PDA

Volledige versie bekijken : Mia (Duits)



hotrod68
29 november 2018, 19:28
Vandaag kennis mogen mogen maken met de Duitse Mia, 20 jaar jong en helemaal nieuw in het vak :freu:
Wat een mooie dame, slank en zeer afgetraind figuur. Mooie borsten, A-cup, enkele kleine tatoeages en een geweldig mooie lach met kuiltjes in de wangen :roll3:
Nieuw in het vak maar zeker niet onervaren, en zij heeft zichtbaar plezier in haar vak. Genoot met volle teugen :fuck: :betrunken:
Voor mij de topper van het jaar. Herhalingsgevaar 200%. Ik ga weer snel terug komende week :smile2:

PS Hoop dat snel iemand foto's post van haar ;)


https://www.youtube.com/watch?v=RF0HhrwIwp031263

uurtje
29 november 2018, 20:53
Mia had het vandaag mega druk. Werd bij het verlaten van de kamer al afgevangen. Dit tot ergernis van de RumBul dames die zeer weinig te doen hadden. Geen gerbuikerservaring kunnen opdoen met haar.

hotrod68
30 november 2018, 19:03
Mia had het vandaag mega druk. Werd bij het verlaten van de kamer al afgevangen. Dit tot ergernis van de RumBul dames die zeer weinig te doen hadden. Geen gerbuikerservaring kunnen opdoen met haar.

Zij had het best druk, maar heb overdag gewoon kunnen afspreken ;)

wooley
1 december 2018, 18:48
Was vanmiddag daar, toen ik haar vroeg of ze tijd had voor wooley kreeg ik als antwoord pas over plm 2 uur..

ksie
1 december 2018, 22:27
Was aan het begin van de avond aanwezig. Tegen mij zei ze toen dat ze het eerste half uur geen tijd had want ze wenste even pauze te nemen. Ze had het druk gehad. Na een half uur kwam ze naar mij toe met de vraag of ik op de kamer wilde gaan.
Op de kamer een goed half uur met deze jonge dame gehad.
Ze zei tot februari te willen blijven en daarna te emigreren. Je weet echter nooit hoe veranderlijk ze kunnen zijn.

mentholbear
1 december 2018, 23:37
Weet iemand of ze aanstaande woensdag werkt, en zo ja of ze vroeg start?

hotrod68
2 december 2018, 08:57
Woensdag t/m zaterdag werkt ze zonder meer, vertelde ze mij ;)

mentholbear
3 december 2018, 15:25
Woensdag t/m zaterdag werkt ze zonder meer, vertelde ze mij ;)

:freu:

Weet iemand of ze ook vroeg start? Ik heb aanstaande woensdag niet veel tijd in BN... :huch:

hotrod68
3 december 2018, 19:40
:freu:

Weet iemand of ze ook vroeg start? Ik heb aanstaande woensdag niet veel tijd in BN... :huch:

Vorige week rond 13:00 al getroffen daar

mentholbear
4 december 2018, 00:57
Vorige week rond 13:00 al getroffen daar

Oef, dat wordt bij de entree afvangen... :hammer:

kwakky90
5 december 2018, 15:31
Afgelopen zondag in de club geweest en daar heb ik Mia maar kort gezien. Ze was telkens alweer bezet door een volgende ijsbeer. Op de 5 uurtje die ik er ben geweest heb ik haar geen minuut in de bar gezien, enkel erdoor heen gelopen naar de volgende kamer.

hotrod68
5 december 2018, 17:55
Weer heerlijke sessie gehad met deze blonde schone vandaag, had het wel erg druk weer. Ze kwam binnen rond 13:00 en er stonden al 3 horny ijsberen te wachten op haar :confused:
Haar tussendoor even snel aangesproken, als ze tijd had of ze naar me toe wilde komen, en dat duurde niet al te lang gelukkig :freu:
Heb mezelf denk ik tekort gedaan met deze topic te starten :hammer:

Slumme
5 december 2018, 18:13
Als je slim bent.....bewaar je pareltjes....waar dan ook ....voor jezelf.!!
Anders vliegen hele pelotons ijsberen op je pareltje..!!
Ik heb Mia een keer ontmoet in BN.......maar is geen pareltje voor mij..!!

de duisburg spesjalist
5 december 2018, 18:47
Als je slim bent.....bewaar je pareltjes....waar dan ook ....voor jezelf.!!
Anders vliegen hele pelotons ijsberen op je pareltje..!!
Ik heb Mia een keer ontmoet in BN.......maar is geen pareltje voor mij..!!

vertel mijn wat ;)

brombeerzuid
5 december 2018, 19:00
Weer heerlijke sessie gehad met deze blonde schone vandaag, had het wel erg druk weer. Ze kwam binnen rond 13:00 en er stonden al 3 horny ijsberen te wachten op haar :confused:
Haar tussendoor even snel aangesproken, als ze tijd had of ze naar me toe wilde komen, en dat duurde niet al te lang gelukkig :freu:
Heb mezelf denk ik tekort gedaan met deze topic te starten :hammer:

Heeft het wachten toch geloond, de tent stond in rep en roer.
Daar kwam Mia eindelijk, leek wel of een hoop ijsberen op pakjesavond aan het waren wachten :biggrin:
Een andere jonge dame werd ingepakt door een sudlander, die twee m's waren met afstand de mooiste, deze dag.

pret
5 december 2018, 19:12
Als je slim bent.....bewaar je pareltjes....waar dan ook ....voor jezelf.!!
Anders vliegen hele pelotons ijsberen op je pareltje..!!
Ik heb Mia een keer ontmoet in BN.......maar is geen pareltje voor mij..!!


vertel mijn wat ;)

Wie parels voor zichzelf bewaard heeft niks te zoeken op P6 forum. Zulke leden zouden een permanente verbanning moeten krijgen.

uurtje
5 december 2018, 19:15
net zoals notoire 'naar de bekende weg' vragers......

hotrod68
5 december 2018, 19:24
Heeft het wachten toch geloond, de tent stond in rep en roer.
Daar kwam Mia eindelijk, leek wel of een hoop ijsberen op pakjesavond aan het waren wachten :biggrin:
Een andere jonge dame werd ingepakt door een sudlander, die twee m's waren met afstand de mooiste, deze dag.

Ja Brombeerzuid, jij had geen stress in ieder geval ;)

mentholbear
6 december 2018, 00:21
Mia intiem ontmoet. Wat mij betreft mooiste meisje van de klas. Alleen heeft haar overvolle dansboekje ook zo z'n nadelen...

pret
6 december 2018, 06:23
Mia intiem ontmoet. Wat mij betreft mooiste meisje van de klas. Alleen heeft haar overvolle dansboekje ook zo z'n nadelen...

Nadere toelichting graag.

hotrod68
6 december 2018, 07:59
"Mia intiem ontmoet. Wat mij betreft mooiste meisje van de klas. Alleen heeft haar overvolle dansboekje ook zo z'n nadelen..."

Was jij er gisteren ook toevallig Mentholbear?

mentholbear
6 december 2018, 19:29
Nadere toelichting graag.

Je hebt PB.

mentholbear
6 december 2018, 19:52
"Mia intiem ontmoet. Wat mij betreft mooiste meisje van de klas. Alleen heeft haar overvolle dansboekje ook zo z'n nadelen..."

Was jij er gisteren ook toevallig Mentholbear?

Nee, dat was Dagobear. Mentholbear ging naar Villa en Happy :hammer:

blauwebeer
16 december 2018, 16:51
Genoot met volle teugen :fuck: :betrunken:
Ze genoot minstens evenveel als ondergetekende. Na een clitoraal hoogtepunt kon ze het niet laten om zich als een volleerde amazone tot een tweede orgasme te rijden.

brombeerzuid
16 december 2018, 17:19
Ze genoot minstens evenveel als ondergetekende. Na een clitoraal hoogtepunt kon ze het niet laten om zich als een volleerde amazone tot een tweede orgasme te rijden.

Ja hoor, Meneer blauwe beer met zijn honing tong en vingers, laat weer zich gelden!:biggrin:
De weg gevonden naar By night!:smile2:

hotrod68
16 december 2018, 17:31
Dacht dat dat alleen bij mij gebeurde :smile2: , lust er echt pap van.

hotrod68
20 december 2018, 17:46
Vandaag weer top geamuseerd met Mia op de kamer. Gelijk toen ze binnenkwam gevraagd of ze tijd had voor mij ;)
Zeer lange sessie van 2 uur op de kamer :fuck: Volgens mij langste kamer gang ooit voor mijzelf :freu:

Philoe
20 december 2018, 21:26
Zojuist nog even binnen gewipt. De Mia gekte duurt voort.
Mia werd voor mn neus weggekaapt door een collega die vervolgens langer dan een uur in de kino met haar bleef.
Niet echt collegiaal :smiley:
Niet dat ik Mia nu zo geweldig lekker vind, ze heeft een prachtig slank lichaam maar bijna geen borsten en dat is voor mij dan weer een minpunt, maar voor By Night niveau steekt ze er wel bovenuit. Daarom wilde ik toch een keertje met hasr kameren.
Toen maar Dorina een veeg gegeven voor haar verjaardag. Ze is 26 geworden vandaag.

blauwebeer
21 december 2018, 08:50
Vandaag weer top geamuseerd met Mia op de kamer. Gelijk toen ze binnenkwam gevraagd of ze tijd had voor mij ;)
Zeer lange sessie van 2 uur op de kamer :fuck: Volgens mij langste kamer gang ooit voor mijzelf :freu:
Inderdaad, ondergetekende moest wel erg lang op haar wachten ....

mentholbear
22 december 2018, 23:02
Zeer lange sessie van 2 uur op de kamer :fuck: Volgens mij langste kamer gang ooit voor mijzelf :freu:

Jij pannenkoeker :mad_6:
;)

mentholbear
9 januari 2019, 16:16
Weet iemand of Mia aanstaande dinsdag werkt? Die dag lijkt de kans op lage temperaturen mee te vallen, en durft MB de grens over te steken...

https://media.giphy.com/media/IG1oSDDLcUDBe/giphy.gif

pret
9 januari 2019, 16:27
MB ook al last van de Cyruss syndroom. :tongue:

mentholbear
9 januari 2019, 22:59
MB ook al last van de Cyruss syndroom. :tongue:

Yep, van Hotrod68 al begrepen dat ze normaal van woensdag t/m zaterdag werkt. Hoopte dat ze misschien aanstaande dinsdag ook werkt, aangezien ik dan een gaatje heb.

hotrod68
10 januari 2019, 14:40
Helaas opgietbeer ;), werkt vandaag tm zaterdag en dan volgende week weer vanaf donderdag of vrijdag.
Zegt ze nu....... Maar niets is zeker bij deze dame heb ik wel door :rolleyes:

schoolmeester
10 januari 2019, 16:29
Een DVP is nog veranderlijker dan het weer.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
17 januari 2019, 17:12
Een DVP is nog veranderlijker dan het weer.

Groet, schoolmeester.

Dat blijkt maar weer, dame besluit pas halverwege volgende maand te vertrekken... Meer kans voor beren om er van te genieten :freu:

Vandaag weer van dr genoten. Fraaie slanke dame die heerlijk los kan gaan...

@Pret, als je nog es wilt pannenkoeken, is dit je kans ;)

wooley
20 januari 2019, 15:00
Wooley heeft net zijn kans gegrepen. Ze zou nog 1 kunde voor mij hebben, maar die ging eten. Kans gegrepen en met deze geroutineerde dvp op zimmer. Wow wat een killer body. Kleine maar gevoelige tietjes, strak lichaam. En een mooi doosje... Dat goed open ging na inzet van mijn tong. Top. Jammer dat ze vlgde maand stopt (eerst zien dan geloven) was het wachten waard.

hotrod68
31 januari 2019, 18:49
Weer heerlijke sessie gehad vandaag met mijn favoriete dvp in BN. Ik wist dat ze jarig was vandaag maar niet zeker of ze wel zou werken deze dag.
Gelukkig vertelde ze tot een uur of 22:00 te werken en dan te stoppen. Was er weer als eerste bij:biggrin: hoewel ze pas laat arriveerde.
Mijn verjaardagscadeautje op de kamer gegeven en viel in goede aard ;)
Daar de hele tent onderhand verbouwd werd overdag en men wel meer dan 100 gasten zou ontvangen s'avonds omdat ook de chef jarig was en dit flink wilde vieren ben ik op tijd weer vertrokken.
Had mijn feestje al gehad vandaag :freu::hammer:

Admin
15 februari 2019, 19:50
https://www.ijsberenforum.com/img/bynight/mia%20%2813%29.jpg (http://www.saunabynight.de/)


http://www.ijsberenforum.com/img/bynight/mia%20%282%29.jpg (http://www.saunabynight.de/)


https://www.ijsberenforum.com/img/bynight/mia%20%283%29.jpg (http://www.saunabynight.de/)

hotrod68
16 februari 2019, 07:54
En alweer terug lees ik........:freu:

Willem2
16 februari 2019, 09:16
En alweer terug lees ik........:freu:

Weet ik niet...
Ik moest de foto's snel plaatsen want voordat je het weet zijn ze weer weg .... de dames ---- of niet :rolleyes:

hotrod68
16 februari 2019, 17:03
Weet ik niet...
Ik moest de foto's snel plaatsen want voordat je het weet zijn ze weer weg .... de dames ---- of niet :rolleyes:

Mia, Cassandra, Ceylan wieder da und die berühmt-berüchtigte Bety!

Sonntag 17. und Montag 18. Februar:

Wir machen Männer glücklich, alles was das Herz begehrt!

hotrod68
18 februari 2019, 17:44
Helaas geen Mia vandaag en gisteren, scheen wel zaterdag gewerkt te hebben. Vertelde de chef dat hij beter niet meer kan adverteren met haar, als hij toch nergens van op aan kan.
Beetje domper vandaag, was ook verder niets naar mijn gading, dus met onverrichte zaken naar huis gegaan. Kreeg wel nog een vrijkaartje voor het ongenoegen.

brombeerzuid
18 februari 2019, 21:31
Was die Denise niks voor jouw, haar eerste dag zou eerst in dolce vita gewerkt hebben, ik betwijfel dat.
Voor mij niet, vannessa was wel goed.

hotrod68
19 februari 2019, 07:38
Was die Denise niks voor jouw, haar eerste dag zou eerst in dolce vita gewerkt hebben, ik betwijfel dat.
Voor mij niet, vannessa was wel goed.

Vanessa heb ik geen klik mee, weet even niet wie die Denise is.

Duitslandfan
19 februari 2019, 09:26
Hoe ziet die Vanessa eruit? Is dat een andere Vanessa die nauwelijks Duits sprak en stevig postuur met altijd een zwarte strakke jurk aan en voorheen een piercing bij mond/lip die ze op verzoek van arts moest laten verwijderen ivm ontsteking?

brombeerzuid
19 februari 2019, 11:09
Nee deze spreekt goed Duits.
Werkt tot einde van van het weekend en gaat terug naar huis.
Dan in mei weer terug.
Is ouder dan die andere.

wooley
22 februari 2019, 14:53
Mia is er nog steeds... Net gespot toen ze aankwam.

wooley
22 maart 2019, 16:03
Zojuist mia op anaconda gespiest... Lol. Ze had er zin in ook zonder piccolo. Ijsbeer voor mij had haar al dronken gevoerd.. Dus had ze de hik.. Goed geamuseerd.

hotrod68
22 maart 2019, 18:15
Zojuist mia op anaconda gespiest... Lol. Ze had er zin in ook zonder piccolo. Ijsbeer voor mij had haar al dronken gevoerd.. Dus had ze de hik.. Goed geamuseerd.

You lucky basterd ;)

Philoe
22 maart 2019, 18:50
Welk tarief hanteert Mia nu? Gewoon de gebruikelijke prijs in BN, dus 25 euro voor een half uur?

brombeerzuid
22 maart 2019, 19:50
Welk tarief hanteert Mia nu? Gewoon de gebruikelijke prijs in BN, dus 25 euro voor een half uur?

Zo het laatste bericht over haar zal het wel 25430+fles wijn!!!!!:biggrin:

hotrod68
23 maart 2019, 16:34
Welk tarief hanteert Mia nu? Gewoon de gebruikelijke prijs in BN, dus 25 euro voor een half uur?

Begreep dat ze voor minder dan een uur niet gaat, maar ik ga liever nog langer :biggrin:
En ik tip haar altijd wat natuurlijk ook helpt ;)
Daarvoor heb ik wel het geluk dat zij graag met mij als een van de eersten gaat :tongue:
Ik zou haar in bijv. Aca of H7 ook probleemloos €80,- p/u betaald hebben....

Admin
17 februari 2020, 17:14
33238


https://www.ijsberenforum.com/img/bynight/mia%20%2813%29.jpg (http://www.saunabynight.de/)


http://www.ijsberenforum.com/img/bynight/mia%20%282%29.jpg (http://www.saunabynight.de/)


https://www.ijsberenforum.com/img/bynight/mia%20%283%29.jpg (http://www.saunabynight.de/)

mentholbear
2 juli 2023, 10:34
de gebruikelijke prijs in BN, dus 25 euro voor een half uur

Kan ik het eindelijk ook es zeggen: de goeie ouwe tijd... :rolleyes:

Ze zal in LR vast ook 70p30 rekenen?

Poppalarge
2 juli 2023, 11:14
Deze meid inderdaad gespot in LR afgelopen vrijdag bedekt onder een grote hoeveelheid plakplaatjes….


Sent from my iPhone using Tapatalk

wooley
4 juli 2023, 17:58
Haha, is ze weer hier opgedoken...

wooley
10 februari 2024, 17:08
Vanmiddag hernieuwde kennismaking. Wow wat een killer body. Lekker nauw kutje wat van vreugde open gaat als een roosje. Ze had er duidelijk zelf plezier aan.
Werd een wilde rit en anaconda wilde zich niet gewonnen geven. Dus gewisseld naar 69 en heerlijk gespuugd. Top.
Dame gaat na deze week achter de theke in diamond werken.. En privé thuis.