PDA

Volledige versie bekijken : Alicia (Roemeense)

forgetskinnyletsgetfatty
2 december 2018, 16:25
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Alicia (Roemeense)
Leeftijd:26-29 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Stevig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:DSiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/4sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Russisch
Extra info:Voorzien van grote, hangende borsten,

forgetskinnyletsgetfatty
2 december 2018, 16:31
Even geknipt uit het algemene topic.

Echt veel tijd om rustig van mijn drankje te genieten is er niet bij. De dame met grote borsten :t1562: nestelt zich naast mij. Ze stelt zichzelf voor als zijnde Alicia, en in de lijn der verwachting, zoals alle andere dames in de club, Roemeens. ;)

Laat je verrassen, na een 30 minuten, kan je het nog afbreken dacht ik nog. Een kamer met spiegels uitgezocht,:wiegeil: Alicia ontpopte zich als een leuk vriendinnetje met een hoog, kus en (tong)zoen gehalte. Haar orale werk, was het laagste in de score, maar de temperatuurcheck in de kelder, gaf naast een hoge temperatuur, ook een hoge vochtigheid aan. Tijd voor de volgende stap, in ons spel van smeerlapperij.:Xrated: Alica on top, oppassen dat je geen blauw oog wordt geslagen,:uuups_blau[1]: door die postzakken, met tepels zo groot als sigarenpeuken, hierna de rollen maar omgedraaid en in missy:t15134: het rubber gevuld. Alicia een donatie gegeven voor haar diensten. :teuflisch:

mrourke
3 december 2018, 18:23
Vorige week kwam Alicia naast me zitten, dat wil zeggen ze plofte naast me neer. Had meteen door dat deze jongen zum ersten Mal im Venus war........... Alicia keek me verliefd aan en ik had een leuk gesprek met haar. Ik wilde nog even wachten want er liep een aantal mooie meiden rond. Eerlijk is eerlijk, respect voor forget skinny........ In Gallardo sloeg hij deze week ook al een stevige dame aan de haak, niemand durfde het aan, behalve forget skinny........

Bij het zien van de borsten van Alicia moest ik wel even aan les Alpes denken, wat een memmers zeg. Non de dieu, hier had ik niet van terug. Volgende keer laat ik me door haar in de kooi behandelen.........Ze lijkt me ontzettend aardig.

cootje
3 december 2018, 19:42
Kom ik kijken.
Kan niet meedoen want past niet in de kooi met z'n drieën.
Overigens vertelde ze me alleen op de kamer.