Volledige versie bekijken : Sol, Dominicaanse, Leeuwarden (Moulin Rouge 1)
Sjakieb
24 november 2018, 20:37
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif
Sol (Dominicaanse)
Leeftijd:38-41 jaarTaal:Nederlands (matig)
Haarkleur:DonkerbruinHaarlengte:Lang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Borst(en), Buik, Rug
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Ja
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:40 euroTijdsduur:20 minuten
Service:PZC, Deepthroat, Eierlecken
Extra info:
Sjakieb
24 november 2018, 20:43
Dame verdient in mijn ogen toch echt wel een draadje.
Superknap? Nee, maar wel aantrekkelijk. Tenminste, das mijn mening.
Op de deur een briefje met "neem hem diep in de mond", en dat maakt ze helemaal waar. Eerlijk gezegd vind ik haar pijpkunsten beter dan die van menig andere dame uit Leeuwarden.
Klaarkomen in de mond en het resultaat in een stukje keukenrol gespuugd.
Dame heeft tijd voor een praatje voor zover de taalbarrière dat toelaat.
Mij ziet ze zeker weer
Sjakieb
25 november 2018, 11:32
Kleine aanvulling om haar orale kunsten op een hoger platform te plaatsen.
In gedachten Sol vergeleken met Magdalena, het blonde pijpstertje.
Magdalena ziet er mooier uit qua gezicht en body.
Magdalena doet spontaan aan tongen en rimmen.
Maar als je puur voor het pijpen gaat vind ik Sol toch beter, ze legt er iets meer gevoel in. Iets steviger zeg maar.
krullebol
10 maart 2019, 15:15
Deze dame zaterdagmiddag voor de tweede keer in enkele weken tijd bezocht.Vond het deze keer allemaal wat matigjes en plichtmatig overkomen,tongzoenen OK,het pijpen gaat zonder condoom en is diep,maar ik kom er niet van klaar.Vervolgens overgegaan op doggy(mc)om vervolgens het rubbertje vrij snel te vullen.Had wat extra betaald voor een massage maar die duurde ongeveer 4 minuten.Dame is wel aardig in de omgang.Tip van mij is betaal niet meer of veel meer dan het starttarief dan is het allemaal wel in orde,maar denk zelf niet dat ik haar voor een derde maal ga bezoeken,alleen bij afwezigheid van betere dames.Was trouwens bij mijn bezoek denk ik wel een graad of 35 op de kamer.
Vr Gr Krullebol.
Sjakieb
10 maart 2019, 21:19
Zou er dan toch iets zijn als de veelbesproken Klik?
Denk het wel want ik kom altijd graag bij haar, en ga altijd met 'n goed gevoel weer weg.
Moontanner
19 september 2019, 08:51
Er was deze week her en der wat onduidelijkheid over Sol uit Curaçao.
Sol is sinds eind juni of zo afwezig. Naar huis. Heeft daar momenteel een gewone baan. Dus als ze die niet opzegt, komt ze niet weer. Afwachten.
Hoorde ook dat er een dubbelgangster van Sol is gezien. Met wat goede wil zou dat de dame kunnen zijn die momenteel in Esperanza 123 zit. Die zegt Helena te heten en uit Colombia te komen.
Sjakieb
19 september 2019, 10:14
Een jonger uitziende dubbelganger nog wel.
Zegt natuurlijk nog niets over haar service maar daar gaan we ongetwijfeld achterkomen.
Over Sol, laatste paar keer klaagde ze behoorlijk over de klandizie. Of eigenlijk over het uitblijven daarvan. Toch was ik meerdere malen in Leeuwarden met de intentie om haar te bezoeken maar kwam dan geregeld voor gesloten gordijnen terecht. Denk dat klagen ook DVP eigen is, zijn tenslotte ook hele normale mensen.
Moontanner
23 oktober 2023, 15:43
Sol zit weer in MR 1.
Moontanner
5 december 2023, 16:07
Hoorde dat ook Sol van plan is te blijven met de feestdagen.
Voor de jongere garde die haar niet kent: Sol is vooral bekend om PZC Deepthroat. Reken bij haar op 50 E 30 minuten
Mrcll088
5 december 2023, 18:14
Ik hou wel van deepthroat zonder condoom! Is dit de iets stevigere blonde latina met hele volle lippen?
Moontanner
6 december 2023, 01:54
Ja geblondeerd. En opvallend donkere ogen.