Volledige versie bekijken : Kleding of lingerie of FKK
mentholbear
14 december 2018, 23:48
Onlangs met Joker over gehad of mannen nu in een P6 club de dames nu liever in kleding, lingerie of FKK rond zien lopen. Vast wel ooit eerder een poll over geweest, maar ben benieuwd hoe het er nu meer voor staat. Meerdere voorkeuren kiezen is mogelijk.
de denker
15 december 2018, 06:57
Wat een leuke enquête is dit. Ben benieuwd naar de score. Zelf kies ik voor fkk al kan ik lingerie ook erg waarderen. Dus zou ook voor beide antwoorden kunnen kiezen. Het voordeel voor fkk voor mij is dat je tussen de sessie ook heerlijk van de lichamen kunt genieten. Vooral als de meiden rondlopen en je alles goed kunt zien. Ik voel me dan altijd erg verwend. Natuurlijk is lingerie spannnender, maar IK ben al menigmaal bedrogen uitgekomen bij het uitpakken: slecht geschoren kutje, toch niet die strakke tietjes die je in het bh’tje vermoedde. Maar het blijft moeilijk kiezen en zijn luxe problemen.
Piet Plezier
15 december 2018, 10:25
In lingerie vind ik wel het mooiste.
Dan blijft er nog iets over om te fantaseren
hallodaarbenikweer
15 december 2018, 12:45
High heels only!
Slumme
15 december 2018, 13:36
Voor veel beren is die witte badjas ook een uitstraling van 3 x niks...!!
In een parenclub lopen de mannen er veel keuriger bij ...dan in zo een berenvel..?
hasta la pasta
15 december 2018, 15:12
In lingerie vind ik wel het mooiste.
Dan blijft er nog iets over om te fantaseren
Als je zoals ik geen fantasie hebt, is FKK het summum.:biggrin:
mentholbear
15 december 2018, 17:15
Wat een leuke enquête is dit. Ben benieuwd naar de score. Zelf kies ik voor fkk al kan ik lingerie ook erg waarderen. Dus zou ook voor beide antwoorden kunnen kiezen. Het voordeel voor fkk voor mij is dat je tussen de sessie ook heerlijk van de lichamen kunt genieten. Vooral als de meiden rondlopen en je alles goed kunt zien. Ik voel me dan altijd erg verwend. Natuurlijk is lingerie spannnender, maar IK ben al menigmaal bedrogen uitgekomen bij het uitpakken: slecht geschoren kutje, toch niet die strakke tietjes die je in het bh’tje vermoedde. Maar het blijft moeilijk kiezen en zijn luxe problemen.
Precies waarom ik zowel op lingerie als op fkk heb gestemd. En ook het voordeel vind van saunaclub met fkk dagen. Kun je op een fkk dag het vlees eerst es keuren, om er met SC dagen nar uit te kijken om je zelf betaalde cadeautje uit te pakken :biggrin:
Voor veel beren is die witte badjas ook een uitstraling van 3 x niks...!!
In een parenclub lopen de mannen er veel keuriger bij ...dan in zo een berenvel..?
Hoe lopen de heren daar bij? Ik hoef nou niet bepaald de behaarde borsten van mannen te zien, en denk dat de andere gasten ook niet staan te springen om intussen menthols boeddha buikje. Dat hoop ik althans, want het zijn toch geen Theo's achtige paren clubs... :angst: :hammer:
Even kwa stemming. Het valt me op dat er nog geen heren zijn di zeggen dat ze liever de dames inkleding zien. Dat kan een exy rokje zijn, maar ook een stewardessen outfit ofzo. Ik vrees dat mijn poll daarin niet duidelijk genoeg in is...:huch:
Laat anders even in een reactie weten of je de voorkeur hebt aan een thema outfit, zoals de eerder genoemde stewardessen outfit, maar je kunt het zo gek nog niet bedenken als ondeugende studente, strenge juf, french maid, playboy bunny, enz enz
pret
15 december 2018, 17:54
De meeste dames in clubs lopen rond in bikini wat ik niet als lingerie beschouw. Ik zie dames het liefst in jurk, panties en fokjes. Skinny jean kan ook sexy zijn. Met en al laat ik maar de 1e zijn die op klefing stemt.
mentholbear
15 december 2018, 23:59
De meeste dames in clubs lopen rond in bikini wat ik niet als lingerie beschouw.
Snap wat je bedoelt, ik schaar dat wel beetje naar lingerie kwa hoeveelheid stof en hoeveel (of in dit geval hoe weinig) het bedekt :hammer:
schmusebaerchen2001
16 december 2018, 06:19
ik ben ook voor lingerie omdat het spannender is
BefBeer
16 december 2018, 13:59
Lingerie is leuk maar om niet bedrogen uit te komen is fkk het beste!
BefBeer
stimpy3
16 december 2018, 14:13
Voorkeur voor lingerie, maar dan wel van het niet-al-te-verhullende soort; ik heb toch net iets te vaak meegemaakt dat dames met lingerie achteraf hangtetten of erwtjes hadden. Qua slip e.d. maakt het me niet zo gek veel uit, dus FKK hoeft van mij niet, maar quasi-topless of see-through is wel een must.
Befke
16 december 2018, 14:19
Wanneer ik FKK wil, ga ik naar een FKK club. Wanneer ik lingerie wil naar een saunaclub.
Tot de wetswijziging in Duitsland ging ik regelmatig naar Nyloncafe in Frechen om uitgekleed te worden en uit te kleden.
Alledrie hebben zo hun charme.
Ik heb overigens voor gekleed gekozen: dat vergroot voor mij het vriendinnetjesgevoel - en zelf zie ik er vele malen aantrekkelijker uit met kleren aan in plaats van in een badjas. De meisjes waren vaak ook (betaald - dat dan weer wel) gecharmeerd van mijn kledingstijl...
Das
16 december 2018, 14:28
Lingerie.
Een lange tijd had ik wel wat flirterig contact met een bardame.
Gewoon leuk wat speels elkaar wat plagen.
Wou haar wel eens op een kamer krijgen want zag er wel leuk uit.
Toen ze dan aan de andere kant van de bar begon te lopen in lingerie heb ik er nooit mee geweest.
Viel me toch te hard tegen...
Meme Moo
16 december 2018, 20:56
Lingerie.
Toen ze dan aan de andere kant van de bar begon te lopen in lingerie heb ik er nooit mee geweest.
Ach, als ze je 50 Euro per half uurtje betaalt, is daar vast overheen te komen :biggrin:
Partycrasher
16 december 2018, 22:03
Lingerie.
Ze was opeens bereikbaar. Vanaf dat moment golden voor haar precies dezelfde criteria als voor al die andere meisjes in de club. Op dát moment verloor ze tegen sommige andere meisjes.
Mocht ze ooit romantische gevoelens voor jou gekoesterd hebben, heeft ze het verkeerd aangepakt. Anders fantaseerde je nog steeds over stomende seks met haar, en bracht je af en toe een kleinigheidje mee voor haar.
Meme Moo
16 december 2018, 22:17
Nu blijkt die PC opeens een romanticus te zijn. Wie had dát ooit gedacht? :biggrin:
Nu begrijp ik ook wie die ‘onzichtbare leiders’ zijn, waar PC zo vaak aan refereert.
Dat zijn de dames die ons allemaal rond hun vingertje weten te winden!
deket
16 december 2018, 23:05
Het hangt allemaal af welke meid, de lingerie en/of sexy kleding draagt
stimpy3
17 december 2018, 00:37
Naar aanleiding van Das verhaal: hoeveel beren hebben dat wel eens met hun (ex)-vriendin gehad, dat je bij de 'eerste keer sex' ontdekt dat er onder de kantoorkloffie vooral watten zatten, of dat de boel toch wel erg hing?