Volledige versie bekijken : Nora (Tunesië)
sam1011
29 november 2018, 13:54
ben tijd terug in galardo geweest zag daar een dvp ze vertelde mij dat ze uit tunesie kwam en ze nora heet iemand deze kanjer onlangs gezien ? ze heeft volle bos blonde krullen beetje afro kapsel :freu::freu::freu:
schoolmeester
29 november 2018, 14:10
Even bellen naar de club en je weet gelijk of ze daar nog werkzaam is.
Hoe makkelijk kan het zijn.
Groet, schoolmeester.
Husky
29 november 2018, 23:17
Sam 1011 hier de exacte informatie,
Nora is een goed uitziende Marokkaanse dame die een paar dagen in Gallardo gewerkt heeft,meestal werkt ze in Salome in Herne dicht bij Bochum,
maar verschijnt ook wel af en toe in andere saunaclubs.
Succes met je SC bezoeken:)
phoenix
13 december 2018, 22:38
daar sleepte nora, met haar mega ronde afrobilllen en volle tieten me mee naar een nomadententje...ze vroeg wat meer..en ze leverde een prima prestatie.., oraal deed ze niet onder voor selena...met haar prachtige blonde lange haren, gekruld en Nora haar klok liep wel sneller dan die van mij, maar als je daar wat langer mee op kamer gaat dan is er een prijs te maken en dan loopt de tijd wat langzamer....... zo verzekerde ze me, haar billen en borsten deden me sterk denken aan patricia destijds in yin yang...alleen patricia was nog beter., nora kuste alleen maar zoende helaas niet..ik wil haar graag nog eens ontmoeten is ze nog gesignaleerd patricia ( rosalinde) in golden time?
sam1011
27 november 2024, 14:34
wat wat dit een super tijd gallardo op ze best top locatie , dames en nora :) iemand deze krullenbol ooit nog gespot ergens of is ze uit het wereldje gestapt ?