Volledige versie bekijken : Cristina (Roemeense)
hasta la pasta
15 november 2018, 18:20
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Cristina (Roemeense)
Leeftijd:30 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.55 m - 1.60 mPostuur:Slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/1ster.jpg
Prijs: euroTijdsduur: minuten
Service:NMC, Zoenen
Extra info:
hasta la pasta
15 november 2018, 18:20
Ik had haar al twee weken geleden al wat begluurd en viel voor haar sympathieke voorkomen. Gisteren besloot ik het er op te wagen. Ze kwam naast me staan en greep vrijwel direct naar de pula. Ik had beter moeten weten, maar ging toch op kamer. Een beetje fatsoenlijk zoenen was er niet bij, mijn oude oma deed het beter. De eer aan mezelf gehouden en na wat geouwehoer de kamer afgegaan en afgerekend. Gelukkig nog een goede en zeer goede kamer gang gehad.
cheasehead
28 juli 2019, 20:33
==>> ss
Getrouwd
9 augustus 2021, 14:32
Weet niet zeker of ik in het het goede Cristina topic zit maar dit is mijn ervaring met deze Cristina: https://www.saunaclubs.org/huren/cristina.171/
Afgelopen zaterdag de eerste kamer met Cristina gedaan, niet verkeerd maar ook niet geweldig.
Sex was redelijk, maar dat lag vooral aan mij dat het niet beter werd, te lang droog gestaan ;), GFE beperkt aanwezig, prijsafspraken onduidelijk.
Ik wist dat eerste half uur € 60 is en vervolgens €50/half uur extra.
Blijkbaar wordt nu (door haar) de presale tijd in de club (zonder actie, alleen wat kletsen) al meegeteld in de tijd anders kom ik niet aan het uur dat ik afrekende, Max 45 minuten. Vervolgens moesten extra’s nog eens € 50 extra kosten. Kortom, niet helemaal happy.
hasta la pasta
9 augustus 2021, 17:14
Weet niet zeker of ik in het het goede Cristina topic zit maar dit is mijn ervaring met deze Cristina: https://www.saunaclubs.org/huren/cristina.171/
Ja hoor. Het juiste topic. Absoluut te mijden meid.
Firehawk
3 juli 2022, 14:47
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=786340#post786340
Daarna wat buiten bij het zwembad onder de overkapping gezeten met Patjax, Jonny Fontane en wat anderen. Cristina zat daar ook en vroeg mij er bij te komen zitten.
Had haar al eerder die dag gezien en vond het een lekkere meid. Maar iedereen die ik zag zei dat het een te mijden meid is en niemand had er een goede ervaring mee gehad. Dat was wel jammer. Ze was aardig en je kon er wel leuke grapjes mee maken. Patjax maakte haar wijs dat ik zijn zoon was en ze begon het nog te geloven ook. Na een tijdje zat ik alleen met haar en ze vroeg mij haar te masseren. Ze kwam daarna dicht tegen mij aanliggen en pakte mijn hand vast. Ook leuk met haar gepraat en ze begon ook een beetje te friemelen. Ik had haar in het verleden nooit gezien, maar ze schijnt al heel lang in BB te werken. Ze herkende mij wel en wist mij precies te zeggen dat ik met Bianca, Tanja en Susi had gekamerd in het verleden. Ze wist mij nog meer details te vertellen wat ik heel vreemd vond. Goed geheugen hebben die klapeksters. Ze is mij vroeger nooit opgevallen en herkende haar niet, maar nu vond ik haar een van de lekkerste meiden die er was. Mijn type.
Na een tijd kwam de kamer vraag. Nu zat ik in conflict met mijzelf wat te doen. Mijn pik zei ja maar mijn hoofd nee.
Ik snapte de slechte verhalen niet want ze was aardig, rustig en grappig maar hoorde niet van een iemand dat ze niet goed was op de kamer maar van meerdere.
Open kaart gespeeld en haar gewoon eerlijk gezegd dat ik haar wel leuk en mooi vind maar dat ik alleen maar slechte verhalen over haar kamer prestaties heb gehoord en dat ze meestal na een kwartier al van de kamer is. Zij haar kant van het verhaal verteld, wat er van waar is weet ik niet. Van te voren voelde het allemaal goed aan dus gezegd laten we het eens gaan proberen.
Bij het inschrijven stond Azis ook al hoofdschuddend te kijken van wat ik nu ging doen.
De kamer was lekker koel, uitkleden hoeven ze niet in BB dus lagen gelijk op bed. Ze begon gelijk te zoenen wat snel overging in tongzoenen. Heerlijk was het en ze pakte mij ook stevig vast. Eigenlijk hebben we zo het meeste van de tijd doorgebracht, uiteindelijk ging ze over naar pijpen wat ze echt goed deed. Daarna kwam ze terug naar mij en begon mij weer te tongen en gelijkertijd af te trekken. Ze bleef door tongen en het was heerlijk, ik hield het niet meer en explodeerde. Haar niet geneukt maar was mijn eerste kamer en was zo geil als wat. Mijn pik werd grondig schoongemaakt met papier en toen nog met een vochtig doekje na. Was nog zeker 10 minuten over en spookte toch door mijn hoofd dat ze nu ging oppakken en vertrekken. Maar dat gebeurde niet en kwam langs mij liggen met haar hoofd op mijn borst en nog wat kusjes. Ik haar nog een beetjes strelen en kon nog net bij haar lekkere ass. Ze vond dat ik lekkere parfum had en vroeg of ze die mocht hebben. Is maar goedkope parfum en zei als ik naar huis toe ga dat ik haar die wel geef anders heb ik niets meer voor de dag. Tijd was om en van de kamer gegaan. Haar bij de kluisjes betaald en vroeg of ze de parfum mocht zien. Ik gaf haar de fles en ze rook eraan en ging gelijk haar tas in. Ik zei kom ik geef je die wel als ik naar huis toe ga. Nee nee, het werd gelijk zapzarap gemaakt van mij. Blijven toch klapeksters
Ik kan verder niets anders zeggen dat ik een goede kamer met haar heb gehad en als zo'n service blijft bieden zeker weer een keer met haar ga kameren. Nu zal ik niet zo snel terug komen naar BB en ze gaat vanaf vandaag een maand terug naar Roemenië vertelde ze. Heerlijke gfe sessie.
BefBeer
29 september 2024, 19:18
Denk dat ik ook met deze Cristina was.
Ze kende mij ook al uit een eerder bezoek omdat ze me gezien had.
Ook wist ze dat ik met Tanja was geweest.... Bij Tanja op dit forum van Babylon staat geen recensie van mij over Tanja.
Eigenlijk schrijf ik altijd over al mijn kamers als ik een saunaclub bezoek dus dat weten we ook weer!
Aardig babbel en een brutaaltje.
Wel een beetje de moeite van het proberen ondanks wat signaaltjes die ik had.
Werd inderdaad een aardige kamer maar je moet oppassen.
Ze wilde me anaal aansmeren en dat wilde ik niet. Zou alleen behelzen dat ik met een gevingerde condoom in haar gaatje mocht.
Nou nee bedankt en zeker niet voor een stevige meerprijs.
Of ik dan anaal van haar zou willen ontvangen? Dat moest dan haar vinger in mijn gaatje zijn ook met rubber natuurlijk.
Daar ook niet ingetrapt.
Ze heeft me prima op Franse manier van ei-witjes ontdaan.
En dat hebben we correct afgerekend.
Oppassen en je niet laten bedonderen.
Voor mij zeker geen herhaling maar wat ik nam was goed.
Enter01
11 oktober 2024, 16:40
Tmm
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Mauricio
28 oktober 2024, 12:37
Is deze Cristina die nu blond is? Is al 10j in Babylon zei ze
noglangnietuitgewandeld
28 oktober 2024, 21:28
Is deze Cristina die nu blond is? Is al 10j in Babylon zei ze
Haarkleur wisselt af en toe, maar de laatste keer blond dacht ik. !0 jaar klopt denk ik wel. Ook veel tattoos.
Mauricio
2 november 2024, 11:34
Kwam bij me in de sauna zitten, wat ik altijd wel kan appreciëren, dan wat afkoelen in de veranda waar ze er geen probleem van maakte om me lekker te pijpen, dus dan toch maar een extra kamertje met haar gedaan ook al is ze niet direct mijn type, geen haast dus een mooi half uurtje doorgegaan, al bij al een prima ervaring