3 later op de avond die ik nog niet gezien had = 5 of 6 met een paar maatjes meer klopt wel.
Ik val daar niet op, maar er zullen genoeg beren zijn die dat geweldig vinden! ;)
Gr. JD
Befke
6 december 2012, 14:46
Bij mijn laatste controlebezoek aan dit etablissement heb ik moeten vaststellen dat deze zogenaamde saunaclub vergeven is van de lichtekooien. Waar je gisteren ook maar keek liepen slecht geklede (lees: nauwelijks geklede) min of meer rondborstige madames en juffrouwen te pronken met blote billen en borsten, onder de goedkeurende blikken van wat naar ik aanneem in eerste instantie onschuldige sauna-bezoekers waren.
Hoe die hebben voorkomen op het verkeerde pad te geraken is me tot op heden een raadsel.
Dit kan zo echt niet langer!
En dan zwijg ik nog van het feit dat je niet eens rustig een uurtje op bed kunt gaan liggen zonder lastig te worden gevallen door grijpgrage handen, opstandige tepels en andere vochtige en warme erogene zones.
Ik bedoel: je betaalt 75 zuurverdiende euros voor een uur rust op een kamertje.
Vervolgens moet je dat kamertje en de bijbehorende douche dan delen met een geile milf. Ok - kan ik inkomen - de kachel moet roken.
Vervolgens kan die milf dan met haar tengels niet van je kroonjuwelen afblijven.
Met allerlei smeerlapperij op de kamer tot gevolg.
Ik moet overigens toegeven dat de mij toegewezen lichtekooi niet opzag tegen een partijtje poetsen en dat ze dat voortreffelijk deed - dat had ze duidelijk eerder gedaan!
Heus: indien er niet snel verandering komt in de manier waarop hier met de klant wordt omgegaan, zie ik me genoodzaakt deze tent aan al mijn vrienden aan te raden.
In gewone-mensen taal: ik heb met gisteren uitstekend vermaakt, er waren in de tijd dat ik er was (20:00 - 23:00) een 16 tal onzedige vrouwen aanwezig, de mannen (ook onzedig) waren in de minderheid, de muziek was aan de harde kant, het was gezellig en mijn sessie heeft gestoomd als een Turks bad (dat hebben ze daar ook).
misterbogey
8 december 2012, 13:25
ik ga zometeen richting sixsens, helaas kan ik wendy somers & co niet meemaken.. moet uiterlijk om half 8 vertrekken richting huis..
Ben benieuwd wat de rest te brengen heeft, ik heb er in ieder geval zin in
misterbogey
8 december 2012, 21:52
vandaag voor het eerst na Sixsens geweest met een vriend van me.
rond half 3 zijn we aangekomen, toen we aanliepen werd er al op ons geroepen, eenmaal binnen werd ons uitgelegd hoe alles werkt.
erg vriendelijke ontvangst, ook de rest wat er werkt was erg vriendelijk. eerste indruk was uitstekend
omgekleed, en erna richting welness gegaan. eerst even de stoomcabine in, daarna sauna.
even gedoucht en na de bar, wederom vriendelijke dames liepen er rond. we hebben ons wat gedronken toen kwamen 2 dames bij ons zitten, aan de bar. al snel vroegen ze om op de bank te gaan zitten, ikzelf was met ene Layla (als ik het goed verstaan heb) half duits, half Marokkaans. krullend haar, geen tattoo's.
na wat op de bank gezeten te hebben, wat strelen en zoenen heb ik besloten na de kamer te gaan. erg goed bevallen.
daarna nog paar keer na de welness geweest, wat aan de bar voetbal gekeken (wat sommige dames niet leuk vonden).
erna nog met wat dames gesproken maar besloten toch niks meer te doen. op het laatst nog een hele tijd in de whirlpool gezeten, wat gepraat met Wijze Grijze. die ons erg goede tips gaf waar we een volgende keer heen kunnen gaan. bedankt!
De muziek stond overigens in het begin normaal, niet te hard dus. maar tegen een uur of 7 begon de muziek steeds harder, klein minpuntje, maar goed je kan niet alles perfect hebben.
Aanbod van Dames was wel goed, alleen zaten er toch veel bij wat niet mijn type zijn, vandaar dat ik ook geen 2de keer geweest ben.
als er wat meer dames werken zal ik zeker nog eens gaan. eerst maar eens Wijze Grijze zijn tips opvolgen en na Duitsland gaan
stalingrad69
8 december 2012, 23:22
Ik ben verleden zaterdag er ook geweest. Samengevat een mooi luxieus ezablishement. Alle voorzieningen dat je maar kan bedenken.
Een vergelijking met yingyang:
De lockers zijn zeker wat groter.
Kamers zijn kleiner maar veel mooier. (Ik heb ze zeker nog niet allemaal getest hoor.) xtra's zijn dimmer voor het licht en het geluid.
2 sauna's (90 en 65 graden)
Geweldig brubbelbad, (je kan er met 12 in, staat er op maar dat wil ik nog eens zien. ;) ) - > geen gladde vloeren.
Turks bad: veel groter dan yy
Veel ruimte aan de bar, groot scherm. Geen danspaal echter. Het is heel mooi ingericht.
Restaurant weet ik niet, nog niet eens gevonden.
Kino: dat lijkt me niet zo geweldig.
Xtra zitruime, niet ver van de douches en de lockers
Ik hou het kort, meer weten? Er naartoe! :biggrin:
ptr icecube
9 december 2012, 13:59
En hoe was de show, ik moest jammer genoeg eerder weg. Maar een goed verhaal zou wel leuk zijn toch? ;-)
misterbogey
9 december 2012, 14:34
ik heb de show ook niet meegemaakt helaas, heb wendy wel nog aan de bar zien staan. maar ben rond half 9 richting huis gegaan.
egon, Dr. Rammler
9 december 2012, 14:44
muss ja ein tolles Fest gewesen sein, das hier so viele Berichte stehen.... :biggrin:
schluter
9 december 2012, 16:34
Zaterdag 8 december 2012
De eerste kennismaking met sixsens was er een om nooit te vergeten. Het leek er wel een uit de tijd toen we 8 jaar geleden bij GT begonnen. Deze club verdient het om een GT twee te worden. Alleen dan zonder wachttijden want kamers zijn er meer dan genoeg
De ontvangst was hartelijk door theke dame Meggy en Beate. Alles werd duidelijk uitgelegd tijdens een rondleiding. Alles is heel modern ingericht. Er is veel geinvesteerd in deze club. De ruimte onder de grond is enorm. Er is een grote bar. welness gedeelte , Het restaurant met goed eten en vriendelijk behulpzaam personeel dat nederlands spreekt is ruim aanwezig. Dan de vrouwen. Het zijn vooral Poolse vrouwen die aanwezig zijn met enkele hongaarse en duitse. Roemense vrouwen hebt ik niet gezien of gesproken.
De service van de dames is uitstekend te noemen. Ik heb genoeg uitgetest om dat te kunnen vaststellen. Ik geef voor de service van de dames een 9+.ook hun looks zijn meer dan in orde. Verder zijn de dames vriendelijk en in voor een praatje. Geen gejaagd zoals in GT nu het geval is. Dan de kamers. de kamers zijn ook in orde met airco hoewel ik de kamers in het oude gedeelte wel iets mooier vond.
De avond met Wendy Somers en Ramona was leuk om te zien en mee te maken. Dit zijn leuke dames die ook wat dollen met de aanwezige beren. De muziek werd verzorgd door DJ Tony. We waren van 12.00 uur tot 02.30 in deze club en hebben ons de hele dag uitstekend vermaakt.
Deze club verdient het om meer bezoekers en nog meer dames te krijgen. Want ze willen er alles aan doen om het de mensen naar de zin te maken. Bij het naar huis gaan werd er nog gevraagd wat er verbeterd kan worden. Tot zover dit bezoek aan Sixsens. Een volgend bezoek zal niet lang uitblijven.
Groet Gebr Schluter
zeppos58
9 december 2012, 19:38
......Deze club verdient het om een GT twee te worden......
Hopelijk NOOIT, Gt is te druk neen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk bijn alles aan GT is Te te
seksenfun
9 december 2012, 20:05
Klopt, als het een tweede GT wordt, zal ik er nooit (of zeer zelden) komen. In GT is het in alle opzichten hectiek, ik heb nood aan rust na m'n werk. In die zin krijg ik kippenvel wanneer ik lees dat de muziek te luid staat :smoke:.
Bubbelbader
10 december 2012, 11:38
ik heb nood aan rust na m'n werk. In die zin krijg ik kippenvel wanneer ik lees dat de muziek te luid staat :smoke:.
Ik ook, krijg er een YY fobie van.
Ben eigenlijk van plan van de week af te reizen. Hoop dan wel dat er overdag ook wat dames zijn.
Bubbelbader
10 december 2012, 11:38
ik heb nood aan rust na m'n werk. In die zin krijg ik kippenvel wanneer ik lees dat de muziek te luid staat :smoke:.
Ik ook, krijg er een YY fobie van.
Ben eigenlijk van plan van de week af te reizen. Hoop dan wel dat er overdag ook wat dames zijn.
frenske007
10 december 2012, 13:54
Een verslagje van een zaterdagmiddag en avond in "de bunker van Aspasia". :)
De nieuwe website geeft de potentiële bezoeker nu de info waar hij naar zoekt.:s026[1]: Hij opent ook in het Nederlands. ;)
Vanuit de richting Gulpen rijd je de ingang gemakkelijk voorbij, als je niet erg oplet.
Een beer is toen maar meteen doorgereden om in Duitsland voor 1,54 euro per liter zijn berenmobiel van nieuwe energie te voorzien. ;)
Bij aankomst om 15.00 uur was de parkeerplaats al redelijk gevuld.
Binnen was er nog plek voor veel meer bezoekers.
In de loop van de middag kwamen er nog meerdere bekende gezichten, oa. van YinYang, binnen.
De sauna's, het Turks stoombad en de massage (met een aanbieding van 30 minuten voor 20 euro) dik in orde. :)
Het bubbelbad nog steeds een fractie te koud (wat een zeurpiet ben ik toch, hé).
Bij de gokkasten zat, jazeker, de lieve Jessie. Ze was bezig zich "anzufreunden" met de kasten in Sixsens.
De kasten in YinYang zijn blijkbaar niet meer vriendelijk genoeg. :biggrin:
Toen ik "op de kamer wilde" waren alle kamers met douche bezet. Er werd toen, voor een toeslag van 25 euro, een kamer met bad aangeboden. :rolleyes:
Wat zouden de voorwaarden zijn om van een van de luxe suites gebruik te maken?
Het geluidsniveau werd in de loop van de avond steeds hoger en de muziek steeds eentoniger.
Adequate gehoorbescherming en een aangepast verwachtingspatroon hielpen om de avond zonder problemen door te komen.
Niet verwacht was dat na een saunagang van 10 minuten mijn bril verdwenen was. :mad:
Na een zeer efficiënte zoektocht wist Beate (onthoud die naam!) hem weer te recupereren uit de badjas van een seniore Nederlandse beer, die blijkbaar "vergeten" was dat hij de hele tijd zonder bril rondgelopen had. :rolleyes:
Nu maar hopen dat deze beer zijn thuis wel nog heeft weten te vinden, en wat mij betreft mag hij definitief vergeten dat er een nieuwe saunaclub in Zuid-Limburg is.
Zowel voor de vergeetachtigheid als voor de mogelijk kleptomane neigingen kan hij zich maar met beste onder behandeling stellen.
Op dit incident na, waar de club niets aan kan doen en dat correct opgelost werd, heb ik een zeer aangenaam verblijf gehad.
Mij zien ze zeker terug. :biggrin::biggrin::biggrin:
Breezahlover
10 december 2012, 14:54
Vanmorgen was er een politiecontrole bij Sixsens. Alle dames moesten in een rijtje gaan staan en hun paspoorten tonen.
Klanten werden met rust gelaten.
Al met al was het wel een mooi uitzicht, al die dames op een rijtje :biggrin:
Wijze grijze
10 december 2012, 15:27
Voor Zaterdag 08.12.12 stond de openingsparty van Sixsens op de planning. Meerdere Ijsberen hadden via meeting point reeds aangegeven ook aanwezig te zullen zijn. Dus behalve het verkennen van deze nieuwe club ook een ideale gelegenheid om met andere beren van gedachten te wisselen en te socialisen.
Getooid met een Tombola vrijkaartje toog Wijze Grijze naar Lemiers en arriveerde er tegen 17:00 uur. In de richting van Vaals rijdend vind je de club aan de linker kant net na de bebouwde kom van Lemiers. De royale privéparkeerplaats, discreet gelegen en zonder inkijk van de rijksweg, was aardig voorzien van een 66/33 verdeling van Nederlandse en Duitse kentekens. Een enkele Belgische wagen stond er ook tussen. Bij de entree werd mijn vrijkaartje in ontvangst genomen met de opmerking dat dit kaartje niet geldig was bij evenementen of festiviteiten. Maar de baas werd er even bijgeroepen. De aardige receptioniste zag dat op het kaartje “Wijze Grijze” vermeld stond en blijkbaar gaf dit de doorslag om mij alsnog entree te verlenen. Wel met de voorwaarde dat er een positief verslag zou moeten volgen. Maar zo werkt het natuurlijk niet. Mijn verslagen zijn weliswaar subjectief, maar wel eerlijk en “open minded”.
Ik ontving een handdoek en badjas (van zeer goede kwaliteit) met Sixsens logo en werd naar onder begeleid naar level -1. Aldaar kreeg ik een instructie in het sleutelloze d.m.v. een armband geactiveerde lockersysteem. Zeer ingenieus! Je armband dient ook als pinpas. Hierop worden de eventuele alcoholische consumpties bijgehouden die je op het eind van de avond dan afrekent. Alle sanitaire faciliteiten en wellness bevinden zich op dit -1 level. Zeer netjes. De 6 (?) douches worden d.m.v. drukknoppen bediend, maar deze staan voldoende lang ingesteld en de watertemperatuur is OK. Ernaast is nog een aparte natte ruimte voor de saunagebruikers met een grote instelbare regendouche en een koud water plensemmer.
Aardig detail voor de mindervaliden: Omdat de club volledig ondergronds gebouwd is, zijn er overal trappen. Vanaf de entree is er derhalve een stoeltjestraplift geïnstalleerd, waarop bezoekers die minder goed ter been zijn kunnen plaatsnemen.
De wellness: Een 90⁰Sauna, een biosauna van 60⁰, een Turkse stoomkabine en een 10 persoonsjacuzzi staan tot je beschikking. Bovendien kun je van de diensten van een masseur gebruik maken.
Eten wordt vanaf 18:00 geserveerd in het restaurant dat zich boven (op het begane grond level dus) bevindt. Vandaag op het menu: 2 soorten vlees (varkenslapjes + kip?) aardappelgratin, röstis en diverse smakelijke salades. Zelf heb ik genoten van de verse fruitsalade (niet uit blik!) met 2 soorten meloen, ananas, druiven en sinaasappel. Je zit er niet aan tafels met stoelen, maar op banken, zodat je je bord eigenlijk op je schoot moet houden. Dit levert natuurlijk een probleem op als je je vlees wilt snijden en ongelukjes gebeuren makkelijk. Wijze Grijze top tip: Snijd je vlees vooraf in stukjes en je kunt gewoon met je vork netjes dooreten. Later op de avond stonden er 3 schalen met gebak en 3 schalen met pudding/yoghurt.
De disco: Deze bevindt zich op level -2. Zeer netjes en sfeervol aangekleed, met overal stille hoekjes of verhogingen. Er stond een klein kraampje waar verse oesters op ijs geserveerd werden. Natuurlijk geprobeerd of dit een positieve uitwerking op mijn libido had, maar daarover later meer. De muziek tijdens deze avond werd door een speciaal gecharterde DJ verzorgd. Was wel vrij hard en een beetje eentonig.
Vanwege de opening stond er ook een show van Wendy Somer geprogrammeerd. Zij had haar collega Ramona meegenomen en ik moet zeggen dat beiden zeer sympathiek zijn en heel benaderbaar. Je kunt er gewoon een gezellige babbel mee houden.
De eerste show werd door Ramona gegeven, een mooie erotische striptease, waarbij ook gasten betrokken werden. Daarna volgde een show van Wendy herself, waarbij het hoogtepunt wel een squirtfontein was. De arme ijsbeer die op dat moment onder haar lag, verdween aansluitend acuut om te gaan douchen.
De afsluitende gezamenlijke show was een opwindende lesboshow tussen Wendy en Ramona, waarbij ook vibrators en een grote hoeveelheid massageolie werden gebruikt. Wijze grijze werd ook de vloer opgetrokken en knielend moest ik Wendy met een enorme (formaat onderarm) zwarte dildo doggystyle penetreren. Daarna ook nog eens in missio. Ze kon het echter goed hebben. Ook dit onderdeel werd met een, zo mogelijk, nog indrukwekkender spuitend orgasme afgesloten.
Na afloop vroeg ik Wendy om wat meer info mbt de geheimen van het squirten. Zeer interessant wat ze vertelde en ben benieuwd of ik hier ooit in de praktijk mijn voordeel mee kan doen.
Gedurende de avond ook meerdere andere beren ontmoet. Veel Limburgers uiteraard. Dus in “os eige Limburgs”, hebben we uitgebreid kunnen vertellen en ervaringen uitgewisseld. En uiteindelijk geruime tijd doorgebracht met Pistol Pete, die me het beeldmateriaal toonde dat bij zijn Cubaanse en Braziliaanse escapades hoort. Met deze plaatjes op mijn netvlies gebrand, lees je zijn verslagen toch weer net even anders. Qua smaak van meiden kan ik dus bij deze bevestigen dat we redelijk op een lijn zitten. Heel goed ingeschat door andere schrijvers op dit forum.
Veel van de ca 25 aanwezige meiden waren van veraf naar Sixsens afgereisd vanwege het openingsfeest. Helaas voor mij waren er geen dames bij die mij optisch gezien in eerste instantie tot een kamergang konden verleiden. Ik was bij de uitgang van de disco op een bank gaan zitten en had de een na de andere meid al vriendelijk bedankt voor hun avances toen tenslotte Jasmin naast me kwam zitten.
Naam : Jasmin
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
Leeftijd : 32
Haarkleur/-lengte : Kort sluik blond haar
Lengte dame : 1,75 mtr
Postuur/Cupmaat : flink postuur, 70 Kg maat 36/38. Iets hangende B-cups
Tatoeages/Piercings : Weet niet meer
Service: PZC, FT, TZ
Voordelen: Rimmen
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
Lezers die mijn smaak kennen, zullen zich over dit paspoort verbazen. 32 jaar, 70 Kg, maat 38 10,0/10?? Tja ik had het ook niet verwacht, maar Wijze Grijze werd volgens alle regels der kunst verleid en Wijze Stijve gaf de doorslag.
Jasmin vroeg beleefd of ze naast me mocht komen zitten voor alleen een praatje?
Geen probleem hoor.
Jasmin is een aardige gesprekspartner hoor, maar pakte me volledig in en ik had niets in de gaten.
Haar 1e move: “Zet je glas toch even weg dan heb je je hand vrij om me vast te houden. Het is een beetje fris.”
2e move: “je ruikt lekker” (Arpège van Lanvin) en ze dook met haar hoofd in mijn hals.
3e move: Hmm, je bent zo lekker warm! Een haar handen kroelden over m’n borstkas
4e move: Haar nagels beginnen m’n borstkas en buik te kriebelen. Haar hoofd ligt op m’n borst.
5e move: Haar handen dalen slinks af naar m’n lenden en raken heel terloops de subtiele plekjes aan.
6e move: Haar tong begint m’n oor te verwennen
7e move: Zachtjes hijgen in m’n oor en me vragen: “zal ik je m’n service vertellen?”
8e move: “We beginnen met TZ. Dan lekker langzaam PZC, ik lik je ballen en als je wilt mag je ook in m’n mond spuiten. Ik doe geen anaal; sex gebeurt met condoom. Als je wilt kan ik ook een beetje dominant zijn en tenslotte is er nog iets, maar dat zeg ik pas op de kamer”.
9e move: Lekkere TZ volgden
10e move: „Zimmer?“
Op dat moment was ik nog niet helemaal om en nog enigszins bij mijn positieven. “Misschien kunnen we ons eerst nog even afzonderen, want je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt”.
11e move: “Jacuzzi of kino?”.
Het werd de kino, alwaar ik probeerde te achterhalen, wat Jasmin voor een geheime verrassing in petto had op de kamer. Ze gaf echter geen krimp en verhoogde de spanning door me te beloven dat ze zeker wist dat ik er absoluut geen spijt van zou krijgen. Haar teasen en presales werden van dien aard dat ik capituleerde en haar vroeg een sleutel te gaan halen. Die haalt ze bij de receptie, dus ondertussen had ik weer tijd iets tot bezinning te komen. Waar had ik me op ingelaten?
Het werd kamer 12. Echter daar gebeurde dus een incident. Er hing een brandlucht; er smoorde iets! 2 Weken geleden was me iets dergelijks ook al in Planet Eden overkomen. Toch niet alweer?
De roestvrijstalen prullenbak die tegen de muur geschroefd stond was laaiend heet en stond in brand!! Op deze kamer was ook een bidet aanwezig. Het shampooflesje geleegd en met water gevuld en de inhoud in de prullenbak gegoten. Ik lette er echter op het deksel van de prullenbak zoveel mogelijk gesloten te houden. Teveel ontsnappende rook zou de rookmelder activeren en de brandweer zou ter plaatse moeten komen. Nadat Jasmin terugkwam met de receptioniste, security en klusjesman werd de inmiddels enigszins afgekoelde prullenbak gedemonteerd en naar buiten gebracht. Dit had een potentiële catastrofe kunnen worden, maar was met een sisser afgelopen. Door Sixsens, echter professioneel en correct opgelost. De receptioniste bood haar verontschuldigingen aan en zou gaan uitzoeken wie voor ons kamer 12 had gebruikt. Op de kamers geldt blijkbaar een rookverbod.
Ter compensatie en tegen de schrik mochten Jasmin en ik een grote VIP-kamer gaan gebruiken op de +1 verdieping van het oude Aspasia gebouw. Met jacuzzi en grote spiegelwand. Dus ik stelde Jasmin voor om er een jacuzzi-sessie van te maken. Zij zei me echter dat ik dat niet zou willen, want haar geheimpje was beter dan de jacuzzi??????????????????????????????
OK, na een uitgebreide TZ-intro gebood Jasmin me op m’n rug op het bed te gaan liggen en begon uitgebreid m’n ballen te likken. Niet onverdienstelijk want Wijze Stijve begon te steigeren. Vervolgens commandeerde Jasmin me m’n benen helemaal te spreiden en een knie op te trekken??????????????????? Hierdoor lag ik helemaal open voor haar en zij daalde met haar tong dieper en dieper door m’n bilspleet. Maar wat was dat? Haar tong begon me heerlijk sensueel anaal te verwennen. Niet zo maar, nee zij neukte me met haar tong.
Zeer sporadisch heb ik in m’n P6-carrière mogen genieten van meiden die hun tong bij mij anaal inzetten, maar wat Jasmin voor kunsten tentoonspreidde was me nog niet eerder ten deel gevallen. Zij wist elke zenuw van m’n kringspier te activeren en tijdens de blowjob bleven haar nagels en vingers maar doormasseren. Automatisch wilde ik hand aan mezelf slaan, met een bestraffende tik van Jasmin op de vingers tot gevolg. Haar voorstel om tot neuken over te gaan heb ik afgeslagen, want dit feestje mocht de volledige 30 minuten blijven duren. Jasmin vroeg me of ik in haar mond wilde spuiten? Nou, graag hoor, maar hoe gaan we dat afrekenen dan? “Das ist mein Geschenk an dich” zei ze.
De rest van de sessie werd legendarisch: Jasmin herkende elke genotsplek bij mij en bewerkte die met haar tong, nagels en vingers. Haar nagels wisten stuk voor stuk elke rimpel van m’n sluitspier en ballen te vinden. Plagen en teasen in z’n puurste vorm. Daarbij haar licht dominante optreden, waarbij zij volledig de controle houdt. Op mijn aangeven concentreerde ze zich echter wel op die plekken die mij het meeste genot schonken. Uiteindelijk likte en masseerde zij me onafwendbaar naar een climax en haar mondje en tongetje flitsten ijverig over mijn eikel, terwijl haar kletsnatte vingers mijn sluitspier masseerden. Een beetje geile dirty talk erbij en elke druppel van mijn orgasme belandde in haar mond. Zij trok zich daarna niet meteen terug, maar ging mijn sperma eerst goedkeurend beproeven, alsof ze de kwaliteit van de nieuwe Chablis moest vaststellen. Jasmin was werkelijk een servicetopper pur sang.
Het personeel: allen zijn zeer vriendelijk en voorkomend. Pluspunt voor mij was dat ik er ook in het Limburgs dialect mee kon praten. Limbo’s onder elkaar klikt nu eenmaal net iets beter.
Deze club heeft absoluut potentie om uit te groeien tot iets geweldigs. Voor mij persoonlijk echter is het vrouwenaanbod iets aan de te professionele kant en te zeer rond de 30 jaar geconcentreerd. De service die ik er echter vandaag heb mogen ervaren hoort tot een van de beste ooit. Zie daar, mijn dilemma.
Wijze Grijze sexapproval voor Sixsens vandaag: 8,0/10
Badslippers
10 december 2012, 21:42
[ . . . . ] toen tenslotte Jasmin naast me kwam zitten.
Naam : Jasmin
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
Leeftijd : 32
Haarkleur/-lengte : Kort sluik blond haar
Lengte dame : 1,75 mtr
Postuur/Cupmaat : flink postuur, 70 Kg maat 36/38. Iets hangende B-cups
Tatoeages/Piercings : Weet niet meer
Service: PZC, FT, TZ
Voordelen: Rimmen
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10
Ik lees deze recensie met zeer veel aandacht en op een gegeven moment komen allerlei vunzige en perverse beelden op mijn netvlies. Mijn frontale cortex draait overuren want dat klinkt wel heel erg bekend in de oren. Vooral de schunnige handelingen en de steekwoorden Jasmin, rimmen, sperma proeven als een goed smakende Chablis". Het lijkt verdomd veel op de Jasmina die ik ooit in "Living Room" trof. Ze bleef helaas slechts één weekend en daarna heb ik haar nooit meer gezien. Het zou toch niet zo zijn dat ze het is ? ? ? Paspoort komt niet helemaal overeen maar de beschreven seks komt 100% overeen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23920-Jasmina-(Half-Turks-Half-Italiaans)&p=194299#post194299
Wijze grijze
11 december 2012, 02:43
Gekopieerd uit m’n recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31746-Sixsens-Algemene-verhalen&p=293489#post293489
Vanwege de opening stond er ook een show van Wendy Somer geprogrammeerd. Zij had haar collega Ramona meegenomen en ik moet zeggen dat beiden zeer sympathiek zijn en heel benaderbaar. Je kunt er gewoon een gezellige babbel mee houden.
De eerste show werd door Ramona gegeven, een mooie erotische striptease, waarbij ook gasten betrokken werden. Daarna volgde een show van Wendy herself, waarbij het hoogtepunt wel een squirtfontein was. De arme ijsbeer die op dat moment onder haar lag, verdween aansluitend acuut om te gaan douchen.
De afsluitende gezamenlijke show was een opwindende lesboshow tussen Wendy en Ramona, waarbij ook vibrators en een grote hoeveelheid massageolie werden gebruikt. Wijze grijze werd ook de vloer opgetrokken en knielend moest ik Wendy met een enorme (formaat onderarm) zwarte dildo doggystyle penetreren. Daarna ook nog eens in missio. Ze kon het echter goed hebben. Ook dit onderdeel werd met een, zo mogelijk, nog indrukwekkender spuitend orgasme afgesloten.
Na afloop vroeg ik Wendy om wat meer info mbt de geheimen van het squirten. Zeer interessant wat ze vertelde en ben benieuwd of ik hier ooit in de praktijk mijn voordeel mee kan doen.
pipette
11 december 2012, 22:51
Partytime in Sixsens.
Text in Frans en in Duits.
Les dames...
Samedi, lors de la Party, une vingtaine de dames. Quelques jolies inconnues et des ex du YY, du GT, de la Finca qui ne devaient plus avoir trop de succès dans ces clubs.
Moyenne d'âge : 30 +
2 scéances avec deux dames : la première est germano-polonaise (environ 25 ans), blonde, avec un corps sans un gramme de graisse. Joviale, cette ex du YY et du GT ne m'a pas laissé un souvenir impérissable en chambre. Elle n'embrasse pas et interrompt rapidement le cunni.
Fille correcte question sexe (sans plus) et timming . Dans le vestiaire, elle m'avait, en début de soirée, signalé que je n'avais pas correctement fermé l'armoire. Elle aurait pu se servir... Chapeau !!! Taux de récidive : 75%.
La seconde, un top=model hongrois de 25 ans. Très grande (182 cm), blonde, élancée, avec un percing entre joue et lèvre supérieure, elle déambule en salle comme une diva. Excellent anglais. N'embrasse pas. Suce très bien. Cunni presque inutile, because no réaction. Active lors du sexe. Redemande l'anal, qu'elle ADORE. Taux de récidive : 100%
Bonne découverte, chers amis.
Bei der Eröfnungsparty :
20 Damen. Einige unbekannte und ex Damen vom YY, GT, und aus der Finca. Damen die meiner Idee nicht mehr viel Erfolg in diesen Clubs hatten.
Durchschnittsalter: 30 +
Auf's Zimmer mit zwei Damen: die erste, eine deutsch-polnische (ca. 25 Jahre), blond mit einem Körper ohne ein Gramm Fett. Was für ein Arsch !!!
Fröhlich, hat diese Ex von YY und vom GT mir wohl keinen tollen Service im Zimmer geschenkt. Sie küsst nicht und stoppt schnell den Cunnilingus.
Korrekten Sex ohne "Höhepunkt". Wiederhohlung: 75%.
Die zweite, eine ungarisches Top Modell ( 25 Jahre alt). Gross (182 cm), blond, schlank, Piercing über den Mund. Sie spaziert in den Raum wie eine Diva. Ausgezeichnetes Englisch. Leider küsst sie nicht. Leckt sehr gut. Reagiert nicht am Cunnilingus. Ist sehr aktiv beim Sex. Fordert Anal, sie liebt es. Wiederhohlung 100%.
Sehr schöner Club, vor der Tür für die Aachener.
Viel Spass.
En met Google translate:
Partytime in Sixsens.
20 dames. Onbekende en ex dames uit YY, GT, en van de Finca Erotica.. Vrouwen die niet meer mijn idee van succes in deze clubs hadden.
Gemiddelde leeftijd: 30 +
Om de kamer met twee vrouwen: de eerste, een Duits-Pools (ongeveer 25 jaar), blond met een lichaam zonder een grammetje vet. Wat een kont!
Fröhlich, deze ex van YY en de GT ik waarschijnlijk betalen geen goede service in de kamer. Ze heeft geen kussen en stopt snel cunnilingus.
Sex zonder "climax". Wiederhohlung: 75%.
De tweede, een Hongaarse topmodel (25 jaar oud). Grote (182 cm), blond, slank, piercing bij de mond. Ze loopt de kamer binnen als een diva. Uitstekend Engels. Helaas, ze niet kussen. Bij af te likken. Reageert niet op cunnilingus. Is zeer actief in sex. Houdt van Anal. Wiederhohlung 100%.
Zeer mooie club.
Veel plezier.
Pistol Pete
12 december 2012, 14:25
Wegens drukte ben ik nu pas in staat mijn recensie van de openingsparty van Sixsense te schrijven.
8 december 2012 openingsparty Sixsense.
Het was even na de klok van 19 dat ik de statige oprijlaan van Sixsens opreed. Het winterse weer was gedurende de heenrieis gelukkig goed, hoe anders zou dat op de terugreis zijn toen de snelweg veranderde in een ijsbaan en ik me voelde als Sven Kramer, qua behendigheid dan want waar Sven de 10 km in iets van 13 min afraffelt deed ik meer dan 35 minuten over de lsatste 10 km. Maar Sixsense dus. Vroeger zag ik wel eens iets van Aspasia, de voorganger van Sixsens op het forum, ik moet eerlijk zeggen dat ik deze berichten altijd oversloeg. Hoe onterecht als we zien wat er op die plek staat. Qua design en uitstraling kan misschien alleen FKK Sharks zich meten aan Sixsense. Alles heel decent, klasse en stijl uitstralend en dat zou ook gelden voor de dames die er zijn.
Ik kan de club hier wel beschrijven maar doe dat bewust niet. Deze club moet je zelf zien.
Het was behoorlijk druk op de zaterdagavond en de sfeer zat er prima in mede natuurlijk door de uitstekende dj die oud en jong wist te vermaken. Ook Wendy Somer pakte verrassend uit. Niet in de laatste plaats haar fraaie body, maar ze bleek ook nog eens een heel sympatieke vrouw waar ik herhaaldelijk mee kletste gedurende de avond. Omdat ik normaal val op de jongere groep meiden leek het aanvankelijk of ik niet aan mijn trekken zou komen hoewel ik toch een aantal dames zag die mij zeer konden bekoren. Van de andere dames viel op hoe aangenaam ze de klant (mij) benaderden. Vol klasse en stijl. En zo vloog de avond voorbij. Ondertussen had ik genoten van jacuzi en sauna. Tegen 24 uur besloot ik de balans op te maken. Ik had al enkele malen en pistollady pur sang gespot maar temidden van de drukte liet ik haar gaan. Nu zat ze geheel vrij op een bankje en nam ik naast haar plaats. Ze bleek Hongaars en Sylvia te heten. Zelden heb ik zo een complete pistollady aan de haak geslagen. Ca 162 cm, perfect egale body sonder dimpels of rimpels. Uiteraard appelronde acupjes en spontaan en aangenaam in het contact. Het duurde dan ook niet lang voordat we naar boven vertrokken, eerst de hwp in en daarna de kamer op. Daar zette het aangename contact zich voort vergezeld van een gfe en erotische tint. Tegen een uur of 01 gingen we samen afsluiten onder de douche en aan de bar nog even naknuffelen. Het was een zeer goede avond. Sixsens zal mij zeker vaker zien helaas is de afstand wel heel groot. Proficiat aan de (gastvrije) eigenaar/uitbater en het vriendelijke personeel. Sixsens mag zich met recht nu al de beste en mooiste club/ saunaclub van Nederland noemen.
Befke
13 december 2012, 16:54
Bij een bliksembezoek gisteren aan Angela's residentie kon ik slechts vaststellen dat
Er een twintigtal dames rondliepen waarvan ik een groot aantal niet kende;
Er ook een heel stel rondliep waarvan ik de contouren kan dromen;
Romig een aardig epitheton is - en dat Monika dat epitheton waard is;
Het drukkig was, kwa beren;
Er meer drank vloeit dan in de meeste mij bekende soortgelijke clubs over de grens;
Ive staat hoog op mijn MBGTD (Milfs Befke's Got To Do) lijstjes; ik weet niet waarom. Ik vind er haar leuk uitzien.
Het een dure maand is geworden;
Alle meiden die ik erover sprak enthousiast waren over de party van zaterdag.
Goedemorgenallemaal
15 december 2012, 17:51
Het werd kamer 12. Echter daar gebeurde dus een incident. Er hing een brandlucht; er smoorde iets! 2 Weken geleden was me iets dergelijks ook al in Planet Eden overkomen. Toch niet alweer?
De roestvrijstalen prullenbak die tegen de muur geschroefd stond was laaiend heet en stond in brand!! Op deze kamer was ook een bidet aanwezig. Het shampooflesje geleegd en met water gevuld en de inhoud in de prullenbak gegoten. Ik lette er echter op het deksel van de prullenbak zoveel mogelijk gesloten te houden. Teveel ontsnappende rook zou de rookmelder activeren en de brandweer zou ter plaatse moeten komen. Nadat Jasmin terugkwam met de receptioniste, security en klusjesman werd de inmiddels enigszins afgekoelde prullenbak gedemonteerd en naar buiten gebracht. Dit had een potentiële catastrofe kunnen worden, maar was met een sisser afgelopen. Door Sixsens, echter professioneel en correct opgelost. De receptioniste bood haar verontschuldigingen aan en zou gaan uitzoeken wie voor ons kamer 12 had gebruikt. Op de kamers geldt blijkbaar een rookverbod.
Tsssk. schande (van jou voorganger dan).
Goeie actie om erger te voorkomen. Normaal gesproken worden mensen die zo adequaat opgetreden hebben door politie of brandweer op passende wijze in het zonnetje gezet. Daarvan komt dan uitgebreid verslag in het lokale blaadje of zelf het Limburgs Dagblad. Ik zal je hiervoor wel aanmelden (ik heb wat connecties ).
Hoewel, ook een beetje vervelend wat jij gedaan hebt...
Gun de spuitgasten van Vaals toch ook hun lolletje:
http://www.youtube.com/watch?v=atUn2JzwFvU
Die willen ook wle eens zien hoe het er daar in bedrijf uit ziet.
Maar nogmaals, klasse dat je erger hebt voorkomen. Bedrijfsleiding mag dat wel eens belonen met een volged vrijkaartje.
Wijze grijze
15 december 2012, 18:37
Het is alsof de duvel ermee speelt, want 2 weken eerder was er daadwerkelijk brand in een technische ruimte van Planet Eden, terwijl ik nota bene één gang verderop in de kamer met een meid bezig was. Dit resulteerde in een brandweerinzet van ca 6 wagens en 23 aanwezige brandweermannen. (zie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-Planet-Eden-Algemeen&p=292035&highlight=#post292035) Ter compensatie kreeg ik daar inderdaad een vrijkaartje voor een volgend (onbezorgd) bezoek aangeboden.
Mocht Sixsens zich dit achteraf realiseren en zich alsnog erkentelijk willen tonen, mogen ze zich per IM met me in verbinding zetten. Ik wil m’n sessie met Jasmin er best nog wel eens herhalen. Verslag volgt uiteraard :biggrin::biggrin:
Ties85
16 december 2012, 00:54
Vanavond weer eens voor een te kort bezoek langs Lemiers gereden rond 21.30 waren er rond de 20 dames aanwezig van slank tot erg mollig kleine toeten dikke tieten Porno of meer naturel.
Het was gezellig druk in de bar ook de welness was goed gevuld het restaurant helaas net dicht dus op na de bar.
De boel daar wat bekeken en op gegeven ogenblik kwam de Poolse Monica naast me zitten waarmee ik even door ben gelopen naar de kino.
Helaas nog altijd oude vieze sex films tijd voor 3 nieuwe 2012 dvd's ipv de jaren 90 shit.
Na mijn bezoek aan de kamer was het een stuk rustiger maar de sfeer een stuk beter 1 van de Poolse dames was jarig en dit wilden de andere dames wel weten.
De meeste dronken zelf flink van een gereed staande fles wijn of andere sterke drank dus de boel werd steeds losser.
De Slowaakse dames begonnen flink te dansen gevolgd door een porno type die een flinke live strip act gaf volgens mij is de sfeer alleen maar nog losser geworden.
Maar tijd om te gaan morgen gaat de wekker helaas veel vroeger als normaal, maar deze jongen is nog lang niet uitgewandeld in Lemiers:teuflisch:
primus1968
17 december 2012, 12:50
Heb een tijd geen cluppie bezocht, wil dit weekend wel weer eens hier of daar gaan kijken, ik denk aan Sixens, ben benieuwd naar deze club. Zijn er wel een beetje dames aanwezig in de 'donkere dagen voor kerst' of zijn de meeste naar huis ?
Befke
17 december 2012, 13:27
Het zal zoetjesaan wel rustiger gaan worden...
Afgelopen woensdag telde ik er 's avonds nog tussen de 15 en de 20.
misterbogey
18 december 2012, 01:08
Vandaag mijn 2de bezoek gebracht aan Sixsens.
Ik ben rond half 12 aangekomen, ben me gaan omkleden heb even wat rondgelopen om uiteindelijk na het welness gedeelte te gaan. Bij het langslopen van de douches was er een dame die nog bezig was zich te scheren. Ik ben even de whirlpool ingeweest en erna na beneden aan de bar wat gaan drinken.
Daar kwam Elizabeth na me toe, je herkend haar doordat ze scheel kijkt.
Ik had haar duidelijk gemaakt nog eerst wat te willen relaxen en eten voordat ik pas echt opzoek ging voor een dame voor na de kamer te gaan.
Middag eten was gewoon brood met beleg (kaas & vlees of zoet)
Na wat gegeten te hebben kwam ik haar boven tegen op de gang.
We zijn even in de lounge gaan zitten, wat praten en aan elkaar zitten.
Dit hebben we erna voortgezet in de Bio-sauna en vervolgens nog even in de whirlpool
alvorens we de kamer opgingen. Communiceren ging af en toe wat lastig omdat ik haar niet goed begreep, haar engels blijkt niet zo heel goed te zijn.
Op de kamer volgde een lange zoensessie, daarna heeft ze me even gepijpt zonder condoom, dat ging er voorzichtig en zacht. Ik heb haar erna nog even gebeft waarna ik haar nog 2 standjes heb geneukt, wat perfect was. Ze heeft nog een vrij strakke poes.
Na afgerekend te hebben zijn we nog even samen gaan douche, en ze is zelfs nog een nieuwe handdoek voor me gaan halen.
Profiel Elizabeth:
Nationaliteit: Hongaars
Leeftijd: 36
Figuur: normaal
Cup: A
Haarkleur: donker bruin
Piercing/tattoo: Nee
Service: PZC, TZ, beffen
Prijs: €50
Tijdsuur: 30 min
Nadeel: af en toe moeilijk te begrijpen wat ze zegt
Na dit gebeuren heb nog een lange tijd in het Lounge gedeelte gelegen, even uitrusten.
Heb nog ruim gebruikt gemaakt van de Welness, en af en toe een drankje halen bij de bar.
Rond half 4 kwam een nieuwe dame op me af, genaamd Camilla met rode haren. Ze was voor het eerst vandaag zei ze.
Deze wat oudere dame zei me dat ze me wel gek kon maken, ik had eigenlijk weinig zin maar had zoiets van laat maar zien wat je kan.
We zijn toen na de Kino gegaan (iets wat eigelijk niet mijn ding is, maargoed) daar even wat gepraat en al snel was ze me aan het pijpen. Doordat enkele minutel later er nog 2 beren binnenkwamen waarvan er een ook een dame bij zich had. Besloten toch maar na de kamer te gaan.
Pijpen deed ze erg goed, alleen mijne jongeheer werkte op de kamer niet zo goed mee. Daardoor maar gekozen voor een uurtje. Toch wat langer de tijd om op gang te komen.
Na een lange BJ was het dan eindelijk gelukt op oorlogssterkte te komen en ben begonnen met missio om het doggy af te maken. Hierna hebben we nog even lekker op bed gelegen, wat gepraat en gefriemeld. Vervolgens afrekenen en douche.
Profiel Camilla:
Nationaliteit: Duits
Leeftijd: 38-40
Figuur: normaal
Cup: c
Haarkleur: Rood
Piercing/tattoo: Ja
Service: PZC, TZ, beffen
Prijs: €80
Tijdsuur: 55 min
Het was nu bijna 5 uur dus ben ik nog even de whirlpool ingegaan en vervolgens gegeten, en ik moet zeggen het smaakte erg goed!!
Er stond een bak met Salade, Rijst, Aardappel Puree, ik geloof een runderlapje en varkensreepjes met een heerlijke saus (kan zijn dat ik me vergis in het vleessoort). Vooral de varkensreepjes waren heerlijk!
Na goed gegeten te hebben ben ik bijna 'n uurtje in de Lounge gaan liggen wat uitrusten.
Halverwege vroeg een blonde dame of ze erbij mocht liggen, van mij mag je zei ik.
Ze ging tegen me aan liggen, zei dat ik het lekker warm had. Ze ging langzaam met haar hand na beneden en begon me af te trekken, toen ze vroeg om na een kamer te gaan antwoordde ik dat ik nog maar 30 euro had, waarop ze zei: jammer, volgende keer dan en weg was ze.
Heb hierna de bar nog paar keer bezocht voor wat drinken, en lange tijd in de whirlpool gezeten.
Tegen 9 uur ben ik na huis gegaan.
Minpunten: de handdoeken werden niet bijgevuld bij het welness gedeelte dus steeds als je een nieuwe handdoek nodig had moest je na de receptie.
Ander minpunt vind ik dat je geen extra geld kan pinnen, zo had ik nog maar 30 euro en wilde nog graag een 3de keer de kamer op, maar ik kon geen 20 euro pinnen.
Pinnen was alleen voor de entree en evt. extra drinken wat je gepakt hebt.
Al met al heb ik me prima vermaakt vandaag.
En ga dit snel nog eens doen! Alleen neem ik dan voldoende geld mee haha
Jimmy Doe
19 december 2012, 17:55
Minpunten: de handdoeken werden niet bijgevuld bij het welness gedeelte dus steeds als je een nieuwe handdoek nodig had moest je na de receptie.
Ander minpunt vind ik dat je geen extra geld kan pinnen, zo had ik nog maar 30 euro en wilde nog graag een 3de keer de kamer op, maar ik kon geen 20 euro pinnen.
Pinnen was alleen voor de entree en evt. extra drinken wat je gepakt hebt.
Al met al heb ik me prima vermaakt vandaag.
Dat is goed om te weten; dat je geen extra geld kunt bijpinnen!
Gr. JD
Ties85
23 december 2012, 17:42
Vandaag nog eens naar de Sixsense geweest nog even relaxen voor de verplichte feestdagen :angryfire: Rond 14.45 was de parking matig gevuld.
Gekozen voor het 30 euro tarief dat vanaf 1 januari niet meer geldig is eenmaal beneden in de bar was het rustig erg rustig een paar beren en weinig dames.
Een cola gepakt bij de nieuwe bardame leuke jonge meid uit dezelfde Limburgse stad afkomstig als ik dus daar even wat mee gepraat.
Vervolgen richting restaurant het ontbijt was er zo rond 15.00 niet meer als echte Limburger wel 2 stukjes verse vlaai genomen er was ook koffie/thee en verse jus.
Het houd niet over maar wel goed en we zijn hier niet om te schransen dat kan later bij het avond eten nog.
In de welness ook alles rustig ik geloof dat het Turks bad defect is dus dat zal wel even duren ( 2 weken bouwvak bij de meeste bedrijven )
Ook de dames en dan zeker ook de vaste dames hebben rust pauze geen een gezien de heren waren de hele tijd in de meerderheid.
Schat max. 12 dames ofzo misschien 15 maar zeker zoveel heren aanwezig eerst probeerde een rijpere Hongaarse hier boven omschreven als Elisabeth mijn aandacht boven te pakken.
Maar even laten gaan wou eigenlijk een dame de vorige keren gespot maar die nu schijnbaar dus ook even op vakantie is.
Nu heb je dit probleem eigenlijk op dit moment in de hele sector veel katholieke en orthodoxe dames pakken vakantie al valt orthodoxe kerst een week later.
Verder lekker relaxed het nieuwe jaar in waar ik deze club zeker vaker ga bezoeken:smile:
seksenfun
23 december 2012, 18:29
Stoombad nu al defect, da's heel erg snel (van Hollandse makelijk :smoke:)?
Iamlonely
30 december 2012, 19:32
Sixsens 29/12/2012
Na mijn avonturen van afgelopen woensdag gedeeld te hebben met Banana, moest er natuurlijk een plan gemaakt worden voor het weekend.
Wij besloten de zaak rustig op zijn beloop te laten en te kijken wat het lot voor ons zou bepalen!
Aldus rinkelde zaterdagmorgen de telefoon we gaan naar Sixsens! Ik had inmiddels al contact gehad met 2 andere beren die af zouden reizen naar LR!
De keuze voor iets vertrouwds of iets nieuws was snel gemaakt en ik had Gangbang Team Holland GmbH dit jaar al een paar keer in de steek gelaten door omstandigheden dus op naar Lemiers!
Ik pakte thuis een douche, reed mijn bolide door de wasstraat wat hij erg waardeerde. Snel nog even met de stofzuiger erdoor en hoppa ik reed al weer langs de vertrouwde Zuid-Willemsvaart! Nu had ik mijn bolide beloofd af te reizen naar de Heimat, dus stak ik onderweg een kleine liefdesverklaring tegen hem af!
Dat hij er weer schitterend uitzag, dat ik altijd van hem zou houden en ik van de week nog een dikke 21 halve uurtjes met een lekker mokkel weer aan hem besteed had! Hij gromde goedkeurend en dacht vast ja verrekte klootzak dat mocht ook wel een keer ik moet jou altijd maar overal naar die wijven brengen waar jij dit jaar weer een bescheiden modaal salaris achter hebt gelaten dus mag ik ook eens wat hebben! Ik legde hem uit dat ik vandaag geen keuze kon maken tussen NL, DE en BE en wij dus naar het drielandenpunt gingen! Hij stemde in en draaide soepeltjes de A2 op richting Maastricht!
Een kleine tussenstop gemaakt bij het tankstation, een heerlijke cappuccino genomen en onder het oorstrelend geluid van de Top 2000 op radio 2 verliep de reis naar Lemiers in een mum van tijd. Ik was nieuwsgierig naar de Sixsens had reeds enkele goede recensies gelezen op dit geliefde forum en was ook wel toe aan iets nieuws. De afgelopen week ben ik er toch weer achter gekomen dat hoewel ik hartstikke gek ben met mijn engeltje in de Villa, het voor mij een topwijf blijft ik toch niet te veel moet vastroesten en de spanning moet blijven opzoeken! Zoals men altijd zegt verandering van spijs doet eten is ook in dit geval van toepassing. Feilloos leiden de navigatie mij naar Rijksweg 1 en vlotjes draaide ik een verzorgde grindparking op!
Ik parkeerde mijn bolide en liep richting de entree. Hoe zou het zijn spookte het door mijn hoofd? Sommige van mijn avonturen op zoek naar iets nieuws eindigde in grote teleurstelling andere deden mij juist terugkomen op de gevonden plek! Het meest in mijn herinnering staat een vies, vuil, smerig hoerenkot in Spanje met een partij troosteloze verlebberde heksen waar je je drank van de bar af moest trekken omdat er waarschijnlijk nooit gepoetst werd! Maar aan de verzorgde entree en parking te zien moest het binnen toch in orde zijn! Ik werd uitermate vriendelijk ontvangen door de 2 theke dames en kreeg daarna een rondleiding van naar ik aanneem de grande chef zelf. Hij liet mij de lockerruimte zien en hoe het systeem hier werkt ik moet zeggen uitermate goed voor elkaar. Geen geklooi meer met sleutels, halskoorden enzovoort maar gewoon een armband die je mocht je uitermate dronken zijn naar de juiste locker kan begeleiden.
In de receptie had ik reeds 2 handdoeken en een badjas ontvangen alles in prachtig wit! Ik zou me vandaag dus omtoveren tot een echte ijsbeer!
Ik gooide mijn vermommingen in het dagelijks leven af, knoopte de warme handdoek om mijn middel, deed de badjas aan en om het geheel te complementeren waren er zelfs witte badslippers! Vol zelfvertrouwen ging ik op onderzoek in dit zoals ik later zou constateren goed verzorgde speelparadijs!
Alles zag er even mooi en verzorgd uit en bovendien was alles prima schoon! Ik hoorde wasmachines draaien zag poetsvrouwen ijverig rondlopen hier heerste orde en netheid iets wat lonely wel kan wardeeren!
Ik liep langs het wellness gedeelte en zag een mooie doucheruimte, een sauna op een temperatuur van 90 graden, een bio-sauna, een jacuzzi en een Turks stoombad en een mooie grote doucheruimte. Tegenover het wellness gedeelte trof ik een rustruimte aan met comfortabele banken in een soort van Arabische stijl erg mooi!
Ik liep verder en keek vanaf een balustrade naar beneden in een gezellige bar. In het midden is een ronde bar gebouwd met daaromheen gezellige zitjes en plekken om te liggen c.q. te hangen. De sfeer was huiselijk gezellig en aan de bar voegde ik me snel bij Banana en Dhr. N. we dronken samen een paar biertjes en het was gezellig om gewoon eens even bij te praten zonder meiden die iedere 5 minuten proberen je op de kamer te slepen! Ik besloot als een soort inspecteur van de Michelin gids om de wellness even te gaan testen, de jacuzzi mocht misschien een paar graadjes warmer maar dat kan persoonlijk zijn. Het was gewoon allemaal prima voor elkaar dus ook hier een hele dikke voldoende!
De sfeer, de bediening, de interactie met de dames niet opdringerig maar als je wou had je zo hun aandacht...Het beviel Gangbang Team Holland GmbH allemaal prima.
Dhr. N. kwam nog een bekende tegen die in eerste instantie een kleine schok kreeg, maar wel direct inzag dat Dhr. N. het motto spreken is zilver, zwijgen is goud heiligde! We maakte zo met zijn viertjes aan de bar een praatje over van alles en nog wat, de avonturen die afgelopen jaar allemaal beleefd waren en het bier vloeide rijkelijk! Ook de muziekkeuze in deze club was goed, evenals het volume van de gedraaide muziek! Niet te hard, maar gewoon op een gezellig niveau zodat mensen zich ook nog met elkaar kunnen onderhouden! Voor dit alles dus ook weer een dikke voldoende!
De line-up! Ik meen ongeveer 10 tot 15 dames gezien te hebben, maar vind dat je daar in deze tijd van het jaar niet over mag oordelen!
De meeste waren niet echt mijn type en de enige die eventueel in aanmerking zou kunnen komen was bezig aan een soort van pannenkoek sessie!
Deze jongen leek wel familie van Bluebear zo legde hij het mokkeltje in de watten, maar ok laat maar doen eerst bierdrinken en Gangbang Team Holland GmbH heeft altijd tijd genoeg en gaat nooit naar huis dus mijn kans zou vast nog komen! Het moment kwam ook het was niet de fuck of the century, maar het lieve mokkeltje deed erg haar best en had de 50 euro smeergeld dan ook dik verdiend. Toen ik boven aan de receptie een handdoek gingen halen vroeg de chef of alles naar wens was? Jazeker, maar ik informeerde nog even naar de line-up en hij verzekerde mij dat naar de jaarwisseling als alle meisjes weer terug zijn van vakantie er ongeveer een vaste bezetting is van 30 a 40 dames. Dat is dus nog een punt van onderzoek voor de toekomst wat Iamlonely voor 2013 zal gaan inspecteren!
De dag ging over in de avond en wij hadden het prima naar onze zin! Tegen kwart voor twaalf vonden wij het tijd om deze mooie tent te verlaten en verder te trekken in de wijde wereld! Het was een prima relax dag geweest met vriendelijk personeel, leuke meiden in een prachtige en mooie schone club! Wat mij al direct opviel bij binnenkomst en wat ik nog niet vermeld heb maar zeker een pluspunt is vind ik! Dat ook een de minder valide mensen gedacht is! De trap naar beneden van de ontvangst naar lockerruimte en wellness is voor zien van een traplift!
Samenvattend vind ik de Sixsens een aanwinst voor saunaclubland en is het een welkome afwisseling om op zijn tijd eens te ontsnappen aan het Duitse geweld!
Deze tent verdiend echt een kans en ik wil alle beren dan ook oproepen om er eens een kijkje te gaan nemen! Ook ik zal in 2013 nog wel eens terugkeren om te zien hoe de line-up en club zich ontwikkeld! Nu het jaar is bijna om beste ijsberenvrienden en morgen zal ik 2012 waarschijnlijk afsluiten in de PHG!
Wie ik daar ontmoet dat lezen jullie binnenkort, maar ik wens jullie allemaal alvast een gezond, geil, spannend en respectvol 2013!