Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen, 1e helft 2014
licky luke
30 juni 2014, 10:38
Het verrast mij wel dat licky luke stelt dat er in deze club slechts matig geanimeerd wordt
Goed lezen:
maar dat is in SixSens niet zo nodig omdat de meeste dames daar heel relaxt in de omgang en animatie zijn.
Er is verschil tussen MATIG en RELAXT...
Er wordt voldoende geanimeerd, maar zelden op een agressieve wijze. Dat maakt het animeren (en er wel of niet op ingaan) een stuk relaxter dan in enkele andere clubs....
En ja... de meeste dames hebben een fijne neus voor "easy money".... maar dat leer je vanzelf wel te weerstaan... hoort bij het spel...
Nog niet klaar voor een club als GT?
Dan neem zeker maar een wingman mee als je ooit naar een service club als Haus Panthera of Babylon gaat (en meer)...
Bubbelbader
30 juni 2014, 14:09
In SS wordt af en toe wel aggressief geannimeerd]. Dit dan vooral als er weinig broodwinning voor de dames is en buiten het zicht van de bedrijfsleiding. Met name doordeweeks overdag kun je dit wel eens treffen.
Sjeng1960
30 juni 2014, 19:28
In SS wordt af en toe wel aggressief geannimeerd]. Dit dan vooral als er weinig broodwinning voor de dames is en buiten het zicht van de bedrijfsleiding. Met name doordeweeks overdag kun je dit wel eens treffen.
In mijn ervaring worden vooral de nieuwe gasten 'enthousiast' benaderd wat wellicht bij een eerste bezoek als agressief word ervaren. Hoe je het ook draait of keert; de DVP's zijn aanwezig om geld te verdienen en proberen hun verleidingskunst graag bij nieuwkomers uit. Als je deze dames netjes afwimpelt hebben ze er geen enkel probleem mee. Als vaste gast (waartoe ik mij inmiddels reken) weten de vaste DVP's met wie je graag omgaat en met wie niet, en word je ook op weekdagen met rust gelaten als je geen interesse toont. Uitzondering op dit gedrag zijn meestal de 'eendagsdames' die denken dat in SS snel en veel geld verdient kan worden. Tot op heden vind ik de sfeer in SS echter zo goed dat ik geen behoefte heb elders te gaan kijken.
pistoleeke
30 juni 2014, 21:40
Geen behoefte om elders te gaan kijken?!??:hammer:
Dacht ik ook tot ik eens in het liefelijke duitse dorpje Brüggen verzeilde.:biggrin::biggrin:
Ps.: sixsens is trouwens een zeer leuke club!
@FireQ:
Die dames zijn toch niet stom: Zij weten wel wie een 'regular' is, en wie voor de eerste keer oploopt.
Mijn ervaring: Als je uw voorkeuren duidelijk maakt, bent je naar de tweede keer heelemaal af van die jagertjes...
En voor mijn smaak zijn er genoeg pareltjes in SS, neem gemakkelijk de tijd die juiste voor jou te vinden!
licky luke
30 juni 2014, 22:25
Geen behoefte om elders te gaan kijken?!??:hammer:
Dacht ik ook tot ik eens in het liefelijke duitse dorpje Brüggen verzeilde.:biggrin::biggrin:
Ps.: sixsens is trouwens een zeer leuke club!
Dacht ik ook een tijd geleden, totdat ook ik in het liefelijke duitse dorpje Brüggen verzeilde... en daarna dacht ik het weer... :biggrin:
Ieder zijn ding, zeg ik maar... en maar goed ook anders werd het veel te druk bij bepaalde clubs!