Volledige versie bekijken : Rotterdam, Bangkok Privé, Katendrechtselagedijk 380b, Fai
Willem2
27 februari 2007, 22:51
Naam : Fai
Nationaliteit / uiterlijk : Thais, engels, nederlands
Leeftijd : 35-38 jaar
Haarkleur : zwart lang
Lengte : 1.65m
Postuur / Cupmaat : Slank / C
Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken, erotische massage
Prijs : 120 euro uur
Ace2
28 februari 2007, 06:34
Leeftijd : 35-38 jaar
Voor liefhebbers van Thaise dames heb ik slecht nieuws. Deze dame is geen 35-38 jaar maar 40+. Ze ziet er echter (voor haar leeftijd) heel goed uit en haar service is top.
Een ander positief aandachtspunt zijn haar grote borsten. Verwacht geen super slanke Thaise bloem, maar ze is toch redelijk slank. Ook voor thaise dames heeft vadertje Tijd aandacht, helaas.
Ondanks dat sommige modoratoren mij beschuldigen van het uitkiezen van jonge dames is dit toch altijd een dame gebleven waar ik naar terug ben blijven gaan (Pataya, club aan de Schieweg en nu Bangkok Prive). Zo zie je maar: ik val best mee.
Kort samengevat: een toppertje met GFE (neem dat maar van mij aan). Telkens als ik bij haar weg ga, denk ik: herhalingsgevaar: 100%.
Meer specifieke informatie pen ik hier nog wel neer, want dit paspoort laat mij ineens herinneren dat ik volgens mij vandaag in Rotterdam zit :D
fanoti
1 maart 2007, 18:45
Ik kom ook al vele jaren bij deze dame, loop haar steeds weer achterna als ze van locatie veranderd.
Nu werkt ze weer op de Katendrechtse Lagedijk waar ik haar al diverse keren ben wezen bezoeken.
En ach rijpere dames hebben ook zo hun bekoring, en Fai is nog steeds geweldig in bed.
Vat me nooit tegen, weet ondertussen wat ik van haar kan verwachten.
Tommyy