Volledige versie bekijken : Sixsens, Algemene verhalen, 1e helft 2015
hazard26
5 mei 2015, 13:12
Afgelopen vrijdag weer eens een keer richting SS gegaan. Met o.a. bartdepauw afgesproken die ik een tijdje niet meer had gezien. Helaas iets later dan gepland aangekomen in Lemiers door de 1 mei drukte. Ik stond goed en wel in de kleedruimte of daar kwam Elena , ze had me alweer gespot. De afgelopen 3 maal is dit ook gebeurd kuch kuch iets met zesde zintuig ?.
Enfin na een verfrissende douche opzoek gegaan naar bartdepauw die met een andere kameraad al aan de bar zat.
Natuurlijk even bij moeten praten over vorige bezoeken etc.
Aan de bar gezelschap gekregen van een nieuwe Roemeense en een nieuwe Hongaarse. Werkte er allebei pas een dag of vier.
Helaas ben ik de namen vergeten maar allebei waren ze niet mijn ding. Heb ze beleefd afgewimpeld en gezegd dat ik eerst ging eten. Het eten was weer goed verzorgd dit keer. Voor elk wat wils van zalm tot kip. Helaas waren de desserts snel weg. Maar goed het eten is bijzaak maar het smaakte weer super !.
Na het eten eerst nog even een rondje wellness gedaan met bartdepauw. Elena kwam bij de wellness voorbij en zei dat ze in de bar op me wachtte. Ik had ondertussen wel zin gekregen om te gaan kameren dus nog even gedoucht en toen naar de bar gegaan.
Daar eerst nog even wat gedronken met Elena en gekeuveld over van alles nog wat.
Op de kamer was het zoals altijd super met haar. Zij is een van mijn favorieten in SS.
Later nog een gekamerd met Domenika. Een hele lieve meid die goed kan zoenen. Echter haar pijpkunsten vind ik minder. In het begin veel te zacht voor mij en toen ik vroeg of ze iets harder kon pijpen kwamen haar tanden er aan te pas wtf?
Toen maar erop aangestuurd om te gaan neuken , dit was goed echter is ze misschien wel wat te nauw.
Herhalingsgevaar zit er op dit moment niet in. Ik heb beter gehad in SS en zal eerst nog andere proberen voor dat ik bij haar kom.
Het was weer een geslaagde dag in SS. Met een super sessie en een normale sessie. Het eten en wellness waren weer tiptop in orde en het was weer erg gezellig met bartdepauw en co.
Flyerke
8 mei 2015, 22:07
Na weer een rit van bijna 2u kwam ik rond 1300u aan , de parking stond goed
vol wat voor een donderdag meer en meer blijkt normaal te zijn.
Bellen hoef ik al geruime tijd niet meer de doen, zodra ik verschijn draaien de
poorten van het paradijs der lusten gewillig open:biggrin:
Vriendelijk ontvangen door de theke ,me omgekleed,een paar dames goeiedag
gezegd en naar de bar voor een pintje of twee zoals gewoonlijk.
Daarna lekker ontbeten ,een bubbelbatje ,naar bar waar ik een nieuwe vlaming
leerde kennen die zijn eerste stapjes in het saunawereldje had gezet,tijdens
ons gesprek kwam Cathalina me schaken dus naar de kamer ,waar ik weer
een fijne ervaring mee had het word hoe langer hoe beter met deze meid:freu
Na een sauna beurt begaf ik me terug naar de bar,waar ik een mooie dame zag
zitten die ik nog niet eerder had gezien ,ik had eigenlijk nog geen zin op een 2e
kamergang maar dat veranderde snel ,ze stelde zich voor als Angel en terwijl
ik dit schrijf meen ik dat ze haar naam waard is.
Na een fijn gesprek polste ik naar de diensten op de kamer,waarop ze antwoorde
beoordeel mij na de kamergang, wel nu het was top:) lang geleden dat ik zo een
super pijpsessie heb beleefd er is zelfs een 2e kamergang van gekomen.
Angel
28 jaar
Spaans roemeens
Zwart halflang haar
Mooi gezicht
Superslanke body
Mooie b cup
Hopelijk blijft ze daar een tijdje
Grts F
licky luke
9 mei 2015, 13:44
10 april Angel leren kennen in Acapulco Gold, schijnbaar beviel dat toch niet zo...
Daarvoor gewerkt in Acapulco, maar ze heeft zich volgens mij al aardig op gebied van animatie en presales aangepast...
Ze heeft een aparte pijptechniek waar je gek van kunt worden, in positieve zin dan...
De 28 lentes zie je er niet van af en het in inderdaad een engeltje...
Aangezien deze club nog in mijn (zeeeer subjectieve!) overzicht ontbrak, moest het er een keer van komen. Toch wel benieuwd om te zien (en voelen) hoe ik deze club zou ervaren. Nadeel vind ik zelf de enorme afstand, het is in reistijd verder dan alle andere clubs die ik vaak bezoek in NRW, en het schiet maar niet op op die Nederlandse wegen.....
Gek genoeg deed ik er maar 2 uur over, half uur korter dan ik had verwacht :cool:
Vriendelijke ontvangst door een thekefrau die me wel erg bekend voorkwam, maar goed, op naar de omkleed ruimte met douches. Erg nieuw allemaal. Toen naar de tuin en zoals te verwachten zat hier een heel legioen Vlaamse en Nederlandse SS-gangers in het zonnetje aan het bier. Een gezellige boel, blijkbaar zijn daar ook geen vrouwen voor nodig, want die waren in geen velden of wegen te bekennen :cool:
Na een tijdje kwamen er gelukkig een aantal dames bij staan, met de (tevergeefse) hoop dat de mannen mogelijk wel zin hadden in een kamergang. Zaten aantal leuke exemplaren tussen, maar krijg nou, die dames kwamen me ook al erg bekend voor......waren dat niet Sascha en Alice uit, hoe heet die club ook alweer??? Enigszins confuus keek ik om mij heen. Zag toch echt 6-tal SS-gangers die zoals altijd heerlijk van zon en drank aan het genieten waren.....maar wat deden Sascha en Alice hier dan? En waarom gingen die mannen niet met hen naar de kamer???
Toch maar even naar buiten gelopen: op de parkeerplaats wel erg veel Duitse, maar ook een paar Belgische, Franse en NL kentekens. Op zoek naar een straatnaambord.........ah daar...............Oststrasse??? Nou ja, snel even een willekeurige voorbijganger aangesproken: "Hallo, mag ik wat vragen, waar ben ik hier en hoe heet die club waar we voor staan?" Verbaasd gezicht: "Wass?" Tsjonge, dan maar in het Duits de vraag herhaalt, waarop in het Duits, met zwaar Russisch accent werd gereageerd: "Ach so, hass Du zuviel getrunken oder so? Du biss genau so wie der Eddy, der Chef! Wir sind in Elsdorf, und komm schnell wieder rein. Ich brauch erst ein Vodka, aber dann gehen wir auf Zimmer zusammen!" :eek:
Langzaam werd het me duidelijk...........ik was gewoon in Babylon, maar door de invasie van SS-gangers helemaal van slag. Leuk om die SS sfeer ook een keer in Elsdorf te ervaren. En fijn dat Marina me weer naar Heaven 7 heeft kunnen brengen :biggrin:
Hoe het verder verliep, lees je hier (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=428595#post428595).
KanariePiet
9 mei 2015, 15:41
Gisterenavond ben ik, na een bezoek aan Babylon, samen met Licky Luke, Deket en Vendezz weer in Sixsens beland. Ter plaatse hebben we onder andere Bob0808, dhr N en de Banaan ook nog aangetroffen.
Ik heb maar zo'n anderhalf uur in de bar rondgehangen, van 22u tem 23u en van 2u tem 2u30. Vooral tussen 22u en 23u was er veel volk aanwezig en hing er een heel leuke sfeer in de club, veel aangenamer dan eerder op de dag in Babylon.
De line-up was in orde. Ik heb gisteren weer een handvol nieuwe gezichten gezien, waaronder een paar heel interessante.
Met 1 van die nieuwe meiden: Juliana, heb ik gisteren al gekamerd, en dat ineens maar liefst 3 uur! Ik denk niet dat het me ooit eerder overkomen is, dat ik tijdens een eerste kamergang met een meid zolang op kamer blijf. Het is een schatje en het was een topervaring. Uitgebreide recensie volgt later.
Van het eten kan ik uiteraard niks zeggen, maar Deket gaf wel mee dat de pizza hem was tegengevallen.
Het was gisteren een kort bezoek aan Sixsens, maar dankzij Juliana is het weer een topavond geworden.
SS: tot snel!
licky luke
10 mei 2015, 11:28
Sixsens, maandag 4 mei
Op deze maandag (als mijn favoriete Bulgaarse dames er vrijwel nooit zijn) een onverwacht bezoek aan Sixsens gebracht.
Op mijn bericht dat het al rond etenstijd was en ik geen zin had om te koken werd ik door Ohhlord uitgenodigd om samen een hapje te eten in Sixsens waar hij toch al was (in goed gezelschap van Carmen dus zeker niet eenzaam).
Toen hij aangaf dat ie wat nieuwtjes voor me had, waaronder het feit dat Angel (ex-HacaPulco Gold/ex-Acapulco) nu in Sixsens gespot was en daar zielig alleen rondliep, en dat ik de rest van de nieuwtjes enkel ter plaatse kon krijgen, was ik snel omgepraat om de Koreaanse bolide richting Lemiers te sturen...
Helaas heb ik na aankomst en gezamenlijk diner Angel nauwelijks nog gezien, dus zo eenzaam en zielig had ze het die avond toch niet... Daarnaast was het weerzien na onze kamersessie in HacaPulco Gold toch wat koeler dan verwacht, dus zo'n geweldige diepe indruk had ik daar toch niet achtergelaten blijkbaar...
Geen probleem, we passen de planning gewoon aan en ik schakelde met gemak in mijn standje "Kom me maar halen als je durft"... ofwel, ik zit hier goed, amuseer me wel en wie zijn best doet om me op kamer te krijgen die verdient dan ook een kamertje...
Waarop ik Adelina tegen het schone lijf liep... zo zo, die kende ik nog niet... Beneden in de bar wat gekletst, knipoogjes en zo, kwam wel professioneel over en dus nog even in de wacht gezet... maar ze bleef toch wel spoken in mijn hoofd... dus eens kijken of ze haar best wilde doen op deze toch wel zeer rustige dag... mama moet aan het einde van de immers toch met centjes thuis komen, nietwaar?
En zo kwam het dat ik even op het overdekte terras zat te kletsen met Ohhlord (ik kreeg eindelijk die andere nieuwtjes te horen in een pauze tussen zijn kamertjes met Carmen) en dat Adelina in de deuropening verscheen. Enkele blikken gewisseld en daar kwam ze dan, nestelde zich op mijn schoot en begon wat te knuffelen op een manier waar ik wel warm van werd...
Qua uiterlijk en gedrag kan ik er niks negatiefs van zeggen, ze is mooi, lief, aardig, heeft humor en verzorgt zich erg goed en rook erg lekker zwoel... wat er dan ook voor zorgde dat ik er wel nader kennis mee wilde maken... Sleutel halen, op naar eenkamer en daar zag ik inderdaad een pracht van een lichaam en een stralende glimlach...
Zoenen kan wat mij betreft nog iets beter en dieper, maar dat zie ik wel vaker in een eerste sessie met een dame, in een volgende sessie gaat dat vaak al stukken beter omdat je elkaar wat beter leert kennen... Pijpen deed ze prima en ze nam ook het initiatief om zelf te mogen genieten en mij met mijn tong richting haar heerlijke poesje te dirigeren..
Neuken was op zich ook prima, maar daar stond mijn zin niet zo heel erg naar omdat ik die dag niks gepland had en gewoon een beetje lui was... dus condoom er weer af en weer heerlijk laten pijpen... Uiteindelijk met het handje en wat glijmiddel klaargekomen en heerlijk nog even met haar relaxt... Toch altijd lekker om op zo'n ontspannende manier later op de avond thuis in je bed te kruipen...
Herhalingsgevaar is serieus aanwezig, al was dit meer een sessie met ontspannende seks en voelde ik niet de klik die ik had gehoopt, maar zoals gezegd kan een tweede sessie daar wel eens verandering in brengen...
christiano
11 mei 2015, 22:24
Afgelopen zaterdag in Six geweest. Het was super gezellig om weer een aantal "oude"vrienden te zien.
Gezellig ! Goede bediening, leuke gastvrouw en prima steak. Het gebak is minder (Duits denk ik) geen suiker.
Maar voor de rest compliments !
BefBeer
12 mei 2015, 08:46
Juist omdat het duits gebak geen suiker, nee; veel minder suiker heeft eet ik dat soms wel! :)
Duits en zwitserse slagrm is zonder suiker.
BefBeer
Vrijdagavond na dagje Babylon deze tent gefrequenteerd en in tegenstelling tot mijn vorige bezoeken, waar een kreng van een blonde thekefrau stond, was deze zwartharige wel heel vriendelijk en warm. Warm eten was er echter niet meer, en de pizza had LR niveau, dus matig lekker. De line-up en ambiance was dzn weer uitstekend,. Ga normaal nooit op vrijdag, kwam nu goed uit, maar op zaterdag is het daar ook zo.
denk zelfs dat ivm line-up deze tent kan wedijveren met GT en zelfs Samya.
zag een van de allerknapste iets te laat, Kanariepiet merkte haar net iets eerder op maar had ook een mooie, die Adrina of Adelena.
verder beren tegengekomen die je overal aantreft zoals Banaan, Cupido, Mineme, Vendez, Lucky Like etc
licky luke
12 mei 2015, 19:23
Sixsens maandag 11 mei
Dagje relaxen met kletsen en ketsen...
Het mooie weer, Eddy_V die er heen ging, weer geen zin om voor mijn eigen eten te zorgen, Juliana, Angel, en nog wat namen... allemaal voordelen die me door het duiveltje vanaf mijn linkerschouder werden toegefluisterd..
"Maar je werk dan? En de tuin, en de was, de strijk? Denk eens aan de clubkas, die toch al zo hol klinkt. En je favorietjes uit Bulgarije zijn er toch nooit
op maandag..." hoorde ik dan weer van het engeltje op mijn rechterschouder.
"Ach, dat werk en zo komt wel als het regent, geen probleem, en je favorietjes maken wel vaker een uitzondering op de maandag", klonk het weer van links.
"Nou, het werk stapelt zich anders op en het kan maar gedaan zijn" (van rechts), "en de kans dat je favorietjes er zijn is wel heel erg klein..."
"Ja, maar er is nog genoeg ander snoepgoed waar je dan kennis mee kunt maken en Eddy_V wil ook graag eens met je bijpraten", van links...
En zo ging dat maar door, terwijl ik al op de Kawasaki richting Lemiers reed. De vleugeltjes op mijn beide schouders waren zo druk in gesprek met elkaar dat ze pas merkten wat er aan de hand was toen ze opeens Maggy zagen achter de receptie.... die twee had ik dus mooi gefopt! Want Licky Luke doet meestal toch wat ie zelf wil...
Ooit heb ik mezelf beloofd om zoveel mogelijk te genieten van het schaarse mooie weer in ons kikkerlandje, althans voor zover dat mogelijk is, want enig plichtsbesef is mij dan toch nog gegund. En gisteren was het mogelijk... vond ik. En ik heb er geen spijt van gehad, nee nog steeds niet...
Zoals de ondertitel al zegt, relaxen met kletsen en ketsen...
Overall plaatje: De sfeer was top, buitenbar open, bbq later op de dag ook open, dames zeer toegankelijk en communicatief, zowel voor als achter de bar/receptie.. een dagje "Centerparcs Plus" zeg maar... en dat voor een luttel bedrag van € 40,00... (exclusief deelname aan de diverse activiteitenprogramma's uiteraard).
Bij binnenkomst de motorjack en helm netjes afgegeven en laten opbergen, dat past toch niet in de kastjes. Meteen presentje voor Maggy overhandigd, waarop ik de rest van de dag met een stralende glimlach als "Schatz" betiteld werd... Bij het afrekenen stond Sibel voor me in een uiterst aantrekkelijke bodystocking, heerlijke billen, dus een goed begin van mijn dagje uit. Wat grapjes gemaakt, gevraagd of zij mijn entree wilde betalen maar helaas, ze had de dag ervoor geen enkel kamertje gemaakt dus dat zat er niet in... Maar ik kreeg wel een dikke zoen ... dat dan weer wel.
Kijk ik even om me heen, wie komt er binnen? Domenika! Die er doorgaans dus niet op maandagen is... Ik voelde gelijk iets van mijn rechterschouder afvallen (:biggrin:) en kreeg een smile tot aan mijn oren. Zij overigens ook, dus mijn dag kon al niet meer stuk... Ik moest enkel mijn plannen gaan aanpassen, plannen die niet pasten in een aanwezigheid van haar en ongetwijfeld ook Laura... Maar slechter werd mijn dag er zeer zeker niet op...
Omkleden, beneden wat dames begroeten en daarna Eddy_V zoeken, die net bleek binnen te zijn gekomen. Samen een uitgebreid ontbijtje/brunch gedaan, inclusief lekker gebakken eitjes natuurlijk, en we waren net klaar toen Domenika ook het restaurant binnenkwam. Big smile, weer kusjes en tot laters, want we kwamen natuurlijk ook om van het mooie weer te genieten. Drankje erbij en het kletsen kon beginnen. Even later verscheen Denisa aan de buitenbar, dus wederom drankje en ook met haar bijgepraat. Tussendoor een verkoelende duik in het zwembad en verder de insteling "wie doet ons wat...".
Zoals elders al geschreven, relatief veel dames op terras, aan en in de pool, dus buitengedeelte was gezellig gevuld. Adelina werd nog even in de pool gegooid door een klant van haar, dus die wist meteen waar haar grens lag als ze hem wilde teasen... Geen agressief gejaag meegemaakt deze dag, enkel vriendelijke dames die open stonden voor een praatje, grapje en soms een kusje en een knuffeltje.
Op een gegeven moment bleek de drankautomaat van de buitenbar defect. Ik ging dan maar drankjes beneden halen, waar Denisa inmiddels weer de bar bevrouwde. En op de terugweg passeerde ik dus weer .. Domenika... Ik heb dan ook maar meteen een date voor 17:00 uur vastgelegd, daar kwam (en wilde) ik toch niet meer om heen... en ik keek er dan ook niet van op dat het ijs in de colaatjes al gesmolten was voordat ik weer buiten was... Overigens was daar een vriendelijke meneer van de servicedienst bezig de drankenautomaat te repareren en die keek zijn ogen uit van al dat vrouwelijk schoon om zich heen... toch weer leuk om 's avonds aan de dis thuis aan vrouwlief te vertellen ...
Op een gegeven moment wilde (nee, moest) ik even het toilet bezoeken, ik denk, ik laat mijn badjas hier, mijn handdoek en mijn cola, zodat ze zien dat deze ligstoel bezet is. Kom ik terug, alles weg, nieuwe handdoek neergelegd en ik dus naar de (nieuwe) donkere mevrouw achter de bar, die zo vlijtig was geweest om op te ruimen. Tja, ze had inderdaad gedacht dat diegene die daar gezeten had was weggegaan zonder zijn spullen op te ruimen, ze wilde nog even "foei" zeggen maar besefte toen dat ik er dus nog was... Ik maakte haar duidelijk dat ik het op zich geen probleem vond, alleen dat mijn telefoon nog in die badjas zat... en hij was helaas niet wasmachine bestendig... (oké, nog nooit getest, maar ga daar maar van uit). Mevrouw meteen gaan lopen voor mij en kwam direct terug met ... een nieuwe badjas! Heel lief en aardig natuurlijk, maar het ging mij nou net om die telefoon die er in zat, dus opnieuw lopen, iets langer weggebleven en ja hoor, daar kwam de combinatie van badjas met telefoon toch weer terug. Jullie zijn dus gewaarschuwd...
Bijna 17:00 uur, Eddy_V ging een tweede rondje doen en Domenika zat met wat landgenootjes buiten op het terras, onderwijl schalkse blikken mijn richting uit werpende, vast en zeker zodat ik onze date niet zou vergeten. Ik haar dus straal passerend naar binnen gelopen, en bij Maggy gevraagd of de sleutel van kamer 11 vrij was en of ze die heel even vast kon houden. Terug naar het terras en Domenika aangesproken met de simpele woorden "Eleven?", waarop ze opsprong en me mee naar binnen sleurde...
Twee uur later had ik (en zij) weer genoten van elkaar en een heerlijk intieme sessie. Details doen er niet toe want dan wordt dit stuk echt te lang en ik respecteer de privacy van de dame in kwestie, maar genoten dat ik heb... en het wordt nog steeds beter met haar...
Na ons kamertje hebben we samen van de bbq gegeten, waarna Domenika zich weer richting de bar begaf en ik begon aan mijn recuperatie aan het zwembad. De zon was weg maar de temperatuur was uiterst aangenaam om er in een ligstoel even weg te zakken en van mijn sessie na te genieten. Op een gegeven moment kwam Crystal nog even buurten en bijpraten en kort daarna daalde de temperatuur toch wel zodanig dat ik me ook maar richting de bar begaf.
Ook daar was het weer gezellig met de dames en een handjevol heren en kwam ik aan de bar te staan bij Laura en Sibel, waarvan de laatste me probeerde te verleiden tot een kamertje, desnoods een trio met Laura erbij omdat ze zag dat mijn interesse meer naar Laura uit ging. Helaas, dat bewaren we misschien voor een andere keer... Op een gegeven moment deed ik een toiletbezoekje gevolgd door een douche om me voor te bereiden op een kamertje met Laura, echter toen ik terug in de bar kwam zag ik ... geen Laura... ook Domenika en Sibel waren niet meer daar, echter wel hun landgenote Juliana. Dus ben ik daar maar even bij gaan staan en voor ik het wist kroop ze in me en kreeg ik een paar toch wel heel lekkere zoenen... waar de lagere regionen uiterst positief op reageerden... Het zou dan ook niet lang duren voordat ik dan maar voorstelde om de kennismaking op een kamertje voort te zetten. Hoe dat ging zie je in haar eigen topic, in ieder geval naar volle tevredenheid maar nog steeds in de schaduw van mijn eerdere kamergang met Domenika (je moet het beste eigenlijk ook voor het laatst bewaren, stommerd...).
Afijn, het ketsen zat er weer op, het kletsen bijna en de avond liep al weer op zijn einde. Op de trap kwam ik wat dames tegen die in pyjamaatje op weg waren
naar een slaapplaats en waarvan er een aantal nog even een afscheidskusje wilden.. Beneden kwam ik Domenika tegen, inmiddels in burgerkledij (ook leuk), die me vroeg mee te gaan naar het overdekte terras waar ze op Laura en een taxi wachtte. Uiteindelijk ook van deze schatjes afscheid genomen terwijl Maggy vertederd toekeek en zei dat ik me toch maar gelukkig mocht prijzen met al die afscheidskusjes van al die lieve dames... haha! Nog snel een biertje gedaan in de bar, afscheid genomen van Denisa en boven uiteraard van Maggy, Kawasaki opgezadeld en rustig weer huiswaarts getuft... wat een heerlijk dagje was het weer geweest!
Goddelijk!
Ik wilde opeens de kortste recensie van dit jaar schrijven.
Geen vooronderzoek gedaan, dus ik weet niet of het gelukt is. ;-)
Gisteren: weeronline.nl voorspelde voor vandaag een 10 in Lemiers.
M.a.w. er word heel mooi weer verwacht.
Morgen is een feestdag en vrijdag is zo'n tussendag met misschien beide dagen wel heel veel volk in SS.
Ik heb het liever wat rustiger en besloot gisteren dus om vandaag maar eens te gaan.
Overigens een van de weinige dagen dat ik niet op een vrijdag in SS kwam.
De reis verliep voorspoedig, Limburg is prachtig. het was inderdaad heel mooi weer en het was lekker rustig in SS met volop mooie meiden.
Ik was o.a op zoek naar Juliana.
(Dat is toch wel de kracht van dit forum: je kunt gericht zoeken, afgaande op de posts van je medeberen.)
Misschien heb ik haar gezien, maar het meisje dat ik zag had geen donkere haren. En ik had de beschrijving van haar uiterlijk uiteraard niet onthouden, ik dacht dat ze donker was.
To do: Topic nalezen en bewaren voor een volgende keer.
Lolita met haar blote borstjes maakte me in 2 minuten helemaal geil met van die oorzoenkusjes, maar ik wilde toch liever eerst even ontspannen en kijken wie er nog meer zouden komen. Ik was tenslotte net binnen en was nog een ontbijtje aan het eten.
Leuk overigens dat ze me herinnerde na lange tijd. Ook dingen waarover we toen gesproken hadden wist ze nog; heel triviale dingen over vakanties en zo.
Zonder meer voor herhaling vatbaar, maar helaas voor haar (en mij?) niet vandaag.
EntoenzagikVictoriaentoenzeiikdatiknogevenietsging etenenzeiooktegenhaardatzenietmeteenanderemanmoest meegaanentoenikterugkwamzeizeZimmerentoenzeiikjaen toenzijnwemeerdaneenuuropdekamergeweest.
Wow. Ik was dus meteen helemaal verkocht.
Fooitje was wel op zijn plaats.
Het is dat ik af en toe (altijd?) op zoek ben naar nieuwe vrouwen, anders zou ik wel vaker met Victoria kameren.
Dort, wo du nicht bist, dort ist das Glück.
Domenika kwam ik tijdens mijn verblijf vandaag in SS af en toe nog tegen. Ze gaf me telkens een lief kusje en drong niet aan op een kamergang. Het bleef bij: we zien elkaar later nog wel? Domenika heeft zo héél veel punten gescoord.
Lief, herhaaldelijk een beetje presales, maar omdat het duidelijk was dat dat er vandaag niet in zat uiteraard ook niet teveel.
Conclusie:
Een uitermate geslaagde dag, waarbij ik ben vergeten te zeggen dat de lieve ommeletjesmevrouw me 's morgens nog van de nodige eiwitten heeft voorzien.
KanariePiet
14 mei 2015, 14:24
Gisteren ben ik, na een geflopt bezoek aan het openingsfeest van ACA Gold, samen met Tjeppah en Deket weer naar Sixsens getrokken. Aangekomen om 16u en de club 8 zalige uren later weer verlaten.
Het zonnetje straalde gisterennamiddag, dus Deket en ik installeerden ons logischerwijs onmiddellijk aan het zwembad, waar het gezellig was, maar zeker niet overdreven druk. Enkele meiden luierden in de zon, anderen waagden een plons in het water, nog anderen zaten gezellig bij collega ijsberen. Er heerste een top vakantiesfeertje.
Zelf kreeg ik al snel het gezelschap van Bulgaarse Juliana, het 42kg wegende pocketmeisje, met wie ik afgelopen vrijdag een 3 uur durende, extreem intieme GFE+++ sessie had beleefd. Ze kwam onmiddellijk knuffelen en kroop heel lief tegen me aan. Ik miste echter een zeker intimiteit. De kusjes waren afstandelijker dan ik me van enkele dagen eerder herinnerde.
Na een tijdje heb ik me met Juliana naar de bar verplaatst, waar ook een gezellig vakantiesfeertje hing. Eerst hebben we een tijdje aan de bar gehangen en daarna hebben we ons naar een zeteltje verplaatst.
Juliana is een superlieve meid, maar ze kwam gisteren maar niet los. Knuffelen, knuffelen en nog eens knuffelen, maar weinig tot geen gezoen en dus werd ik er niet bepaald opgewonden van.
Omwille van de herinnering aan de sublieme eerdere kamergang en uiteraard voor dat mooie, strakke, kleine lijfje en die killer ogen, gaf ik na een tijdje toch aan dat ik nog even samen met Julia buiten een frisse neus wou gaan halen en dat we daarna een kamertje zouden maken.
Ergens in de communicatie is er echter iets zwaar misgelopen, want nadat ik snel nog een toiletstop had gemaakt, trof ik Juliana plots boven al etend aan bij haar vriendinnen. Voor mij was er geen plaatsje vrij en Juliana maakte ook geen aanstalten om naar mij toe te komen om samen iets te eten.
Niet getreurd, ondertussen was Tjeppah aangekomen, dus we vulden beiden een bordje (lekkere barbeque!) en installeerden ons aan een vrij tafeltje. Niet veel later zouden Deket en Meggi, die mij de voorbije weken enkel boze blikken had gegund, ons vergezellen.
Meggi haar boosheid bleek gisteren plots verdwenen als sneeuw voor de zon. Het was terug de vrolijke meid van weleer waar ik een tiental uitstekende kamers mee gemaakt heb.
Waarom weet ik niet, maar voor Meggi was het duidelijk een uitgemaakte zaak: ze zou me gisteren op kamer krijgen, en daar zou ze alle registers voor open trekken. Wat volgde was een heel uitgesponnen presale sessie, die niet anders kon dan eindigen in een kamergang. Julia zag het allemaal eerst met verbaasde en niet veel later met razende ogen aan. Dit had ze duidelijk niet verwacht. Ik btw ook niet.
De presales van Meggi dus... die bleven maar duren. Grappen, grollen, plagen, knuffelen, zoenen... Net als met een echt vriendinnetje. Tussendoor heb ik toch nog kunnen kennismaken met Kwakje, een heel toffe, Belgische ijsbeer die duidelijk ook genoot van zijn tijd in Sixsens!
De kamergang zelf, tja... Na afloop vroeg ik me af waarom ik deze Bulgaarse schone zolang links heb laten liggen. Zoals altijd startte de kamer in een hoge GFE modus om geleidelijk aan over te gaan in een geile PSE. 2u noeste arbeid en 2 stevige orgasmes later, verliet ik de kamer en strompelde ik naar beneden, waar Ohhlord, die ondertussen ook aangekomen was, me met een grote grijns toeriep: kamertje gemaakt KP? Tja, dat zie je toch man. Ik bibber over mijn ganse lijf;):).
Ik plofte mezelf neer in een zeteltje, klaar om daar de komende 2 uur niet meer uit te komen, maar dat was buiten Juliana gerekend. Ze zette zich naast me, speelde eerst even de furieuze Bulgaarse (ik ben heel boos op je!) om al even snel terug haar rol van lieverdje op te nemen. Wat volgde was een nieuwe uitgebreide knuffelsessie, echter nog steeds zonder de verhoopte, lekkere tongzoenen.
Het was duidelijk dat Juliana me dit keer niet meer zou laten ontsnappen, dus ik heb me bij het onvermijdelijke neergelegd en ben met haar op kamer getrokken.
Deze kamer, die 1,5u heeft geduurd, was heel anders dan de kamer eerder op de dag met Meggi: het GFE gehalte lag een stuk hoger, zeg gerust: GFE hors categorie. Het tongzoenen dat de ganse dag had ontbroken, was plots weer overvloedig aanwezig. Het PSE gehalte was tijdens deze kamergang quasi afwezig.
We hebben het volledige anderhalf uur met elkaar 'gespeeld', 2 keer heel intiem geneukt, en vlak voor het einde van de kamergang heb ik er, tijdens een heel intieme missio, nog een 3de orgasme van de dag kunnen uitpersen.
Het vat was nu volledig af. Ik heb aan de bar nog een colaatje gedronken met Tjeppah, die ik ondanks 8u in de club zo goed als niet gezien had (komt ervan als je je kamergangen niet goed synchroniseert he;)), heb nog afscheid genomen van Juliana, die ondertussen ook was afgedaald naar de bar en heb samen met Deket de club rond middernacht verlaten.
Het is weer een topdagje geweest: vriendelijk personeel, een lekkere barbeque, een toffe sfeer, zowel binnen als buiten, veel toffe kameraden, en 2 totaal verschillende, maar beiden uitstekende kamergangen met 2 bloedmooie Bulgaartjes. Wat kan een mens meer wensen!?
Sixsens: tot snel:cool:!
Tjeppah
15 mei 2015, 07:05
Inderdaad Kanariepiet de kamergangen moeten wel inderdaad beter gaan afstemmen. Laten we daar morgen maar gelijk mee beginnen in Oceans ;D
KanariePiet
17 mei 2015, 20:37
Gisteren ben ik nog maar weer een keer naar Sixsens getrokken. Tijdens mijn vorige bezoek was ik op herhaling geweest met Meggi en met Juliana, maar ik had toen ook een paar mooie meiden op mijn to do lijst geplaatst, die ik dringend aan kleine piet wou rijgen. Zover zou het echter niet komen...
Na een lange dag gevuld met allerhande zware klusjes, stapte ik om 17u in mijn wagen, om exact een uur later de parking van SS binnen te rijden.
De gebruikelijke plichtplegingen verricht en snel naar beneden getrokken, waar ik onmiddellijk Bob0808 en een groep ijsberen, die ik nog ken van in HP (dat ze sinds de overname niet meer bezoeken) aantrof. Gezellig bijgekletst en al snel ook het gezelschap gekregen van mooie Juliana.
Met deze mooie, slanke Bulgaarse in mijn nabijheid was het heel moeilijk mijn aandacht bij de gesprekken met mijn collega ijsberen te houden, maar af en toe een knikje tussendoor volstond gelukkig als participatie aan de sociale activiteiten;).
Bob0808 en ik kregen na een tijdje honger, dus ik heb met pijn in het hart afscheid genomen van kleine Juliana en we zijn naar het restaurant getrokken. Daar heb ik een kipfilet met frietjes en gebakken ajuin gegeten. Simpele kost, maar hij smaakte wel:cool:!
Na de bevredigende maaltijd trok Bob0808 richting douches en terras (om niet veel later ik de armen van Victoria te belanden) en ik richting bar, waar ik Ohhlord en zijn Crystal, die er weer stralend uit zag, aantrof.
Leuk bijgepraat met beiden. Tussendoor kreeg ik de nodige aandacht van oa Miruna, Cibel, Domenika en vooral Patty, die eens een uitstapje buiten LR waagde (maar niet in SS zal blijven). Vooral Patty, die net als in LR topless rond liep, deed haar uiterste best om me tot een kamergang te bewegen. Ik had echt wel zin in een kamertje met deze mooie meid, maar wees haar toch af. Ik voelde me nog niet 100% klaar voor een kamergang.
Enige tijd later, terwijl ik nog steeds in gesprek was met Ohhlord, daagde Juliana, die een kamertje had gemaakt, terug op in de bar. Ze zag er stralend uit en keek met haar grote ogen ondeugend in mijn richting. Ik was instant verloren:rolleyes: en ging me naast haar zetten.
Een uurtje en veel intiem presalen aan de bar, in een zetel en op het terras later, trokken we naar een kamer.
Mijn voorbije 2 kamers met Juliana waren al uitstekend. Wel, het wordt nog steeds beter en beter. Ik ben 1,5u met Juliana op kamer geweest en het is een ongelooflijk intieme kamergang geworden:eek:. Volwaardige vriendinnetjes sex, met weliswaar een heel laag PSE gehalte. Normaal gezien niet echt mijn ding, maar Juliana komt er volledig mee weg.
Na de kamergang en een gezamenlijke douche, trok ik terug richting bar, waar ik nog even gezellig wou socializen met Bob0808 (die ondertussen gesloopt was door Victoria) en met enkele andere mij bekende niet schrijvende ijsberen.
Dat was echter buiten de meiden gerekend. De ene na de andere: Adelina, Patty, Carmen, Domenika en nog een handvol nieuwe meiden waar ik de naam niet van onthouden heb, deden verwoede pogingen (zonder dat dit echt stoorde btw) om mij op kamer te krijgen.
Meggi en Juliana zagen het vanop een korte afstand allemaal met een zorgelijke blik aan, maar ze hadden geen reden om zich 'zorgen' te maken. Ik had immers nog enige tijd nodig om te recupereren van mijn kamer met Juliana.
Net toen ik me langzaam maar zeker terug klaar begon te voelen voor een neukje, kwam Juliana terug bij me zitten. Het was alsof ze mijn groeiende lust geroken had:eek:;).
Ik was omringd door zeker 10 meiden waar ik een kamertje wel mee zag zitten, maar Juliana speelde het zo goed, dat ik na weer een half uurtje intiem presalen opnieuw begaf en voor de 2de keer met haar op kamer trok.
Deze kamer was een exacte kopie van de voorgaande. Zo intiem, zo close, zo GFE+++. Ik krijg spontaan een gelukzalige glimlach als ik er aan terug denk:biggrin:!
Weer anderhalf uur later, en doodop, trokken Juliana en ik naar de bar waar we nog een 3 kwartier geknuffeld, gekust en gedanst hebben, nog een beetje gepraat hebben met Bob0808 en Ohhlord en genoten hebben van de heel gezellige feestsfeer die door de DJ gecreëerd werd. De muziek stond niet al te luid en was heel goed gekozen want vele meiden, en jammer genoeg ook enkele ijsberen, waaronder ikzelf;), waagden zich geregeld aan een danspasje.
Na 45 heel gezellige minuten samen, merkte ik dat kleine Piet, hoewel al volledig uitgemolken, nog steeds enorm veel zin had in mooie Juliana:eek:.
Tot mijn grote verbazing hoorde ik mezelf plots de woorden: "laten we nog een laatste kamertje maken", uitkramen:confused:. Zo gezegd zo gedaan en om 2u15 lagen we voor de 3de keer op 1 dag weer samen op kamer.
Deze kamer had van bij de start weer een heel hoog GFE gehalte, maar uiteindelijk doe het je dat na een tijdje toch niet meer echt voor mij, dus ik ben na zo'n 10 minuten ook voor een beetje PSE gegaan. Juliana heeft haar best gedaan me terwille te zijn, maar PSE is duidelijk echt niet haar ding:frown:. Dus maar terug overgeschakeld op intimiteit en nog een 15-tal minuten van een extreem close missio genoten:).
Ik had eigenlijk nog uren kunnen genieten van Juliana, maar om 2u57 werd de 'droom' plots bruut afgebroken:eek:. De Security bonkte op de deur: "we gaan sluiten!" Dit was uiteraard het sein om onmiddellijk af te ronden.
Ik heb Juliana voor een half uurtje betaald (leuk van haar, want we waren bijna 3 kwartier samen op kamer geweest), afscheid genomen, snel nog een douche genomen, 10€ voor 2 wijntjes afgerekend en om 3u10 verliet ik als 1 van de allerlaatsten de club.
Het dagje SS is weer top geweest. Goed gegeten, goed gedronken, genoten van een topsfeertje, leuk gezeverd met een hele boel kameraden en vooral: bijna 4u quasi uitsluitend GFE (beetje atypisch voor mij) op kamer genoten van een heel lieve meid (tot Meggi haar afgrijzen btw, want die haar blikken zijn in de loop van de dag geëvolueerd van zorgelijk naar razend;). Ze was er duidelijk niet mee opgezet dat een andere Bulgaarse meer aandacht, en vooral centjes, van mij kreeg dan zij...).
Sixsens: bedankt voor de goede zorgen. We zien elkaar terug op 30/5:cool:!
Woensdag 13/5 gepland om een dagje te relaxen. Ik had nog een vrijkaartje voor H7 dus gepland en vertrokken.
Toen ik onderweg was kreeg ik een berichtje van schietgraag dat hij een aantal uurtjes in Sixsens zou doorbrengen. Heb dan maar mijn bolide gekeerd en ook richting Sixsens ingezet. Het was een zonnige dag dus het zwembad idee leek mij wel leuk.
Tegen 12.30 aangekomen en ingecheckt. Er waren reeds vele dames aanwezig, misschien had dit met het goede weer te maken. In ieder geval meer dan dat ik zo vroeg gewend ben.
Schietgraag kwam een uurtje later ook al binnen.
De dag doorgebracht met wat liggen aan het zwembad, een goede maaltijd wat sauna en ander plezier en natuurlijk ook een eerste sessie.
Deze was met Adelina (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40642-Adelina-Adelinda-(Roemeense)-ex-Andrea-YY&p=429870#post429870).
Schietgraag moest er reeds vroeg vandoor, maar ik niet. Dus ik ben nog even gebleven :)
Later op de avond kwam ik naast de joviale KanariePiet te zitten die was eigenlijk op de vlucht voor zijn harem. Heeft niet lang geduurd vooraleer Megi hem gevonden had en het was duidelijk dat hij vandaag de hare was.
Daarna ook nog kennis gemaakt met OhLord en wat hilarische momenten met Dani beleefd. OhLord moest even Victoria onder handen nemen en ik heb me dan maar eens voorgesteld aan Angel (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41717-Angel-(Roemeense)&p=429875#post429875). Die had ik al wat vroeger tegen gekomen en nu dan toch maar besloten dat het tijd was voor een wat nadere kennismaking.
Is het wijs om met gasten als KanariePiet en OhLord om te gaan? Ze hebben een hoog clubtempo dus waarschijnlijk niet, maar het is wel fun.
Na de sessie met Angel nog even in de bar blijven hangen en kennisgemaakt met Verch. Hier ook nog een goede babel mee gehad. Ondertussen was het reeds 11.00 en dan toch maar besloten om naar huis te bollen.
Was weer een relaxte dag met de dames en weer wat toffe peekes ontmoet. Zal waarschijnlijk niet al te lang meer duren vooraleer ik daar weer verschijn.
ftchietgraag
18 mei 2015, 10:55
Vorige woensdagmorgen 11u...ik krijg van mijn baas te horen dat de meeting van namiddag uitgesteld wordt naar een andere dag. Hm...de zon schijnt, ik wou de dag voordien eigenlijk naar SS gaan maar owv omstandigheden was het er niet van gekomen, ik wist van Kwakje dat hij vandaag naar H7 zou gaan...en eigenlijk had ik wel zin om mee te gaan, alleen dan niet naar H7 wegens te ver om dan nadien reeds om vijf uur daar te moeten vertrekken...
Dus ging het dan toch maar SS worden voor mij...Even een half dagje verlof geregeld, Kwakje even een bericht gestuurd, en na een telefoontje besloot hij dan ook maar af te komen....Eigenlijk bijna voor niets want zoveel heb ik hem niet gezien...;)
Omwille van fileleed een halfuurtje later dan voorzien aangekomen, wat dan ook wilt zeggen dat we ons een halfuurtje minder lang kunnen vermaken...In alle haastigheid dan ook nog eens de gsm en de sigaretjes vergeten mee te nemen vanuit de auto....ontdekte ik pas toen ik in het ijsberenpak stond...dus weer aangekleed en nog maar eens naar de parking...ondertussen Kwakje al even tegen het lijf gelopen aan de receptie, en iets later Crystal...en nog iets later Lolita...Hm...even een dompertje, bij de eerste is de klik er, en ik hou van lange GFE sessies...maar ze zal niet zo vlug zelf de eerste stap zetten... Bij de tweede, tja, daar is de klik om te babbelen en plezier te maken ook aanwezig, alleen niet meer op de kamer...en ik wil vandaag iets meer dan alleen maar afwerksex...
Waar ik voor vreesde, gebeurde dus toch...eenmaal buiten ging ik op zoek naar Kwakje - die had zich verstopt achter een pet en zonnebril, en zo in een berenpak was het dan zelfs voor mij niet simpel om hem te vinden - en sloegen een praatje...Nog geen vijf minuten later lag Lolita al in mn schoot...en eigenlijk onderbrak ze ons gesprek...maar bon, het is nog altijd schoon vlees waarmee je dan tussen je benen ligt...Kwakje distantieerde zich en maakte gebruik om zich tegoed te gaan doen aan een lekkere brunch...Ik bleef in gesprek met Lolita, nog niet van plan om toe te geven hoewel ik haar een ongelooflijke knappe meid vind...en toen zag ik vanuit mn ooghoek Crystal onder het overdekt terras staan...ik weet niet of ze mij gezien had(ze keek toch mijn richting uit:)), maar ze was in ieder geval alleen...Tja, ik moest gaan(hoe dikwijls komt het voor dat zij daar voor even alleen staat, en dat ik tegelijk eigenlijk ook niets te doen heb)...maar zat uiteraard nog met Lolita, die al aanstuurde op een kamer...ik moest mn gevoel volgen, dus haar vriendelijk afgehouden, beloofd dat we mekaar om vier uur terug zagen en dat we dan wel zouden zien indien beide vrij waren, maar nu nog even niet....en hop, weg was ze...
Nog even vlug een colaatje genomen aan de bar en dan op zoek naar Crystal...en daar zat ze dus...na een kwartiertje babbelen, zonder enige vraag van haar, haar dan een sleutel laten halen...3B: die kamer had ik nog niet gehad...nog even gecheckt hoe laat het was en hopla, we waren weg voor hopelijk een aangenaam uurtje..............
Het was dus meer dan aangenaam, bijna anderhalf uur later kwamen we nat van het zweet van de kamer af...vijf voor vier, en ik begon al aan Lolita te denken: ik moet haar afzeggen, want ben nog niet op mn positieven....nog even tesamen gedoucht onder en ondertussen zag ik Kwakje languit in de jacuzzi liggen...afscheid genomen van Crystal, en me bij Kwakje vervoegd...hij had zojuist ook een sessie gehad met Adelina, dus we hadden genoeg stof om over te praten... Terug buiten nog even iets gedronken, ondertussen zag ik dat Lolita met andere mannen zat, is Domenika nog even afgekomen - die zag er ook weer goed uit, buiten dat ze veel te veel schmink had gebruikt - had Kwakje me ook nog Adelina aangeduid, maar dat is niet echt mijn type, en zag ik een ongelooflijk mooi klein en fijn poppetje voorbij komen in een witte bikini, die zich even later vlug in een andere beer zijn schoot nestelde...niet dat ik nog tijd had, maar die had ik nog graag ontmoet....het zal op een andere keer moeten gebeuren, want even later vertrok het koppel naar binnen(na het lezen van de andere berichten vermoed ik dat het KP en Julia waren) en was het ook tijd voor mij om te vertrekken...Nog even afscheid genomen van Kwakje, hem geluk gewenst met zijn volgend bezoekje aan H7, en afgesproken voor een volgende keer...gezien het drukke privé en zakelijke leven, helaas niet iets voor elke dag....
KanariePiet
18 mei 2015, 12:19
... en zag ik een ongelooflijk mooi klein en fijn poppetje voorbij komen in een witte bikini, die zich even later vlug in een andere beer zijn schoot nestelde...niet dat ik nog tijd had, maar die had ik nog graag ontmoet....het zal op een andere keer moeten gebeuren, want even later vertrok het koppel naar binnen(na het lezen van de andere berichten vermoed ik dat het KP en Julia waren)
Klopt. Julia had toen een witte bikini aan. Je zal dus inderdaad ons beidjes samen gezien hebben. Kom een volgende keer gerust kennismaken! Met Julia, met mij, of met beiden! Das maar wat je zelf wil;):cool:
licky luke
18 mei 2015, 12:39
Klopt. Julia had toen een witte bikini aan. Je zal dus inderdaad ons beidjes samen gezien hebben. Kom een volgende keer gerust kennismaken! Met Julia, met mij, of met beiden! Das maar wat je zelf wil;):cool:
Dacht dat Julia niet van trio's hield ? ;) :biggrin:
ftchietgraag
18 mei 2015, 13:05
En ik ook niet, in die opstelling...:rolleyes:;)
Gisteren vol verwachting naar Sixsens getrokken, maar helaas was Juliana de hele dag in beslag genomen genomen door een alphabeer, die zichzelf naast Juliana ook nog liet omringen door 4 andere dames voor zijn verjaardag, binnen en buiten de kamer. Zijn eigen persoonlijke harem voor de ganse dag, inclusief rijkelijk vloeiende champagne. Het leek wel een winnaar van de euromillions.
Ach..je moet maar zo denken: Natuurlijk worden een aantal dames door dit soort heren aangetrokken vanwege de poen en zeker de geldwolfjes... Maar weet ook dat de meeste dames dit soort heren tegelijkertijd als de grootste losers beschouwen..
(tenminste..dat wordt mij wel eens ingefluisterd, maar misschien is dat dan wel weer omdat ze mij niet met het gevoel van een loser achter willen laten haha!)
Gisteren ben ik ook nog maar eens Sixsens gereden.
Weliswaar een dag te vroeg voor het feestje van Sixsens maar dan hebben Nikita en ik ons eigen feestje maar vast gevierd :lol_hitting:
Het was gezellig als vanouds en smaakte naar (nog) meer..
Vandaag dus op herhaling tijdens het Casino themafeest.
Ben benieuwd welke bekende bezoekers ik vandaag nog meer tegenkom, tijdens de schaarse momenten dat ik in bar, zwembad, restaurant of op terras zit!
Nodeloos toe te voegen waar ik de overige momenten zit als zij mij daartoe in de gelegenheid stelt...
Nietsche
20 mei 2015, 10:07
Ik zal vandaag ook eens een gokje gaan wagen in het Casino Royale :biggrin:
KanariePiet
20 mei 2015, 11:33
Ik zal vandaag ook eens een gokje gaan wagen in het Casino Royale :biggrin:
Aha:). Dan gaan we elkaar vandaag misschien eindelijk eens ontmoeten! Ik zal er zijn vanaf ongeveer 15u15 en ik zal die kerel in zijn witte berenvel zijn;). Oh ja, en mogelijk zal er een Bulgaars lichtgewicht van 42kg op mijne schoot zitten;):).
Nietsche
20 mei 2015, 20:05
Tja.. ging erheen om mijn geluk te beproeven in het casino.. Mooi lotje gekregen om in te wisselen tegen een fischje.. alleen begon het casino spel om 17.30 (zo werd me door de dames medegedeeld).
En aangezien deze jongen immer uiterlijk rond 16.30 weer exit is helaas geen geluk kunnen beproeven in het spel..
Gelukkig is er dan nog de kant van de (betaalde) liefde.. zo deze dan het geluk brengen om deze dag??
Na de, voor iedereen welbekende, transformatie en een warm welkom door Claudia me via de douche begeven naar de bar.
Koffie en een sigaretje in een gezellig gevuld bargedeelte.
Na het bijkletsen met wederom Claudia eerst de inwendige mens verzorgd. Uitgebreid buffet met meer levensmiddelen dan anders. Sushi, heerlijke eiersalade, wraps en ander soortig luchgerei.
Daarna terug naar de bar waar Claudia aangaf op me te wachten. Toch wel enigzins in dubio omdat de laatste kamergang (in tegenstelling tot alle eerdere) erg was tegengevallen. Ook netjes medegedeeld en dat had te maken met het feit dat de reis naar Roemenie binnen een paar dagen zou plaatsvinden en ze meer daar met haar hoofd zat. Prima, kan gebeuren, maar geef dat vooraf aan, maar goed. Dat levert natuurlijk weer niet de zo begeerde € op .. :cool:
Ze had er in ieder geval weer zin in.. straalde het uit en had beterschap beloofd. Goed dus.. voordeel van de twijfel. Na een uurtje twijfel weg. Top sessie. Ik vind het gewoon een erg lekkere meid. Top TZ en veel spielerei erbaij ;)
Daarna onder de luifel sigaretje .. dat zijn dan toch vaak de lekkerste peuken. Na een voldaan gevoel wegens een geslaagde en gehoopte kamergang.
Begint er een medebeer in het Frans te praten tegen me. Aangegeven dat ik er niets van begrijp, maar hij bleef gedurende het gehele sigaretje doorbrabbelen. Na 3x aangegeven te hebben dat ik het niet versta (in het engels overigens) maar de boel de boel gelaten voor wat de communicatie met deze meneer betreft.
Peuk op en terug de arena in. Inmiddels al aardig druk. Gehele bar bezet en veel zitplekken eromheen ook.
Met een cola op de zitbanken kun je mooi zien wat er allemaal voor je gebeurt. Hoe de jaagstertjes hun werk doen (of proberen te krijgen), hoe de groepjes meiden onderling zijn en worden verdeeld, wie er actief is, wie even rust.. etc etc.. Mooiste is nog te zien hoe enthousiast diverse dames een poging wagen om dan met de staart tussen de benen weer af te druipen en 1 meter verder exact hetzelfde proberen te doen.
Jagen is hier overigens niet storend. Even bijgekletst met Angel.. het bekende HP/ACA Gold gezicht over haar motieven om te verkassen. Niet verrassend en ook hier vaker beschreven.. gebrek aan klanten.
Plots kwam de Bulgaarse Vanessa naast me zitten.. aardige dame die ervaring heeft opgedaan in DV, LR en Magnum en het nu hier komt proberen.
Aardig, lief, niet opdringerig en spontaan. Nu zijn dat allemaal geen zaken die zorgen voor een geslaagde kamergang, praatjes vullen geen gaatjes, maar toch wist ze me te overtuigen.
Waar ik met een behoudend gevoel richting kamer toog, kwam ik er met knikkende knieen vanaf.. Service vergelijkbaar als Claudia, Melody (HP), Luciana (HP).. een voor mij nieuwe ster is geboren.
Binnen 2 minuten wist ik al dat een half uurtje zou uitlopen naar een uur en als ik haar eerder had getroffen was ik waarschijnlijk helemaal niet van de kamer afgekomen.
Top sessie dus..
Dankzij deze topsessie heb ik dus wel het KanariePiet kennismaakmoment gemist aangezien zijn aankomsttijd mijn vertrektijd naar de kamer was en ik daarna linea recta naar de auto ben gegaan. (nadat ik eerst nog geld had moeten bijpinnen :eek:
Valt me wel op dat het lastig is om mede beren van hier te herkennen.. Iedereen heeft immers die witte badjas aan ;)
En zeker als het redelijk druk is, wordt dat altijd wat lastiger. Zomaar iemand aanspreken is ook weer zo vreemd.
"Mr Sixsens" Eddy_V ook niet mogen treffen terwijl ik gezocht heb bij het zwembad :tongue: Alleen was ik vrij snel klaar met zoeken wegens de regenbui.
Al met al een topmiddag gehad.
Gezellige drukte, diversiteit aan pluimage qua dames maar het belangrijkste is toch de ervaring van de kamergangen..
En die waren uitmuntend!
Sorry...zat vandaag in het binnenbad... ;-)
Dwz Nikita voelt voor mij aan als een warm bad !
wervelwind
21 mei 2015, 11:10
Weet iemand waar Flori tegenwoordig uit hangt?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
KanariePiet
21 mei 2015, 12:11
Gisteren ben ik al weer in Sixsens beland:eek:, voor de 4de keer in amper 13 dagen tijd... Aanleiding was de 'Casino Royal Party'. Of was de aanleiding de aanwezigheid van een klein pocket Bulgaartje? Ik laat het in het midden;).
Ik ben aangekomen om 15u en toen was de club goed gevuld met manen en vrouwen. Na 18u zakte het qua aanwezigen echter allemaal wat ineen en is het eigenlijk een rustige avond geworden, vergelijkbaar met andere woensdagavonden.
Hoewel er 's avonds niet zo veel volk aanwezig was, hing er wel een heel leuke sfeer in de bar: op een paar zure meiden na, die steen en been klaagden dat er te weinig gekamerd werd, zag je vooral vrolijke gezichten. Er werd regelmatig gedanst en er werd nogal wat afgelachen:).
Wat de party zelf betreft:
-aan de receptie viel er voortdurend vrij prosecco te nemen.
-van het eten kan ik niet veel zeggen: ik ben gisteren geen enkele keer tot in het restaurant geraakt. In de bar was er voortdurend pizza aanwezig en een lekkere blondine in een heel sexy poker outfit droeg voortdurend lekkere hapjes rond. Daar had ik genoeg aan.
-in het terras boven was een klein casino ingericht. Ik weet niet of dat veel succes heeft gehad. De 2 keren dat ik er zat, was er in ieder geval niemand aan het spelen.
-bij binnenkomst (50 inkom) kreeg je een bonnetje dat je recht gaf om rond 17u30 mee te spelen met de roulette. Ik was toen jammer genoeg aan het kameren, dus ik heb de roulette gemist.
-July Diamond en Lillian Will hebben beiden een geile striptease weggeven. Dat bracht wel sfeer in de tent, moet ik zeggen.
-er was een live DJ aanwezig die er regelmatig in slaagde de meiden aan het dansen te krijgen.
SS had maw kosten noch moeite gespaard om iets van de party te maken. Het was dan ook extra jammer dat de mannen het 's avonds enigszins lieten afweten.
Bekende aanwezige ijsberen gisteren waren oa Rolo, Flyerke, dhr N, Vendezz, Salitos, Eddy_V, Bartdepauw... Altijd leuk met hen een praatje te maken!
Enkele van de aanwezige meiden: Meggi, Laura, Domenika, Anna-Maria, Carmen, Lolita, Adelina, Sibel, Juliana, Janina, Gaby, Natali, Crystal, Nikita, Emma, Viktoria, Bianca, Magaritta, Annie, Emily... enzovoortenzoverder.
Ik heb gisteren enkel gekamerd met mijn pocket Bulgaartje: Juliana. Ze is tussen 15u en 1u max 30 minuten van mijn zijde geweken, en dat was dan nog maar om me even de kans te geven met enkele collega ijsberen bij te praten of om snel te douchen. Ik heb dik 4 uur van haar genoten op kamer. Net als bij mijn vorige bezoek aan Sixsens was er de Security nodig om mij om 0u57 van tussen Juliana haar benen uit te krijgen:redface:. Kleine Piet draagt nu wel de gevolgen van onze kamerfeestjes: hij ziet knalrood en er zit 0,0 leven in:eek::frown:. Dat belooft voor morgen in Oceans...;)
Ik heb Sixsens gisteren als allerlaatste klant verlaten, doodmoe maar heel voldaan. En op 30/5 sta ik er al weer!:cool:
Sixsens: tot binnenkort!
licky luke
21 mei 2015, 14:16
Kleine Piet draagt nu wel de gevolgen van onze kamerfeestjes: hij ziet knalrood en er zit 0,0 leven in:eek::frown:.
Jij hebt het dus over die linker piet ?
11861
Weet iemand waar Flori tegenwoordig uit hangt?
Volgens mij in Living Room.
Deze Flori dus:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35637-Flori-(Roemeense)-ex-Claudia-H7-VM-YY&highlight=flori
wervelwind
21 mei 2015, 16:40
Dank Admin. Jammer dat ik in LR nooit echt mijn draai heb gevonden, dus zal ik voor Flori niet naar LR komen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
T&A Addict
21 mei 2015, 18:48
Iemand Esmeralda (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37633-Esmeralda-(Domincaanse)) al weer eens gespot?
Iemand Esmeralda (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37633-Esmeralda-(Domincaanse)) al weer eens gespot?
Die Latina's lijken allemaal zoveel op elkaar...
Van de week waren er drie Latina's, maar ik denk dat Esmeralda de oudste van het groepje is en die heb ik dan niet gezien.
T&A Addict
21 mei 2015, 23:47
Die Latina's lijken allemaal zoveel op elkaar...
Van de week waren er drie Latina's, maar ik denk dat Esmeralda de oudste van het groepje is en die heb ik dan niet gezien.
Dat probleem heb ik nou nooit met Latina's, wel met Oosteuropesen. Ik hou ze alleen uit elkaar als ze blond of donker haar hebben.:biggrin:
Esmeralda is de oudste en de gevuldste :)
Dat probleem heb ik nou nooit met Latina's, wel met Oosteuropesen. Ik hou ze alleen uit elkaar als ze blond of donker haar hebben.:biggrin:
Esmeralda is de oudste en de gevuldste :)
Dan heb je een dubbel probleem met de Balkan dames, want die veranderen nog sneller van haarkleur dan van club!
En nu weet ik zeker wie je bedoelt, maar Esmeralda heb ik de afgelopen 2 weken niet gezien.
Ik krijg altijd een beetje een moeder-dochter gevoel bij haar en die jongere uitgave (niet Cindy).
Ik krijg altijd een beetje een moeder-dochter gevoel bij haar en die jongere uitgave (niet Cindy).
Sommige beren vinden dat supergeil man.
Er zijn dvps die zich voordoen als moeder/dochter om een extra cent bij te verdienen als trio.
Sommige beren vinden dat supergeil man.
Er zijn dvps die zich voordoen als moeder/dochter om een extra cent bij te verdienen als trio.
Daar kan ik mij van alles bij voorstellen. Het was ook geen waardeoordeel, maar een beschrijving hoe zij op mij overkomen.
Cindy is een schatje. Blijft lief en in voor een praatje ook al weet zij dat ik momenteel nogal eenkennig ben met één meisje.
Berichten mbt rechtszaak, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?41764-1L-Eigenaren-seksclub-Lemiers-gaan-vrijuit
Ondanks dat ik hier vandaag toch best nog een paar uurtjes doorgebracht heb, heb ik verrekte weinig van de club gezien...
Ook uitbaters niet kunnen feliciteren, die waren het wellicht elders aan het vieren of ik heb ze gewoon niet gezien tijdens de schaarse momenten dat ik niet op een kamer zat.
In mijn haast om zsm van lockerruimte naar douche, terras en kamer te hollen (de nood was kennelijk hoog..) heb ik alleen één bekende beer gezien.
Maar zoals gezegd, in mijn haast...denk ik dat ik Tjeppah even de hand geschud heb..ook omdat ik mijn lenzen nog opnieuw moest indoen, was mijn zicht niet zo best, dus sorry voor het snel doorlopen en excuus als ik mij vergist heb.
Ik zal het later vast nog wel lezen.
Ook Vrouwenzot en Little Joe heb ik mij misgelopen.
Ach ja..je hebt van die dagen..
Zo stil als het de vorige dagen was..het leek alsof alle bezoekers van afgelopen dagen nog een keer terug gekomen waren, maar dan tegelijkertijd!
Het is maar goed dat Cat nu het stokje van mij overneemt en op zaterdag Nikita gezelschap gaat houden. En zo zullen er nog wel meer fans zijn.
Dan kan ik mij even concentreren op het Pinkster toernooi en andere sociale bezigheden.
Volgende week zal de zon toch ook wel weer schijnen voor een duik in het zwembad dat er ook vandaag niet inzat?! (had ik maar op tijd moeten komen!)
KanariePiet
23 mei 2015, 14:26
Je bent clubverslaafd of je bent het niet;), en zo kwam het dat 4 bezoeken aan Sixsens op 13 dagen, gisterenavond, na een lang en geslaagd bezoek aan Oceans, 5 bezoeken op 15 dagen is geworden:eek:.
Aangekomen om 21u30 (half uurtje te vroeg voor het happy hour tarief) en de club om 3u als 1 van de laatste verlaten.
Ik heb uitsluitend op kamer en in de bar gezeten, in de bar van 21u30 tem 23u30 en van 1u30 tem 3u.
Er waren steeds voldoende aanwezigen, zonder dat de bar overdreven druk aanvoelde en er hing de ganse avond een leuke feestsfeer. Beetje een typische vrijdagavond in Sixsens:cool:.
Kameraad Vendezz heeft om 21u30 het avondeten nog even geprobeerd. Hij vond het zwaar tegenvallen. De pizza's die tegen 23u gepresenteerd werden, smaakten wel: Juliana en ik hebben elk 3 stukken gegeten. Beetje gulzig, ik weet het, maar de andere aanwezigen hadden blijkbaar niet zoveel zin in pizza en we vonden het zonde hem te laten verkommeren;).
1 kamer gemaakt: opnieuw 2 uurtjes met Bulgaarse Juliana. Opnieuw uitstekend, maar zonder ongelukken zal het mijn laatste kamertje met haar geweest zijn.
We zijn 2 weken geleden in overdrive aan onze 'clubrelatie' begonnen, maar je weet het: als je te dicht bij de zon komt:annieengel:, riskeer je je te verbranden:angryfire:. En dat is er gisteren gebeurd: ik had mijn toekomstige kamerintenties met andere vrouwen aan Juliana kenbaar gemaakt en dat is niet in goede aarde gevallen:eek:.
Ik heb me dus zwaar 'verbrand' en zal bij een volgend bezoek aan Sixsens andere meiden moeten zoeken, die mijn brandwonden willen verzorgen;).
Hoe dan ook: Juliana blijft een bloedmooie meid met een uitstekende GFE service. Aanrader:cool:!
Om 3u heb ik de club samen met Vendezz verlaten. Het was een kort en stormachtig, maar weerom heel leuk bezoek geweest. Een waardige afsluiter van een lange clubdag:cool:!
LittleJoe
26 mei 2015, 00:17
2 superdagen in Sixsens
Vrijdag 22/05 besloten om mijn vrijkaartje (met dank aan YBF en Sixsens) te gaan omruilen voor een dagje Sixsens en nog eens te gaan genieten van kleine Carmen.
Op deze manier de drukte vermijden van 30 mei, ik vrees dat het dan een totale Gayparty gaat worden. Als een tijdje het forum van Relaxxx in de gaten gehouden en getwijfeld om in te schrijven of niet. Van mijn favo in LR nog steeds niks gehoord dat ze terug was uit urlaub. Planning was om zaterdag een dagje LR te doen en eens zien of Lavinia me weer wilde verkrachten.
Vrijkaartje werd zonder problemen aanvaard en dus maar snel gaan omkleden en een ontbijt gaan nuttigen. Rustig in een bankje gaan zitten en uitkijken naar Carmen. Geen idee hoeveel jagertjes ik heb doorgestuurd, maar blijkbaar was dat een aantal dames toch niet ontgaan. En plots zat Janina naast me en stelde zich op een prettige manier aan mij voor. Nu ik vreesde dat Carmen er niet was vandaag dus deze Janina was dan wel iets dat o.a. ook door haar gedrag en spontaniteit me wel in de smaak viel. Leuk kamertje met haar van een uurtje, waarbij ik niks te klagen had over haar service. Maar niet de befaamde klik met haar. Nu je kunt ook niet met iedere meid een klik hebben. Samen naar boven om de sleutel in te leveren en af te rekenen, stond ik plots oog in oog met Carmen. Ik herkende ze bijna niet en voor haar was het juist het zelfde. Haar haar was korter en lag op een andere manier. Na de financiële verplichting met Janina te hebben voldaan naar de bar waar ook gelijk Carmen bij me kwam en niet meer van mij weg te slaan was. Ze verontschuldigde zich dat ze me niet had herkend en dat ze in de bar had gezien dat ik de ene naar de andere meid had wandelen gestuurd.
Twee heerlijke kamertjes met deze heerlijke meid gemaakt, nu ja … kamertjes, 1 van 1uurtje en 15 min en eentje van uh … 4 uurtjes. En dat tot mijn volledige tevredenheid, of wat dacht je. Ondertussen wat dreigboodschappen mogen ontvangen dat ik wel veel plezier mocht maken maar dat ik Carmen toch maar beter heel kon laten en haar niet in de verwoesting mocht neuken.:biggrin:
Kanariepiet en Vendez de hand geschud en een paar andere van wie ik de naam weer vergeten ben.
Een app ontvangen van een andere vriend die me melde dat Alexia terug in LR was. Ik was verwonderd, normaal zou ze me dan een SMS gestuurd hebben en ik heb geen ontvangen (niet dat dat onmogelijk is, is nogal gebeurd) maar dat maakte mij niet gelukkig. Om 03:00 uur taxi naar IBIS hotel Aachen met de bedoeling zaterdag naar Dusseldorf te treinen. Toen ik opstond en naar het station wilde gaan dacht ik dat het toch allemaal mijn kl°te kust. In Sixsens is een heerlijke meid en is nog dichtbij ook. Na lang treuzelen toch maar een taxi naar Vaals genomen en om 12 uur stond ik voor het hek samen met Faddist en Talisker, een uur te vroeg! Toch vriendelijk uitgenodigd om op het terras plaatst te gaan nemen en een koffie werd ons ook nog gebracht. Om 13 uur de badmantel, handdoek en armbandje gaan halen tegen betaling. Iets later was Carmen bij mij, deze keer was de herkenning er wel.
Haar iets in het oor gefluisterd en een hele mooie dag met haar door gebracht. Op een zeker moment zei ze me “ je bent vandaag mijn eerste gast en ook mijn laatste”, hoezo vroeg ik, ga je met me trouwen of stoppen met dit werk? :teuflisch:
Alexia was was totaal uit mijn hoofd verdwenen. Leuke kamer met Carmen gedaan, sex in de kino 2x en als afsluiter een super lange kamer zoals het een goede pannenkoeker beaamt.
Terug thuis en gelijk een paar IMs mogen ontvangen van vrienden dat Alexia treurig in LR zat en me miste. Ze had hun verteld dat ze me een sms had gestuurd en dat ik zelf naar haar een sms had gestuurd dat ik zaterdag zou langs komen. Waarschijnlijk heeft haar iemand verteld dat ik vandaag naar LR zou komen wat hij dan weer van het R forum gelezen had, ik had daar inderdaad geschreven dat ik “waarschijnlijk” naar LR zou gaan. Tja ..
Heb haar dan geprobeerd te smsen, en je raad het natuurlijk, geen reactie, dus die is weer pissig
Cheers
:wink2::wink2::wink2:
seksenfun
28 mei 2015, 21:02
Ach..je moet maar zo denken: Natuurlijk worden een aantal dames door dit soort heren aangetrokken vanwege de poen en zeker de geldwolfjes... Maar weet ook dat de meeste dames dit soort heren tegelijkertijd als de grootste losers beschouwen..
(tenminste..dat wordt mij wel eens ingefluisterd, maar misschien is dat dan wel weer omdat ze mij niet met het gevoel van een loser achter willen laten haha!)
Het is de uitleg die ze er aan geven als het feestje niet helemaal uitdraaide zoals de dames verhoopt hadden. Kom met geld zwaaiend aanstormen en ze zwermen meteen om je heen. Door een misverstand geloofde een dame in PHG ineens dat ik diamantair was en van een afstandelijk praatje eerst dolde en reed ze ineens op mijn schoot, tz dat het niet mooi meer was, gratis pijpbeurt in de kino.
Enige dagen geleden komt een man op het terras van FKK Hawaii en zwaait met veel geld en naamkaartjes. Hij kwam catwalk-dames uitzoeken. Geen dame die nog elders te bespeuren was. Ik zat buiten te kijken. Voor mij was het van seconde 1 duidelijk fake maar die dames trappen daar zo in en bemerken maar na 10' dat het fake is. Ondertussen hebben alle dames hem helemaal afgelikt. De man verdween zonder kamergang uit de club en gaf als reden dat er geen dame voldeed aan de strenge eisen van het Amerikaanse top-model bedrijf :smoke:.
lustman
31 mei 2015, 14:31
* Carpooler's *
Vazkor en Marcus69.
* Aankomst *
Om 14u.
* Ontvangst *
Stressvol en niet vriendelijk.
* Inrichting / infrastructuur *
Zeer knap en sfeervol.
* Wellness *
Prima.
* Orde / netheid *
Zeer goed.
* Eten *
Goed en werd snel aangevuld.
* Dames *
Mix van Oostblok - Latina - Arabic - Afric.
* Bezoekers *
Heel veel mede door de party. De indruk van teveel in verhouding met de dames.
* Muziek *
Tot voor de dj : nok. Latin dj : goed. Later op de avond : Moskee en gypsi-beats.
* Special attraction *
Samba dance show en tombola.
* Kennismaking met...*
KanariePiet en Deket.
* Sessies *
Cindy en Anna-Maria.
* Grote afwezige *
Laurent74.
* Vertrek *
Rond 23u30.
Persoonlijke impressie van de dames
Ik vond het jaag gehalte toch zeer hoog bij de dames. Misschien omdat ik een nieuw gezicht was ? Ook ben ik er vrij zeker van dat bepaalde dames een loopje genomen hebben met de normale gang van zaken , mede door de drukte en nieuwkomers. Vier dames waarmee ik even wou kennismaken , om te polsen of er een klik was gingen hier niet op in. Uit hun mond kwam onmiddellijk : zimmer - sex maken - lust. Ook werd ik enkele malen aangeklampt en ze gingen er blijkbaar vanuit dat ik dan maar mee naar de kamer ging. Sorry zo werkt het bij mij niet ! Even duidelijk gemaakt dat ik zelf wel kies met wie ik ga. Het zuurpruim en frustratie gehalte was toch aanzienlijk bij veel dames. Ik hoorde van vier mensen dat ze ondermaatse sessie's gehad hadden , van ééntje zelfs een regelrechte flop. De twee sessies die ik had waren standaard , maar ook niet meer. Het ging toch allemaal de snelle weg op en moest vooruitgaan op de kamer. Weinig dames met charisma en porno gehalte voor mij.
Organisatie van deze Hot Latin Party bedankt voor de inspanningen om een geslaagde dag te verzorgen!
In de middag veel oude bekenden teruggezien en een behoorlijk aantal bezoekers ontmoet waarvan ik de nickname vaak gezien had op het forum. Telkens weer leuk om dan even te zien wie daar nu achter schuilt.
Een flink aantal van de inschrijvers voor het feestje kort gezien en/of gesproken.
Mijn aandacht was helaas niet geheel bij de les in afwachting van de Queen of the Club.
Tijdens het wachten op die speciale dame die het wachten altijd waard is, mocht ik meedoen aan één van de spelletjes waarmee prijzen gewonnen konden worden.
Het oudhollandse horizontale gleufschieten was een freudiaanse versie van de activiteiten waarmee ik mij later op de avond zou vermaken.
In beide gevallen was het prijs, want toen ik later op de avond naar beneden kwam, hoorde ik dat ik "iets" gewonnen had.
Wat dat "iets" was, heb ik niet helemaal begrepen in de drukte maar dat zal ik vast nog wel horen van Sexmachine of Kanariepiet.
In de avond heb ik mij natuurlijk super vermaakt met de Queen of the Club (die titel heb ik haar gegeven want zelf is zij daar te bescheiden voor).
Als je ziet hoe zij de mannen hun nek laat verdraaien als zij voorbij komt..dan mag ik mij zeer gelukkig prijzen dat Nikita deze dag weer het grootste deel voor mij gereserveerd had. De ware reden hiervoor kan ik enkel gissen, om de illusie niet te verbreken.
Doordat vrouwenzot al eerder vertrekken moest, hoefde er deze keer geen afspraak gemaakt te worden over de tijdsindeling. En dat was maar goed ook gezien het verdere verloop van de avond.
Bij binnenkomst moesten al enkele andere fans teleurgesteld worden. Haar lange lichtdoorschijnende zwarte dress stond haar smashing.
Onze traditionele rituelen werden uitgevoerd mbt drank en zoete hapjes. Op het terras waren inmiddels een paar zitplaatsen vrij gekomen zodat we daar wat konden bijkletsen.
Daarvan kwam niet veel terecht door de aandacht die zij nu eenmaal altijd krijgt van heren en dames.
Tja..je bent Queen of the Club of je bent het niet!
Nadat nog een beer zijn zegje had gedaan en haar in opperste verbazing had achtergelaten over zoveel bemoeizucht (sorry het waren haar woorden) over wat een meisje op haar leeftijd leuk moest vinden, konden we ons bordje frietjes opeten en ons langzaam voorbereiden op de dingen die komen zouden. En we blijven natuurlijk tot op zekere hoogte discreet, maar het was niet sexmachine die het eveneens met verbazing aanhoorde.
Links en rechts werden nog wat collega's van haar begroet en roddels en rookwaar uitgewisseld.
De volgende uren hebben we weinig meegekregen van de speciale Latin Party activiteiten.
Waardoor het komt...?? De tijd vliegt altijd voorbij als we samen zijn!
De fans zullen dit waarschijnlijk wel herkennen.
Van de Latin dans show van 22uur nog een stukje gezien.
Rond 23 uur ben ik vertrokken uit de club waar op dat moment een leuke feeststemming heerste.
Het zou mij niets verbazen als ik binnenkort weer aan het zwembad te vinden ben in Sixsens!
Mooie club, blijft mijn favoriete (zelfs als de Queen er niet is) want dan heb ik eindelijk weer eens tijd voor de perfecte wellness en het heerlijke zwembad met zout ipv chloor!
zeppos58
31 mei 2015, 22:11
Eigenlijk moest ik vorig jaar al beginnen schrijven zijnover dit huis, maar mijn pen was zoek en de zin ontbrak.
Van uitstel komt afstel en hoewel het bezoek van juni 2014mijn enkel een goed gevoel gaf, duurde het toch nog een hele tijd eer ik hiernog eens terecht kwam.
Het was een paar weken geleden op aanraden van seks en fun,ik wou een flitsbezoek aan een club, en had geen idee waar ik op een vrijdagbest heen ging.
Sixsens was zijn antwoord, niet te ver, en een leuk huis.
De club die ik kort na opening een paar keer had bezocht, inde tijd dat ik nog 30kg zwaarder was en het eten zeer belangrijk vond, en waar jesteeds pasta met droge tomatensaus op je bord kreeg ’s avond, maar volgens mijninformant was dat al lang niet meer zo.
In juni 2014 had ik dat niet kunnen ervaren omdat ik nogvoor het avondmaal moest vertrekken, maar na mijn 2 laatste bezoeken (afgelopenvrijdag en een paar weken terug) moet ik eerlijk toegeven dat het avondeten erstukken is op vooruit gegaan.
Bij mijn bezoek van een paar weken geleden had ik het gelukom Letse Lana te ontmoeten, het was de week voor iik naar Riga zou gaan met decollega’s en Lana beweerde van Riga afkomstig te zijn. Ik kreeg een hele boelnuttige info over de Letse hoofdstad.
Blijkt dat Lana een Russische Letse is, Bij de onafhankelijkheidvan Letland mocht iedere inwoner de Letse nationaliteit aannemen, op voorwaardedat ze de Letse taal machtig waren, anders bleven ze hun oorspronkelijke nationaliteitbehouden maar kregen wel een onbeperkte verblijfsvergunning, Lana behoord dustot deze groep “Letten”. Dat even te zake.
Die dag belande ik 2 maal met haar op de kamer, eens voor 90min en eens voor 60 minuten. Het is gewoon een vrouw zoals ik ze wil.
Afgelopen vrijdag duurde onze sessie ook een uur, had graagvoor een vervolg gegaan, maar mijn Letse vlam was niet vrij, verder op deavond.
Ik dacht stilaan af te bollen toen ik in de kleedkamer een “oudebekende” zag, de dame waarmee ik een jaar gelden de kamer deelde, haar naam benik al lang vergeten, het is een klein en fein ding, met schouder tatoo zedraagt een bril (ook tijdens de seks) heeft schouderlang bruin haar en pijptgoddelijk. Kan iemand mij helpen??
Nu goed, dus met haar een goede afsluiter gehad vrijdag, enhet was lang geleden, maar eens een sessie afgesloten met een FT, en nadien het huis verlaten met een goedgevoel.
Seksenfun die op zoek was naar een taxi dus effe opgepikt eneen paar honderd meter verder aan een hotel afgezet. Hij zou zaterdag wel eenvervolg brijen aan zijn Sixsens bezoek, en ik.
Ja liefst zou ik deze week nog eens naar Lana trekken, wantop 6 juni verlaat ze de zaak voor een maand en trekt ze terug naar Riga.Misschien land ik vrijdag, of wie weet donderdag nog eens in duit huis vanverderf.
"Ik dacht stilaan af te bollen toen ik in de kleedkamer een “oudebekende” zag, de dame waarmee ik een jaar gelden de kamer deelde, haar naam benik al lang vergeten, het is een klein en fein ding, met schouder tatoo zedraagt een bril (ook tijdens de seks) heeft schouderlang bruin haar en pijptgoddelijk. Kan iemand mij helpen??"
Een bril en goddelijk pijpen. Dat moet Crystal zijn. Vorige week zaterdag een uurtje mee op de kamer geweest. Toppertje. Vooral dat pijpen inderdaad...
zeppos58
1 juni 2015, 00:03
"Ik dacht stilaan af te bollen toen ik in de kleedkamer een “oudebekende” zag, de dame waarmee ik een jaar gelden de kamer deelde, haar naam benik al lang vergeten, het is een klein en fein ding, met schouder tatoo zedraagt een bril (ook tijdens de seks) heeft schouderlang bruin haar en pijptgoddelijk. Kan iemand mij helpen??"
Een bril en goddelijk pijpen. Dat moet Crystal zijn. Vorige week zaterdag een uurtje mee op de kamer geweest. Toppertje. Vooral dat pijpen inderdaad...
Ja die naam zegt me wel iets, bedankt
Sjeufke
1 juni 2015, 00:47
Boe is dat feeske? - Hei is dat feeske!!!
Om te beginnen dank aan Sixsens en een collegaforum voor de korting op de entree!
Er stond een dagje Aken gepland met KanariePiet en Licky Luke om mijn aanwezigheid op een zaterdag in Sixsens en het feestje van RB te rechtvaardigen. Tja....geen clubleven zonder alibi!
Iets na 13 uur aankomst op een al redelijk gevulde parkeerplaats. Een kleine rij aan de receptie. Vanaf het overdekte terras werd ik al welkom geheten door Deket en Wijze Grijze. €35 afgetikt, omkleden, douchen en snel naar de eerste bel wijn. Onderweg naar de catacomben van SS kwam ik oudebelg tegen met Carmen die op weg was naar zijn eerste ontlading. De bar was al goed gevuld zo vroeg in de middag. Vele bekende feestgangers de hand gedrukt. En uiteraard ook nieuwe gezichten leren kennen bij de diverse nicknames waaronder Salitos, een kerel waar je de avond wel mee vol krijgt zonder te kameren. Dat is altijd weer de meerwaarde van zo'n party.
Het duurde niet heel lang alvorens een jaagster, genaamd Celina, poolshoogte kwam nemen. "Was machst du hier? Spass machen?" Je kent dat wel. Ik gaf aan dat ik net binnen was en wilde ouwehoeren met een aantal feestgangers. "Das kann auch später!" Rustig aan meid, misschien over een uurtje of zo. Weg was ze! Na vijf minuten kwam Celina langs met een klant en gaf aan dat ze over een uurtje terug was. Dat uurtje bleek nog geen 30 minuten te zijn. Ze viel in herhaling.....:gruebel: Ik was met Wijze Grijze aan het kletsen en gaf aan dat ik hem drie jaar niet had gezien. We hadden veel 'bij te praten'. Ook nu weer: "Das kann auch später!" Enkele minuten later zag ik haar weer naar boven gaan met een klant en in 20 minuten stond ze weer naast me. Een afwerker dus. Ze probeerde het nog een derde keer. Vandaag de recensies over haar geraadpleegd......het zal nimmer tot een kamer komen!
Inmiddels met mijn tweede belleke wijn in de hand en in gesprek met Eddy-V werd in van achter beet genomen door Carmen. Voor de party had ik in ieder geval Carmen en/of Emma in mijn gedachten. Dus dat kwam welgelegen. Met Carmen in het verleden een paar goede kamers gehad. Een Red Bull besteld en het opwarmen was zoals ik dat gewend ben bij deze kleine Roemeense. Na een half uurtje naar een kamer op -1 naast de massage. Carmen is een uitstekende tongzoenster. Pijpen is niet onverdienstelijk. Maar bij het intieme deel gebruikt ze nog -steeds- te veel glijmiddel. "nicht zu viel Gel bitte". "Alle männer sagen das!" Een uitgebreide steekhoudende uitleg volgde. Het totale plaatje bij Carmen is zeker goed te noemen, maar die overtolligheid aan gel is een nadeel. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik Carmen bij een volgend bezoek aan Sixsens een keer overslaan. Niettemin blijft Carmen tot een van de betere dames in Sixsens.
Op -1 en -2 in Sixsens is geen gsm bereik. Met piketdienst is het noodzakelijk om regelmatig het terras te bezoeken. Veel partygangers én dames probeerden de schijven van de sjoelbak in de 'gleuf' te schuiven met het hoogst aantal punten. Met de nodige hilariteit. Jury de duisburg spesjalist hield nauw in de gaten of er geen fraude werd gepleegd. Meedoen was de moeite waard. Er waren meerdere gratis clubbezoek + half uur kamers te winnen. Schijnbaar weet ik de gleuf op de kamer beter te vinden, want met 12 punten viel ik buiten de prijzen.
Ik hoorde dat Emma was gesignaleerd in de bar en daalde weer af naar de bar. Het was nog even wachten tot Emma in het vizier kwam. Ze herkende mij direct. Na 3 maanden afwezigheid en een deel daarvan te hebben gewerkt in airport Club La Luna bij Girona in Spanje, blijkt Sixsens een warmer nest te zijn. Ik reserveerde Emma voor de avond. Eerst met een paar makkers naar het restaurant. Over het eten in Sixsens is reeds veel geschreven. Diverse soorten vlees, groentes en salades. De frites worden telkens ververst. Wat het eten betreft zit Sixsens in de top van alle saunaclubs die ik ooit heb bezocht!
Beata kwam op deze partydag regelmatig polsen of het allemaal naar wens was.
Het was tijd voor afterdinner en wel met Emma. In de bar had ze mij snel geschoten. Emma een drankje aangeboden en ze wilde wel een Baileys met ijs. Voor de zekerheid nog even gecheckt of haar Bab-service nog steeds op hetzelfde niveau is, hetgeen met een volmondig 'JA' werd beantwoord. :biggrin: 'Noodgedwongen' naar de kamer ;). Laat ik het samenvatten....wat een topwijf! Een en al passie.
Tongzoenen a la Lena en Melodie in AG. Blasen tot voorbij de heug a la Michelle (ex HP/AG). Maar ook GFE! En vooral veel lol. Een feestje, maar dan op de kamer.
Emma: lang zwart (soms met een bos krullend )haar, 75B, lengte 1,65m, maat 34, 21 jaar (binnenkort jarig), Roemeense
PZC: 69, uitstekend (GOSP = 1,1M)
EL: Ja en hoe :eek:
TZ: Diep en gevarieerd
Vingeren: Ja en de ingang mag worden gepasseerd
Beffen: yep
NMC: Cowgirl, Cowgirl reverse, missio en doggy: uitstekend (nog nooit zoveel posities gedaan)
GFE: 70%
PSE: 90%
Optiek: Eerder een Girl Next Door, dan een lolita/fotomodel. Maar optisch zeker een waar je mee thuis mag komen
Extra's: Geen
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: meermaals
Na de date met Emma ff afschakelen op het terras. Zo'n kamer waar je ff van moet bijkomen.
In de bar was de gezelligheid en sfeer flink gestegen. Een echte Hot Latin Summer Party was het niet, maar zeker een om niet te missen. De uurtjes en de meerdere bellekes wijn begonnen zijn tol te eisen, tijd voor een rustmoment in de 90 graden sauna samen met Licky Luke. Dat deed goed!
Na de sauna liep ik door de kleedruimte. Zie ik het goed :eek: Nog eens kijken :confused: Wie zie ik daar......MIJN BUURMAN :017:
Enfin, we zitten in hetzelfde schuitje ;D Het was zijn eerste clubbezoek en was door een van zijn meegereisde vrienden uitgenodigd om eens een club te bezoeken. We hadden veel te vertellen....of anders gezegd, ik had hem veel uit te leggen. Tja, wat geeft dat weer voor de toekomst.
Om half 1 ging het kaarsje langzaam uit en trok ik deur na een heerlijk dagje Sixsens achter mij dicht.
Illusion Plopp
KanariePiet
1 juni 2015, 13:00
Verleden week vrijdag en zaterdag ben ik 2 opeenvolgende dagen in Sixsens beland, goed voor maar liefst 24 uur in deze mooie club:eek:. Tussendoor heb ik vrijdagavond nog een uitstapje naar Samya gemaakt tot in de vroege uurtjes, dus ik moet er vermoedelijk niet bij vermelden dat ik het voorbije weekend niet veel geslapen heb;).
Laat me beginnen bij Sixsens, deel 1:
Vrijdag ben ik op de middag in Lemiers aangekomen. Traditioneel ben ik begonnen met een lekker ontbijtje om vervolgens afwisselend in de bar of op het terras rond te hangen. Ik heb in de vroege namiddag gezellig gezeverd met zowel niet-schrijvende als schrijvende bekenden (seksenfun, Ohhlord, Tjeppah...).
De eerste 2 uur in Sixsens heb ik verrassend weinig vrouwelijke aandacht gekregen:frown:. Ik zag er waarschijnlijk nog niet goed uitgeslapen uit;). Tot... Bulgaarse Meggi zich plots naast me neervlijde. De voorbije weken zat het niet meer echt snor tussen ons, maar eergisteren bleek al haar boosheid van de voorbije weken weggesmolten te zijn als sneeuw voor de zon en opende ze een verrassend charmeoffensief om me op kamer te krijgen.
Meggi heeft werkelijk al haar troeven in de strijd geworpen en ik begrijp nog altijd niet hou ik een kamergang heb kunnen afhouden:eek:. Maar het is me toch gelukt:). Een volgende keer zal dit me ongetwijfeld niet meer lukken. Hoeft ook niet, want voor mij blijft Meggi 1 van de absolute toppers van Sixsens!
Nadat Meggi afgedropen was, begaf ik me naar de bar, waar nu toch af en toe een meid kwam polsen achter een kamergang. Ik voelde me nochtans nog niet veel uitgeslapener dan enkele uren eerder;). De klik was er echter nooit voldoende met de meiden die zich aanboden, dus ik heb elk van hen vriendelijk afgewezen.
Zo ging dat een tijdje door, tot plots kleine Juliana de bar binnenwandelde. Tijdens mijn laatste bezoek aan Sixsens waren we niet in de beste verstandhouding uiteen gegaan, maar net als Meggi bleek het verleden voor Juliana voltooid verleden tijd te zijn en wierp ze zich enthousiast in mijn armen:). Er moet daar in Lemiers toch iets speciaals (eurootjes?;)) in de lucht hangen dat die Bulgaarse meiden zo snel van stemming kunnen wisselen:cool:.
Ik had me eigenlijk voorgenomen niet meer met Juliana te kameren, maar zoals zovele van mijn voornemens, heb ik uiteraard ook deze niet kunnen waarmaken:tongue:;).
Juliana heeft me anderhalf uur gezelschap gehouden als een echt vriendinnetje: knuffelen, zoenen, in elkaars ogen verdrinken (en in Juliana haar ogen kan je heel diep verdrinken!:eek:), in de Marokkaanse ruimte lepelen, samen een saunaatje en een douche nemen... Super intiem en gezellig allemaal en dit kon dan ook niet anders dan uitlopen op een kamergang.
Die kamergang startte in een verrassend hoge PSE modus:eek:. We tongzoenden wild en kleedden elkaar al staand uit. We waren beiden bloedgeil en het duurde dan ook niet lang voor ik Juliana tegen de muur aan het neuken was. Ze genoot er duidelijk zelf van en ik liet me volledig gaan waardoor ik, voor mijn doen, verrassend snel tot een orgasme kwam. We waren nog geen kwartier op kamer, hadden zelfs nog geen laken op het bed gelegd, maar kijk, daar waren de eerste kleine KP'tjes al verschoten:biggrin:.
De rest van de kamer, die zo'n 1,5u zou duren,verliep in de GFE+++ modus die ik van Juliana gewoon ben: overvloedig tongzoenen, beffen en vingeren en zo'n 3 kwartier zalig intiem neuken in missio en cowgirl. Juliana moet de eerste en enige meid ooit zijn, waarbij ik na een tijdje niet de nood heb om over te schakelen op een stevige doggy:cool:.
Uiteindelijk ben ik een tweede keer zalig klaargekomen toen ik Juliana tijdens een cowgirl een tiental centimers ophefte en dan toch eens iets steviger te werk ging. Wat een geil zicht op Piet die in dat kleine lichaampje verdween, was me dat btw:eek::).
We hebben nog even nageknuffeld en ik heb de kamer uitermate tevreden verlaten. Had ik spijt dat ik mijn voornemen niet meer met Juliana te kameren niet heb kunnen waarmaken? Tja, wat denk je nu zelf;):cool:.
Het was ondertussen 17u30 voorbij en ik had honger, dus ik ben samen met Cibel en Juliana iets gaan eten. Een lekkere maaltijd en ik heb dan ook 2 keer opgeschept en mijn buikje goed gevuld:cool:.
Na de maaltijd heb ik afscheid genomen van Juliana zodat ik nog een beetje tijd kon spenderen met enkele kameraden: Tjeppah, Ohhlord en Bob0808, die ondertussen verrassend ook in Sixsens was beland.
We hebben gezellig gezeverd maar ik werd na een tijdje bevangen door een vervelend gevoel. Er waren voor een vrijdag maar weinig mannen aanwezig in Sixsens en dat zorgde voor een beetje een matte sfeer, terwijl ik net zin had in een feestje. Toen Vendezz en Ketserr me plots via WhatsApp sommeerden om naar Samya te komen, besloot ik om te verkassen. Op zaterdag zou ik immers nog genoeg uurtjes doorbrengen in Sixsens.
Juliana heeft nog een ultieme poging gedaan om me toch in Sixsens te houden, maar mijn gedachten zaten ondertussen al in Keulen, dus om 20u30 verliet ik de parking van Sixsens om zo'n 40 minuten later die van Samya binnen te rijden.
Een lange feestnacht en weinig uurtjes slaap later, stond ik op zaterdag om 11u al weer voor de poorten van Sixsens, maar dat verhaaltje is voor later:cool:.
bartdepauw
1 juni 2015, 14:39
Zaterdag 30 mei zou er een groot feest plaats hebben georganiseerd door een bepaald forum. Samen met een aantal collega-beren waren we via een groeps-whatsup-sessie aan het aftellen naar deze dag. De vrijdag voor het gebeuren haal ik het in mijn hoofd om naar een plaatselijke party te gaan waar gintonics, toch wel het hype-drankje van dit jaar, gereserveerd werden. Na heel wat van deze drankjes binnengespeeld te hebben kreeg ik het in mijn hoofd om ook nog bier te gaan drinken. Verstand komt met de jaren, wordt er wel eens gezegd, maar geloof me vrij, dit is zeker niet zo.
Zaterdag morgen werd ik met een kilometer-lange kater wakker. Jezus God Maria, wat heb ik gisteren uitgehaald, spookte door mijn hoofd. Ik ga moeten afbellen, waren mijn eerste gedachten. Maar een mens is sterker dan hij denkt en om half twee vertrok ik half bezopen naar Sixsens. De parking was zodanig druk bezet dat ik mijn bolide op de tweede parking moest plaatsen. Dat beloofd, dacht ik nog. En inderdaad, na het afdokken van de 35 euro zat de bar al goed vol met heren beren. Kennisgemaakt met de personen achter de nickname maar helaas ben ik de helft van de namen alweer vergeten. Na eerst wat cola's gedronken te hebben, waagde ik mij aan het eerste pintje. Je moet starten waarmee je de dag voordien mee gestopt bent, is een wijsheid die wel eens verkondigd wordt. Een echte wijsheid vond ik het niet want mijn maag draaide zich al direct om met gapen tot gevolg.
Daar ik mij niet zo geweldig voelde resulteerde dat ook maar in een tweede plaats bij het sjoelen. Hierbij nogmaals dank voor de gratis inkom en kamersessie met een meisje naar keuze. Adriana Lima heeft mij al heel wat natte dromen bezorgd en nu gaat het er uiteindelijk van komen. Ik kan het nog altijd niet geloven. Mijn dank is dan ook ontzettend groot naar jullie toe. Als ik ooit eens iets in de plaats kan doen, moet je het maar zeggen. Maar goed, voor de rest van de dag was het weer fijn vertoeven daar. De salsa dans sessies waren leuk om te zien. Is het eventueel mogelijk om de gegevens van dat meisjes met de groter borsten door te geven? Ik zou haar graag contacteren voor privé lessen.
Ik vermoed dat de acht uur reeds gepasseerd was vooralleer ik aan kameren begon te denken. Er liepen wel wat dames rond die ik graag zou afvinken, om het zo maar te noemen, maar ik vreesde een beetje voor mijn eigen prestaties. Doet ie het of doet ie het niet, is dan ook de grote vraag na een kater. Daarom wou ik ook op save spelen en heb mij met Victoria teruggetrokken. Ik weet dat zij mij kent en een sessie met haar kan nooit fout aflopen. Het was dan ook weer geweldig met haar en ik stond toch wel versteld van mijn jonge heer. Hij deed het. Later op de avond nog een half uurtje gekamerd met, ja met wie was dat ook alweer. Muralda, of zoiets. Een dame die door de week als tandarts assistente dienst doet ergens in Duitsland en enkel het weekend afzakt naar Sixsens of YingYang. Het was ook een goede kamergang en nog een leuke babbel achteraf.
Een dikke pluim voor de organisatie voor deze toch wel leuke dag.
licky luke
1 juni 2015, 14:42
Sixsens zaterdag 30 mei
Alles tegen de verwachting in...
Zaterdag 30 mei, eindelijk was het zo ver, feestje in Sixsens!
Na lang wachten opgehaald door Bob0808, ontvangst prima met een smile van Maggy, en op naar kleedkamer en bar. Het was een drukke boel bij Sixsens... het zag er wit van de ijsberen.. oei oei, maar dat had ik wel verwacht... met zo veel aanmeldingen kreeg ik op het laatst een licht claustrofobisch gevoel.. Maar goed, het feestje was gepland, er was met veel moeite voor kinderopvang gezorgd en de weg was vrij voor een op zijn minst gezellig dagje uit in mijn favoriete club.
Bij aankomst de nodige ijsberen de hand geschud, de nodige dames op een veel leukere manier begroet en veel, heel veel gekletst. Met reeds bekende ijsberen en ook met nieuwe ijsberen, waarmee ik ter plaatse kennis had gemaakt en waarvan ik nu het gezicht bij de naam kon voegen.
En toch .. een enigszins ontevreden en teleurgesteld gevoel... Mijn verwachtingen waren duidelijk te hoog geweest en moesten worden bijgesteld...
Lag het aan de verhouding dames-ijsberen (door de hoge opkomst van de laatste categorie), lag het aan het weer, waardoor het terras eigenlijk zo goed als onbruikbaar was, en daarmee de buitenbar en bbq? Was het het gebrek aan versieringen die ik had verwacht bij binnenkomst? Dames niet in de pakjes die speciaal voor het feest waren aangekocht? Of toch ook omdat ik al een paar dagen niet helemaal lekker in mijn vel zat omdat mijn Sixsens favorietje in haar thuisland zat en niet op de party zou zijn? Laat ik het houden op een combinatie, waardoor ik met een gevoel zat waar ik maar niet van af kwam, ondanks de gezellige ijsberenpopulatie, het lekkere eten, de drank, de hete sauna... En niet te vergeten de gewonnen prijs in de tombola...
Ach, iedereen heeft wel eens zo'n dag dat alles anders loopt dan verwacht en je je niet makkelijk aanpast aan de veranderde omstandigheden.. dus ik zocht het vooral bij mezelf. Het had dan ook niet veel gescheeld of ik had rond middernacht een lift gevraagd aan Sjeufke in plaats van de afgesproken terugrit met Bob0808 tegen sluitingstijd.
Maar zie daar, een lichtpuntje aan de Sixsens horizon... een lichtpuntje dat ik al langer kende, dat al eerder mijn interesse had gewekt en waarvan later bleek dat de interesse wederzijds was ... Alicia...
Ze had me halverwege de avond kunnen verleiden tot een kamertje en dat was op zich prima bevallen, echter tot dan toe nog niet met een direct herhalingsgevaar. Kort na terugkomst van het kamertje eerst even met Sjeufke een saunaatje gepakt en daarna in de bar teruggekeerd, waar Alicia zich weer bij mij voegde. De sfeer sloeg voor mij opeens om door het gezelschap van deze lieve dame en, zoals bijna al gewoonlijk, het gezelschap van Bob0808 met "zijn" Viktoria... Waardoor al snel weer gedanst werd en de stemming bij mij eindelijk steeg (beter laat dan nooit). Alicia is de hele rest van de avond bij me gebleven en door het close dansen liet ze uiteraard nog wel wat anders bij mij stijgen, waardoor een tweede kamertje niet uit kon blijven. En tot mijn grote verrassing was dat een heel ander kamertje dan ik verwacht had... zoals een tweede kamertje wel vaker beter is dan het eerste met dezelfde dame, zeker als je een klik ontdekt en elkaar al wat beter leert kennen...
Ik mag dan ook gerust stellen dat mijn avond (of eigenlijk ik zelf) door haar "gered" werd en ik was haar daar dan ook zeer dankbaar voor. Opeens stond alles van die dag en avond in een ander daglicht... de gezellige gesprekken, de aanspraak van de dames, het winnen van de tombola, enzovoorts... Het ontbreken van de zon en alles wat daardoor buiten helaas geen doorgang kon vinden was opeens niet meer zo erg en ik kon alsnog terugkijken op een geslaagde dag en avond...
En zo is het dan toch weer een gezellig dagje Sixsens geworden...
T&A Addict
1 juni 2015, 17:10
Afgelopen zaterdag bij de latin party was ik ook aanwezig. Dit keer zeer vriendelijke ontvangst. Eten was goed, line up idem. Er waren naar mijn smaak alleen teveel ijsberen, ja wat wil je ook met zo'n feestje. http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/wink.gif Een dame die me niet eerder in Sixsens was opgevallen trok de aandacht, maar ik was niet de enige. De dame in kwestie werd zo ongeveer direct vanuit de kamer door de volgende ijsbeer gecharterd. Dan hoeft het voor mij niet meer. Dit is geen kritiek. Het is schitterend dat zo'n feestje kan voor een gereduceerd tarief. Ik realiseerde me alleen te laat dat het voor mij teveel is.
Ik heb maar een enkele mede-beer gesproken. Ik kom toch vooral voor de dames. En aangezien ik vaker in deze club kom en meerdere malen heb uitgehangen met Daniella (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?38772-Danielle-(Dominicaanse)), Sarah (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39458-Sarah-(Dominicaanse)) en Cindy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35268-Cindy-(Dominicaanse)) geef ik er de voorkeur aan met deze dames ook buiten de kamers rond te hangen. Zeker met Daniella heb ik een klik en met haar ook nu weer veel gelachen.
Met Cindy ben ik deze kamer niet op de kamer geweest. Ik sprak haar uitgebreid op een moment dat ik de drukte zat was en besloten had weg te gaan, redelijk vroeg op de avond. Toch nog een tijdje gebleven om met haar te kletsen. Ze vroeg heel lief wanneer ik er weer zou zijn. Dat vind ik het fijne bij deze dames: ook al maak je ze direct duidelijk dat er geen kamersessie in zit, ze niet afhaken maar gewoon lekker blijven kletsen. Al zullen ze dat waarschijnlijk niet bij een onbekende doen. Ze weten natuurlijk dat ik bij hun vroeg of of laat toch wel voor de bijl ga. http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/laugh.gif
hazard26
1 juni 2015, 18:45
Zaterdag 30 mei op het feest in Sixsens geweest. Samen met bartdepauw en CaptainDownTown afgesproken om er heen te gaan. De stemming zat er al goed in een paar dagen van te voren op de Whatsapp-groep en was het aftellen naar zaterdag begonnen.
Zaterdag reed ik omstreeks 14.00 uur de parking op en vond nog een parkeerplek op de 2e parkeerplaats. Snel naar binnen gegaan waar al een rij stond van dames en heren om de entree te betalen. Toen ik mij net in de badjas had gehesen zag ik de Captain en bartdepauw bij de lockers verschijnen. In de bar bijgepraat met de heren en ook andere forumleden leren kennen. Altijd leuk om deze te ontmoeten.
Het was nog vroeg en ik moest nog een beetje op gang komen. Gelukkig hadden we veel te bespreken en konden we ook nog sjoelen !!. Helaas heb ik lang niet meer gesjoeld dus de vorm was weg. Dat zag je dan ook aan het resultaat van maar liefst 10 hele punten ! Bartdepauw deed het overigens een stuk beter, maar volgens mij heeft hij de hele week thuis geoefend.
Toen kreeg ik toch wel zin om te gaan kameren. In de bar zag ik Deborah staan. De vorige keer in Sixsens was het er niet van gekomen met haar, maar ook vandaag hadden wij al geregeld oogcontact met elkaar. Na een kort praatje aan de bar zijn we snel naar de oriëntaalse ruimte getogen. Daar even heerlijk met haar gelegen en lekker getongzoend. Dat kan ze uitstekend en na een paar minuten haar een sleutel laten halen. Op de kamer ging het TZ verder en daalde ze langzaam af naar onderen. Een lekkere stevige pijpbeurt volgde en dit doet ze met veel gevoel. Het neuken was ook echt super, een van de betere die ik heb gehad in SS. Na enkele standjes kwam ik in een innige missio positie heerlijk klaar. Daarna hebben wij elkaar nog gemasseerd om de tijd vol te maken en nog samen heerlijk gedoucht.
Daarna bartdepauw en captaindowntown gezocht en zijn we samen even gaan eten. Het eten was goed verzorgd en het buffet werd ook redelijk snel aangevuld. De kip was heerlijk mals en de frieten smaakte goed.
Na het eten nog gekamerd met Claudia. Een leuk halfuurtje met haar gehad. Ik vind haar een van de betere zoeners in SS. Het pijpen was ook goed. Het neuken was ook niks op aan te merken. Je kan lekker stoten tegen haar kont in doggy. Echter vlogen de vonken er niet af zoals bij mijn sessie met Deborah. Maar het was een hele leuke sessie.
Tussendoor ook nog even de eerste helft gekeken van de DFB Pokal finale. Meer dan de eerste helft hoefde ik ook niet te zien want met rust stond het al 3-1 voor Volkswagen en was het al beslist. Ook nog even genoten van de wellness wat ik altijd wel fijn vind om tot rust te komen.
Toen maar weer naar de bar gegaan om bij de tombola aanwezig te zijn. Helaas niet in de prijzen gevallen maar niet iedereen kan geluk hebben. Ik had dan geen prijs gewonnen maar ik had vandaag wel geluk met de kamergangen !.
Toen ik even in de oriëntaalse ruimte lag kwam Justine voorbij. Eerder op de avond had ik al kort even bijgepraat met haar en laten merken dat ik een kamertje met haar wel zag zitten. Ze kwam bij me liggen en hadden een heel leuk gesprek. Ze is een erg sympathiek meisje dat ook echt de tijd voor je neemt. Ze is ook echt mijn type, lange zwarte krullen en een heerlijk figuurtje met mooie stevige borsten en een lekker stevig kontje. Na een tijd liggen praten, knuffelen en tongzoenen naar een kamer gegaan met haar. Ik had niet verwacht dat vandaag de kamergang van Deborah overtroffen kon worden maar het gebeurde toch. Heerlijk tongzoenen en ze zoent ook lekker je nek en likt je tepels. Ze pijpt ook lekker stevig, misschien te stevig voor anderen, maar met veel gevoel. Na verschillende standjes heerlijk klaargekomen en we moesten even bijkomen van de geweldige vrijpartij. Samen lekker gedoucht en moe maar zeer voldaan zijn we samen naar de bar gegaan. Daar hebben samen we nog even een lekker drankje genomen. Herhalingsgevaar is zeer groot. De klik is super met haar. Ik vraag mij nu nog steeds af waarom ik de vorige keren niet met haar op de kamer ben geweest.
Daarna nog even met captaindowntown en bartdepauw gezeten en zijn we omstreeks 01.30 in colonne naar huis gegaan. Ik heb 3 hele goede kamergangen gehad en binnenkort ga ik zeker weer terug naar Sixsens. Hopelijk zit het weer dan wel een beetje mee.
De organisatie en Sixsens bedankt voor het leuke feest !
KanariePiet
1 juni 2015, 19:22
Sixsens, deel 2:
Op zaterdag 30/05 reed ik, 15 uur nadat ik Sixsens verlaten had en amper 7u nadat ik Samya verlaten had voor een 2 uur durende rit naar huis, de parking van Sixsens alweer binnen:eek:. De reden voor dit gekkenwerk? De Hot Latin Summer Party:cool:.
Sixsens opende haar deuren dit jaar pas voor het eerst om 11u op een zaterdag of zondag, en dat was er aan de zien: de eerste uren sijpelden de meiden slechts druppelsgewijs binnen en ze hadden allen duidelijk nog ‘slapers’ in de ogen. Ik juich dit vroegere openingsuur desalniettemin toe. Zeker bij mooi weer geeft dit de vroege vogels de kans om in alle rust een ontbijtje te nemen en alvast te genieten van de uitgebreide welness faciliteiten:freu:.
Ondanks het vroege uur, waren er snel enkele bekende ijsberen aanwezig, zoals Wijze Grijze, de Vulkaan Spesjalist, Jeank, Tjeppah, Oudebelg… In de loop van de dag zouden er nog vele mij al dan niet bekende ijsberen opduiken, waaronder: Scrotum, Smouse, Italian Stallion, Bob0808, Eddy_V, The Joker, CaptainDownTown, Vazkor, boyke, Rivera, Kwant, Henry, Vendezz, Italian Stallion, bartdepauw, hazard26, Licky Luke, Sjeufke, deket, Dupke, Lustman, FMB, Dhr N, Ricardo Banana enzovoortenzoverder. Mijn excuses aan diegenen die ik vergeten ben:cool:!
Mijn maag schreeuwde al snel na binnenkomst om een hapje en mijn lever om een drankje, waarop ik besloot gehoor te geven aan die tweede;).
Zo gezegd, zo gedaan en niet veel later stond mijn eerste pintje voor mijn neus en vatte ik het eerste van de vele leuke gesprekken, die ik zaterdag zou hebben met collega ijsberen, aan.
Hoe hard de pintjes mij ook smaakten, een ideaal ontbijt is dat niet, dus na een tijdje heb ik me samen met een paar andere ijsberen toch maar naar het restaurant begeven, waar we ons allen uitgebreid tegoed hebben gedaan aan een lekker ontbijt. Voor even heb ik toen de pintjes ook maar ingeruild voor een cola, kwestie van niet al te marginaal over te komen. Dat was btw ongetwijfeld vergeefse moeite:tongue:.
Ontbijtje verorberd en terug naar de bar, waar ik in de witte massa nieuwe gesprekken aanknoopte en waar de pintjes me steeds beter begonnen smaken.
Ze smaakten mij zo goed, dat mijn kwaliteiten als sjoelbakker (is dat een bestaand woord:confused:) in de latere namiddag niet meer echt tot hun recht kwamen, met een wanprestatie (ocharme 8 puntjes!!:eek:) tot gevolg. Zelfs enkele meiden haalden meer punten dan ondergetekende:frown:. Maar ... gelukkig was daar Wijze Grijze die onmiddellijk na mij aan de beurt was en er in slaagde een nog zwakkere prestatie te leveren: hij scoorde amper 7 punten. En hij had volgens mij geen pintjes gedronken;).
Enfin, ik was er na mijn sportieve wanprestatie het hart van in en smeet me dan maar in Juliana haar armen voor een eerste kamertje van de dag. Nadat ik mijn hart had uitgestort en haar tot 10 keer toe verzekerd had dat ik eigenlijk echt wel goed kan sjoelen;), kon de eigenlijke kamergang beginnen.
Juliana, de lieve schat, heeft, zoals altijd, haar uiterste best gedaan, maar de 4 orgasmes van de voorgaande dag, het slaapgebrek, het overmatig alcoholmisbruik en ja hoor: het nog steeds piekeren over mijn sportieve wanprestatie en de daarbij horende teloorgang van mijn reputatie van ‘coole kerel’;) verhinderen een orgasme.
Niet getreurd: het was weer een heel leuk kamertje geweest en dat orgasme zou later op de dag nog wel volgen.
Terug in de bar vloog ik opnieuw in de pinten (zij het nu bewust toch aan een iets lager tempo) en hervatte ik de gesprekken, waarbij ik steeds zorgvuldig het ‘sjoelen onderwerp’ meed;).
Tegen 19u leek het mij niet onverstandig mijn dronkenschap te bestrijden met een lekkere maaltijd. Zo gezegd zo gedaan: ik heb mijn bordje vol geschept, heb 1 van de weinige vrije plaatsen in het restaurant ingenomen en heb mij de lekkere maaltijd laten smaken. Net als een dag eerder was het eten afgelopen zaterdag dik in orde. Complimenten aan de chef:freu:!
Ik ben vervolgens naar het overdekte terras getrokken waar nogal wat collega ijsberen zich ophielden. Zij waren in blijde verwachting van de Duitse bekerfinale. Zelf ben ik een fervent voetballiefhebber, maar deze match heb ik toch maar aan mij voorbij laten gaan. En maar, zo goed bleek later, want mijn favoriete Duitse Mannschaft had het onderspit moeten delven tegen de ploeg van ‘diene rosse Belg’:frown:.
Terug naar de bar, waar het zoals al de ganse dag, heel druk was. Mij stoorde de drukte niet, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen dit niet zo gezellig vonden. Het zal ook niet altijd evident geweest zijn je favoriete meid te schaken. Zo ook voor mij, want kleine Piet begon plots hevig te hunkeren naar dat eerste orgasme van de dag, maar mijn uitverkorene, Juliana, was voor de zoveelste keer zaterdag op kamer.
Ik had geen zin om op haar terugkeer te wachten, dus ik begon uit te kijken naar een ander ‘slachtoffer’. Dat slachtoffer zou Roemeense Gaby worden. Korte pre-sales, een onwaarschijnlijk mooi paar borsten, Piet die veel lust had en wij dus op naar een kamer.
Ondanks de drukte in de club waren er geen wachttijden voor een kamer. Ik heb btw geen enkele van de 4 keer dat ik zaterdag in Sixsens gekamerd heb, op een kamer moeten wachten.
De kamergang met Gaby was … slecht . 1 van de 2 slechtste die ik ooit gehad heb in SS:frown:.
Zoenen, laat staan tongzoenen was uit den boze en de pijpbeurt was 1 van de slechtste die ik ooit gehad heb. Ik heb nog nooit zoveel tand gevoeld... Gelukkig mocht ik wel met Gaby haar borsten spelen, waardoor Piet toch op oorlogssterkte kwam.
Cowgirl hield Gaby nog geen minuut vol en missio voelde heel afstandelijk aan. Tijdens hondjes mocht ik dan toch mijn ding doen, waardoor ik uiteindelijk al bij al nog vlot ben klaargekomen, maar herhalingsgevaar? Hell no:mad:!
Na deze aanfluiting van een kamergang heb ik mij terug naar de bar begeven, waar Juliana ondertussen was teruggekeerd. Oh wat had ik een spijt dat ik niet gewoon een half uurtje op haar gewacht had. Maar, niet getreurd: Juliana gaf me een lekkere tongzoen en wat bleek: er zat nog meer kracht in Piet dan ik had verwacht:eek:.
Ik heb rustig nog een colaatje gedronken om Piet toch nog even een beetje extra rust te gunnen en ben daarop met Juliana opnieuw naar een kamer getrokken. Het moest allemaal wat snel gaan, want om 22u was er een tombola en zouden salsadanseressen ons komen verblijden, maar snel gaat ook. Juliana gaf het beste van zichzelf, ik gaf het beste van mijzelf en de rotkamer met Gaby werd aldus in de vergeethoek geneukt met het 2de orgasme op korte tijd:biggrin:.
Piet was nu even voldaan, dus ik trok terug richting bar, waar niet veel later een 30-tal personen, zowel mannen als vrouwen, voor hun aanwezigheid op de Latin Party werden beloond met een leuk presentje. Aansluitend deden de salsadanseressen hun ding en de rest van de avond zou de feestsfeer niet meer verdwijnen:).
Zelf begon mijn bobijn beetje bij beetje af te raken. Ik heb me tussen 23u en 1u dan maar veelal bezig gehouden met chillen, bankhangen met Juliana, beetje zeveren met collega ijsberen en met het plaatsen van enkele danspasjes. Dat laatste heb ik echter al snel overgelaten aan oa Bob0808 en Juliana, die zich in tegenstelling tot ondergetekende niet hopeloos belachelijk maakten op de dansvloer;).
Juliana zien dansen is een plezier op zich, die mooie meid geniet zichtbaar als ze danst, en meer heeft kleine Piet niet nodig om opnieuw lust te krijgen. Dus, wat doe je dan? Yep, je trekt, ondanks een quasi leeg energievat een 4de keer op kamer.
Deze kamer, die een uurtje zou duren, werd de intiemste van de dag. Juliana en ik hebben 50 minuten non stop geneukt. Niet wild, zoals ik het vaak zo graag heb, nee integendeel: heel rustig, waarbij ik enorm heb kunnen genieten van Juliana haar ranke lichaampje. Piet heeft geen moment van verslapping gekend. Dat gebeurt niet vaak als ik niet stevig mag tekeer gaan!
Op het einde van het kamertje heb ik dan toch even een tandje moeten bij steken, anders ging dat 3de orgasme van de dag er nooit komen. Het kwam er en na iets meer dan uur uur heb ik de kamer verlaten, weer vele KP’tjes armer, maar 1 onvergetelijke herinnering rijker:biggrin:.
Terug in de bar, waren er plots heel veel ijsberen vertrokken, en de laatste aanwezigen zaten er duidelijk door. Ik heb uiteindelijk zelf nog tot 2u45 met Cibel en Juliana aan de bar gehangen en toen was het echt tijd om te vertrekken.
Ik heb nog de hand geschud van Wijze Grijze (die net als ik blijkbaar de wanprestatie bij het sjoelen nog steeds niet was te boven gekomen;) ), ik heb met een paar laatste zoenen afscheid genomen van Juliana en om stipt 3u heb ik Sixsens doodmoe, maar uiterst tevreden verlaten.
Ik had 2 loodzware dagen achter de rug en zat er volledig door, maar ik had het voor geen geld van de wereld willen missen.
Sixsens en alle aanwezigen van vrijdag en zeker zaterdag: dankjewel voor de leuke momenten. Tot snel:cool:!
Scrotum
1 juni 2015, 21:33
Afgelopen zaterdag het feest in Sixens bezocht. Meteen goed aangepakt: hotelletje in de buurt geboekt (Vijlen).
Laverend door drommen fietsers (Limburgs mooiste) me om 15.15 op de parkeerplaats gemeld waar nog net een plekje vrij was pal voor de ingang.
Ik was voor het eerst in de club en wat ik zag viel niet tegen. Het gebouw is op zich niet zo groot maar door de grote kelderruimte is er toch veel ruimte gecreeerd. De ,wat zal het zijn, 80 aanwezige mannen en ik denk zo'n 60 aanwezige vrouwen konden er gemakkelijk in worden ondergebracht.
Leuk om een aantal bekende gezichten weer eens te zien en ook kennis te maken met een aantal andere ijsberen, al dan niet bekend van het ene of andere forum.
Kennisgemaakt met Kanariepiet en door de Duisburgspecialist naar boven gemaand om te gaan sjoelen. In mijn herinnering waren vroeger de sjoelbakken een stuk groter. Ik leverde een wanprestatie met een punt of tien. De dames werden ook uitgenodigd om mee te doen en het hoogtepunt van het sjoelen was voor mij toen de Wijze Grijze tegen de rondborstige Belgische dvp met diep decolleté die aan het spelen was de tip gaf dat ze wat meer voorovergebogen moest sjoelen ;)
Weer naar de grote bar.
De heer N weet me altijd goede adviezen te geven en zo belandde ik op de bank met
Lana
Deze blonde Letse is heel vriendelijk en aangenaam om mee te praten. Dat hebben we ook een tijd gedaan zonder dat ook maar de kamervraag ter sprake kwam. Dit heb ik tenslotte zelf maar voorgesteld.
Ik heb met Lana een heerlijk uur doorgebracht. Lana is een echte GFE. Ze is dan wat ouder maar menig jong Roemeentje kan hier een puntje aan zuigen. Beslist voor herhaling vatbaar.
Na Lana heb ik maar eens het restaurant opgezocht. Daar me tijdens het eten met Seksenfun onderhouden. Ik wens hem de komende tijd succes toe en hoop over een tijdje weer veel stukjes van hem te lezen.
Ik had in het restaurant niet door dat je bij de keuken steak of biefstuk kon bestellen. Iets wat ik voor de volgende keer moet onthouden.
Na het eten even uitgebold op een van de ligstoelen bij het zwembad. Dat idee hadden meer beren gehad dus het was er nog gezellig.
Terug in de bar werden een paar dansjes opgevoerd en daarna was de prijsuitreiking van het sjoelen en de tombola met als prijs de elektrische sigaret. Ook ik viel in de prijzen. Kanariepiet die de prijsuitreiking goed verzorgde gaf de tip om door niet-rokers gewonnen rooksetjes aan een favoriete DVP te geven. Echter omdat Ricardo Banana de dvp waar ik op viel bijna op me schoot drukte, heb ik hem het setje gegeven.
Alicia
Op een of andere manier ging mijn blik steeds naar deze Bulgaarse dvp toe. Ze zat echter bijna de hele avond bijna vastgelijmd aan Licky Luke. Toen ze echter even vrij was en wat contact opzocht (en via de Banaan bij mij belandde) hoefde ik er niet lang over na te denken. Ik had een heerlijk geil half uur met haar op de kamer. Nog net niet het topniveau van Lana maar toch erg goed bedreven in alle kunsten en technieken en daarbij een goede zoenster.
Het zal geen straf zijn om weer met haar op de kamer gestuurd te worden (als Licky Luke vrij is ;)).
Nog leuk gesproken met Smouse in de bar. Om 1.15 ben ik mijn hotelletje in Vijlen gaan opzoeken (die me by the way erg goed beviel).
Marcus69
1 juni 2015, 22:37
Samen met Vakzor en Lustman op 30 mei naar het feest in sixsenses. Mijn voornaamste doel was eens met andere ijsberen socialiseren en wat mensen leren kennen. De ambiance zat er goed in doorheen de hele dag, maar het is duidelijk dat er te veel beren waren voor het aantal dames. In de cinema en die donkere marokaanse kamer werd er lustig geneukt/gezogen/getrokken. Zo druk heb ik SS nog niet meegemaakt.
Eigenlijk maar één kamergang gehad. In het begin van de namiddag lag ik even te relaxen in de marokaanse kamer, en de kortharige Alinka kwam zich bij mij vleien. Ik heb een zwak voor vrouwen met kort kapsel, dus veel hoefde ze niet doen om me te overtuigen. Wat knuffelen, liggen in elkaars armen, en een korte babbel. Ze was Roemeens en 30j oud. Vluchtige zoentjes op de mond maar tongzoenen deed ze pas op de kamer, maar niet erg enthousiast. Op de kamer bleek dat ik toch een goede keus gemaakt had. Wat liggen de liefde bedrijven en dan hoesje om voor het grotere werk. Volgens mij doet deze dame kegeloefeningen want ze kon met haar vagina je jongeheer verwennen en kneden zodat het precies voelt alsof je een goeie pijpbeurt krijgt. Een erg aparte ervaring was dit, nog niet veel meegemaakt. Ik kon het niet erg lang houden maar de beloning was ernaar. Meer moet dat soms niet zijn. :)
Grunny
2 juni 2015, 11:36
Ben hier afgelopen zaterdag ook geweest, Leuk feestje en veel bekende mensen leren kennen.
Wilde hier wel opmerking plaatsen, sommigen beren schijnen best desperate te zijn in clubs .
Ik bedoelde hier een oudere beer, die de meest mogelijke moeite deed om op te vallen met zoveel wit in ss???Met een stropdas om bepaalde te overhalen om te gaan kameren. Maar de meeste dames vonden de das leuker dan de desbetreffende ijsbeer. Zijn nog steeds meisjes he.
Of het nu positief of negatief wanhopig ofhij voor l*l liep.. t was gedurfd. Maar effectloos?... blij dat ik mijn roze sokken( wasongelukje) thuis liet ;)
Ricardo Banana
2 juni 2015, 11:38
Ben hier afgelopen zaterdag ook geweest, Leuk feestje en veel bekende mensen leren kennen.
Wilde hier wel opmerking plaatsen, sommigen beren schijnen best desperate te zijn in clubs .
Ik bedoelde hier een oudere beer, die de meest mogelijke moeite deed om op te vallen met zoveel wit in ss???Met een stropdas om bepaalde te overhalen om te gaan kameren. Maar de meeste dames vonden de das leuker dan de desbetreffende ijsbeer. Zijn nog steeds meisjes he.
Of het nu positief of negatief wanhopig ofhij voor l*l liep.. t was gedurfd. Maar effectloos?... blij dat ik mijn roze sokken( wasongelukje) thuis liet ;)
Ja Wijze Grijze is een apart figuur.
salitos
2 juni 2015, 16:30
Het was wel een drukte afgelopen zaterdag. Is ook wel te merken aan de vele reacties hier. Het was een vrolijke gezellige boel. Heb weer een aantal Collega's leren kennen. Gezellig zo tussen de kamergangen door, een stuk leuker dan in je eentje aan de bar te zitten. Had hem niet direct gezien, maar je komt niet zomaar langs hem. Hé daar is Salitos ook, hoorde ik Ricardo luidkeels roepen. Werd door hem gelijk aan een aantal beren voorgesteld. Op zijn aandringen moest ik maar snel een Salitos bestellen want die waren hier lekker op temperatuur. Nou hij had uiteraard gelijk, onze bierkenner. Een hele tijd gezellig met Sjeufke, Ricardo en nog wat beren staan praten en drinken. Het was een geweldig gezellige dag, heb jammer genoeg weinig meegekregen van de festiviteiten maar de kamergangen met Mara en Viktoria maken dat meer dan goed. Kan er dus weinig over vertellen, maar dat is hierboven al meer dan genoeg gedaan. Heb trouwens ook de korting gemist.
Jongens de ballen en tot de volgende keer
The Joker
2 juni 2015, 21:24
Afgelopen zaterdag werd het tijd voor het jaarlijkse homo uitje in SS.
Het 5 jaars feest van RB had voor zeker 50 extra man in de toko gezorgd, maar het aantal dames was helaas niet hoger dan op een normale dag.
Vanzelfsprekend zeer veel bekenden gezien en gesproken en een gezellige dag gehad met sjoelbakvertier in de Veranda, maar door het slechte weer helaas weinig buiten kunnen rondwaggelen en veroordeeld tot de donkere binnenbar diep onder de grond waar helaas volop gepaft werd door de junks.
Ondanks dat ik vooraf thuis al 2x de hand aan mezelf had geslagen uit angst dat er toch niet gekamerd zou gaan worden, viel mijn geile blik aan het begin op de avond op Emma, waar ik dan ook een goede kamersessie mee heb gemaakt.
Later op de avond kwam er nog een grote tombola, met maar liefst 30 prijswinnaars, vanzelfsprekend won ik niets, maar ik heb dan ook altijd pech.
Het eten leek me overigens gelijk aan de normale zaterdag, waarbij er wel gedurende de middag en avond diverse kleine pizza's de bar in werden gedragen.
Niemand hoefde dus honger te lijden.
Om het thema van het feest nog enigszins te verantwoorden, kwamen er 2 samba danseressen opdraven in de bar, van de sexy outfits en de cocktails heb ik helaas niets gezien.
Al met al was het een gezellige dag en viel zelfs de optische kwaliteit van de line up me nog een beetje mee, ondanks dat deze bijna volledig uit RumBuls bestond (in de categorie -40 jaar dan).
Willi69
2 juni 2015, 23:16
Later op de avond kwam er nog een grote tombola, met maar liefst 30 prijswinnaars, vanzelfsprekend won ik niets, maar ik heb dan ook altijd pech.
Keinen Joker gezogen? :hammer:
Na ja, Pech im Spiel, kein Glück in der Liebe. :rolleyes:
Ties85
4 juni 2015, 20:51
Vandaag voor het eerst sinds een veel te lange tijd weer eens naar de SS geweest maja ben er ook wel een paar weken tussenuit geweest op vakantie en dan valt het hier weer zo tegen dat je toch echt even met dit weer moet relaxen. De dag begon goed vriendelijke ontvangst zoals altijd even lekker een lunch genomen ook goed als altijd en daarna met een kameraad lekker relaxen in de volle zon aan het zwembad met een biertje het leven kan ook hier dus erg mooi zijn als de zon schijnt.
Helaas werd de dag een beetje verstoord door de ratten van de zedenpolitie die weer eens moesten pesten met de zoveelste razzia ( controle is goed maar je kan ook wel bezig blijven ), ik heb het gevoel dat ze club en clubs in het algemeen en dan ook de eigenaars van deze club wel heel erg aan het zoeken zijn de laatste tijd. Kunnen ze niet achter de echte criminelen aangaan er zijn er genoeg in Limburg kan ik je vertellen hoor, maja goed de dames waren dus allemaal even ruim 1.5 uur wamanos. De heren lieten ze gelukkig met rust al hoor ik dat de klootzakken dan wel kentekens noteren.
Uiteindelijk kwamen langzaam de eerste dames een voor een weer eens naar buiten en zo stil als ze gekomen waren gingen ze met een man of 8 weer weg daar is schijnbaar dus wel budget voor bij de politie mijn gestolen auto of woninginbraak is niet zo erg:confused: Nou ja gelukkig was het heerlijk weer voor aan het zwembad te liggen en heb ik me goed vermaakt met Brabander en mijn kennis dus maak ik me er niet zo druk over, als je toevallig net op dat tijdstip een 2 uur tarief had dan had je wel dikke pecht gehad.
Verder was de buitenbar open de bbq ging aan heerlijke stukjes vlees, frites, salades, sauzen wat kan een mens zich nog meer wensen. Daarna nog even beneden in de bar gezeten was best leuk alleen toen ik op het laatste even mijn telefoon pakte om mijn kameraad te appen sprong er ineens een boos wijf op me af schreeuwend dat telefoons hier niet waren toegestaan met een hoop blabala Roemeens accent wat een kut wijven zijn dat toch. De laatste keer was mij dit nog niet bekend en geen probleem maar wilde best even met haar naar Beate of Willie lopen daarna wees ze boos op een bord waar idd. iets met vage tekens opstond echter van haar manier van communicatie was ik niet gediend helaas Willie of Beate niet meer gezien anders had ik dit zeker nog kenbaar gemaakt. maar goed dat alles mocht een mooie dag niet verpesten. Ik denk dat mijn volgende bezoek aan de SS niet meer zo lang op zich zal laten wachten want T gaat voorlopig de komende maanden niet meer lang op vakantie dan maar een vakantie in bijna mijn eigen achtertuin af en toe :)
NeverEnough
5 juni 2015, 23:57
Afgelopen SixSense weer eens aangedaan. In een rit naar het onderste puntje van Nederland waar ook alles tegen zat. Snelweg afgesloten vanwege ongeluk (dan realiseer je dat het altijd nog meer kan tegen zitten), om de file te ontwijken maar door Eindhoven gereden. Vele zondags rijders op de weg en tot overmaat van ramp was ook de laatste afslag naar Vaals helemaal afgesloten. Toch stond ik precies klokslag 2 uur binnen. Dacht eerst dat ik de volle mep moest betalen maar de gastvrouw was schappelijk en pardoes stond er 40e op de kassa. Zo kan het dus ook.
Het was erg rustig in de club. Had ik ook wel verwacht zo na het feestje van de dag ervoor. In de bar waren misschien 5 vrouwen en meerdere mannen. In de lounge was het drukker, de dames waren veelal aan het bellen. Al snel kwam ik Lolita tegen die al snel aandrong op een kamergang. Daar had ik nog geen zin, eerst een beetje relaxen en bijkomen van de rit en de lange dag ervoor. Na het welnessen weer lekker relaxen in de lounge. Ik zag dat Juliana er ook was, ze lag gezellig met vriendinnen te betten. Waarschijnlijk moesten de dames die aanwezig waren allemaal nog bijkomen van de party want de lounge was drukker dan de bar.
Meggi was ook in de lounge. Ze kwam me vertellen dat mijn favoriete dame er niet was en terug naar huis ging. Ze vroeg of ik nu een andere dame ging proberen en ik zei ja tuurlijk ik ben hier niet voor niks en ben ook niet getrouwd met haar. Ze begreep de hint en kwam gelijk bij me liggen. Ze was zelf ook net pas in de club en je kon zien dat ze net wakker was. Ze had nog geen makeup op en dat vond ik eigenlijk wel iets opwindends hebben. Zo puur zonder een masker zoals ze er echt uit ziet. Ik vond het heel aantrekkelijk. Terwijl ze bij me lag gaf ze liet ze merken het aangenaam te vinden om wat te knuffelen. Onder het knuffelen en zoenen op erogene plekken speelde ze een beetje met mijn lid die langzaam begon te groeien. Toen ie eenmaal keihard was keek ze me lachend aan. Onverwacht bleef een kamervraag uit en bleef ze nog enige tijd bij me liggen. Heerlijk als een dame zo de tijd voor je neemt. Als je eenmaal zo opgegeild bent kan een kamergang dan ook niet uitblijven. Op de kamer was het ook helemaal top. Meggi heeft een lekker slank lijfje met kleine tietjes en klein rond kontje, een leuk koppie en geniet zichtbaar. Lekker zoenen, pijpen, beffen, neuken in verschillende posities, van langzaam en diep tot korte stoten en snel. Lekker intiem en een intense orgasme volgde.
Later zat ik in de lounge nog na te genieten van de heerlijke sex. Lolita zag me liggen en wenkte voor een kamergang. Daar had ik nu geen zin in, zeker niet op zo'n manier. Even later kwam ze bij me liggen en zeer snel werd de suggestie gegeven om naar de kamer te gaan. Ik vertelde haar dat ik net terug was van de kamer en dat had ze ze ook gezien want ik kwam haar tegen (haar blik toen was vrij duidelijk ;). Ze begon een beetje met mijn kleine ik te spelen om me zo ver te krijgen weer te gaan. Helaas ligt bij haar het professionele er net te dik bovenop, en wil ze je direct op de kamer krijgen, straight to business zullen we maar zeggen. Daar had ik weinig zin en toen het doordrong tot haar dat haar advances niet direct tot een kamergang zouden leiden was ze gelijk weg.
Begin van de avond was het nog steeds erg rustig in de bar en het leek wel alsof de meeste dames alweer waren vertrokken. Een goed moment om zelf ook te gaan.
KanariePiet
7 juni 2015, 09:24
Afgelopen vrijdag ben ik al weer in Sixsens beland. Ik ben aanwezig geweest van 11u tot 20u.
Ik had een newbie meegenomen, had ter plaatse afgesproken met Vendezz en zou ook (onder andere) Eddy_v, JeanK, Razé en vele mij bekende niet-schrijvende ijsberen aantreffen.
Het was afgelopen vrijdag schitterend zonnig weer, een weertje waarvoor een bezoek aan Sixsens ideaal is. Het moet dan ook niet verbazen dat mijn kameraden en ik, net als de vele andere aanwezig ijsberen, afgelopen vrijdag vele uren in en rond het zwembad hebben doorgebracht.
Het was buiten zalig vertoeven in SS, mede dankzij de aanwezige, topless meiden die afwisselend van de zon genoten of in het zwembad gingen afkoelen (uiteraard heel voorzichtig, zodat hun haartjes niet nat werden...;)).
De cocktailbar was uiteraard open. Vind ik, ten opzichte van pakweg YY, een absolute meerwaarde!
In de vooravond heb ik nog een hele tijd in de bar doorgebracht. Hier waren niet zo veel mannen aanwezig en hing, net als een week eerder, maar een matte sfeer.
Ik heb vrijdagmiddag een lekker omeletje met broodjes gegeten en 's avonds een rijkelijk gevuld bordje van aardappelsalade, groentemengelingen en 2 stukken vlees van de barbecue. Smaakte allemaal uitstekend:)!
De line-up viel vrijdag een beetje tegen, zowel qua aantallen als qua schoonheid. Veel bekende meiden waren afwezig en de weinige nieuwe gezichten konden me niet echt bekoren.
Uiteindelijk heb je echter maar 1 geschikte meid nodig, en dat was vrijdag voor mij weer Juliana. Ik heb met haar 1 kamertje gemaakt. Dat was, mede door de te warme kamer, iets minder uitstekend dan anders, maar bleef heel goed. Herhalingsgevaar met deze kleine meid blijft héél groot:).
Het personeel, met Beate op kop, was vrijdag vriendelijk als altijd. Ze doen er echt alles aan om het je naar je zin te maken. Top:freu:!
Mijn conclusies van dit bezoek: Sixsens is de perfecte club om, bij een stralend weertje als dat van afgelopen vrijdag, te bezoeken. Gevolg van dat weertje was uiteraard wel dat de sfeer in de club maar mat was (maar dat was later op de avond in Samya ook het geval). Met dank aan de kameraden, Juliana en het behulpzame personeel, heb ik me ondanks de matte sfeer, toch weer uitstekend geamuseerd en Sixsens ziet mij binnenkort uiteraard weer terug:cool:!
Eddy_V
7 juni 2015, 21:45
Vrijdag 5 juni - een hete dag met veel vuurwerk.
Eerder op de middag al plezier gehad met (ja drie keer raden..) en daarna met KanariePiet en Vendezz wat van de bbq gegeten.
Tip: Ga altijd VOOR Vendezz bij een bbq en niet NA hem...liggen er nog 2 stukken kip..het water loopt me al uit de mond..neemt die gozer gewoon allebei die stukken kip!!
Nou ja..hij moet er nog van groeien, zullen we maar denken.
Tussen 18 en 20 uur lekker in zwembad gedobberd en wat liggen luieren met een glaasje witte wijn.
Om 21uur naar kamer 5b vertrokken, niet één van mijn favoriete maar ok we deden het er maar mee.
Belangrijkste is dat er een raam is dat open kan.
En zo zaten wij in de raamopening te genieten van elkaar, sigaretje en het uitzicht over de velden.
Daar zagen we hem gaan...na een zonnige dag vertrok een bezoeker vanaf de parking in zijn oude schicht.. vvvvrrrrrooooeeeemmmmmm...
Een leuke oude cabrio met een heerlijk motorgeluidje en de berijder met een gelukzalige glimlach hahaha!!
Die had een goede dag achter de rug, dat was te zien!! Een koddig gezicht zo vanuit het venster raam naar buiten glurend.
Mijn kamergenote was niet meer in een allerbeste stemming, maar deze combinatie van gebeurtenissen maakte haar weer blij.
Dus mede namens mijn kamergenote hartelijk dank, haha!
Excuses aan de buren op 5a (2 of 3 verschillende buren als ik het goed gehoord heb in de loop van de avond) voor de eventuele geluidsoverlast.
Zonder onze eigen muziek op de Phone is het niet compleet en voor zover mogelijk laten we die wel zo hard mogelijk klinken, alleen al om de gammele bedgeluiden van 5a te overstemmen.
Afwisselend genoten op bed en voor raam van de aankomende storm met prachtige bliksem flitsen.
Ja..het was een stormachtige dag in Sixsens met windstille periodes ter afwisseling van het vuurwerk.
Nog een paar nachtjes slapen en dan...
(voor de afwisseling eens een kort verslagje)
licky luke
8 juni 2015, 20:32
Sixsens, zondag 7 juni
Waterspelletjes, mijmeren en vooral ... genieten ...
Dubben, dubben, dubben, ik leek die dag wel een weegschaal...
Oorspronkelijk voor juni een retraite gepland, die verrassend goed (lees: zonder goesting) begon, iets wat me eigenlijk al meteen had moeten waarschuwen...
Dus deze zondag een zedig bezoek aan een gewone sauna gepand, alles d'r op en d'r aan maar zonder het dvp-gedeelte dus. Ik moest wel even denken hoe dat ook al weer ging en bedacht op het nippertje dat ik dan een eigen badjas, handdoek en slippers mee moest nemen, anders zou de juffrouw aan de receptie daar (het woord "theke" zal ik ook maar niet gebruiken) vreemd opkijken als ik op mijn gewoonlijke saunaclub attributen bleef wachten.
De dag zou echter, zoals zo vaak, anders verlopen...
Het heerlijke weer, een vergelijking tussen:
- entree van de gewone sauna (€ 34,00 + € 7,00 parkeren) en die van een saunaclub (€ 40,00 happy hour, inclusief wat je voor die entree allemaal krijgt),
- de geplande "geklede dag" in de gewone sauna (waardoor die dag overal zwemkleding verplicht was en je dus ook met zwembroek aan in de sauna moest, brrr..),
- de verwachte aanwezigheid van bekende gezichten
- de leeftijd en het uiterlijk van met name de vrouwelijke gasten
- het beperkte buitengebeuren in de gewone sauna en het uitgebreide buitengebeuren in een saunaclub
deden de weegschaal echter al gauw duidelijk omslaan naar een saunaclub...
En laat Sixsens nou op een dikke 20 minuten afstand liggen...
Tas weer uitgepakt, andere tas ingepakt (het zijn toch echt wel andere attributen die je normaal meeneemt naar een saunaclub) en op weg naar Sixsens dus... daar gaat mijn retraite... Hoewel.. kameren was niet gepland, enkel relaxen met zwembad, buitenbar, eventueel bbq, en later in de avond het binnengebeuren met sauna's, jacuzzi, bar enzovoorts.
Op tijd voor happy hour binnengetreden in het paradijsje van Lemiers, meteen vriendelijke begroeting van uitbaters (zoals altijd eigenlijk), door alle gezellige gekeuvel bijna vergeten om € 40,00 af te tikken, en daar kwam het eerste bekende gezicht al binnen ... aamu! Die had ik al lang niet meer gezien en gesproken dus het werd in ieder geval een behoorlijke bij-klets dag.
Omkleden, naar de bar, Denisa begroeten (ook al zo'n vast ritueel), effe kletsen en met een eerste biertje naar het terras, waar aamu al een ligbedje vrij had gehouden. Op weg daarheen enkele dames van de Bulgaarse delegatie begroet, waarvan de een nog meer kusjes wilde hebben dan de andere en waarna ik door die andere dan weer werd terug geroepen om dat bij haar weer goed te maken... Bij de receptie ook nog een por gekregen van Adelina met een ondeugende blik in haar ogen en de steevaste "sorry" die op zo'n por volgt. Kijk, dat is, zoals uitbater al zei, een begroeting die je in een gewone sauna al niet krijgt, dus het begin was er...
Al snel kreeg ik, tijdens mijn eerste praatje met aamu, al gezelschap van Lolita, maar omdat ze al snel doorhad dat mijn meeste aandacht momenteel naar mijn gesprek met aamu uitging fladderde dit schone vlindertje al rap weer door naar de volgende bloem, .. eehh,. ijsbeer. Kort daarna vleide Sibel zich bij me neer, in het geheel niet gehinderd door nette manieren waarbij je twee pratende mensen niet in hun gesprek stoort.. en ze onderbrak ons gesprek met de resolute woorden "Heute fick ich dich...".. Zo, dat weten we dan ook al weer...
Ondanks dat ik me toch op mijn gesprek met aamu concentreerde bleef mevrouw bij me zitten en kwam Kali er zelfs nog bij, waardoor ik zo ongeveer in een sandwich positie terecht kwam. Niet onaardig, dat niet, maar het gesprek werd op die manier wel erg moeilijk. Aamu keek er naar en lacht eens hartelijk, zich vast en zeker afvragende hoe ik nu weer van die twee dames af zou komen. Omdat ze allebei echter (zoals altijd) aardig en lief zijn heb ik ze dan maar op een drankje getrakteerd en zijn aamu en ik op een gegeven moment maar een soepje gaan eten.
Bij mijn saunaclub-attributen van vandaag zat (gebaseerd op eerdere ervaringen) ook een opblaasbare strandbal. Ik haalde hem uit mijn locker, liet hem even aan Beata zien (die goedkeurend knikte) en blies hem op het terras op. Meteen bekijks en ook al gelijk wat ondeugende blikken van wat dames, zie wel in waren voor wat afleiding. Eerst wat volleybal spelen op het terras, maar omdat de tegels erg heet waren en de bal al gauw twee keer (door de wind, echt waar!) op het doek van de buitenbar terecht kwam heb ik het spel maar naar het zwembad verplaatst. En dat bleek een schot in de roos te zijn. Aamu en ik het zwembad in, drie en later vier dames erachteraan, nog twee heren en je snapt het al: de jongens tegen de meisjes. Nou kan ik meteen een geheim verklappen voor degenen die dit ook eens een keer willen doen: als je de bal hebt is het dus niet de bedoeling om die meteen over te spelen om hem op die manier uit de handen van de dames te houden. Je zou het misschien wel denken, maar dat is DE manier om de dames er al gauw mee op te laten houden. Nee, je moet die bal sowieso zo lang mogelijk vasthouden, totdat je nagenoeg alle (half-)blote dames aan je hebt hangen terwijl je de bal nog net even buiten hun bereik houdt. Dat zijn de leuke momenten, totdat ze je uiteindelijk overmeesteren en je de bal "pardoes" door een van hen laat afpakken. Jij blij, dames blij en je kunt weer samen met je mede-ijsberen op jacht om de bal terug te pakken. Daarvoor is het dan heel belangrijk dat je een leuke dame uitzoekt voor je "mandekking", of beter gezegd "vrouwdekking". (Wikipedia definitie van "mandekking": "Bij mandekking probeert een verdediger een aanvaller van de tegenpartij te isoleren van zijn medespelers. Dat gebeurt door storend dicht in de buurt te blijven van de aanvaller, door de aanvaller 'op de huid te zitten'. De bedoeling is dat door deze mandekking de aanvaller niet of nauwelijks meer aanspeelbaar is."). Als je dat onder de knie hebt, begrijp je het spel zoals het in het zwembad van een saunaclub gespeeld moet worden...
Op die manier hebben we dus van 16:00 uur tot 18:00 uur met de dames in het water "gespeeld", totdat we allemaal toch wel moe begonnen te worden. Van al dat watergeweld krijg je natuurlijk ook flinke honger, dus we gingen maar eens een hapje eten. vandaag geen bbq helaas, maar wel zoals gewend enkele smakelijke gerechten in het restaurant. Hier en daar wat dames Guten Apetit gewenst, dito wensen terug gekregen en ons buikje rond gegeten. Regelmatig werd alles goed aangevuld door de vriendelijke kok, die meermalen vroeg of alles naar wens was (zelfs toen ik nog niet aan tafel zat).
En na zo'n maaltijd hoort natuurlijk een uitbuiksessie. Omdat de laatste zonnestralen nog op de ligstoelen aan de rechterkant van het zwembad schenen, hebben we ons daar neergevlijd in alle rust (de dames waren hun trek naar binnen al begonnen). Wat kletsen, vooral herinneringen ophalen aan de dames die ons diep geraakt hebben (en sommigen die dat nog steeds doen) en al mijmerende zakte de zon aan de horizon... Biertje erbij en wie doet je wat? Nou, Nathalie bijvoorbeeld ...
Die was voorafgaande aan de waterspelletjes al bij me in het zwembad geweest en had eigenhandig geconcludeerd dat ik klaar was voor een kamertje, uiteraard met haar. Tja, als je als kerel in je blootje in het zwembad bent kunt je bepaalde "gevoelens" natuurlijk niet verbergen voor de grijpgrage dames... Ik had Nathalie nog wel af kunnen schudden voor de waterspelletjes, maar vlak voordat we gingen eten had ze ma al aangegeven dat we daarna toch echt op kamer moesten en dat ze de hele dag al op me aan het wachten was. Ik moet zeggen, ik hou wel van die originele smoesjes...
Dus toen we na onze uitbuiksessie eindelijk de catacomben in liepen, stond daar een betoverend mooie dame die meteen mijn aandacht trok. Zwart leatherlook jurkje met riempje, steile zwarte haren net uit het wafelijzer gehaald, zwoele blik in haar ogen.... Ik keek aamu aan en net als hij herkende ik haar in eerste instantie niet ... Nathalie? Ja hoor, alsof ze een complete gedaanteverwisseling had ondergaan, uiterst fascinerend... Helaas was het eerste wat ze tegen mij zei: "Liar!". Ik vroeg waarom en ze zei dat ze de hele tijd op me had gewacht maar dat ik na het eten niet was gekomen. Echter, alvorens mijn schuldgevoel opspeelde, kwam er iemand de trap af die haar zijn centjes gaf voor het zojuist afgeronde kamertje... waarop ik me meteen aan de situatie aanpaste en zei dat ik haar al de hele tijd aan het zoeken was. Waarop ze in de lach schoot (een heel mooie lach, mag ik wel zeggen) en me een dikke knuffel gaf. We zouden elkaar wel in de bar zien, zei ze.
In de bar werd ik bij de danspaal direct vastgeklampt door Nadia, die me zei dat ik ter plekke op iemand moest wachten. Die iemand was natuurlijk Nathalie, die haar opdracht gegeven had om mij koste wat koste bezig te houden totdat ze terug was van drankjes halen. Ik ging er van uit dat Nathalie zich dan bij me zou vleien maar in plaats daarvan ging ze gewoon op het bankje zitten. Ik dus maar bij haar gaan staan, arm om haar heen en toen werd ze dan toch wat knuffelig. Uiteindelijk zijn we naar kamer gegaan en hebben we daar een mooi uurtje beleefd. Al met al was alles prima, maar ik was (zoals de laatste weken wel vaker) alles met de kamergang met iemand anders aan het vergelijken en dat maakte dat ik er niet voor de volle 100% van kon genieten. Nathalie is ook wat minder GFE georiënteerd dan ik verwacht had, het pijpen, neuken en de handmatig job aan het einde was allemaal harder dan ik het graag heb (en bij die andere dame gewend ben)... Herhalingsgevaar is laag, maar aangezien ik uit ervaring weet dat een tweede kamer altijd stukken beter is dan de eerste geef ik haar nog wel het voordeel van de twijfel.
Terug in de bar kreeg ik al rap gezelschap van Sibel. Ik heb haar overigens een aantal keer gevraagd hoe ik haar naam nou precies moet uitspreken en schrijven (Sibil, Sibylle, Sibel, Sibelle) maar ik kreeg verschillende antwoorden en ze zei tenslotte maar dat ik dat het beste bij Beata kan checken. Heb ik overigens niet gedaan, daar kreeg ik de kans niet meer toe. Hoewel ik dacht dat ik duidelijk had gemaakt dat er geen kamertje meer in zat, en ik ook niet viel voor dat sip en beteuterd gezicht, bleef ze toch bij me zitten in de hoop dat ik nog van gedachte zou veranderen. Hier en daar even diep in de ogen kijken, zachtjes over mijn been strelen, en toen ik dacht dat ik daar weg moest was het al te laat. De aanblik van haar mooie lichaam, de toch weer teruggekeerde lach en haar handjes die stiekem onder mijn handdoek en in mijn badjas waren gekropen hadden hun undercoverwerk gedaan... Wat presales betreft is ze een topper, hoewel ik ook vaker zie dat ze gewoon ergens op springt en de arme man dan binnen 5 minuten mee naar kamer sleept... bij mij heeft ze zowel 's middags als 's avonds behoorlijk wat tijd uitgetrokken om me op kamer te krijgen. Helaas kwam haar voorspelling "Heute fick ich dich..." niet uit want we hebben het bij een klein uur orale sex gehouden, overigens geheel naar tevredenheid... uiteraard heb ik haar uitvoerige presales ook beloond en de kamerprijs gewoon naar boven afgerond, dat had ze inmiddels wel verdiend... Volgens mij was de overwinning van mij op kamer te krijgen voor haar en grotere beloning dan het geld, zo meende ik in haar triomfantelijke blik te zien. En oh ja, dat ficken, dat kwam de volgende keer, zo verzekerde ze mij...
Na een heerlijke douche in het wellness gedeelte heb ik nog kort bij de dames wat gekletst en daarna nog een biertje met aamu gedronken, waarna we uiteindelijk afscheid hebben genomen van Denisa die al aan het opruimen was en zijn we ons gaan omkleden. Een onverwacht maar zeer zeker geslaagd dagje Sixsens afgesloten met wat zonnebrand, spierpijn van de waterspelletjes, voldoening van twee kamertjes en een gezellige tijd met dames, personeel, en vooral long-time-no-seen aamu.
VAZKOR
9 juni 2015, 21:28
SixSens - Hot Summer Latina Party - 30 Mei De perfecte clubdag van het jaar.30 Mei is een dag die me griezelige herinneringen teweegbrengt toen men me aanspoorde iets te roken. Dat bleek 5-meo-dmt, een stof in een paddengif en dat bleek geen lachertje, ik dacht echt dat ik eraan was. Vandaag weet ik dat dat ook de bedoeling was dat ik dat ervoer, eigenlijk was ik geen moment in levensgevaar. Dag op dag een jaar later kwam gelukkig de gelegenheid om dat helemaal te vergeten en 30 Mei wordt van nu af de dag dat ik een perfecte clubdag had mede dank zij RB Forum en Sixsens.
Ik sprak af samen met Marcus69 en Lustman en we carpoolden richting het paradijs te Lemiers. Jammer alleen dat het weer niet was zoals afgelopen zaterdag 6 Juni maar je kan echt niet alles hebben. Niettemin was het zwembad beschikbaar en bovendien vertelde m'n kleine teen me later dat ze was verwarmd. Not much of a swimmer, me.
We kwamen binnen en tikten 35€ af. Blijkbaar kan dat niet meer met bank-contact. Ze keken deze keer niet in mijn plastiekzak. Had ik dan toch pralientjes mee kunnen doen, dan heb ik ze niet bij! Maar goed zo’n ramp is dat niet.
Vandaag was de gelegenheid dat ik bij vele forumberen een gezicht op de naam kon plakken al heb ik er nog evenvele mislopen. Zo kon ik uiteindelijk Kanariepiet, Eddy_V, Tjeppah en de duisburg specjalist leren kennen na veel over hen gelezen te hebben en zo zijn er nog meer. Mensen die ik 2 weken terug nog had gezien waren ook weer van de partij zoals Sex Machien, Wijze Grijze, de enige beer van de zuidpool, JeanK. Op het einde van de dag was ik nog samen in de Jacuzzi met 2 fransen die 2 weken terug ook in Babylon waren. De wereld is klein. Straks denk ik nog dat het allemaal dezelfden zijn die naar de clubs gaan. Er werden wat clubinfo uitgewisseld en veel kennisgemaakt. Ik dacht dit wordt een rustige dag qua kamergangen voor mij, mss zelfs geen. Not.
De faciliteiten van de club, daar had ik al over geschreven, steengoed als altijd. Het eten was meer dan prima, ik heb 2x m'n bordje vol geschept. Enig nadeel was dat er zo serieus gepaft was in de bar en daar heb ik wat meer last van gehad dan anders. Gelukkig dat je er op genoeg plaatsen wat kan terugtrekken.
De ambiance zat er goed in met leuke danseressen, een sjoelbak waarop ik ocharme 10 puntjes heb gescoord op toeziend oog van een das-dragende Wijze Grijze en een tombola. De muziek was dik ok met Latina-muziek en vervolgens de rombul-muziek van gewoonlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=8HpG0l9cLos
Er liepen voor mij genoeg leuke dames rond en ik had al snel mijn voorkeuren gemaakt: Cindy, Nikita, Adelina en Juliana en nog een stuk of 3. Genoeg keuze dus. Toch zou het alleen maar met Adelina en Juliana gebeuren. Had ik me de vorige keer maar moeten inhouden in Babylon na de supersessie met Ingrid, en nu moet deze wolf twee mooie goede hertjes laten lopen (voor volgende keer).
Wist je dat dat het verlangen alleen maar omhoog jaagt tot het onmogelijke af. Watch & see. Ik zocht naar Adelina. Ik vond ze en had korte presales met haar in de kino maar het bleek dat ze op een klant wachtte. Daarom was ze zo passief. We beloofden dat we later zouden hervatten. Ik liep wat rond, praatte met wat forumberen *aan forumberen geen gebrek* deed wellness en onderhand nam het verlangen naar deze DVP gestaag toe. We kwamen elkaar weer tegen het lijf letterlijk en figuurlijk en trokken ons wat terug.
Presales in SS duren bij mij nooit zo lang, na een klein kwartier gingen we de kamer op en dit werd een fijn half uur dat de 2 slordige sessies waar ik m'n bezoek in Babylon 2 weken geleden mee afsloot kon doen vergeten. Dit is een aardig leuk meisje, lekker lijf, veel TZ en goede klik en ze deed het goed. Niet om te zeggen dat het super was zoals Ingrid (Bab) maar wel goed. Ze is bovendien grappig. Ze gaf haar kutje een naam en besloot m'n pik er ook maar eentje te geven. Lachen geblazen met die meid. :)
Kamer-sessie ***1/2 want helaas kamertijd werd niet volgemaakt. Dat bleek echter geen uitzondering die dag. Wolfgang zag me met Adelina bezig in de Kino en vroeg of ik hem kon doorbriefen hoe het was (goed!). Op het forum te zien is hij met haar geweest naar grote tevredenheid. Zo moet dat zijn, daar ben ik blij mee.
Nadat m'n seksuele honger gestild was kon ik die andere honger ook stillen en de keuken stelde zoals eerder gezegd niet teleur. Ik heb vandaag veel afwisseling gehad in alles was er wel wat te beleven: socialiseren met de forumberen, welness, goed eten, lekkere wijven, activiteiten...perfect toch? Ik zat in de wellness te praten toen sex machien langskwam om te zeggen dat er een showtje gaat beginnen. Dat deed hij ruim op tijd. Ik ging naar de bar want een showtje met mooie dames dat wil ik niet missen. Moest wel ff wachten en in die tussentijd kwam Anna-Maria me gezelschap houden terwijl ik m'n glaasje water dronk. Meid is niet m'n type maar hoorde er wel goede dingen van. Ze kon goed presalen en stelde geen kamervraag. Ze zei zelfs die niet te stellen en dat ik er niet aan moest denken. Maar ze deed wel door me te verleiden en te flirten. Toen werden de braziliaanse schatjes eindelijk aangekondigd en Anna-Maria ging kijken, ik bleef wat zitten. Ik ging ten slotte toch wat dichter lopen toen Anna-Maria terugliep en volgde het gebeuren van de sexy danseressen...inclusief de vulkaan specjalist die enthousiast mee wilde dansen en weer vriendelijk terug in het publiek werd getrokken door 'n dame. Ja de sambaiance zat er in op dit feest.
http://www.youtube.com/watch?v=YZr2ryBLSEY
Ik keerde terug naar m'n kruk en zag dat glas water en mokkel waren verdwenen, vluchtig als ze zijn. En dan kwam Lustman wat bijpraten. Ergens was ik blij dat ze weg was want al was ze echt ok, m'n type is ze niet. En ik zat met een andere dame in m'n kop, the next in line: Juliana. Die ontglipte me steeds. En dan stond plots ze voor me als ik pas van kamer kom en dan kon ik niet ja zeggen. In een club waar de dames ons bejaagden moest deze wolf zelf de jacht gaan openen op één quasi onbereikbare dvp. En aan ieder ander zeggen: ik wacht op een dame. Ja wachten, waar is ze? Ik ging nog wat eten in vegetarische modus, enkel groente en ik lichtte Wolfgang in over m'n eerste hertje van de dag terwijl de tombola werd voorbereid door de forum-organisatie.
Op die plaats zag ik eerder die dag nog Eddy_V rondhangen met een lekkere snol en dat bleek Nikita te zijn. Steeds onbereikbaar telkens als ik checkte, die meid. Femme Fatale blonde de Roemenie zal moeten wachten tot een volgende maal, een andere femme fatale zat zoiezo in m'n gedachten. Gek toch, hoe onbereikbaarder de meid, hoe zotter dat die me maakt als ik m'n zinnen op heb gezet. Waar was die nu? No worries, terug naar de bar dan maar voor de grote tombola. M'n naam ga ik niet horen wat betreft het sjoelen, 10 silly points en geen finaleplaats voor deze wolf. :hammer:
Waar was die Juliana nu naartoe? Overal in de bar dansend, dan weer bij vriendinnen, dan plots in de greep van Kanariepiet die haar bevallige onschuldige handje gebruikte voor die tombola. En komt daar zowaar zelfs z'n eigen naam niet uit, die sloeber? En dieje tombola bleef maar duren en er lagen behoorlijk wat rooksetjes uitgestald. Cadeaus voor rokers :) En Juliana bleef maar in de klauwen van Kanariepiet. Dan liet hij haar eindelijk vrij en dolt die terug naar haar vriendinnetjes om verder te dansen. En dan ging ze plots naar de DVP-only ruimte, ik erachteraan. En dan weer terug. Ik er weer achteraan. Het heeft even geduurd eer dat ik die op kamer kreeg, zeg en dat in de situatie waar die dames hopeloos zitten te jagen op socialiserende beren mag den dezen het omgekeerde gaan doen en op de dame jagen.
Uiteindelijk was ik ermee op een kamer beland en dit was zeker een zeer goede ervaring geweest, leuke maar plots verlegen meid maar de kamertijd was echt veel te kort naar m'n zin. Naar ieders zin leken de kamers korter gemaakt door de dames wegens hoge berenpopulatie. 20 minuten ongeveer. Ik kwam ook erg snel klaar maar wat wil je als je er uren op zit te wachten :D Waarom is die Juliana nou zo leuk voor mij, nu ja, een heel leuk koppie, echt gypsy-latina-achtig, een hoertje pus sang en ze is helemaal een van m'n types waarover ik kan fantaseren. En dan staat die daar gewoon hard-to-get te spelen. Zo kon lekker sabbelen aan alles wat ze lekker te sabbelen vindt terwijl ze je geil aankijkt. Het neuken daarna ging erg lekker, zij rijdend bovenop me zoals ik dat graag heb. En te snel klaargekomen dus, gebeurt anders niet veel. Nog wat zitten spelen maar lang duurde het niet meer, ze rook meer klanten in de bar verderop. Beetje jammer. Haar kutje had geen naam.
We gingen de kamer af, rekenden af en na een laatste Jacuzzi, een laatste sauna besloten Lustman, Marcus69 en ik om te vertrekken. Ik zat in de jacuzzi waar een paar fransen dikke pret hadden met een rondborstige meid. En kenden we elkaar? O juist, van Babylon 2 weken terug, geloof niet dat ze deel uitmaakten van de partygangers dus is erg toevallig.
Voor mij was de partydag geslaagd en keerden we terug huiswaarts.
Ik denk nog aan Juliana net als Ingrid en dus krijgt die **** -en geen ***1/2 sterren zoals ik oorspronkelijk in gedachten had ondanks dat de kamer-sessie eigenlijk te kort was. Een dvp die een week later nog zo'n indruk maakt is een herhaling en die 4 sterren zeker waard. Maar zal ze die kunnen behouden?
Wat heeft Vazkor geleerd die dag?
1) Forumparties zijn de max! Maar opletten voor te kort gemaakte kamers door dames in deze situatie!
2) Carpoolen met 2, met 3, met 4 naar de club-parties maakt de heen- en terugweg altijd aangenamer. Dat was weer te lang geleden.
3) Hoe meer je op een dame aast die haast onbereikbaar lijkt, hoe groter het verlangen. Als ze ook eens goed is, is de beloning heel groot. Hard-to-get, een spelletje die ik enorm zo enorm haat bij niet-dvp's en nu op een curieuze manier wel weet te smaken bij dvp's...omdat ik er uiteindelijk altijd mee op kamer kom vroeg of laat.
4) Dat sjoelen is nog zo simpel niet :eek:
Dani2002
10 juni 2015, 19:05
Hallo heren,nog iemand met zoe of nora op de kamer geweest?
licky luke
10 juni 2015, 19:19
Hallo heren,nog iemand met zoe of nora op de kamer geweest?
Misschien wat meer en beter het forum lezen: Nora is er al een hele tijd niet meer.
Waarschijnlijk helemaal gestopt, maar daar komen we waarschijnlijk nooit achter... :confused:
zeppos58
12 juni 2015, 09:25
Vraag me al tijdje af wat de standaard tarief hier is? 50 voor 30 min maar wat kostveen uur? En Ft ?
KanariePiet
12 juni 2015, 09:29
Een uur kost 100€. Een FT 50€.
zeppos58
12 juni 2015, 09:33
Een uur kost 100€. Een FT 50€.Bedankt tegen goed 11uur ben ik er nog fff in Herent nu...
KanariePiet
12 juni 2015, 10:57
Bedankt tegen goed 11uur ben ik er nog fff in Herent nu...
Veel plezier straks!!
zeppos58
12 juni 2015, 15:50
Ik zit hier rechtover een meid die ik wel zie zitten, maar als bleu in deze club is het moeilijk de juiste er uit te vissen. Donkerblond schouderlang haar navel en tong piersing grote tatoo op linker zij met oa een rode roos waarboven een gezicht van een meisje. Text tatoo op linker schouder a cup zo te zien wie helpt me verder?
Eddy_V
12 juni 2015, 16:15
Ik zit hier rechtover een meid die ik wel zie zitten, maar als bleu in deze club is het moeilijk de juiste er uit te vissen. Donkerblond schouderlang haar navel en tong piersing grote tatoo op linker zij met oa een rode roos waarboven een gezicht van een meisje. Text tatoo op linker schouder a cup zo te zien wie helpt me verder?
Bulgaarse Meggi/Meggy.. Hoor ik KanariePiet altijd heel enthousiast over zijn.
KanariePiet
12 juni 2015, 17:09
Bulgaarse Meggi/Meggy.. Hoor ik KanariePiet altijd heel enthousiast over zijn.
Nope. De beschrijving komt niet overeen met Meggi: Meggi haar tattoo is anders en Meggi heeft geen tongpiercing. Wie deze meid dan wel is? Ik durf het zo direct niet te zeggen...
zeppos58
12 juni 2015, 17:18
Nope. De beschrijving komt niet overeen met Meggi: Meggi haar tattoo is anders en Meggi heeft geen tongpiercing. Wie deze meid dan wel is? Ik durf het zo direct niet te zeggen...
Ze is druk bezet maar als ze ff vrij is, vraag ik het gewoon. ;) ondertussen onweersbui en uitgeregende BBQ, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen :confused::rolleyes:
de duisburg spesjalist
12 juni 2015, 17:25
Ze is druk bezet maar als ze ff vrij is, vraag ik het gewoon. ;) ondertussen onweersbui en uitgeregende BBQ, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen :confused::rolleyes:
het dondert en het bliksemt het regend meters bier . het is pompen of verzuipen dat is de enige manier . om de juiste koers te varen met de wind in onze rug . geniet met volle teugen . de tijd draait niet meer terug :biggrin: :lostit:
OT maar check net de buienradar. Het enige plekje waar het nu dondert in nederland is in Zuid Limburg en de clubs net over de grens. Ok oost brabant midden limburg nen kleen bietje!
de duisburg spesjalist
12 juni 2015, 17:42
OT maar check net de buienradar. Het enige plekje waar het nu dondert in nederland is in Zuid Limburg en de clubs net over de grens.
dan is de barbecue in villa marisol nog niet uit geregend :biggrin: en die in phg is overdekt :cool:
Eddy_V
12 juni 2015, 17:55
Dan is het maar goed dat ik vandaag een dagje pauze heb...
Gisteren perfecte omstandigheden en zaterdag ook als het goed is.
Ondanks de donder en bliksem heb je het toch wel naar je zin kapitein??
Morgen zo goed als zeker dus nog een keer naar Sixsens in de loop van de middag.
Heb een vaag voorgevoel dat ik daarna even wat ga minderen of elders ga relaxen.
Ik ben door mijn 50-rittenkaart heen en die was eigenlijk voor het hele jaar bedoeld :muahaha:
KanariePiet
12 juni 2015, 18:41
Live vanuit Mallorca:):cool::
Gisteren ben ik ter afsluiting van een drukke clubperiode en ter voorbereiding van een vakantie in Spanje weer naar Sixsens getrokken.
De voorgaande dag had ik het nogal bont gemaakt in YY, waardoor ik gisteren in SS niet geheel in vorm was. Pas na enkele uren en evenveel pintjes ben ik er een beetje doorgekomen.
Het weertje was gisteren perfect: zonnig, maar niet te heet. Ideaal om enkele uren buiten aan het zwembad te verblijven.
De uren dat ik buiten gezegen heb, waren de mannen zwaar in de meerderheid. In tegenstelling tot een week eerder heb ik ook geen enkele meid zich aan een plons in het zwembad zien wagen. Blijkbaar was het daar toch net iets te fris voor.
De aanwezigen waren gisteren eerder loom. Er was in de namiddag weinig ambiance in de club.
Zelf had ik daar geen last van: oa Eddy_V, dhr H, Ohhlord, Jeank, de banaan... waren aanwezig. Een gezellige bende waar je altijd plezier mee kan maken:biggrin:.
Ik heb gisteren 2 keer gegeten: 's middags een lekker omeletje met 2 broodjes en 's avonds barbecue: een braadworst, een kipfilet en een broodje hamburger. De stukken vlees waren heel lekker, maar erbij was er maar weinig keuze: ik heb me moeten beperken tot aardappelsalade (met veel te veel mayo) en tomaatjes (ook met veel te veel mayo).
Het personeel: vriendelijk en behulpzaam als altijd!
De line-up viel me, net als een week geleden, een beetje tegen. Verschillende toppers waren afwezig. Zoals al gezegd, waren de mannen in de namiddag aan het zwembad ook stevig in de meerderheid.
Ik heb gisteren weer 2 kamers gemaakt met Juliana. Eerst heeft ze gepresaled van 12u45 tem 14u, waarop ik een uur met haar gekamerd heb (goed voor 1 orgasme), en in de vooravond heeft ze van 17u tem 18u30 gepresaled (we hebben oa samen gegeten), waarop ik nog 2 uur met haar gekamerd heb (goed voor 2 orgasmes en een schitterend voorlopig afscheid van deze mooie meid).
Na mijn 2de kamer met Juliana was ik gesloopt (de 3 opeenvolgende clubdagen en het slaapgebrek eisten duidelijk hun tol) en rond 21u besloot ik dan ook met pijn in het hart om Sixsens te verlaten. Ik had om 6u vanmorgen immers ook nog een vliegtuig te halen...
Conclusies van dit bezoek aan Sixsens: de line-up viel een beetje tegen en tem mijn vertrek om 21u was de sfeer nogal mat, en toch... heb ik me gisteren weer uitstekend geamuseerd, met dank aan de clubfaciliteiten, het vriendelijke personeel, de kameraden en uiteraard mijn lieve, kleine schat: Juliana:).
Sixsens: tot een volgende:cool:!
In het zwembad, terwijl hij een blauw/witte strandbal probeerde te verbergen voor een stel bal hongerige dames zei Licky Luke tegen mij:”Dat is wel een verhaaltje op het forum waard, toch?”. Ik kon niet anders dan dit van harte te beamen. Niet snel daarna waren ze bij hem om zijn bal af te nemen. “It is my ball! Go away, go smoke!”, was het laatste wat ik hoorde voordat er drie meiden op hem doken en hij onderging in tieten.....
Vooravond aan deze dwaze dag ...
Goed. Laten we eens beginnen bij het begin. Na een paar Leffe meer dan strikt noodzakelijk en een langer bezoek aan Babylon dan nodig de dag ervoor, betaalde ik de rekening van het hotel. De Duitsers in de Stube waren al gedreven goudgele rakkers aan het weg tanken. “Morgen”, riep ik semi enthousiast ondanks ik het nog veel te vroeg vond. Dat mocht nog net gok ik zo van de heren wiens 5e pintje of zo al gepakt werd zo even na 10en.
Het plan voor vandaag was eigenlijk een dagje half werken, half relaxen in het oude Panthera. Toen ik in Elsdorf al richting het ontbijt café liep en binnen plaats nam, sloeg de twijfel goed in. Ik had namelijk helemaal geen zin om naar HP te gaan. Ik had ook geen zin om hier nog te ontbijten. Eigenlijk ook geen zin om meer te clubben. Concluderend heb ik gewoon weinig Lust in wat dan ook. Naar huis was uiteraard geen alternatief. "Zwembad" kwam er in me op. Om nu naar de Villa of Happy te rijden waar ik al 3 jaar niet geweest was, leek me geen beter plan dan dat wat ik stuk gegooid had.
Net toen het mokkeltje van het café mijn bestelling op wilde nemen, bedacht ik me en nam ik snel de benen. Hop in de auto en klein stukje rijden later verliet ik Duitsland voor heuvelachtig Limburg waar massa’s wielrenners in door henzelf aangekochte sponsor shirts zich in het zweet werkten. Dwars door Lemiers. Blik nog terug op een dakterras van een appartement waar ik ’s nachts de deur heb moeten intrappen – welke idioot plaatst er dan ook geen deurklink aan de buitenkant – en rij zo het dorp weer uit waar de paarse vlaggen me al tegemoet wapperen. Draai een nog lege parking op, maar hoor gelukkig al wat geluid over de heg.
Laat me een badjas aanmeten. Moet een alternatief kluisje nemen, daar mijn standaard kluisje reeds bezet is (eikel). Begeef me eerst richting het ontbijt. Als je dat nog zo mag noemen in middag. Vraag aan om ons immer vriendelijke en enthousiaste kok om wat eieren in elkaar te knutselen a la Living Room-stijl en rap komt de vrolijkaard me het bord zelfs brengen. Aan de ontbijt tafel al begroet door wat meiden die ik al eens geproefd heb en ik word nog ontmaskerd door een ex-PSR mokkel.
Het tietenparadijs!
Ik kom buiten aan in een waar tieten paradijs. Kleine tieten, grote tieten. Overal liggen de meiden topless voor pampus te zonnen. De buitenbar is nog niet in gebruik en ik haal dus uit het restaurant wat te drinken en neem plaats op een ligstoel om wat bij te kleuren. Het is warm. De sfeer is nog wat loom en ik krijg een voorgevoel dat ik vandaag een bekende die ik lang niet gezien heb tegen ga komen. Gok dat dit voor de happy hour sluiting zal gebeuren en als ik een refill haal kan ik hem al op de schouders kloppen. Samen lekker in de zon gelegen en een hoop bij te praten als het ene na het andere mokkeltje zich aan hem probeert te binden. Het is een zware taak als Koning met al die prinsessen en aspirant-prinsessen. Ik krijg dan de interesse van de prachtige Lolita die een sigaretje bij mij op mijn stoel doet. Ze neemt vervolgens een duik in het zwembad en als ze daar zo naakt en nat - druppels water glijden langs haar wulpse, gladde huidje glinsterend in de zon - met pronte tietjes vooruit, haalt ze een hand door het haar en kijkt ze ook nog verleidelijk onze kant op.
Lang leve het het halve krat Leffe de dag ervoor en de verminderde lust de 3e dag. Ik zou anders mezelf voor haar voeten geworpen hebben. Smekend dat ik deze niet-blonde honing haar lichaam mocht aanbidden. Nu keek ik slechts goedkeurend door mijn oranje bril en kletste verder met mijn maat. Sibel kwam erbij zitten en moest en zou door Licky Luke ingesmeerd worden. Met een buts kwak uit het flesje liet ze voor komen hoe het haar zou staan om je eigen puddingbuks over dit mooie lijfje te af te pompen.
Ik gaf ze maar wat privacy. Meer eigenlijk omdat ik behoorlijk aan het verbranden was. Settlede dus onder een parasol en kreeg direct bezoek door 5 dorstige en wat vervelende dames, hierover later meer. Laat me niet weg jagen dus gewoon lekker gezeten tot het tijd voor was soep.
Waterpret
Eenmaal weer buiten gekomen begon het spel wat eigenlijk de dag - die al een aangenamer verliep dan ik verwacht had – heel speciaal maakte. Het water spel. Het duurde even voor de door HP gesponsorde bal opgeblazen bleef. Werkelijk waar wat een pruts systeem, maar toen het eindelijk lukte en we ermee in het water belande waren er toch een aantal dames die aanhaakten en ook wel deze bal wilden vasthouden. Dat werden er naar verloop van tijd steeds meer, tot er ook wat heren bij kwamen en het eindelijk 4 tegen 4 werd. Met nog wat hulp van heren aan de kant die de soms razendsnelle Gaby voor waren. Had je de bal dan kreeg je tieten. Voor, achter van de zijkant. Je werd hevig besprongen door de water meisjes die fysiek contant niet schroomden. Ook proberen vrij te staan, bleek een opgave zonder dat er een dame met haar volle C cup om je nek hing, proberend de bal boven je hoofd te vangen. Dames kwamen dan soms ook even op je nek zitten omdat ze moe waren, maar niet wilde stoppen. En het duurde maar en het duurde.
Na ruim 2 uur zwembad pret eens wat gaan eten om daarna nog even in de zon te mijmeren over vervlogen tijden, zoals ik al riep in een andere post. Mijmeren over dames die een kras op je ziel hadden achtergelaten. Het blijft een mooi iets dat je dit soort verhalen met elkaar kunt delen. Verhalen die je toch niet in je normale wereld kwijt kan, ondanks dat ze je als mens genoeg doen. Dan is het goed dat we het contact ook in deze wereld hebben om het hier over te hebben. Na voldoende uitgebuikt te hebben, eens bij de bar gaan kijken. Licky Luke werd al snel opgewacht door Nathalie. Ik kreeg aan de bar alleen direct gezelschap van eerst Kelly en dan Carmen. Had nog niet echt lust en ook geen zin in herhaling, dus gaf dat keurig aan. Twijfelde nog eventjes over Claudia die me op het feestje in Maart al te kennen gaf: “You forget about me ...”. Toen ik dat ontkende waren haar wijze woorden: “You know what I mean”. Sjah dat is het leven. Voeg me bij het gezelschap wat al snel op kamer gaat. Ik blijf achter met een blonde Bulgaarse die totaal niet mij type is en besluit nog wat drinken te nemen.
Barvliegjes
Als ik aan de bar plaats neem, merk ik dat de muziek keuze wat meer bij een lamlendige aka chille Zondag avond past met wat rustige funk. Tot er op eens iemand het geniale idee had dat hier wel een live versie van Daft Punk’s Rollin’ & Scratchin’ wel tussen past. Begrijp me niet verkeerd, heerlijke plaat maar niet uit het iets op een Zondag avond in een half lege club. Zo’n plaat moet je eind van de avond met trillende ogen, zwetende handen, lichtjes verward en pupillen groot als olijven een dansvloer kapot willen doen stampen. Dit was niet dat moment. Daarna worden we weer beloond met Kool n the Gang of zo alsnog er niets gebeurd is.
Naast mij wordt een jonge man bestookt door een vervelend Roemeentje, dat ik vervelend mag noemen omdat ze vanmiddag bij aan tafel kwam zitten en om betaalde drankjes begon te zeuren, nodigde nog 4 dorstige vriendinnen uit en probeerde uit wie er debiel genoeg was om wat voor ze te halen. Met gemixed succes. Het zal mij niet gebeuren dat iemand me roept om even een betaald drankje te halen en dat ik dan naar de bar snel. Maar goed ieder zijn ding. De vijf dames waren uiteindelijk muntjes aan sprokkelen en misten nog een euro’tje. Het werd er niet minder irritant om, maar het had iets triest. Kon in ieder geval 5 dames afstrepen die zeker niet een op kamer gingen. Hoewel met Mara had ik wel eens een half uurtje gedaan, wat een typische iets te dronken half uurtje lekker neuken werd. Prima voor een keertje. Maar geen herhalingsprio zeker niet op een rustige zondag. Ondanks ze aangaf op kamer te gaan wachten op me.
De gast naast me had dus een van die Roemeentjes om zich heen hangen en probeerde zo goed als mogelijk haar te negeren. Wat – ik spreek uit ervaring – nog niet zo makkelijk is als iemand om je heen hangt. Ik sloeg het gade en wil hem er op wijzen dat hij haar best weg kon sturen. Net toen, gingen ze even ergens wat zitten. Dat zitten kennen we wel. Nou dan sta je er alleen voor dacht ik nog en keek verder naar de herhaling van de champignons league finale, gewoon om wat te doen te hebben eigenlijk.
Op de valreep een kamertje ..
Twijfel om een uur of 10 om huiswaarts te gaan. Zou het dan toch gebeuren een club verlaten zonder te kameren? Tot ik bewust wordt van het eenzaam zittende Bulgaarse meisje schuin tegen over me. Ze verplaatst en op een manier wekt ze me interesse. Ik volg haar stiekem op de voet en alsof ze dat door hebt flirten we op eens wat op afstand. Al snel op korte afstand. Krijg er nog net een naam uit – Angela voordat onze tongen elkaar vinden. Klein, jong, buurmeisje-typje wat vrij nieuw hier is maar al wat Duits spreekt. Verruilen de bar voor een kamertje een heleboel trapjes naar boven en op kamer groeit de chemie met de minuut. Steeds intenser en intiemer liggen we te krioelen en dan krijg ik alsnog een primeur; twee pops met dezelfde dame in 1 kamergang. Wel verdeeld over twee uur. Angela geeft zelf aan wat bij de bar te gaan drinken. We douchen apart en aan de bar kom ik eerst weer Licky Luke tegen. Vergezeld door onder andere Kelly en Sibel. De laatste vraagt me wat 2 uur op kamer uitgespookt heb. Het is denk ik de eerste keer dat ze een woord met me wisselt in plaats van draaikolkjes van de tong of “fikkie fikkie” roept. Terwijl ik de dames alleen gelaten wordt, blijkt ze toch niet de ogen in het achterhoofd te hebben gehad en weet ze me te kennen vanuit Heaven7 en later Panthera. Dat gesprek wordt verstoort door 2 handen die zich om mijn middel vouwen. Een echt gemeende knuffel krijg ik van mijn Kamergenote om vervolgens de tongen nog even te laten rollen tot de dames feierabend roepen en aftaaien. Met Licky Luke nog een laatst drankje om daarna de boel de boel te laten en sluiten om 1 uur af. Tot zo ver mijn goede voornemen om vroeg thuis te zijn.
Op de terugweg blijkt de A2 ook nog eens afgesloten en zo moet ik gedeeltelijk door kleine dorpjes mijn weg vinden naar de grote randstad steden. Als ik dan om even half 4 het licht uit doet slaap ik als een blok tot weer veels te vroeg de grote boze wekker van de echte wereld gaat. Het was me het dagje wel weer.
Conclusie
Sixsens is best een club waar ik aan heb moeten wennen. Mijn eerste keer in 2013 was het het allemaal net niet. En nog steeds denk ik dat veel elementen los in andere clubs beter zijn. Echter is het een echt een club die na een aantal bezoekjes is gaan groeien en als all-round op vele vlakken het erg goed doet in mijn beleving.
Ryuhayabusa
18 juni 2015, 12:09
Wie gaat morgen nog?
zeppos58
18 juni 2015, 13:57
Wie gaat morgen nog?
:biggrin: Jef Patat, Dikken Hereman, Botswana & Pinnekeshaar :biggrin: En misschien Amadee en nabuco Donosor lol
licky luke
19 juni 2015, 09:31
:biggrin: Jef Patat, Dikken Hereman, Botswana & Pinnekeshaar :biggrin: En misschien Amadee en nabuco Donosor lol
Samson en Gert wellicht ook? ;) :biggrin:
seksenfun
19 juni 2015, 10:28
Ik alvast niet, daarvoor klinkt mijn naam te gemakkelijk :smoke:.
Eddy_V
19 juni 2015, 11:09
Okay okay.... Dan zal ik mij wel weer opofferen..
En vanavond kennis maken met één van mijn medesponsors!
zeppos58
19 juni 2015, 11:36
Ik alvast niet, daarvoor klinkt mijn naam te gemakkelijk :smoke:.
haha die seksenfun is aan de betere hand, nog even en hij "hinkt" de meiden weer achterna, beterschap kerel. ;)
speler
19 juni 2015, 11:44
Ik twijfel nog tussen samya en sixsens zucht het leven van een ijsbeer gaat niet over rozen met die moeilijke keuzes
zeppos58
19 juni 2015, 11:52
Ik twijfel nog tussen samya en sixsens zucht het leven van een ijsbeer gaat niet over rozen met die moeilijke keuzes
Die keuze zou bij mij snel gemaakt zijn, naar Vaals natuurlijk
En vanavond kennis maken met één van mijn medesponsors!
Klein subsponsortje...
Bij mooi weer en een relax dag in een all-round prima club; SixSens.
Bij rot weer en vooral voor een optische goede line-up in de avond party stemming; Samya.
Alles begint met weten wat je wilt en dan is de keuze simpel ;)
Eddy_V
19 juni 2015, 18:00
Ik weet wel wat ik wil...
Sjeufke
20 juni 2015, 00:40
Bij mooi weer en een relax dag in een all-round prima club; SixSens.
Bij rot weer en vooral voor een optische goede line-up in de avond party stemming; Samya.
Alles begint met weten wat je wilt en dan is de keuze simpel ;)
Het lijkt me meer dat je het KNMI goed in de gaten moet houden :biggrin:
Gisteren weer eens afgedaald naar het verre zuiden. Eigenlijk ben ik meer een ijsbeer voor overdag om naast te dames een beetje te relaxen en te wellnessen. Wegens tijdgebrek toch maar een keer in de avonduren gegaan, omdat het alweer te lang geleden was dat ik Nikita gezien had. Bij binnenkomst helaas geen Beate achter de balie, maar deze kleine teleurstelling was snel verdwenen toen Nikita al gauw achter me stond in gezelschap van stamgast Eddy_V. Besloten om met drieën een bakkie te doen op het terras wat erg gezellig was.
Na afscheid genomen te hebben van Eddy op de kamer belandt. Ze was in opperbeste stemming wat resulteerde in een ruim 2 uur durende kamergang. Time flies when your having fun. Na de kamergang was het al bijna 1.00 uur en de hoogste tijd om te vertrekken, omdat ik vroeg in de morgen andere sportieve inspanningen te doen had.
Hoe het verder was in Sixsens kan ik weinig vertellen (voor mijn gevoel rustig voor een vrijdagavond). Restaurant: niet gezien ; Welness-gedeelte: niet gezien ; Bar: maar 2 minuten geweest ; Andere meiden: niet gezien. Nou ja, alleen in de bar ff Crystal begroet. Voor de verandering zat ze eens alleen in een bankje. Normaal als ik Crystal zie is ze wel in gezelschap van een andere ijsbeer.
De volgende keer ga ik gewoon weer overdag, maar met Nikita is een avondprogramma ook geen straf. Hiervoor is de rit van ruim 3 uur (op en neer dan) absoluut geen obstakel.
Volgende week geef ik het stokje graag weer over aan hoofdsponsor Eddy_V. Voor mij als subsponsortje weer even geduld hebben...
welke dames zijn op dinsdag aanwezig en welke meisjes zeker niet?
zeppos58
22 juni 2015, 14:06
welke dames zijn op dinsdag aanwezig en welke meisjes zeker niet?
't Ja wie zal dat zeggen want dat is een zeer onzeker gegeven.
Wie er komt weet je nooit vooraf, al zegt zo een meid ik ben er morgen, dan kan het zijn dat ze er toch niet is.
En van sommige meiden is geweten dat ze er nooit zijn op dag X en dan kom je die dag binnen, en dan is ze er toch.
Veel hangt af van het zogenaamde "vriedje P"
Het enige wat een beetje zeker heid geeft is gewoon die dag, als de zaak al even open is, bellen en vragen wie e wel of niet is, dan hang je wel af van de goedwil van de eigenaars.
Vermits je dit nooit zeker weet lijkt me het beste met 2 of 3 van je favorieten als je er bent af te spreken voor de volgende keer, zodat..... er hopelijk een van de 3 aanwezig is en... als ze er alle 3 zijn dan ga je moe en tevreden terug naar huis :) lol
Eddy_V
24 juni 2015, 00:59
Zoals zeppos58 en pc69 terecht opmerken, weet je het nooit zeker met de dames.
De afspraak van maandag werd gecanceld vanwege... Maakt ook niet uit, zij zou waarschijnlijk niet meer komen die dag.
En omdat ik op dinsdag al wat zakelijks gepland had en een andere sponsor richting Lemiers zou komen, zag het er somber voor mij uit!
In de loop van de middag kreeg ik bericht dat haar date waarschijnlijk verhinderd was.
Na nog een uurtje gewacht te hebben tijdens wat thuiswerkzaamheden, afgesproken dat ik dan toch rond 17h binnen zou komen.
Na binnenkomst om klokslag 5 uur meteen naar beneden gestormd (ok, na een korte blik om de hoek van de deur naar het terras gegooid te hebben) , Salitos bijna van de trap geduwd in mijn onbedaarlijke haast en KanariePiet even laten schrikken terwijl deze quasi verliefd met zijn Julia lag te smoezen. Julia moest er gelukkig hartelijk om lachen. Zij is wel een leukerdje hoor!
Salitos wist mij al te vertellen dat Nikita op het terras zat. Scheelde weer wat zoekwerk,waarvoor mijn hartelijke dank !
Terug naar terras en onder het genot van enkele stukken cake bij Nikita en Meggi gezeten.
En op het juiste moment vraagt mijn tafeldame wat we gaan doen.....
Nou dat hoeft zij mij maar 1 keer te vragen!
Het vervolg speelde zich deze keer niet in 3b of 2 af, kamers waar mijn voorkeur naar uitgaan, maar ergens anders waar de kamer een raam had. Belangrijk voor dames die tussen door nogal eens een sigaretje willen roken.
Over de uren die volgden...ach een soort van herhaling van zetten van de vorige keren, maar dan weer net iets beter, fijner en leuker dan alle vorige keren.
Rond half negen hartstochtelijk afscheid genomen, want je weet maar nooit wanneer de volgende keer komt, nietwaar?!
Omdat er nog wat werk voor mij thuis lag, heb ik mij gelijk omgekleed zonder nog naar andere bekende bezoekers op zoek te gaan.
Tijdens mijn bliksembezoek geheel vergeten om het live topic even bij te werken.
Sixsens was weer dr moeite waard vandaag. Veel bekende dames en enkele mij onbekende knappe jonge slanke dames.
Tot een volgende keer, deze keer kan er voor mij echt enkele weken overheen gaan ivm vakanties.
We zullen zien; ik zal niet over retraite of rustpauzes gaan spreken, daar zou ik mij toch nooit aan kunnen houden!
KanariePiet
24 juni 2015, 15:57
Gisteren ben ik tussen een vakantie in Spanje en een 4-daagse op Rock Werchter in, nog eens naar Sixsens getrokken. Aangekomen om 15u30 en vertrokken rond middernacht.
Qua bekende ijsberen heb ik gisteren oa Eddy_V, Salitos en Ohhlord getroffen. Altijd leuk met die mannen te kunnen bijpraten.
Het was gisteren heel rustig in Sixsens. Er waren nooit veel mannen aanwezig. De meeste vrouwen zaten er dan ook werkloos bij, wat de sfeer uiteraard niet ten goede kwam. Een groot deel van de vrouwen hield het werk vóór 22u dan ook al voor bekeken.
De line-up was oké. In ieder geval beter dan tijdens mijn 2 voorgaande bezoeken aan Sixsens. Er waren een paar nieuwe, mooie meiden aanwezig en enkele schoonheden zoals de Bulgaartjes Diana en Veronica waren na een korte of langere afwezigheid teruggekeerd naar Sixsens.
Het weertje viel gisteren tegen, dus ik heb geen gebruik kunnen maken van de buitenfaciliteiten. In Sixsens is dat echter geen enkel probleem. De club heeft ook binnen meer dan voldoende te bieden.
Ik heb gisteren in Sixsens enkel de lasagne gegeten. Hij smaakte uitstekend.
Het personeel was vriendelijk als altijd, zowel de dame aan de receptie, de Security als de bardames.
Ik heb gisteren, ondanks mijn lange aanwezigheid in SS, slechts 1 keer gekamerd: zoals zo vaak de voorbij weken een uurtje met Bulgaarse Juliana. Het was uitstekend als altijd:).
Conclusie van dit bezoek: de line-up was oké, het eten was lekker, het personeel was vriendelijk en behulpzaam, enkele de algemene sfeer en de aanwezigheid van de mannen viel tegen. Ik heb me weer goed geamuseerd en Sixsens ziet mij binnen enkele weken ongetwijfeld terug:cool:.
Brad Clitt
24 juni 2015, 16:26
Nou, ik was er afgelopen maandag tussen 11.30 en 17.30.
In grote lijnen kan ik het verhaal van KP overnemen, alleen was het weer nog slechter.
Verder heb ik 4 dames weten te verleiden (of andersom natuurlijk) om met mij een kamer te delen, ieder steeds een halfuur.
Achtereenvolgens Danielle (Dom. Rep.), Adina (Oekr.), Sissi (Grie) en Cathalina (Roe) :betrunken: mochten mij verwennen (en andersom natuurlijk). Toen Domenika (Bul) aan de bar bij mijn afscheidsdronk tegen mij zei, dat ik wel een hele big smile had, hoef ik jullie niet te vertellen hoe mijn dag bevallen was. Lieve, leuke meid overigens.
Tussen de bedrijven door nog gekletst met Jessie, Crystal, Victoria (wat een schatje is het toch), Rebecca, Alexia (nu in gezelschap van haar jongere zus Alina, trio lijkt me wel wat) en tenslotte Veronica (klets/knuffel/zoensessie in de Oriental Room -> kamergang is al beloofd indien onze wegen zich weer kruisen).
Ja, dit was mijn vijfde bezoek aan de 'buren' (zo'n 30 km rijden), ik ben bang dat ze me steeds vaker gaan zien (de Theke herkende me al).
Waarom ver gaan, als je het dichtbij hebt. :)
licky luke
24 juni 2015, 23:13
't Ja wie zal dat zeggen want dat is een zeer onzeker gegeven.
Wie er komt weet je nooit vooraf, al zegt zo een meid ik ben er morgen, dan kan het zijn dat ze er toch niet is.
En van sommige meiden is geweten dat ze er nooit zijn op dag X en dan kom je die dag binnen, en dan is ze er toch.
Veel hangt af van het zogenaamde "vriedje P"
Het enige wat een beetje zeker heid geeft is gewoon die dag, als de zaak al even open is, bellen en vragen wie e wel of niet is, dan hang je wel af van de goedwil van de eigenaars.
Vergeet het maar, in Sixsens zal er nooit via de telefoon worden aangegeven welke dames er wel of niet zijn...
Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken (heb ik het zo voorzichtig genoeg geformuleerd?).
Je kunt beter een telefoonnummer van de betreffende dame vragen zodat je haar zelf kunt vragen of ze aanwezig is.
Of je moet een zogenaamde "verslaggever ter plaatse" hebben, in de vorm van een mede ijsbeer of dame, die je van daaruit kan informeren.
Of gewoon op de gok gaan, want er zijn over het algemeen altijd wel dames van allerlei smaken aanwezig om er goed te kunnen vertoeven..
popey01
24 juni 2015, 23:25
Als je gewoon naar sixsens belt wordt er gewoon verteld of een dame die dag aanwezig is,nog nooit nee als antwoord gekregen.
Vergeet het maar, in Sixsens zal er nooit via de telefoon worden aangegeven welke dames er wel of niet zijn...
Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken (heb ik het zo voorzichtig genoeg geformuleerd?).
Je kunt beter een telefoonnummer van de betreffende dame vragen zodat je haar zelf kunt vragen of ze aanwezig is.
Of je moet een zogenaamde "verslaggever ter plaatse" hebben, in de vorm van een mede ijsbeer of dame, die je van daaruit kan informeren.
Of gewoon op de gok gaan, want er zijn over het algemeen altijd wel dames van allerlei smaken aanwezig om er goed te kunnen vertoeven..
KanariePiet
24 juni 2015, 23:36
Huh? Dat deden we toch niet meer:confused:;):tongue:.
Wentelt Eefje
24 juni 2015, 23:59
Is natuurlijk vreemd dat daardoor een dienstverband afgeleid zou kunnen worden... Vergelijk het bereiken van een adviseur van een bedrijf middels telefoniste van voornoemd bedrijf (zijn opdrachtgever/klant. maar niet werkgever). En wat met de ijsbeer die het hier meldt op IJBF: inhoudingsplichtige voor haar loonheffingen?!?!
Badslippers
25 juni 2015, 00:14
Dat kan namelijk wijzen op een dienstverband-achtige relatie tussen club/management enerzijds en dames anderzijds en dat is in Nederland verboden als de dames voor eigen rekening en verantwoording werken
Hmmm, zou kunnen maar lijkt me stug. Een masseur werkt toch ook voor eigen rekening. Als ik naar een club bel en vraag of masseur Pietje aanwezig is wat zou dan de belemmering kunnen zijn om daar op te antwoorden: " Ja, Pietje is er vandaag en heeft de tafel al uitgeklapt".
Wellicht verplaatsen naar ander Topic. Kan zo snel niet vinden.
Eddy_V
25 juni 2015, 01:21
Hmmm, zou kunnen maar lijkt me stug. Een masseur werkt toch ook voor eigen rekening. Als ik naar een club bel en vraag of masseur Pietje aanwezig is wat zou dan de belemmering kunnen zijn om daar op te antwoorden: " Ja, Pietje is er vandaag en heeft de tafel al uitgeklapt".
Wellicht verplaatsen naar ander Topic. Kan zo snel niet vinden.
Zit wat in deze vergelijking, maar het verschil zit hem er misschien in dat masseur Pietje een vaste ruimte huurt of beschikbaar krijgt en de dames er net als de heren entree betalen en feitelijk te gast zijn (nadat gecheckt is of zij de minimale leeftijds grens bereikt hebben om in deze uitgaans gelegenheid binnen te mogen komen.
Bellen kan iedereen altijd proberen en afhankelijk van de aanwezige receptioniste zal je misschien horen dat ze de betreffende dame net voorbij heeft zien lopen of niet. Er worden in ieder geval geen lijstjes van aanwezige dames bijgehouden zo werd mij desgevraagd verteld door iemand die het weten kan.
De registratie is alleen voor de eigen administratie om aan
En nu weer terug op het balkon voor een laatste sigaret.
vinzvegas69
25 juni 2015, 23:35
Al enkel keren in sixsens geweest en toch mijn favoriete club tot op heden...hiervoor enkel GT en YY bezocht.
Ik heb hier altijd al een top service gekregen en er is steeds een gemoedelijke sfeer ...hoogtijd voor weer een bezoekje.
zeppos58
26 juni 2015, 15:40
Pas aangekomen in de tuin der lusten
salitos
26 juni 2015, 16:52
Afgelopen dinsdag maar eens even wezen kijken en de tempel der lusten. Was er niet erg druk , erg rustig zelfs. Was iets uit de auto vergeten dus snel terug en op de trap liep ik Victoria tegen haar bevallige lijfje. Waar ga je naartoe...... ok dan wacht ik beneden aan de bar op je. Na gedoucht te hebben een kofiie aan de bar besteld. Maar geen victoria te bekennen, bleek ze toch nog even snel een kamer te hebben genomen. Nikita was haar Eddy aan het zoeken en Julia had haar Piet al gevonden. Na de koffie maar eens een rondje gemaakt, waarbij ik Eddy tegenkwam die zich snel ging omkleden. Ik lekker de sauna en het bubbelbad ingedoken. En daar kwam Viktoria haar rondje maken, ze kon niet de sauna in vanwege een nieuwe tatoo aan de binnenkant van haar rechter pols, een vlinder (5x10cm). Afgesproken haar later te treffen. In tussen was het tijd geworden om een hapje te gaan eten, daar werd ik door Victoria uitgenodigd om bij haar aan te schuiven. Na het eten de bar in en uiteraard duurde het niet lang of we vertrokken naar kamer 4 (met boven spiegel). Heerlijk van elkaar genoten en na zo'n 2 uur weer richting bar. Daar trof ik Kanarie-Piet en ik dacht OhLord aan. Liep ze bijna voorbij, zo was ik in gedachte of misschien nog wel in hogere sferen, wie zal het zeggen. De heren zaten aan de Salitos en ik netjes aan een spa-tje rood. Lekker zitten kletsen zo met z'n drietjes. Wat later werd ik ineens van achteren overvallen door Simona, ze wilde met mij een kamer op. Na een poosje werd mijn badjas open geknoopt, zij erbij in en de centuur weer vast. Julia zag het met plezier gebeuren en riep op een gegeven moment Ficken kostet hier im Bar €200,-. Ik schrok me rot en probeerde Simona uit mijn badjas te krijgen. Maar dat lukte niet zo best. Toen de wijze raad van OhLord maar opgevolgd : pak haar op, slinger haar over je schouder en loop er mee weg. Zo gezegd zo gedaan. Simona helemaal blij want ze dacht dat we naar de kamer gingen. In de gang bij de kino die kleine op de grond gezet en gezegd dat er van een kamer bezoek vandaag niets zou komen. Wel beloofd de volgende keer met haareen kamer op te zoeken. Waarschijnlijk wordt dat dus a.s. woensdag. Heb van OLhLord en de andere geen afscheid meer genomen en ben linea recta naar huis gegaan, Solong
hasta la pasta
29 juni 2015, 12:26
28 juni 2015: Uitbrakken in Sixsens.
Na een feestje op de zaterdagavond voelde ik me zondag maar zozo. Ik had geen zin om op de bank te hangen en besloot dat ik maar weer eens naar Lemier wilde rijden. Ik was inmiddels al weer een maand of 4 hier niet meer geweest. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik bij mijn binnenkomst al weer zo snel op de kamer zou zijn. Het was immers best lekker weer en het zwembad is niet voor niets aangelegd.
Anne Marie:
Toen ik beneden een kop koffie ging halen werd liep ik al direct tegen Anne Marie aan. Inmiddels is ze weer een paar kilo's kwijt. Ik weet niet wat het is met haar, ik val vooral op haar ogen in ieder geval. Na wat oponthoud omdat de pinautomaat kuren had (moest dus eerst naar een automaat van mijn bank verderop) belandde we op kamer in het oude gedeelte. Wat volgde was een stevige, lekkere wip. Na afloop hebben we nog wat gedronken, gezwommen en zijn daarna ons weegs gegaan.
Ik vond het gisteren heerlijk toeven. De kater was vrij snel verdwenen en het was absoluut geen straf om in het zonnetje wat te liggen, wat te lezen, een drankje halen aan de bar, het hele end weer teruglopen naar de ligstoel enzovoorts. Ook tussendoor heb ik nog even in de perfect hete sauna gezeten. Zo al met al heb ik me prima vermaakt. Ik heb soms wat moeite om een lekkere date te scoren in SS. Vandaag zat het echter allemaal mee. Zo na het eten van een bordje BBQ (worst, kip en spek) had ik nog wel
in een kamer. Zo rond een uur of 7 besloot ik om een praatje te maken met een kleine Bulgaarse.
Victoria:
Ik had nog nooit het genoegen gehad om met haar een kamer te doen. Ik had me voorgenomen om het heel kalm aan te doen. Blijkbaar viel dit in goede aarde. Wat een lieve meid! Na een pot heerlijke slow mo sex waren we voor het uur klaar. Ik had de sessie kunnen afbreken, maar besloot om nog met een half uurtje te verlengen om nog wat te kletsen en te knuffelen. Na afloop van de sessie hebben we nog een tijdje aan de bar zitten kletsen. HHG = 100%.
Conclusie: Ik heb me prima vermaakt en ben er van overtuigd dat het niet weer vier maanden gaat duren voordat ik terug ben in Lemier. Zeker bij lekker weer is het zwembad en de ambiance er omheen wel erg verleidelijk.
zeppos58
29 juni 2015, 15:59
28 juni 2015: Uitbrakken in Sixsens.
Na een feestje op de zaterdagavond voelde ik me zondag maar zozo. Ik had geen zin om op de bank te hangen en besloot dat ik maar weer eens naar Lemier wilde rijden. Ik was inmiddels al weer een maand of 4 hier niet meer geweest. Ik had eigenlijk niet gedacht dat ik bij mijn binnenkomst al weer zo snel op de kamer zou zijn. Het was immers best lekker weer en het zwembad is niet voor niets aangelegd.
Anne Marie:
Toen ik beneden een kop koffie ging halen werd liep ik al direct tegen Anne Marie aan. Inmiddels is ze weer een paar kilo's kwijt. Ik weet niet wat het is met haar, ik val vooral op haar ogen in ieder geval. Na wat oponthoud omdat de pinautomaat kuren had (moest dus eerst naar een automaat van mijn bank verderop) belandde we op kamer in het oude gedeelte. Wat volgde was een stevige, lekkere wip. Na afloop hebben we nog wat gedronken, gezwommen en zijn daarna ons weegs gegaan.
Ik vond het gisteren heerlijk toeven. De kater was vrij snel verdwenen en het was absoluut geen straf om in het zonnetje wat te liggen, wat te lezen, een drankje halen aan de bar, het hele end weer teruglopen naar de ligstoel enzovoorts. Ook tussendoor heb ik nog even in de perfect hete sauna gezeten. Zo al met al heb ik me prima vermaakt. Ik heb soms wat moeite om een lekkere date te scoren in SS. Vandaag zat het echter allemaal mee. Zo na het eten van een bordje BBQ (worst, kip en spek) had ik nog wel
in een kamer. Zo rond een uur of 7 besloot ik om een praatje te maken met een kleine Bulgaarse.
Victoria:
Ik had nog nooit het genoegen gehad om met haar een kamer te doen. Ik had me voorgenomen om het heel kalm aan te doen. Blijkbaar viel dit in goede aarde. Wat een lieve meid! Na een pot heerlijke slow mo sex waren we voor het uur klaar. Ik had de sessie kunnen afbreken, maar besloot om nog met een half uurtje te verlengen om nog wat te kletsen en te knuffelen. Na afloop van de sessie hebben we nog een tijdje aan de bar zitten kletsen. HHG = 100%.
Conclusie: Ik heb me prima vermaakt en ben er van overtuigd dat het niet weer vier maanden gaat duren voordat ik terug ben in Lemier. Zeker bij lekker weer is het zwembad en de ambiance er omheen wel erg verleidelijk.
Buiten het katergedeelte lijkt dit sterk op mijn bezoek van vrijdag, enkel heb ik na 30 minuten Anne Marie (die ik eigenlijk maar gewoon middelmaatje vond) een uur en nadien nog 1u30 met Victoria de lusten des levens mogen genieten, om het af te leren dus, enkel, Anne Marie zal het me makkelijker kunnen afleren dan Victoria, deze laatste werkt eerder zeer verslavend. :smoke: