PDA

Volledige versie bekijken : Alexia

wooley
21 december 2018, 13:26
Wooley was weer in zijn favoriete club. Eerste gang met alexia 27 Jr Roemeense. Mooi gezicht en slanke figuur. Helaas theezakjes maar goede pmc.. Daarna wou ze rijden op anaconda.. Lol..

Firehawk
30 december 2018, 21:28
Gisteren voor de eerste keer met Alexia gekamerd.
Had er met 2e kerstdag al kennis meegemaakt maar toen geen zin meer om te kameren.
Komt altijd beetje nors en ongeïnteresseerd over. Maar als je haar een beetje kent valt dat wel mee.

Gisteren zag ik haar dus weer en kwam mij al begroeten en na een kort praatje met haar naar de kamer gegaan. Wou haar wel eens proberen.
Ze deed geen tongen en zelfs niet zoenen. Pijpen was wel goed waar ze veel spuug gebruikte. Neuken was eigenlijk ook niet zo geweldig. Bleef maar glijmiddel gebruiken en lag er tijdens missio een beetje als een lijk bij.
Met neuken ging het niet lukken en ze heeft mij toen afgetrokken. Ze heeft wel moeten werken. Het linker handje werd afgelost door het rechter handje en uiteindelijk heeft ze mij klaar gekregen.
Gedoucht en afgerekend. Zal helaas niet snel op herhaling gaan met haar terwijl ze er wel best goed uit ziet.

Cis Alis
6 januari 2019, 10:26
Pijpen was wel goed waar ze veel spuug gebruikte. Neuken was eigenlijk ook niet zo geweldig.

Ik had er een andere ervaring mee. Afgesproken voor 25euro/30min stelde ze op de kamer ook extra's voor CIM voor 25 en anaal voor 25.
Wimpelde beide af met het idee anaal later eens anaal te doen mocht de eerste sessie meevallen.
Pmc dik in orde. Neuken was ook een goede ervaring. Zacht begonnen, wat haar beviel. Ze kloeg erover dat in BN nogal wat beren (te) hard neuken.
Maar goed, zacht beginnnen, hard eindigen is meer mijn stijl. Ze volgde me lekker in de verschillende posities en ik hoorde helemaal geen klachten toen het harder en harder ging. :teuflisch:
Theezakjes inderdaad haar voornaamste minpunt.
Wordt zeker herhaald, volgende maal met anaal zoals aangekondigd :)

Tomkat
10 april 2019, 19:01
Alexa is is wat terughoudend, ze komt wel wat los als je haar complimentjes geeft.
Ook een trio met haar bestie, Dorina is eens wat anders. Waar vindt je immers een trio voor €50

wooley
18 april 2019, 22:13
Vanmiddag hernieuwde kennismaking...
Haar vorige keer overgeslagen. Vandaag was het tijd.
Ze was er blij mee. Eerst lekker geknuffeld, gevolgd door blowjob, haar daarna laten rijden op anaconda... Lol. Was weer pretty good session.

brombeerzuid
12 juli 2019, 23:07
Ze komt idd wat nors over maar ze ontdooide op de kamer.
Eigenlijk zeer correct en lief, naar mate de kamer vorderde werd het beter.
Wat kusjes en veel strelen.
Haar bj is heel zacht en veel spuug erg lekker!
En als cowgirll goede inzet!
Nee glijmiddel had ze niet meer nodig enkele duikvluchten en het fijne vingerwerk,had ze natuurlijk glijmiddel genoeg!!!!
Tsja FH een duikvlucht doet wonderen!:biggrin:

blauwebeer
13 juli 2019, 08:34
….een duikvlucht doet wonderen!:biggrin:
Dat heeft Blauwebeer gisteren ook meermaals mogen ervaren. :tongue: