PDA

Volledige versie bekijken : Wandelen met een donkere vriend

amcgreedy
9 november 2018, 11:09
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en ik hoop dat de meer ervaren mensen hier mij kunnen helpen.

Ik heb een tijdje geleden beloofd aan een Surinaamse vriend van me, die net een rottige scheiding achter de rug heeft, om hem een keer mee te nemen naar een FKK.

Nu was ik een tijdje geleden in Goldentime, en het viel me op dat ik eigenloijk nooit donkere mensen tegenkom.

Toen ik vroeg aan 1 van de gastvrouwen hoe dat kwam, liet ze me weten dat deze mensen niet worden binnengelaten. Ik vond het maar een vreemd verhaal, maar ik wilde het voor de rest niet op het spits drijven.

Nu wil ik die vriend van me nog steeds meenemen, het liefst naar een club net over de grens, maar ik wil niet voor een dichte deur komen te staan. Hij heeft al genoeg ellende voor zijn kiezen gehad de afgelopen tijd.

Is er iemand die me kan vertellen waar we wel wlkom zouden zijn, of hoe ik eea het beste kan aanpakken (bellen van te voren oid)?

Alvast bedankt.

YouMeHer
9 november 2018, 12:37
Bellen, en bij een negatieve reactie graag delen.

Brad Clitt
9 november 2018, 12:44
Het is dan wel in NL, in YY en SS zijn jullie van harte welkom.

Bosco
9 november 2018, 13:47
Zover ik heb meegemaakt is alleen GT rasistisch daarin. In iedere andere club is een Surinamer welkom, zelfs in zusterclub LR.

Willem2
9 november 2018, 14:48
Hmmm ik denk dat er hier weer sprake is van provocatie.

Bosco
9 november 2018, 14:58

Van wie?

Willem2
9 november 2018, 15:14
Van wie?

Even iets verder kijken Bosco. Wie is er hiermee begonnen :rolleyes:

Bosco
9 november 2018, 15:19
Feituh zijn feituh..... laat lekkuh in je lul bijtuh!!!

Uit-Drenthe
9 november 2018, 15:46
Heerlijke club GT, voel me er erg op mijn gemak.

Teiresas
9 november 2018, 15:52
Ik kom geregeld 'donkere' mensen tegen in GT. Niet heel vaak, maar toch.
Dat ze dus per definitie 'donkere' mensen de toegang weigeren in GT, is dus niet waar.

Poppalarge
9 november 2018, 16:12
Vrijwel elke club in de buurt van GT en ver daarbuiten zal jullie zonder al teveel problemen binnen laten.

Zolang je maar geen camping smoking draagt, niet op een internationale opsporingslijst staat met bijbehorende boeven tronie, of sowieso geen amicaal voorkomen hebt, kun je bij elke club buiten GT een makkelijke binnenkomst hebben.

Grijp deze kans aan om die vriend dan gelijk naar een mooie club te brengen met goede faciliteiten / wellness en zonder (al teveel) achterstallig onderhoud, maar dat is maar een suggestie van mijn kant.

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]

Brad Clitt
9 november 2018, 16:20
Grijp deze kans aan om die vriend dan gelijk naar een mooie club te brengen met goede faciliteiten / wellness en zonder (al teveel) achterstallig onderhoud, maar dat is maar een suggestie van mijn kant.

Je bedoelt Acapulco Velbert. :biggrin:

Tropische_verrassing
9 november 2018, 21:36
Ik als Surinamer kom gewoon binnen bij YY en SS.

Poppalarge
9 november 2018, 22:25
Je bedoelt Acapulco Velbert. [emoji3]Heden ten dage zijn er (helaas) meer dan genoeg clubs die wel eens wat aan het interieur mogen doen als ik de ervaringen van enkele mede ijsberen / wandelaars mag geloven. Maar ja, dat krijg je als je nogal wat personeel / zzp'ers van klusbedrijven tegenkomt die net iets kritischer naar het interieur kijken dan de gemiddelde bezoeker en je ook graag het een en ander laten zien...

Sommigen hadden volgens eigen zeggen nog net geen offerte voor een verbouwing bij het management afgegeven, maar of er wat mee gedaan zou worden betwijfelden ze...

Deze jongen kijkt gelukkig naar andere zaken, die me genoeg afleiden om daar niet op te letten.

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]

pietpotent44
10 november 2018, 05:47
In Happy Garden kom je 100% zeker binnen.

Maar dat geldt voor meer clubs. Ook in GT gewoon donkere mensen zien lopen.

pret
10 november 2018, 10:49
In alle clubs met uitzondering van GT kom je 100% binnen

David Golero
10 november 2018, 19:40
Ooit een keer met 2 Surinaamse vrienden en 1 Chinese vriend bij GT voor de deur gestaan en niet binnen gelaten.
Terwijl ik daarnaast vaak genoeg alleen ben gekomen (ben zelf blank) en nooit ben geweigerd.

Toen zijn we naar PHG gegaan en zonder problemen binnen gekomen.....

Ook met andere donkere vrienden in andere clubs geweest en nooit problemen gehad met binnen komen...Bovenstaande wordt dus bevestigd met feiten.

Brad Clitt
10 november 2018, 19:47
GT betekent dus voor sommige beren Geen Toegang.
Ik heb een 100% score wat betreft binnenkomen, maar ben ook maar 1 keer geweest. :biggrin:

luminous
10 november 2018, 21:26
Ook vandaag twee donkere mensen gezien in GT. Waarvan 1 donkere man tesamen daar was met een blanke man en de andere donkere jongen was er met een groepje van 3 blanke mannen.

satanic surfer
10 november 2018, 21:56
GT heeft als 1 van de weinige clubs een deurbeleid. Er komen met de regelmaat gekleurde ijsberen dus generlei generaliserend. Lijkt me plausibel dat een club daar een soort van balans wil behouden die zij (en misschien wel een gedeelte van de stammbezoekers en/of dames) wenselijk vinden. Elders wordt daar wat losser mee omgegaan of compleet open doors waar men soms toch vraagtekens mag bij plaatsen. Net als bij de dames gaat GT niet voor de maximale bezetting qua numbers (en bijbehorende entreeinkomsten) en daar lijkt me behoorlijk wat voor te zeggen als men sommige clubverslagen (en de ergernissen bij sommigen) mag begrijpen. De praktijk leert dat "gekleurde" bezoekers in gezelschap van een door de entreedames "gekende" (stamm)gast normaliter binnenmogen, zelve al praktiserend vastgesteld...

Gamemonty
26 november 2018, 17:07
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor hun bijdragen. Ik heb geenzins willen provoceren, ik sprak simpelweg uit wat mij is verteld, dus die opmerking over provocatie snap ik niet zo goed.

Donderdag hebben m'n maatje en ik alle twee vrij genomen, we neigen naar SS, hoewel dat wel 200 kilometer ver weg ligt (wij komen uit omgeving Den Haag).

Als er iemand een voorstel heeft voor een toplocatie zonder problemen mbt de huidskleur van mijn maat, en een stuk dichterbij dan hou ik me aanbevolen!

Vriendelijk bedankt iedereen.

Willem2
26 november 2018, 18:50
Beste Gamemonty,

Hoe heb jij kunnen provoceren zonder dat je ooit een bericht hebt geschreven :rolleyes:
Het zal wel aan mij liggen ...
Ga naar YinYang :wink2:

de duisburg spesjalist
26 november 2018, 18:58
zoveel alternatieven ;)

pret
26 november 2018, 19:13
Ik zeg probeer GT. Met een Duo Penotti groep doen ze vast niet moeilijk. En anders is YY inderdaad een goede alternatief wat ongeveer 15 min van GT af ligt. Alvast veel plezier.

Gamemonty
26 november 2018, 19:54
Beste Gamemonty,

Hoe heb jij kunnen provoceren zonder dat je ooit een bericht hebt geschreven :rolleyes:

Haha, geweldig, ik had destijds een andere account gemaakt omdat deze niet goed werkte of zo. Ik dank je van harte voor je advies :)

Bosco
26 november 2018, 20:02

Beste Gamemonty,

Het ligt inderdaad aan jou, Willempie!!!

Willem2
26 november 2018, 21:09
Het ligt inderdaad aan jou, Willempie!!!

Zeg pleurt op man.... kijk nog eens goed dan, Hans Anders :biggrin:

wooley
21 december 2018, 17:03
Heb het vaker meegemaakt. Heb Italiaanse vrienden die worden aangezien voor zgn sudlander... Dan gaan we naar andere club.. Zoals bynight 😊