PDA

Volledige versie bekijken : Pamela (Bulgaarse)

brombeerzuid
27 oktober 2018, 22:23
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif

Pamela (Bulgaarse)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.70 m - 1.75 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken
Extra info:

brombeerzuid
27 oktober 2018, 22:25
Deze meid viel me op door haar lengte.
De gok genomen en ja een fijne kamer, wat ongemakkelijk.
Dus wat aftastend , fijne bj en tz!
Spreekt goed Duits.
Leeftijd geschat!

Lupus
28 oktober 2018, 02:14
Prima service maar door omstandigheden (gedeelde kamer) niet de GFE die ik zocht.

Giodude
16 december 2018, 21:21
@YY.

Bron Giodude. In levende lijve gezien en ontweken vandaag

brombeerzuid
16 december 2018, 21:30
Tsja 1 en 1 is twee.
Lora en Pamela zijn vriendinnen.
Jammer, maar niks is zeker in dit wereldje voor hoe lang. ;)
Maar waarom ontweken, goede aanvulling voor yy.

Giodude
17 december 2018, 17:38
Maar waarom ontweken, goede aanvulling voor yy.

Kan niet oordelen over haar kamerprestaties, maar wel over de wijze waarop ze mij destijds in Babylon benaderde (als derde vraag kwam de kamervraag) en gisteren stonden we in het rookhok en ze herkende mij. Het eerste wat ze deed was pijpbewegingen maken en het sleutelgebaar. Not my cup of tea. In tegenstelling tot Lora heb ik haar geen kamer zien maken, wel bij iedere beer dezelfde banale manier van benadering.

brombeerzuid
17 december 2018, 17:47
Kan niet oordelen over haar kamerprestaties, maar wel over de wijze waarop ze mij destijds in Babylon benaderde (als derde vraag kwam de kamervraag) en gisteren stonden we in het rookhok en ze herkende mij. Het eerste wat ze deed was pijpbewegingen maken en het sleutelgebaar. Not my cup of tea. In tegenstelling tot Lora heb ik haar geen kamer zien maken, wel bij iedere beer dezelfde banale manier van benadering.

Ok ik geloof je, destijds vroeg ik haar en ja ze was rap!
Maar de laatste keer in Babylon, vriendelijk gesprek en geen directe kamer vraag, zou ook niet nodig zijn,ze spreek perfect duits!
Niks zo wispelturig als een dvp zullen we maar zeggen.
En op de kamer gewoon niks op aan te merken, was tevreden!

hasta la pasta
17 december 2018, 17:52

Heel herkenbaar. Ik ben blijkbaar niet de enige beer die door haar manier van benaderen de boot heeft afgehouden.

satanic surfer
17 december 2018, 18:42
het wordt voor deze dame een redelijk kansloze missie in YinYang, ze heeft geen kaas gegeten van beren aan te spreken, huldigt net als Lora het "baby-gelaber"-principe en voorts is het ook optisch ook niet bepaald een Augenweide zeggen we maar voorzichtig. Zit het meubilair wat te verslijten en Lora maakt wel kamers (deels door haar spontanere aanpak en Turkse taalkennis dunkt me), doch op basis van haar matige kamerperformance kan ook dat niet al te lang duren meen ´k. Onwaarschijnlijk waar 5 sterren aan worden gegeven tegenwoordig, doch alla...Dat hoort in een ander draadje..

brombeerzuid
17 december 2018, 18:45
Onwaarschijnlijk waar 5 sterren aan worden gegeven tegenwoordig

Je bedoelt 4 ss:biggrin:

hasta la pasta
17 december 2018, 18:48
het wordt voor deze dame een redelijk kansloze missie in YinYang, ze heeft geen kaas gegeten van beren aan te spreken, huldigt net als Lora het "baby-gelaber"-principe en voorts is het ook optisch ook niet bepaald een Augenweide zeggen we maar voorzichtig. Zit het meubilair wat te verslijten en Lora maakt wel kamers (deels door haar spontanere aanpak en Turkse taalkennis dunkt me), doch op basis van haar matige kamerperformance kan ook dat niet al te lang duren meen ´k. Onwaarschijnlijk waar 5 sterren aan worden gegeven tegenwoordig, doch alla...Dat hoort in een ander draadje..

Om moverende redenen liet ik een rapportcijfer van Lora achterwege. In de verste verten kwam het niet bij 5 sterretjes inderdaad.

satanic surfer
17 december 2018, 18:55
begrijpend lezen in niet 1 van je sterktes bbz...ach, ook 4 zou voor Lora fél overschat zijn doch alla..Misschien kan hasta z´n "moverende" redenen overboord kieperen en verduidelijken in het Lora-draadje...goh

brombeerzuid
17 december 2018, 19:19
begrijpend lezen in niet 1 van je sterktes bbz...ach, ook 4 zou voor Lora fél overschat zijn doch alla..Misschien kan hasta z´n "moverende" redenen overboord kieperen en verduidelijken in het Lora-draadje...goh

Das duidelijk:wink2: