PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Roemeense)

Patjax
23 december 2018, 09:16
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif

Lisa (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (redelijk), Engels (redelijk)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Ietwat romig
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Aftrekken
Extra info:Guitige en grappige opdonder maatje tuinkabouter

Patjax
24 december 2018, 00:00
Ten tijde dat ik nog regelmatig in Samya kwam altijd zitten te dollen met Lisa. Een grappig en guitig opdondertje met branie en een brutaliteit op een leuke manier. Ze verscheen pas later op de avond ten tonele en al snel was er een glimp van herkenning. Ze fladderde door de Titty Twister. Firehawk en ik stonden op het punt om naar huis te gaan en ik zou nog een sigaretje roken voordat we gingen. Toen ik terugliep stond ze in het restaurant en begon ze me uit te dagen. Ik stond in de opening van restaurant bar en ze liep voorbij, stak haar tong uit en ging demonstratief aan de andere kant zitten. Ik liep achter haar langs en toverde een Chupa Chup voor haar gezicht. Een running gag destijds tussen ons. Ze draaide zich om en met een grote glimlach zei ze thank you.

Ik liep naar Firehawk die in de entree hal zat om te checken of hij er geen moeite mee had als ik nog een kamertje deed om de bittere nasmaak van Emma weg te spoelen. Nadat hij zei dat hij er geen moeite mee had liep ik de bar weer in. Lisa stond op het podium te dansen waarbij ze sensueel op de lolly aan het zuigen was. Ze zag mij en focuste zich op mij in een uitdagende manier. Ze liep richting rand en het was duidelijk dat ik haar eraf moest tillen. Ik moest met haar dansen en langzaam geilde ze me geraffineerd op. Ik besloot er een Samyatje tegenaan te gooien door met mijn hoofd richting kamers te knikken. Mijn intentie ontging haar in eerste instantie. Dus haar gezegd dat we maar een kamertje moesten opzoeken. Ze keek me oprecht verbaasd aan omdat het er voorheen nooit van was gekomen.

Op de kamer bleek maar weer eens dat de dames onder elkaar roddelen. Eerst wilde ze weten waarom ik zo lang niet in Samya was geweest waarop ze precies kon vertellen welke playlist haar voorkeur had. Op bed begon ze met een fluwelen touch mijn edel deel op te richten. Ze vroeg hoe ik de BJ wilde. Ik zei dat ik gezien het tijdstip en mijn vermoeidheid er geen enkele moeite mee zou hebben als ze deze tot het einde zou doorzetten. Ze vroeg of dit dan met mocht. Geen enkel probleem van mijn kant. Ergens maar goed ook, want ze bleek niet alleen goed op een lolly te kunnen zuigen. Zeer gevarieerd en met de perfecte druk wist ze mij te doen vergeten dat er een extra laagje tussen zat. Niks geen haastwerk maar ergens rond 27 minuten liet ze hem ontploffen. Gedurende een minuut bleef ze doorgaan om ook de laatste nakomelingetjes eruit te krijgen.

Geen idee wanneer ik weer in Samya kom, maar mocht ze dan aanwezig zijn gaan we een uurtje op herhaling om alle facetten te doorlopen.

Firehawk
11 maart 2019, 13:35
Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=648627#post648627

We zaten bij het podium in de buurt als er ineens een kleine meid voor mij komt staan die haar rok omhoog deed waar ik zo tegen haar kale doos aankeek. Ik deed alsof ik het een verschrikkelijk aanblik vond en ze moest lachen en kreeg toen haar tieten in mijn gezicht. Dus even lekker moterboten. Al was het lastig want ze had maar kleine tietjes. Ze kwam op mijn schoot zitten en begon mij wat te zoenen en aan mijn pik te trekken.
Ze zei dat ze Liz heette maar weet dat Patjax er mijn vorige bezoek mee is geweest en hij zegt dat ze Lisa heet. Dus Liz/Lisa maar een gekke meid. Leuk gezichtje maar erg klein. 1,50 zei ze. Ook niet helemaal mijn type en had een beetje een hobbit figuur maar wel een leuk gezichtje met blauwe ogen. Na dat ze een tijd op mij zat wou ze naar de kamer even de service door gesproken en op hoop van zegen dat ze het ook waar maakte.
Op zich ook een goede kamer en ze deed ook tongen. Ze was wel een beetje aangeschoten maar op zich leed de kamer de kamer er niet onder. Pijpen deed ze ook goed en daarna over naar neuken. Had er moeite mee om klaar te komen maar en dat merkte ze. Maar ze deed er alles aan om mij wel klaar te krijgen. Ze ging van allerlei standjes uit de kast halen want ik moest klaar komen. Uiteindelijk zij plat op de buik met het kontje omhoog wat wel lekker geil was en zo lukte het mij om binnen een half uur nog klaar te komen. Aan de trap toen ik het geld kwam brengen was ze nog een beetje gek aan het doen en moest haar zoentjes blijven geven op de wangen.
Uiteindelijk 2 goede kamers gehad in Samya wat mij echt verbaasd. Wel met meiden gegaan die qua uiterlijk niet helemaal mijn type waren maar de service was goed.